eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
48.3هزار عکس
35.2هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
هنر آن است ڪه بمیرے پیش از آنڪه بمیرانندت و مبدا و منشا حیات آنانند ڪه چنین مرده‌اند... .......: @zandahlm1357
شاید آخرین نماز و آن هم به جماعت. «الحمدلله، شکرا... » خدا بنده نوازی می‌کند. اجازه می‌دهد اقامه ی نماز شود. به جماعت. آن هم در جبهه. در چند قدمی جنگ. برای اعتلای کلمه ی توحید. با تاریکی هوا ماشین تدارکات می‌رسد و غذا می‌آورد. مرغ. زیاد، چرب و با مزه. باید با دست بخوری. مثل آن قدیمیها. در ظرفهای یک بار مصرف. تو هم در گوشه ای می‌نشینی و مشغول می‌شوی. گوشت مرغ را با انگشتان جدا می‌کنی و روی پلو می‌ریزی. سپس انگشتان شست و اشاره و سبابه را تا بند دوم در برنج [صفحه ۳۳] فرو می‌بری و بعد یک لقمه ی جانانه. باید قوی باشی. آماده و سر حال. اما بهتر است چند لقمه بیشتر نخوری. هر چه سبکتر بهتر. اگر هم مجروح شدی کمتر اذیت می‌شوی. یک لیوان آب هم پایان بخش غذای عملیات است. هنوز عده ای در حال خوردن هستند. - می‌خوایم اسراف نشه. - آخه حیفه غذای به این خوشمزگی حروم بشه... این هم شوخی است. ولی نباید جدی گرفت. رزمنده وقتی کم خورد بهتر می‌دود، بهتر می‌نشیند، بهتر می‌جنگد و اگر خدای نکرده مجروح شد، مشکل کمتری خواهد داشت. هوا تاریک شده و هر کس خودش می‌داند که چه می‌کند. چقدر می‌خورد. اما عجب غذای خوشمزه ای است. چرا قبلا از این غذاها نمی دادند؟ شاید این هم مربوط می‌شود به کمبود امکانات و ضعف تدارکات جنگ. عده ای از بچه‌ها هم به خاطر تجربه عملیات قبلی روی غذا آبلیمو می‌خورند و می‌گویند در عملیات قبلی، همین غذای شب عملیات آنها را مسموم کرده و صبح عملیات خیلی اذیت شده اند. باز هم آرایش با بند حمایل و کوله پشتی. تزیین با فانسقه و جیب خشاب. الحمدلله باز هم لباس رزم. لباس مقدس بسیجی. باز هم شب عملیات. عصبانیت مسئول گروهان. لبخندهای معاون گردان. سرودهای آهنگران. بوی عطر و اسپند. دعوت به سکوت. استتار و اختفای نبرد شبانه. دستورهای رزم شبانه. سکوت. آرامش. توجه. انتقال پیام فقط از جلو. حرکت ستون و ناگهان توقف. تصادف با نفر جلویی. دوباره حرکت. ستون گروهان در صف گردان. فقط صدای پا. آن هم خیلی آرام. به سوی دشمن. بزودی باز هم منور، خمپاره، انفجار، میدان مین، کمین، خط اول، تانک، شلیک، حمله، الله اکبر، یا زهرا و یا مهدی. ستون به راه افتاده است. باید از سنگرها و سوله‌ها تا نقطه رهایی پیاده رفت. می‌گویند یک ساعت راه است. تویوتا نیاورده اند. می‌گویند منطقه شلوغ [صفحه ۳۴] می شود. در همین اوایل شب و قبل از اینکه آفتاب کاملا غروب کند اگر خوب به اطراف نگاه کنی می‌توانی ستونهای متعدد گردانها را مشاهده کنی که همه به طرف جلو می‌روند. معلوم نیست چند گردان و تیپ و لشکر هستند. تو هم یک نیروی ساده ای و از چگونگی عملیات اطلاع نداری. مهم هم نیست. دفاع مقدس سینای شلمچه https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 خطر انقلاب های الهی 🔴 آفتی که ممکن است و انقلاب رو دچار گمراهی کند 👆 رحمه الله 🌹 مراقبت میخواهد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
hafez 68.mp3
5.16M
ای صبا گر به جوانان چمن باز رَسی
.......: دنیا و آخرت یکی از بزرگان گوید: وای بر کسی که آخرتش را به دنیا فاسد می‌کند، سپس از آنچه که آباد کرده جدا شود و به آن باز نگردد، و به آنجا که ویران کرده منتقل شود. دوست اویس قرن، رضوان خدا بر او باد می‌گوید: حکیم ترین سخنی که حکماء گفته اند این است که: یک وجه بساز که تو را از سایر وجوه کافی باشد. (با یکی همراهی کن که تو را از غیر کافی باشد). دنیا در یکی از کتابهای آسمانی دیدم: هرگاه دانشمندی علاقمند به دنیا شود، شیرینی مناجات با خودم را از او می‌گیرم. شیخ بهاء https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
.......: على عليه السلام دست همسرش زهرا عليها السلام را گرفت و به منزل رفت. چيزى نگذشت كه پيامبر صلى الله عليه و آله آمد، اجازه گرفت و وارد شد. فاطمه عليها السلام را در كنار خود نشانيد، و فرمود: حال برو ظرف آبى براى من بياور، فاطمه عليها السلام ظرف آبى آورد، پيامبر صلى الله عليه و آله كمى از آب دهان مبارك خود را با آن آب آميخت، سپس مقدارى از آن آب بر سر فاطمه عليها السلام ريخت، بعد فرمود رو به من كن، مقدارى از آن را نيز در سينه او ريخت، باز فرمود: روى برگردان، مقدارى از آب را هم ميان دو شانه او ريخت، سپس اين جمله پر معنى را به پيشگاه خداوند عرضه داشت: خداوندا! اين دخترم فاطمه و محبوبترين خلق نزد من است. و اين برادرم على و محبوبترين خلق نزد من است. خدايا! او را ولىّ خود قرار ده و همسرش را بر او مبارك كن! سپس به على عليه السلام تبريك گفت و خارج شد. [۱] ---------- [۱]: بحارالانوار، جلد ۴۳، صفحه ۹۵ و ۹۶ (با تلخيص). يك بار ديگر اين حديث را مرور كنيم، و در بندبند آن و پيامهاى صريح و كنائى آن بينديشيم، و صفا و سادگى و نورانيّتى كه بر جزء جزء اين مراسم زيبا و باشكوه و روحانى حكمفرما بوده، در نظر مجسّم كنيم: - ميهمانان، تمام ياران پيامبر صلى الله عليه و آله حاضر در مسجد بودند، يعنى چهار هزار نفر! - طرز دعوت به آن سادگى از طريق يك پيام شفاهى و عمومى توسّط خود داماد. - پذيرش دعوت از سوى همه و شركت عمومى در اين مجلس جشن با شكوه. - غذا، منحصر به نان و گوشت و مقدارى حلواى خرما به عنوان شيرينى. - تهيّه شيرينى با دست خود پيامبر صلى الله عليه و آله صورت گرفت. - تقسيم هزينه ميان پدر عروس و داماد. - بركت عجيب غذا به دعاى پيامبر صلى الله عليه و آله و غذاخوردن بى تكلّف اصحاب و تبريك گفتن و رفتن. - فرستادن باقيمانده غذا به خانه همسران پيامبر صلى الله عليه و آله. - و آخرين مرحله كنار گذاشتن غذاى عروس و داماد از همان باقيمانده غذا. - حيا و حجب فوق العاده عروس. - سفارش كردن عروس و داماد را به يكديگر، و تبريك گفتن صميمانه پيامبر صلى الله عليه و آله به آن دو عزيز. - اعلام پايان مراسم جشن عروسى از سوى رسول اللَّه صلى الله عليه و آله. چه زيبا و باشكوه و با صفاست چنين جشن و چنين مراسمى! هرگز انتظار نداريم مردم عيناً چنين كنند، ولى اين انتظار هست كه از آن هزينه هاى كمرشكن و اسراف كاريهاى جنون آميز و آلوده شدن به انواع گناهان و بى عفّتى‌ها بپرهيزند. *** #✍آیت الله مکارم شیرازی https://eitaa.com/zandahlm1357
012.mp3
2.18M
صحبت های دکتر حبشی در مورد رابطه صحیح زن و شوهر در خانواده "بخش دوازدهم" 🌷 همه ما وسیله هدایت همدیگه هستیم... 💥 دکتر حمید ┈┈••✾❀💓✿💓❀✾••┈┈•
99-12-13(tarashion).mp3
13.75M
🔊 فایل صوتی برنامه سمت خدا 👤 📚 موضوع: ( تلاش در جهت بهبود روابط خانواده ) 🔹 قسمت هشتم
✨﷽✨ 🔴چطور همسرمان را آرام کنیم؟ ✍ زن ها باید به این موضوع توجه کنند و بدانند در مواقعی که مرد حرفی درباره مطلبی نمی زند به این معنی است که هنوز پاسخ آن را پیدا نکرده ولی درباره اش مشغول فکر است و منظورش اصلا بی اهمیتی و کمی علاقه به زن نیست ولی آقایان باید بدانندکه همین سکوت و حرف نزدنشان به تنهایی برای زن ایجاد نا امنی کرده و زن در تخیلات خود عواقب بدی را پیش بینی می کند زنان باید بدانند که هر وقت مردی کم حرف و به لاک خود فرو می رود زیر فشار روحی است و مساله ای دارد بادر خود فرو رفتن دنبال راه حل است هرگز در این حالت به درون لاک ذهنی مرد سرک نکشد و سکوت او را بر هم نزند. زن نباید با آن روشی که خودش آرام می شود در صدد آرامش مرد برآید مرد هم همینطور مرد سکوت می خواهد پس سکوت را به او هدیه دهید زن دلجویی،توجه و صحبت کردن می خواهد .پس کنارش باشید و توجه را به او هدیه دهید زن و مرد باید بدانند با روش های متفاوتی از یکدیگر دلجویی کرده و از هم حمایت و پشتیبانی کنند.
👇 کارهای غیرمنتظره میکنه خوراکی موردعلاقه اش را میخره یادداشتهای عاشقانه برایش می گذاره آهنگ موردعلاقه اش رامی خونه
💑 ۸ سنت غلط ازدواج در نگاه رهبر انقلاب 🔸مهریه سنگین 🔸جهیزیه سنگین 🔸تجملات زیاد 🔸اســـراف 🔸خرید از مکان های معروف 🔸هتل ها و سالن های پرخرج 🔸لباس عروس گران قیمت 🔸به رخ کشیدن ثروت ها ✅
خانواده آسمانی ۲۶.mp3
12.19M
۲۶ ▫️ انسانِ بی نهایت طلب، به دنبال معشوقی ست از جنس آرزوهای خود؛ معشوقی بی‌نهایت با -زیبایی بی‌نهایت -علم بی‌نهایت - قدرت، عاطفه و عشق بی‌نهایت ♥ و این معشوق کسی نیست جز خداوند که یک فرمول بسیار ساده برای عاشق شدن را به انسان یاد داده است؛ آن فرمول چیست؟ 🎤
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️فیلم آموزشی فایده دانستن یکی از در مواقعی که مورد خفتگیری قرار میگیرید. 🔸استفاده از تکنیک ها به صورت درست، لازمه اش تمرین و تکرار است. 🔹شر مزاحمین جسمی و روحی از زندگانیتان به دور انشالله 🤲
📗📒📕📙 📙 عقايد و آراي باب 📚 به علت پريشان‌گوييهاي علیمحمد باب، شايد به درستي نتوان عقايد او را تشريح کرد. وي در کتاب بيان، خود را برتر از همه انبياي الهي معرفي کرده و مظهر نفس پروردگار خوانده است. باب خود را مؤسس‌ دوره جديد نبوت‌ ميخواند. او خاتميت‌ پيامبر اسلام‌ ص را - که تا روز قيامت تداوم دارد – پذيرفته است؛ اما از ديگر سو معتقد بود که قيامت براي هر ديانتی ، آغاز دوره‌ای جديد از نبوت توسط پيام‌ آوري ديگر است. وی ميگويد: «از يوم‌ بعثت‌ رسول‌الله ص تا يوم‌ عروج‌ او ، قيامت‌ عيسي‌ ع بود كه‌ شجره حقيقت‌ در هيكل‌ محمديه‌ ظاهر شد... و از حين‌ ظهور شجرة «بيان‌» الي‌ ما يغرب، قيامت‌ رسول‌الله ص است‌... و قيامت «بيان» در ظهور من‌ يظهره‌الله‌ است؛ زيرا امروز بيان‌ در مقام‌ نقطه‌ است‌ و اول‌ ظهور من‌ يظهره‌الله، آخر كمال بيان‌ است‌... .» باب به قيامت هم اعتقادي نداشت و آن را امري زاييده توهم شيعه می‌دانست. او مقصود از آيات قرآن را در اين زمينه به قيام خود تطبيق ميكرد : «... مراد از يوم قيامت، يوم ظهور شجره حقيقت است و مشاهده نمی‌شود احدي از شيعه، يوم قيامت را فهميده باشد؛ بلکه همه موهوماً امري را توهم نموده که عندالله حقيقت ندارد و آنچه عندالله و عند عرف اهل حقيقت مقصود از يوم قيامت است، اين است که از وقت ظهور شجره، حقيقت در هر زمان به هر اسم الی حين غروب آن يوم قيامت است؛ مثلاً از يوم بعثت عيسي تا يوم عروج آن، قيامت موسي بود... .» 📒 او كتاب ‌سراسر غلط « بيان »‌ را ناسخ‌ قرآن‌ معرفی ميكند و در ابتدای آن مينويسد: «ان البيان ميزان من عند الله الي يوم من يظهره الله من اتبعه نور و من ينحرف عنه النار؛ همانا بيان ترازويي از نزد خداست تا روز ظهور من يظهره الله براي کسی که از آن پيروي کند نور، و براي کسي که از آن منحرف شود آتش است.» باب معتقد بود كه مراد از معرفت‌ پروردگار، معرفت‌ مظهر اوست‌ و آنچه‌ در مظاهر ظاهر ميشود، «مشيت‌» اوست‌ كه‌ خالق‌ هر چيزي‌ است‌. اين‌ مشيت، نقطه ظهور است‌ و در هر دوری‌ بر حسب‌ آن‌ دوره‌ ظاهر می‌شود. محمد ص نقطه «فرقان‌» است‌ و عليمحمد نقطة «بيان‌» و هر دو يكی اند. نقطه « بيان‌ » عيناً همان‌ آدم‌ بديع‌ فطرت‌ است‌. ظهورات‌ را نه‌ ابتدايي‌ است، نه‌ انتهايي؛ قبل‌ از آدم‌ هم‌ عوالمي‌ بوده‌ است‌ و پس‌ از «من‌ يظهره‌الله‌» هم‌ ظهورات‌ ديگر به‌ طور بی نهايت‌ خواهد بود. هر ظهوری‌ اشرف‌ از ظهور پيش‌ و مشتمل‌ بر آن‌ است؛ و مشيت‌ اوليه‌ در هر ظهوري، اقوي‌ و اكمل‌ از ظهور قبل‌ است. باب‌ با دركی ناقص از برخي احاديث اسلامي مبني بر شأن و منزلت رسول خدا ص و ائمه‌اطهار ع كوشيده است تا در ميان هواداران خود، جايگاهي همچون انبيا و ائمه براي خود دست و پا كند. عليمحمد معتقد بود كه‌ نبايد او را خاتم‌ ظهورات‌ مشيت‌ اوليه‌ و آخرين‌ سلسله نبوتها دانست؛ بلكه‌ وي‌ ظهور كسي‌ را بشارت داد كه‌ از او به‌ «من‌ يظهره‌ الله‌» تعبير ميكرد و او را اشرف‌ و اعظم‌ از خود شمرده، و تصريح‌ كرده‌ است‌ كه‌ كمال‌دين‌ «بيان‌» در ظهور اوست؛ چرا که از اين‌ گفته‌ها معلوم‌ می‌شود كه‌ علیمحمد خود را در رديف‌ پيامبران‌ پيشين‌ و بلكه‌ اشرف‌ از آنان‌ دانسته‌ است‌ و از برخي‌ سخنانش‌، بيش‌ از اين‌ هم‌ برمي‌آيد. نکته قابل توجه در انديشه‌ هاي باب، ادعاهای گزاف و ناهماهنگی ميان آراء اوست. گاهفي باب بقيةالله، گاهي خود بقيۀالله، گاهي پيامبر و گاهي هم الله مهيمن القيوم و... ( نعوذبالله ) https://eitaa.com/zandahlm1357