eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.5هزار دنبال‌کننده
47.2هزار عکس
34.2هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
بترس از آن که در دنیا ندارد جز خدا یاری که نابودت کند آهش اگر قلبی به درد آری.... https://eitaa.com/zandahlm1357
هنر آن است ڪه بمیرے پیش از آنڪه بمیرانندت و مبدا و منشا حیات آنانند ڪه چنین مرده‌اند... .......: @zandahlm1357
🌹🌷🌹🌷 🌷 شبي داخل سنگر دور هم جمع بوديم و محفلي با صفا و معنوي داشتيم. در ميان ما پيرمرد مؤمن و متديني بود كه چهره اش، حبيب بن مظاهر را به ياد مي آورد. نماز را به امامت او خوانديم. شب گذشت. فردا صبح حميدرضا گفت: «ديشب خواب ديدم كه مرا به باغ سرسبزي با قصري بزرگ و چند طبقه دعوت ميكنند. درختان باغ پر از ميوه بود و شاخسارهاي آن از بسياري بار، خم شده بودند. من وارد آن قصر زيبا شدم.» 🌸 پيرمرد جمع ما كه صداي حميد را شنيد، خواب را چنين تعبير كرد: «پسرجان! آقا حميد! پرونده اعمال تو كم كم دارد بسته ميشود و آن ميوه ها و درخت هاي سرسبز، اعمال تو هستند. تو چند صباحي بيشتر مهمان مانيستي.» 🌹 آري، حميد فقط چند روز پس از آن خواب ميهمان ما بود و در هجدهم فروردين به خانه اصلي اش شتافت. 📝 راوي : همرزم شهيد حميدرضا نوبخت https://eitaa.com/zandahlm1357
ای برادر که در سنگری تو.mp3
5.47M
📢 صوت | حاج صادق آهنگران 🔹ای برادر که در سنگری تو این سر غرقه خون حسین است https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
1_183927847.mp3
1.69M
یک عمر دویدم و سرمایه های زیادی کسب کردم.. و تو در تمام این لحظات نگاهم میکردی و شاهد تلاشهایم بودی مهربـــ🌸ـانترین.. و چون دوستـــم داری گفتی: اگر میخواهی اندوخته ی تمـــــام عمرت یک شبه نــ🔥ــابود نشود....👇👇👇 مجموعه فوق العاده زیبا که درمان ریشه ای بسیاری از افسردگی ها و سردرگمی های انسان هست 🌺🍃 جلسه دوازدهم 👌 https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✍ امام صادق (علیه السلام) می فرمایند: هیچ بنده ای نیست که هنگام نوشیدن آب به یاد حسین باشد و لعن بر قاتلان حضرتش بفرستد مگر آنکه خداوند در قبال این توجه و تذکر معادل صد هزار حسنه برای او مینویسد و صد هزار گناه از او محو میکند و یکصد هزار درجه او را بالا می برد و ثواب یکصد هزار بنده آزاد کردن به او مرحمت کرده و فردای قیامت با قلبی مسرور و خنک وارد محشر می شود. 📚 کافی، ج ۲، ص ۴۲۷ 🆔https://eitaa.com/zandahlm1357
⚫️ حجّة بن الحسن علیهماالسلام می‌فرماید: «فَلَأَنْدُبَنَّكَ صَبَاحاً وَ مَسَاءً...¹»؛ ای جدّ بزرگوار، صبح و شب بر شهادت تو می‌کنم... را بخوانید؛ مردم در مجالس بخوانند؛ اوست.... ◼️ https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🖥شروع پیاده روی اربعین در عراق طریق البصره _ کربلاء المقدسه مشایة الامام الحسين عليه السلام من البحر الي النحر 2020 محبي‌الامام اَلْحُسَیْن(ع) 🕌🏴🕌🏴🕌🏴🕌🏴 https://eitaa.com/zandahlm1357
رنج رهبری.mp3
2.84M
💠 امام خامنه ای : من رنج می برم... 🔰 صوتی ناراحت کننده از مقام معظم رهبری درباره رنجی که می برند ... 👈 ایشان بعد ذکر دو عبرت تاریخی معاصر ( مشروطیت و ملی شدن صنعت نفت) ، می فرمایند ( در دقیقه 1:27 من رنج می برم که جوانان ما از این وقایع بی اطلاع هستند 😔 ) ✳️ خدا کند این صوت ، تلنگری باشد برای ما که برویم سراغ تاریخ خوانی ✳️ https://eitaa.com/zandahlm1357
.......: چهل جلسه توجیهی! قرار است با هم چهل جلسه توجیهی داشته باشیم؛ چهل جلسه که فقط باید یک کار کنیم: کلاه خود را قاضی کنیم. می‌خواهیم حتی شده به ناحق، به کوفیان در تنها گذاشتن امام حسین حق بدهیم! می‌خواهیم بدانیم چه شد که اینطور شد، تا عبرت بگیریم. اگر تکراری در کار تاریخ باشد که قطعا هست، بدانیم توجیه کردن، همان عذر شرعی آوردن است. اگر قرار است علمدار و رسانه‌ی امام زمان‌مان باشیم، یا اگر دوست داریم حضرت عباس و حضرت زینب را الگوی خود قرار دهیم و مثل آنها باشیم، باید از این کلاه برداریِ دینی، یعنی توجیهِ مسائل، فاصله بگیریم. مطالب چهل‌گانه‌ی این مبحث، برداشتی است از کتاب توجیه المسائل کربلا. ۱ ادامه دارد.....
.......: بگو بهترین عمل چیه تا توجیه را شروع کنیم! یکی از سنت‌های خدا، امتحان و ابتلاء (آزمودن) است. همه‌ی ما باید امتحان شویم تا عیارمان مشخص شود؛ پس راهی برای فرار از امتحان نیست. حالا یک راه مانده و یک قدرتِ انتخاب؛ می‌توانی پیروزی را انتخاب کنی یا رفتن به سمت شکست را، اما آن را جور دیگری بخوانی و در واقع توجیه کنی! اما چه کسی پیروز است؟ تعبیرِ قرآن از پیروزی در امتحانات، تعبیرِ «أَحْسَنُ عَمَلاً» است؛ یعنی کسی پیروز می‌شود که بهترین عمل را انجام دهد، نه هر عملِ خوبی را. (سوره ملک، آیه۲) اگر زمانت را صرفِ هر کار خوبی بکنی، اما آن کار، بهترین کار نباشد، محکوم به یک پیروزی با توجیه هستی و این یعنی شکست! حالا کلاهت را قاضی کن و به این سوالات پاسخ بده. : بهترین عمل در کربلا چه بود؟ آیا عیار ۷۲ تن بیشتر است یا ...؟ امروز بهترین عمل چیست؟ ۲ ادامه دارد....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬آیا مولود است؟ 🔊 👈مبدا به نظر عالم اهل سنت و این پاسخ به آن اهل سنتی است که فکر میگویند دولت شیعه در زمان تأسیس شده است. 💥ببینید و انتشار دهید .......: https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 سلام الله عليهما شخصیتی است که شیعه، سنی، غیرمسلمان و بی‌دین، احترامش میکنند 🔊 👈به همراه صحبت‌های مسیحی درباره علیه‌السلام 💥ببینید و انتشار دهید .......: https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
💌 دعوت #اسلامی و مراحل آن 👈از زمانی که نخستین آیات قرآنی بر رسول خدا (ص)✨ وحی شد تا زمانی که رسول خ
💠شرایط سیاسی، اجتماعی و فکری و تأثیر آن در رشد 🔮مناسبات ویژه ای که در جزیره العرب در بُعد اجتماعی و سیاسی میان مردم👥 وجود داشت، از جهاتی می‌توانست ناخواسته محیط را برای توسعه اسلام آماده سازد. 1⃣: وضعیت سیاسی جزیره العرب و زندگی قبایل مختلف و نبود هیچگونه حاکمیت سیاسی واحد که بخواهد در برابر اسلام بایستد، در واقع کمکی برای گسترش اسلام به حساب می آمد. 2⃣: نکته دیگر فقدان سلطه خارجی در جزیره العرب بود، قدرتی که برای حفظ منافع خود در امور داخلی اعراب دخالت کرده و از قدرت یافتن هر گروه مخالف منافع خود جلوگیری کند، در آن سامان وجود نداشت. این بدان جهت بود که چیزی به نام "منـافع" در این سرزمین وجود نداشت. 3⃣: مهمترین ویژگی حیات اجتماعی جامعه جزیره العرب زندگی قبیله ای بود. افراد در پناه قبیله خود می زیستند. در نظام جاهلی، روابط قبیله ای عاملی برای حفظ جان افراد به حساب آمده و در کنار آن پیمانهایی که افراد با قبایل دیگر داشتند، موجب ایمنی آنـان از آزار و شکنجه می گردید. 4⃣: در نظام اجتماعی اعراب، الگوی مردم، رئیس قبیله بود. افراد قبایل در پذیرش یا رد اسلام بیشتر به رئیس یا روسای قبیله خود توجه داشتند. 5⃣: مساله حق جوار نیز در برخی شرایط وسیله ای برای حفظ جان برخی از مسلمانان شد. زمانی که فردی از یکی از اشراف درخواست حق جوار می کرد و او می پذیرفت، هیچ کس نمی توانست به او آزاری برساند. 👈"رقابت" در میان قبایل نیز کم و بیش، هم در زمان پیامبر و هم بعد از آن، در جهاتی سبب رشد بود. 🔸خلا فکری و اعتقادی: ⬅️می توان گفت که محیط حجاز، از چند خلا فکری و فرهنگی رنج می برده است، یکی از آنها "خلا اعتقادی" است. اصولا بت پرستی، گرایشی بی پایه و غیرقابل استدلال و بر پایه عادت و تقلید بود و این کار مبارزه با آن را آسانتر می‌کرد. 🔸خلا حقوقی: ⬅️در زندگی عرب جاهلی، هیچ قانون و ضابطه ای که قادر به ایجاد محدودیت در اعمال آنها باشد وجود نداشت. نوعی آزادی مفرط که جامعه را دچار آشفتگی و هرج و مرج ساخته بود. در چنان محیط آشفته ای مردم آماده بودند تا با پذیرش محدودیتها، حتی محدودیتهایی که زندگی خودشان را نیز محدود سازد، آسایش و آرامش را بدست آورند. 🔸خلا اخلاقی: ⬅️علاوه بر خلا اعتقادی و حقوقی، جامعه جاهلی مکه، جامعه ای غیر اخلاقی بود. عدم وجود ارزشهایی اخلاقی، در تخریب بنیادهای جامعه، نقش گسترده ای داشت. آن مردم خود از نبودن قوانین و ضوابطی که زندگی آنها را از هرج و مرج برهاند نگران و در رنج بوده اند، و چون با مکتب اسلام و اصول انسانی آن مواجه شدند، خود را نیازمند به آن یافتند. اسلام برای آنان یک نعمت واقعی بوده است. 🔆رسالت پیامبر در شهر مکه آغاز شد؛ شهر مکه ویژگیهایی چون تقدس کعبه نه تنها برای اعراب که حتی برای ایرانیان و یهودیان و مسیحیان و حتی برای هندیان داشت. مطرح بودن 🕋مکه به عنوان مرکز تجاری و محل رفت و آمد بسیاری از تجار آن زمان بود. مساله بعدی بیت الله الحرام بودن مکه است و همچنین مراسم حجی که هر ساله قبایل👳🏻‍♂👨🏽 مختلفی را به سوی مکه می‌کشاند و پیامبر (ص) نیز با استفاده از این موقعیت با سران قبایل تماس برقرار می‌کرد و آنان را به اسلام دعوت می‌کرد. 🔰همچنین اخلاقیاتی از عرب جاهلی چون توانایی تحمل شدائد و سختیها، آشنایی با جنگ⚔، سلحشوری اعراب و همچنین مهمان نوازی🍪🍶 آنان که در زمان هجرت و ایثار انصار و تقسیم اموال خود با مهاجرین دیده می شود، خصلتهایی است که توانسته زمینه ای برای رشد اسلام گردد. 🔹ادامه دارد... ✍بـرگرفته از کتاب: "تـاریخ سیاسی اسلام، ج 1، ص311-325"، رسول جعفریان ۱۵
.......: 6⃣-درخواست کارهای خارق العاده: 🔸مشرکین خواستار انجام کارهای غیر عادی خلاف و فرق عادت بودند. در اصل پیامبران برای اثبات رسالت🔆 خود می بایست معجزه ای می آوردند. شاید بتوان گفت از دید قرآن ارائه معجزه امری عمومی برای انبیا بوده است اما همین قرآن، بار اصلی استدلال رسالت رسول خدا (ص) را بر پایه 📖آیات قرآن قرار داد و از آنان خواست تا برای درک درستی رسالت آن حضرت در آیات قرآن تامل کنند. 7⃣-جبرگرایی مشرکان: 🔹سخن دیگری که از مشرکان درباره دلیل عدم ایمان خود نقل شده، این است که خدای رحمان چنین تقدیر کرده که آنان بت پرست🎎 باشند. در این صورت ایمان و کفر آنان به دست خودشان نیست تا در این باره تصمیمی بگیرند. 👈در قرآن تاکید شده که خداوند انتخاب راه فجور و تقوی را به "نفس انسانی" واگذار کرده؛ بدین ترتیب به نحوی انسان، و به گونه ای خداوند🍃، در تعیین راه هدایت سهیم اند و البته سهم انسان در پرتو قدرتی است که در اصل، خداوند بدو الهام کرده است. 8⃣-پایبندی به سنت های قبیله‌ای: 🔸زیست قبیله ای بر پایه حفظ سنت های آباء و اجدادی و ارزشهای متعلق به گذشته قبیله است👨‍👩‍👧‍👦. بر پایه نگرش حاکم بر جامعه جاهلی، همین اندازه که رسول خدا (ص) آباء و اجداد مشرکان را گمراه می دانست، در رد دین او کافی بود. 9⃣-سرکشی در برابر حق: 🔹تأکید قرآن در روشن کردن عامل اصلی عدم ایمان مشرکان مکه، خواستهای فزون طلبانه و برتری جویی آنهاست❌. آنان در برابر توحید، مدعی خدایی و استکبارند. بدین ترتیب دعوت توحیدی اسلام برای مشرکین قابل تحمل نبود. 🔹ادامه دارد... ✍بـرگرفته از کتاب: "تـاریخ سیاسی اسلام، ج1، ص329-341" رسول جعفریان. ۱۶
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تاریخ مشروطه 23.MP3
14.82M
💠 کلاسهای 23 🔰 جلسه 23 🔖 موضوع : 5 ( نقش علما در مشروطه - نفوذ در بیت علما و تحریف تلگرافهای محرمانه توسط انگلیس ) 🎤 از اساتید کشور و پژوهشگر 🌀 کاری از گروه ، واحد مجازی ، زیر نظر کانون فرهنگی تبلیغی مهدی موعود (عج) قائمشهر 👈 برای رفع دغدغه مقام معظم رهبری نسبت به تاریخ نخواندن جوانان، نشر این فایلها ضروری می باشد.
تاریخ مشروطه 24.MP3
10.57M
💠 کلاسهای 24 🔰 جلسه 24 🔖 موضوع : 6 ( نقش روشنفکران در انحراف مشروطه اول) 🎤 از اساتید کشور و پژوهشگر 🌀 کاری از گروه ، واحد مجازی ، زیر نظر کانون فرهنگی تبلیغی مهدی موعود (عج) قائمشهر 👈 برای رفع دغدغه مقام معظم رهبری نسبت به تاریخ نخواندن جوانان، نشر این فایلها ضروری می باشد.