فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥«هرزه چنه» دقیقا علی کریمی هستش!
🔺مجری برنامه دانشجویی در حضور حجت الاسلام طائب: ما در مشهدی غلیظ یک واژه ای داریم به نام «هرزه چنه»، مدتها بود می خواستیم برای رفقای غیرمشهدی این عبارت را شرح و بسط بدهیم نمی دانستم چه بگویم تا اینکه این ملعون «علی کریمی» پا به منصه ظهور گذاشت و استوری گذاشت من توانستم بگویم که «هرزه چنه» دقیقا همینه یعنی کسی چانه او هرز است و چرت و پرت می گوید.
#خبر
https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥طرف میگه شنیدی خواهر رهبری پشت سر ایشون حرف زده و رفتار ارتش و سپاه رو محکوم کرده؟ وقتی خواهرش ازش جدا میشه، تو چطور هنوز طرفدار رهبر هستی ⁉️👆 در جواب بهش میگم.... ( کلیپ بالا رو خوب ببین تا به جواب برسی)🎤 احسان عبادی
#لبیک_یا_خامنه_ای
#خبر
https://eitaa.com/zandahlm1357
48.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥عربستان سعودی یک گام تا یک خیزش اجتماعی فاصله دارد/ خشم مردم از ابتذال در مدینه...🎙آقای تحلیلگر
#خبر
https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥خاطره شنیدنی مرحوم رستم قاسمی از فحش خواهر و مادر راننده تاکسی به او
#خبر
https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥افشای فایل صوتی شنود شده ساناز قاضی زاده مجری اینترنشنال
از روابط درونسازمانی همانند سازمان منافقین تا هم خوابی و دعوا سر روابط داخلی خودشان با خودشان🤔
#خبر
https://eitaa.com/zandahlm1357
33.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥اعدام محسن شکاری/ همکاری ترانه علیدوستی با علی کریمی/ بدری خامنه ای/ خدمت به شل #حجاب ها/ مهران سماک...🎙تحلیل امیر آرشام
#خبر
https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥فیلم عزاداری رزمندگان اسلام در محضر امام خمینی (ره) به مناسبت #ایام_فاطمیه
🏴 #فاطمیه
#خبر
https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تک تیراندازها در برج آزادی مستقر شده بودند؟
وقتی دوربین های نظارت شهری برج آزادی یهو تک تیرانداز میشن😊
#خبر
https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
.......: پيام به مناسبت هفته ى دفاع مقدس پيام به مناسبت هفته ي دفاع مقدس هفته ي دفاع مقدس نمودار مج
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
.......:
پيام به مردم فلسطين
پيام به مردم فلسطين بسم اللَّه الرّحمن الرّحيم رژيم جنايتكار و اشغالگر فلسطين، بار ديگر قساوت و ددمنشي خود را با تجاوز به حريم مقدسات و آلوده ساختن محيط پاك و مطهر مسجدالاقصي و كشتار مسلمانان آغاز كرد. نمازگزاران را به خاك و خون كشيد و فرزند خردسال را در آغوش پدر بر روي دستان او به گلوله بست و به شهادت رساند؛ و صحنههاي وحشيانه و شرارت بار پنجاه ساله را يكبار ديگر تكرار نمود؛ با اين طمع خام كه بتواند شعلههاي جهاد آزاديبخش و مبارزات حق طلبانه و خستگي ناپذير را خاموش و روند سازشهاي خفت بار را هموار و اغراض و
اطماع خود را بر سازشكاران بيش از پيش تحميل نمايد. اما اين بار نيز، همچون گذشته از اين جنايات هولناك طرفي نخواهد بست و نقشههاي شوم و اوهام شيطاني او نقش بر آب خواهد شد. به دنبال اين شرارت ضد بشري و كينه توزانه، امواج خروشان اعتراض، مردم فلسطين، مسلمانان و مبارزان را فرا گرفته و تظاهرات مردمي و دانشجويي در جاي جاي كشورهاي اسلامي به راه افتاده و انتفاضه جان تازه يي يافته و راه جهاد اسلامي پُررهروتر شده است. امروز مسلمانان هشيار و بيدار در تظاهرات گسترده و پُرشور ضمن سردادن شعارهاي حق طلبانه از مسؤولين كشورهاي اسلامي درخواست ميكنند كه راه جهاد را بگشايند و اجازه دهند مسلمانان به اين وظيفه ي مهم به عنوان تنها راه حل عمل نموده و اشغالگران را از سرزمينهاي غصب شده بيرون كنند تا فلسطينيان به سرزمين و خانههاي خود برگردند. امروز موج محكوميت حاكمان اشغالگر دامنه دارتر شده و راه سازشكاري كم رونق تر گرديده و هر روز بي نتيجه بودن آن بر همگان روشن تر ميشود. امروز سير حمايتهاي مادي و معنوي و سياسي از حركتهاي جهادي و انتفاضه رو به گسترش است. امروز صداي مدعيان دروغين حقوق بشر بي اثر گرديده و طبل رسوائي حاميان اسرائيل به صدا در آمده و ماهيت مزورانه ي آنان برملا گرديده است تا جايي كه بسياري از آنان نمي توانند از محكوم كردن اين جنايات خودداري كنند. اگرچه اين فاجعه ي كريه و زشت با هدف تحميل اغراض و خواستههاي نامشروع حاكمان صهيونيست بر مذاكره كنندگان سازش به وقوع پيوست، ولي ملت شجاع فلسطين اين گفتگوها را محكوم و عرصه را بر آنان تنگ تر خواهد ساخت و سرنوشت ذلت بار آن را
تغيير خواهد داد و اين مجاهدتها با وعدههاي نصرت الهي روزي به بار خواهد نشست و سرزمينهاي تصرف شده آزاد و سرمايههاي به تاراج رفته به صاحبان اصلي آن باز خواهد گشت. اين حماسه در ادامه مبارزات بر حق مردم فلسطين و به وسيله ي نسلهاي تازه و آموزش ديده ي راه انقلاب و جهاد و با اتكاء به تجربيات گرانبهاي آن به وقوع پيوسته و نشان دهنده ي آن است كه نسل امروز، راه صحيح را براي پيروزي دريافته و با عزم و تصميم آن را خواهد پيمود. من به همه ي ملت مظلوم فلسطين به ويژه جهادگران و پيروان راه انتفاضه درود ميفرستم و بشارت ميدهم كه نهضت شما هر روز با استقبال بيشتر مسلمانان و انقلابيون مواجه خواهد شد و اشغالگران را بر سر جاي خود خواهد نشاند ان شاءاللَّه. جمهوري اسلامي ايران هم چنان
باافتخار به حمايت و تأييد خود از اين حركت مقدس ادامه خواهد داد و دعاي خير فرزندان راستين خود را بدرقه راهتان خواهد ساخت. ان تنصروا اللَّه ينصركم و يثبت اقدامكم سيّد علي حسيني خامنه اي - ششم رجب ۱۴۲۱ - ۱۳/۰۷/۱۳۷۹
#پیامهای مقام معظم رهبری
https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
.......: ۳-۱-۶-۴- تحت فشار بودن افراد محجّبه در جامعه آن روز همین دانشگاه - که عمدتا محلّ اعیان و ا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
.......:
۳-۶-۴- فلسفه و اهمیّت حجاب
۱-۳-۶-۴- تکریم زن
حجاب، تکریم آن کسی است که در حجاب است. حجاب زن، تکریم زن است. در بیش تر کشورها - حالا من «بیشتر» که میگویم، چون همه را اطلاع ندارم - در گذشته، در قدیم، در همین اروپا تا دویست سیصد سال پیش زنهای اعیان
و اشراف حجابی روی صورتشان میانداختند؛ در بعضی از فیلمهای قدیمی شاید دیده باشید. یک حجاب میانداختند که چشمها به روی آنها نیفتد. این، تکریم است. در ایران باستانی زنهای اعیان و اشراف و رؤسا همه باحجاب بودند؛ زنهای افراد پائین و طبقات پست، نه، بی حجاب هم میآمدند؛ مانعی هم نبود. اسلام آمد این تبعیض را گذاشت کنار، گفت نخیر، زن باید باحجاب باشد؛ یعنی این تکریم مال همه ی زنان است. این است نظر اسلام. [۱]
۲-۳-۶-۴- جلوگیری از اختلاط وآمیزش مضرّ و بی قید و شرط زن ومرد
مسأله ی حجاب، به معنای منزوی کردن زن نیست. اگر کسی چنین برداشتی از حجاب داشته باشد، برداشتش کاملاً غلط و انحرافی است. مسأله ی حجاب، به معنای جلوگیری از اختلاط و آمیزش بی قیدوشرط زن و مرد در جامعه است. این اختلاط، به ضرر جامعه و به ضرر زن و مرد - به خصوص به ضرر زن - است. [۲]
۳-۳-۶-۴- یاری کننده ی زن در رسیدن به رتبه ی معنوی عالی
ما که روی حجاب این قدر مقیّدیم، به خاطر این است که حفظ حجاب به زن کمک میکند تا بتواند به آن رتبه ی معنوی عالی خود برسد و دچار آن لغزشگاههای بسیار لغزنده ای که سر راهش قرار داده اند، نشود. [۳]
۴-۳-۶-۴- ارزشی بودن مسئله ی حجاب
باید مسائل ارزشی اسلام در جامعه ی ما احیاء بشود. مثلاً مسأله ی حجاب، یک مسأله ی ارزشی است. مسأله ی حجاب، مسأله ای است که اگرچه مقدمه یی است برای چیزهای بالاتر، امّا خود یک مسأله ی ارزشی است. [۴]
----------
[۱]: . بیانات در دیدار دانشجویان دانشگاههای استان یزد ۱۳-۱۰-۱۳۸۶.
[۲]: . بیانات در دیدار با گروهی از بانوان پزشک سراسر کشور ۲۶-۱۰-۱۳۶۸.
[۳]: . بیانات در دیدار با اعضای شورای فرهنگی، اجتماعی زنان، جمعی از بانوان پزشک متخصص و مسئولان کنگره ی حجاب اسلامی به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) ۴-۱۰-۱۳۷۰.
[۴]: . همان.
۵-۳-۶-۴- وسیله ای برای امنیّت وسلامت اجتماعی جامعه
خودِ این حجاب، یکی از وسایل امنیّت است. با حجاب زنِ مسلمان، هم خود زنِ مسلمان امنیّت پیدا میکند و هم مردان مسلمان امنیّت پیدا میکنند. آن جایی که حجاب را از زنان دور میکنند، آن جایی که زن را به عریانی و برهنگی نزدیک میکنند، در درجه ی اوّل، امنیّت از خود زن و در درجه ی بعد، از مردان و جوانان گرفته خواهد شد. برای این که محیط سالم و دارای امنیّت باشد؛ زن بتواند کار خود را در جامعه انجام دهد، مرد هم بتواند مسؤولیّتهای خود را انجام دهد. [۱]
بالاتر از این، در کشورهای اروپایی که خودشان را پیشرفته میدانند و در ادّعا و تبلیغات، مسائل حقوق بشر و آرای انسانها برای شان حائز اهمیّت است - یعنی فرانسه و انگلیس - اجازه ندادند که چند نفر زن یا دختر مسلمان، با حجاب اسلامی رفت و آمد کنند و به مدارس بروند! این جا اجبار و الزام را جایز میشمارند و در آن ایراد و عیبی نمی بینند؛ امّا جمهوری اسلامی به خاطر این که حجاب را در جامعه الزامی میداند، همه ی این محافل، آن را مورد اعتراض قرار میدهند! اگر الزام زنان به شکلی از لباس و زیّ ایراد دارد، ایراد آن بیش تر از الزام به حجاب است؛ زیرا این به سلامت نزدیک تر است. حدّاقل این است که این دو، با یک نظر دیده بشود؛ امّا غرب این طوری عمل نمی کند. [۲]
----------
[۱]: . بیانات در اجتماع بانوان خوزستان۲۰-۱۲-۱۳۷۵.
[۲]: . خطبههای نماز جمعه تهران ۱۰-۱-۱۳۶۹.
#زن و باز یابی هویت حقیقی
✍مقام معظم رهبری
https://eitaa.com/zandahlm1357
#امام_خمینی
✅ خانه کوچک حضرت زهرا سلام الله علیها
این خانه کوچک فاطمه سلام اللّه علیها و این افرادی که در آن خانه تربیت شد که بر حسب عدد چهار پنج نفر بودند، به حسب واقع تمام قدرت حق تعالی را تجلّی دادند، خدمتهایی کردند که ما را و شما را و همه بشر را به اعجاب در آورده است.
📚 صحیفه حضرت امام خمینی، ج۱۶، ص۸۷
https://eitaa.com/zandahlm1357
التكوير
إِنْ هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ
ﺍﻳﻦ ﻗﺮﺁﻥ ﻓﻘﻂ ﻣﺎﻳﮥ ﺑﻪﺧﻮﺩﺁﻣﺪﻥ ﺷﻤﺎ ﺟﻬﺎﻧﻴﺎﻥ ﺍﺳﺖ،(٢٧)
https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹شاهکاری از استاد سید محمدجواد حسینی
🍃🌸🍃🌸🍃🌸
هدایت شده از #مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
هدایت شده از #مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
هر روز با امام رضا
@zandahlm1357
@HashtominEmam
آرشیو
مطالب صفحه هرروز با امام رضا (ع)
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
.......: انتخاب امام از سوي خداوند متن حديث اختيار الله تعالي للإمام الحميرى عن أحمد بن محمّد بن أ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
.......:
تصريح به دوازده امام
متن حديث
نصّ علي الأئمّة الاثني عشر ۱- محمّد بن علىّ ماجيلويه رضى الله عنه قال: حدّثنا علىّ بن إبراهيم عن أبيه عن علي بن معبد عن الحسين بن خالد عن علىّ بن موسي الرضا عليه السلام عن أبيه عن آبائه عليهم السلام قال: قال رسول الله صلّي الله عليه و آله: من أحبّ أن يتمسّك بدينى و يركب سفينة النجاة بعدى فليقتدِ بعلىّ بن أبى طالب و ليعادِ عدوّه، و ليوالِ وليّه، فإنّه وصيّى و خليفتى علي اُمّتى فى حياتى و بعد وفاتى و هو إمام كلّ مسلم و أمير كلّ مؤمن بعدى، قوله قولى، و أمره أمرى، و نهيه نهيى، و تابعه تابعى، و ناصره ناصرى و خاذله خاذلى. ثمّ قال صلّي الله عليه و آله: من فارق عليّاً بعدى لم يرنى و لم أره يوم القيامة، و من خالف عليّا حرّم الله عليه الجنّة، و جعل مأواه النار [ و بئس المصير ] و من خذل عليّاً خذله الله يوم يعرض عليه، و من نصر عليّا نصره الله يوم يلقاه، و لقّنه حجّته عند المساءلة، ثمّ قال صلّي الله عليه و آله: الحسن و الحسين إماما اُمّتى بعد أبيهما و سيّدا شباب أهل الجنّة، و اُمّهما سيّدة نساء العالمين و أبوهما سيد الوصيّين، و من ولد الحسين تسعة أئمّة، تاسعهم القائم من ولدى، طاعتهم طاعتى و
معصيتهم معصيتى، إلي الله أشكو المنكرين لفضلهم، و المضيّعين لحرمتهم بعدى، و كفي بالله وليّا و ناصراً لعترتى، و أئمّة اُمّتى، و منتقماً من الجاحدين لحقّهم، و سيعلم الّذين ظلموا أىّ منقلب ينقلبون. ۲- الصدوق عن الحسن بن محمّد بن سعيد الهاشمى الكوفى قال: حدّثنا فرات بن إبراهيم بن فرات الكوفى قال: حدّثنا محمّد بن ظهير قال: حدّثنا أبوالحسن محمّد بن الحسين بن أخى يونس البغدادى ببغداد، قال: حدّثنا محمّد بن يعقوب النهشلى قال: حدّثنا علىّ بن موسي الرضا عليه السلام عن أبيه موسي بن جعفرعليه السلام، عن أبيه جعفر بن محمّد عليه السلام، عن أبيه محمّد بن علىّ عليه السلام، عن أبيه علىّ بن الحسين عليه السلام، عن أبيه الحسين بن علىّ عليه السلام، عن أبيه علىّ بن أبى طالب عليه السلام: عن النّبى صلّي الله عليه و آله، عن جبرئيل عن ميكائيل، عن إسرافيل عن الله جلّ جلاله أنّه قال: أنا الله لاإله إلّا أنا، خلقت الخلق بقدرتى، فاخترت منهم من شئت من أنبيائى و اخترت من جميعهم محمّداً صلّي الله عليه و آله حبيباً و خليلاً و صفيّاً، فبعثته رسولاً إلي خلقى، و اصطفيت له عليّاً، فجعلته له أخاً و وصيّاً و وزيراً و مؤدّياً عنه من بعده إلي خلقى، و خليفتى علي عبادى ليبيّن لهم كتابى و يسير فيهم بحكمى، و جعلته العلم الهادى من الضلالة و بابى الّذى أوتى منه، و بيتى الّذى من دخله كان آمناً من نارى و
حصنى الّذى من لجأ إليه حصّنه من مكروه الدنيا و الآخرة، و وجهى الّذى من توجّه إليه لم أصرف وجهى عنه و حجّتى فى السماوات و الأرضين علي جميع من فيهنّ من خلقى لاأقبل عمل عامل منهم إلّا بالإقرار بولايته مع نبوّة أحمد رسولى، و هو يدىّ المبسوطة علي عبادى و هو النعمة الّتى أنعمت بها علي من أحببته من عبادى فمن أحببته و تولّيته عرّفته ولايته و معرفته، و من أبغضته من عبادى أبغضته لانصرافه عن معرفته و ولايته، فبعزّتى حلفت و بجلالى أقسمت أنّه لايتولّى عليّاً عبد من عبادى إلّا زحزحته عن النار و أدخلته الجنّة، و لايبغضه عبد من عبادى و يعدل عن ولايته إلّا أبغضته و أدخلته النار و بئس المصير.
تصريح به دوازده امام ۱- صدوق از محمد بن علي ماجيلويه (رض) گويد: علي بن ابراهيم از پدرش از علي بن معبد از حسين بن خالد از علي بن موسي الرضا از پدرش از پدرانش (ع) نقل كند كه فرمود: پيامبرخدا (ص) فرمود: هر كه دوست دارد به دين من تمسّك جسته، پس از من به كشتي نجات سوار شود، به علي بن ابي طالب اقتدا كند، و دشمن او را دشمن و دوست او رادوست دارد كه او وصيّ و جانشين من در ميان امّتم به گاه حياتم و پس از مرگم است، او امام هر مسلم و امير هر مؤمني پس از من است، سخن او سخن من، فرمان او فرمان من، نهي او نهي من
، پيرو او پيرو من، يار او يار من و تنها گذارنده او، تنها گذارنده من است. آن گاه فرمود: هر كه پس از من از علي دوري گزيند در روز رستاخيز نه او مرا خواهد ديد و نه من او را و هر كه با علي به مخالفت برخيزد، خداوند بهشت را بر او حرام گرداند و جايگاهش را دوزخ قرار دهد [ و چه بد جايگاهي است ] و هر كه علي را تنها گذارد خداوند او را در روز عرضه اعمال تنها گذارد، و هر كه علي را ياري كند خدايش در روز ديدار ياري اش رساند و حجّت او را به گاه سؤال تلقينش كند، آن گاه فرمود: حسن و حسين دو امام امّت من پس از پدر خويش اند، و دو سرور جوانان اهل بهشت، و مادرشان سرور زنان هر دو جهان، و پدرشان سيّد اوصيا، و از فرزندان حسين نه امام آيندكه نهمين ايشان قائم فرزندان من است، فرمانبري ايشان، فرمانبري من و نافرماني از ايشان، نافرماني از من است، به خدا از منكران فضل ايشان و ضايع كنندگان حرمت شان پس از خود شكوه برم، و خدا
به عنوان
وليّ و يار عترت من و امامان امّتم و انتقام گيرنده از ناديده گيرندگان حقّ ايشان كافي است، و ستمگران خواهند دانست به چه جايگاهي باز خواهند گشت ۱. ۲- صدوق از حسن بن
محمد بن سعيد هاشمي كوفي گويد: فرات بن ابراهيم بن فرات كوفي ما را چنين
حديث كرد كه محمد بن ظهير براي ما چنين حديث كرد كه ابوالحسن محمد بن حسين پسر برادرم، يونس بغدادي در بغداد گفت: محمد بن يعقوب نهشلي گفته است: علي بن موسي الرضا، از پدرش موسي بن جعفر، از پدرش جعفر بن محمد، از پدرش محمد بن علي، از پدرش علي بن حسين، از پدرش حسين بن علي، از پدرش علي بن ابي طالب (ع) از پيامبر (ص) از جبرئيل، از ميكائيل، از اسرافيل (ع) از خداي جلّ جلاله نقل كند كه فرمود: من خدايم هيچ معبودي جز من نيست، به قدرت خود خلق را آفريدم و از ميان ايشان پيامبران را، و از همه ايشان محمد (ص) را حبيب، خليل و صفي ّ خود برگزيدم پس او را به پيامبري به سوي خلق خويش برانگيختم، و علي را براي او گزيدم و او را برادر، وصيّ، وزير و پيام رسان بيان نموده تا به حكم من در ميان آنان حركت كند، و او را نشانه اي هدايتگر، و بازشناس از گمراهي، و باب خود كه از آن درآيند، و خانه خود كه هر كه وارد آن شود از آتش من ايمني يابد، و دژ خود كه هر كه به آن پناه آورد از ناهمواري دنيا و آخرت نگاهبانش باشد قرار دادم. و وجه خويش كه هر كه به او روي كند، روي از او نتابم و حجّت خود در آسمانها و
زمينها و همه آنان از خلق خود كه در آنهايند، كار هيچ كننده اي را جز با اقرار به ولايت او در كنار پيامبري احمد، فرستاده ام، نپذيرم، او دست گشاده من به سوي بندگانم و نعمتي است كه آن را ارزاني داشتهام به هر كه از ميان بندگان دوستش دارم، و هر كه او را دوست دارم و ولايتش را بپذيرم، ولايت و معرفت او را به وي شناسم و هر كه را مبغوض دارم به روي گرداني اش از معرفت و ولايت او مبغوض داشته ام، به عزّت و جلال خود سوگند كه هيچ يك از بندگانم ولايت علي را نپذيرد مگر آن كه از آتش دورش داشته و به بهشت واردش كنم و بنده اي از بندگانم او را مورد بغض نداشته و از ولايتش روي نگرداند مگر آن كه او را به بغض دارم و به آتش اندازم و چه بد جايگاهي است۲.
#دانستنیهای امام رضا علیه السلام
https://eitaa.com/zandahlm1357