#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
.......: حدیث سفینه و دیگر از دلائل ما در توسّل باهلبیت رسالت حدیث معتبرۀ سفینه است که بسیاری از عل
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
.......:
دعای توسل
اللهم انی أسألک و اتوجه الیک بنبیک نبی الرحمة محمد صلّی اللّه علیه و آله یا ابا القاسم یا رسول الله یا امام الرحمة یا سیدنا و مولانا انا توجهنا و استشفعنا و توسلنا بک الی الله و قدمناک بین یدی حاجاتنا یا وجیها عند الله اشفع لنا عند الله.
یا ابا الحسن یا امیر المؤمنین یا علی بن أبی طالب یا حجة الله علی خلقه یا سیدنا و مولانا انا توجهنا و استشفعنا و توسلنا بک الی الله و قدمناک بین یدی حاجاتنا یا وجیها عند الله اشفع لنا عند الله.
بهمین معانی که خطاب بامیر المؤمنین نموده و بعد از آن بتمام أئمه معصومین وارد است منتها در خطاب بآنها یا حجة الله علی خلقه گفته میشود یعنی ای حجت خدا بر خلق خدا یکایک أئمۀ طاهرین را اسم میبرند و توسّل میجویند تا آخر دعا این قسم عموم أئمه را مخاطب قرار میدهند که ای سید و مولای ما توجه و توسل و طلب شفاعت مینمائیم بوسیله شما بسوی خدای تعالی ای آبرومند در نزد خدای متعال شفاعت
بنما من (بی آبرو را) نزد خداوند متعال-تا در آخر دعا عموم خاندان رسالت را مخاطب ساخته و گویند.
یا ساداتی و موالیّ انی توجهت بکم أئمتی و عدتی لیوم فقری و حاجتی الی الله و توسلت بکم الی الله و استشفعت بکم الی الله فاشفعوا لی عند الله و استنقذونی من ذنوبی عند الله فانکم وسیلتی الی الله و بحبکم و بقربکم ارجو نجاة من الله فکونوا عند الله رجائی یا سادتی یا اولیاء الله.
«ایشان که دعاها را میخواندند پیوسته بعضی از رجال محترم و اهل ادب سنّی» «دست بر دست میزدند و مکرّر میگفتند لا اله الا الله سبحان الله چگونه امر» «را مشتبه میکنند»
(گفتم) از خود آقایان انصاف میخواهم در کجای عبارات این دعاها اثری از آثار شرک میباشد.
مگر در همه جا نام مبارک خدای متعال نیست در کدام عبارت از دعا ما آنها را شریک باری تعالی خوانده ایم چرا تهمت بما میزنید! چرا مسلمانان موحّد را غالی و مشرک میخوانید؟ چرا تخم عداوت و دشمنی در دل مسلمانان پخش میکنید چرا امر را بر مردمان بی خبر مشتبه مینمائید تا ببرادران دینی و ایمانی خود با نظر کفر بنگرند.
چه بسیار مردمان عوام بی خبر متعصّب از شماها بیچاره شیعیان را میکشند بخیال آنکه کافری را کشته و اهل بهشتند.
مظلمۀ این قبیل امور در گردن شما علماء میباشد.
چرا تاکنون شنیده نشده که یک نفر شیعه و لو در بیابان تنها باشد و عامی صرف و بیابانی در قتل یک سنّی اقدام نموده باشد.
چون علماء و مبلّغین شیعه سم پاشی نمی کنند تخم عداوت بین شیعه و سنّی نمی پاشند قتل نفس را گناهی بزرگ میدانند.
هرگاه ما به الاختلاف شیعه و سنّی را علما و منطقا بیان نموده و آنها را
بحقیقت مذهب آشنا نمودیم ولی در ضمن گفتار بآنها فهمانیدیم که سنّیها برادران مسلمان ما هستند شما جامعه شیعه نباید بآنها با نظر کینه و عداوت بنگرید بلکه باید برادرانه با هم متّحد باشید تا پرچم لا اله الا الله را بلند کنیم.
ولی بر عکس عملیات علمای متعصّب سنّی ما را متأثر مینماید که پیروان ابو حنیفه و مالک بن انس و محمّد بن ادریس و احمد بن حنبل را با اختلافات بسیاری که اصولا و فروعا با هم دارند در همه جا آزاد و برادران مسلمان میخوانند.
اما پیروان علی بن أبی طالب و جعفر بن محمّد را که عترت و اهل بیت رسالت اند غالی و مشرک و کافر معرفی نمایند و سلب آزادی از آنها بکنند که از حیث جان و مال در ممالک سنّت و جماعت در امان نباشند.
چه بسیار از اهل علم و تقوای شیعه که بفتوای علمای سنّی شهید گردیدند.
ولی بر عکس چنین عملی از طرف علماء شیعه بلکه عوام آنها نسبت بعلماء که سهل است بلکه بیک عامی سنّی صادر نگردیده.
علماء شما غالبا عموم شیعیان را لعن مینمایند ولی در هیچ کتابی از علماء شیعه دیده نشده است که بنویسند اهل تسنّن لعنهم اللّه.
حافظ- بی لطفی میفرمائید کدامیک از اهل علم و تقوای شیعه بفتوای علمای ما کشته شدند که تحریک احساسات میفرمائید و کدامیک از علمای ما عموم شیعیان را لعن نموده اند.
داعی- اگر بخواهم شرح عملیات علماء و عوام شما را ذکر نمایم نه یک مجلس بلکه ماهها وقت لازم است ولی برای نمونه و اثبات مرام ببعض اعمال و رفتار آنها که ثبت در تاریخ است اشاره مینمایم تا بدانید تحریک احساسات نمی نمایم بلکه عین حقیقت را میگویم.
اگر شما کتب اکابر علماء متعصّب خودتان را دقیقانه مطالعه نمائید مراکز لعن را میبینید برای نمونه مطالعه نمائید مجلدات تفسیر امام فخر رازی را که هرکجا فرصت بدستش آمده مانند آنچه ذیل آیه ولایة و اکمال دین و غیره مکرر در مکرر مینویسد
و اما الرفضة لعنهم الله-هؤلاء الرفضة لعنهم الله-اما قول الروافض لعنهم الله ولی از قلم هیچ یک از علماء شیعه چنین عباراتی نسبت بعموم برادران اهل تسنّن بلکه بخصوص آنها هم صادر نگردیده.
#شبهای پیشاور....
https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
#انسان_شناسی ۱۴۵ #رهبری #استاد_شجاعی #رحیمپور_ازغدی ➖ اسلام به فعالیتهای اقتصادی چگونه نگاه می
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
انسان شناسی ۱۴۶.mp3
9.83M
#انسان_شناسی ۱۴۶
#مقام_معظم_رهبری
#استاد_شجاعی
✖️ رابطهی جسم و روح باهم چیست؟
✖️ آیا سلامت جسم، روی سلامت روح اثر دارد؟
✖️ ورزش چه نقشی در حرکت به سمت کمال انسانی دارد؟
@shervamusiqiirani-4 - ساز و آواز.mp3
2.09M
✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺
🍃🍂🌺🍃🍂🌺
🍂🌺🍂
🌺
آهسته می آیی آهسته آهسته
انگار گامت را دست زمان بسته
آهسته میآیی از آن عقیق سبز
با یک جهان آواز ،خاموش و دلخسته
نشکفته بعد از تو آیینه در چشمم
پیداست عهدش را او با تو نشکسته
گل میکند خورشید از پلک نمناکت
وقتی تو می آیی در خوابم آهسته
همراه من هستی در خواب و بیداری
همراه تو هستم ،چون سایه پیوسته
#فضل_اله_توکل
🌺
🍂🌺🍂
🍃🍂🌺🍃🍂🌺
✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
🎥فتنه شناسی پیش از ظهور از زبان شهید حاج قاسم سلیمانی 🔸جهت تعجیل در #فرج ان شاءلله و سلامتی مولایمان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥جایگاه عجیب #امام_زمان(عج)...
♦️♦️♦️♦️♦️
۲۰۸. آنان که منتظران واقعی امام زمان علیه السلام و شیفتگان صادق دیدار اویند، مخلصان حقیقی درگاه خداوندند. انتظار بهار و باران
۲۰۹. بنده مؤمن خدا، در دوران غیبت امامش، لحظه ای را بی انتظار نمی گذراند. انتظار بهار و باران
https://eitaa.com/zandahlm1357
سلام لطفا
#اندڪی_تأمل🇮🇷👇
eitaa.com/joinchat/3717922818Ca7721d8525
کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🌺