eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
48.1هزار عکس
35هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
⁉️ چرا تو این فتنه یه سری از دانش‌آموزا ریختن بیرون و حجاباشونو برداشتن: 👤- چون ما والدین از بچگی بهشون بی‌توجه بودیم و هروقت ازمون خواستن براشون وقت بذاریم و بازی کنیم، مجبورشون کردیم کارتون ببینن. 📚- چون وقتی رفتن مدرسه، توی هیچکدوم از سالهای تحصیل، تو هیچ کتاب و درسی، درمورد حجاب اقناع و راضی‌ نشدن. 📳- چون تو این دو سال کرونا همشونو مجبور کردیم موبایل دست بگیرن و حالا اونها هستن و موبایل و هزاران کانال ضددین و انقلاب. 👼- و چون ما والدین همه چیز رو سپردیم تا دیگران بهشون یاد بدن. دیگرانی که نه دلشون برای آینده این بچه‌ها میسوخت و نه دلسوز کشور ما بودن. 😔😔😔😔
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌼 سوال:آیا دندان مصنوعی اعم از ثابت و غیرثابت و نیز موادی که با آن دندان را پر می‌کنند جز باطن دهان است که هنگام نجس شدن نیاز به تطهیر نداشته باشد یا آنکه در صورت نجس شدن با خون باید تطهیر شود؟ 🎥پاسخ حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین نماینده دفتر آیت الله العظمی جوادی آملی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔊‍ 🎙🌸حضرت آيت الله مظاهری (حفظه الله) ❇️ موضوع : حق الناس اعمال نیکو را نابود می سازد ✅ بسیار عالی حتما گوش کنید
33.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥برای بانوان باحیای سرزمینم، برای شهید پرور ... اهنگ «بجای»با صدای علی زکریایی ✅
📸کینه‌ورزی اغتشاشگران با و عفاف در تاریخ ایران باستان و تخریب آثار باستانی 🔸این محصول کدام تفکر است که با تخریب آثار باستانی، هویت تاریخی زن ایرانی را به تمسخر میگیرید...؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥واکنش حجت‌الاسلام پناهیان درباره شرایط موجود در کشور: دوران ابتذال و بی‌حجابی در جامعۀ بشری گذشته🔸نه کسانی که نگران حجابند، شلوغش کنند، نه کسانی که خیلی طرفدار بی‌حجابی‌اند، فکر کنند می‌توانند شلوغش کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
936 اینو بفرستید برای خانواده‌هایی که دختران نوجوان و جوان دارن.... خییییییییییلی مهمه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥نقش سیاسیون در ابتذال فرهنگی 🔻گفتگوی جمعی از اندیشمندان و فعالان مسیحی فرانسوی با علیرضا پناهیان دربارۀ 🔻ریشۀ بی‌بندوباری در همۀ دنیا سیاسی است؛ هم استثناء نیست! ✅
.......: نشانه قبولى زيارت هر زيارتى كه با نيت خالص همراه و براى رضاى خدا باشد، قبول است. ولى درجات قبولى زيارت، در همه افراد يكسان نيست. ميزان قبولى زيارت به ميزان اثرى است كه در فرد مى گذارد. انسان هرچه در ظاهر و باطن خود، دين، معنويت و اخلاق را حفظ كند و خود را در رفتار و عمل، به صاحب زيارت نزديك كند، زيارتش از درجه قبولى بيشترى برخوردار است. با توجه به مضمون برخى روايات، اگر كسى بخواهد بداند زيارتش قبول شده است يا نه، بايد ببيند پس از بازگشت از سفر، گناهان گذشته اش را انجام مى دهد يا نه. اگر آن گناه را ترك كرد، بداند زيارتش مورد قبول خداوند قرار گرفته است. ولى اگر همچنان آن گناه را مرتكب شد، نشانه قبول نشدن زيارت اوست [۱] ؛ در ديگر عبادت‌ها نيز همين گونه است؛ براى مثال، خداوند در قرآن كريم درباره نماز مى فرمايد: إِنَّ الصَّلاةَ تَنْهى عَنِ الْفَحْشاءِ وَ الْمُنْكَرِ ؛ «نماز، انسان را از ارتكاب گناه باز مى دارد». (عنكبوت: ۴۵) بنابراين، اگر زائر از زيارت بازگردد، درحالى كه انگيزه او به عبادت و ديگر اعمال خير بيشتر شده و به ارتكاب گناه بى انگيزه و بى علاقه شده باشد، يا بانويى نسبت به رفتارش با نامحرم، بيشتر از گذشته دقت داشته باشد، لطف الهى شامل حالش شده و بهره خوبى از زيارت برده است. [۱] بنابراين، در حقيقت، مهم ترين نتيجه اى كه از زيارت نصيب انسان مى شود، افزايش ايمان و تقواست كه نتيجه آن، به وجود آمدن علاقه به عبادت و تنفر از گناه است. خداوند درباره مؤمنان كامل و رشد يافته مى فرمايد: وَ لكِنَّ اللَّهَ حَبَّبَ إِلَيْكُمُ الْإِيمانَ وَ زَيَّنَهُ فِي قُلُوبِكُمْ وَ كَرَّهَ إِلَيْكُمُ الْكُفْرَ وَ الْفُسُوقَ وَ الْعِصْيانَ أُولئِكَ هُمُ الرَّاشِدُونَ (حجرات: ٧) و خداوند ايمان را محبوب شما قرار داده و آن را در دل هاى تان زينت بخشيده و [از طرف ديگر] كفر و فسق و گناه را نزد شما منفور كرده است؛ [به گونه اى كه از آن متنفر باشيد] كسانى كه اين صفات را دارند، هدايت يافتگان هستند. در پايان اين فصل، چند استفتا از مراجع معظم تقليد را درباره حجاب به طور كلى و حجاب در حج و عمره بيان مى كنيم: ---------- [۱]: حج و عمره در قرآن و حديث، محمد محمدي ري شهري، ص٢٩٠. [۱]: عرفان حج، جوادي آملي، ص١٠۵، با اندكي تغيير. تقویت فرهنگ حجاب https://eitaa.com/zandahlm1357
.......: قسمت سوم: پیامبران الهی (پیامبران و امتهای گذشته) اشاره ۷۱- حضرت سلیمان و گنجشک حضرت سلیمان علیه السلام گنجشکی را دید که به ماده خود می‌گوید: - چرا از من اطاعت نمی کنی و خواسته هایم را به جا نمی آوری؟ اگر بخواهی تمام قبه و بارگاه سلیمان را با منقارم به دریا بیندازم توان آن را دارم! سلیمان از گفتار گنجشک خندید و آنها را به نزد خود خواست و پرسید: چگونه می‌توانی چنین کاری بزرگی را انجام دهی؟ گنجشک پاسخ داد: - نمی توانم ای رسول خدا! ولی مرد گاهی می‌خواهد در مقابل همسرش به خود ببالد و خویشتن را بزرگ و قدرتمند نشان بدهد از این گونه حرفها می‌زند. گذشته از اینها عاشق را در گفتار و رفتارش نباید ملامت کرد. سلیمان از گنجشک ماده پرسید: - چرا از همسرت اطاعت نمی کنی در صورتی که او تو را دوست می‌دارد؟ گنجشک ماده پاسخ داد: - یا رسول الله! او در محبت من راستگو نیست زیرا که غیر از من به دیگری نیز مهر و محبت می‌ورزد. سخن گنجشک چنان در سلیمان اثر بخشید که به گریه افتاد و سخت گریست. آن گاه چهل روز از مردم کناره گیری نمود و پیوسته از خداوند می‌خواست علاقه دیگران را از قلب او خارج نموده و محبتش را در دل او خالص گرداند. [۱] ---------- [۱]: بحار: ج ۱۴، ص ۹۵. جلد ۲ 📚داستانهای بحار الانوار https://eitaa.com/zandahlm1357
.......: اخبار خرافی در صحیحین بخاری و مسلم داعی- اوّلا در جملۀ از بیاناتتان که فرمودید این دو کتاب مورد قبول تمام امت است اعتراضات علمی وارد است و این ادعای شما استنادا بقول ابن حجر علما و عملا و منطقا مردود یکصد ملیون مسلمان با علم و عمل می‌باشد پس اجماع امت در اینجا مانند همان اجماعی است که برای صدر اسلام در امر خلافت قائل شدید؟! ثانیا آنچه داعی می‌گویم با برهان و دلیل است آقایان محترم هم اگر دیدۀ رضا را به بندید و با دیدۀ حقیقت بین بآن کتابها نظر کنید می‌بینید آنچه ما می‌بینیم و مانند ما و تمام عقلاء از مندرجات آنها متحیر و متبسم خواهید شد چنانچه بسیاری از اکابر علماء خودتان مانند دارقطنی و ابن حزم و شهاب الدین أحمد بن محمّد قسطلانی در ارشاد الساری و علاّمه ابو الفضل جعفر بن ثعلب شافعی در کتاب الامتاع فی احکام السماع و شیخ عبد القادر بن محمّد قرشی حنفی در جواهر المضیئة فی طبقات الحنفیه و شیخ الاسلام أبو زکریای نووی در شرح صحیح و شمس الدین علقمی در کوکب منیر شرح جامع الصغیر و ابن القیم در زاد المعاد فی هدی خیر العباد و بالاخره جمیع علمای حنفیه و دیگران از اکابر سنیّه صریحا در مقام نقد و انتقاد ببعض احادیث صحیحین بر آمده و اعتراف دارند که بسیاری از احادیث ضعیفۀ غیر صحیحه در صحیحین موجود است چه آنکه هدف بخاری و مسلم جمع اخبار بوده نه دقت در صحّت آنها و بعض از محقّقین علماء خودتان مانند کمال الدین جعفر بن ثعلب در بیان فضایح و قبایح روایات صحیحین و نشر مثالب و معایب آنها سعی بلیغ نموده اند و اقامه دلائل و براهین در این باب بارز و آشکار می‌باشد. پس تنها ما نیستیم که تحقیق در مطالب می‌نمائیم که مورد حمله شما قرار گیریم بلکه اکابر علماء خودتان که محقّق در حقایق بوده این قبیل بیانات را نموده اند. حافظ- خوبست از دلائل و براهین خود برای اهل مجلس بیان کنید تا قضاوت بحق کنند. داعی- گرچه گفتگوی ما در این موضوع نبوده و اگر بخواهم وارد این بحث گردم از رشتۀ سؤال شما بازمی مانم ولی برای اثبات مرام بچند نمونه ای مختصرا اشاره می‌نمایم. پیشاور.... https://eitaa.com/zandahlm1357
انسان شناسی ۱۲۳.mp3
11.41M
۱۲۳ ⚡️چرا من اینهمه سال دارم مرتب نماز شب می‌خونم، اما اصلاً برای خدا به بی‌تابی و دلتنگی نیفتادم؟ ⚡️چرا من اینهمه سال دارم سخنرانی گوش میکنم، کتابهای معرفتی می‌خونم، اما تغییر زیادی در وجود من اتفاق نمیفته؟ ⚡️چرا من در طول روز، اشتیاقی برای حرف زدن با امام زمان علیه‌السلام ندارم؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
@shervamusiqiirani-2 - كانال شعر و موسيقي اصيل ايراني.mp3
3.52M
✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍂🌺🍂 🌺 از هر چه می‌رود سخن دوست خوشتر است پیغام آشنا نفس روح پرور است هرگز وجود حاضر غایب شنیده‌ای من در میان جمع و دلم جای دیگر است کاش آن به خشم رفتهٔ ما آشتی کنان بازآمدی که دیدهٔ مشتاق بر در است جانا دلم چو عود بر آتش بسوختی وین دم که می‌زنم ز غمت دود مجمر است سعدی خیال بیهوده بستی امید وصل هجرت بکشت و وصل هنوزت مصور است زنهار از این امید درازت که در دل است هیهات از این خیال محالت که در سر است 🎶🎶🎶🎶🎶 ‌ سرو سیمینا به صحرا می‌روی نیک بدعهدی که بی ما می‌روی روی پنهان دارد از مردم پری تو پری روی آشکارا می‌روی گر تماشا می‌کنی در خود نگر یا به خوشتر زین تماشا می‌روی می‌نوازی بنده را یا می‌کشی می‌نشینی یک نفس یا می‌روی ما خود اندر قید فرمان توایم تا کجا دیگر به یغما می‌روی جان نخواهد بردن از تو هیچ دل شهر بگرفتی به صحرا می‌روی ما به دشنام از تو راضی گشته‌ایم وز دعای ما به سودا می‌روی گر چه آرام از دل ما می‌رود همچنین می‌رو که زیبا می‌روی دیده سعدی و دل همراه توست تا نپنداری که تنها می‌روی 🌺 🍂🌺🍂 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا