eitaa logo
Antifeminism
77 دنبال‌کننده
644 عکس
435 ویدیو
226 فایل
Antifeminism
مشاهده در ایتا
دانلود
1_771022790.mp3
47.39M
«»() 🎧از رادیو پؤوهش بشنوید 🌐http://dte.bz/isca248 📒ارائه دهندگان: 🔶حجت الاسلام و المسلمین ،حجت الاسلام و المسلمین _قاضی_زاده ،حجت الاسلام و المسلمین وآقای https://eitaa.com/Antifeminism2
final_sample.pdf
12.8M
پی‌دی‌اف سه کاربردی؛ ▫️ (دلایل عقلی ) ▫️ (کنترل و ) ▫️ (سالم‌سازی برای ) https://eitaa.com/Antifeminism2
تار_و_پود_عاشقی-.pdf
5.71M
چگونگی با و .... نویسنده: امیر حسین فرد انتشارات: آستان قدس رضوی https://eitaa.com/Antifeminism2
رفیق خوشبخت ما.pdf
2.26M
✅ فایل pdf کتاب " " 🔆انتشارات آستان قدس رضوی خاطراتی زیبا از عزیز اسلام 🏴به مناسبت اولین سالگرد شهادت https://eitaa.com/Antifeminism2
کتاب روانشناسی تبلیغ . استادمحمد کاویانی.pdf
9.2M
# روانشناسی_و_تبلیغات( با تاکید بر منابع ) نویسنده: انتشارات: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه https://eitaa.com/Antifeminism2
کتاب تکنیک های فرزند پروری.pdf
1.08M
نویسنده: فرد انتشارات: ارجمند فایل pdf توضیح: مطالعه این کتاب به همه پیشنهاد میشود بسیار کتاب در دلبندتان است. https://eitaa.com/Antifeminism2
1_815651793.pdf
448.5K
نقش حساس و آینده ساز (نقش و از نگاه آیت الله ) انتشارات: مرکز ریحانه https://eitaa.com/Antifeminism2
1_467583551.pdf
471.7K
شرحی بر بیانات مهم امسال در ارتباط تصویری با هیئت دولت با موضوع مدیریت توسط استاد کشوری و صاحب کتاب ارزشمند حجه الاسلام . https://eitaa.com/Antifeminism2
1_463108903.pdf
20.6M
(اخلاق کاربردی) نویسنده: حجه الاسلام دکتر انتشارات: دانشگاه معارف اسلامی https://eitaa.com/Antifeminism2
1_411628076.pdf
1.48M
نویسنده: انتشارات: دفتر پیشگیری از اسیب های اجتماعی بهزیستی https://eitaa.com/Antifeminism2
1_406454521.pdf
7.77M
؟ توضیح(۹۲ ترفند بر جا کردن در دل آدم ها) نویسنده: مترجم: انتشارات: بخشایش https://eitaa.com/Antifeminism2
▪️10 برداشت غلط و رایج درباره 🔻یکم. ما نداریم، الزامی داریم. تفاوتش چیست؟ برای احکام اجبار نداریم، الزام برای احکام# اجتماعی است. مثل تفاوت حکم مستی در خلوت و جلوت؛ در خانه و خیابان. انشالله روشن است. 🔻دوم. الزام برای باحجاب کردن ها نیست، بلکه برای صیانت از دموکراسی و دفاع از حق اکثریت است که را می خواهند. پس مدام ژست نگیرید که مگر چند درصد با اجبار ، شدند. 🔻سوم. یک جامعه در انتخاب آزادست، اما در انتخاب از آزاد نیست. مردم ما اکثریت اسلام را می خواهند و جزئی از اسلام است. پس تکلیف رفراندوم هم روشن است. رفراندوم برای انتخاب اصل دین است نه جزئیاتش. 🔻چهارم. اینکه در صدر بوده یا نه، سوال غلطی است. با فرض اینکه نبوده است باز هم مهم نیست. حجاب از احکام است که متناسب با زمان و مکان و شرایط اتخاذ می شود. مثل بسیاری دیگر از قوانین که زمان نبوده و امروز هست و شرعی است. 🔻پنجم. در ایران ناشی از بی دینی نیست، ناشی از سبک زندگی است. نشانه اش نیز و ماست و نه ظاهرشان. پس از روی ظاهر نگوئید مردم حجاب نمی خواهند. انشالله روشن است؛ این بند بسیار مهم است. 🔻ششم. متولی در تنها گشت ارشاد نیست؛ 26 نهاد متولی حجاب اند که متاسفانه در خواب عمیق اند و به کسی هم پاسخگو نیستند. کاش عدلیه به عنوان حقوق عامه به کم کاری این 26 نهاد هم ورود کند. 🔻هفتم. ملاک دینداری نیست؛ یک نشانه است در کنار دیگر نشانه ها. چه بسا بدحجابی که دیندارتر ند و بالعکس. خیلی ها این خطای اجتماعی را ندارند و صدها خطای فردی و اجتماعی دیگر دارند. 🔻هشتم.حجاب تنها چادر نیست. با این حال چادر طی سالهای اخیر فراتر از حجاب رفته است و به یک هویت فرهنگی-سیاسی و حتا مبارزاتی ارتقا یافته است. 🔻نهم. و موارد شبیه آن، پروژه فرهنگی علیه حجاب نیست؛ پروژه امنیتی علیه نظام است. لذا برخورد امنیتی می خواهد نه فرهنگی. 🔻دهم.مردها با دیدن الزاما به وسوسه گناه نمی افتند، بلکه دیدن زن خودش فی نفسه بدون ریبه و لذت معصیت است. لذا تعرض به حقوق دیگران است. انشالله روشن است. https://eitaa.com/Antifeminism2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چرا ، اختیاری نیست مگر در قرآن نیامده که «لا إِکْراهَ فِی الدِّینِ»؟ پس چرا اختیاری نیست؟! https://eitaa.com/Antifeminism2
اقای درباره آقای در برنامه زاویه با قانونی مخالفت کرد. کل استدلال آقای نصیری دو جمله است. اول اینکه با زور نمی شود جامعه را با حجاب کرد چه آنکه تجربه نیز همین نشان داده است. دوم اینکه مردم مخالفند. ✅چند نکته در این رابطه: 🔸1.اول اینکه ما نداریم. داریم. الزام قانونی خودش برآمده و با امضای رای اکثریت است. اگر وجاهت دموکراتیک قانونگذاری رازیر سوال ببریم سنگ روی سنگ بند می شود؟ ازفردا هر کس بگوید فلان قانون رامردم مخالفند چه کنیم؟ با کدام منطق باید بپذیریم شاخص اکثریت نزدشماست؟ 🔸2.مقایسه الزام حجاب در جمهوری اسلامی با الزام رضاقلدر از مبنا دچار اشکال است. مثل اینکه کسی قانون در دیکتاتوری را با قانون درجمهوریت مقایسه کند. انشالله که روشنست دچار چه اشتباه فاحشی شده اند. الزام قانون در جمهوریت پشتوانه رای مردمی دارد نه قلدری یک دیکتاتور. 🔸3. آقای گفته اند الزام حجاب ثمر نداشته است. از کجا فهمیدند؟ اینکه وضع بدتر شده است یعنی الزام ثمرنداشته است؟ بازهم دچار اشتباه عجیب شدند. جامعه ما در یک مبارزه است. اساسا مقایسه نقطه ای در فهم رفتار جامعه در حال مبارزه غلط است. جامعه ای که تحت هجمه های فرهنگی و تمدنی است با همین میزان حجاب نیز یک جامعه عفیف است. سوال اینست که اگر نبود وضع بدتر بود یا بهتر؟ مثل اینکه فردی خلاف جریان اب پارو بزند. قدرت فرد را در عقبگردش نباید دید. مهم اینکه اگر خلاف آب پارو نزده بود، همین میزان عقب رفته بود؟ 🔸4. آقای معقدند مردم شده اند. این حرف نیز غلط است. اساسا مقایسه تقوا و دینداری مردم در مبارزه آنهاست نه تغییر ظاهری شان. در ناشی از غربزدگی است نه کاهش دینداری. انشالله فرق ایندو روشن است. لذا اتفاقا مردم با همین میزان حجاب نیز رشد دینداری داشته اند. 🔸5. گفتند قانون# حجاب نتواسته مردم را کند. آیا تصور کردیم الزام حجاب برای کردن هاست؟ الزام حجاب برای صیانت از یک جامعه دینی است. لذا هدف تنها کردن نیست و دفاع از حیا و عفت جامعه است که هم برای مرد است و هم زن. برای صیانت از ظاهر یک جامعه دینی است. 🔸6. میگویند چرا وقتی تبعیض وجود دارد باید اجرا شود. این هم از آن استدلال های آنچنانی است. اگر سازمان ثبت احوال به وظیفه اش عمل نکرد، سازمان آب و فاضلاب هم تعطیل کند؟ فردا اگر دزد، خانه آقای نصیری را زد بگوئیم چون بقیه نهادها درست عمل نمی کند پی گیری دزد هم اشتباه است؟ 🔸7. می گویند حجاب را باید فرهنگی ترویج کرد. سلمنا. خب؟ ترویج فرهنگی به معنی نفی الزام است؟ همه قوانین نیازمند فرهنگ سازی دارند. مگر بستن کمربند فرهنگ سازی نمی خواهد؟ خود الزام هم جزئی از ساخت فرهنگ است. 🔸8.گفته اند در پذیرفتن دین و اعتقادات آزادی است پس مردم حق دارند حجاب را نپذیرند. مقدمه درست و نتیجه غلط. مردم در انتخاب دین آزادند نه انتخاب اجزای دین.ضمن اینکه امری اجتماعی است نه فردی. مردم درانتخابی آزادند که به دیگری ضربه نزند. آیا درخیابان مثل نماز در پستوخانه است؟ 🔸9. می گویند با اما با الزامش نه. مثل اینکه کسی بگوید با دروغ اما با حرمتش نه. برادرم خودش یک الزام دینی است. چطور ممکن است با موافق باشید ولی با الزامش نه. همان که از گفته از الزامش گفته است. مگر دلبخواهی و سلیقه ایست؟ 📝 https://eitaa.com/Antifeminism2
گفتگویی جنجالی با درباره فرهنگ و سیاست؛ از دفاع از قانون تا برجام و نهضت آزادی! http://www.aparat.com/v/Rdk9w https://eitaa.com/Antifeminism2
✍️ یادداشت رسیده: ✅ تلاش برخی برای تنزل «امر دینی» به یک «امر اخلاقی» و فردی 🔻حجت‌الاسلام‌والمسلمین مختاری: ▫️مدت‌هاست که در جامعه شاهد تقلیل مفاهیم دینی همچون هستیم. به نظر می رسد یکی از دلایل بروز این پدیده اجتماعی، تلاش برخی برای تنزل «امر دینی» حجاب به یک «امر اخلاقی» و فردی است. ▫️این بحث، بطور خاص از زمانی آغاز شد که فیلسوفان مدرنیته تلاش کردند تا نگرش انسان‌گرایانه و را به حوزه رابطه اخلاق و دین نیز تسری دهند که نتیجه آن تقلیل «امر دینی» به «امر اخلاقی» بود. ▫️در اسلام، «فقه»و«اخلاق» رقیب یکدیگر نیستند بلکه جزئي از دين است. دين مانند درختي است كه ريشه آن عقايد، تنه‌اش اخلاق و شاخ و برگش احكام است. ▫️ گرایش زنان در کشورهای غربی به حجاب سبب شده تا دشمنان، نسبت به گسترش حجاب در کشورهای خود احساس خطر نمایند و در صدد برآیند تا این آموزه را در کشورهای اسلامی تضعیف و تخریب نمایند تا نتواند به عنوان یک الگوی ایده‌آل برای زنان غربی مطرح شود. ➖ تمایل به بی حجابی یک مسأله شناختی ـ روانی است ▫️مطالعه افراد مبتلا به بی‌حجابی نشان میدهد که بیشتر این افراد از یک سو، درستی از حجاب و عفاف ندارند و به عنوان نمونه حجاب، که سمبل آزادی معنوی است، را ضدآزادی میدانند و از سوی دیگر، این مسأله در برخی از زنان بی‌حجاب یک بحث است که درمان آن نیازمند مشاوره های روانشانسی است. 🔹 تنها برخورد قهری با مسأله بدحجابی نمیتواند پاسخگو باشد، بلکه نیازمند همیاری و همفکری همه دست اندرکاران عرصه های فرهنگی کشور است تا ضمن بررسی علل تقلیل مفاهیم دینی در جامعه بویژه حجاب، راهکارهای عملی و نتیجه بخش را برای حل آن ارائه دهند و از لاک نظریه پردازی صرف بیرون بیایند. https://eitaa.com/Antifeminism2