eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.5هزار دنبال‌کننده
49.1هزار عکس
35.8هزار ویدیو
1.7هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
@vekalats        .. ◾اگر یکی از همسایه ‌ها از پرداخت شارژ ساختمان خودداری کند                       ؟ ▫بر اساس ماده ده قانون تملک آپارتمان ‌ها و تبصره یک الحاقی به این ماده در صورت امتناع مالک استفاده كننده از پرداخت سهم خود از هزینه های مشترک، از طریق مدیر هیئت مدیران به وسیله اظهارنامه با ذكر مبلغ بدهی و صورت ریز آن، هزینه ‌ها مطالبه میشود و هرگاه مالک استفاده‌كننده روز از تاریخ ابلاغ اظهار‌نامه سهم بدهی خود را نپرداخت یا هیات مدیران میتوانند به تشخیص خود و با توجه به امكانات از دادن خدمات مشترک از قبیل شوفاژ، تهویه مطبوع، آب گرم، برق، گاز و غیره خودداری كنند و در صورتی که مالک استفاده ‌كننده همچنان اقدام به تسویه حساب نکنند ثبت محل وقوع آپارتمان به تقاضای مدیر هیات مدیران برای وصول وجه مزبور بر طبق اظهارنامه ابلاغ شده صادر خواهد كرد @vekalats       .. ▫از طرف دیگر چنانچه ارائه خدمات مشترک موثر نباشد مستندا به تبصره یک ماده ده مکرر قانون مزبور، مدیر مدیران مجموعه میتوانند دادخواست خود را با عنوان مطالبه شارژ معوقه به مراجع قضایی             ارائه کنند        
.......: بامر پیغمبر تمام درهای خانه‌ها بمسجد بسته شد مگر در خانه علی (ع) داعی- امام احمد حنبل در ص ۱۷۵ جلد اول و ص ۲۶ جلد دوم و ص ۳۶۹ جلد چهارم مسند و امام ابو عبد الرّحمن نسائی در سنن و س ۱۳ و ۱۴ خصائص العلوی و حاکم نیشابوری در ص ۱۱۷ و ۱۲۵ جلد سیم مستدرک و سبط ابن جوزی در ص ۲۴ و ۲۵ تذکره با بیانات مشروحی اثبات این حدیث از طریق ترمذی و احمد می‌نمایند و ابن اثیر جزری در ص ۱۲ اسنی المطالب و ابن حجر مکّی در ص ۷۶ صواعق و ابن حجر عسقلانی در ص ۱۲ جلد ۷ فتح الباری و طبرانی در اوسط و خطیب بغداد در ص ۲۰۵ جلد ۷ تاریخ خود و ابن کثیر در ص ۳۴۲ جلد هفتم تاریخ خود و متقی هندی در ص ۴۰۸ جلد ششم کنز العمّال و هیثمی در ص ۱۱۵ جلد نهم مجمع الزوائد و محب الدّین طبری در ص ۱۹۲ جلد دوم ریاض ابن ابی الحدید در ص ۴۵۱ جلد دوم شرح نهج و حافظ ابو نعیم در فضائل الصحابة و ص ۱۵۳ جلد ۴ حلیة الاولیاء و جلال الدین سیوطی در ص ۱۱۶ تاریخ الخلفاء و جمع الجوامع و خصائص الکبری و ص ۱۸۱ جلد اول لئالی المصنوعة و خطیب خوارزمی در مناقب و حموینی در فرائد و ابن مغازلی در مناقب و مناوی مصری در کنوز الدقایق و سلیمان بلخی حنفی در ص ۸۷ ینابیع المودة باب ۱۷ را اختصاص بهمین معنی داده و شهاب الدین قسطلانی در ص ۸۱ جلد ششم ارشاد الساری و حلبی در ص ۳۷۴ جلد سوم سیرة الحلبیّه و محمّد بن طلحه شافعی در ص ۱۷ مطالب السئول بالاخره عموم اکابر علمای شما از کبار صحابه از قبیل خلیفه عمر بن الخطّاب و عبد اللّه بن عبّاس و عبد اللّه بن عمر و زید بن ارقم و براء بن عازب و ابو سعید خدری و ابو حازم اشجعی و سعد بن ابی وقّاص و جابر بن عبد اللّه انصاری و غیرهم بعبارات مختلفه از رسول أکرم صلّی اللّه علیه و آله و سلّم آورده اند که امر فرمود تمام درهای مسجد را بستند مگر در خانه علی علیه السّلام را و مخصوصا بعض از أکابر علمای شما برای مزید بینائی فریب خوردگان أمویها و بکریون و غیره توضیحات کاملی داده اند مانند محمّد بن یوسف گنجی شافعی که باب ۵۰ کفایت الطالب را اختصاص بهمین موضوع داده و بعد از نقل احادیث مسند بیانی دارد باین عنوان که هذا حدیث عال آنگاه گوید چون عده ای از درهای منازل أصحاب بمسجد باز می‌شد و رسول اکرم صلّی اللّه علیه و آله و سلّم نهی نمود ورود و توقف در مساجد را در حال حیض و جنابت لذا أمر فرمود تمام درهای منازل را بمسجد مسدود نمودند الاّ در خانه علی علیه السّلام را باز گذارند باین عبارت که سدوا الابواب کلها إلاّ باب علی بن أبی طالب و أومأ بیده الی باب علی علیه السّلام. یعنی تمام درها را ببندید مگر در خانه علی را باز بگذارید و بدست مبارک اشاره نمود بدر خانه علی علیه السّلام پس از آن گوید این اباحه و ورود و توقف در مسجد در حال جنابت خصیصه ای بود برای علی علیه السّلام و لکن این عمل دلیل بر آن نمی باشد که هر جنب و حائضی می‌تواند در مساجد ورود و توقف نماید انما خص بذلک لعلم المصطفی بانه یتحری من النجاسة هو و زوجته فاطمة و اولاده صلوات الله علیهم و قد نطق القرآن بتطهیرهم فی قوله عز و جل انما یرید الله الخ. ما حصل معنی آنکه اختصاص دادن پیغمبر علی را باین معنی خصیصۀ عظمی برای آن بود که آن حضرت علم قطعی داشت که علی و فاطمه و اولادهای آنها متحرّی و دور از نجاست اند چنانچه آیه تطهیر تصریح باین معنی دارد که آن خاندان جلیل منزّه از جمیع ارجاس و نجاسات اند. با توضیح کاملی که این عالم شافعی داده جناب حافظ مقایسه کنند با خبری که نقل نمودند اگر دلیلی بر طهارت أبی بکر دارند گذشته از این همه اسناد معتبرۀ ما آن خبر را نقل نمایند. و حال آنکه بخاری و مسلم هم در صحیحین خود اشاره باین معنی نموده اند در باب آنکه جنب حق ورود و توقف در مسجد ندارد که رسول اکرم فرمود لا ینبغی لاحد ان یجنب فی المسجد الا انا و علی [۱] . این نوع از اخبار با اسناد معتبره ثابت می‌کند سدّ جمیع ابواب مگر باب علی علیه السّلام را زیرا اگر غیر از باب پیغمبر و علی باب دیگر باز می‌بود بایستی جایز باشد که غیر از آن دو بزرگوار (محمّد و علی علیهما السّلام) هم در حال جنابت ورود در مسجد نمایند و حال آنکه آن حضرت صریحا می‌فرماید لا ینبغی لاحد ان یجنب فی المسجد الاّ انا و علی. پس این اخبار برهان قاطع است (که بخاری و مسلم هم نقل نموده اند) بر رد اخباری که امویها و بکریون و دیگران نقل نموده اند که فتح باب برای دیگران بوده است. و بالقطع و الیقین مسلّم است که فتح باب در مسجد از خصائص علی علیه السّلام بوده است اجازه بدهید برای خاتمۀ عرایضم در این باب حدیثی از خلیفۀ ثانی عمر بن الخطّاب بعرضتان برسانم که حاکم در ص ۱۲۵ جلد سیم مستدرک و سلیمان بلخی حنفی ضمن باب ۵۶ ص ۲۱۰ ینابیع الموده نقلا از ذخایر العقبی امام الحرم از مسند امام احمد بن حنبل و خطیب خوارزمی در ص ۲۶۱ مناقب و ابن الحجر در ص ۷۶ صواعق و سیوطی در تاریخ الخلفاء و ابن اثیر جزری در اسنی المطالب
و دیگران نقل نموده اند بمختصر کم و زیاد در الفاظ که خلیفه گفت لقد اوتی (علی) ابن أبی طالب ثلاث خصال لان تکون لی واحدة منهنّ احبّ الیّ من حمر النعم زوّجه النبیّ صلّی اللّه علیه و سلّم بنته و سدّ الابواب الاّ بابه، و سکناه المسجد مع رسول اللّه یحلّ له فیه ما یحلّ له، و اعطاه الرایة یوم خیبر [۱] . گمان می‌کنم حلّ معما برای آقای نواب و برادران عزیزم شد و راه عذری باقی نماند جناب حافظ هم کاملا روشن شدند. ---------- [۱]: ۱) سزاوار نیست برای احدی که جنب شود در مسجد مگر من و علی. [۱]: ۱) هرآینه بتحقیق عطا شد بعلی بن ابی طالب سه خصلت که اگر یکی از آنها برای من بود بهتر بود برای من از حیوانات سرخ مو. ۱-تزویج نمود پیغمبر باو دختر خود را ۲-و تمام درهای (مسجد را) بست مگر در (خانه) او را و آرام گرفت با پیغمبر در مسجد حلال بود در مسجد برای او چیزی که حلال بود بر پیغمبر. ۳-و عطا نمود باو پرچم (اسلام) را در روز خیبر. خوبست برگردیم بگفتار اولیه و بقیۀ بیانات سید شهاب الدین که در آخر تحقیقات خود گوید و من تتبع احواله فی الفضائل المخصوصة و تفحّص احواله فی الشمائل المنصوصة یعلم انه کرّم اللّه تعالی وجهه بلغ الغایة فی اقتفاء آثار سیدنا المصطفی و اتی النهایة فی اقتباس انواره حیث لم یجد فیه غیره مقتضی-انتهی [۲] . این نمونه ای از بیانات و اعتراف علماء خودتان بود راجع بمقامات عالیه و فضایل مخصوصۀ مولانا و مولی الموحدین امیر المؤمنین علی علیه السّلام تا آقایان بدانند که داعی هیچ گاه غلو ننموده و ادعای بی مغز نمی نمایم بلکه جامعۀ شیعیان من السلف الی الخلف بی دلیل و برهان بیانی نمی نمایند تمام دلائل و براهین ما همانست که مبدء و اساسش نزد شماها و در کتب معتبرۀ خودتان می‌باشد. ولی متأسفم که وقتی نزد عوام و مردم بی خبر می‌نشینید روی عادت تبعا للاسلاف برای حفظ مقامتان تنها قاضی رفته رطب و یابسها بهم بافته تهمتها می‌زنید و امر را بر آنها مشتبه می‌نمائید. پس از این مقدماتی که ذکر شد ثابت گردید که علی علیه السّلام در جمیع جهات نظیر و شریک رسول اللّه صلّی اللّه علیه و آله و سلّم بوده کما آنکه هارون نسبت بحضرت موسی علیهما السّلام بوده فلذا چون موسی هارون را در میان تمام بنی اسرائیل اولی و الیق باین مقام و افضل از همه دید از پروردگار متعال درخواست نمود که او را شریک امر من قرار بده که وزیر من باشد. همین قسم هم خاتم الانبیاء صلّی اللّه علیه و آله و سلّم چون در میان تمام امت از علی قابل و لایق تر احدی را برای این مقام ندید که افضل از همه امت باشد لذا از خداوند متعال در خواست نمود همان قسمی که هارون را وزیر و شریک موسی قرار دادی علی را وزیر و شریک من قرار بده. نواب- قبله صاحب آیا در این باب اخباری هم رسیده. داعی- بلی علاوه بر اجماع شیعیان در کتب معتبرۀ خودتان هم اخبار بسیاری در این موضوع وارد است. نواب- چنانکه ممکن است از آن اخبار برای ما قرائت فرمائید خیلی ممنون خواهیم شد. داعی- دعاگو حاضرم چنانچه آقایان میل داشته باشد (اشاره بعلماء آنها). حافظ- مانعی ندارد چون نقل حدیث و همچنین استماع آن عبادت است. ---------- [۲]: ۲) اگر کسی تتبع و تفحص در احوال آن حضرت بنماید می‌بیند که در بسیاری از فضائل مخصوصه و شمائل منصوصه شباهت تام با رسول اللّه صلّی اللّه علیه و آله دارد که غیر از او احدی افتخار این خصائص را ندارد. : پیشاور.... https://eitaa.com/zandahlm1357
انسان شناسی ۱۷۹.mp3
11.39M
۱۷۹ آنچه می‌آموزید: فقط شما را بسمت کشف مسیر درست و تشخیصِ آن از مسیر نادرست راهنمایی می‌کند، اما هرگز شما را به مقصد درست نمی‌رساند! مرکبِ هر انسان برای رسیدن به مقصد نهایی‌اش چیست؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
@shervamusiqiirani - ساز و آواز بیات اصفهان - اساتید:، شجریان و پایور .mp3
2.11M
✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍂🌺🍂 🌺 پیش از اینت بیش از این اندیشه عشاق بود مهرورزی تو با ما شهره آفاق بود یاد باد آن صحبت شب‌ها که با نوشین لبان بحث سر عشق و ذکر حلقه عشاق بود از دم صبح ازل تا آخر شام ابد دوستی و مهر بر یک عهد و یک میثاق بود سایه معشوق اگر افتاد بر عاشق چه شد ما به او محتاج بودیم او به ما مشتاق بود حسن مه رویان مجلس گر چه دل می‌برد و دین بحث ما در لطف طبع و خوبی اخلاق بود بر در شاهم گدایی نکته‌ای در کار کرد گفت بر هر خوان که بنشستم خدا رزاق بود رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار دستم اندر دامن ساقی سیمین ساق بود شعر حافظ در زمان آدم اندر باغ خلد دفتر نسرین و گل را زینت اوراق بود 🌺 🍂🌺🍂 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥عنایت ویژه ( عج )به مردم و مکاشفه آیت الله درباره ایران...🎙استاد شجاعی ♦️♦️♦️♦️♦️♦️ ۲۷۴. کسانی که به ضرورت وحی، رسالت، اضطرار به حجت و امام رسیده اند و با امام زمان خود آشتی کرده اند، می‌توانند در برابر تمامی شبهات عتیق و جدید بایستند. مجله انتظار ۲۷۵. اگر حرمتش را می‌شناختیم و حریمش را پاس می‌داشتیم، غیر این بودیم که هستیم. مجله امان https://eitaa.com/zandahlm1357
سلام لطفا 🇮🇷👇 eitaa.com/joinchat/3717922818Ca7721d8525 کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🌺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا