eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
48.2هزار عکس
35هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
.......: آموزش مهارت‌های کلامی زن و شوهر روانشناسان مي‌گويند: در ارتباطات كلامي و حتّي غيركلامي هر گاه طرف مقابل شما مانعي ايجاد كرد شما پُل بزنيد! با اين روش او را خلع سلاح كرده و گويا از نقطه اي كور كه او گمان نمي بُرد بر او يورش آورده ايد و در نتيجه مقاومت او را شكسته ايد! آيا خردمندانه است كه روي آتشي كه او افروخته است بنزين بريزيم؟! پيش از روانشناسان نيز در آموزه‌هاي قرآن و عترت پيشنهادهايي در اين باره سراغ داريم كه تحت عنوان: « مهارت‌هاي كلامي و غير كلامي » از آن‌ها ياد مي‌كنيم! قرآن در آيه ي ۳۴ سوره ي فُصّلت مي‌فرمايد: « و لا تستوي الحسنه و لا السيئه، ادفع بالتي هي احسن فاذا الذي بينك و بينه عداوه كانّه وليّ حميم! » « خوبي با بدي يكسان نيست، بدي را با خوبي بر طرف كن، در اين هنگام (با كمال شگفتي خواهي ديد) آن كه بين تو و بين او دشمني بود گويا دوستي صميمي شده است! » امام صادق (ع) به « عنوان بصري » مي‌فرمايد: اگر كسي به تو گفت: اگر يكي بگويي ده تا به تو پاسخ خواهم داد، بي درنگ به او بگو: اگر ده تا هم بگويي، يكي هم نخواهي شنيد! كنفوسيوس مي‌گويد: « به جاي آن كه به تاريكي‌ها لعنت بفرستيد، شمعي بيفروزيد! » در اين جا سه نكته را يادآوري مي‌كنيم: روابط زن و شوهر بايد حقيقي باشد و نه فقط حقوقي! بنا بر اين گذشت، بزرگواري، صبوري و فروتنيِ هر يك از زن و شوهر چونان سرمايه گذاري دو شريكِ صميمي است كه پيوند زناشويي را استحكام مي‌بخشد! فروتني و گذشت نبايد به ذلّت و خواري كشيده شود ؛ چرا كه در سخنان پيشوايان دين آمده است: « آفه الحلم الذل! » « آسيب بردباري خواري است! » ديالوگ‌ها و ساختارهاي پيشنهادي كه پيش روي شماست وحي مُنزَل نيستند، شما هم مي‌توانيد با ذوق سرشار و ذهن خلّاق و آفريننده ي خود متناسب با شرايط خودتان ساختارها و جملاتي را در « مهارتهاي كلامي » بيافرينيد! پس با تقويت هوش هيجاني و عاطفي خود در اين مهم بكوشيم: خانم آقا خانم: من خواستگارای زيادی داشتم! آقا: پس من آدم خوشبختي هستم که تو رو به چنگ آوردم! من بدبختم که با تو ازدواج کردم! عوضش من خيلي خوشبختم که با تو ازدواج کردم! بخت من سياه بود که زن تو شدم! عوضش بخت با من يار بود که تو رو به من بخشيد! تو خيلی بدی عوضش تو خيلی خوبی! تو زشتی! عوضش تو خيلي ناز و خوشگلی! مي گم زشتی! فكر نمي كني: زيبايی مرد در عقلِ اونه! تو منو دوست نداری! به اندازة دنياها دوستت دارم! از ته دل منو دوست نداری! هزار بار می‌گم: دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم،................! تو غير از من ديگرانم دوست داری! عشق من از ازل به نام تو ثبت شده، اگه باور نمی کنی دلمو بشکاف تا خودت ببينی! تو فقط از پولت برای من هزينه می‌کنی، نه از عشقت! دل من اسير توست، اين چه حرفيه می‌زنی؟! دلم گرفته تويِ اين خونه! فداي دل قشنگت، در اولين فرصت با هم مي‌ريم بيرون! از دست بچه هات خسته شدم! بهت حق می‌دم، تو خيلی صبوری، اَزت متشکرم، ان شاء الله بزرگ مي‌شن و جبران زحمت‌هاي شما را مي‌كنن! خسته شدم از بس توي اين خونه کار کردم! فدای اون دستای ظريف و قشنگت که خسته شدن، مثل اين كه من كوتاهي كردم! تو خيلی زبون بازی! آخه زبون ترجمان دله! من از خانوادت خوشم نمی ياد! من که به خانوادت احترام می‌ذارم! تو خسيسی! منظورت اينه که حسابگرم؟! حوصله ندارم غذا درست کنم، از رستوران بيار! يعنی از غذاهای خوشمزة تو محروم بشم؟! به روت خنديدم، پُررو شدی! فداي خنده هات! باهات قهرم! قهرت هم مثل مهرت قشنگه! با من حرف نزن! اون وقت دلم از غصه آب می‌شه! مادر و خواهرت اصلاً منو دوست ندارند! مهم اينه که من تو رو دوست دارم! می خوام باهات حرف بزنم! سراپا گوشم، اميدوارم سنگ صبورت باشم! دل منو شکستی! فداي دل شكسته ات، به خدا قصد بدی نداشتم! من همينم، عوض بِشو نيستم! تو محبوبه ي مني، ناراضي نيستم! تو به من ايمان نداری؟! با همة وجود قبولت دارم! تو به من شک داری! تو پاک ترين گل وجودی، اما هرزه چشمان کم نيستند! تو منو درک نمی کنی! اميدوارم به کمک خودت بتونم درکت کنم! تو تكيه گاه خوبي برام نيستي! به من اعتماد كن، اميدوارم شايستة اعتمادت باشم! تو خيلی سختگيری! شايد حق با تو باشه، مثل اين که زياده روی کرده ام! خيلي دهن بين و زود باوري! شايد تو راست بگي! من که خوشگل نيستم، اينو خودم می‌دونم! بيا از نگاه من ببين، اون وقت زيباترين گل خوشبوي بهاريِ منو مي‌بيني! با من بحث نكن، حوصله ندارم! منو ببخش، مثل اين که زياد حرف زدم! تو همش از من ايراد می‌گيری! آخه اين قدر خوبی که نمی خوام حتي کوچک ترين عيبی داشته باشی! سر به سرم نذار! مي خوامت، دوستت دارم! زبونت نيش داره! گازش مي‌گيرم تا ديگه هوس نکنه تو رو آزار بده! مسخره‌ام می‌کنی؟! غلط بکنم! من می‌رم خونة بابام! دلت مياد منو تنها بذاری! م
ن اصلاً تو رو نمي خوام! من فقط تو رو دارم! خيال کردی کی هستی؟! عاشق و معشوق تو! من طلاق می‌خوام! اجازه بده اول با يک مشاور خوب مشورت کنيم! خانواده سبز ✍مهدی واعظ موسوی https://eitaa.com/zandahlm1357
عارف بزرگوار آقاسیدهاشم حداد_قدس سره: انسان اگر بخواهد واصل شود،شروع آن از خانه وزن وبچه می باشد.
034.mp3
2.02M
🔶 صحبت های دکتر حبشی در مورد رابطه صحیح زن و شوهر در خانواده "بخش سی و چهارم" ❇️ راه های برگرداندن اقتدار از دست رفته مرد... 💥 دکتر حمید
1400-09-17(tarashion).mp3
12.45M
🔊 فایل صوتی برنامه سمت خدا 👤 📚 موضوع: ( تلاش در جهت بهبود روابط خانواده ) 🔹 قسمت سی و هفتم
45.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چقدر رازدار همسرت هستی چقدر همسرت راز است چقدر دیدی زندگی ها بخاطر عدم راز داری آسیب دیدن
30.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌸سیاست_زندگی کلاس جلسه پنجم 🌹ارسال فایل بخاطر مهربانی به دیگران مجاز است ┈••✾•🌿🌸🌿•✾••┈
4_5785067488806964219.mp3
13.39M
۵۳ 💫 مسیر *من* تا *خدا* ، را پیاده نمی‌شود رفت ! نیاز به وسیله دارد ... این را قرآن می‌گوید؛ وابتغوا إلیه الوسیله! ✧ مسیر *من* تا *خدا* را فقط کسانی می‌توانند شروع کنند و تا به آخر برسند که ؛ بزرگتر داشته باشند. اینجا بی‌ریشه‌ها و بی‌اصل و نسب‌ها راه ندارند! بی‌ریشه‌ها یعنی چه کسانی؟ بزرگتر داشتن یعنی چه؟
35.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چقدر در زندگی صبوری؟ صبور هستی یا توهم صبر را داری ؟ اگر می خوای جوابش را بدانید دیدن این کلیپ از نان شب برات واجب تر است همراه با و بخاطر مهربانی شما،نشر کلیپ حتی بدون ذکر منبع مجاز است
حروف کوچک اندام یا خرد اندام 💠 تحریرحرف " د " این حرف از سمت چپ شروع می شود و باید بایک حرکت متصل تحریر شود اما میتوانیم برای شروع با دو حرکت بنویسیم ، حرف «د» روی خط زمینه است و ارتفاع آن دو نقطه به اندازه ضخامت نوک مداد یاخودکار می باشد 🔺 نکته: انتهای این حرف از نقطه ی شروع کمی جلوتر است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢پیرو‌ کلیپ قبلی که خیلی از دوستان و علاقمندان سوال کردند این کلیپ و تهیه کردیم. 〽️ شناخت نقاط دیماک و حساس بسیار بسیار در روند اجرای تکنیک به ما کمک میکنه.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔖🔖🔖 📝 نقد تعالیم دوازده گانه بهائیت ؛ 🔸 7 _ گزینش زبان غیر از زبان مادری برای برقراری ارتباط با جهان . ( از این مورد بگذریم چون اهمیتی ندارد. ) 🔸 8 تعديل معيشت عمومي و رفع مشکلات اقتصاد; اين تعليم اگر چه جمله‌اي زيباست؛ اما بايد گفت بيشتر به يک تبليغ انتخاباتی شبيه است؛ زیرا 🔹 اولاً: بهائيت در دستورهاي خود، يک راهکار مناسب براي اين ادعا ارائه نميکند . 🔹 ثانياً: با روا شمردن موضوعاتی مثل رباخواری، يک جامعه سرمايه‌داري را نويد میدهد که هرگز به تعديل معيشت نمی ‌انديشد !!! و براساس منافع سرمايه‌ داران حرکت کرده، پويايي را از اقتصاد سلب میکند !!!
📚📚📚 📝 نقد تعالیم دوازده گانه بهائیت ؛ 🔸 9. جهان بشري، محتاج نفثات روح القدس 📓 بهائيان ميگويند: انسانها افزون بر نياز مادي، نيازمند مواردي روحانی هستند که فقط پيامبران ميتوانند آنها را برآورده سازند. از اين رو نياز به تجديد اديان وجود دارد؛ زيرا هر دوره‌اي براي خود اقتضایی دارد و اقتضای هر زمانی ، ايجاب ميکند که خداوند، مردمان را از فيض خود و متناسب با مقتضيات زمان بهره‌مند سازد. در واقع، اين تعليم، کوششي براي توجيه ادعای پيامبری باب و بهاءالله است که با ادعاي ، قائميت و مظهريت، به نسخ اسلام و ایجاد شريعت جديد پرداختند. 🔺 در اینجا به این نکته اکتفا میشود که ميرزا حسينعلي در کتاب اقدس می‌نويسد: «و نفسي الحق قد انتهت الظهورات الي هذا الظهور الاعظم و من يدعي بعده انه کذاب مفتر؛ سوگند به نفس حق من! که همه ظهورات به اين ظهور بزرگ‌تر، پايان گرفت و هر کس که پس از چنين ظهوري، مدعي ظهور جديدي شود، او دروغگو و افترا زننده است.» «من يدّعی امراً قبل اتمام الف سنةکاملة انّه کذّاب مفترٍ...؛ هر کس ادعاي امري را پيش از اتمام هزار سال کامل، مدعي شود، دروغگو و افترا زننده است.» ( شبیه عقیده هزاره گرایی در مسیحیت صهیونیستی ) 🔺 عبدالبهاء به توضیح کلمه الف سنة کاملة (هزارسال) پرداخته، مينويسد: «... اما [درباره معنای] آيه مبارکه من يدعي امراً قبل اتمام الف سنةکاملة... [باید گفت:] بدايت اين الف ظهور جمال مبارک است که هر روزش هزار سال است «انّ کلّ يوم عند ربک کألف سنه و کل سنة ثلاثمائة و خمسة و ستون ألف سنة... کور جمال مبارک غيرمتناهي است، بعد از آنکه احقابي بگذرد و به کلي صحف و کتب و آثار و اذکار اين اعصار فراموش شود که از تعاليم جمال مبارک چيزي در دست نماند، ظهور جديدي گردد و الا تا آثار صحف و تعاليم و اذکار و انوار جمال مبارک در عالم مشهود [ باشد ] ، نه بروزی و نه صدوری » [ به وقوع نخواهد پیوست ] 🔸 وي در موضعي ديگر از «مکاتيب» مدعی ميگردد: «اين کور را امتداد عظيم است و اين دور را فصحت و وسعت و استمرار سرمدي ابدي؛ لهذا امتدادش بسيار، اقلا پانصد هزار سال.» چنانکه پیداست آنان جاودانگي اسلام را به خاطر عقيده به عدم قطع فيض الهي مورد تشکيک قرار مي‌دهند؛ ولي آیا اعتقاد به اصل تداوم فيض الهي، موجب عقيده به تحقق ظهورات بعدي نيست؟! آیا اگر فیض باید دائما جاری باشد و تکرار گردد، لازم نیست که بعد از بهاء با فاصله زمانی کمتر از 500 هزار سال پیامبرانی بیایند؟ این چیزی است که از سوی بهائیان مورد انکار است.