eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
48.3هزار عکس
35.1هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مولوی عبدالحمید به جای کنسولگری میگه کُنسَل ایران که عوامل مسجد مکی روی کاغذ تلفظ صحیحشو می‌نويسن و بهش میدن تا اشتباهشو اصلاح کنه اما بازم کنسولگری رو کنسلگری میخونه! @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ورود رسمی علیرضا بیرانوند به عرصه مدلینگ مورد توجه در فضای مجازی قرار گرفته است. @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 روایت حاج صادق آهنگران از نفوذ سرویس‌های جاسوسی غربی میان برخی هیئت‌ها و مداح‌ها @zandahlm1357
علم بر دو قسم است ذاتی-و عرضی آنچه ما جماعت شیعه امامیه معتقدیم آنست که علم بر دو قسم است-ذاتی-عرضی. علم ذاتی که ابدا عرضی در او راه ندارد و اطلاق مطلق منحصر بفرد اکمل است مخصوص ذات پروردگار اکبر اعظم می‌باشد و ما غیر از اثبات اجمالی آن علم راهی بر تصور حقیقت آن نداریم و هرچه تعبیر و تقدیر نمائیم از تنگی عبارت است و الا علم بالذات در محاطۀ عقل بشر عاجز متصور نمی شود. و اما قسم دوم علم عرضی است که آدمی اعم از پیغمبر و امت-امام و مأموم ذاتا دارای علم نمی باشند بعدها بآنها افاضه می‌شود و این نوع از علم بر دو قسم است-تحصیلی- و لدنّی-و این هر دو قسم از افاضات فیض ربّانی حق تعالی است. آن محصلی که تحصیل می‌نماید تا افاضه حضرت یزدان نباشد زحمات او بجائی نمی رسد هرچند زحمت بکشد عالم نشود مگر با توجهات حق تعالی منتها با اسباب مدرسه رفتن و معلم دیدن که بمرور ایام بهمان مقدار که زحمت کشیده کسب فیض می‌نماید. و اما قسم دوم از علم عرضی را علم لدنّی می‌گویند یعنی بی واسطه کسب فیض می‌نماید بدون تحصیل و تلقین حروف افاضه مستقیم از مبدء فیّاض علی الاطلاق می‌شود و عالم می‌گردد. چنانچه در آیه ۶۴ سوره ۱۸ (کهف) فرموده وَ عَلَّمْنٰاهُ مِنْ لَدُنّٰا عِلْماً [۱] . احدی از شیعیان نگفته و ادعاء ننموده که علم بمغیبات جزء ذات پیغمبر و امام است یعنی ذاتا پیغمبر صلّی اللّه علیه و آله و سلّم و امامها عالم بعلم غیب بوده اند همان قسمی که خدای متعال عالم است. و اگر کسی چنین ادعائی نماید قطعا جزء غلات و کافر می‌باشد و ما شیعیان امامیه از آنها بیزاری می‌جوئیم. ولی آنچه ما می‌گوئیم و عقیده بآن داریم اینست که حضرت احدیت جل و علا مجبور و محدود نمی باشد بلکه فعّال ما یشاء و قادر بالاستقلال می‌باشد در مواقعی که مشیّت او تعلق گیرد بهر خلقی از مخلوقات که صلاح و مقتضی بداند علم و قدرت بدهد قادر و توانا می‌باشد. منتها گاهی بوسیله و واسطۀ معلم بشری و گاهی بی واسطه افاضه فیض می‌نماید که از آن علم بی واسطه تعبیر بعلم لدنّی و علم غیب می‌نمائیم که بدون مکتب رفتن و معلم دیدن درک فیض می‌نماید بقول شاعر. نگار من که بمکتب نرفت و خط ننوشت بغمزه مسأله آموز صد مدرّس شد شیخ- بیان مقدماتی شما صحیح است ولی مشیّت خداوندی بچنین امر غیر طبیعی تعلق نمی گیرد که از علم غیب خود بدون معلّم و مدرّس افاضه نماید. ---------- [۱]: ۱) وی را از نزد خود علم لدنی (و اسرار غیبی) بیاموختیم. داعی- اشتباه شما و أقران شما در همین جا است که قدری فکر نمی کنید حتّی بر خلاف عدّه بسیاری از محققین علمای خودتان صحبت می‌فرمائید و الا این مطلب بقدری ساده و واضح است که محتاج ببحث نمی باشد. در اینکه خداوند متعال بتمام انبیاء و اوصیاء آنها که برگزیده گان او هستند باندازه و مقداری که برای محیط هر یک لازم بوده است افاضه غیبی نموده شبهه ای نمی باشد. شیخ- در مقابل این آیات منفی قرآن که صریحا نفی علم غیب را از افراد می‌نماید چه دلیل مثبتی بر مدعای خود دارید. داعی- ما مخالف با آیات منفی قرآن نیستیم زیرا هر آیه ای از قرآن برای امری مخصوص نازل گردیده که گاهی منفی و گاهی مثبت بمقتضای حال بوده است فلذا درباره قرآن بزرگان گفته اند آیات القرآن یشدّد بعضها بعضا. در مقابل تقاضای مشرکین و کفار که پیوسته از آن حضرت اقتراح آیات می‌کردند (که فی الحقیقة می‌خواستند مقام نبوت را بازیچه دست خود قرار دهند) آیات نفی نازل می‌شد. ولی برای اثبات اصل موضوع آیات مثبته نازل نموده تا کشف حقیقت گردد. و اما دلائل از قرآن مجید و اخبار صحیحه و تاریخ که مورد توجه علمای خودتان هم می‌باشد حتی بیگانگان هم تصدیق دارند بسیار است. @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
@shervamosigiirani-8 - آواز شور ،ابوعطا.mp3
2.2M
✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍂🌺🍂 🌺 هر کس به تماشایی رفتند به صحرایی ما را که تو منظوری خاطر نرود جایی با چشم نمی‌بیند یا راه نمی‌داند هر کو به وجود خود دارد ز تو پروایی دیوانه عشقت را جایی نظر افتاده‌ست کان جا نتواند رفت اندیشه دانایی امید تو بیرون برد از دل همه امیدی سودای تو خالی کرد از سر همه سودایی گویند رفیقانم در عشق چه سر داری گویم که سری دارم درباخته در پایی زنهار نمی‌خواهم کز کشتن امانم ده تا سیرترت بینم یک لحظه مدارایی من دست نخواهم برد الا به سر زلفت گر دسترسی باشد یک روز به یغمایی گویند تمنایی از دوست بکن سعدی جز دوست نخواهم کرد از دوست تمنایی 🌺 🍂🌺🍂 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🆔 @zandahlm1357
محبت درمانی 11.mp3
9.08M
۱۱ ❤️آدمای مهربون؛ همه کاره ی قیامتند! میدونی کیا؟ اونایی که قلبشون، بی توجه به گذشته ی دیگران، و بی توجه به موقعیت مالی و معنوی و اجتماعی شون... برای بقیه جـ💫ــا داره!
🟡 شبهه گفتم امام جعفر صادق كه بود؟ گفت: بنيانگذار فقه شيعه و از عالم ترين امامان شيعه. گفتم خب اگر ايشان خیلی علم داشته اند، آيا كتابی كه نگارش ايشان باشد و ميزان علم وی را آشكار سازد موجود هست؟ گفت: نه، خودشان كتابی ننوشته اند، ولی بيش از شش هزار دانشجو داشته اند. گفتم پس چرا كتابی ننوشته اند؟ از ارسطو كه بيش از دو هزار سال پيش می زيسته كتاب ارغنون، و از افلاطون كتاب ١٢جلدی جمهوريت به جا مانده كه ميزان علم آنها را آشكار می سازد. چطور در مورد ايشان اينگونه نيست؟ گفت: خلفای ظالم وقت اجازه ی نگارش به ايشان نمی داده اند. گفتم پس با اين جو اختناق چگونه شش هزار دانشجو داشته اند؟ گفت: نمی دانم، ولی از ايشان احاديث بسياری به جا مانده است. گفتم در كجا آمده؟ گفت: در كتاب بحارالانوار مجلسی و چند كتاب ديگر. گفتم مجلسی در چه قرنی می زيسته؟ گفت: حدودا ٤ قرن پيش. گفتم او از كجا به علم اين امام رسيد، در حالی كه حدود ٩ قرن بينشان فاصله بوده و كتابی از امام هم در دسترس نبوده؟ گفت: زياد كنجكاوی نكن. 🆔 @zandahlm1357 🟢 پاسخ ✍️ حجت‌الاسلام دکتر 🔹 صرف نظر از اشتباهات متنی در این شبهه، باید دانست که تنها راه کشف میزان علم یک فرد نگارش کتاب نیست، بلکه میزان دانش افراد را می‌توان از طرق دیگر مانند پرورش شاگردان و نیز دانشی که به طور شفاهی به نسل های بعدی منتقل شده شناسایی کرد و چه بسا این روشها مؤثرتر باشد، چون درباره کتاب، ممکن است گفته شود دیگری نوشته و به دروغ به امام صادق علیه‌السلام نسبت داده‌اند. 🔻با این مقدمه یادآوری می‌شود که اولاً برخی از کتاب‌های نام برده شده مانند "ارغنون" این طور نیست که مانند کتاب های امروزی توسط ارسطو به نگارش در آمده باشد، بلکه نوشته‌های پراکنده‌ای از وی بوده که توسط شاگردانش جمع‌آوری شده است. ثانیاً برخی از پژوهشگران حدود ۲۴ كتاب به امام علیه السلام نسبت می‌دهند مانند «رسالة فی علم الصناعة و الحجر المكرم» که فردی آلمانی به نام «دكترروسكا» در سال ۱۹۲۴ میلادی آن را به زبان آلمانی ترجمه و تحت عنوان «جعفر صادق امام شیعیان، كیمیاگر عربی» در هایدبرگ به چاپ رسانده است. 🔻ثالثاً امام صادق علیه السلام شاگردانی داشته که بعضاً پدر علوم جدید محسوب می‌شوند مانند جابر بن حیان که پدر علم شیمی است و به تصریح خودش از شاگردان امام صادق علیه السلام بوده است. (فهرست ابن ندیم ص۴۲۰) 🔻امام به شاگردان خود مطالبی آموزش داده که نشانگر احاطه حضرت بر زیست شناسی، انسان شناسی، نجوم و ... می باشد مانند آنچه مفضل بن عمر جمع آوری کرده و امروز در کتابی تحت عنوان «توحید مفضل» چاپ شده است. 🔻از امام صادق علیه‌السلام دانش فقه یادگار مانده که برخی آموزه‌های حقوقی و جزایی آن قرن‌ها بعد در بشر تثبیت شد مانند اصل برائت، اصل قانونی بودن جرم و مجازات، قاعده عدم عطف قانون بماسبق و... 🔻از اینها گذشته و از تمام تعاریف بزرگان مذاهب گوناگون از امام صادق علیه السلام که بگذریم، اساساً علم و فضیلت اصلی امام صادق و بقیه پیشوایان شیعه، علم قرآن است که موجب سعادت اخروی و جاودانه انسان می‌شود. اما چون سطح درک افرادی مانند شبهه افکن فوق، در این حد نیست و تنها علوم مادی را علم می‌دانند، به این نکته بسنده می‌شود که طبق آیه ۴۰ سوره نمل، «کسی که قطره‌ای از علم قرآن را داشته باشد می‌تواند تخت بزرگی را در یک چشم بر هم زدن از یمن به فلسطین منتقل کند. این در حالی است که ائمه‌ی اطهار عالِم به همه‌ی اسرار قرآنند». همچنین طبق روایات، تمام علوم بشر تا زمان ظهور، در برابر علمی که امام زمان علیه السلام برای بشریت به ارمغان می آورد دو بیست و هفتم (کمتر از ده درصد) است. (مختصر البصائر، ص ۳۲۰) 🔹اما اینکه گفته شده احادیث امام صادق علیه‌السلام در کتاب‌هایی با فاصله ۹ قرنی به دست ما رسیده، یک ادعای جاهلانه یا مغرضانه است. احادیث ایشان ابتدا در کتاب‌هایی با قدمت بیش از هزار و صد سال و بیشتر ثبت شده (مانند کتاب کافی) که همه‌ی آن‌ها "سند متصل" تا خود زمان امام صادق علیه‌السلام دارد. (سند متصل یعنی می‌دانیم چه کسانی به طور کتبی یا شفاهی حدیث را به نسل های بعدی منتقل کرده اند و خصوصیات فردی آنها از نظر صداقت، عدالت، مذهب و... چگونه بوده است). کتاب بحارالانوار و تمام کتاب‌های قرون بعد، احادیث کتاب های قدیمی مانند کافی را صرفاً بازنویسی کرده و با نظم و فصل بندی جدیدی عرضه کرده‌اند نه اینکه مستقیماً احادیث را به امام صادق علیه‌السلام و آن هم پس از ۱۰۰۰ سال نسبت دهند. @zandahlm1357👈
IMAM SADEGH (05).pdf
645.4K
⏬ دانلود کنید 🟡 چرا امام صادق(علیه السلام) کتاب ننوشتند؟!! 🟢 پاسخ تحلیلی حجت الاسلام حامد کاشانی را در فایل فوق بخوانید. (ده صفحه اول) @zandahlm1357👈
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✡ مستند 🎯 قسمت هفتم: پروتکل‌های صهیون 📚 مقالات مرتبط: 📖 اشارات مقام معظم رهبری به پروتکل‌های یهود 👉 https://jscenter.ir/judaism-and-islam/jewish-intrigue/13841 📖 متن کامل پروتکل‌های یهود 👉 https://jscenter.ir/jewish-studies/jewish-bibliography/831 @zandahlm1357👈
در بين پيروان اين دسته اشخاص ظاهرا برجسته بسيار مانند سناتور و وكيل و افراد متمول و ثروتمند و غيره زياد ديده مي‌شود. داراي دانشگاه مخصوص به خود و تشكيلات منظم و متجددي مي‌باشند و در تمام دنيا شعبه‌ها و پيروان زياد و مراكز رسمي بزرگ و ملكي شخصي دارند. تنها در سن پالو تاكنون من به سه مركز آنها برخورد كرده‌ام يكي آپارتمان بسيار وسيعي در مركز شهر نزديك پست خانه است و دو بناي بزرگ بسيار زيبا نيز كه به بهترين اثاثيه مزين و در عين سادگي زيبائي خاصي دارند يكي در بخش Pinheiro و ديگري بخش Santo Amaro از شهر سن پالو واقع شده است. مبلغين آنها همه جا ديده مي‌شوند حتي در كوچه و خيابان به اشخاص مراجعه و يا آنكه به در منازل رفته و مطالب خود را عرضه مي‌دارند. بسياري از جوانان فارغ التحصيل امريكائي پيرو اين دين مانند انجام دوره خدمت نظام وظيفه بعد ختم تحصيلات خود يكسال به ممالك خارجه مسافرت و به تبليغ «امرالله» مشغول مي‌شوند و در اين قسمت ابتكارات عجيبي بكار مي‌برند تاكنون چهار بار نامبردگان به شخص من مراجعه نموده اند. اول بار روزي در حالي كه در خيابان عبور مي‌كردم جوان خيلي شيك و خوش قيافه و مرتب به من مراجعه و اظهار داشت كه مشغول تهيه آماريست در خصوص ضد شرب الكل و ظاهرا مي‌خواست نظريه مرا بداند تا بعد كم كم وارد تبليغات دين خود شود من از لهجه او دانستم كه آمريكائي است نه برازيلي و چون به داستان آشنا بودم فوري دريافتم كه بايد از پيروان اين دين باشد و چون پرسيدم تأييد كرد و بدون زحمت وارد مطلب شد و شروع كرد به تبليغ كردن من، بدو گفتم كه به مطالب شما آشنا و كتابهاي شما را هم خوانده‌ام و به مجالس اين دين نيز چندين مرتبه حاضر شده‌ام و خلاصه شر او را از سر خود كندم. اينان در تعصب و تبليغ به مراتب شديدتر و سخت تر از بهائيان مي‌باشند. [ صفحه ۳۶] الحق جلسات مرتب و تشكيلات منظمي دارند و به اصطلاح «اهل بها» صحبت كنيم جلساتشان بسيار روحاني تر از جلسات «احباءالله» است و براي نگاهداري جوانانشان برنامه‌هاي بهتر و مفيدتري دارند و در تعصبات نيز پا را فراتر از بهائيان گذارده مؤسس دين خود را يگانه نجات دهنده بشر كنوني و گرفتاريهاي آن مي‌دانند و حاضر نيستند كمترين ايرادي را راجع به او و مطالبش و تعاليمش بشنوند چنان گمان برند كه به حقيقت مطلقه واصلند و غير آنها همه در وادي جهل و ناداني و غفلت و تباهي سرگردانند. [ صفحه ۳۷] @zandahlm1357
تدریس کتاب حضرت حجت 19.mp3
7.44M
🎧 جلسات تدریس کتاب حضرت_حجت 19 👌 اثری بی نظیر حاوی بیانات آیت الله درباره (عج) 🔰 جلسه 9️⃣1️⃣ : تدریس صفحات121 الی 128 👌دوران غیبت امام زمان (عج) 🎤 با توضیحات از اساتید مهدویت ✅ امام زمان (عج) را از زبان یک عارف کامل بشناسیم. 🔰انقلابی باید قوی شود🔰 @zandahlm1357👈
۶. تناسب سنى انسان در سنين مختلف حالات متفاوت دارد. تمايلات جنسى نيز در هر سنى يكسان نيست، پس بايد بين سن دختر و پسر تناسبى باشد و بهتر است زن چندسالى از مرد كوچكتر باشد، اما نه تفاوت فاحش (چنانچه در بعضى شهرها رسم است) كه زندگى را با مشكلات فراوان روبرو مى كند. مهريه ۱. مرد براى اثبات صداقت خويش، مهريه را نثار زن مى كند و لذا به آن صداق مى گويند و پشتوانه زن است در طول زندگى و پس از طلاق يا مرگ همسر. ۲. مقدار مهر در اسلام تعيين نشده، اما در احاديث از مهريه هاى سنگين و همچنين بسيار اندك مذمت شده و چنين آمده است كه مهريه زياد مايه كينه و عداوت مى شود. (۷۴) ۳. مرد بايد سعى كند در اولين فرصت كه تمكن پيدا كرد مهريه زن را بپردازد. ۴. زن مالك مهر است و هر كارى بخواهد مى تواند با آن بكند، ببخشد يا تجارت كند. ۵. در روايات، به مردى كه قصد دادن مهريه را نداشته باشد، سارق و زناكار اطلاق شده است. (۷۵) ۶. شيربها، اگر جزئى از مهريه باشد كه براى تهيه جهيزيه بگيرند اشكال ندارد، اما اگر اضافه بر مهر باشد، نامشروع است. جهيزيه ۱. داماد، نه شرعا و نه قانونا حق مطالبه جهاز ندارد، ولى مرسوم است كه خانواده عروس اسباب و لوازم زندگى را خريدارى مى كنند و اين رسم خوبى است، چنانكه پيامبر نيز براى دخترش فاطمه جهيزيه تهيه كرد. ۲. جهاز براى تامين آسايش است نه فخرفروشى و خودنمايى. ۳. ليست جهاز حضرت فاطمه: ۱- يك پيراهن ۲- يك روسرى بزرگ ۳- يك حُلّه سياه ۴- دو عدد تشك، ۵- يك تختخواب از ليف خرما ۶- چهار عدد بالش ۷-يك حصير ۸- يك آسياب دستى ۹- يك كاسه مسى ۱۰- يك مشك چرمى ۱۱- يك طشت لباسشويى ۱۲- يك كاسه شير ۱۳- يك ظرف آبخورى ۱۴- يك پرده ۱۵- يك آفتابه ۱۶- يك كوزه ۱۷- يك پوست براى فرش ۱۸- دو كوزه سفالين ۱۹- يك عبا مراسم عقد و عروسى در اسلام سفارش شده مراسم عقد و عروسى با تشريفات و حضور مردم و همراه با شادى برگزار شود. رسول خداصلى الله عليه وآله عقد فاطمه زهراعليها السلام را در مسجد در حضور انصار و مهاجرين اجرا كردند و دستور دادند بين حاضرين خرما پخش كنند. هنگام عروسى حضرت زهراعليها السلام رسول خداصلى الله عليه وآله به همسرانش فرمود: فاطمه را آرايش كنيد و خوشبو سازيد، اطاقش را فرش كنيد تا او را به خانه شوهر بفرستيم. (۷۶) رسول خدا صلى الله عليه وآله شب عروسى دخترش به زنان مهاجر و انصار فرمود: فاطمه را تا خانه شوهر همراهى كنيد و شادى كنيد، ليكن مواظب باشيد چيزى نگوئيد كه خدا بدان راضى نباشد. پيامبرصلى الله عليه وآله به حضرت على عليه السلام فرمود: در عروسى بايد وليمه داده شود. اما آن حضرت پول نداشت، لذا يكى از انصار داوطلب شد كه گوسفندى قربانى كند. ----------------------------------------------- --------------------------------- ۶۴) روم، ۲۱. ۶۵) كافى، ج ۵، ص ۳۲۸. ۶۶) النوادر راوندى، ص ۱۲. ۶۷) انتخاب همسر، امينى، ص ۲۶. ۶۸) انتخاب همسر، ص ۲۹. https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دعاے ...🥀👆👆 كفعمى در بلد الامين فرموده: اين دعاء حضرت صاحب الامر عَلَيْهِ السَّلام است كه تعليم فرمود آن را به شخصى كه محبوس بود، پس خلاص شد: اِلهى عَظُمَ الْبَلاءُ وَ بَرِحَ الْخَفآءُ وَ انْكَشَفَ الْغِطآءُ وَ انْقَطَعَ الرَّجآءُ وَ ضاقَتِ الاَْرْضُ وَ مُنِعَتِ السَّمآءُ وَ اَنْتَ الْمُسْتَعانُ وَ اِلَيْكَ الْمُشْتَكى وَ عَلَيْكَ الْمُعَوَّلُ فِى الشِّدَّةِ وَ الرَّخآءِ اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّد وَ الِ مُحَمَّد اُولِى الاَْمْرِ الَّذينَ فَرَضْتَ عَلَيْنا طاعَتَهُمْ وَ عَرَّفْتَنا بِذلِكَ مَنْزِلَتَهُمْ فَفَرِّجْ عَنّا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلا قَريباً كَلَمْحِ الْبَصَرِ اَوْ هُوَ اَقْرَبُ يا مُحَمَّدُ يا عَلِىُّ يا عَلِىُّ يا مُحَمَّدُ اِكْفِيانى فَاِنَّكُما كافِيانِ وَ انْصُرانى فَاِنَّكُما ناصِرانِ يا مَوْلانا يا صاحِبَ الزَّمانِ الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ اَدْرِكْنى اَدْرِكْنى اَدْرِكْنى السّاعَةَ السّاعَةَ السّاعَةَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ يا اَرْحَمَ الرّاحِمينَ بِحَقِّ مُحَمَّد وَ الِهِ الطّاهِرينَ. (عج)🌼 @zandahlm1357