بسمه تعالی
قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۰۰):
لایحه تقاضای کیفرخواست علیه نانکلی
(بخش ۰۳)
ارائه شده به مقامات قزوین و ضمیمه نامه به دادستان:
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/391
بسمه تعالی
خلاصهنامه «قصه فتنه خونین اقدام تروریستی علیه تنها دهیاران بومی» روستای امامزاده سید علاءالدین و نقش بارز اداره اوقاف بوئینزهرا در این ماجرای جنایتکارانه!
۱) ماجرای تلخ حمله تروریستی به دهیاران بومی این روستا از آقای مجید نانکلی آغاز میگردد که در سوز و سرمای بهمن ماه ۱۳۹۴ بصورت مخفیانه و به مدت چندین شبانهروز، مورد میزبانی و پذیرائی یکی از مستأجرین دو دانگ موقوفه امامزاده (آقای حسن حسنآبادی)، که اینک ریاست شورای روستا را هم به چنگ آورده است قرار میگیرد. لازم به ذکر است که؛ این واقعه بسیار عجیب، بدنبال گزارشات متعدد حفاریهای غیرمجاز توسط اولین دهیار بومی در پائیز همانسال صورت گرفته است که مسابقه تحریکآمیز به گردن گرفتن دیه در بین برخی از نانجیبهای روستا برای قتل او را بدنبال داشت!
حضور مخفیانه و پنهانی نانکلی در سردترین ماه روستا و سرکشی به یکایک خانههای اهالی (به بهانه متراژ خانههای اهالی! و بدون هیچگونه هماهنگی با دهیار و شورای روستا!)، پیامد وقوع حفاریهای غیرمجاز در جوانب عمارت بقعه مبارکه امامزاده و نیز خانههای اطراف آن، بسیار معنیدار است! انتخاب مقطع برف و بوران سرد بهمنماه برای حضور و فعالیت میدانی سه شبانهروزی مجیدنانکلی در این روستا (که در بین اهالی به ماجرای «چکمه سفید» مشهور شده است و احتمالا دستگاه همراه وی گنجیاب بوده نه متراژ!) از آنجهت صورت گرفته است که نه تنها قریب باتفاق اهالی حضور ندارند (زیرا اهالی این روستا همانند اهالی سایر روستاهای همجوار معمولا زیست فصلی دارند) بلکه معدودی از اهالی هم که احیانا حضور دارند در این ماه معمولا از خانههای پردهکشیده خود خارج نمیشوند تا شاهد باشند که فرضا در معابر چه میگذرد!
۲) بافت جمعیتی ساکنین این روستای ۶۰ هکتاری از قدیمالایام آن (با قدمتی کمتر از ۳۰۰ سال و با جمعیتی کمتر از ۱۰۰۰ نفر) عبارتند از:
- حدود یک سوم؛ سادات حسینی ۱ و ۲ (= مالکین دو دانگ) - حدود یک سوم؛ سادات موسوی ۱ و ۲ (= مالکین دو دانگ)
- حدود یک سوم؛ غیرسادات یعنی؛ داودیهای ۱ و ۲ و ۳ + حسنآبادیهای ۱ و ۲ و ۳ + میرزائیها + معینیها + جدیدالورودها (= زارعین و مستأجرین دو دانگ موقوفه امامزاده یا یک سوم روستا که فاقد ثبت رسمی یا سند معتبر وقفیت است!) {مراد از ۱ و ۲ و ۳ اشاره به تفاوت اجداد قبلی ایشان است}
مجموع این طوائف (حداقل ۱۰ گانه مذکور) معمولا دههها و بلکه سدهها در صلح و صفا زیسته و به مرور زمان، پیوندهای خانوادگی چنان متراکمی یافتهاند که نامهای خانوادگی آنها صرفا در شناسنامههایشان متفاوت است وگرنه همگی با هم انواع قرابتهای نسبی و سببی درهم تنیدهای دارند که تفکیکناپذیرند و کل اهالی ظاهرا در حکم یک خانواده بزرگ و پر جمعیت به شمار میروند که این نسبتها با اهالی روستاهای مجاور هم بسی توسعه یافته است! ولیکن از دهه ۵۰ به بعد عمدتا بصورت فصلی (و تقریبا متناسب با مراجعه زوار محترم امامزاده) در آن حضور دارند و البته بعد از لولهکشی گاز تدریجا بر اهالی سردنشین روستا افزوده میشود. هجمه جنایتکارانه به دهیاران بومی روستا اگرچه توسط اراذلی از جدیدالورودهای روستا صورت گرفت ولیکن در ورای آنها تحریکات برخی از طوائف قدیمی عمدتا غیرسادات مذکور (مستأجرین دو سوم از دو دانگ روستا) مؤثر بوده است که از حمایت مدیران متخلف و مجرم اوقاف محل برخوردار بودند و سوابق حفاریهای غیرمجاز هم عمدتا در بین همانها قابل ردگیری هستند!
...ادامه دارد.
سیدمحمدحسینی(منتظر)
بهار ۱۴۰۲
🆔 @SayyedAlaaddin
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۰۱):
لایحه تقاضای کیفرخواست علیه نانکلی
(بخش ۰۴):
ارائه شده به مقامات قزوین و ضمیمه نامه به دادستان:
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/391
ادامه پیام https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/393
۳) در موضوع رؤسای روستا هم همینقدر قابل اشاره است که؛ مرحومین؛ سیداسداله موسوی، سیداسحاق حسینی و عباس حسنآبادی بترتیب از کدخداهای قبل از انقلاب اسلامی بودند و بعد از انقلاب؛ ریاست روستا بر عهده هیئت امناء روستا بوده است که آخرین رئیس آن؛ سیدمیرشجاعالدین حسینی بود که بعنوان اولین دهیار بومی روستا هم منصوب گردید و در ایجاد و تشکیل اولین شورای رسمی روستا (و نیز دومین آن) نقش بارزی داشت. دومین و آخرین دهیار بومی هم پسر ایشان بود (که باتفاق در دوره دوم شورای روستا مورد حمله ددمنشانه تحریکشدهها - به قصد قتل! - قرار میگیرند و بعد از آنها شوراهای روستا از انتصاب دهیار بومی بصورت مشکوکی امتناع ورزیدند!). ترکیب شوراهای سه دوره روستا عبارت بودند و هستند از؛ حسینیها ۳ نفر در ۳ دوره + حسنآبادیها ۲ نفر در ۲ دوره + موسوی ۱ نفر در ۱ دوره. ضمنا آخرین امامجماعت تأثیرگذار در امور راهبردی و معنوی روستا (مرحوم حجتالاسلاموالمسلمین حاجآقاسیدمیربابا حسینی) دارای مکتبخانه و پس از مهاجرت زمستانه اهالی، دارای هیئت مذهبی سیار در تهران بوده است که بعد از انقلاب، فعالیت همه آنها تدریجا به محاق افتادند! آ.سیدمیرشجاع پسر ارشد اوست و نگارنده این لایحه، پسر دوم آنمرحوم.
۴) بعد از وقوع متعدد (و بلکه در طی) حفاریهای غیرمجاز و پیدا شدن سر و کله نانکلی اوقاف در روستا (ابتدائا بصورت مخفیانه!)، اداره اوقاف بوئین، پاتوق دو نفر از اهالی، یعنی؛ آقایان؛ احمد داودی (داماد یکی از مستأجرین موقوفه و پسر یکی از مستأجرین سابق موقوفه) و حسن حسنآبادی (پسر آخرین کدخدای روستا و یکی از مستأجرین موقوفه) گردید که اولی به ریاست هیئت امناء امامزاده و دومی به ریاست شورای روستا رسیدند (و هنوز هم این سمتها را دارند)! بنظر میرسید مأموریت آنها بسترسازی تصاحب ششدانگ روستا توسط اداره اوقاف است! (البته با تبدیل سادات - مالکین چهاردانگ - به مستأجرین امامزاده و نیز تبدیل غیرسادات - مستأجرین دو دانگ موقوفه - به مالکین ششدانگ!) لذا این نقشه شوم خود را طی مراسمی در سال ۱۳۹۵ با حضور مقامات محلی رسمیت بخشیدند که با سخنرانی غیرمنتظره بنده (با هماهنگی دهیار بومی) نقش بر آب شد و بعد از آن بود که اداره اوقاف، اقدام به مکاتبه رسمی با دهیار نمود و از مفاد وقفنامهای جعلی، حرف به میان آورد! و همزمان شایعهای بهتآور در روستا پیچید که سادات این روستا اصالتی ندارند و «مشتی افغانی موقوفهخوار» (=حرامخوار!) بوده و هستند!! و ادامه این جوسازیها و شایعات، زمینههای ترور دهیاران بومی را فراهم ساخت که زیربار همکاری با خواستههای نامشروع اوقاف نرفتند!
۵) بعد از شکست میدانی نقشه مکارانه اداره اوقاف برای تصاحب ششدانگ روستا، رئیس قبلی آن اداره (محمدرضا رحمانی) اقدام به مکاتبه رسمی با دهیار (آ.سیدمیرشجاعالدین حسینی) نموده و با اشاره به وقفنامه جعلی (منسوخ بتاریخ ۱۲۹۷ قمری)، ادعا میکند که اولاً «مالکیت سادات» مشروط به «حضور و حیات» آنان در روستاست و ثانیاً آنان روستا را ترک کردهاند فلذا ششدانگ روستا باید تحت تملک اوقاف قرار گیرد! (علیرغم آنکه آن اداره از جریان تخصیص وامی برای احداث سد خاکی روستا در سال ۱۳۷۵ مطلع گشته بود که نشانه توسعه روستاست نه متروکه شدن آن)
اولین دهیار روستا طی سه جوابیه؛ ضمن تکذیب «هجرت سادات از روستا» و در اختیار قرار دادن نسخهای از «صورتجلسه حل اختلاف مالکین و مستأجرین» روستا (مشهور به وقفنامه اصلی و ناسخ بتاریخ ۱۲۹۹ قمری) تلویحا به اداره اوقاف هشدار میدهد که مراقب شیطنت مرتبطین خود باشد! (غافل از اینکه؛ شیطان اصلی ماجرا، مجید نانکلی است!)
...ادامه دارد.
سیدمحمدحسینی(منتظر)
بهار ۱۴۰۲
🆔 @SayyedAlaaddin
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۰۲):
لایحه تقاضای کیفرخواست علیه نانکلی؛
(بخش ۰۵):
ارائه شده به مقامات قزوین و ضمیمه نامه به دادستان:
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/391
ادامه پیام https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/394
۶) در سال ۱۳۹۶ بدنبال برگزاری بیسابقه مراسم مشکوکی که اشاره شد و نیز گزارش دهیار روستا در باره فقدان (و احتمالا سرقت و امحاء) مشکوک محتویات پرونده سادات - مالکین - روستا در اداره اوقاف بوئینزهرا، سادات روستا که از جانب اوقاف و اذناب آن، نسبت به اضمحلال مالکیت صدها ساله اجدادی و نیز «ید تصرفی مالکانه» خود، احساس خطر کرده بودند در دوره دوم انتخابات شورای روستا (۱۳۹۶ معادل دوره پنجم کشوری)، هر سه نفر شورا را از سادات بر میگزینند (بر خلاف دوره اول که نسبت به غیرسادات هیچگونه بدبینی و بیاعتمادی نداشتند و شورا را - به سفارش دهیار منتخب بخشدار آوج - مطلقا به غیرسادات سپرده بودند! غافل از آنکه رئیس آن شورا - آقای حسن حسنآبادی که پسر آخرین کدخدای روستا هم بوده - بعنوان یکی از مستأجرین اصلی دو دانگ موقوفه به همراه آقای احمد داودی - منصوبه اوقاف بعنوان رئیس هیئت امناء امامزاده -، مشغول مراودات غیرمتعارفی با اوقاف هستند!).
ولیکن اداره اوقاف یکی از آنها را بعنوان «امین موقوفه» منصوب میکند که هنوز هم این مسئله «تعارض منافع» ادامه دارد! وقتی که اعضای شورای دوم (هر سه از سادات) جهت پیگیری جواب نامههای دهیار به اداره اوقاف مراجعه میکنند، آقای رحمانی با عصبانیت و طی برخورد زنندهای با آنها، به سادات روستا، تهمت «موقوفهخوار»ی میزند! اخیرا آقای سیدمحمدحسینی (فرزند سیدعابدین) بعنوان «امین موقوفه» و عضو شوراهای دوم و سوم روستا در گروه مجازی خود از آن واقعه چنین یاد کرده است: «اقا سید کاظم و سید احمد و سید محمود همراه من داخل دفتر رئیس وقت اداره رحمانی شدیم بعد سلام ووو تا متوجه شد از روستای امامزاده آمده ایم با الفاظ زننده مثل این کلمه(برید پی کارتان موقوفه خوران) حتی نزدیک بود بین ما و ایشون درگیری فزیکی بعمل بیاد بدون هیچ نتیجه ایی اوقاف را ترک کردیم»! و بعد از آن بود که شایعات «افغانی و غیراصیل بودن سادات» و «حرامخوار بودن سادات» توسط غیرسادات روستا طنینانداز شد! و بر تشدید اختلافات و جوسازیهای بیسابقه افزود و زمینههای روانی ترور فیزیکی دهیاران بومی (سیدمیرشجاع و سیدمیرحامد) را رقم زد!
۷) اینجانب (نگارنده این سطور) بلحاظ روحانی بودن (و نیز پسر حجتالاسلام والمسلمین مرحوم حاجسیدمیربابا که ملجأ اهالی بودند) مورد مراجعه تعدادی از اهالی قرار گرفته و طی نشستی برای هماندیشی پیرامون چگونگی حل و فصل مسئله نزاعی اوقاف با سادات، حداقل ۲۳ نفر از آنان، نمایندگی دادند که پیگیر دفاع از حقوق و منافع آنان باشم و علیرغم آنکه اراضی روستائی بنده در عرصه ششدانگ مورد دعوای اوقاف نیستند، فیسبیلالله و نیز دفاع از حیثیت اجدادی خود و همچنین دفاع از حریم حرم امامزاده علاءالدین، مصمم شدم با جهاد تبیین خود کلیه اهالی را با خود همراه سازم و طی یکی از پیامهای خود در فضای مجازی نوشتم:
«شما به هر مسئلهای که فکر کنید باید به علت حساسیت ویژه نانکلی به این روستا هم دقیقتر بنگرید:
آیا نانکلی در ۲۶ روستای دیگری که موقوفه دارند، عضو مخفی گروههای مجازی اهالی آنها شده؟ و مشغول جاسوسی از اوضاع و احوال آنها هم بوده است؟!
آیا در همه آن روستاها هم خالق حماسه چکمه سفید است؟! (و در برف و بوران به تک تک منازل مردم سرکشی و ابعاد آنها را مثلا متر نموده است؟!)
آیا در همه آن روستاها هم میهمان شبانهروزی اعضای شورای آنها قرار گرفته است؟!
آیا با اعضای شورای آن روستاها هم رفاقتی در حد رفت و آمد خانوادگی برقرار کرده است؟!
آیا در برجامهای خود با اهالی آن روستاها هم براحتی بدعهدی میکند؟!
آیا ...؟!
بنده بسیار بعید میدانم!
آیا غیر از دفینهها و عتیقههای زیرخاکی این روستا (که احتمالاً حداقل دو خانواده را از کارگری کف بازار ناگهان به ثروتمندی چشمگیری سوق داده!) ویژگیهای دیگری در این روستا هست که ما خودمان از آنها بیخبریم؟!
آیا این روستای سنگلاخ و پر از درهها و شیبهای تند، از اراضی همواری برای کشت و زرع مکانیزه برخوردار است؟!
آیا این روستا از نعمت آب کشاورزی و باغداری و دامداری مکفی و حتی از آب شُرب لازم برای اهالی و زوار برخوردار است؟! (تا چه رسد به صادرات آن به روستاهای همجوار!)
آیا این روستا ظرفیت تولید درخت برای فروش داشته است؟!
...ادامه دارد.
سیدمحمدحسینی(منتظر)
بهار ۱۴۰۲
🆔 @SayyedAlaaddin
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۰۳):
لایحه تقاضای کیفرخواست علیه نانکلی؛
(بخش ۰۶)
ارائه شده به مقامات قزوین و ضمیمه نامه به دادستان:
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/391
ادامه پیام https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/395
... آیا این روستای کوچک ۶۰ هکتاری (البته در گسترهای از نوک قلهها تا ته درههای آن) دارای کمترین امکانی برای فرضا احداث کارخانه صنعتی برخوردار است؟!
آیا این روستا تاکنون (غیر از کارگاه کوچک آهنگری مرحوم اوستاعباس که آنهم متروکه شد!) رنگ کارگاه فنی به خود دیده است؟!
آیا این روستای کوهستانی، دارای مراتعی برای چریدن گاو و گوسفند هست؟!
آیا این روستا تاکنون رنگ گاوداری به خود دیده است؟!
آیا این روستا استعداد پرورش اسب و ماهی و ماکیان دارد؟!
آیا این روستا تاکنون رنگ مرغداری به خود دیده است؟!
آیا دو نوبت دامداری گلهای در این روستا، توجیه اقتصادی و پایداری داشته است؟! پس چرا هر دو مورد به شکست و زیان انجامید؟!
آیا این روستا از معادن و منابع طبیعی سطحی و عمقی مکشوفهای برخوردار است؟!
آیا این روستا به غیر از هوای نسبتاً خوب (آنهم صرفا در نیمه دوم بهار و کل تابستان) چیز مفیدی دارد؟! (روستائی که در نیمه دوم پائیز و کل زمستان آن نمیشود از خانه بیرون آمد، چه جذابیتی برای کار و زندگی دارد؟!)
آیا این روستا تاکنون ازدحامی از زوار و گردشگران به خود دیده است؟!
(البته مثل خیلی از نقاط ایرانزمین، ظرفیت جذب گردشگری محدودی دارد که معلوم نیست به سرمایهگذاری آن بیارزد!)
بنده نمیخواهم تو سر ارزش اقتصادی (البته نداشته) این روستا بزنم، ولیکن اگر کلاه خودمان را قاضی کنیم، براستی؛
آیا این روستا بجز استفاده ییلاقی (آنهم صرفاً برای کسانی که به اینجا عادت کرده یا خاطره و علقهای عاطفی و یا قبور اجدادی دارند) چیز قابل توجهی دارد؟!
آیا این روستا دارای جمعیت ماهر و کاری قابل توجهی است که بتوان روی سرمایه اجتماعی آن، کمترین حسابی باز کرد؟!
آخر این روستا (بغیر از دفینهها و عتیقههای احتمالی!)، چه چیزی دارد که باعث جلب توجه جدی امثال نانکلی بدان شده است؟!
تا آنجا که در سرما و برف و بوران بهمنماه (که خود اهالی، طاقت ماندن در اینجا را ندارند!) او را به اینجا میکشاند تا مخفیانه، خانههای اهالی را یکی یکی طواف کند و با چکمههای خود در برفها فرو برود و...؟!
لذا توجه شما را به کنار هم چیدن این قطعات جلب میکنم تا خودتان ببینید چه جورچینی از وقایع شکل میگیرد و آنگاه بر اساس پازلی که در ذهنتان ترسیم میشود، تصمیم بگیرید که اقدام اساسی اهالی چه باید باشد؟
۱) مخالفت شدید افراد معلومالحال با نصب دوربین مداربسته در مبادی ورودی و خروجی روستا
۲) حفاریهای بهار ۹۴ توسط همان افراد معلومالحال
۳) پولدار شدن ناگهانی دو خانواده (همان افراد معلومالحال) بدون زمین
۴) واقعه شگفتانگیز چکمه سفید نانکلی زمستان ۹۴
۵) گزارش ماوقع در ۹۵ توسط دهیار بومی
۶) لت و پار کردن دهیار و پسرش (که اصرار به نصب دوربین مداربسته و یافتن حفارها دارند) به قصد کشتن آنان (در تیرماه ۱۳۹۵)
۷) سپردن نگهبانی روستا (در سال حفاریها) به غریبهای با معرفی عضو خانوادهای که بعد از آن ناگهان پولدار شدند!
۸) خانوادههای پولدار شده، همسایه دیوار به دیوار بقعه بودند.
۹) دور انداختن دوربینهای مداربستهای که اهالی پول آنرا پرداختهاند!
۱۰) سپردن نگهبانی سالهای بعد روستا به خانوادهای که با دهیار و پسرش (در حد قتل) دشمنی داشتند!
۱۱) دستبرد به مدارک پرونده این روستا در اوقاف
۱۲) تعویض ضریح امامزاده و بالتبع کندهکاوی ذیربط!
۱۳) بتونریزی سریع محل حفاری قبل از بررسی فنی دستبرد به زیرزمین بقعه توسط نماینده اوقاف (اتفاقا فامیل همسایه دیوار به دیوار امامزاده هم است!)
۱۴) ممنوعیت ارائه خدمات ادارات محلی به اهالی با دستور نانکلی (بمنظور تحمیل رهاسازی مطلق روستا و بالتبع متروکه شدن آن یا تبدیل مالکیت اجدادی به قرارداد موقت استیجاری)!
۱۵) علم کردن وقفنامه جعلی دارای مفاد فوقالعاده خطرناک
۱۶) صدور بخشنامههای تحکمی و غیرقانونی اوقاف به شورای روستا»
...ادامه دارد.
سیدمحمدحسینی(منتظر)
بهار ۱۴۰۲
🆔 @SayyedAlaaddin
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۰۴):
لایحه تقاضای کیفرخواست علیه نانکلی؛
(بخش ۰۷)
ارائه شده به مقامات قزوین و ضمیمه نامه به دادستان:
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/391
ادامه پیام https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/397
۸) مجید نانکلی (رئیس جدید اوقاف بوئینزهرا) پس از تمدید حکم تولیت امامزاده برای احمد داودی و تحت سلطه گرفتن شورای سوم روستا (دو حسنآبادی شورای اول + امین موقوفه) مخفیانه برای جاسوسی از اوضاع روستا بعضویت گروه واتساپی روستا در آمده و اقدام به صدور نامهها و بخشنامههای غیرقانونی علیه اهالی روستا میکند. بدنبال تحکمات وی، آ.سیدمیرشجاعالدین، مجددا تعدادی از اهالی را با خود همراه ساخته و راهی اوقاف بوئین میشوند. طی مذاکره و صورتجلسهای (مورخه ۱۴۰۰/۱۰/۲۳) موافقت میشود که وقفنامه اصلی (صورتجلسه حل اختلاف ۱۲۹۹قمری) ملاک تفاهم و عمل قرار بگیرد. ولیکن نانکلی ظرف ۴۱ روز با بدعهدی آشکاری نسبت به برجام مذکور طی یک بخشنامه، مجددا با استناد به وقفنامه جعلی، مدعی مالکیت ششدانگ روستا میشود! (و از اینجاست که بنده وارد ماجرا شده و در قالب به اشتراک گذاشتن دهها پیام و مدرک از طریق فضای مجازی در واتساپ و ایتا به روشنگری اهالی پرداختم که مطالعه آنها خواننده را به کلیه جزئیات مسئله واقف میسازد) نشانی کانالهای حم در ایتا:
🆔 @SayyedAlaaddin
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
ورود بنده به تنازع اوقاف با اهالی ابتدائاً چندان جدی نبود. زیرا حتی اگر شرط «حضور و حیات» سادات در وقفنامه جعلی هم معیار عمل (حقانیت آنان در مالکیت و امکان تولیت اوقاف) قرار گرفته باشد، با توجه به اینکه مالکین، حضور و حیات دارند بالتبع ادعای اوقاف، واهی خواهد بود. فلذا بر اساس همان مسموعات و شایعات محلی که إشعار به «وقف خاص بودن چهار دانگ روستا به سادات» داشت، گمان کردم طی نامهای به ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه، میتوان مشکل مذکور را حل نمود. فلذا نامه مفصلی (در تاریخ ۱۴۰۱/۱/۱۵) تحریر و تحویل دفتر ایشان دادم ولیکن علیرغم پیگیریهای مختلف پاسخی دریافت نکردم که خلاف قانون لزوم تکریم ارباب رجوع بود! فلذا اقدام به تحریر و تحویل نامه دوم خود نمودم که قدری تحریکآمیز بود تا شاید جوابی بدهند که باز هم پاسخی ندادند (که نشانگر خالی بودن دست سازمان اوقاف از وقفنامه یا مدرک معتبری دال بر وقفیت کل یا جزئی از روستاست) و نهایتا پس از ماهها پیگیری بنده، یکی از کارشناسهای اوقاف مرکز گفت: قرار شد در مسئله روستای شما اوقاف رأساً تصمیم نگرفته و بلکه حل مسئله را به دادگاه ارجاع بدهد. و پس از آن بود که مترصد ارجاع پرونده دعوای اوقاف با سادات (مالکین) روستا به دادگاه بودیم که نهایتا پس از برگزاری مخفیانه و مکارانه دادگاهی در همین مطلب (در تاریخ ۱۴۰۲/۸/۲۲) از آن مطلع شدیم که در شکل اجراء اقدامی بسیار مذبوحانه بود!
۹) پس از بدعهدی نانکلی نسبت به صورتجلسه مشهور به «استمهال یکساله» (که بنوبه خود باعث تشدید اختلافات اهالی گردید!) آ.سیدمیرشجاع حسینی، دست به دامن امام جمعه محترم شهرستان آوج شد تا نزاع مذکور حتیالامکان بصورت مسالمتآمیز حل و فصل گردد و بالاخره رئیس اوقاف هم با تأخیری قابل توجه! اعلام آمادگی کرد و جلسه حل اختلاف به میزبانی امام جمعه آوج در تاریخ ۱۴۰۱/۵/۲۲ برگزار گردید ولیکن خروجی آن؛ توصیه حاجآقای موسوی بود که به نمایندگان سادات صریحا اعلام کرد: شما هیچ چارهای بجز شکایت رسمی به دادگاه ندارید. از آنجا که اوقاف مرکز هم گفته بود؛ رأی دادگاه پایانبخش این قضیه خواهد بود، توجه اهالی هم به شکایت و دادگاه متمرکز گردید. فلذا بنده هم شروع به مطالعه جدی مدارک و مسائل نمودم و پی بردم که چهاردانگ روستا اساسا «موقوفه خاص» هم نیست و بلکه اجداد سادات از ابتدای امر «مالک» آن بودهاند. همچنانکه در قدیمیترین مدرک (وصیتنامه ۱۳۰۱ قمری مرحوم آ.سیدحسنبابا؛ معمار بازسازی بقعه و گنبد امامزاده و نیز سازنده اولین خانهها در روستا؛ جد سوم بنده) هم هیچ اشارهای به موقوفه بودن چیزی ننموده است.
اهالی در حال رایزنی بودند که مسئله را از طریق «نهادهای بالادستی ادارات دولتی» حل و فصل کنند یا با «مراجعه مستقیم به دادگاه»؟! خبردار شدیم که دادگاه آوج (در غیاب اهالی!) حکم به «بطلان دعوا» صادر کرده است! زیرا ...
...ادامه دارد.
سیدمحمدحسینی(منتظر)
بهار ۱۴۰۲
🆔 @SayyedAlaaddin
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی امامزاده علاءالدین
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۰۵):
لایحه تقاضای کیفرخواست علیه نانکلی؛
(بخش ۰۸)
ارائه شده به مقامات قزوین و ضمیمه نامه به دادستان:
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/391
ادامه پیام https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/398
... زیرا نانکلی بدون کمترین اطلاعرسانی به اهالی روستا یا شورای روستا و یا به امین اوقاف، اقدام به شکایت علیه اجداد متوفای روستا نموده است! و تاریخ آن ۱۰ روز قبل از جلسه تفاهمجویانه امام جمعه آوج بوده است!
نانکلی در شکایت مخفیانه خود تنها مدرکی که برای اثبات «موقوفه بودن ششدانگ روستا» به دادگاه ارائه داده بود، متن تایپشده وقفنامه جعلی بود و بس! و هیچکدام از مکاتبات فیمابین و مدارک تقدیمی ما به اوقاف را ضمیمه پرونده نکرده بود! که نشان میداد فاقد هرگونه عدالت و نجابت و بیطرفی در موضوع است. مضافا که از عبارات ۱۰ گانه دادخواست وی، ۹ مورد آن دروغ و تهمت و بهتان است! با دادخواست تجدیدنظرخواهی نانکلی، پرونده به دادگاه تجدیدنظر قزوین ارجاع شد که بنده هم بعنوان «اعتراض شخص ثالث» بدان ورود پیدا کردم. دادگاه تجدیدنظر قزوین، رأی دادگاه بدوی آوج را (باستثناء پدر بنده؛ مرحوم حاجسیدمیربابا) بعلت نقص پرونده، نقض کرد و دادگاه آوج هم ۱۴۰۲/۳/۳ را روز رسیدگی مجدد به پرونده تعیین فرموده است.
قاعدتا نانکلی بعلت شکایت علیه اموات (و عدم امکان استنطاق و محاکمه مردگان توسط دادگاه) نتیجه مطلوبی از این دادگاه نخواهد گرفت مگر آنکه اعمال نفوذ شدیدی صورت بگیرد که بسیار بعید است. همچنانکه بسیار بعید است جرأت کند که مجددا علیه صدها نفر از بازماندگان آن ۱۸ متهم به رحمت خدا رفته، شکایت نماید. آنهم وقتی که هیچگونه مدرک معتبر و محکمهپسندی مبنی بر موقوفه بودن حتی یکوجب از ششدانگ این روستا را ندارد! و در شکایت علیه مردگان روستا هم گمان میکرد با فریب دادگاه و دور زدن قانون میتواند اهالی را از مالکیت خود، ساقط گرداند! و روستا را از «ید تصرفی مالکانه صدها ساله» آنان خارج نماید و اخراج «مستأجرین» هم بنحو اولی، آسانترین کار برای نانکلی است.
ولیکن آخرین نکته حائز اهمیت مسئله اینجاست که؛ إشعاریه اداره ثبت آوج که در جواب استعلامیه دادگاه بدوی تقدیم دادگاه شده است، مشعر به اینست که اوقاف هیچگونه مدرکی برای موقوفه بودن حتی رقبه کوچکی از روستا ندارد چه برسد به دو دانگ یا چهار دانگ و یا ششدانگ آن. ولیکن طبق آخرین گزارشات دریافتی از دادگاه جاری، ظاهرا اداره ثبت آوج (که ریاست آن - آقای آبسالان - رفاقتی با نانکلی دارد و در حضور بنده هم بدان اذعان کرد) اخیراً برای دو دانگ روستا سند مالکیت برای اوقاف صادر کرده است!!! بدون آنکه معلوم شود مستند آن چیست؟!
در عین حال اهالی محترم روستا که عمدتا از سادات هستند، با موقوفه بودن دو دانگ روستا هیچگونه مشکلی ندارند و بلکه مشتاق آن هستند. زیرا همچون سیره اعتقادی اجداد خود معتقدند که چنین امامزاده معتبری (سید علاءالدین) شایسته نیست که موقوفهای نداشته باشد فلذا آمادگی دارند که برای موقوفه شدن دو دانگ روستا با مشارکت در وقفیت دو دانگ «تولید سند» نمایند. ولیکن بلحاظ رسوائیهائی که اداره اوقاف پدید آورده است، هیچگونه تمایلی به تصدیگری اوقاف بر آن ندارند و شاید ترجیح میدهند که فرضا «سازمان موقوفات آستان قدس رضوی»، متولی نظارت و تولیت آن باشد. در غیر اینصورت، بلحاظ تداوم زمینههای فتنه، جنایت علیه سادات هر لحظه در کمین خواهد بود.
خواستههای ما از دادگاه محترم عبارتند از:
۱) مجازات آقای مجید نانکلی (بلحاظ انواع تخلفات و جرائمی که مرتکب شده و زمینههای جنایت علیه دهیاران بومی را فراهم ساخته است)
۲) ابطال کلیه وقفنامههای جعلی (که بهانهای برای ارتکاب انواع اقدامات نامشروع اوقاف و اذناب آن علیه سادات معزز گشته و خواهد گشت!)
۳) ابطال کلیه بخشنامههای غیرقانونی اداره اوقاف و رسیدگی به مسئله «ترک خدمت» ادارات آوج در قبال روستای امامزاده علاءالدین
۴) خلع ید کامل سازمان اوقاف از چنگاندازی به این روستا (که تاکنون هیچگونه قدمی حتی کوچک برای حفظ، إحیاء و توسعه آن برنداشته است)
۵) مکلف ساختن «سازمان میراث فرهنگی» به مراقبت جدی از دفینههای احتمالی در جای جای این روستا که اشخاص حقیقی و حقوقی متعددی را دیوانه خود کرده است!
۶) انحلال شورای روستا (که شریک و آتشبیار تمام نقشهها و فتنهها و اقدامات شوم نانکلی و حفارهای مخالف نصب دوربین مداربسته در جهت ویرانی و فشار بر اهالی جهت خالیسازی روستا از اهالی و زوار محترم امامزاده و برخی تخلفات دیگر بوده است)
و السلام علی من اتبع الهدی
مدارک و الباقی اطلاعات در پرونده موجود است. در صورت نیاز به توضیحات بیشتر در خدمتم:
سیدمحمدحسینی(منتظر)
(پایان لایحه تقاضای کیفرخواست علیه نانکلی، تحویلی ۱۴۰۲/۳/۲)
@SayyedAlaaddin
💠
@GonbadeFirozeh
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۰۶):
نامههای همزمان به مقامات قزوین؛
(بخش ۱):
بسمه تعالی
جناب حجت الاسلام حاجآقای سیدمصطفی مجیدی
مدیرکل محترم اوقاف و امور خیریه قزوین زیدعزه
با سلام و احترام، به پیوست ضمائمی بشرح ذیل؛
- ۱ صفحه شکوائیه کیفری علیه رئیس اداره اوقاف بوئینزهرا (مجید نانکلی)
- ۵ صفحه تقاضای صدور کیفرخواست علیه آقای مجید نانکلی (از دادستان قزوین)
- ۲ صفحه نامه به فرماندار آوج جهت تقاضای «انحلال شورای روستا» (بعلت تخلفات متراکم هر سه عضو آن)
- ۱ صفحه استدعای دخالت نماینده محترم ولی فقیه در امر تثبیت موقوفگی دو دانگ برای امامزاده علاءالدین
- ۱ صفحه استدعای تحقیقات جامع و مکفی از اوضاع روستا جهت تصمیمات و صدور دستورات لازمه استانداری
مستدعی است ضمن ملاحظه مفاد این ضمائم، دستور فرمائید، ترتیبی اتخاذ گرد که صلاحیت ریاست آقای مجید نانکلی بر اداره اوقاف بوئینزهرا مجدداً مورد بررسی دستگاه تحت امر جنابعالی قرار بگیرد.
شاید بررسی حضور مخفیانه و نابهنگام مشارالیه در روستا (بهمن ماه ۱۳۹۴) در پوشش متراژ خانههای اهالی روستا آغاز مناسبی برای تحقیقات دقیق در باره عملکرد ایشان باشد. البته طبق اعتراف رئیس شورای روستای امامزاده علاءالدین، نامبرده در زمان ریاست آقای محمدرضا رحمانی و به دستور اوقاف قزوین مبادرت به این امر کاملا مشکوک نموده است ولیکن در ذهنیت اهالی روستا این شائبه را برانگیخته است که وی با اغراض شخصی در جستجوی دفینههای این روستا بوده است!
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/86
تصویر اعتراف شورای روستا در کانال اطلاعرسانی شورا به قضیه متراژ مخفیانه خانههای اهالی (توسط مجید نانکلی در زمستان ۱۳۹۴ که ریاست اوقاف بر عهده محمدضا رحمانی بوده است)
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/85
آیا متراژ املاک اهالی روستا واقعاً
به تقاضای اوقاف قزوین صورت گرفته است؟!
چرا مخفیانه؟!
و نتیجه آن مأموریت چه بوده است؟!
آیا اهالی حق دارند بدانند که در غیاب زمستانی آنها
چه اتفاقی علیه آنها رقم خورده است؟!
اساساً ادارات اوقاف چه مدرک محکمهپسندی
برای توجیه دخالتهای عجیب و غریب خود
در امور این روستا و توسعه و تشدید اختلافات بین اهالی آن دارند؟!
جهت اطلاع از جزئیات ماوقع میتوانید به گزارشات مسلسل بنده در «کانال سید علاءالدین» در شبکه اجتماعی پیامرسان ایتا به نشانی ذیل مراجعه بفرمائید:
https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9
الاحقر؛ سید محمد حسینی (منتظر)
نماینده جمعی از سادات حسینی و موسوی روستای امامزاده علاءالدین
09351327794 + 09102878607
۱۴۰۲/۳/۱
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/406
(این نامه ☝️ را بنده در تاریخ ۱۴۰۲/۳/۲ شخصاً به دفتر مخاطب نامه در قزوین تحویل دادم.)
...ادامه دارد.
سیدمحمدحسینی(منتظر)
بهار ۱۴۰۲
🆔 @SayyedAlaaddin
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۰۷):
نامههای همزمان به مقامات قزوین؛
(بخش ۲):
بسمه تعالی
امام جمعه محترم قزوین و نماینده معزز ولی فقیه در استان
حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای عبدالکریم عابدینی دام عزه
با سلام و احترام، به پیوست ضمائمی بشرح ذیل؛
- ۱ صفحه شکوائیه کیفری علیه رئیس اداره اوقاف بوئینزهرا (مجید نانکلی)
- ۵ صفحه تقاضای صدور کیفرخواست علیه آقای مجید نانکلی (از دادستان قزوین)
- ۲ صفحه نامه به فرماندار آوج جهت تقاضای «انحلال شورای روستا» (بعلت تخلفات متراکم هر سه عضو آن)
- ۱ صفحه استدعای تحقیقات جامع و مکفی از اوضاع روستا جهت تصمیمات و صدور دستورات لازمه استانداری
- ۱ صفحه تقاضانامه (به مدیرکل اوقاف) بررسی مجدد صلاحیت آقای مجید نانکلی در ریاست اوقاف بوئینزهرا
مستدعی است ضمن ملاحظه مفاد این ضمائم، دستور فرمائید، ترتیبی اتخاذ گرد که دو دانگ روستای امامزاده علاءالدین؛
اولا) بعنوان موقوفه خاص امام زاده علاءالدین تثبیت گردد و (با همکاری کلیه دستگاهها و نهادهای ذیربط) مالکیت یک دانگ این روستا (حدود ده هکتار) که بصورت رقبات خرد، لوطیخور شده است به امامزاده برگردد.
ثانیا) تولیت آن به «آستان قدس رضوی» (ولو بصورت موقت) واگذار گردیده و از ادارات اوقاف قزوین و بوئین، مطلقا خلع ید شود.
جهت اطلاع از جزئیات ماوقع میتوانید به گزارشات مسلسل بنده در «کانال سید علاءالدین» در شبکه اجتماعی پیامرسان ایتا به نشانی ذیل مراجعه بفرمائید:
https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9
الاحقر؛ سید محمد حسینی (منتظر)
نماینده جمعی از سادات حسینی و موسوی روستای امامزاده علاءالدین
09351327794 + 09102878607
۱۴۰۲/۳/۱
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/408
این نامه را بنده در تاریخ ۱۴۰۲/۳/۲ شخصاً به دفتر مخاطب نامه در قزوین تحویل دادم.
...ادامه دارد.
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
بهار ۱۴۰۲
🆔 @SayyedAlaaddin
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۰۸):
نامههای همزمان به مقامات قزوین؛
(بخش ۳):
بسمه تعالی
محضر محترم استاندار قزوین
جناب آقای محمدمهدی اعلائی زیدعزه
با سلام و احترام، به پیوست ضمائمی بشرح ذیل؛
- ۱ صفحه شکوائیه کیفری علیه رئیس اداره اوقاف بوئینزهرا (مجید نانکلی)
- ۵ صفحه تقاضای صدور کیفرخواست علیه آقای مجید نانکلی (از دادستان قزوین)
- ۲ صفحه نامه به فرماندار آوج جهت تقاضای «انحلال شورای روستا» (بعلت تخلفات متراکم هر سه عضو آن)
- ۱ صفحه استدعای دخالت نماینده محترم ولی فقیه در امر تثبیت موقوفگی دو دانگ برای امامزاده علاءالدین
- ۱ صفحه تقاضانامه (به مدیرکل اوقاف) بررسی مجدد صلاحیت آقای مجید نانکلی در ریاست اوقاف بوئینزهرا
مستدعی است ضمن ملاحظه مفاد این ضمائم، دستور فرمائید، از اوضاع روستای امامزاده علاءالدین (که متاسفانه بعلت دخالتهای بی حد و حصر و غیرقانونی اداره اوقاف بوئینزهرا و نیز ترک خدمت ادارات آوج) به آشفتگی کشیده شده است، تحقیقات مکفی بعمل آید.
این روستای کوچک حدود ۱۰۰۰ نفره متشکل از حداقل ۱۰ فامیل است که (بعضا اختلافات شدیدی با هم دارند!) محقق و بازرس شما قاعدتا با همه آنها باید گفتگو نماید نه دو سه تا از آنها تا احاطه جامع و کاملی شکل بگیرد، وگرنه گزارشات ناقص و یکطرفهای دریافت خواهد کرد و بالتبع قضاوت عادلانه و برنامهریزی مناسبی بدنبال نخواهد داشت.
ضمنا برگزاری جلسه عمومی، قابل توصیه نیست! زیرا معمولا اهالی این روستا بعللی (بویژه بافت اجتماعی و خانوادگی درهم تنیده)، متاسفانه در جلسات عمومی یا اظهار نظر نمیکنند یا بعضاً حتی خلاف نظر اصلی خود، حرف میزنند! فلذا مأمور شما حتیالامکان باید بصورت فرد به فرد بدون حضور غیر، تحقیق و گفتگو نماید تا به واقعیات پنهان مسائل، واقف گردد. إنشآءالله
جهت اطلاع از جزئیات ماوقع میتوانید به گزارشات مسلسل بنده در «کانال سید علاءالدین» در شبکه اجتماعی پیامرسان ایتا به نشانی ذیل مراجعه بفرمائید:
https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9
الاحقر؛ سید محمد حسینی (منتظر)
نماینده جمعی از سادات حسینی و موسوی روستای امامزاده علاءالدین
09351327794 + 09102878607
۱۴۰۲/۳/۱
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/407
این نامه را بنده در تاریخ ۱۴۰۲/۳/۲ شخصاً به دفتر مخاطب نامه در قزوین تحویل دادم.
...ادامه دارد.
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
بهار ۱۴۰۲
🆔 @SayyedAlaaddin
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
چه کسانی هنوز در حیرت به سر میبرند؟!
چه کسانی بیگانه با غیرت هستند؟!
😳🤔
✅ کانالهای حم در ایتا
💠
🆔 eitaa.com/chelcheraaqHM
💠
🆔 eitaa.com/SayyedAlaaddin
💠
🆔 eitaa.com/GonbadeFirozeh
💠
🆔 eitaa.com/SMHM212
✅
ادعای دروغین جوعللغ مبنی بر «صدور سند توسط اداره ثبت برای اوقاف» مستند به صورتجلسه استمهالیه که در حاشیه آن، آ.میرشجاع اقدام به تحویل وقفنامه اصلی (البته برای بار دوم) به رئیس اوقاف نموده است!!!
حتی یکی از همپالگیهای وی طی پیامی به بنده ادعا کرد که شخصاً آن سند را در کنار پسرعمویش، دیده است!!!
در حالیکه هر دو کذاب بودند و هستند و هیچ بهرهای از سیادت نبردهاند!
اگر در ادعایشان صداقتی داشتند، آنرا (با توجه به نوع برخورد تند و حیثیتی بنده) به اشتراک میگذاشتند یا خود نانکلی آنرا به دادگاه تجدیدنظرخواهی خود ارائه میداد.
علت اینهمه دروغ و دونگ و رنگرزی این پفیوزهای بیغیرت، چیست؟!!!
آیا کسی میتواند توضیحی بدهد؟
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
۹ خرداد ۱۴۰۲
✅ کانالهای حم در ایتا
💠
🆔 eitaa.com/chelcheraaqHM
💠
🆔 eitaa.com/SayyedAlaaddin
💠
🆔 eitaa.com/GonbadeFirozeh
💠
🆔 eitaa.com/SMHM212
✅
هدایت شده از حیفه نبینی/یک از هزاران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آغاز فساد مفسدین از کجاست؟
امام خمینی جواب میدهند: ☝️
💠کانال چلچراغ #معارف و #احکام حم 👇
🆔 @chelcheraaqHM
نامه به مدیرکل اوقاف.pdf
218.8K
این نامه را بنده در تاریخ 1402/3/2 شخصاً در قزوین به دفتر مدیرکل اوقاف قزوین تحویل دادم.
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/400
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
بهار ۱۴۰۲
🆔 @SayyedAlaaddin
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
نامه به استاندار قزوین.pdf
133.1K
این نامه را بنده در تاریخ 1402/3/2 شخصاً در قزوین به دفتر استاندار قزوین تحویل دادم.
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/402
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
بهار ۱۴۰۲
🆔 @SayyedAlaaddin
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
نامه به امام جمعه قزوین.pdf
130.5K
این نامه را بنده در تاریخ 1402/3/2 شخصاً در قزوین به دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین تحویل دادم.
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/401
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
بهار ۱۴۰۲
🆔 @SayyedAlaaddin
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
خلاصهنامه فتنه خونین.pdf
144.2K
.
این گزارش پنج صفحهای☝️ ضمیمه پنج نامهای بود که برای مقامات قزوین (امام جمعه و نماینده ولیفقیه، استاندار، مدیرکل اوقاف، فرماندار آوج و شعبه 104 کیفری دو) نوشته و تحویل دادم.
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/391
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/392
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/393
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/394
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/395
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/397
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/398
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/399
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/400
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/401
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/402
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
بهار ۱۴۰۲
🆔 @SayyedAlaaddin
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
لایحه اول شکایت علیه نانکلی.pdf
74.5K
این گزارش هم که قبلا به بازپرسی شعبه نهم کیفری قزوین تحویل داده بودم، ضمیمه نامههای پنجگانهای هم شد که به دفاتر مقامات قزوین تحویل دادم.
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/411
متن این لایحه را قبلا به اشتراک گذاشته بودم:
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/68
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/70
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/71
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
بهار ۱۴۰۲
🆔 @SayyedAlaaddin
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۰۹):
حسنآبادیهای سوم؛ خدمت یا خیانت؟!
در سفر اخیرم به روستا (همزمان با شرکت در دادگاه ۱۴۰۲/۳/۳ آوج)، یکی از اهالی ادعا کرد که حسن حسنآبادی (رئیس شوراهای اول و سوم روستا) در مقطعی که با حاجسیدیوسفآقا دعوایش شده بود به آنمرحوم گفت: «کاری نکنید که از فردا اجازه ندهم سادات از دره نگهبانی، پایشان را به اینطرف بگذارند»!
از این پیرمرد پرسیدم: دعوا بر سر چی بود؟ و آن دعوا آیا غیر از شما شاهد دیگری هم داشت؟
گفت: خیلیها بودند اما الآن یادم نمیآید بجز فلانی!
بنده رفتم سراغ فلانی و از او پرسیدم؛ آیا چنین قضیهای واقعاً رخ داده است و شما هم شاهد «تهدید گستاخانه» مذکور بودید؟
آن پیرمرد هم گفت: تا جائی که یادم میآید، چنین دعوا و تهدیدی بین مرحوم اوستاعباس و مرحوم حاجیوسفآقا اتفاق افتاد و اوستعباس تهدید کرد، کاری نکنید که نگذارم سیدها از سهراهی به اینطرف پا بگذارند؟ نه پسرش.
پرسیدم: در آن دعوا آیا کسی را بخاطر دارید که شاهد چنین تهدید عجیبی بوده باشد؟ (که اینک در ذهنیت نانکلی هم نشسته و در صدد اخراج سادات از این روستاست!)
لحظاتی فکر کرد و کسی را بخاطر نیاورد اما گفت که تعدادی از اهالی حضور داشتند ولی کسی آن تهدید را جدی تلقی نکرد!
پرسیدم: دعوایشان سر چی بود؟
گفت: بنظرم در همان مقطعی بود که بین مرحوم اوستعباس و مرحوم سیدشفیع بر سر تراکتور و نیسان اهدائی دولت دعوایشان شده بود و سیدشفیع او را نفرین میکرد! خدا رحمتشان کند.
دو مدعی مذکور به اشتراکنظر نرسیدند که بالاخره گستاخی مذکور توسط پدر بوده یا پسر؟! و یا هر دو؟! و متأسفانه شاهد سومی هم به ذهنشان نرسید!
و نکته قابل تأمل دیگر آنکه؛ آیا «نفرین مرحوم سیدشفیع» با «نفرین مرحوم سیدصفدر» یکی بوده یا منفورین آنان و نیز علت نفرین آنها متفاوت بودهاند؟!
و نکتهای ایضاً معطوف به مسئله «نفرین»! (که شیاطین آنرا علیه سادات تحریف کردهاند)؛
آیا کسانی که باعث و بانی عدم هزینهکرد حتی یک ریال (از عوائد دو دانگ موقوفه) برای امامزاده بودهاند، «مستحق نفرین» نبوده و نیستند؟
در هر حال، بنظرم تهدید مورد اشاره در این قضیه (حتی اگر مربوط به زمان دعوائی در باره تراکتور و نیسان بوده باشد)، قابل تأمل است. زیرا چرا یک دعوای عادی باید به آنجا بکشد که کل سادات تهدید به اخراج از روستای اجدادی خود بشوند؟! آنهم توسط کسانی که جدیداً پای در روستا نهاده و به جمع اهالی پیوستهاند؟!
چنانچه کسی اطلاعات دقیقتری دارد، لطفاً به اشتراک بگذارد تا بتوانیم مسائل و معضلات این روستا را ریشهای حل کنیم.
ضمنا طبق برخی از تحقیقات بنده؛ مستأجرین دو دانگ موقوفه امامزاده علاءالدین، قبل از ورود ادارهکل اوقاف زنجان به این عرصه، چهار نفر با سهم مساوی (هر کدام حدود ۵ هکتار) بودهاند که هر چهار نفر از طایفه داودیهای گنناه (کوچکخانیها) بودهاند:
۱) مرحوم مشهدی ابراهیم (مشابراهوم)
۲) مرحوم مشهدی اسماعیل (مشاسمایول)
۳) مرحوم مشهدی محمود (ماحمودخولوقلو)
۴) مرحوم مشهدی حسینعلی (حسینعلیخولوقلو)
دو نفر اول قبل از ۱۳۲۰شمسی (دوره اظهارنامههای ثبتی)، زمینهای امامزاده را بحال خود رها و این روستا را ترک کرده بودند که ظاهراً یکی از آنها مقطوعالنسل بوده و دیگری فاسدالاخلاق!
ظاهراً تصمیمگیری در باره یک دانگ متروکه، بر عهده مرحومان؛ شیخ ابراهیم انصاری و شیخ زینالدین شریعتی بوده است که مورد مراجعه مرحوم مشیداله حسنآبادی (پدربزرگ حسنشورا) قرار میگیرند. فلذا سهم مشابراهوم از دو دانگ موقوفه به حسنآبادی سوم واگذار میشود و سهم مشاسمایول بین ماحمودخولوقلو داودی و مشیداله حسنآبادی تقسیم میگردد.
بدینجهت است که سهم مرحوم مشحسینعلی داودی همان ۵ هکتار قدیمی است که اینک در اختیار حاجمحمدعلیداودی (پسرخاله ما) است و سهم ورثه مرحوم مشهدی محمود داودی حدود ۷/۵ هکتار و سهم حسنآبادیهای سوم هم حدود ۷/۵ هکتار است و ظاهراً حسنشورا زمینهائی را بر این ۷/۵ هکتار بجای مانده از سهم پدری، افزوده است و لذا بزرگترین زمیندار (بیش از دو سوم دو دانگ موقوفه) به شمار میرود! و از این بابت متأسفانه تاکنون دیناری هم برای امامزاده هزینه نشده است! نه توسط مستأجرین و نه توسط اداره اوقاف لوطیخور!
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/375
اگر هزینه کردهاند، لطفا مدارکش را به اشتراک بگذارند.
به همین خاطر خود را مالکالرقاب روستا پنداشته و بقیه را «یلاّقبا»!
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/105
چنانچه این اطلاعات ناقص یا مخدوش است، اگر کسی اطلاعاتی دقیقتر دارد، لطفاً اطلاع بدهد.
ضمنا سهمیه آب متفاوت از سهمیه زمین است، زیرا عدهای هنگام واگذاری اراضی، سهم آب خود را واگذار نکردهاند!
...ادامه دارد.
✍️ سیدمحمدحسینی(منتظر)
بهار ۱۴۰۲
🆔 @GonbadeFirozeh
💠
🆔 @SMHM212
✅
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۱۰):
فقط ۱۰ تا شماره لازم داریم!
خاتمه پرونده نانکلی علیه اجداد اهالی منوط به استعلام حیات و ممات ۱۰ متهم ذیل است که گواهی فوتشان به دادگاه ارائه نشده! این اموات احتمالاً بیوارث یا بدوارث (و یا دارای وارثانی دیرپز! و شاید هم بیخبر) هستند:
۱)سیدنقی حسینی
۲)سیدمحمودحسینی
۳)سیدابوالقاسم حسینی
۴)سیدافضل حسینی
۵)سیدحسین موسوی
۶)سیدقدرتاله موسویان
۷)سیدهتاجماه موسویان
۸)سیدهامالبنین حسینی
۹)سیدهخاورحسینی
۱۰) محبوبه برجلو
از این لیست، مایملک نفر دهم (طبق گزارشی در پرونده https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/335 ) ظاهراً به مرحوم سیدتقی منتقل شده است. با این حال لازمست گواهی فوت او هم به دادگاه ارائه شود وگرنه این پرونده، احتمالاً تا ابد مفتوحه میماند!
قاضی پرونده پذیرفت که ما اگر کد ملی یکی از بازماندگان هر کدام از آنها را به دادگاه ارائه دهیم، وی میتواند از اداره ثبت احوال، حیات و ممات آنها را استعلام نماید. و اگر بر دادگاه بصورت مستند، ثابت شود که کلیه متهمین نانکلی، از دنیا رفتهاند، «حکم بطلان دادخواست» مذکور را تجدید خواهد کرد.
حواسم نبود بپرسم؛ آیا استشهاد محلی هم کفایت میکند یا نه؟! (بنظرم اگر فرمانداری یا فراجای آوج هم بعد از تحقیقات محلی، گزارشی مبنی بر فوت همه آنها به دادگاه ارائه بدهند، دست نانکلی اوقاف از این روستا کوتاه میشود ولیکن شورای روستا و امین اوقاف، یتیم خواهند گشت!)
فلذا اینک ما نیازمند ۱۰ کد ملی از بازماندگان ۱۰ متوفای مذکور هستیم که بنظرم ارائه شماره تلفن ذیربطی از بازماندگان هم کفایت میکند.
لطفاً یک شیرپاکخوردهای از اهالی به خود زحمت داده و ۱۰ تا کدملی (یا شماره تلفنی که بنام یکی از بازماندگان باشد) به دادگاه آوج ارائه دهد تا پرونده تجدیدنظرخواهی نانکلی اوقاف علیه اهالی، مختومه گردد.
در غیر اینصورت؛ امور اهالی که با بخشنامههای غیرقانونی نانکلی به ادارات آوج، قفل شده است (و متأسفانه دادگاه کیفری قزوین هم - علیرغم مکاتبات و مذاکرات متعدد بنده - نمیپذیرد که اقدام غلط - نامشروع، ضدقانونی و غیرمتعارف - نانکلی علیه اهالی روستای امامزاده علاءالدین، از مصادیق بارز «تصرف عدوانی و ممانعت از حق و مزاحمت عمومی» است!) کماکان مختل خواهد ماند! مگر آنکه علیه کلیه ادارات آوج شکایت حقوقی صورت بگیرد که «ترک خدمت» کردهاند.
متاسفانه امیدی به شورای خائن روستا هم نیست که از نوکری نانکلی دست بکشد و گامی برای اهالی بردارد!
خود دانید!
ضمنا تذکر داده شد که؛
ربع دو دانگ موقوفه امامزاده در سالهای قبل از ۱۳۲۰ شمسی، در اختیار مرحوم «غلامعلی داودی» (پدر بزرگ احمد داودی داماد) بوده است نه مشاسمایول.
بنابراین میشود نتیجه گرفت که؛ نصف سهم مرحوم شیرینعلی و اخوانش به سهم مرحوم مشیداله اضافه شده است و نصف دیگر به سهم مرحوم محمودخولوقلو. فلذا شاید مراجعات مکرر حسنشورا و احمدداماد به اداره اوقاف هم برای حل همین مسئله (اختلافی؟) بوده است ولیکن نانکلی از هر دوی آنها علیه سادات، سوءاستفاده بعمل آورده است!
اگر باز هم کسی اطلاعات دقیقتری دارد، لطفاً اطلاع دهد تا مطالب، تکمیل و اصلاح شوند. 🙏
نظرسنجی:
بنظرم؛ چنانچه کل زمینهای متصرفه حسنآبادیهای سوم (اعم از املاک امامزاده و سادات) به صاحبان آنها برگردد، بساط بسیاری از شرارتهای اینها در این روستا برچیده میشود.
(بیهوده نبوده که مرحوم حاجیوسفآقا با بصیرت عجیبش به برخی از سادات سادهلوح میگفته؛ اینها نانتان را میخورند و نامتان را لکهدار میکنند!) نظر شما چیست؟
و خاطرتان بماند که؛
عضویت شورا و دهیاری و سایر مناصب عمومی روستا را هرگز و هرگز به «مستأجرین و نزدیکان آنها» و نیز به «امین و امناء و نمایندگان اوقاف» و همچنین «متولیان امامزاده» (اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی) نسپارید که حماقت و خسارت محض است.
✍️ سیدمحمدحسینی(منتظر)
بهار ۱۴۰۲
💠
🆔 @SayyedAlaaddin
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۱۱):
حسنتیسنا؛ أمُّالفساد روستا!
اخیراً به گوشم رسید که مرحوم حاجیوسفآقا علاءالدینی طی مشاجرهای که حسنشورا با او داشته، به وی میگوید: خبر دارم که پدرت نامهای به اوقاف نوشته و اعلام کرده که؛ سیدها از اینجا رفتهاند و دیگر هیچ سیدی در اینجا نیست و در تهران زندگی میکنند و ساکن تهران هستند و ...
اوستعباس تلاش میکرده که (با وادار کردن اوقاف به اجرای وقفنامه جعلی) موافقت اوقاف را برای تصاحب چهار دانگ سادات بدست آورد.
اگر خاطرتان باشد در نخستین پیامهای مسلسل بنده در کانال سید علاءالدین، ضمن طرح سؤالات و ابهاماتی پیرامون مسائلی از قبیل اینکه؛
⁉️ چه کسی پای نحس اوقاف را به این روستا باز کرده؟
⁉️ چه کسی وقفنامه جعلی را در دامن اوقاف انداخته؟
⁉️ چه کسی گزارش کذبی مبنی بر هجرت اهالی از این روستا به اوقاف داده؟
و...
حدسیات و نشانههای بنده بسوی مرحوم اوستاعباس در زمان کدخدائی او و بلکه پیش از آن بود. (بر خلاف تصورات اخوی که گمان میکرد این شرارتها احتمالاً زیر سر داوودیهاست! و حال آنکه آنها هم اگر دخلی داشتهاند، کمکی بوده نه اصلی!)
البته همه پیامهای بنده در هر دو کانال موجود است (بر خلاف پیامهای شورای خائن که بعضاً حتی ۲۴ ساعت هم دوام ندارند و قریب باتفاق پیامها را حذف میکنند تا به زعم خود هیچ ردی از خیانتها و شرارتهای خود باقی نگذارند! گویا که از سایه خود هم میترسند! زیرا که «الخائنُ خائف»!) و قابل مراجعه و استناد.
حال با این خبر جدیدی که به من رسید، معلوم شد که آن حدسیّات بنده درست و دقیق بوده است.
در زمانی هم که حسنتیسنا (با خبط بزرگ دهیار وقت؛ آ.میرشجاع در تأیید و حمایت از او!) به شورا و ریاست آن رسید، مخفیانه راه پدرش را در پیش گرفت ولیکن هنوز بر بنده کاملا و دقیقا مشخص نشده که بالاخره؛ حسنشورا نوکر و سرسپرده نانکلی شده است یا نانکلی، خود را به اهداف شوم حسنتیسنا فروخته است و به دریوزگی وی در آمده است؟! و واقعاً نمیدانم؛ نانکلی سوار تیسناست یا تیسنا سوار نانکلی؟!
همچنین شنیدم که فردا تعدادی از مقامات اداری، عازم روستا هستند و لذا فرصتی است برای طرح مشکلات و معضلات روستا. متاسفانه بنده نمیتوانم خود را به روستا برسانم ولیکن توصیه میکنم ضمن طرح مطالبات و بیان خواستههای خود بر دو مطلب تصریح و تأکید کنید:
1) خلع ید مطلق اداره اوقاف از هرگونه دخالت در امور روستا و اهالی (و سپردن موقت دو دانگ موقوفه به نماینده ولیفقیه تا سر فرصت، اهالی به جمعبندی امور روستای خود برسند)
2) انحلال شورای پفیوز و بلکه اخراج هر سه عضو خائن آن از روستا (زیرا در طی یکسال اخیر، نشان دادند که ذرهای اهل توبه و ندامت و جبران نیستند!)
در غیر اینصورت، مشکلات اهالی نه تنها حل نخواهند شد بلکه مصائب اهالی، مضاعف خواهند گشت.
ضمنا در قبال جوسازیها و جوّدهیهای شرکای (هواداران وقیح و همپالگیهای آلوده) اعضای شورا نه مرعوب شوید و نه گمراه و نه ساکت. چنانچه در قبال پرروئیهای آنها مماشات و مراعات کنید، در واقع به خودتان و (العیاذ بالله) به امامزاده علاءالدین واجبالتعظیم، خیانت کردهاید که دیر یا زود چوبش را خواهید خورد!
از من گفتن! دیگر خود دانید!
✍️ سیدمحمدحسینی(منتظر)
نیمه خرداد۱۴۰۲
🆔 eitaa.com/SayyedAlaaddin
💠
🆔 eitaa.com/GonbadeFirozeh
هدایت شده از حیفه نبینی/یک از هزاران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عظمت این سیاهچاله در مقایسه با زمین و خورشید! 😳🙄
اندازه زمین در مقایسه با TON 618
سنگینترین سیاهچاله کلان
جرمی است که تا به امروز شناخته شده است. جرم آن 66 میلیارد جرم خورشیدی تخمین زده شده است!
#زمین
🌔 @nojoom_et
💠کانال چلچراغ #معارف و #احکام حم 👇
🆔eitaa.com/chelcheraaqHM
✅ کانالهای حم در ایتا
💠
🆔 eitaa.com/chelcheraaqHM
💠
🆔 eitaa.com/SayyedAlaaddin
💠
🆔 eitaa.com/GonbadeFirozeh
💠
🆔 eitaa.com/SMHM212
✅