eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
48.1هزار عکس
35هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
هر روز با امام رضا @zandahlm1357 @HashtominEmam آرشیو مطالب صفحه هرروز با امام رضا (ع)
اما در عهد مروان در ايام حكمرانى « مروان بن محمد جعدى » كه به مروان حمار شهرت يافته بود، اوضاع كشور به بدترين شرايط انفجار رسيده بود. قيامها و شورشها در بيشتر نقاط چنان آتش به پا كرده بود كه سخت خاطر مروان را آشفته مى ساخت. او حتى قادر نبود به شكايت والى خود در خراسان، نصربن سيّار، ترتيب اثر دهد. وى خود در آن سامان با آشوبها و شورشهاى متعدّدى، سخت دست به گريبان شده بود كه قيام بنى عباس يكى از آنها به شمار مى رفت. اينان به رهبرى ابومسلم خراسانى مردم را به سوى خود فرامى خواندند به گونه اى كه اين دعوت روزبه روز دامنه گسترده ترى مى يافت. اين رويدادها همه حاكى از انزجار شديد مردم بود كه نسبت به حكومت بنى اميّه و سلطنت مبتنى بر ستم و تجاوزشان ابراز مى شد. غارت اموال مردم، زورگويى در تعيين سرنوشت ملّت و سلب آزادى و امكاناتشان. اين مسايل با توجه به پاره اى از امور كه آن روزها در جريان بود، بخوبى بر ما آشكار است. مثلاً مى بينيم كه فرمانداران به چيزهايى طمع مى كردند كه بر آدمى قبول آن دشوار مى نمايد. خالد قسرى مى خواست كه فقط حقوق سالانه اش بيست ميليون درهم باشد و چون اختلاس و دزديهايش را هم حساب كنيم مى بينيم كه درآمدش به صد ميليون درهم مى رسيد. (۱) حال در جايى كه فرماندار داراى چنين وضعى باشد ببينيد وضع خود خليفه چگونه است. خليفه اى كه با همه ارزشها و صفات خوب و كمالات انسانى دشمنى مى ورزيد. خليفه به گونه اى تحقيرآميز به مردم مى نگريست. در اين باره « كميت » شاعر چنين سروده است: به مردم چنان مى نگريست كه گويى صاحب گله اى است كه گوسفندان خود را بع بع كنان به هنگام غروب مى نگرد به انگيزه چيدن پشم و انتخاب يك رأس فربه، همراه با لذّت از فرياد و زجر چهارپايان. (۲) آرى، ملّت سراپا يقين شده بود كه ديگر بنى اميه حقّى ندارند كه خود را همچون رهبران امّت بر مردم تحميل كنند. آنان حتماً فاقد صلاحيّت در اداره امورند و اگر وضع همين گونه ادامه يابد، مردم همگى رو به نيستى كشيده مى شوند. از اين رو از جاى برخاستند و بر امويان شوريدند و برخى از حقوق خود را از ايشان بازستاندند، و اين شيوه آن چنان ادامه يافت تا سرانجام كشور از وجودشان پاك شد و ديگر اثرى از آنان برجاى نماند. https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
.......: هارون بر من چيره نمي شود صفوان بن يحيي مي‌گويد: بعد از شهادت امام كاظم و امامت علي بن موسي الرضا (عليه السلام) از توطئه دوباره هارون عليه امام رضا (عليه السلام) مي‌ترسيديم. موضوع را به امام گفتيم. امام فرمود: هارون تلاش خود را انجام مي‌دهد، ولي كاري از پيش نمي برد. صفوان مي‌گويد: يكي از معتمدين برايم نقل كرد: يحيي بن خالد برمكي به هارون الرشيد گفت: علي بن موسي ادعاي امامت مي‌كند (و با اين سخن قصد تحريك هارون را داشت). هارون در جواب گفت: آنچه با پدرش انجام داديم، بس است. آيا مي‌خواهيم همه آنها را بكشيم؟! [۱۳]. کرامات امام رضا علیه السلام به روایت اهل سنت https://eitaa.com/zandahlm1357
☑️متن شبهه و سوال👇👇👇👇👇 آیا لقب حسین زمان دادن یا علی زمان دادن به امام خمینی و امام خامنه‌ای کار درستیه؟ یکی می‌گفت این القاب فقط مخصوص امام زمان هستش. چون فقط امام زمان هم شأن امام علی و امام حسین علیهم السلام هستند و امام خامنه‌ای حفظه الله مسلم زمان هستند. خلاصه میخواستم بدونم نظر شما در این باره چیه. آیا این القاب برای امام خمینی و خامنه‌ای جایز هست؟ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ✅متن پاسخ به شبهه👇👇👇👇👇 💢اینکه می گوییم حسین زمان یا علی زمان هیچ وقت منظورمان این نیست که ولی فقیه در جایگاه ائمه✨ هست و هم شأن آنهاست یا مثل آنها معصوم است یا هر چیز دیگری، به هیچ عنوان منظور چنین چیزی نیست❗️ 👈🏻نباید بد برداشت بشود. منظور این است که امام جامعه هست، همانطور که یک زمانی امام علی (ع)✨ در جامعه بود مردم را به سمت خوبی فرمان می داد و از بدی دور می کرد، رهبر هم فعلا دارد همین کار را می کند به نیابت از امام عصر (عج)، همان نیابت عام✅. از این منظر به آن نگاه می شود. نه اینکه بگوییم نعوذ بالله جایگاه آن جایگاه هست. مسلم زمان هم می توانید بگویید، چون مسلم مردم را دعوت می کرد به سمت امام حسین (ع)✨، رهبر هم به سمت امام ‌زمان (عج) دعوت می کند. 🔸باز هم می گویم هر چیزی را هر جا نباید گفت. مثلا یک گروهی از استانها رفته بودند محضر رهبر و شعری را خوانده بودند (نمی دانم محتوایش چه بود حضور ذهن ندارم..) حضرت آقا فرمودند بعضی از فقرات این شعر 🎼 فقط مخصوص امام زمان است، نه هیچ کس دیگر. یعنی رهبر اینجا اعتراض کردن. یا نظامی ها که سلام می دادند ″الله اکبر، جانم فدای رهبر″ که رهبر گفت نگویید، و الان می گویند پاینده رهبر. 👈🏻به همین خاطر بعضی از این جملات حالا می گویم شاید منظور درست باشد به خودی خود اشکال ندارد، ولی ممکن است یک عده بد برداشت کنند❌، بیا و درستش کن. مسلم زمانه بگوییم بهتر است‌. ولی برفرض باز هم می گویم علی زمان و حسین زمان هم بگوییم منظور این نیست که در جایگاه آن افراد هست رهبری، نه! بلکه بحث همان نیابت عام امام زمان✨ پیش می آید که بارها توضیح دادیم. ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 👤پاسخ دهنده: (👆جزو اساتید مهدویت ، پژوهشگر تاریخ و محقق)
هنر آن است ڪه بمیرے پیش از آنڪه بمیرانندت و مبدا و منشا حیات آنانند ڪه چنین مرده‌اند... .......: @zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 بخش پنجم مستند زندگی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از زبان اهالی روستای قنات ملک * شبی که حاج قاسم را می‌خواستند دفن کنند، آنقدر شلوغ بود که مردم در ماشین‌هایشان خوابیده بودند و از سرما شیشه‌های ماشین‌هایشان یخ زده بود و به خاطر حاج قاسم همه آمده بودند. * پدر پیر یک اسیر وقتی حاج قاسم را دید او را نشناخت اما گفت بوی صادقم می‌آید.
روایت 113 کتاب جهاد.mp3
14.88M
✨✨ 📚 🎧👆 ✨ جلسه ۱۸ ✨موضوع: الهی چگونه مانع ریزش‌ها و سرچشمه همه رویش ها است. خوف سلاح ما دربرابر است. آثار خوف الهی در انسان؟ 🔊 : 📚 شرح روایات کتاب الجهاد اثر شیخ (ره) ✨ ✅ ارسال به دیگران فراموش نشود 🙏 ═══✼🍃🌹🍃✼══
.......: مناجات دو بیتی زیر در مسیر حجاز به خاطرم رسید. آهنگ حجاز می‌نمودم من زار کامد سحری بگوش دل این گفتار یارب به چه روی جانب کعبه رود رندیکه کلیسا ازو دارد عار * ای دل که ز مدرسه به دیر افتادی واندر صف اهل زهد غیر افتادی الحمد که کار را رساندی تو بجای صد شکر که عاقبت بخیر افتادی * تا از ره و رسم عقل بیرون نشوی یک ذره از آنچه هستی افزون نشوی * گفتم که کنم تحفه ات ای لاله عذار ذره یی دردت دل عطار را ذره یی درد خدا در دل ترا بهتر از هر دو جهان حاصل ترا هرکه را این درد نبود مرد نیست نیست درمان گر ترا این درد نیست خالقا بیچاره ی کوی توام سرنگون افتاده دل سوی توام ای جهانی درد همراهم ز تو درد دیگر وام می‌خواهم ز تو رنج اندر کوی تو رنجی خوش است جان را چو شوم ز وصل تو برخوردار گفتا که بهایی این فضولی بگذار جان خود زمن است غیر جان تحفه بیار * ای چرخ که با مردم نادان یاری هر لحظه بر اهل فضل غم می‌باری پیوسته ز تو بر دل من بار غمی است گویا که ز اهل دانشم پنداری عطار کفر کافر و دین دیندار را درد تو در قعر جان گنجی خوش است درد تو باید دلم را درد تو لیک نه در خورد من در خورد تو درد چندانی که داری می‌فرست لیک دل را نیز یاری می‌فرست دل کجا بی یاریت دردی کشد کاینچنین دردی نه هر مردی کشد کشکول شیخ بهاء https://eitaa.com/zandahlm1357
هدایت شده از تاریخ انقلاب
تاریخ انقلاب 19.MP3
5.21M
🔰 سلسله جلسات و با موضوع 19 🌀 بررسی دولت ها و وقایع بعد انقلاب جهت روشنگری سیاسی 🎬 جلسه 9️⃣1️⃣ ✳️ ، ( جلسه 10) 🎤 از اساتید مهدویت و پژوهشگر تاریخ معاصر و انقلاب ⬅️⬅️ جهت و درست علیه جریان غیرانقلابی برای و روی کار آمدن ، حتما این فایلها را نشر دهید ، حتی با لینک خودتان ➡️➡️ @tenghelab
🔵 رضاخان کودک کُش! 💠 یکی از خونخوار ترین افراد تاریخ بشریت بوده به گونه ای که ویلیام داگلاس آمریکایی در کتاب خود از زبان عشایر مینویسد: زمانیکه سربازان رضاخان به ما حمله کردند، فرمانده آنها دستور قتل عام ما را صادر کرد و با این فرمان سربازها از اسب پیاده شدند و ما را هدف قرار داده شروع به تیراندازی کردند، سربازها به هر بچه ای که می رسیدند او را میگرفتند و لوله هفت تیر خود را در شقیقه او میگذاشتند، ماشه را میکشیدند و مغز او را متلاشی می کردند. 📚 منبع:کتاب سرزمین شگفت انگیز و مردمی مهربان و دوست داشتنی /نوشته ویلیام او. داگلاس(قاضی دیوان عالی آمریکا) /ترجمه فریدون سنجری/صفحه173 📸 تصویر صفحه کتاب به عنوان کامنت اول بارگذاری شده. https://eitaa.com/zandahlm1357
🔵 رضاخان و کشتار مسجد گوهرشاد 💠 دکتر یرواند آبراهامیان استاد دانشگاه نیویورک در مورد کشتار مردم در به فرمان مینویسد:در گوهرشاد بیش از یکصد نفر از جمله زنان و کودکان کشته شدند و در ماه های بعدی، متولی حرم و سه سربازی که از شلیک به معترضین سرپیچی کرده بودند اعدام شدند. 📚 منبع: کتاب تاریخ ایران مدرن/نوشته یرواند آبراهامیان(استاد دانشگاه نیویورک)/ترجمه محمد ابراهیم فتاحی/صفحه 175 📸 تصویر صفحه کتاب به عنوان کامنت اول بارگذاری شده. https://eitaa.com/zandahlm1357