eitaa logo
مجله فرهنگی ضیاءالصالحین
4هزار دنبال‌کننده
5.6هزار عکس
5.6هزار ویدیو
137 فایل
«اهمیت فضای مجازی به‌اندازهٔ انقلاب اسلامی است.» هرکس از شما موقعیت ما را پرسید؛ بگوئید ما در موقعیت تنگه احد هستیم... تبلیغات 👇 @Admin_sardabir313 @adminziaossalehin14 #️⃣ کانال و صفحه ویراستی: @ziaossalehin @sardabir313
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❣️ 📜فرازی_از_وصیت_شهید: به خدا قسم من از شهدا و خانواده های شهدا خجالت می کشم تا وصیت نامه بنویسم. حال سخنانم را برای خدا در چند جمله ان شاء الله خلاصه می کنم. خدایا! مرگ مرا و فرزندان و همسرم را شهادت قرار بده. خدایا! همسر و فرزندانم را به تو می سپارم . خدایا!من در این دنیا چیزی ندارم و هرچه هست از آن توست. پدر و مادر عزیزم ! ما خیلی به این انقلاب بدهکاریم. 🌷 ‍‌🌐 به بپیوندید... 👇 ☫ @ziaossalehin
⚠️ ازخداپرسیدم : چرافا‌سدها‌خوشگل‌ترن؟ چرا‌آدمای‌الکی‌وسیگاری‌با‌حال‌ترن؟ چرآاونآیی‌که‌دیگران‌رومسخره‌میکنن... بیشترتودل‌مردم‌میرن؟ چرآاونآیی‌که‌خیانت‌میکنن، تهمت‌میزنن،غیبت‌میکنن، دروغ‌میگن‌موفق‌ترن؟ چرآ‌همیشه‌بدآبهترن😄؟ پرسید: 💔؟ دیگه‌چیزی‌نگفتم🖐🏽 🌐 به بپیوندید... 👇 ☫ @ziaossalehin
خانه‌ای که موش دارد... 🌐 به بپیوندید... 👇 ☫ @ziaossalehin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🔹 «آسیب‌های » آسیب ششم: بحران جنسی 🔸 گزیده‌ای از بیانات استاد تراشیون در جلسه «عطر خوش خانواده» 🌐 به بپیوندید... 👇 ☫ @ziaossalehin
9.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 🔹 «آسیب‌های » آسیب هفتم: روحیه‌ی انتقام‌گیری از خانواده 🔸 گزیده‌ای از بیانات استاد تراشیون در جلسه «عطر خوش خانواده» 🌐 به بپیوندید... 👇 ☫ @ziaossalehin
دوست داشتنِ معکوس.mp3
8.33M
| 💥 من همسرم را خیلی دوست دارم! اما نمی‌توانم با او بسازم و کارمان دارد به جدایی می‌کشد! منبع:جلسه ۲ از مبحث کارگاه انصاف 🌐 به بپیوندید... 👇 ☫ @ziaossalehin
📜 استاد و شاگرد ✍🏻 عین‌صاد ❞ استاد بايد ملاک‌ها را براى محصل مشخص كند و برايش توضيح بدهد كه داده‌ها ملاک نيست و سودها هم ملاک نيست. داده‌ها از خداست و سودها از سرمايه‌ها. نه مقدار سرمايه مهم است و نه مقدار سود، بلكه نسبت سود به سرمايه مهم است. ده تا آجرى را كه يك پير زن با كم كردن غذاى خود به مسجدى کمک كرده است نمى‌توان با ده ميليون تومان کمک تاجرى مقايسه كرد؛ چون تاجر از غذايش كم نشده و نسبت به سرمايه‌اش كارى نكرده است. مهم مبلغ سرمايه‌اش و يا مبلغ كمكش نيست؛ كه سرمايه از ديگرى است و کمک هم مربوط به سرمايه است. آنچه براى اوست مقدار كوششى است كه بر روى سرمايه دارد. اگر اين ملاک‌ها روشن شود ديگر درس‌ها و علوم بت شاگرد نمى‌شود و مِراء و رياء بوجود نمى‌آورد كه هر چقدر بيشتر بيابد بيشتر بايد بكوشد در حالى كه نه به يافته‌هايش نگاه مى‌كنند و نه به كوشش‌هايش، بلكه به نسبت اين دو با هم. و مهم‌تر به جهت اين نسبت، كه براى چه كسى و در چه راهى اين همه كوشش كرده و خود را به زحمت انداخته است. 📚  | ص ۶۵ #️⃣ 🌐 به بپیوندید... 👇 ☫ @ziaossalehin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
یاد خدا ۶۸.mp3
11.85M
مجموعه ۶۸ | بسیاری از انسانها به «شوکِ لحظه‌ی وفات» و «گیجی و حیرانی و تنهاییِ زمان انتقال به برزخ» مبتلا می‌شوند. علّت چیست و چگونه می‌توان خود را از این خطر حفظ کرد؟ 🌐 به بپیوندید... 👇 ☫ @ziaossalehin
💠سفری مافوق تفکر  ،گذر از حواس پنجگانه : سفر اصلی انسان , سفر فکری و فوق مقام فکر است که در حقیقت در بحث تفکر ، انسان می خواهد سفر به ماوراء طبیعت که اساس سفر انسانی است را ادراک کند . که این مسافرت برخلاف مسافرت های متعارف می باشد که این سفر ثانی ، ابتدائاً با سفر فکری انسان شروع می شود ، « یَآ أیُهَا الإنسانُ إنَّکَ کَادِحٌ إلی رَبِّکَ کَدحاً فَمُلاقِیهِ » ( انشقاق / 7 ) لذا انسان باید غواصی در نظام هستی را شروع کند انسان در قوص صعود به تدریج باید قوای او شکوفا شود. یعنی ابتدا فقط با قوای پنجگانه ی حسی می بیند ، می شنود و . . . ، سپس که قوی تر شد می تواند با قوای پنجگانه ی باطنی ادراک کند که این ادراک هم تازه در حدّ وهم و خیال است و بعد که قوه ی خیال قوی شد می تواند به مرتبه ی عقلی راه پیدا کند که در بحث تفکر سعی بر این است که انسان به حقایق عقلی دست یابد .  لذا تا زمانی که این حواس پنجگانه با بیرون مشغول است و دائما از بیرون ( بخش مادی ) ادراک دارد ، قوه ی خیال نیز ناچار است برای این ادراکات حسّی ، اشکال و صور ایجاد کند که در این صورت قوه ی خیال از ماوراء طبیعت به دلیل اشتغال با این ادراکات حسّی منصرف می شود یعنی قوه ی خیال به جای اینکه به طرف عقل رو کند و از آنجا حقایق را بگیرد ، دائما رویش به طرف حواس پنجگانه ی ظاهری است .  البته بحثی نیست که از بیرون بگیرد ، اما آنچه را که از بیرون می گیرد به عنوان یک رشحه و نمونه ای از آنچه که از درون می گیرد می باشد و اگر قوه ی خیال به سمت بالا رو نکند و دائما در همین محسوسات مادی مشغول بشود . استاد صمدی آملی شرح دروس معرفت النفس 🌐 به بپیوندید... 👇 ☫ @ziaossalehin
در طلب یار : ای وای دلا گر رخ جانان نشناسی درکفر شوی غرقه و ایمان نشناسی سرگشته به هامون شوی در طلب آب پندار سراب از نم باران نشناسی جز کفر نگویی وبه جز شرک نبینی گر طالب حق باشی وشیطان نشناسی هشدار که از نوش می و جام خلافت آن سان نشوی مست که سلطان نشناسی پادر ره کعبه بشوی در طلب یار رویش به ری و یزد و خراسان نشناسی بامرکب تقوا نه امیدی به نجاتست چون راه توکل به بیابان نشناسی یوسف چوشوی عاقبتت محبس وبندست گرشرط گذر از غل و زندان نشناسی صدمسئله باشد دل و یک عشق طلب کن تا پا زسر اندر ره جانان نشناسی 🌐 به بپیوندید... 👇 ☫ @ziaossalehin