eitaa logo
زندگی بالا و پایین داره....
3 دنبال‌کننده
50 عکس
40 ویدیو
8 فایل
امین محمدلو @Montazer_amin خسته نشو طاقت بیار که عمر این سختی ها کوتاهه باورکن که؛ ما می تونیم روزهای خوبی توراهه
مشاهده در ایتا
دانلود
شباهت ⬅️مردم هر جامعه ای به زمامدارانشان شبیه هستند چرا که به عنوان الگو به آنان نگاه میشود و بیش از دیگران در منظر ها می باشند. از طرف دیگر برنامه های دولت ها شخصیت و زندگی ملت ها را می سازد. ⬅️از زاویه دیگر زمامداران نیز به مردم خود شباهت دارند، چرا که این اهالی اجتماع هستند که با انتخاب خود حاکمانشان را بر کرسی می نشانند و براساس سلایق و اهداف خود سراغ شخص یا جریان خاص می روند. مردم در عکس العمل هایشان نسبت به عملکرد زمامداران آنها را در استمرار یا توقف فعالیت هایشان کمک می کنند. پس درست انتخاب کنیم تا حال و شخصیت بهتری داشته باشیم.
همیشه از خودم میپرسم چه کاری انجام بدم تا حالم خوب بشه! واقعا چطور حالمون خوب میشه؟ قطعا یکی از راه ها(نه، تنها راه ) این است⬇️ حال هم را خوب کنیم تا حالمون خوب بشه.
نگاهی به بیانات مقام‌معظم رهبری در دیدار با مسئولان قوه قضاییه 🔶شهید بهشتی؛ ۱-پایه گذار دادگستری اسلامی ۲- نظریه پرداز ، انقلابی، پر تلاش پرهیزگار ۳-از ارکان تدوین قانون اساسی ⬅️(تاکید خاص روی انقلابی بودن و متشرع بودن ایشان) ⬅️فرانسه و دیگر مدعبان حقوق بشر غربی، به منافقین و تروریست ها پناه داده و حمایت می کنند. 🔶اقدامات جناب آقای رئیسی؛ ۱-مصداق حرکت جهادی ۲-شروع رویکرد تحولی و تهیه سند تحولی عملیاتی ۳-امید مردم به این قوه را زنده کرد. (نسبت به سابق خیلی فاصله دارد) ۳- احیای حقوق عامه، در پیگیری کارخانه های تولیدی ۴- مبارزه با فساد درون قوه، جزء اولی ترین کارها ۵- ارسال افراد بصورت ناشناس جهت بازرسی ۶- حضور در بین مردم ⬅️ارتباط با فعالان جامعه(حوزوی، دانشگاهی، زنان، اقوام، کارگری..) چیز لازمی است. ⬅️حکم نامعلوم برای تضییع کنندگان حقوق عامه و برخورد سلیقه ای با آن 🔶امر به معروف و نهی از منکر ۱-از جمله حقوق عامه است ۲-متاسفانه این واجب در جامعه کمتر عمل می شود ۳-تشخیص آمر و ناهی واقعی از تقلبی لازم است. 🔶انتخابات ۱-حقاً و انصافاً حماسه بود ۲- بهانه های کاهش مشارکت؛ مثل مشکلات معیشت و عدم احراز صلاحیت ها ۳- امید بدخواهان به مشارکت ۲۰_۲۵ درصدی ۴- تاثیر کرونا در کاهش ۱۰ درصدی مشارکت ۵- برنده انتخابات؛ مردم و نامزدها بودند و بازنده تحریم کنندگان انتخابات بودند. ۶-در هیچ جای دنیا این مقدار هجمه تبلیغاتی برای عدم حضور مردم معمول نیست.(دستگاه های رسانه ای آمریکا، انگلیس، مرتجعین و خائنین ایرانی زیر پرچم بیگانگان) 👌آرای باطله، دلیل جدایی از نظام نیست. (با صندوق قهر نکرده،بلکه نامزد مورد علاقه خود را پیدا نکرده) 🔶نامزدها ۱- تنوع سلایق ۲- انکار بن بست در حل مشکلات اقتصادی کشور ۴- برخی با ادب و رعایت جهات شرعی و دفاع از مواضع انقلاب حرف زدند، برخی بد اخلاقی کردند. 👌از جمله نعم الهی؛ برخورد خوب مسئولان کشور و سایر نامزدها با نامزد پیروز بعد از انتخابات 🔶عملکرد شورای نگهبان ۱-عمل طبق وظیفه دینی و قانونی ۲-بنده ممکن است با یک یا دو مورد از نظرات شورا موافق نباشم 🔶انتخابات آمریکا ۱- مفتضح بود. ۲-بد اخلاقی رقابتی بین بایدن و ترامپ حین مناظرات و بعد انتخابات 🔰🔰🔰🔰🔰 چند نکته مهم در این بیانات وجود داشت. ۱- حماسه نامیدن انتخابات ۲- تفسیر صحیح آرای باطله ۳-عدم موافقت با برخی نظرات شورای نگهبان ۴-تاکید بر مشارکت ۶۰ درصدی با وجود کرونا ۵-زنده شدن امید مردم نسبت به قوه قضاییه ۶-توجه به حقوق آمر معروف و ناهی منکر 👌ایشان نسبت به افرادی که در انتخابات شرکت نمی کنند اظهار نظر نمی کنند، نه توبیخ و سرزنش و نه دلجویی و نه حتی تفسیر آن. @AminM313
تواصی به حق مشارکت پایین مردم در انتخابات مجلس۹۸ و دلهره از کرونا، احتمال کاهش حضور مردم را در انتخابات ۱۴۰۰ می داد، از طرف دیگر ضد انقلاب به صورت وسیع دلسردی و ناامیدی را در ملت القاء می کردند و مشکلات معیشتی و عمل نشدن وعده های مسئولین نیز مزید بر علت شده بود. متاسفانه عده ای در داخل نیز به بهانه عدم احراز صلاحیت ها، به این جو دامن می زدند و مدام جمهوریت نظام را در خطر و بتبع مشروعیت آن را زیر سوال می بردند. برای همین، بیشترین همت دلسوزان نظام، دعوت مردم و تشویق و متقاعد کردن آنان به حضور در پای صندوق رای بود. فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، تبلیغ چهره به چهره و حضور در گعده های مردمی، برپایی تریبون آزاد از موقعیت هایی بود که جوانان دانشجو و طلبه انقلابی در طول انتخابات انجام می دادند. البته جنس کارشان، معرفت بخشی و روشنگری بود⬇️⬇️ ۱-استفاده از نام و یاد شهدای وطن بخصوص سردار دلها و چشم انتظاری این مردان به میدان داری ملت ۲- موضوع امنیت که در گرو مشارکت مردم است. ۳- فتاوای مراجع نسبت به حضور در انتخابات ۴- رای ندادن یعنی سلب حق از خود که خردمندانه نیست. ۵- رای دادن فقط حق نیست، تکلیف هم است و نمی توان از آن شانه خالی کرد. ۶- تغییر وضع موجود فقط با انتخاب صحیح حاصل می شود نه با قهر از صندوق ها. ۷- اعتراض به بانیان وضع موجود را نباید به کل نظام سرایت داد. ۸- با رای ندادن در ردیف بدخواهانی چون منافقین و سلطنت طلب ها قرار می گیریم. ۹- رای ندادن یعنی اجازه میدهیم دیگران از عوض ما تصمیم بگیرند. ۱۰- خداوند حال مردم را تغییر نمیدهد مگر اینکه خودشان تغییر دهند. ۱۱- رئیس جمهور با آرای کم، توان تغییرات اساسی را نخواهد داشت. ۱۲- پیروی از ولی فقیه و اعتماد به رهبری 🔶پاسخ به برخی شبهات نیز کار ساز بود. 🔶معرفی کارنامه و برنامه نامزدهای خوب این دوره نیز، برای کسانی که امیدی به تغییر نداشتند، امیدوار کننده بود.
گاهی با یک خلاقیت کوچک، میتوان جمع کثیری را جذب کرد. ایجاد فضایی مناسب برای حضور نوجوانان، میتواند پای آنان را به مراکز معنوی بازکند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 روایت دکتر مرندی از شروط رهبر معظم انقلاب برای تزریق واکسن کرونا به ایشان 🔰🔰🔰🔰🔰 رهبر فرزانه انقلاب به استعداد ایرانی باور دارد و از تولید ملی تمام قد حمایت می کند و به کادر درمان در همه شرایط اعتماد دارد. پیشوای خردمند ایران، با این اقدامش استقلال کشور در بخش سلامت را نیز به رخ دوست و دشمن می کشاند. سلامتی شخص اول مملکت را به واکسن تولید داخل و علم بومی سپردن، عزت ملی را در جامعه و عرصه بین الملی فراهم می کند. ولی فقیه ای که برای خود امتیاز ویژه ای در تزریق واکسن قائل نیست و با این منش او، اعتماد و امید مردم به نظام اسلامی تقویت می شود. @AminM313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در جامعه ایرانی از دوران قاجاریه تا کنون دو جریان بر افکار و بتبع آن بر احساسات و رفتار مردم تاثیر گذار بودند و موضوعی که هر دو طیف نسبت به آن واکنش نشان می دهند "پیشرفت" است. جریان اول معتقد است پیشرفت در گرو خاک سپاری در پیشگاه جهان غرب است و ایرانی جماعت در ساخت لولهنگ مانده است و نهایت قدرتش تهیه آبگوشت بزباش است که نتیجه آن ذوق زدگی از دیدن شخص خارجی و سلفی گرفتن با اوست. جریان دوم باور دارد که می توانیم و می شود و پیشرفت های کشور در بعد از انقلاب مدیون چنین تفکری است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قضاوت عجولانه مثل سمی تمام اعتماد را از جامعه می گیرد. مردم وقتی از طرق غیر معتبر اسیر شایعات می شوند، نتیجه اش عوض شدن جای شهید و جلاد است. قضاوت بر اساس شنیده هایی که اطلاعی از صحت و سقم آنها نداریم، منجر می شود خادم ملت را خائن بدانیم و خائنین را خادم. مظلومیت شخصیت مخلص و خوش فکر و شجاعی چون بهشتی بخاطر همین ناآگاهی ها و پیروی از روش های غیر صحیج برای اثبات حقایق بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مستند ایران قربانی تروریسم. از اول پیروزی انقلاب اسلامی، گروه های تجزیه طلب با اقدامات تروریستی سعی در ایجاد ناامنی و جداسازی بخشی هایی از میهن بودند. گروهک کوموله، دموکرات، منافقین و بعد ها ریگی، انجمن پادشاهی(تندر) در مناطق مختلف کشور جان هم وطنان ما را می گرفتند. از مسئولان و شخصیت های تراز اول نظام مانند مطهری، بهشتی، رجایی، باهنر، صیادشیرازی تا دانشمندان هسته ای مثل شهریاری، علیمحمدی و مردم بیگناه در این رفتارهای وحشیانه، به درجه شهادت نائل شدند. حمایت و هدایت مالی، اطلاعاتی و لجستیکی سرویس های بیگانه وجه مشترک اکثر این جریان ها بوده است.
فطرت سالم در این دوره و زمونه سخته، بدون امکانات خاص ، نوجوانان عصر رسانه را دور هم جمع کرد. ولی با بیان شیوا و کودک فهم میتوان. https://eitaa.com/AminM313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یا یا ⁉️ آبرو موقع انتخابات که میشه برخی نامزدها و جریان ها، برای رسیدن به قدرت یا جلوگیری از به قدرت رسیدن فرد یا جریان خاص شروع به تخریب و پرونده سازی علیه اشخاص می کنند و متاسفانه کمتر نسبت به آنان اعاده حیثیت می شود و آنچه برجای می ماند آبروی ریخته شده یک مومن و شهروند ایرانی است که گاهی به آبروی انقلاب گره خورده است. خیانت البته گاهی نیز این پرونده ها و مطالب منتشر شده، حقیقت دارد و فرد متهم باید محاکمه شود و نسبت به اتهاماتش رسیدگی گردد. اعتماد اگر اتهامات رد و بدل شده در این ایام، بررسی نشود و اتهام زننده و متهم از فردا راست راست راه بروند و حتی جایگاه های بهتری در حکومت بدست آورند، نتیجه اش بی اعتمادی مردم نسبت به حاکمیت و دستگاه های نظارتی و قضایی و امنیتی خواهد شد. فرهنگ این مدل رقابت های انتخاباتی، نه تنها آبروی افراد و خانواده های پاک دامن و پاک دست را به خطر می اندازد، بلکه بد اخلاقی را در اجتماع رواج می دهد و جامعه را از لحاظ فرهنگی دچار مشکل می کند. شایستگان اگر این رفتارها ادامه پیدا کند، در دوره های بعد افراد شایسته و دغدغه مند بخاطر حفظ حیثیت خود، به صحنه رقابت های انتخاباتی وارد نخواهند شد و کشور از وجود افراد لایق بی نصیب خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بله قربان گوی نظام جهان خوار شدن، تاثیر مثبتی در وضعیت اقتصادی ما نخواهد داشت. مصر و مکزیک نمونه ای از کشورهایی هستند که نه مرگ بر آمریکا گفته اند و نه از دیوار سفارت بالا رفتند و نه با آنان سر شاخ شده اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مذاکره برای مذاکره و به عبارت دیگر مذاکرات فرسایشی به نفع طرف مقابل است و چیزی عاید ما نخواهد شد‌ امروز جمهوری اسلامی در موضع قدرت است و باید از این ظرفیت به درستی در حوزه دیپلماسی بهره مند شد. بخشی از این قدرت امروز مدیون حوزه دفاعی و میدان است و برخی نیز حاصل پیشرفت های مختلف می باشد دشمن امروز فهمیده است که فشار حداکثری جواب نمی دهد و نفوذ منطقه ای ایران و تاثیر گذاری در بازگشت امنیت کشورهای همسایه و نیز کم شدن وابستگی کشور به نفت در کنار دور زدن و خنثی کردن تحریم ها توانسته است ایران به یک قدرت در منطقه تبدیل کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هر کس هر چه از دستش بر می آید خدمت می کند. توشه بر دار که ابد در پیش است.... شهادت امام جواد علیه السلام تسلیت باد.
💠 جایگاه حقیقی بانوان امروز گذشته بیشتر فرهنگ‌ها، زن را عنصری بی ارزش یا حداکثر طفیلی جنس مرد معرفی می کرد و نهایت نقش برای زن این بود که نیازهای جنسی مرد را درخانه برطرف کند و مسئول زاد و ولد باشد و شستشو و پخت و پز را انجام دهد؛ البته بودند زنانی که در این دوره کارکردشان برطرف کردن نیاز عیش و نوش مردان در اجتماع بود. با رونق گرفتن فعالیت های اقتصادی، افزایش تبلیغات نیز اهمیت یافت. و زیبایی های زن، پای او را به این عرصه نیزکشاند. رقابت های اقتصادی، سرمایه داران را به طمع انداخت تا نیروی کار ارزان را به خدمت بگیرند و زنان به خاطر صدمات ناشی از جنگ های جهانی،برای فعالیت در کارخانجات گماشته شدند. رفته رفته، فعالیت بیرون از خانه برای زنان تبدیل به یک پُز اجتماعی شد.مهم نبود شغل زن چه باشد، کافی بود درآمدی کسب کند و از قافله حقوق بگیران عقب نماند. دموکراسی نیز بهانه ای شد تا برخی سیاست مداران برای کسب قدرت ،زنان را پای صندوق رأی کشاندند و با وعده های افزایش خدمت رسانی به این قشر در بخش آموزش و تفریحات و درمان،خود را مدافع حقوق زن معرفی نمایند. در این میان، نظریه پردازانی پیدا شدند که برای کمک به حق بانوان، به حذف موضوع جنسیت در اجتماع معتقدشدند و غافل از آنکه با این اقدام فقط زن را شبیه به مردان کردند و اصل زن بودن او را انکار کردند. و چقدر آسیب ها از این نظریه به پیکره اجتماع و صدالبته به جامعه زنان وارد شد. ✍️ امین محمدلو @HOWZAVIAN
✴️ دسته‌بندی روحانیون در جریان انقلاب سه جریان ایدئولوژیک فعال در تحولات سیاسی اجتماعی ایران؛ سوسیالیسم، ناسیونالیسم لیبرال و اسلام بودند که اسلام گرایان از این بین توفیقات زیادی در رهبری مردم به دست آوردند. در بین گروه هایی که با محوریت اسلامی فعالیت می کردند، بیشتر نگاه ها به عالمان دینی بود؛ ولی این طایفه نیز نسبت به انقلاب همفکر نبودند. علمای درباری که توجیه ظلم شاهان و منع ملت از حق خواهی را وظیفه خود می دانستند و حتی عدالت خواهان را تکفیر نیز می کردند. علمای غیر سیاسی که هرگونه دخالت در سیاست را نفی می کردند؛ چرا که سیاست را مشتی دروغ و نیرنگ می دانستند و تنها وظیفه خود را ابلاغ معارف دینی بر می شمردند که نادانسته در عمل خواسته استعمار را پیاده می‌کردند. علمای محافظه کار با وجود دخالت در امور سیاسی و اعتراض به برخی برنامه های ضد دینی؛ ولی با سلطنت کاری نداشتند و بیشتر به دنبال تعدیل شاه بودند. عمل به قانون اساسی مدنظر این گروه بود. علمای انقلابی که در شعار و عمل، طرفدار عینیت دین و سیاست بودند. و به دنبال حذف نهاد سلطنت و تأسیس نهاد مورد تأیید دین بودند و قیام مردمی برای سرنگونی طاغوت را وظیفه خود می دانستند. ✍ امین محمدلو @HOWZAVIAN
✍️معرفی ☑️ فرکانس را تنظیم کنید به قلم ✍️ جواد محمدزاده ☑️ ما کودکان معرفت و ایمان به بهانه حلول ماه رجب و به قلم ✍️ محمدرضا زائری ☑️ کار ویژه‌های روحانیت در طول تاریخ به قلم ✍️ امین محمد لو ☑️ و اینک تو را می خوانند به بهانه حلول ماه رجب و به قلم ✍️ هادی سمتی ☑️ وقتی به پنجاه سالگی نزدیک می شوی به قلم ✍️ دوست گمنام ☑️انقلاب اسلامی در چه مرحله تاریخی از تفکر دینی قرار دارد؟ به قلم ✍️ امین محمدلو @HOWZAVIAN
🔅 از نگاه استاد خسروپناه ✴️دین شناسی انقلاب اسلامی دین شناسی جریان اصیل انقلاب اسلامی توسط شخصیت هایی چون شهید مطهری تبیین و در بین مردم رواج می یافت.این دسته از علما به دنبال زدودن خرافه از اسلام و مبارزه توأمان با استبداد و استعمار بودند.و درعین حال نگاه ایدئولوگ گرایانه به آموزه های دینی داشتند. راه حل مشکلات جهان اسلام را بازگشت به هویت اسلامی می دانستند ودر مواجهه با تمدن غرب، هم قاطعانه با نظام ارزشی و ایدئولوژی غربی برخورد می کنند و هم استفاده آگاهانه نه کورکورانه از تکنولوژی و علم آنها را مجاز می شمردند. جناب حجت الاسلام دکتر عبدالحسین خسروپناه در کتاب "جریان شناسی فکری ایران معاصر" مجموعه های مقابل این نوع دین شناسی را بصورت زیر دسته بندی کرده است: ۱-دین شناسی علم گرایانه که تلاش می کرد با رویکرد علمی میان محتوای دین شناسی و علوم طبیعی هماهنگی ایجاد کند.مهم ترین شخصیت های این گروه آیت الله طالقانی و مهندس بازرگان بودند که بخش عمده از اعضای مجموعه گرایش لیبرالیستی و ملی گرایانه داشتند. ۲-دین شناسی ایدئولوگ گرایانه التقاطی به نمایندگی دکتر شریعتی که با رویکرد جامعه شناختی و تاریخی به گزاره ها دین و اتفاقات اجتماعی می پرداختند.این جریان تلاش می کرد تا به معرفی مکتب اسلامی در مقابل ایدئولوژی های رایج بپردازد.البته گرایش سوسیالیستی موجب اشتباهات فکری آن ها شد. ۳-دین شناسی ایدئولوگ ستیز با اشخاصی چون عبدالکریم سروش و مجتهد شبستری که رویکرد فلسفی و معرفت شناسانه به مفاهیم دینی دارند.این گروه برای دین نقش ایدئولوژیک جهت اداره زندگی دنیایی نمی دانند.نئولیبرالیستهایی که آشکارا داعیه نسبی گرایی و سکولاریسم و پلورالیسم را دارد. ۴-دین شناسی تجددستیزانه به نمایندگی احمدفردید،رضاداوری وسیدحسین نصر که راه حل معضلات ایران را تنها با تکیه زدن به رهیافت های سنتی ممکن می دانند و باور دارند هرگونه الگوگیری از راه ورسم‌زندگی فرنگیان‌نه‌تنها‌مشکلی را حل نمی کند بلکه بر مشکلات می افزاید. ✍️ امین محمدلو @HOWZAVIAN
روزی برای پسران یکی از سیاست های دنیای امروز نام گذاری برخی روزهای سال برای با اهمیت نشان دادن و جلب توجهِ دولت ها و ملت ها به یک موضوع یا حادثه است.یکی از اهداف این حرکت، ارتقای آدابِ ملل و همسویی آنها می باشد.ونتیجه آن تسهیل جهانی شدن است. البته گاهی هدف از مناسبت سازی ها، غربی سازی کشورهاست.و مستکبران برای سلطه بیشتر، در ظاهر با برنامه های فرهنگی، دنبال تغییر سبک زندگی مردم جهان می باشند. در چنین شرایطی برای حفظ هویت ملی و جلوگیری از تهاجم نرم استعمارگران، باید متناسب با فرهنگ بومی خود، برنامه ریزی کرد. ابتکار نام گذاری روز ی برای مادر و پدر ، اهمیت خانواده در نظام پرورشی اسلام را نشان می دهد.به همان دلایل تربیتی که ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) به عنوان روز دختر معرفی شد، برای تربیت پسران تراز انقلاب اسلامی، اختصاص روزی برای این عزیزان نیز اهمیت دارد. امروز سالروز تولد حضرت جوادالائمه علیه السلام است که با قدوم مبارک خود حقیقت امامت پدر بزرگوارش را برای شکاکان اثبات کرد و وارث نور ولایت شد.چه زیبا می شود اگر فرهنگ سازان چنین روزی را با عنوان پسر انتخاب کنند تا الگویی والا برای فرزندان این سرزمین باشد. هرچندپسر دوستی جامعه ایرانی زبان زد است، ولی با فرهنگ دینی می توان از این محبت آفت زدایی کرد و با جهت دهی مذهبی آن را تعالی بخشید. ✍ امین محمدلو @HOWZAVIAN
چگونه یک زن الگو می شود؟ شخصیت عظیم زینب کبری سلام الله علیها متأثر از عواملی است که هر کدام به تنهایی در شیوه زندگی و تصمیم گیری های انسان نقش دارند. ۱-وراثت این بانو از خاندان نبوت و ولایت به دنیا آمده است و خصلت های پاک انسانی از بدو تولد به او منتقل شده است. ۲-نطفه پاک پدر و مادر این دختر چنان جایگاه رفیعی در عفت و پاکدامنی دارند که در کلام الله یطهرکم تطهیراً را به همراه دارند. ۳-لقمه حلال پدری که نان آور این خانواده است، در زمان قدرت حتی برای برادر خود نیز امتیاز ویژه از حساب بیت المال قائل نشد و از شدّت عدالتش به شهادت نائل شد. ۴-محیط در زمان رسالت خاتم پیامبران و دوران تربیت نبوی به دنیا آمد.با وجود انحراف جامعه بعد نبی اکرم از خط ولایت، بوی عطرِ هدایت رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم همچنان دربخش عمده ای از اجتماع محافظ ایمان و اخلاق مومنان بود. ۵-تربیت بینش ها، گرایش ها و اراده انسان از کودکی و با شیوه پرورشی والدین و مربیان شکل می گیرد و رشد می کند. زینب کبری در کلاس درس والاترین معلماّن بشریت حضور داشته است. ۷- اراده همه گزینه های بالا زمینه ساز هستند. ولی آنچه حرف آخر را می زند اراده آدمی است. در شرایط حساس و سرنوشت ساز انسان ها درون واقعی خود را نشان می دهند. حادثه کربلا مرحله اصلی بروز شخصیت حقیقی زینب کبری بود.انتخاب جبهه حق و تا آخرین نفس پای حقیقت ایستادن، قدرت اراده این زن نمونه را نشان می دهد. ✍ امین محمدلو @HOWZAVIAN
👌آشنایی با پرسش های فقه هدایت 👈 متن کامل یادداشت 👌فرصت سوزی نکنیم! 👈 امین محمدلو 👌عالمان دین، در خط مقدم جهاد جمعیتی اند 👈 گروه کلام مؤسسه امام 👌 فتنه های تبرج 👈 نوید نیری 👌 شیرینی انتقاد 👈 باران نجاتی @HOWZAVIAN
👌به روز کردن نرم افزار اداره حکومت اسلامی 👈 علی مهدوی 👌سالوس ها مشغول کارند 👈 محمدهادی سمتی 👌سوخت‌بَرِ مظلوم کیست؟ 👈اندیشکده راهبردی سعداء 👌جهالت یا تجاهل؛ مسأله این است 👈محمدرضا جباری 👌خاطرات روزانه من 👈 محمدصدرا مازنی 👌 انتظارات از رسانه ملی 👈 امین محمدلو @HOWZAVIAN
👌پای درس رهبر انقلاب تأثیر شیطان در دستگاه محاسبه‌ی ما، از راه تهدید و تطمیع است. برای این است که دستگاه محاسباتیِ انسان مؤمن را از کار بیندازد تا محاسبه‌ی غلط انجام بدهد؛ وقتی دستگاه محاسباتی از کار افتاد، کار خراب می‌شود. 👈 لطائف 👌در اردوی طلاب چه گفتم؟ گفتم: باید در حرم بنشینید و علاقه‌ها، حالت‌ها، بینش‌ها و عمل‌هاتون رو که تا به حال با آنها زندگی می‌کردید، روی کاغذ بنویسید. بعد به نقد خودتون بنشینید و ببینید اهل بیت (ع) چه علاقه‌ها و حالت‌هایی رو دوست دارند و کم کم با خودتون کار کنید تا از این حالت‌ها به اون حالت‌هایی که اهل بیت (ع) دوست دارند برسید. 👈 مجتبی وافی 👌باید رفت... باید بفهمم دنیاقرار نیست براساس دو دوتا چهارتای من پیش برود 👈 باران نجاتی 👌ساسی مانکن، نگاه تکنوفیلی و حاد ابتذال حاد ابتذال یعنی ولنگاری مشروع که عین آب خوردن به مصرف اپیدمیک برسد و همراهی بخش بزرگی از تینیجرهای جامعه را در غفلت ساختارهای مسئول و خانواده های مشغول رقم بزند. 👈 علیرضا محمدلو 👌شبکه ملی اطلاعات و مسئولیت نجات نسل در بسیاری از کشورها، محدودیت‌هایی برای عدم نمایش صحنه‌های مستهجن در فضای مجازی اعمال شده است. اما متاسفانه در کشور ما، مراجع قانونی و نهادهای وابسته، هنوز راه حل عملی برای آن ارائه نکرده‌اند. 👈 روزنگار یک طلبه 👌مونوگرافی شیوه جذب جوانان آنچه اکسیر تحول را رقم می زند؛ همدلی و همراهی است، رفاقت را بگذارید با هم سن و سال های خود داشته باشند و با شما رفتار شاگرد و استادی، متربی و مربی، امام و مأمومی داشته باشند... 👈 سید جواد محمدزاده 👌خطر تحریف برای مراقبت از تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باید زودتر دست به کار شد. "شجاعان" و "بچه های انقلاب" با بیانی کودکانه، جذاب و بدون ایجاد وحشتِ در همین راستا ساخته شده است. 👈امین محمدلو 👌 مبل بدبار دو نفر یکی پیر و دیگری میان‌سال سر یک مبل سلطنتی را گرفته بودند و آرام آرام تا سر کوچه می‌بردند. خنکای شب بیش‌تر شده بود و تک و توکی ماشین از توی خیابان می‌گذشت. سعی می‌کردند تا جایی که می‌شود بی‌سروصدا این کار را بکنند... 👈 حسین ابراهیمی @HOWZAVIAN
✳️ تفاوت دو فیلم 🔅 دو اثر فاخر با محوریت شخصیت حضرت محمد صل الله علیه و آله و سلم، در جهان اسلام تولید شده است. برخی عناوین مشترک را در این دو اثر بررسی می کنیم. ⏺کدام بُعد دین؟ فیلم اول که در سال۱۹۷۶ میلادی ساخته شده است، بیشترین همت برای نمایش جنگ های مشرکان مکه با مسلمانان می باشد که در نتیجه مخاطب ذهنیت مقاومت و جنگ آوری از اسلام بدست می آورد. ولی در اثر دوم که به تاریخ ۱۳۹۳ شمسی تولید شده است، به خاطر اقتضای سن حضرت رسول، بُعد عاطفی و رحمانی از ایشان به تصویر کشیده می شود. متن کامل ✍️ امین محمدلو @HOWZAVIAN