eitaa logo
حکمرانی فرهنگی
4.4هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
205 ویدیو
357 فایل
📚اولین میکرورسانه حکمرانی و سیاستگذاری فرهنگی 🗂مرکز گفتمان سازی و تسهیل گری مسائل فرهنگی 👤روابط عمومی: @admin_activism ۴۴۸۸ گروه اندیشه ورزی حکمرانی فرهنگی👇 https://eitaa.com/joinchat/683213486Ce83398f890
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸حرکت هوشمندانه پژوهش در راستای ارتقای همه جانبه کشور 🔹 وضعیت پژوهش در دانشگاه های تهران 👉 yjc.news/00XZ2Z 🔅کانال حکمرانی فرهنگی🔅 🆔 @Cultural_governance
baznamai-iran-va-eslam-dar-haliwod.pdf
4.18M
بازنمایی ایران و اسلام در هالیوود نویسنده: عبدالله بیچرانلو 🔅کانال حکمرانی فرهنگی🔅 🆔 @Cultural_governance
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 | حکومت قوی در آندلس چگونه شکست خورد؟ ⁉️ بانی جنگ‌های جهانی، زندان‌های مخوف، بمب اتم، حمله به عراق و افغانستان، دادگاه تفتیش عقاید و... مسلمانان اند یا مسیحیان؟ 🔅کانال حکمرانی فرهنگی🔅 🆔 @Cultural_governance
🔰فیدیبو مسیر خود را به گونه‌ای ترسیم کرده است که در سال‌های آینده حداقل ۶۰ میلیون ایرانی کتابخوان شوند. مردم همیشه برای مطالعه و کتاب خواندن بهانه‌هایی می‌تراشند. لینک خبر👇👇👇 📌yun.ir/2thop2 🔅کانال حکمرانی فرهنگی🔅 🆔 @Cultural_governance
🌀 محرومیت جامعه و دانشگاهی شدن حوزه 📝 نتیجه دوری حوزه از اعطای اجتهاد 🖋 هادی چیت ساز 🔸 تصور کنید، وزارت بهداشت سالانه ده‌ها و بلکه صدها متخصص و فوق متخصص در رشته‌های مختلف پزشکی، فارغ التحصیل داشته باشد. برای ارائه خدمات این افراد، باید مدرکی یا عنوانی برای ایشان تعریف شود تا مردم، متخصصان را از دکترهای عادی و عمومی بشناسند. ❗️فقط یک مشکل وجود دارد؛ اینکه ممکن است برخی از متخصصان، از این عنوان و مدرک سوء استفاده کنند، مثلا از مردم دستمزدهای سنگین بگیرند. هرچند شاید جمعیت سوءاستفاده‌کنندگان نسبت به کل جمعیت متخصصان، یک به ده هم نباشد؛ اما وزارت بهداشت دو گزینه پیش روی خود دارد: 1️⃣ یا به خاطر سوء استفاده‌های احتمالی برخی، کل جامعه را از معرفی متخصصان محروم کرده، مدرک معتبری اعطا نکند و متخصص و غیرمتخصص، همه با عنوان «دکتر» معرفی شوند. طبیعتا خیال وزارتخانه نسبت به ضررهای احتمالی هم راحت خواهد شد و به ظاهر مجالی برای حرف و حدیثی هم نخواهد ماند!! 2️⃣ یا متخصصان را معرفی کند و در عین حال نظارت دقیقی داشته باشد تا کمتر کسی به فکر سوء استفاده باشد. در عوض جامعه از نخبگان پزشکی استفاده می‌کند. 🔺 مثال بالا تشبیهی است برای وضعیت اعطای مدارک حوزه و معرفی فضلای حوزوی به جامعه. طبق قانون فعلی، با شروع سطح عالی، با دریافت مجوز تلبس، عنوان «حجت الاسلام» به طلاب اطلاق می‌شود. اما فرقی ندارد که این طلبه ملبس، پایه هفت حوزه باشد یا استاد درس خارج حوزه. همه با عنوان «حجت الاسلام» به جامعه معرفی می‌شوند و برای رده‌های مختلف علمیت طلبه‌ها و تعریف جایگاه ایشان، چیزی تعریف نشده است؛ جز مدارک بی هویت معادل دانشگاهی؛ که هیچ اصالت حوزوی ندارند. در صورتی که به غیر از مراجع و نظایر ایشان که عالمان درجه یک به حساب می‌آیند، فضلای قابل توجهی هستند که از عموم طلبه‌ها باسوادترند و مجتهد یا قریب الاجتهادند و باید ایشان را عالمان درجه دو دانست، و دیگر طلبه‌ها را درجه پایین‌تر تعریف کرد. 🔹 از سویی، به صرف احتمال سوء استفاده، اعطای مدرک اجتهاد به فضلا مرسوم نیست و تنها راه قانونی آن شرکت در آزمون خبرگان است که، هرچند سال برگزار می‌شود. گویا استفاده از عنوان مجتهد برای زیر ۶۰ سال، کاری غیراخلاقی و نشانه شهرت طلبی و فخرفروشی است. هرچند اصل این دغدغه درست است که نباید از عنوان «عالم دینی» سوء استفاده شود، اما طرف دیگر قضیه، جامعه‌ای است که تنها شاخصش مراجع و غیر مراجع است و در تشخیص عالمان درجه دو و سه دچار تحیر و سردرگمی است. 🔹 این تحلیل، از نگاه مردم و جامعه بود. نگاه از درون خود حوزه نیز نتیجه خوبی ندارد؛ چون روند فعلی سبب شده تا فضلای جوان و عالمان درجه دو حوزه، مشتاق به عنوان «دکتری» باشند تا بلکه میزان علمیت خودشان را با عناوین دانشگاهی به دیگران معرفی کنند. بنابراین رفته رفته هویت حوزوی کم‌رنگ‌تر شده و حوزه در دانشگاه، بیش از پیش هضم خواهد شد. ❓واقعا جای سؤال دارد، چرا با این همه هزینه‌ی حوزه و وقتی که خود طلبه می‌گذارد، فضلای متخصص، با عناوین اصیل به جامعه معرفی نمی‌شوند؟ درحالیکه معرفی فضلای حوزوی با عنوان ریشه‌دار حوزوی، هم افتخار برای حوزه است و هم نتیجه‌اش را مردم لمس می‌کنند. ✅ به نظر می‌رسد، راه حل قضیه، تدبیر، تربیت بهتر و نظارت بیشتر است؛ نه کنار کشیدن و چشم بستن بر واقعیت. حوزه در اعطای اجتهاد باید سختگیری عاقلانه و منطقی داشته باشد؛ نه اینکه از ترس عواقب آن، کلا صورت مسأله را پاک کند و گرفتار عواقب بی‌تدبیری و تبعات آن شود. 🔅کانال حکمرانی فرهنگی🔅 🆔 @Cultural_governance
تعاریف و استانداردهای قالب های محتوایی.pdf
18.24M
✅ تعاریف و استانداردهای قالب های محتوایی 🔰این جزوه جهت تعریف انواع محتوا و قالب هر یک از محتوا ها به صورت استاندارد نوشته شده است. 📝 محتوای متنی و انواع آن 📷محتوای تصویری و انواع آن 🎥محتوای صوت و فیلم و انواع آن 💻محتوای نرم افزاری 🔅کانال حکمرانی فرهنگی🔅 🆔 @Cultural_governance
resaleyi-nashenakhte.pdf
227.5K
🌀 شیوه‌های نفوذ استعمار انگلیس در سرزمین‌های اسلامی 📝 رساله «انگلیس در مستعمرات» 🖋 آیت الله العظمی سید صدرالدین صدر ✅ رساله‌ای که فرا روی خوانندگان گرامی قرار دارد رساله کوچک و کم‌نظیر، بلکه بی‌نظیری از آیت‌الله العظمی سید صدرالدین صدر در شیوه‌های نفوذ استعمار انگلیس در سرزمین‌های اسلامی است. 🔹 این رساله در شهر نجف اشرف نوشته شده و در هفته‌نامه فارسی زبان شمس که به مدیریت سید حسن شمس در اسلامبول منتشر می‌شد، به تاریخ ۶ صفر ۱۳۲۹ ق (۱۶ بهمن ۱۲۸۹ ش) در شماره ۱۰، سال سوم آن نشریه انتشار یافته است. 🔹 ۱۹ ربیع الثانی سالروز رحلت آیت‌الله العظمی ((سیدصدرالدین صدر))، پدر امام موسی صدر است 🔅کانال حکمرانی فرهنگی🔅 🆔 @Cultural_governance
fidibo-annual-report-1399.pdf
3.22M
با توجه به تنوع موضوعی و تمرکز بر تامین جدیدترین، محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین عناوین در سال ۱۳۹۹ آمار بازدید کاربران از سایت و اپلیکیشن‌های فیدیبو نسبت به زمان مشابه سال گذشته رشد ۵.۳ برابری را شاهد بوده است. در کنار این‌ها می‌توان به فراهم آوردن بستر ارائه کتاب‌های صوتی در فیدیبو اشاره کرد که طی دوسال اخیر تبدیل به یکی از محبوب‌ترین محتواهای ارائه شده در این پلتفرم شده است. همچنین در سال ۹۹ امکان استفاده بیشتر کاربران خارج از کشور، با بهره‌مندی از امکان خرید ارزی بیشتر از پیش فراهم شد. در ادامه نگاهی داریم به بخش‌هایی از گزارش سالانه فیدیبو در سال ۱۳۹۹ 🔅کانال حکمرانی فرهنگی🔅 🆔 @Cultural_governance
⭕️ کارنامه عجیب ناجا 🔹 نیروی انتظامی هم مشکلات متنوع و انبوهی دارد: کمبود نیروی انسانی، کسر بودجه و عدم امکانات و هم وظایف انبوه و متنوعی: مرزبانی، مبارزه با مواد مخدر، راهور، گذرنامه، مبارزه با سرقت و قتل و شرارت، پلیس فتا، امنیت اجتماعی، پلیس اماکن، مقابله با قاچاق کالا و ... 🔹اما آمارها و مشاهدات میدانی نشان می‌دهد ناجا در انجام برخی از این وظایف (مثلا تعیین تکلیف پرونده‌های قتل و دستگیری قاتلین) به موفقیت‌های قابل توجهی رسیده و انجام بعضی از وظایفش را عملا رها کرده (مثل مقابله با منکرات و جریان سازمان یافته ترویج بی‌حجابی و بی‌عفتی یا مقابله با روزه‌خواری) 🔹 به نظر می‌رسد ناجا برای انجام برخی از وظایفش (مثلا ایجاد امنیت اجتماعی و مقابله با جریان روزافزون کشف حجاب) نه تمایلی دارد و نه انگیزه‌ای و به همین خاطر مرتب بهانه می‌آورد و از تنهایی در این مسیر می‌نالد و لزوم کار فرهنگی و هماهنگی ۲۶ دستگاه مسئول در این زمینه را یادآوری می‌کند و ... 🔹 اما همین ناجا در مورد انجام برخی از وظایفش هم انگیزه دارد و هم تمایل و تخصص (مثلا دستگیری قاتلین و سارقین مسلح) و هیچگاه عدم همکاری و هماهنگی سایر دستگاه‌ها (قوه قضائیه و ...) را بهانه نکرده تا قاتلین و سارقان را دستگیر نکند و بهانه نیاورده که سرقت و قتل ریشه در ضعف فرهنگی دارد و باید با کار فرهنگی مقدار چنین جرائمی را کاهش داد و ... 🔹 بی‌علاقگی و عدم تمایل ناجا به ایجاد امنیت اجتماعی و اخلاقی در جامعه و مقابله با باندهای سازمان یافته ترویج بی‌حجابی و بی‌عفتی و کشف حجاب و ... در طول سه دهه گذشته بر آگاهان امر مخفی نبوده و نیست و جالب اینجاست که فرماندهی کل نیروهای مسلح، طی بیست سال اخیر، ایجاد امنیت اخلاقی و حفاظت از ارزش‌های دینی و اجتماعی را بالاترین وظیفه نیروی انتظامی دانسته‌اند! ▪️وضع فعلی جامعه و عدم امنیت اجتماعی برای مومنان و افرادی که به دنبال زندگی سالم و بدون فساد برای خود و نسل آینده هستند نکته‌ای نیست که قابل مخفی کردن باشد: در دو دهه اخیر از کوه و جنگل و دریا و بوستان‌های عمومی و مراکز خرید گرفته تا مناطق آزاد و گردشگری و ... به تصرف بی‌حجابان و مروجان بی‌عفتی و سگ‌هایشان درآمده و دیگر جایی برای تفریح و حضور سالم خانواده‌ها و افراد متشرع باقی نمانده و ناجا هم در تمام این مدت منتظر هماهنگی سایر دستگاه‌ها بوده و لزوم کار فرهنگی برای ایجاد امنیت اجتماعی را یادآوری کرده اما برای حرکتی جدی در جهت ایجاد امنیت اخلاقی وارد میدان نشده است! ❇️ بر خلاف تصور ناجا، مهار موج ویرانگر ناامنی‌های اخلاقی و اجتماعی ممکن است و نیازی به بودجه و نیروی فراوان ندارد اما مشکل اینجاست که فرماندهان ناجا در تمام این سال‌ها فرصتی برای شنیدن راهکارهای پیشنهادی نداشته و به صورت رفع تکلیف با این ماموریت بسیار مهم برخورد کرده‌اند. ❇️ ناجا در این مقوله دو راه بیشتر ندارد: یا با مشاوره و همفکری با اساتید و عالمان انقلابی و حساس به این معضل، روش‌های انتظامی مقابله با مفاسد اجتماعی و اخلاقی را بیابد و بکار بندد و یا این که از انجام این ماموریت استعفا کند و از مقامات مافوق بخواهد که ماموریت دفاع از ارزش‌ها را به نهاد یا دستگاه دیگری بسپارند. 🔅کانال حکمرانی فرهنگی🔅 🆔 @Cultural_governance
📝یادداشت: مطالعه ممنوع!! 🔰چرا سیرهای مطالعاتی برخلاف باور رایج، آسیب های بسیاری دارد؟ ✳️ اهالی کتاب و مطالعه همیشه با پدیده ای به نام سیرهای مطالعاتی مواجه بوده‌اند و باور عمومی به فایده و ارزش سیرهای مطالعاتی جویندگان علم را مجبور به انتخاب سیرهای مطالعاتی می کند... ✳️ اما اصولاً سیرهای مطالعاتی آسیب های بسیاری دارد و فقط برای چند هدف خاص تجویز می شود... 💢ادامه مطلب: 🔺فقدان سؤال و مسأله محوری ⬅️ اصولا مطالعه مفید و فعال باید با سؤالات یا مسائل مشخص همراه باشد. حتی در مطالعات درسی و تخصصی هم این قاعده صدق می کند. مطالعه بدون سؤال و مسأله اساساً هدف مطالعه را محقق نمی کند و نه تنها بازدهی را کاهش می دهد بلکه با مرور زمان حجم بسیار کمی از مطالب در حافظه شما باقی می ماند. 🔺اتلاف عمر و نابودی فرصت ⬅️ سیرهای مطالعاتی با ارائه مجموعه ای از مطالب اضافی و اطلاعات فرعی و غیر ضروری، هدف مطالعه و دست یابی به نتیجه را بسیار کُند نموده و در بازه های طولانی فرصت های محدود اهالی مطالعه را برای مطالعات مفید از بین می برد. 🔺انتزاعی شدن ذهن و جدایی از واقعیت ⬅️ به دنبال آسیب های قبلی، سیرهای مطالعاتی با دور کردن فکر فرد از مسائل واقعی و ایجاد یک هدف غیرواقعی برای به پایان رساندن سیر، به تدریج ذهن را انتزاعی می کند. بنابراین در بلند مدت قدرت حل مسأله و هوش کاربردی فرد را به شدت محدود می کند و به تدریج شخص به این نتیجه می رسد که خلاقیت اجتماعی وی کاهش یافته است. 🔺خستگی و دلزدگی از کتاب و مطالعه ⬅️ در نتیجه آسیب های گذشته و همچنین طی مجموعه ای از پژوهش های میدانی که به همراه جمعی از پژوهشگران دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران انجام دادیم، بیش از نیمی از افراد جامعه آماری ما که مطالعه را کنار گذاشته بودند، علت اصلی آن را سیرهای مطالعاتی می دانستند. ⁉️پس چه کنیم؟ ✅ مسلماً ولگردی مطالعاتی!! آسیب های بسیار زیادی دارد اما به جای سیرهای مطالعاتی ثابت و آسیب زا، معتقدم باید : 🔸در کوتاه مدت از تک خوانی هدفمند، 🔹میان مدت از گروه های پویای مطالعاتی، 🔸و بلند مدت از برنامه های مسأله محور و منعطف مطالعاتی استفاده کرد. اتمام: استاد صفایی حائری:هيچ چيز بى‏حاصل‏تر از اين مطالعات دستورى و كتاب خواندن‏هاى پيشنهادى نيست كه پيش از طرح سؤال و جوشش پرسش‏ها، گريبان‏گير تازه راه افتاده‏ها و نو مسلمان‏هاى شعارزده مى‏شود. 📔 🔅کانال حکمرانی فرهنگی🔅 🆔 @Cultural_governance
سیر مطالعاتی آشنایی با اندیشه های آیت الله العظمی خامنه ای 📌فصل های کتاب عبارتند از: فصل اول: معرفی 133 کتاب برتر در موضوع اندیشه ها و اقدامات رهبر معظم انقلاب فصل دوم: سیر مطالعاتی اجمالی فصل سوم: سیر مطالعاتی تفصیلی فصل چهارم: سیر مطالعاتی اجمالی موضوعی فصل پنجم: سیر مطالعاتی تفصیلی موضوعی فصل ششم: معرفی 110 سخنرانی مهم و 22 پیام محوری فصل هفتم: راهنمای برگزاری «طرح سیر مطالعاتی اندیشه های آیت الله خامنه ای» 🖌جهت خرید کتاب لینک زیر را کلیک کنید http://iwo.ir/mqifl 📔 🔅کانال حکمرانی فرهنگی🔅 🆔 @Cultural_governance
info.jpg
4.52M
✅سازو کار ایجاد تحول در حل مسایل کشور 📌شبوه مطالبه گری 🔅کانال حکمرانی فرهنگی🔅 🆔 @Cultural_governance
1_1147001843.pdf
2.36M
🗂بخوانید| گزارشی از تاثیر بلاگرهای زن ایرانی بر فرهنگ و سبک زندگی 🛎برای بررسی مسأله تأثیر خانمهای بلاگر بر فرهنگ و سبک زندگی، صفحات صد نفر از برترین بلاگرهای اینستاگرام شناسایی و محتوای تولیدی ایشان رصد و مورد تحلیل و ارزیابی قرار گرفته است. 🔺 بلاگر هایی که بیشترین تأثیر را در حوزه بلاگری دارند، فعالیتشان محور طنز، زیبایی و را شامل می‌شود. 🔺بلاگرها به دلیل نفوذ زیاد در لایه‌های مختلف اجتماعی جامعه، قدرت ایجاد تغییر در سبک ز‌ندگی، نوع تغذیه، نوع پوشاک، شیوه گفتار و تعامل اجتماعی و ... را دارند. 🔅کانال حکمرانی فرهنگی🔅 🆔 @Cultural_governance @women92
rud8_کتاب_مساله_عمومی.pdf
5.34M
🔺کتاب مسئله عمومی، چیستی و کشف آن ✅با توجه به رویکرد مسئله محوری سازمان بسیج دانشجویی کتاب «مسئله عمومی، چیستی و کشف آن» به همت معاونت پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی در سه بخش شامل چیستی مسئله، مسئله یابی و اولویت بندی مسائل منتشر شد. 🔺در کتاب «مسئله عمومی، چیستی و کشف» به سوالاتی از قبیل مسئله عمومی چیست؟، تفاوت مسئله و مشکل چیست؟، فرآینده مسئله یابی چگونه است؟ و اولویت بندی مسائل چگونه است پاسخ داده شده است. ✅سازمان بسیج دانشجویی ناشر کتاب «مسئله عمومی، چیستی و کشف» است. این کتاب در 10 هزار نسخه منتشر شده است. 🔅کانال حکمرانی فرهنگی🔅 🆔 @Cultural_governance
خبر تلخ: ۵۱ هزار کودک ایرانی پدر، مادر یا هر دو والدین رو در اثر کرونا از دست دادند. در اثر این مرگ و میرهای کرونایی، با چه بحران‌های روحی و عاطفی سنگینی مواجهه‌ایم امیدوارم طرح‌های حمایتی و پشتیبانی، در دستور کار دولت و مجلس قرار داشته باشه 🔅کانال حکمرانی فرهنگی🔅 🆔 @Cultural_governance
😳 یک میلیون دختر دهه‌شصتی برای همیشه مجرد می‌مانند 🔹شهلا کاظمی‌پور، جمعیت شناس و استاد دانشگاه تهران:گروهی از دختران دهه ۶۰ با پسران دهه ۵۰ ازدواج می‌کنند، اما به دلیل کمتر بودن تعداد پسران متولد دهه ۵۰، پیش‌بینی می‌کنیم تا یک میلیون دختر متولد دهه ۶۰ به تجردقطعی برسند. 🌐 فارس 🔅کانال حکمرانی فرهنگی🔅 🆔 @Cultural_governance
🚫 آمار رو به رشد آسیب های اجتماعی در طی هشت سال دولت روحانی 🔅کانال حکمرانی فرهنگی🔅 🆔 @Cultural_governance
_ذبیح الله نعیمیان. «مردم‌مداری» در «حکومت ولایی»_. 21. 3. 1400.pdf
216.5K
🔺«مردم‌مداری» در «حکومت ولایی» ✍️نویسنده: حجت‌الاسم ذبیح‌الله نعیمیان، عضو هیأت علمی پژوهشگاه اندیشه سیاسی اسلام 🔹حکومت اسلامی بر پایه‌های مختلفی تکیه می‌زند. اگر حکومت‌داری بر اساس مشارکت گسترده و مستمر مردم سامان بگیرد، می‌توان گفت که توان چنین حکومتی تضمین کننده اقتدار و استحکام آن حکومت باشد. 🔹در جهان معاصر برخی از کشورهای اسلامی ادعای تأسیس حکومت اسلامی را کرده‌اند. اما معمولا این حکومت‌ها بر مدار مشارکت و نقش‌آفرینی مردم سامان نگرفته‌اند و از این رو، ماهیتی آشکارا و یافته‌اند و یا آن که، با قیافه‌ای تلاش کرده‌اند با تمسک به مشارکت‌های صوری و غیر واقعی روزگار بگذرانند. اما جمهوری اسلامی ایران را می‌توان تبلور مشارکت واقعا گسترده و مداوم سیاسی مردم دانست. به همین جهت است که این الگوی حکومتی با عنوان «مردم سالاری دینی» خوانده می‌شود. 🔹در این میان این پرسش می‌تواند طرح شود که دو مفهوم و چه نسبتی دارند و نقش‌آفرینی مردم در حکومت مبتنی بر سالار بودن و زمام‌داری مردم را چگونه می‌توان تحلیل کرد. 🔅کانال حکمرانی فرهنگی🔅 🆔 @Cultural_governance
جلسه اول.pdf
6.17M
🔸اصول و روش های ایده پردازی فرهنگی_اجتماعی 🔅کانال حکمرانی فرهنگی🔅 🆔 @Cultural_governance
New Microsoft Word Document.pdf
337.2K
🔹برای نگارش یک طرح فرهنگی باید ۲۲ مولفه آن تبیین شود 🔹قالب خام نگارش طرح فرهنگی 🔺جهت آموزش به سازمان های فرهنگی به ادمین پیام دهید. 🔅کانال حکمرانی فرهنگی🔅 🆔 @Cultural_governance
جلسه پنجم.pdf
6.43M
🖊استاندار و شیوه طرح نویسی در فضای ستاد های فرهنگی و اجتماعی 🔅کانال حکمرانی فرهنگی🔅 🆔 @Cultural_governance
🖍امروزه ابزارهای تولید محتوا بسیاری وجود دارد و مزیت هر یک بر دیگر مشخصی نمی باشد.سایت زیر با ارزیابی نرم افزارهای تولید محتوا به بررسی های این ابزارهای مجازی می پردازد. 🔎www.toptools4learning.com 🔅کانال حکمرانی فرهنگی🔅 🆔 @Cultural_governance
ابزارهای تولید محتوای الکترونیکی.pdf
938.5K
🔸ابزار های تولید محتوا مجازی 🔅کانال حکمرانی فرهنگی🔅 🆔 @Cultural_governance
مفهوم جریان سازی.pdf
111K
🖌تبیین مفهموم جریان سازی و گفتمان سازی 🔺حجت الاسلام علیرضا پناهیان 🔅کانال حکمرانی فرهنگی🔅 🆔 @Cultural_governance
اگر علاقمند به کار در حوزه مردمی و محله محور هستید و بدنبال مراکز آموزش و محتوایی هستید میتوانید با مراکز زیر ارتباط بگیرید 👇👇👇 🔺شتابدهنده سفیر ♻️https://safirino.ir https://www.instagram.com/safirino.ir 🔺مجموعه مردم یاران ♻️https://mardomyaran.ir https://www.instagram.com/mardomyaran_ir 🔺ستاد پیشرفت ♻️http://setadepishraft.ir https://www.instagram.com/setadepishraft 🔺حلقه وصل ♻️http://hvasl.ir https://www.instagram.com/hvasl.ir 🔅کانال حکمرانی فرهنگی🔅 🆔 @Cultural_governance