eitaa logo
دیدبان هنر و رسانه
68 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
195 ویدیو
45 فایل
*دیدبانی هنر و رسانه با بیشتر خواندن و تمرکز بر دانسته‌های مفید* ✅ ارتباط با ما: @Arab1393 ✅اینستاگرام: https://www.instagram.com/didban_art_media
مشاهده در ایتا
دانلود
2⃣9⃣ 🔰بخش بیست و نهم🔰
1⃣0⃣2⃣ 🔰✳️🔰✳️🔰✳️🔰✳️🔰
👀 🔮 👀 🔮 👀 🔮 👀 🖊کارگردان: کایلی لوپز - سنا سرینیواسان 🕛 مدت زمان: 3 دقیقه 🗓شرکت تولید کننده: Rinngling college of Art+Design 🍃دیدبان هنر و رسانه🍃 @Didban_Art_Media
1⃣9⃣9⃣ ✨ستارگان دروغین آسمان وهم ✨ هنرمند امروز هرگز از خود نمی‌پرسد که آیا این حرف‌ها که می‌خواهیم بیان کنم ارزش گفتن دارد یا نه؛ فقط سعی می‌کند که خوب و هنرمندانه بیان کند. عصر ما عصر ستارگان دروغین آسمان وهم است. 🍃دیدبان هنر و رسانه🍃 @Didban_Art_Media
1⃣0⃣3⃣ 🔰✳️🔰✳️🔰✳️🔰✳️🔰
🎞 🎥 🎞 🎥 🎞 ✨سکه بنداز✨ Insert Coin 📹 کارگردان: جاشوآ وای سویی 🗓محصول: آمریکا- 1399 ♻️شرکت تولید کننده: A Ten Point OH Film 🍃دیدبان هنر و رسانه🍃 @Didban_Art_Media
🔻 🔸 مستند «سکه بنداز» با بررسی تاریخچه بازی‌های ویدئویی به معرفی بازی‌های معروف و نحوه تولید و شکل‌گیری آن می‌پردازد. ⬅️ بازی‌هایی که توسط شرکت بازی‌سازی Midway Games ساخته شدند که در زمینه مفهوم «بازی‌های زنده» تحولی را در این عرصه ایجاد کردند. 💬این مستند از طریق مصاحبه با کارکنان و صاحبان شرکت بازی‌سازی و نیز کسانی که تجربه انجام دادن این بازی‌ها را داشته‌اند، شکل گرفته است. 💬 این مستند به ترفندهای بازی‌سازی، تأثیرات بازی‌ها بر جامعه هدف و نیز درآمدهایی که نصیب صاحبان شرکت بازی‌سازی شده است، می‌پردازد. 🍃دیدبان هنر و رسانه🍃 @Didban_Art_Media
2⃣0⃣0⃣ ✨روش هنر✨ در هنر، روش بیان، نه تجزیه و تحلیل است و نه تعلیل و تبیین که اولی کار علوم تجربی است و دومی کار علوم نظری و فلسفه. در هنر روشی را دنبال می‌نماییم که مخاطب و یا بیننده، خود در جریان قرار بگیرد و خودش لمس کند و احساس کند و همان طور که هنرمند دیده، خود او هم ببیند و به رابطه‌ها پی ببرد و به اعماق آنها سفر کند، اگر چه در زندگی از آنها ساده می‌گذشته و چشم می‌پوشیده، ولی در هنر با تکیه به خصوصیّات اصلی حادثه و یا حذف حادثه‌های مزاحم، مخاطب می‌تواند رابطه‌ها را روشن‌تر بفهمد و بیابد. 🍃دیدبان هنر و رسانه🍃 @Didban_Art_Media
1⃣0⃣4⃣ 🔰✳️🔰✳️🔰✳️🔰✳️🔰
🎞 🎥 🎞 🎥 🎞 ✨آبادان یازده ۶۰✨ 👤کارگردان: مهرداد خوشبخت 🗓 محصول: ایران-1399 📝فیلم‌نامه‌نویس: حسین تراب نژاد ♻️شرکت تولید کننده: سازمان هنری رسانه‌ای اوج 🍃دیدبان هنر و رسانه🍃 @Didban_Art_Media
معرفی_فیلم🔻 🔸فیلم «آبادان یازده 60» بر پایه رویدادهای واقعی ساخته شده است و روزهای آغازین جنگ تحمیلی عراق علیه ایران را روایت می‌کند. ☑️ روزهایی که به سقوط خرمشهر منجر شد و آبادان در محاصره قرار گرفت. ❇️ این فیلم با تمرکز بر فعالیت رادیو نفت ملی آبادان، به نقش و تأثیر آن به عنوان رسانه مطرح زمان خود می‌پردازد. 💬 فیلم روایت حضور چندین نفر از کارکنان رادیو آبادان است که برای حفظ آبادان و جلوگیری از سقوط تلاش می‌کنند تا رادیو وظیفه خود را در آن شرایط بحرانی به درستی انجام دهد. 🍃دیدبان هنر و رسانه🍃 @Didban_Art_Media
2⃣0⃣1⃣ ✨تهذیب نفس✨ هنرمند مسلمان بدون تهذیب نفس، هنرمند مسلمان نیست و تا زمانی که خود را از سلطه نفسانیّات خود و دیگران کنار نکشد و وارد عالم اله نشود، قادر به خلق اثر الهی نیست. 🍃دیدبان هنر و رسانه🍃 @Didban_Art_Media
2⃣9⃣ 🔰✳️🔰✳️🔰✳️🔰✳️🔰
✨سینما و جذابیت ۳ ✨ ⬅️ باید تماشاگر فیلم را انسانی صاحب عقل، اراده و حریت ذاتی دانست 🍃دیدبان هنر و رسانه🍃 @Didban_Art_Media
1⃣0⃣5⃣ 🔰✳️🔰✳️🔰✳️🔰✳️🔰
📚📖📚📖📚📖📚📖📚 ✨جامعه فرسودگی؛ جامعه شفافیت✨ 🖌نویسنده: بیونگ چول هان 📝مترجم: محمد معماریان 📚انتشارات: ترجمان علوم انسانی 🍃دیدبان هنر و رسانه🍃 @Didban_Art_Media
🔻 🔸«بیونگ چول هان» فیلسوف و متفکر کره‌ای که در آلمان به تحصیل فلسفه پرداخته است. ⬅️ او در کتاب «جامعه فرسودگی؛ جامعه شفافیت» با نگاهی نقّادانه به بررسی ساختار جامعه دیجیتال می‌پردازد. 🔸دغدغه اصلی او سیر گذار از جامعه پسا صنعتی به جامعه دیجیتال است. 💬 او در آسیب‌شناسی وضع موجود و نقد شرایط به وجود آمده، آینده و جهتی که جامعه دیجیتال به سمت آن حرکت می‌کند را روشن می‌سازد. 💬 بی‌معنایی، از بین رفتن قدرت تمرکز، استثمار خویشتن، زیادتی ایجاب، نمایش ‌محوری و از همه مهم‌‌تر افسردگی و فسردگی از جمله مفاهیمی است که بیونگ چول هان به واکاوی آنها می‌پردازد. 🍃دیدبان هنر و رسانه🍃 @Didban_Art_Media
📌📌📌📌📌📌 ✂️ در جامعه نمایش‌محور، هر سوژه‌ای اُبژه تبلیغگر خویش نیز هست. هر چیزی با ارزش نمایشی‌اش سنجیده می‌شود. جامعه نمایش‌محور جامعه هرزه‌نگاری است. همه چیز بیرونی، برهنه، بی‌حفاظ و به تماشا گذاشته شده است. نمایش که زیاده از حد شود، هر چیزی به کالا تبدیل می‌شود: بدون داشتن «هیچ سرّی»، آن چیز محکوم به بلع بلافاصله است. اقتصاد سرمایه‌دارانه نمایش اجباری را بر همه چیز تحمیل می‌کند. صحنه‌آراییِ نمایش فی نفسه ارزش‌آفرین است: ماهیت ذاتی چیزها رها شده است. آنها ناپدید می‌شوند، اما نه در تاریکی، که به واسطه ظهور بی‌حد. در حالت مرسوم‌تر، خاتمه چیزهای مرئی در خفا و سکوت رقم نمی‌خورد، بلکه مرئی‌تر از آن می‌شوند که مرئی باشند و این وقاحت است. 📕جامعه فرسودگی؛جامعه شفافیت 📖 صفحه ۱۱۰ 🍃دیدبان هنر و رسانه🍃 @Didban_Art_Media