بسمه تعالی
قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۰۳):
لایحه تقاضای کیفرخواست علیه نانکلی؛
(بخش ۰۶)
ارائه شده به مقامات قزوین و ضمیمه نامه به دادستان:
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/391
ادامه پیام https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/395
... آیا این روستای کوچک ۶۰ هکتاری (البته در گسترهای از نوک قلهها تا ته درههای آن) دارای کمترین امکانی برای فرضا احداث کارخانه صنعتی برخوردار است؟!
آیا این روستا تاکنون (غیر از کارگاه کوچک آهنگری مرحوم اوستاعباس که آنهم متروکه شد!) رنگ کارگاه فنی به خود دیده است؟!
آیا این روستای کوهستانی، دارای مراتعی برای چریدن گاو و گوسفند هست؟!
آیا این روستا تاکنون رنگ گاوداری به خود دیده است؟!
آیا این روستا استعداد پرورش اسب و ماهی و ماکیان دارد؟!
آیا این روستا تاکنون رنگ مرغداری به خود دیده است؟!
آیا دو نوبت دامداری گلهای در این روستا، توجیه اقتصادی و پایداری داشته است؟! پس چرا هر دو مورد به شکست و زیان انجامید؟!
آیا این روستا از معادن و منابع طبیعی سطحی و عمقی مکشوفهای برخوردار است؟!
آیا این روستا به غیر از هوای نسبتاً خوب (آنهم صرفا در نیمه دوم بهار و کل تابستان) چیز مفیدی دارد؟! (روستائی که در نیمه دوم پائیز و کل زمستان آن نمیشود از خانه بیرون آمد، چه جذابیتی برای کار و زندگی دارد؟!)
آیا این روستا تاکنون ازدحامی از زوار و گردشگران به خود دیده است؟!
(البته مثل خیلی از نقاط ایرانزمین، ظرفیت جذب گردشگری محدودی دارد که معلوم نیست به سرمایهگذاری آن بیارزد!)
بنده نمیخواهم تو سر ارزش اقتصادی (البته نداشته) این روستا بزنم، ولیکن اگر کلاه خودمان را قاضی کنیم، براستی؛
آیا این روستا بجز استفاده ییلاقی (آنهم صرفاً برای کسانی که به اینجا عادت کرده یا خاطره و علقهای عاطفی و یا قبور اجدادی دارند) چیز قابل توجهی دارد؟!
آیا این روستا دارای جمعیت ماهر و کاری قابل توجهی است که بتوان روی سرمایه اجتماعی آن، کمترین حسابی باز کرد؟!
آخر این روستا (بغیر از دفینهها و عتیقههای احتمالی!)، چه چیزی دارد که باعث جلب توجه جدی امثال نانکلی بدان شده است؟!
تا آنجا که در سرما و برف و بوران بهمنماه (که خود اهالی، طاقت ماندن در اینجا را ندارند!) او را به اینجا میکشاند تا مخفیانه، خانههای اهالی را یکی یکی طواف کند و با چکمههای خود در برفها فرو برود و...؟!
لذا توجه شما را به کنار هم چیدن این قطعات جلب میکنم تا خودتان ببینید چه جورچینی از وقایع شکل میگیرد و آنگاه بر اساس پازلی که در ذهنتان ترسیم میشود، تصمیم بگیرید که اقدام اساسی اهالی چه باید باشد؟
۱) مخالفت شدید افراد معلومالحال با نصب دوربین مداربسته در مبادی ورودی و خروجی روستا
۲) حفاریهای بهار ۹۴ توسط همان افراد معلومالحال
۳) پولدار شدن ناگهانی دو خانواده (همان افراد معلومالحال) بدون زمین
۴) واقعه شگفتانگیز چکمه سفید نانکلی زمستان ۹۴
۵) گزارش ماوقع در ۹۵ توسط دهیار بومی
۶) لت و پار کردن دهیار و پسرش (که اصرار به نصب دوربین مداربسته و یافتن حفارها دارند) به قصد کشتن آنان (در تیرماه ۱۳۹۵)
۷) سپردن نگهبانی روستا (در سال حفاریها) به غریبهای با معرفی عضو خانوادهای که بعد از آن ناگهان پولدار شدند!
۸) خانوادههای پولدار شده، همسایه دیوار به دیوار بقعه بودند.
۹) دور انداختن دوربینهای مداربستهای که اهالی پول آنرا پرداختهاند!
۱۰) سپردن نگهبانی سالهای بعد روستا به خانوادهای که با دهیار و پسرش (در حد قتل) دشمنی داشتند!
۱۱) دستبرد به مدارک پرونده این روستا در اوقاف
۱۲) تعویض ضریح امامزاده و بالتبع کندهکاوی ذیربط!
۱۳) بتونریزی سریع محل حفاری قبل از بررسی فنی دستبرد به زیرزمین بقعه توسط نماینده اوقاف (اتفاقا فامیل همسایه دیوار به دیوار امامزاده هم است!)
۱۴) ممنوعیت ارائه خدمات ادارات محلی به اهالی با دستور نانکلی (بمنظور تحمیل رهاسازی مطلق روستا و بالتبع متروکه شدن آن یا تبدیل مالکیت اجدادی به قرارداد موقت استیجاری)!
۱۵) علم کردن وقفنامه جعلی دارای مفاد فوقالعاده خطرناک
۱۶) صدور بخشنامههای تحکمی و غیرقانونی اوقاف به شورای روستا»
...ادامه دارد.
سیدمحمدحسینی(منتظر)
بهار ۱۴۰۲
🆔 @SayyedAlaaddin
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۰۴):
لایحه تقاضای کیفرخواست علیه نانکلی؛
(بخش ۰۷)
ارائه شده به مقامات قزوین و ضمیمه نامه به دادستان:
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/391
ادامه پیام https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/397
۸) مجید نانکلی (رئیس جدید اوقاف بوئینزهرا) پس از تمدید حکم تولیت امامزاده برای احمد داودی و تحت سلطه گرفتن شورای سوم روستا (دو حسنآبادی شورای اول + امین موقوفه) مخفیانه برای جاسوسی از اوضاع روستا بعضویت گروه واتساپی روستا در آمده و اقدام به صدور نامهها و بخشنامههای غیرقانونی علیه اهالی روستا میکند. بدنبال تحکمات وی، آ.سیدمیرشجاعالدین، مجددا تعدادی از اهالی را با خود همراه ساخته و راهی اوقاف بوئین میشوند. طی مذاکره و صورتجلسهای (مورخه ۱۴۰۰/۱۰/۲۳) موافقت میشود که وقفنامه اصلی (صورتجلسه حل اختلاف ۱۲۹۹قمری) ملاک تفاهم و عمل قرار بگیرد. ولیکن نانکلی ظرف ۴۱ روز با بدعهدی آشکاری نسبت به برجام مذکور طی یک بخشنامه، مجددا با استناد به وقفنامه جعلی، مدعی مالکیت ششدانگ روستا میشود! (و از اینجاست که بنده وارد ماجرا شده و در قالب به اشتراک گذاشتن دهها پیام و مدرک از طریق فضای مجازی در واتساپ و ایتا به روشنگری اهالی پرداختم که مطالعه آنها خواننده را به کلیه جزئیات مسئله واقف میسازد) نشانی کانالهای حم در ایتا:
🆔 @SayyedAlaaddin
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
ورود بنده به تنازع اوقاف با اهالی ابتدائاً چندان جدی نبود. زیرا حتی اگر شرط «حضور و حیات» سادات در وقفنامه جعلی هم معیار عمل (حقانیت آنان در مالکیت و امکان تولیت اوقاف) قرار گرفته باشد، با توجه به اینکه مالکین، حضور و حیات دارند بالتبع ادعای اوقاف، واهی خواهد بود. فلذا بر اساس همان مسموعات و شایعات محلی که إشعار به «وقف خاص بودن چهار دانگ روستا به سادات» داشت، گمان کردم طی نامهای به ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه، میتوان مشکل مذکور را حل نمود. فلذا نامه مفصلی (در تاریخ ۱۴۰۱/۱/۱۵) تحریر و تحویل دفتر ایشان دادم ولیکن علیرغم پیگیریهای مختلف پاسخی دریافت نکردم که خلاف قانون لزوم تکریم ارباب رجوع بود! فلذا اقدام به تحریر و تحویل نامه دوم خود نمودم که قدری تحریکآمیز بود تا شاید جوابی بدهند که باز هم پاسخی ندادند (که نشانگر خالی بودن دست سازمان اوقاف از وقفنامه یا مدرک معتبری دال بر وقفیت کل یا جزئی از روستاست) و نهایتا پس از ماهها پیگیری بنده، یکی از کارشناسهای اوقاف مرکز گفت: قرار شد در مسئله روستای شما اوقاف رأساً تصمیم نگرفته و بلکه حل مسئله را به دادگاه ارجاع بدهد. و پس از آن بود که مترصد ارجاع پرونده دعوای اوقاف با سادات (مالکین) روستا به دادگاه بودیم که نهایتا پس از برگزاری مخفیانه و مکارانه دادگاهی در همین مطلب (در تاریخ ۱۴۰۲/۸/۲۲) از آن مطلع شدیم که در شکل اجراء اقدامی بسیار مذبوحانه بود!
۹) پس از بدعهدی نانکلی نسبت به صورتجلسه مشهور به «استمهال یکساله» (که بنوبه خود باعث تشدید اختلافات اهالی گردید!) آ.سیدمیرشجاع حسینی، دست به دامن امام جمعه محترم شهرستان آوج شد تا نزاع مذکور حتیالامکان بصورت مسالمتآمیز حل و فصل گردد و بالاخره رئیس اوقاف هم با تأخیری قابل توجه! اعلام آمادگی کرد و جلسه حل اختلاف به میزبانی امام جمعه آوج در تاریخ ۱۴۰۱/۵/۲۲ برگزار گردید ولیکن خروجی آن؛ توصیه حاجآقای موسوی بود که به نمایندگان سادات صریحا اعلام کرد: شما هیچ چارهای بجز شکایت رسمی به دادگاه ندارید. از آنجا که اوقاف مرکز هم گفته بود؛ رأی دادگاه پایانبخش این قضیه خواهد بود، توجه اهالی هم به شکایت و دادگاه متمرکز گردید. فلذا بنده هم شروع به مطالعه جدی مدارک و مسائل نمودم و پی بردم که چهاردانگ روستا اساسا «موقوفه خاص» هم نیست و بلکه اجداد سادات از ابتدای امر «مالک» آن بودهاند. همچنانکه در قدیمیترین مدرک (وصیتنامه ۱۳۰۱ قمری مرحوم آ.سیدحسنبابا؛ معمار بازسازی بقعه و گنبد امامزاده و نیز سازنده اولین خانهها در روستا؛ جد سوم بنده) هم هیچ اشارهای به موقوفه بودن چیزی ننموده است.
اهالی در حال رایزنی بودند که مسئله را از طریق «نهادهای بالادستی ادارات دولتی» حل و فصل کنند یا با «مراجعه مستقیم به دادگاه»؟! خبردار شدیم که دادگاه آوج (در غیاب اهالی!) حکم به «بطلان دعوا» صادر کرده است! زیرا ...
...ادامه دارد.
سیدمحمدحسینی(منتظر)
بهار ۱۴۰۲
🆔 @SayyedAlaaddin
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی امامزاده علاءالدین
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۰۵):
لایحه تقاضای کیفرخواست علیه نانکلی؛
(بخش ۰۸)
ارائه شده به مقامات قزوین و ضمیمه نامه به دادستان:
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/391
ادامه پیام https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/398
... زیرا نانکلی بدون کمترین اطلاعرسانی به اهالی روستا یا شورای روستا و یا به امین اوقاف، اقدام به شکایت علیه اجداد متوفای روستا نموده است! و تاریخ آن ۱۰ روز قبل از جلسه تفاهمجویانه امام جمعه آوج بوده است!
نانکلی در شکایت مخفیانه خود تنها مدرکی که برای اثبات «موقوفه بودن ششدانگ روستا» به دادگاه ارائه داده بود، متن تایپشده وقفنامه جعلی بود و بس! و هیچکدام از مکاتبات فیمابین و مدارک تقدیمی ما به اوقاف را ضمیمه پرونده نکرده بود! که نشان میداد فاقد هرگونه عدالت و نجابت و بیطرفی در موضوع است. مضافا که از عبارات ۱۰ گانه دادخواست وی، ۹ مورد آن دروغ و تهمت و بهتان است! با دادخواست تجدیدنظرخواهی نانکلی، پرونده به دادگاه تجدیدنظر قزوین ارجاع شد که بنده هم بعنوان «اعتراض شخص ثالث» بدان ورود پیدا کردم. دادگاه تجدیدنظر قزوین، رأی دادگاه بدوی آوج را (باستثناء پدر بنده؛ مرحوم حاجسیدمیربابا) بعلت نقص پرونده، نقض کرد و دادگاه آوج هم ۱۴۰۲/۳/۳ را روز رسیدگی مجدد به پرونده تعیین فرموده است.
قاعدتا نانکلی بعلت شکایت علیه اموات (و عدم امکان استنطاق و محاکمه مردگان توسط دادگاه) نتیجه مطلوبی از این دادگاه نخواهد گرفت مگر آنکه اعمال نفوذ شدیدی صورت بگیرد که بسیار بعید است. همچنانکه بسیار بعید است جرأت کند که مجددا علیه صدها نفر از بازماندگان آن ۱۸ متهم به رحمت خدا رفته، شکایت نماید. آنهم وقتی که هیچگونه مدرک معتبر و محکمهپسندی مبنی بر موقوفه بودن حتی یکوجب از ششدانگ این روستا را ندارد! و در شکایت علیه مردگان روستا هم گمان میکرد با فریب دادگاه و دور زدن قانون میتواند اهالی را از مالکیت خود، ساقط گرداند! و روستا را از «ید تصرفی مالکانه صدها ساله» آنان خارج نماید و اخراج «مستأجرین» هم بنحو اولی، آسانترین کار برای نانکلی است.
ولیکن آخرین نکته حائز اهمیت مسئله اینجاست که؛ إشعاریه اداره ثبت آوج که در جواب استعلامیه دادگاه بدوی تقدیم دادگاه شده است، مشعر به اینست که اوقاف هیچگونه مدرکی برای موقوفه بودن حتی رقبه کوچکی از روستا ندارد چه برسد به دو دانگ یا چهار دانگ و یا ششدانگ آن. ولیکن طبق آخرین گزارشات دریافتی از دادگاه جاری، ظاهرا اداره ثبت آوج (که ریاست آن - آقای آبسالان - رفاقتی با نانکلی دارد و در حضور بنده هم بدان اذعان کرد) اخیراً برای دو دانگ روستا سند مالکیت برای اوقاف صادر کرده است!!! بدون آنکه معلوم شود مستند آن چیست؟!
در عین حال اهالی محترم روستا که عمدتا از سادات هستند، با موقوفه بودن دو دانگ روستا هیچگونه مشکلی ندارند و بلکه مشتاق آن هستند. زیرا همچون سیره اعتقادی اجداد خود معتقدند که چنین امامزاده معتبری (سید علاءالدین) شایسته نیست که موقوفهای نداشته باشد فلذا آمادگی دارند که برای موقوفه شدن دو دانگ روستا با مشارکت در وقفیت دو دانگ «تولید سند» نمایند. ولیکن بلحاظ رسوائیهائی که اداره اوقاف پدید آورده است، هیچگونه تمایلی به تصدیگری اوقاف بر آن ندارند و شاید ترجیح میدهند که فرضا «سازمان موقوفات آستان قدس رضوی»، متولی نظارت و تولیت آن باشد. در غیر اینصورت، بلحاظ تداوم زمینههای فتنه، جنایت علیه سادات هر لحظه در کمین خواهد بود.
خواستههای ما از دادگاه محترم عبارتند از:
۱) مجازات آقای مجید نانکلی (بلحاظ انواع تخلفات و جرائمی که مرتکب شده و زمینههای جنایت علیه دهیاران بومی را فراهم ساخته است)
۲) ابطال کلیه وقفنامههای جعلی (که بهانهای برای ارتکاب انواع اقدامات نامشروع اوقاف و اذناب آن علیه سادات معزز گشته و خواهد گشت!)
۳) ابطال کلیه بخشنامههای غیرقانونی اداره اوقاف و رسیدگی به مسئله «ترک خدمت» ادارات آوج در قبال روستای امامزاده علاءالدین
۴) خلع ید کامل سازمان اوقاف از چنگاندازی به این روستا (که تاکنون هیچگونه قدمی حتی کوچک برای حفظ، إحیاء و توسعه آن برنداشته است)
۵) مکلف ساختن «سازمان میراث فرهنگی» به مراقبت جدی از دفینههای احتمالی در جای جای این روستا که اشخاص حقیقی و حقوقی متعددی را دیوانه خود کرده است!
۶) انحلال شورای روستا (که شریک و آتشبیار تمام نقشهها و فتنهها و اقدامات شوم نانکلی و حفارهای مخالف نصب دوربین مداربسته در جهت ویرانی و فشار بر اهالی جهت خالیسازی روستا از اهالی و زوار محترم امامزاده و برخی تخلفات دیگر بوده است)
و السلام علی من اتبع الهدی
مدارک و الباقی اطلاعات در پرونده موجود است. در صورت نیاز به توضیحات بیشتر در خدمتم:
سیدمحمدحسینی(منتظر)
(پایان لایحه تقاضای کیفرخواست علیه نانکلی، تحویلی ۱۴۰۲/۳/۲)
@SayyedAlaaddin
💠
@GonbadeFirozeh
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۰۶):
نامههای همزمان به مقامات قزوین؛
(بخش ۱):
بسمه تعالی
جناب حجت الاسلام حاجآقای سیدمصطفی مجیدی
مدیرکل محترم اوقاف و امور خیریه قزوین زیدعزه
با سلام و احترام، به پیوست ضمائمی بشرح ذیل؛
- ۱ صفحه شکوائیه کیفری علیه رئیس اداره اوقاف بوئینزهرا (مجید نانکلی)
- ۵ صفحه تقاضای صدور کیفرخواست علیه آقای مجید نانکلی (از دادستان قزوین)
- ۲ صفحه نامه به فرماندار آوج جهت تقاضای «انحلال شورای روستا» (بعلت تخلفات متراکم هر سه عضو آن)
- ۱ صفحه استدعای دخالت نماینده محترم ولی فقیه در امر تثبیت موقوفگی دو دانگ برای امامزاده علاءالدین
- ۱ صفحه استدعای تحقیقات جامع و مکفی از اوضاع روستا جهت تصمیمات و صدور دستورات لازمه استانداری
مستدعی است ضمن ملاحظه مفاد این ضمائم، دستور فرمائید، ترتیبی اتخاذ گرد که صلاحیت ریاست آقای مجید نانکلی بر اداره اوقاف بوئینزهرا مجدداً مورد بررسی دستگاه تحت امر جنابعالی قرار بگیرد.
شاید بررسی حضور مخفیانه و نابهنگام مشارالیه در روستا (بهمن ماه ۱۳۹۴) در پوشش متراژ خانههای اهالی روستا آغاز مناسبی برای تحقیقات دقیق در باره عملکرد ایشان باشد. البته طبق اعتراف رئیس شورای روستای امامزاده علاءالدین، نامبرده در زمان ریاست آقای محمدرضا رحمانی و به دستور اوقاف قزوین مبادرت به این امر کاملا مشکوک نموده است ولیکن در ذهنیت اهالی روستا این شائبه را برانگیخته است که وی با اغراض شخصی در جستجوی دفینههای این روستا بوده است!
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/86
تصویر اعتراف شورای روستا در کانال اطلاعرسانی شورا به قضیه متراژ مخفیانه خانههای اهالی (توسط مجید نانکلی در زمستان ۱۳۹۴ که ریاست اوقاف بر عهده محمدضا رحمانی بوده است)
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/85
آیا متراژ املاک اهالی روستا واقعاً
به تقاضای اوقاف قزوین صورت گرفته است؟!
چرا مخفیانه؟!
و نتیجه آن مأموریت چه بوده است؟!
آیا اهالی حق دارند بدانند که در غیاب زمستانی آنها
چه اتفاقی علیه آنها رقم خورده است؟!
اساساً ادارات اوقاف چه مدرک محکمهپسندی
برای توجیه دخالتهای عجیب و غریب خود
در امور این روستا و توسعه و تشدید اختلافات بین اهالی آن دارند؟!
جهت اطلاع از جزئیات ماوقع میتوانید به گزارشات مسلسل بنده در «کانال سید علاءالدین» در شبکه اجتماعی پیامرسان ایتا به نشانی ذیل مراجعه بفرمائید:
https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9
الاحقر؛ سید محمد حسینی (منتظر)
نماینده جمعی از سادات حسینی و موسوی روستای امامزاده علاءالدین
09351327794 + 09102878607
۱۴۰۲/۳/۱
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/406
(این نامه ☝️ را بنده در تاریخ ۱۴۰۲/۳/۲ شخصاً به دفتر مخاطب نامه در قزوین تحویل دادم.)
...ادامه دارد.
سیدمحمدحسینی(منتظر)
بهار ۱۴۰۲
🆔 @SayyedAlaaddin
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۰۷):
نامههای همزمان به مقامات قزوین؛
(بخش ۲):
بسمه تعالی
امام جمعه محترم قزوین و نماینده معزز ولی فقیه در استان
حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای عبدالکریم عابدینی دام عزه
با سلام و احترام، به پیوست ضمائمی بشرح ذیل؛
- ۱ صفحه شکوائیه کیفری علیه رئیس اداره اوقاف بوئینزهرا (مجید نانکلی)
- ۵ صفحه تقاضای صدور کیفرخواست علیه آقای مجید نانکلی (از دادستان قزوین)
- ۲ صفحه نامه به فرماندار آوج جهت تقاضای «انحلال شورای روستا» (بعلت تخلفات متراکم هر سه عضو آن)
- ۱ صفحه استدعای تحقیقات جامع و مکفی از اوضاع روستا جهت تصمیمات و صدور دستورات لازمه استانداری
- ۱ صفحه تقاضانامه (به مدیرکل اوقاف) بررسی مجدد صلاحیت آقای مجید نانکلی در ریاست اوقاف بوئینزهرا
مستدعی است ضمن ملاحظه مفاد این ضمائم، دستور فرمائید، ترتیبی اتخاذ گرد که دو دانگ روستای امامزاده علاءالدین؛
اولا) بعنوان موقوفه خاص امام زاده علاءالدین تثبیت گردد و (با همکاری کلیه دستگاهها و نهادهای ذیربط) مالکیت یک دانگ این روستا (حدود ده هکتار) که بصورت رقبات خرد، لوطیخور شده است به امامزاده برگردد.
ثانیا) تولیت آن به «آستان قدس رضوی» (ولو بصورت موقت) واگذار گردیده و از ادارات اوقاف قزوین و بوئین، مطلقا خلع ید شود.
جهت اطلاع از جزئیات ماوقع میتوانید به گزارشات مسلسل بنده در «کانال سید علاءالدین» در شبکه اجتماعی پیامرسان ایتا به نشانی ذیل مراجعه بفرمائید:
https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9
الاحقر؛ سید محمد حسینی (منتظر)
نماینده جمعی از سادات حسینی و موسوی روستای امامزاده علاءالدین
09351327794 + 09102878607
۱۴۰۲/۳/۱
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/408
این نامه را بنده در تاریخ ۱۴۰۲/۳/۲ شخصاً به دفتر مخاطب نامه در قزوین تحویل دادم.
...ادامه دارد.
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
بهار ۱۴۰۲
🆔 @SayyedAlaaddin
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۰۸):
نامههای همزمان به مقامات قزوین؛
(بخش ۳):
بسمه تعالی
محضر محترم استاندار قزوین
جناب آقای محمدمهدی اعلائی زیدعزه
با سلام و احترام، به پیوست ضمائمی بشرح ذیل؛
- ۱ صفحه شکوائیه کیفری علیه رئیس اداره اوقاف بوئینزهرا (مجید نانکلی)
- ۵ صفحه تقاضای صدور کیفرخواست علیه آقای مجید نانکلی (از دادستان قزوین)
- ۲ صفحه نامه به فرماندار آوج جهت تقاضای «انحلال شورای روستا» (بعلت تخلفات متراکم هر سه عضو آن)
- ۱ صفحه استدعای دخالت نماینده محترم ولی فقیه در امر تثبیت موقوفگی دو دانگ برای امامزاده علاءالدین
- ۱ صفحه تقاضانامه (به مدیرکل اوقاف) بررسی مجدد صلاحیت آقای مجید نانکلی در ریاست اوقاف بوئینزهرا
مستدعی است ضمن ملاحظه مفاد این ضمائم، دستور فرمائید، از اوضاع روستای امامزاده علاءالدین (که متاسفانه بعلت دخالتهای بی حد و حصر و غیرقانونی اداره اوقاف بوئینزهرا و نیز ترک خدمت ادارات آوج) به آشفتگی کشیده شده است، تحقیقات مکفی بعمل آید.
این روستای کوچک حدود ۱۰۰۰ نفره متشکل از حداقل ۱۰ فامیل است که (بعضا اختلافات شدیدی با هم دارند!) محقق و بازرس شما قاعدتا با همه آنها باید گفتگو نماید نه دو سه تا از آنها تا احاطه جامع و کاملی شکل بگیرد، وگرنه گزارشات ناقص و یکطرفهای دریافت خواهد کرد و بالتبع قضاوت عادلانه و برنامهریزی مناسبی بدنبال نخواهد داشت.
ضمنا برگزاری جلسه عمومی، قابل توصیه نیست! زیرا معمولا اهالی این روستا بعللی (بویژه بافت اجتماعی و خانوادگی درهم تنیده)، متاسفانه در جلسات عمومی یا اظهار نظر نمیکنند یا بعضاً حتی خلاف نظر اصلی خود، حرف میزنند! فلذا مأمور شما حتیالامکان باید بصورت فرد به فرد بدون حضور غیر، تحقیق و گفتگو نماید تا به واقعیات پنهان مسائل، واقف گردد. إنشآءالله
جهت اطلاع از جزئیات ماوقع میتوانید به گزارشات مسلسل بنده در «کانال سید علاءالدین» در شبکه اجتماعی پیامرسان ایتا به نشانی ذیل مراجعه بفرمائید:
https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9
الاحقر؛ سید محمد حسینی (منتظر)
نماینده جمعی از سادات حسینی و موسوی روستای امامزاده علاءالدین
09351327794 + 09102878607
۱۴۰۲/۳/۱
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/407
این نامه را بنده در تاریخ ۱۴۰۲/۳/۲ شخصاً به دفتر مخاطب نامه در قزوین تحویل دادم.
...ادامه دارد.
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
بهار ۱۴۰۲
🆔 @SayyedAlaaddin
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
گنبد فیروزه
بسمه تعالی قابل توجه اهالی امامزاده علاءالدین طبق آخرین اطلاعات و مدارک دریافتی از پرونده شکایت نان
چه کسانی هنوز در حیرت به سر میبرند؟!
چه کسانی بیگانه با غیرت هستند؟!
😳🤔
✅ کانالهای حم در ایتا
💠
🆔 eitaa.com/chelcheraaqHM
💠
🆔 eitaa.com/SayyedAlaaddin
💠
🆔 eitaa.com/GonbadeFirozeh
💠
🆔 eitaa.com/SMHM212
✅
گنبد فیروزه
بسمه تعالی قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۰۵۵): پاسخ حرافی
ادعای دروغین جوعللغ مبنی بر «صدور سند توسط اداره ثبت برای اوقاف» مستند به صورتجلسه استمهالیه که در حاشیه آن، آ.میرشجاع اقدام به تحویل وقفنامه اصلی (البته برای بار دوم) به رئیس اوقاف نموده است!!!
حتی یکی از همپالگیهای وی طی پیامی به بنده ادعا کرد که شخصاً آن سند را در کنار پسرعمویش، دیده است!!!
در حالیکه هر دو کذاب بودند و هستند و هیچ بهرهای از سیادت نبردهاند!
اگر در ادعایشان صداقتی داشتند، آنرا (با توجه به نوع برخورد تند و حیثیتی بنده) به اشتراک میگذاشتند یا خود نانکلی آنرا به دادگاه تجدیدنظرخواهی خود ارائه میداد.
علت اینهمه دروغ و دونگ و رنگرزی این پفیوزهای بیغیرت، چیست؟!!!
آیا کسی میتواند توضیحی بدهد؟
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
۹ خرداد ۱۴۰۲
✅ کانالهای حم در ایتا
💠
🆔 eitaa.com/chelcheraaqHM
💠
🆔 eitaa.com/SayyedAlaaddin
💠
🆔 eitaa.com/GonbadeFirozeh
💠
🆔 eitaa.com/SMHM212
✅
هدایت شده از حیفه نبینی/یک از هزاران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آغاز فساد مفسدین از کجاست؟
امام خمینی جواب میدهند: ☝️
💠کانال چلچراغ #معارف و #احکام حم 👇
🆔 @chelcheraaqHM
نامه به مدیرکل اوقاف.pdf
218.8K
این نامه را بنده در تاریخ 1402/3/2 شخصاً در قزوین به دفتر مدیرکل اوقاف قزوین تحویل دادم.
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/400
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
بهار ۱۴۰۲
🆔 @SayyedAlaaddin
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
نامه به استاندار قزوین.pdf
133.1K
این نامه را بنده در تاریخ 1402/3/2 شخصاً در قزوین به دفتر استاندار قزوین تحویل دادم.
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/402
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
بهار ۱۴۰۲
🆔 @SayyedAlaaddin
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
نامه به امام جمعه قزوین.pdf
130.5K
این نامه را بنده در تاریخ 1402/3/2 شخصاً در قزوین به دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین تحویل دادم.
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/401
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
بهار ۱۴۰۲
🆔 @SayyedAlaaddin
💠
🆔 @GonbadeFirozeh