#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
#شهادت_امام_علی علیهالسلام #شب_قدر ▪️پیام تأمل برانگیز امام علی (ع) به همه اختلاس گران و دزدان تار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#شب_قدر
#ماه_رمضان
✅ زیباترین انسانها...
⬅️ خداوند فرمود: اینجور آدمها رو خیلی دوست دارم...
استاد #رحیم_پور
مارا دنبال کنید👈@zandahlm1357
چشم به راه - قسمت صد و چهارم 320.mp3
28.81M
🎬 قسمت: صد و چهارم
👇👇👇👇👇👇
قابل توجه اعضاء محترم این مجموعه از فایلها تاریخشون به روز نیست
@zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
🍂 تصاویر زیبایی از رزمندگان لشکر ۱۰ سیدالشهداء با نوای حاج صادق آهنگران https://eitaa.com/zand
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_5985754547291688491.mp3
8.46M
🍂 نوحه قدیمی
در شهادت حضرت علی علیه السلام
🔹 حاج صادق آهنگران
ای وای مرتضی امشب
قصد رفتن از این جهان دارد
شاعر: حاج حبیب الله معلمی
مارا دنبال کنید👈@zandahlm1357
🍂
🔻#پنهان_زیر_باران 9⃣4⃣
سردار علی ناصری
به ابوکاظم مأموریت دادم که به غرب دجله برود و از روستاهای آن نواحی قایق موتورداری برایمان بخرد. دینار عراقی هم با خود برده بودیم. با اینکه انواع مدارک عراقی را جعل کرده بودیم و از این نظر مشکل خاصی نداشتیم، بنا به دلایل امنیتی و حفاظتی ترجیح می دادیم از طریق آب و با قایق حرکت کنیم و از جاده های خشکی کمتر بگذریم. در جاده ها، دژبانی عراقیها به فاصله های خاصی مستقر بود که عابران را کنترل می کردند و ریسک عبور از مقابل آنان بالا بود. قرار بود از طریق هور ناصریه به طرف رودخانه فرات و چبایش برویم و از آنجا خود را به حوالی بصره برسانیم.
چند روزی در همان هور چکه ماندیم و با برخی از عناصر نفوذی که داشتیم، تماسهایی گرفتیم و آخرین اطلاعات را به دست آوردیم. سرانجام به ما خبر دادند که ابوکاظم قایق موتورداری تهیه کرده و منتظر ماست.
روزی سید ابو صادق به ابوذر ساعدی گفت:
- ما از بد غذایی مردیم. امشب در خانه ات شامی درست کن و ما را مهمان کن!
منزل ابوذر در روستاهای حوالی شهر المشرح (حلفاییه) و در جای پرخطری بود. من گفتم:
- برای شام ؟ او که مرد بسیار شجاعی بود، گفت:
- کارت نباشه!
شام رفتیم خانه ابوذر. شام مفصلی تدارک دیده بود، ماست، نان، ماهی، برنج، مرغ و ... هنگام صرف شام، برای آنکه به کمین نخوریم، همگی سلاحمان کنار پایمان بود. فقط سید ابوصادق بی خیال بود؛ انگار که در هتلی یا خانه دوستی در ایران است و نه در خاک دشمن. مرد جسوری بود.
خبر آماده شدن قایق که رسید، قرار شد به طرف ابوكاظم برویم. برای اطمینان، شبی به روستای العوج رفتیم. دوستی در آنجا داشتیم که آخرین خبرها از وضعیت راهها را از او گرفتیم و شام را نیز در بیرون خوردیم. پس از کسب آخرین وضعیت، شبانه به راه افتادیم. من بودم و سید صالح و ابو احمد و ابو سعد.
مسیر طولانی و پرخطری بود. هوا گرم بود و پشه و شرجی حسابی اذیتمان می کرد. نرسیده به حلفاییه، حسابی خسته شدیم. امامزاده ای در آن حوالی بود. محصول زمینهای کشاورزی اطراف را هم برداشت کرده بودند. زمینها به صورت کانال کانال بود. به بچه ها گفتم:
- در همین کانالها استراحت کنیم ابن احمد گفت: . خطرناک است. باید به چکه برگردیم. اما من مخالفت کردم و گفتم:
- نه. تا ما به چکه باز گردیم، هوا روشن می شود و خطر بیشتری ما را تهدید می کند.
ابوسعد گفت:
. علی که ایرانی است، ترسی ندارد؛ ما که عراقی هستیم، چرا ترس داشته باشیم؟ بگیریم بخوابیم.
همان جا در همان کانالها چند ساعتی خوابیدیم. قبل از طلوع بیدار شدیم. همه جا زمین کشاورزی بود و از آب هم خبری نبود. تیمم کردیم و نماز صبح را خواندیم. در این وقت، کشاورزان با گوسفندهایشان زدند بیرون. بچه ها گفتند:
- چه کار کنیم؟
- هیچی. می رویم کنار جاده و سوار ماشین می شویم!
- به همین سادگی؟ من با خیال راحت پاسخ دادم: . بله، به همین سادگی! ابوسعد هم گفت: .ها ..... على راست میگه. برویم.
پیگیر باشید
مارا دنبال کنید👈@zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
اَلسَّلامُ عَلی مَنْ اَنْزَلَ اللَّهُ فیهِ: (وَاِنَّهُ فی اُمِّ الْکِتابِ لَدَیْنا لَعَلِیٌّ حَکیمٌ)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
لَدَیْنا لَعَلِیٌّ حَکِیمٌ) منظور علی بن ابی طالب (علیه السلام) است. [۱]
«اصبغ بن نباته» میگوید:
با حضرت امیرالمؤمنین (علیه السلام) بیرون رفتیم تا به خانه «صعصعة بن صوحان» رسیدیم. او در رختخواب خوابیده بود و همین که چشمش به علی (علیه السلام) افتاد، احترام کرد.
امیرالمؤمنین (علیه السلام) به او فرمود: مبادا این دیدار ما را مایه فخری بر قومت قرار دهی!
عرض کرد: نه یا امیرالمؤمنین! ولی ذخیره ای برای آخرت و اجر و پاداشی محسوب میکنم.
علی (علیه السلام) به او فرمود: ای صعصعه! به خدا سوگند تو مردی کم خرج و بسیار کمک کننده بودی.
صعصعه عرض کرد: تو نیز یا امیرالمؤمنین! به خدا قسم شما را دانا و علیم نسبت به خدا میدانم و خداوند در نظرت بزرگ است و در قرآن کریم به نام «لعلیٌّ حکیم؛ علی حکیم» یاد شده ای و نسبت به مؤمنین رؤوف و مهربانی. [۲]
در دعای روز غدیر نیز آمده است:
«واشهد انه الامام الهادی الرشید امیرالمؤمنین الذی ذکرته فی کتابک فانک قلت: (وإِنَّهُ فِی أُمِّ الْکِتابِ لَدَیْنا لَعَلِیٌّ حَکِیمٌ).
گواهی میدهم که او امام هادی و رشید است امیرالمؤمنینی که در قرآن او را یاد کرده و فرموده ای: او در نزد ما علی حکیم است. [۱]
نیز از جمله مواردی که نام زیبای امیرالمؤمنین (علیه السلام) بر اساس آیه شریفه ذکر گردیده، زیارت ششم حضرت از مفاتیح الجنان که اینگونه به حضرت سلام و خطاب میکنیم:
«السلام علی صاحب الدلالات والآیات الباهرات والمعجزات القاهرات والمنجی من الهلکات الذی ذکر الله فی محکم الآیات فقال تعالی: (وإِنَّهُ فِی أُمِّ الْکِتابِ لَدَیْنا لَعَلِیٌّ حَکِیمٌ). » [۲]
همچنین در دعای ندبه نیز مذکور است. در این دعای شریف
خطاب به امام زمان (علیه السلام) اینگونه میگوییم:
«یابن من هو فی امّ الکتاب لدی الله علی حکیم؛ ای فرزند کسی که... ». [۱]
l ۲. آیه ۵۰ سوره مبارکه مریم (علیها السلام):
(وَوَهَبْنَا لَهُم مِّن رَّحْمَتِنَا وَجَعَلْنَا لَهُمْ لِسَانَ صِدْقٍ عَلِیًّا) ؛ و به آنان از رحمت خود ]چیزها[ بخشیدیم و بر ایشان زبانی راستگو یعنی علی بر جای گذاشتیم.
اما ماجرا در این آیه به این ترتیب است که حضرت ابراهیم (علیه السلام) از خداوند «لسان صدق؛ زبان راستگویی» را میخواهد که در آیه ۸۴ سوره شعرا به آن اشاره شده است: (وَ اجْعَلْ لِی لِسانَ صِدْقٍ فِی الآخِرِینَ) [۲] و استجابت آن در آیه ۵۰ سوره مریم (علیها السلام) ذکر میشود.
احادیث در این زمینه بسیار است؛ در منابع شیعه، چهارده روایت، و در منابع اهل سنت یک روایت پیرموان این موضوع به چشم میخورد. از جمله:
۱- یونس بن عبدالرحمان گوید:
به ابوالحسن الرضا (علیه السلام) عرض کردم: جمعی از من خواسته اند نام امیرالمؤمنین (علیه السلام) را در قرآن به آنها نشان
دهم، پس به ایشان گفتم: نام آن حضرت در آیه: (وَ جَعَلْنَا لَهُمْ لِسَانَ صِدْقٍ عَلِیًّا) آمده است. حضرت فرمود: راست گفتی؛ او چنین است. [۱]
۲- از امام صادق (علیه السلام) نقل شده است: پس از آنکه ابراهیم (علیه السلام) برای دومین بار از مصر خارج شد و غیبت نمود، فرمود:
----------(وَأَعْتَزِلُکُمْ وَمَا تَدْعُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ وَأَدْعُو رَبِّی عَسَی أَلَّا أَکُونَ بِدُعَاءِ رَبِّی شَقِیًّا) «و از شما و ]از[ آنچه غیر از خدا میخوانید، کناره میگیرم و پروردگارم را میخوانم. امیدوارم که در خواندن پروردگارم ناامید نباشم. » [۲]
----------
[۲]: . سورة مریم ۴۸.
[۱]: . تأویل الایات ۲/۵۵۲؛ بحار الانوار ۲۳/۲۱۰؛ البرهان ۴/۸۴۶؛ تفسیر کنز الدقائق ۱۲/۳۵.
[۲]: . الغارات ۲/۸۹۳؛ تأویل الایات ۲/۵۵۳؛ بحار الانوار ۲۳/۲۱۱؛ البرهان ۴/۸۴۶.
[۱]: . المزار الشیخ المفید ۹۱؛ مناقب ابن شهرآشوب ۲/۳۰۲؛ المزار ابن المشهدی ۲۸۷؛ المصباح الکفعمی ۶۸۲؛ البلد الامین ۲۵۹؛ بحار الانوار ۲۳/۲۱۱.
[۲]: . المزار ابن المشهدی ۲۱۵؛ بحار الانوار ۹۷/۳۰۵؛ مفاتیح الجنان زیارت ششم امیرالمؤمنین (علیه السلام).
[۱]: . مفاتیح الجنان، دعای ندبه.
[۲]: . «و برای من [میان] آیندگان آوازۀ نیکو گذار. »
[۱]: . تأویل الآیات ۱/۳۰۴؛ بحار الانوار ۳۶/۵۷؛ البرهان ۳/۷۱۷؛ تفسیر کنز الدقائق ۸/۲۳۱.
#هفتمین_زیارت
#فاطمه_سادات_درچه_ای
@zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
دنیا پیامبر خدا صلی الله علیه و آله میفرماید: ای مردم، این خانه (دنیا) خانه هلاکت است. منزلگاه است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دنیا
ابن عباس میگوید: از پیامبر خدا شنیدم که فرمود: گسترش آرزو مقدم بر آمدن مرگ است و معاد میدان اعمال است، اکنون کسانی که به خاطر اعمال خود، دیگران بر آنها غبطه خورند پیروز هستند. کسانی که به خاطر آنچه از دست داده اند مأیوسند، پشیمانند.
ای مردم طمع، فقراست. یأس از آنچه در دست مردم است ثروت است. قناعت راحتی است. گوشه گیری عبادت است. عمل گنج است. دنیا معدن است و هرچه از آن باقی ماند شبیه تر است به آب نسبت به آب. همه چیز به سرعت نابود میشود. شما در زمان مهلت بسر میبرید و تا پیش از اینکه به خشم گرفتار شوید و پشیمانی فایده ای نبخشد با اخلاص بسیار بکوشید.
#کشکول_شیخ_بهاء
@zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
---------- [۲]: نک: عبدالواحدبن محمد تمیمی آمدی، تصنیف غرر الحکم و درر الکلم، ص۳۹۱. [۳]: حسن بن علی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۲. کمک فرزندان به والدین
همان طورکه در کودکی، پدر و مادر هزینههای فرزندشان را متقبّل میشوند، زمانی هم که پدر و مادر نیازمند باشند، فرزند موظف است تا حد امکان به آنها رسیدگی کند. اگر پدر و مادر نیاز به پرداختهای مالی داشته باشند، برعهدۀ فرزندان است که این هزینهها را بپردازند و این جزو حقوق و احکام قطعی در اسلام است. این قاعده به صورت ضرب المثلی در روایات اسلامی آمده و تکرار شده است که: «اَنْتَ وَ مَالُکَ لِاَبِیک» [۱]
(تو و دارایی ات، از آنِ پدرت هستید. )
حمایتهای فرزند از والدین باید به گونه ای باشد که حرمت و کرامتشان حفظ شود و احساس حقارت و زیردستی به آنها دست ندهد؛ ازاین رو در تمامی کمکها قبل از آنکه والدین رنج درخواست را تحمل کنند، خود فرزند باید پیش قدم شود. همچنین نیاز نیست همسر و فرزندان، از کمکهای مالی انسان به پدر و مادر خبردار شوند؛ چراکه ممکن است ارزش والدین فرد در نظرشان کم شود و چه بسا مخالفت کنند و مانع شوند.
----------
[۱]: محمدبن یعقوب کلینی رازی، الاصول من الكافی، ج ۹، ص۷۱۸.
#تار_و_پود_عاشقی
@zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
🔊سـلـسـلـه آمـوزشهـــــــــای تربیتی #عطر_خوش_زندگی 👤#حــجـــت_الاســــــلام_تـراشــیــون 📚موضـوع
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
1_8146025143 (pitch ۰٫۰۰ - tempo 100).mp3
11.46M
🔊سـلـسـلـه آمـوزشهـــــــــای تربیتی
#عطر_خوش_زندگی
👤#حــجـــت_الاســــــلام_تـراشــیــون
📚موضـوع: #تـربـیـت_نـسـل_آیـنـده
🔸حسینیه امــــام خـمـیـنـی(ره)، قم
🔹قسمت: هفدهـم
🗓شـنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲
🔻سر فصل موضوعــــــات:
▫️اهـمـیّـت تــحــرک در تـربـیـت
▪️عـوارض بیتحرکی و سـکـون
▫️مـعـنــــــــای هوش و انواع آن
▪️راه هـــــــــــای کــســب هــوش
◽عواملمحیطیموثر درتربیت
@zandahlm1357
Shab22Ramazan93.4.2801Azizi.MP3
13.72M
🌷رسولُ اللّه ِ (ص):إنّ لِرَبِّكُم في أيّامِ دَهرِكُم نَفَحاتٍ، فَتَعَرَّضُوا لَهُ لَعَلَّهُ أن يُصِيبَكُم نَفحَةٌ مِنها فلا تَشقَونَ بَعدَها أبدا .🌷
✨همانا از سوى پروردگار شما در طول عمرتان نسيم هايى مى وزد ، پس خود را در معرض آنها قرار دهيد، باشد كه نسيمى از آن نفحات به شما بوزد و زان پس هرگز به شقاوت نيفتيد.✨
#دکتر_سعید_عزیزی
#قسمت_اول
Shab22Ramazan93.4.2802Azizi.MP3
13.77M
🌷رسولُ اللّه ِ (ص):إنّ لِرَبِّكُم في أيّامِ دَهرِكُم نَفَحاتٍ، فَتَعَرَّضُوا لَهُ لَعَلَّهُ أن يُصِيبَكُم نَفحَةٌ مِنها فلا تَشقَونَ بَعدَها أبدا .🌷
✨همانا از سوى پروردگار شما در طول عمرتان نسيم هايى مى وزد ، پس خود را در معرض آنها قرار دهيد، باشد كه نسيمى از آن نفحات به شما بوزد و زان پس هرگز به شقاوت نيفتيد.✨
#دکتر_سعید_عزیزی
#قسمت_دوم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تراش مخزن دار 😍👏
مارا دنبال کنید👈@zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
✡ ریشهی بحران ریال (6) 1⃣ پیامدهای سیاسی #بانکداری_خصوصی محدود به پیوند مقامات سیاسی و بانکداران،
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✡ ریشهی بحران ریال (7)
1⃣ بخشی از طرفداران دولت حسن روحانی التهابات اخیر #بازار_ارز را توطئهای علیه دولت دانستند و یکی از روزنامههای حامی او در همین راستا #کودتای_ارزی را بهعنوان تیتر یک خود انتخاب نمود!
2⃣ ولی همانطور که از مطالب بالا برمیآید توطئه نه محدود به التهابات مقطعی بازار ارز است و نه صرفاً قوه مجریه را هدف گرفته است. توطئهی اصلی نه در فروردین 1397 که در سالهای پایانی دهه 1370 با زمینهچینی برای تغییر الگوی #مدیریت_پول کلید خورده است. تغییر الگویی که از سهم دولت و بانک مرکزی در #خلق_پول تا حد بسیار زیادی کاسته و سهم بسیار بزرگی به بانکهایی اعطا کرده است که حداقل در بدو امر توسط اصلیترین کانون معارض با انقلاباسلامی تاسیس شدهاند.
3⃣ با توجه به نقش خطیر مدیریت پول در اِعمال حاکمیت، بیراه نیست که راهاندازی #بانکداری_خصوصی در ایران توسط #شبکه_زرسالاری_جهانی را #کودتا ی جزئی ولی مهم علیه #کلیت_نظام برآمده از انقلاباسلامی بدانیم.
4⃣ با درنظرگرفتن ظرفیتهای فراوانی که این تحولِ شبهکودتایی برای دستکاری سیاسی به بنیانگذاران آن میدهد، بجاست که بپرسیم غایت پیامدهای سیاسی این شبهکودتا چه میتواند باشد. تعارض تامی که بین انقلاباسلامی از یکسو و شبکه زرسالاری جهانی از سوی دیگر وجود دارد، جای شکّی باقی نمیگذارد که هدف غائی بنیانگذاران بانکداری خصوصی در ایران #تسخیر جمهوریاسلامی ایران از درون است...
✍ مجید مکی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
.
📛 *کودکان در خطرند...* 📛
😱 *آموزش چشم چرانی به کودکان*
نکته مهم این فیلم این است:
در این سکانس هیچ صحنه مستهجنی نمایش داده نمی شود
اما قوه تخیل منفی کودک با هنرمندی فعال می شود که به مراتب آسیب های بیشتری دارد از نمایش مستقیم صحنه
🔴 *فعالسازی قوه تخیل منفی کودکان*
✅ *کلکم راع و کلکم مسئول*
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
جنون خلیفه حاصل عمر امام (ره) شهید مطهری (ره) میفرماید: مسعودی میگوید: در زمان عبدالملک یا یکی د
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
علّت حرام بودن موسیقی و رقص
از مجموع آیات و روایاتی که در مورد موسیقی و رقص بیان شد استفاده میشود که شیطان اولین کسی است که موسیقی را ایجاد کرد و مدیریت مجالس رقص برعهده اوست و طبق اظهارنظر خودش اوست که به این مجالس رونق میبخشد تا به وسیله این دو مردم را از یاد حضرت حق تعالی غافل سازد و به طرف گناهان بکشاند.
و اگر مردمی موسیقی و رقص در مجالس جشن و زندگی روزمره شان رایج شد و از موسیقی با این همه مفاسدش به عنوان یک ابزار سرگرمی و تفریح استفاده کردند این موضوع سبب خواهد شد که چنین مردمی به طرف لهو و لعب و روابط نامشروع زن و مرد و شیوع سایر گناهان پیش بروند. و در نتیجه چنین
جامعه ای از یاد و نام خدای بزرگ دور خواهد ماند و اعتقادشان به جهان پس از مرگ سست خواهد شد. و طبیعی است که اگر مردمی چنین خصلتی پیدا کردند جنایاتی از قبیل زنا، لواط، قتل، سرقت، به وجود آمدن فرزندان نامشروع و سایر گناهان در میانشان زیاد خواهد شد و به دنبال آن هزاران امراض روحی و روانی و جسمی بوجود خواهد آمد.
و از طرفی موسیقی و رقص معمولاً وسیله ای برای گرم کردن مجالس خلفای جائر و پادشاهان ظالم و درباریان متملق و ثروتمندان فاسد، امثال خلفای بنی امیه و بنی عباس و شاهان ساسانی و قاجار و پهلوی و … لعنة اللّه علیهم بوده است. شاهان و خلفایی که به چیزی جز عیاشی و شهوترانی و ایجاد رعب و وحشت و سرکوب و قتل و عام مخالفان فکر نمی کردند و در برابر
انبیاء و ائمه اطهار علیهم السلام و علمای ربانی ایستادند و امثال حضرت یحیی و امام حسین علیهم السلام را با آن وضع فجیع به شهادت رساندند.
بر همین اساس از همان اوایل ظهور اسلام عزیز پیامبر عظیم الشأن صلی الله علیه و آله و ائمه اطهار علیهم السلام با موسیقی و رقص و اموری که جامعه را از خداوند بزرگ دور میسازد و به طرف شیطان سوق میدهد به مبارزه برخاستند و آن را حرام دانستند.
امروز هم ترویج موسیقی و رقص یکی از راههای غربیها و کشورهای استعمارگر برای غارت و چپاول ذخائر ملتها است. زیرا اگر مردمی خود را با این گونه امور سرگرم نمودند به تدریج نسبت به سرنوشت کشورشان بی تفاوت خواهند شد و اگر مردمی چنین روحیه ای پیدا کردند بیگانگان به راحتی میتواند
زمام امورشان را به دست بگیرند و هر بلائی بر سر آن کشور درآورند و یکی از علل عقب افتادگی کشورهای جهان همین سیاست کشورهای استعمارگر است.
این روزها هم کسانی در کشور اسلامی ما در راه ترویج موسیقی به هر نام و عنوان گام برمی دارند دانسته یا ندانسته همان اهداف شیطان و سیاستهای استعمارگران غربی را میخواهند پیاده نمایند، تا این ملت شریف را از هویت اسلامی خود دور سازند و زمینه سقوط و ذلت این مردم را فراهم سازند. در واقع چنین اشخاصی از اسلام و مُجْری قوانین قرآن که ولایت فقیه است ناراحتند و با ترویج موسیقی و مجالس لهو و لعب در برابر قرآن کریم و رسول خدا صلی الله علیه و آله ایستاده اند. اگرچه در ظاهر مسلمان هستند و دم از اهل بیت عصمت علیهم السلام و جاری کردن قوانین اسلام هم میزنند.
#موسیقی_از_دیدگاه_قرآن_و_حدیث
@zandahlm1357