eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
48.5هزار عکس
35.3هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
دختران آفتاب ۷۲- ۶۹.mp3
19.78M
📗کتاب صوتی بخش ۶۹ تا ۷۲ ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صحبت‌های عجیب مایکل جونز با زنان ایرانی! خانم محترم، مراقب باش نیروی سیا نشوی و به خاطر یه هوس زودگذر تیشه به ریشه وطنت نزنی ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ایشان یک زن مسلمان اروپایی است که دلایل آرامشش را به خاطر هر هفته ناخن نکاشتن و آرایش‌های غلیظ به خاطر نعمت اسلام در این کلیپ می‌گوید. او می‌گوید اکنون که دیگر وابستگی به ناخن کاشتن و آرایش کردن ندارم روحم بسیار در آرامش قرار دارد. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
حجاب درادیان الهی.pdf
1.3M
📚 حجاب در ادیان الهی ✏️ نویسنده: علی محمدی 🇮🇷 ناشر: نورگستر ⏳تاریخ نشر: ۱۳۸۰ ه.ش 📄 تعداد صفحات: ۷۶ 📣 زبان: فارسی #️⃣ ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
گروه دومى كه بايد با آنها جلسه برگزار شود، خانواده هايى هستند كه از نظر فرهنگى از حجاب دور بوده اند. اين جلسه بسيار حساس خواهد بود و بايد غير مستقيم و در پوششى غير از موضوع حجاب باشد. در اين نشست‌ها كه به ظاهر محور اصلى آن آموزه‌ها و معارف زيارت است، بايد با اشاره به فرصت كوتاه سفر و تأكيد بر استفاده كامل بردن از آن، در يك فرصت مناسب، به حفظ ظاهر در كنار حفظ باطن نيز اشاره اى شود. همچنين بايد به آنها گوشزد كرد كه آبروى ايران و ايرانى را نزد وهابيانى كه به ما شيعيان نسبت بى دينى مى دهند، و خود را پيرو واقعى رسول خدا (صلى الله عليه و آله) مى دانند، حفظ كنند. بى شك، اين جلسه‌ها بى تأثير نخواهد بود. پيشنهاد ديگر به روحانيان كاروان اين است كه در خلال جلسه هاى عمومى كاروان، به بيان احكام و مسائل حجاب نيز بپردازند و آن را در قالب چند مسئله شرعى بيان كنند. اين كار نه تنها تذكر دادن غير مستقيم به حجاب است، بلكه مسائل و احكام حجاب را نيز براى افراد بازگو مى كند؛ زيرا بسيارى از افراد ممكن است از حدود حجاب اطلاع كافى نداشته باشند؛ براى مثال، افراد بسيارى فكر مى كنند آرايش كردن ملايم صورت يا بيرون گذاشتن كمى از موى سر، يا نپوشاندن پا با جوراب يا استفاده از لباس هاى تنگ و نازك، مانعى براى حجاب ايجاد نمى كند. ازاين رو با اينكه چادرى هستند و به مسائل دينى توجه دارند، ولى اين موارد را رعايت نمى كنند. بنابراين لازم است روحانيان مسائل و احكام جزئى حجاب را براى مردم تبيين كنند، همان گونه كه مسائل نماز و حج و عمره و جزئيات آن را بيان مى كنند. ٢. تقدس بخشى به چادر اشاره از ديگر راه كارهاى فرهنگ سازى حجاب كامل، تقدس بخشيدن به چادر است. چادر، سمبل عفت و حياى زن است. ازاين رو لباس مقدسى به شمار مى رود. مسئولان بايد حجاب زنان را به سوى پوشش چادر سوق دهند و ديگر پوشش‌ها را مقدمه اى براى رسيدن به چادر بدانند. اين سياست، در سفرهاى زيارتى، بهتر عملى مى شود؛ زيرا فضاى معنوى زيارت، آمادگى پذيرش اين فرهنگ را براى زائر فراهم مى كند. در زمينه فرهنگ سازى حجاب با چادر، به ويژه تقدس بخشى به چادر، افزون بر آنچه گفته شد، دو كار ديگر مى توان انجام داد. اول اينكه فرهنگ چادر را كه فرهنگ كامل دينى - اسلامى و نيز فرهنگ اصيل ايرانى است، با توضيح و تبيين خاستگاه قرآنى آن، در جامعه و در محيطهاى زنانه، مثل مدارس و دانشگاه‌ها گسترش دهيم. خداوند در قرآن، درباره نوع پوشش حجاب، دو آيه اصلى دارد. در آيه اول كه درباره آشنايى باحجاب است، مى فرمايد: وَلْيَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلى جُيُوبِهِنَّ وَ لا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ ؛ «مقنعه هاى خود را بر سينه خود افكنند و زينت خود را آشكار نسازند». (نور: ٣١) اين آيه، دو مطلب را توضيح مى دهد: ١. از خِمار كه همان مقنعه بلند است و سر و تمام سينه و گردن را مى پوشاند، براى حجاب استفاده كنيم. ٢. تمام زينت‌ها و زيبايى هاى بدن و نيز قسمت هاى تحريك كننده بدن را بپوشانيم. در اين آيه صحبتى از چادر نمى شود؛ زيرا خداوند براى نخستين بار مى خواهد زنان را با فريضه حجاب آشنا سازد. ازاين رو نمى توان بر زنان سخت گرفت تا دل هايشان آمادگى پذيرش حجاب را پيدا كند. ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
طلبكار جناب سيّد حسين آقا فرزند حضرت سيّد على آقاى اصفهانى نقل كرده است: هنگام فوت پدرم در نجف اشرف مشغول تحصيل بودم و كارهاى پدرم بوسيله بعضى از برادرانم انجام شده بود و مرا هيچ اطّلاعى از گزارشهاى آنها نبود. هفت ماه بعد از فوت پدرم مادرم نيز در اصفهان درگذشت و جنازه اش را به نجف حمل نمودند، در آن زمان شبى پدرم را در خواب ديدم و گفتم: شما در اصفهان فوت كرديد و در نجف اشرف هستيد؟ فرمود: بلى، پس از فوت، مرا اينجا جاى دادند. پرسيدم: مادرم نزد شماست؟ فرمود: در نجف است، لكن در مكان ديگرى است. دانستم كه هم درجه پدرم نيست. پس گفتم: حال شما چگونه است؟ فرمود: در شدّت و سختى بودم و الآن الحمدللّه راحتم. تعجّب كردم و گفتم: سبب گرفتاريتان چه بود؟ فرمود: حاج رضا پسر آقا بابا مشهور به نعلبه طلبى از من داشت و مطالبه مى كرد و لذا حالم بد بود ولى بعد... از خواب بيدار شدم و به برادرم كه وصى بود صورت خواب خود را نوشتم و اينكه تحقيق كند آيا چنين شخصى طلبى از پدرم داشته است؟ پس در جوابم نوشت: دفترها را تفتيش كردم و اسم حاج رضا جزء طلبكاران نيست. دوباره مكتوبى نوشتم مبنى بر اينكه: آن شخص را پيدا كن و از خودش سؤ ال نما آيا پدرم طلبى داشته يا خير؟ پس در جوابم نوشت كه: آن شخص را پيدا كردم و از او پرسيدم، گفت: بلى. مبلغ هجده تومان طلب داشتم و جز پروردگار كسى از آن اطّلاع نداشت. پس از فوت آن مرحوم از شما سؤ ال كردم كه آيا اسم من جزءطلبكاران آن مرحوم هست؟ شما گفتيد: نيست. و من هم چون سندى نداشتم و راهى براى اثبات طلب خود نداشتم خيلى دلتنگ شدم كه چرا آن مرحوم طلب مرا در دفتر خود ثبت ننموده؟ برادرم در ادامه نامه نوشت: خواستم آن مبلغ را به او بدهم امّا قبول نكرد و گفت: او را حلال كردم. (۸۲) از علماء ✍محمدتقی صرفی پور ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
عدد خلفاء بعد از پیغمبر (ص) دوازده است میر سید علی همدانی شافعی در مودة دوازدهم از مودة القربی نقل می‌نماید از عمر بن قیس که گفت ما در حلقه ای که عبد اللّه بن مسعود در او بود نشسته بودیم اعرابی آمد سؤال نمود کدام یک از شما عبد اللّه هستید عبد اللّه گفت من هستم گفت یا عبد اللّه آیا پیغمبر صلّی اللّه علیه و آله و سلّم از خلفاء بعد از خود بشما خبر داد در جواب گفت بلی پیغمبر فرمود الخلفاء بعدی اثنا عشر عدد نقباء بنی اسرائیل یعنی خلفاء بعد از من دوازده می‌باشند بعدد نقباء بنی اسرائیل (که دوازده نقیب بودند). و نیز از شعبی از مسروق از عبد اللّه شیبه این خبر را نقل نموده. و نیز از جریر از اشعث از عبد اللّه بن مسعود و از عبد اللّه بن عمر از جابر بن سمره همگی از رسول اکرم صلّی اللّه علیه و آله و سلم نقل نموده اند که فرمود: الخلفاء بعدی اثنا عشر بعدد نقباء بنی اسرائیل و در خبر عبد الملک است که فرمود: کلهم من بنی هاشم یعنی آن دوازده خلیفه بعد از من که بعدد نقباء بنی اسرائیل اند تمام از بنی هاشم اند. علاوه بر این کتابها که ذکر نمودیم سایر علمای مهم اهل تسنن در کتابهای خود متفرّقا باقتضای هر محلی اخبار بسیاری در این باب آورده اند که خواجه کلان سلیمان بلخی حنفی باب ۷۷ ینابیع الموده را اختصاص باین موضوع داده و اخبار بسیاری در این باب نقل نموده از شیخین و ترمذی و أبی داود و مسلم و سید علی همدانی و شعبی و غیرهم. از جمله گوید یحیی بن حسن فقیه در کتاب عمده از بیست طریق نقل نموده که ان الخلفاء بعد النبی صلّی الله علیه و آله اثنا عشر خلیفة کلهم من قریش یعنی خلفاء بعد از پیغمبر صلّی اللّه علیه و آله و سلّم دوازده خلیفه می‌باشند که تمامشان از قریش اند. و بخاری از سه طریق و مسلم از نه طریق و أبی داود از سه طریق و ترمذی از یک طریق و حمیدی از سه طریق نقل نموده اند که رسول اکرم صلّی اللّه علیه و آله و سلّم فرمود خلفاء و امامان بعد از من دوازده نفرند تمام آنها از قریش اند و در بعض از آن اخبار است که کلهم من بنی هاشم. تا آنجا که در ص ۴۴۶ گوید بعض از محققین علماء (یعنی علماء عامه و اهل تسنن) گفته اند احادیث دالّه بر إثبات امامت خلفاء بعد از رسول خدا صلّی اللّه علیه و آله و سلّم دوازده نفر بطرق بسیاری مشهور است که آدمی می‌داند مراد رسول اللّه صلّی اللّه علیه و آله و سلّم از تعیین عدد خلفاء بعد از خود أئمۀ اثنا عشر از اهل بیت و عترت خودش می‌باشد-و ممکن نیست مطابقت این احادیث با خلفاء از صحابه بعد از آن حضرت چه آنکه پیغمبر تعیین عدد دوازده فرموده (و آنها چهار بودند). و نیز حمل نمی شود بر سلاطین بنی امیه برای آنکه از دوازده نفر بیشتر بودند (سیزده نفر بودند) علاوه بر آنکه همگی ظالم بودند باستثناء عمر بن عبد العزیز (در اثبات ظلم عمر هم کافیست در غصب خلافت و خانه نشین نمودن امام وقت علیه السّلام) و از بنی هاشم هم نبودند نظر بفرموده آن حضرت که کلهم من بنی هاشم. و نیز حمل بر ملوک بنی عباس هم نمی شود برای آنکه عدد آنها بیشتر از دوازده بوده (سی و پنج نفر بودند) و ابدا هم رعایت ننمودند توصیه خداوند متعال را درباره عترت که در آیه ۲۲ سوره ۴۲ (شوری) فرمود قُلْ لاٰ أَسْئَلُکُمْ عَلَیْهِ أَجْراً إِلاَّ الْمَوَدَّةَ فِی الْقُرْبیٰ- و حدیث کساء. پس لا بد باید حمل شود این همه اخبار و احادیث وارده از رسول اکرم صلّی اللّه علیه و آله و سلّم بر امامان دوازده گانه از عترت و اهل بیت طهارت پیغمبر صلّی اللّه علیه و آله و سلّم (بعقیده امامیه اثناعشریه) لانّهم کانوا اعلم اهل زمانهم و اجلّهم و اورعهم و اتقاهم و اعلاهم نسبا و افضلهم حسبا و اکرمهم عند الله و کان علومهم عن آبائهم متّصلا بجدّهم و بالوراثة و اللدنیّة کذا عرفهم اهل العلم و التحقیق و اهل الکشف و التوفیق یعنی برای آنکه آنها أعلم و أجلا و أورع و أتقیای أهل زمانشان بودند و بالاتر از آنها از حیث نسب و افضل آنها از حیث حسب و گرامی ترین آنها نزد پروردگارند و علوم آنها إرثا (و موهوبا) از طریق پدرانشان متّصل برسول اللّه صلّی اللّه علیه و آله و سلّم بوده و اهل علم و تحقیق کشف کنندگان با توفیق آنها را باین قسم تعریف و معرفی نمودند. و تأیید می‌کند این عقاید را که مراد پیغمبر صلّی اللّه علیه و آله و سلّم از تعیین خلفاء بعد از خود امامان دوازده گانه از عترت و اهل بیت او می‌باشند حدیث شریف ثقلین (که طبق روایات صحیحه فریقین شیعه و سنی بحد تواتر رسیده) که آن حضرت فرمود انی تارک فیکم الثقلین کتاب الله و عترتی لن یفترقا حتّی یردا علیّ الحوض ان تمسّکتم بهما لن تضلوا بعدها ابدا [۱] .
و نیز احادیث بسیاری که در این کتاب ذکر گردیده مؤید این معنی می‌باشد- ---------- [۱]: ۱) بدرستی که می‌گذارم در میان شما دو چیز نفیس بزرگ را که کتاب خدا (قرآن مجید) و عترت من باشد که از هم جدا نمی شوند تا در کنار حوض (کوثر) بر من وارد شوند اگر چنگ بزنید باین دو هرگز گمراه نمی شوید بعدها ابدا. انتهی کلام خواجه. این بود مختصری از اظهار نظر و عقاید علماء عامه و اهل تسنن تا امر را بر شما مشتبه نکنند و نگویند شیعیان رافضی هستند و غلو می‌کنند بلکه بدانید علم و انصاف اگر توأم شدند نتیجه همین نظرهای پاک می‌باشد خواه شیعه باشد یا سنّی. علاوه بر اخبار کثیره که نقل نموده اند در اثبات مقام امامت أئمه اثنا عشر سلام اللّه علیهم اجمعین-نظریات پاک آنها راهنمای شما می‌باشد تا آقایان حاضرین و همچنین غائبین از مجلس ما بدانند که جامعه شیعیان اگر اطاعت و متابعت و پیروی از ائمۀ اثنا عشر از عترت و اهل بیت پیغمبر می‌نمایند بحکم قرآن مجید و فرمودۀ رسول اکرم صلّی اللّه علیه و آله و سلّم می‌باشد. و نقل اسامی مقدسه و اعداد دوازده گانه و صفات عالیه آن ذوات مکرّمه فقط در اخبار شیعیان متواترا نرسیده بلکه در کتب معتبره علماء بزرگ عامه متفرقا بسیار ذکر گردیده. ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مداحی آنلاین - نماهنگ مسیر اربعین - کریمی.mp3
5.21M
الهی که هرکی یه بار این روزارو ببینه مسیر خوب زندگیم مسیر اربعینه 🎙 ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
محبت درمانی 51.mp3
10.63M
۵۱ سه تا شاه کلید؛ برای اینکه ره صدساله رو یه شبه طی کنی و حوادث روزگار ، مچاله ات نکنه👇 💪توکل 😊رضا ❤️محبت خدا
23.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 چگونه لطف و نگاه (عج) را متوجه خود کنیم⁉️ 🎙 حجت الاسلام عزیزالله حیدری أللَّھُـمَ ؏َـجِّـلْ لِوَلیِڪْ ألْـفَـرَج ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
40.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وای که چقدر این خانم جوان خوب حرف زد و حرف های خوبی هم گفت. لذت بردم. تا حالا کسی به این قشنگی قطع رابطه آمریکا با ایران رو تبیین نکرده بود.. برای همه سلیقه ها مفید هست. حتما تا آخر گوش کنید پیشنهاد میکنم عزیزان برای دوستانشون حتما این ویدئو رو ارسال کنند.🇮🇷 ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
17.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✡️ مستند 🎯 قسمت چهل‌ودوم: 👈 تصویر پوشالی 🕸 اسرائیل؛ قدرت پوشالی - سست‌ترین هیمنه! 📚 مقالات مرتبط: 📖 توسعه‌طلبی اسرائیل مبتنی بر ایدئولوژی یهود است 👉 https://jscenter.ir/slave-jews/israel/10105 📖 مفهوم‌شناسی نابودی اسرائیل 👉 https://jscenter.ir/slave-jews/israel/10942 📖 اسرائیل؛ وامدار همیشگی روچیلدها 👉 https://jscenter.ir/slave-jews/israel/17440 ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
ملاحسين خيال كرد اين جوان يكي از شاگردان مرحوم سيد است كه عزيمت او را به شيراز شنيده و اينك به پيش باز او آمده است... با نهايت محبت نسبت به من رفتار كرد و مرا به منزلش دعوت فرمود تا رنج سفر از من دور شود... من از او درخواست كردم كه از قبول دعوت معذورم دارد زيرا همراهان من در شهر به انتظار مراجعت من هستند فرمودند آنها را به خدا بسپار... بعد مرا امر كرد تا در خدمتشان روان شوم منهم به قدري از حسن رفتار و شيريني گفتارش متأثر شده بودم كه نتوانستم دعوتش را اجابت نكنم... پس از طي طريق به درب منزل رسيديم بناي منزل در نهايت ظرافت بود جون در را كوبيد غلامي حبشي در را بگشود جوان اول وارد منزل شد و به من فرمود ادخلوها بسلام آمنين... خلاصه وارد منزل شدم صاحب خانه از جلو و من از دنبال وارد اطاق شديم... با دست مبارك آب ريختند و من دست و پايم را شستم بعد ظرفي از شربت براي من آوردند آنگاه فرمودند سماور و چاي حاضر نمايند و چاي به من مرحمت كردند پس [ صفحه ۱۱۱] از آن اجازه خواستم مرخص شوم و عرض كردم مغرب نزديك است همراهان منتظر من هستند به آنها گفته‌ام هنگام مغرب در مسجد ايلخاني نزد شما خواهم آمد فرمودند... مشيت خدا به رفتن تو قرار نگرفته برخاستم وضو گرفتم به نماز مشغول شدم ايشان نيز پهلوي من به نماز ايستادند... اين جريان كه ذكر شد شب پنجم جمادي الاولي سال ۱۲۶۰ هجري بود نيم ساعت از شب گذشته بود كه آن جوان بزرگوار با من به مكالمه پرداخت و از من سؤال فرمود بعد از جناب سيد كاظم رشتي مرجع مطاع شما كيست عرض كردم مرحوم سيد در اواخر حال سفارش مي‌فرمودند كه بعد از وفاتشان هر يك ازشاگردان بايد ترك وطن گويد و در اطراف به جستجوي موعود محبوب پردازد... سؤال فرمودند كه آيا استاد بزرگوار شما براي حضرت موعود اوصافي مخصوص... تعيين فرموده اند... عرض كردم آري.... سپس با لحن بسيار متيني فرمودند نگاه كن اين علامات را كه گفتي در من مي‌بيني؟ بعد يكايك علامات را ذكر فرمودند و با شخص خود تطبيق نمودند... وقتي كه مي‌خواستم به راه طلب قدم گذارم و به جستجوي موعود پردازم دو مسئله را پيش خود علامت صدق ادعاي مدعي قائميت قرار دادم يكي رساله بود كه شامل مسائل مشكله و اقوام متشابهه و تعاليم باطنيه حضرت شيخ و سيد مرحوم بود تصميم داشتم هركس آن رموز و اسرار را بگشايد و آن مشكلات را حل فرمايد به اطاعتش قيام نمايم... دوم آنكه سوره ي مباركه ي يوسف را به طرزي بديع كه نظير آن را در مؤلفات و كتب نتوان يافت تفسير فرمايد.... سابقا از سيد مرحوم درخواست كردم كه تفسيري بر سوره يوسف بنويسند به من فرمودند اين كار از عهده من خارج است حضرت موعود كه بعد از من ظاهر مي‌شود... به صرافت طبع و... و بدون آنكه كسي از آن حضرت درخواست كند تفسيري به سوره يوسف مرقوم خواهد فرمود... از استماع اين بيان مباركه چاره جز تقديم رساله معهوده نديدم آن را به حضور مبارك گذاشتم و عرض كردم خواهش دارم به صفحات اين رساله نظر لطفي افكنده.... آن بزرگوار... صفحات آن را ملاحظه [ صفحه ۱۱۲] فرمودند آنگاه كتاب را بسته... و در ظرف چند دقيقه حل مشكلات و كشف رموز آن را بيان فرمودند... بعد فرمودند اينك وقت نزول تفسير سوره يوسف است پس قلم برداشته... بالاخره برخاستم و... عرض كردم اجازه بفرمائيد مرخص شوم... آن وقت دو ساعت و ۱۱ دقيقه از شب گذشته بود... سه ساعت از شب گذشته امر فرمودند تا شام حاضر كنند... نمي دانستم چه وقت و هنگام است و از دنيا بي خبر... ناگهان صداي اذان صبح به گوشم رسيد» حالا به بينيد بلانفليد از قول زوجه ي باب قضيه را چگونه نقل مي‌نمايد و خواهش دارم درست به موارد عجيب اختلافات توجه كنيد ص ۱۲: «يك شب سيد علي محمد در حالي كه حسب المعمول تازه دامادان با عيالش بود گفت امشب يكي از دوستان خيلي صميمي و بسيار عزيز من كه بسيار شائق ديدار و منتظر او هستم به ديدار من خواهد آمد شما برويد بخوابيد و منتظر من نشويد زيرا شايد او خيلي دير بيايد... عيال نامبرده در حالي كه در اجراي دستور شوهر خود برمي خواست آثار بارز تصميمي جدي را در صورت او مي‌خواند و بر اثر فطرت باطني فورا دريافت كه مهمان شوهرش كه منتظر اوست نبايد شخص عادي و معمولي باشد... بالاخره صداي پائي شنيده شد و شخص مورد انتظار آمد... و زن جوان... مي‌شنيد آنچه را كه براي او موجب شگفتي بسيار مي‌بود... مهمان كسي بود كه بعد به نام باب الباب ناميده شد... ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
سرگذشت استعمار 29.mp3
8.3M
🔰 جلسات تدریس کتاب 29 💠 جلسه 9️⃣2️⃣ : جاسوسی در لباس دین ، بهترین حربه برای جاسوسی در عصر صفویه ‼️ چطور اطلاعات ایران به راحتی در اختیار دشمنان قرار گرفت ‼️ 🎤 👌 دغدغه های تاریخی رهبری را برطرف کنیم. 🔰انقلابی باید قوی شود🔰 ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا