eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.5هزار دنبال‌کننده
47.2هزار عکس
34.2هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹🔻استاد : گاهی اوقات به جای تعقیبات باید برید صفحات انقلابی رو لایک کنید ! 👈 بیکار نیستید اهمیت نمی دید! ▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 یه تیپ فکری هستن که میگن ما که خودمون و روزه و اینا رو انجام میدیم چه فرقی می‌کنه حکومت دست کی باشه !؟ 👈 پاسخ حضرت امیر سلام الله علیه، را به این افراد بشنوید ... ⬅️ تویی هم که میگی ما تو هیچ جبهه ای نیستیم ، با سکوتت در خدمت دشمن هستی !
❓جریانِ مذهبیون مخالف هویت انقلابی حرفشان چیست؟! ‼️ در تعریف اینها، دین یعنی همین نماز و روزه و انگشتر عقیق و صد لعن و هر سال بروم کربلا، ولو زیر سایه ی صدام یا آمریکا باشد! ‼️اوج فداکاریشان، دادن آش و شله زرد نذری است! 💠 یک جریان متحجر مذهبی داشتیم از قبل، هنوز هم داریم و الآن هم متاسفانه می بینم باز فعال تر شدند؛ تحت عنوان این که دین از سیاست جداست و هویت انقلابی یعنی چه؟ هویت انقلابی چه ربطی به دین دارد؟ دین اصلاً انقلابی نیست، همین حج و زیارت حرم امام رضا و... همینهاست. دیگر در بازار هر اتفاقی می افتد بیفتد، در سیاست، در عرصه عمومی، در رسانه ها، در روابط بین الملل مسلمان ها، هر بلایی سرشان بیاید. شیعه و غیر شیعه، مکه و مدینه دست کفار است، کربلا و نجف زیر چکمه ی کفار باشد، به ما چه ربطی دارد؟! ما می خواهیم برویم زیارتِ آقا! آمریکایی ها بودند دست آن ها را می بوسیم، زیر سایه ی آمریکا می رویم زیارت، صدام بود، زیر سایه ی صدام می رویم زیارت! به ما چه که کی کجاست؟! دین از سیاست جداست! یک دعوایی هم دارند، دعوای شیعه سنی راه بیندازند، یعنی تنها هدفِ مقدس این ها جنگ شیعه و سنی است! همان چیزی که درست آمریکا و اسرائیل الآن می خواهند و تنها چیزی که آن ها را از این گرداب بیداری اسلامی نجات می دهد، راه انداختن همین جنگ های مذهبی است. این جریان های متحجر کسانی هستند که اصلاً هویت انقلابی را قبول ندارند، کسانی بودند دین دار، اما هویت انقلابی را قبول نداشتند. ادامه 👇👇 می گفتند: امام بیخود انقلاب کرد! حکومت، حق امام معصوم است فقط. یا معصوم یا شاه و صدام و بوش و این ها، و الا دست خمینی نباید باشد!یا پلید ترین آدم یا پاک ترین آدم! این وسط هیچ چیزی نیست. و ما باید بگذاریم این پلیدترین ها باشند، تا پاک ترین بیاید. وظیفه دیگری هم ندارند در راه حضرت. این جور انتظار امام زمان! این ها امام زمان بازی است. آن ها امام زمان می گویند، از شماها هم محکم تر می گویند، ولی این بازی با امام زمان است. اعتقاد به امام زمان که در آن هیچ مسئولیتِ انقلابی اجتماعیِ عدالت خواهانه ی خدمت به خلق نباشد، و اخلاص نباشد و فداکاری با جان و مال، جهاد در راه خدا با اموال و انفس نباشد، این چه جور انتظار امام زمان است؟ این ها یک امام حسینی را می خواهد که هیچ وقت نگوید هل من ناصر. همین جوری قشنگ شهید بشود، بعد شفیع ما بشود. امام حسینی را می خواهند که هر چه فجیع تر شهید بشود تا شفیع ما بشود. امام حسینی را نمی خواهند که خطاب به این ها بگوید هل من ناصر ینصرنی... هل من معین یعیننی... که این خطاب مربوط به آن روز و آن جا نبود. امام صادق فرمود: کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا، هر روز عاشوراست و هرجا کربلاست و بنابراین همه جا هنوز صدای امام حسین هست که هل من ناصر ینصرنی... کسی هست که به ما ملحق شود و کمک کند به مسیر حق؟ این صدا هنوز هست، این سؤال همه جا و همیشه هست و خطاب به همه است. این ها یک مذهب متحجرِ شخصی درست کردند که فقط منافعشان را تأمین می کند. اوج فداکاری در مذهبشان این است که آش نذری بدهند، شله زرد. این اوج مذهبشان است! از جان ات، مال ات، آبرویت، در راه عدالت، در راه گسترش اسلام، مبارزه با ظلم، مبارزه با فساد ... این ها نه، این جا ما مسئولیتی نداریم! همین ها زمان جنگ می گفتند: هر کسی برود جبهه کشته بشود، شهید نیست، من یادم هست، بعضی از روحانیون بودند، خودشان و مریدانشان، هنوز هم در حوزه هستند. 🎙سخنرانی «هویت انقلابی چگونه تهدید می شود؟»
روایت 98 کتاب جهاد.mp3
4.8M
✨✨ 📚 🎧👆 ✨موضوع: ضمانت قطعی ، و از زبان امام سجاد علیه السلام . 🔊 : 📚 شرح روایات کتاب الجهاد اثر شیخ (ره) ✨ ✅ ارسال به دیگران فراموش نشود 🙏 ═══✼🍃🌹🍃✼══
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔆 فتنه زاهدان از کجا شروع شد؟ 📹 فتنه زاهدان مهم‌تر از قتل است. اگر مسئولین در ادعای خود صادق هستند، فیلم‌های دوربین مدار بسته مصلی را منتشر کنند تا مشخص شود چه اتفاقاتی در مصلی افتاده نه اينکه صرفا ادعا کنند. 🎞 اگر ادعای خود را با انتشار آن کلیپ‌ها ثابت نکنید شاید جریان غیر از آن چیزی باشد که ادعا میکنید و به ما حق بدهید که در ادعای شما شک کنیم. ❓حقیقت ماجرای ادعای تجاوز به دختر بلوچ چه بود؟ چه کسی داستان تعرض به دختر بلوچ را در مطرح کرد که بعدا مشخص شد کذب بوده است؟ برخورد با آن شخص که آغازگر این فتنه بود، مهم تر از قتل است چون "الفتنه اشد من القتل" ✍ بله اگر اثبات شود کسی توسط حکومت مظلوم کشته شده وظیفه حکومت جبران است اما اولویت با کسی است که فتنه کرده و باعث شروع این جریان شده است. ✍ پ‌ن: شیعه و سنی بدون تعصب این کلیپ را تا انتها مشاهده کنند و روی آن فکر کنند. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔆 مجاهدین خلق در اوکراین چه میکنند؟ 👩‍⚖ پریسا نصرآبادی پاسخ میدهد 🔘 الگوهایی که سرویس اطلاعاتی آمریکا در کشورهای مختلف استفاده کرده است، آشناست. از اوکراین تا ایران. از کیف تا تهران. https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥کار زیبای یک خانم معلم 🔺چادر دانش اموزانی که باچادر به مدرسه می ایند رو میبوسد. ✅کار خیلی خیلی قشنگیه مدرسه مهر ماندگار ✅ https://eitaa.com/zandahlm1357
📸دعوت به به سبک جدید و تاثیر گذارتر https://eitaa.com/zandahlm1357
.......: زينت در لباس احرام با توجه به اينكه پوشيدن زيورآلات در حال احرام حرام است، لطفا بفرماييد: ١. آيا استفاده از گيره ها، دكمه هاى تزيينى، گلدوزى، سنگ دوزى و گيپور دوزى در لباس احرام، در حكم زيورآلات است؟ ٢. در صورتى كه در حكم زيور باشد، آيا حرمت، مختص به لباس احرام است يا شامل لباس هاى غير احرامى مى شود كه در حال احرام پوشيده مى شود؟ ٣. در صورتى كه موارد مذكور زير چادر يا لباس هاى ديگر پنهان باشد، چه حكمى دارد؟ حضرت آيت الله بهجت: «١. اگر قبل از احرام هم عادتاً مى پوشيده و قاصد زينت نيست، اگر منصرف باشد از اين نحوه زيورآلات، بعيد نيست جايز باشد. ٢. زن لباس احرام خاص ندارد. ٢. اگر به نحوى نباشد كه اهل تزيين به كار مى برند، اشكال ندارد». حضرت آيت الله خامنه اى: «١. تشخيص آن به عهده خود مكلف با مراجعه به عرف است. ٢. اگر زينت باشد، اختصاص به لباس احرام ندارد. ٣. در فرض عدم اظهار، حرمت ندارد». حضرت آيت الله سيستانى: «به احتياط واجب، از هر چه كه عرفاً زينت حساب شود، بايد پرهيز شود». حضرت آيت الله صافى گلپايگانى: «١. بله، استفاده از اين گونه لباس‌ها در حال احرام جايز نيست. ٢. شامل هر دو مى شود. ٣. فرقى نمى كند». حضرت آيت الله فاضل لنكرانى: «صرف نظر از زيور آلات، اين موارد زينت محسوب مى شود و زينت كردن هم بر زنان در حال احرام جايز نيست و فرقى بين لباس احرام و لباس زير و غيره وجود ندارد؛ هر چند اگر انجام گيرد، كفاره ندارد و حج يا عمره باطل نمى شود». حضرت آيت الله مكارم شيرازى: «١. احتياط آن است كه از آن پرهيز شود. ٢. در حال احرام از تمام اينها پرهيز شود. ٣. هرگاه پنهان باشد، مانعى ندارد». [۱] ---------- [۱]: مناسك حج محشي، صص ٢٣٢ و ٢٣٣. تقویت فرهنگ حجاب https://eitaa.com/zandahlm1357
.......: ۷۶- حماقت؛ مرضی علاج ناپذیر حضرت عیسی علیه السلام می‌فرماید: من بیماران را معالجه کردم و آنان را شفا دادم کور مادرزاد و مرض پیسی را به اذن خدا مداوا نموده و مردگان را زنده کردم ولی آدم احمق را نتوانستم اصلاح و معالجه کنم. پرسیدند: یا روح الله! احمق کیست؟ فرمود: شخصی خودپسند و خودخواه است که هر فضیلت و امتیازی را از آن خود می‌داند و هر گونه حق را در همه جا به خود نسبت می‌دهد و برای دیگران هیچ گونه احترامی قائل نمی شود و این گونه آدم احمق هرگز قابل مداوا و اصلاح نیست. [۱] ---------- [۱]: بحار: ج ۷۲، ص ۴۲۰. ۷۷- وصیت لقمان لقمان حکیم در توصیه به فرزندش اظهار نمود: فرزندم! دل بسته به رضای مردم و مدح و ذم آنان مباش؛ زیرا هر قدر انسان در راه تحصیل آن بکوشد به هدف نمی رسد و هرگز نمی تواند رضایت همه را به دست آورد فرزند به لقمان گفت: - معنای کلام شما چیست؟ دوست دارم برای آن مثال یا عمل و یا گفتاری را به من نشان دهی. لقمان از خواست با هم بیرون بروند بدین منظور از منزل همراه دراز گوشی خارج شدند. پدر سوار شد و پسر پیاده دنبالش به راه افتاد در مسیر با عده ای برخورد نمودند. بین خود گفتند: این مرد کم عاطفه را ببین که خود سوار شده و بچه خویش را پیاده از پی خود می‌برد. چه روش زشتی است! لقمان به فرزند گفت: - سخن اینان را شنیدی. سوار بودن من و پیاده بودن تو را بد دانستند؟ گفت: بلی! - پس فرزندم! تو سوار شو و من پیاده به دنبالت راه می‌روم پسر سوار شد و پدر پیاده حرکت کرد باز با گروهی دیگر برخورد نمودند آنان نیز گفتند: این چه پدر بد و آن هم چه پسر بی ادبی است اما بدی پدر بدین جهت است که فرزند را خوب تربیت نکرده لذا او سوار است و پدر پیاده به دنبالش راه می‌رود در صورتی که بهتر این بود که پدر سوار می‌شد تا احترامش محفوظ باشد اما اینکه پسر بی ادب است به خاطر اینکه وی عاق بر پدر شده است از این رو هر دو در رفتار خود بد کرده اند لقمان گفت: سخن اینها را نیز شنیدی؟ گفت: بلی! لقمان فرمود: - اکنون هر دو سوار شویم هر دو سوار شدند در این حال گروهی دیگر از مردم رسیدند آنان با خود گفتند: در دل این دو آثار رحمت نیست هر دو سوار بر این حیوان شده اند و از سنگینی وزنشان پشت حیوان می‌شکند اگر یکی سواره و دیگری پیاده می‌رفت، بهتر بود. لقمان به فرزند خود فرمود: شنیدی؟ فرزند عرض کرد: بلی! لقمان گفت: حالا حیوان را بی بار می‌بریم و خودمان پیاده راه می رویم مرکب را جلو انداختند و خودشان به دنبال آن پیاده رفتند باز مردم آنان را به خاطر اینکه از حیوان استفاده نمی کنند سرزنش کردند. در این هنگام لقمان به فرزندش گفت: - آیا برای انسان به طور کامل راهی جهت جلب رضای مردم وجود دارد؟ بنابراین امیدت را از رضای مردم قطع کن و در اندیشه تحصیل رضای خداوند باش؛ زیرا که این کار آسانی بوده و سعادت دنیا و آخرت در همین است. [۱] ---------- [۱]: بحار: ج ۱۳، ص ۴۳۲ و ج ۷۱، ص ۱۳۹۱ جلد ۲ 📚داستانهای بحار الانوار https://eitaa.com/zandahlm1357
.......: آقایان محترم شما را بخدا انصاف دهید و قضاوت عادلانه نمائید آیا در هیچ تاریخی خوانده یا شنیده اید که از طرف علماء شیعه نسبت بیک عالم سنی بلکه عوام آنها چنین سوء قصدها و اعمال شنیع زشتی صادر شده باشد بجرم آنکه چون از مذهب جعفری بر کنار است او را بقتل رسانیده باشند-شما را بخدا این هم جرم و جنایت شد که انه خارج عن المذاهب الاربعة؟!! شما را چه دلیل است که اگر کسی از مذاهب اربعه (حنفی-مالکی-شافعی- حنبلی) سرپیچی نمود کافر و قتلش واجب است. آیا مذاهبی را که بعد از قرنها رسمیت پیدا نموده اطاعتش واجب ولی مذهبی که از زمان رسول اکرم صلّی اللّه علیه و آله و سلّم مورد توجه بوده کفرآور و مطیعین آن مهدور الدّم باشند.؟! گفتار نیک جهة جلب مردم منصف شما را بخدا (ابو حنیفه یا مالک بن انس و یا شافعی و یا امام احمد بن حنبل) در زمان رسول خدا صلّی اللّه علیه و آله و سلّم بوده و اصول و فروع مذهب خود را از آن حضرت بی واسطه اخذ نموده اند حافظ- احدی چنین ادعائی ننموده که ائمۀ اربعه بشرافت درک مصاحبت آن حضرت رسیده باشند. داعی- آیا امیر المؤمنین علی بن أبی طالب علیه السّلام درک مصاحبت رسول خدا را نموده و باب علم آن حضرت بوده یا نه؟! حافظ- بدیهی است که از کبار صحابه و بلکه از جهاتی افضل آنها بوده است. داعی- پس روی این قاعده اگر ما بگوئیم پیروی از علی بن أبی طالب علیه السّلام بحکم آنکه پیغمبر فرموده اطاعت علی اطاعت من است و باب علم آن حضرت بوده و امت را امر فرموده که هر کس مایل است از علم من بهره بردارد باید بدر خانه علی برود واجب است حق گفته ایم و اگر بگوئیم سرپیچی از مذهب جعفری که عین مذهب محمّدی است نظر باینکه خاتم الانبیاء صلّی اللّه علیه و آله و سلّم پیشوایان آنها را عدیل القرآن معرفی نموده و تخلف از آنها را موجب هلاکت قرار داده بمقتضای حدیث شریف ثقلین و حدیث سفینه که متفق علیه فریقین (شیعه و سنّی) می‌باشد چنانچه قبلا اشاراتی بآنها شد [۱] که عدم پیروی از آنها موجب خذلان است حق داریم دلیل داریم که بگوئیم سرپیچی از عترت طاهره تمرّد امر رسول اللّه و خروج از صراط مستقیم و عدم استمساک بحبل المتین است. مع ذلک چنین اعمالی از طرف علماء شیعه نسبت بجاهلی از جهّال اهل تسنّن صادر نگردیده تا چه رسد نسبت بعلماء آنها پیوسته بجامعۀ شیعه گفته ایم که اهل تسنّن برادران مسلمان ما هستند باید با هم متّحد و متفق باشیم. ولی بر خلاف علماء شما پیوسته شیعیان مؤمن موحّد پاک و پیروان اهل بیت رسالت را اهل بدعت و رافضی و غالی و یهودی بلکه کافر و مشرک می‌خوانند و بجرم اینکه چرا تقلید بیکی از فقهاء اربعه (ابو حنیفه-مالک بن انس-محمد بن ادریس-و احمد بن حنبل) نمی نمایند مشرک و کافر و رافضی باشند- (و حال آنکه هیچ ---------- [۱]: ۱) مراجعه شود به ص ۲۲۴ و ۲۲۶ همین کتاب. دلیلی در دست نیست که مسلمین مجبور باشند حتما پیروی از یکی از آنها بنمایند) ولی بر عکس کسانی که پیروی از اهل بیت رسالت و عترت طاهره بامر آن حضرت می‌نمایند قطعا اهل نجات می‌باشند. بهمین فتاوای بی جا و گفتارهای ناهنجار بهانه بدست عوام خود داده که هر وقت فرصتی بدست آوردند تمام عملیاتی که بایستی با کفّار بنمایند بلکه بدتر با شیعیان مؤمن موحد می‌نمودند از قتل و غارت و هتک حرمت نوامیس آنها. پیشاور.... https://eitaa.com/zandahlm1357
انسان شناسی ۱۴۹.mp3
11.84M
۱۴۹ 🏅موفق‌ترین انسانها کسانی هستند که: تمام لذت‌های دنیایی‌شان برایشان نورانیت می‌آورد! 🔺و احمق‌ترین انسانها کسانی‌اند که: عباداتشان هم برای دنیاست و تاریکشان میکند! ما از کدام دسته‌ایم؟