eitaa logo
گنبد فیروزه
63 دنبال‌کننده
516 عکس
153 ویدیو
21 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نکاتی در رابطه با سبک زندگی رهبری که تا الان شاید کمتر کسی شنیده باشه 😇 @shamime141 ☝️از پیام‌های وارده☝️ 👌 تنها اشتباه گوینده این کلیپ، آنجاست که را در مفهوم تلقی می‌کند! در حالی که اولی از جنس است و دومی از جنس در عین‌حال؛ امام خامنه‌ای بلاتردید، نه تنها دارای خصلت نیکوی «حلم عام و سعه صدر» هستند بلکه از «علم خاص و شرح صدر» هم (که عنایت ویژه الهی به بعضی از رهبران دینی است) بهره‌های فراوانی دارند. ✍ سیدمحمدحسینی(منتظر) ۳۰ آبان ۱۴۰۲ لطفاً به گروه و کانال‌های حسینی منتظر بپیوندید: 💠 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام 🙏
قابل توجه اهالی غیور روستای امامزاده 💠 علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۱۷۱): شکایت بی‌صاحب! (بخش ۰۱): در پیام شماره ۱۵۸ خود در کانال گنبد فیروزه به پاسخگوئی «پیام‌گذاری کذابانه» یکی از «گورخرهای ممدرنگی» در «گروه سیدعلاءالدین»، پرداختم و در پایان آن افزودم: «ممکنه از جعلیات خود ممدرنگی باشه که جرأت نکرده در گروه خودش باشتراک بزاره! اصلا تأییدش میکنه؟! یا تکذیب؟! هیچی به هیچی!» و انتظار می‌رفت که تأییدیه یا تکذیبیه‌ای در جایی دیده شود که تاکنون چیزی به بنده گزارش نشده است! ولیکن حال خبر رسیده که همان فرد (در گوشی من بنام «امامزاده تارک لینکی ۰۱» و با نام «hossein1358» در گروه شورای خائن) علاوه بر ارتکاب آن پیام‌گذاری کذابانه، تصاویری از مدارکی مربوط به فرجام شکایت کیفری آ.میرشجاع علیه نانکلی را هم در «گروه امامزاده علاءالدین» به اشتراک گذاشته است! و در توضیح آن با کلماتی مغلوط، نوشته: «این همه نامه های دادگاه که ک نفع نانکلی رای داده ولی حسینی منتظر خلاف این را میگه و میگه دادگاه ب نفع میرشجاع راب صادر کرده»!!! این مسئله (علاوه بر اینکه جوسازی و شایعه‌پراکنی‌های وی، قابلیت تحت پیگرد قضایی و انتظامی دارد)، نیازمند شفاف‌سازی برای اهالی غیور امامزاده هم است. اول از همه باید این ادعای کاملاً کذب خود را ثابت کند که نوشته «حسینی‌منتظر خلاف این را میگه و میگه دادگاه ب نفع میرشجاع رای صادر کرده»! ۱) «خلاف این را میگه» یعنی چه؟!! ۲) من کجا گفته‌ام؛ «دادگاه به نفع آ.میرشجاع، رأی صادر کرده»؟!! ...ادامه دارد. ✍ سیدمحمدحسینی(منتظر) ۳۰ آبان ۱۴۰۲ 💠 🆔 @GonbadeFirozeh 🎲 هم‌اندیشی سادات میدان
قابل توجه اهالی روستای امامزاده 💠 علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۱۷۲): شکایت بی‌صاحب! (بخش ۰۲): در پیام قبلی، اشاره کردم به فرد ناشناسی بنام «hossein1358» همراه با دروغ‌هایی که بافته و بارگذاری مدارکی در «گروه شورای خائن» (اطلاع‌رسانی امامزاده علاءالدین) که بعضی از آنها مقبول و یکی از آن‌ها (که ظاهراً سند تک‌برگی جدیدی برای موقوفه بودن دو دانگ امامزاده است ولیکن) با مشخصاتی ناخوانا و صرفا از یکطرف آن (بدون تصویری از ظَهر آن) که قاعدتاً مشکوک می‌نماید. مشارالیه (طبق نوشته یکی از اعضای آن گروه)، ظاهراً در گروه شورا هم ناشناخته است ولیکن مطمئناً ممدرنگی او را می‌شناسد و عنداللزوم باید به دادگاه، معرفی کند. عدد ۱۳۵۸ در معرفی نامبرده، احتمالاً اشاره به تاریخ تولد اوست که می‌شود نامردی ۴۴ ساله! در واقع از ۴۰ رد کرده و نمی‌شود وی را «غودوغ» (که از هر طرف بخوانی غودوغ، غودوغ است!) نامید و همان عشّک یا گورخر مناسب‌تر است! بنظر می‌رسد که وی از دریافت و بازنشر دو فقره «قرارنامه دادسرا+دادنامه دادگاه» (انتقالی از دادگاه به نانکلی و آنگاه به ممدرنگی و سپس به همپالگی‌های جوعل‌لغ!!) و نوشتن عبارت «این همه نامه های دادگاه که ک نفع نانکلی رای داده»! در گروه شورای خائن، خیلی «خر کیف» شده و به «آواز خر در چمن» پرداخته است! این کذّاب، همچنین نوشته است: «حالا رفتن از نانکلی شکایت کردن و باز ب دروغ میگوید که دادگاه ب دفع میرشجاع رای داده ولی دادگاه نانکلی رو تبرعه کرده»!! «رأی دادگاه ب نفع میرشجاع» (دروغ من‌درآوردی خودش!) را به من نسبت داده! ..ادامه دارد. ✍حسینی(منتظر) ۳۰ آبان۱۴۰۲ 🎲 سادات میدان
قابل توجه اهالی غیور روستای امامزاده 💠 علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۱۷۳): شکایت بی‌صاحب! (بخش ۰۳): این کیه؟! از زمستان پارسال، کاربری با شماره +989216057890 که خودش را «سیدمجید» و پسرعموی ممدشورا معرفی کرده، ولیکن نمی‌دانم کیست! ممکنست راست گفته باشد! شاید هم خود ممدرنگی باشد! (چون از این دُم‌بریده هر چی بگید بر می‌آد!) تاکنون او را نه دیده‌ام و نه صدایش را شنیده‌ام و صرفاً بصورت نوشتاری با هم کلکل‌هایی داشته‌ایم! در هر حال، سه روز قبل از جلسه دست‌بوسی اعضای شورای روستا توسط اهالی غیور روستا (در مسجد امام حسین(ع) در روز جمعه) کاربر مذکور، طی پیامی از من نظرخواهی کرد برای به اشتراک گذاشتن «عکس کلیه» ۱) «یک سری مدارک»ی که «بر اثر کنجکاوی برای خود»ش بدست آورده! ۲) دو رأی دادگاه (مربوط به شکایت آقاسید میرشجاع علیه نانکلی) ۳) «مستناد صدور سند دودانگ» بنده در جوابیه خود نوشتم: «... هر کاری دوست داری انجام بده، فقط خدا و آخرت را از یاد نبر ...»! تا اینکه کاربری ناشناس با شماره +989050390035 عیناً «همان وعده» را عملی کرد! وی در گروه ممدرنگی، خود را «hossein1358» نامیده است! حال چند احتمال؛ ۱) «حسین۱۳۵۸» همان «مجید» است! ۲) آن‌دو «هویت متفاوت»ی دارند اما «مأموریت مشترک»ی داشته‌اند ولیکن یکی وعده داد و دیگری عمل کرد!! ۳) «مجید»، «بر اثر کنجکاوی» چیزهایی را بدست آورده اما «حسین» همان‌ها را بازنشر داده ولیکن با نوشتن چند تا حرف دروغ و از یاد بردن خدا و آخرت!! ۴) هر دو ممکنست، خود ممدرنگی باشند!! ..ادامه دارد. ✍ سیدمحمدحسینی(منتظر) ۳۰ آبان۱۴۰۲ 💠 🆔 @GonbadeFirozeh 🎲 گروه سادات میدان
قابل توجه اهالی غیور روستای امامزاده 💠 علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۱۷۴): شکایت بی‌صاحب! (بخش ۰۴): توضیحاتی در باره گورخر روستا: کاربری با شماره ۰۹۰۵۰۳۹۰۰۳۵ در پیام‌رسان واتساپ قبل از فیلتر شدن، اولین کسی بود که از طریق «لینک واتساپی» وارد گروه بنده شد و هیچوقت هم خود را معرفی نکرد و لذا او را در گوشی خود «امامزاده لینکی ۰۱» نامگذاری کردم. این «تارک» در ۱۴۰۱/۱۰/۲۳ وارد پیام‌رسان ایتا هم شده و بصورت خصوصی اقدام به برقراری ارتباط با من نمود و خود را «سیدحسن» معرفی کرد! بنده علیرغم بی‌ادبی وی (سلام ندادن!) با سلام و خوشرویی، جواب کوتاهی دادم و از همانجا کَلکَل‌های بی‌ادبانه این منافق شروع شد. حال نمی‌دانم چرا در آخرین پیامش، ادعا کرد که «هرچه به این آقای منتظر گفتم واسم پیام نفرست ... باز به پی وی من پیام گذاشت»!!! از آنجا که وی عین سگ دروغ می‌گوید، از این به بعد ناچارم او را سگ‌رنگی بنامم! (ولو اینکه خود ممدرنگی باشد) اهالی غیور اگر این کذّاب را می‌شناسند حتماً از وی بخواهند که حداقل یک مورد از خواسته‌اش (واسم پیام نفرست) را عکس بگیرد و به اشتراک عموم بگذارد. این رنگرز در «گروه شورای خائن»، خودش را «hossein1358» معرفی کرده است! در هر حال چه سید حسن باشد، چه حسین۱۳۵۸ باشد و چه سیدمجید باشد و چه خود ممدرنگی باشد، بلحاظ امکان بازشناسی وی از سایر اهالی، عنوان سگ‌رنگی مناسب‌تر است که مرتباً هم پاچه گرفته است! حال برویم سراغ تحلیل اتهامات و ابهامات و مدارکی که این رنگرز سگ‌صفت مطرح کرده است: ...ادامه دارد. ✍ سیدمحمدحسینی(منتظر) ۳۰ آبان۱۴۰۲ 💠 🆔 @GonbadeFirozeh 🎲 گروه سادات میدان
قابل توجه اهالی غیور امامزاده 💠 علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۱۷۵): شکایت بی‌صاحب! (بخش ۰۵): پیرو پیام قبلی، برخی از دوستان، احتمال دادند که این «سیدحسن یا hossein1358 و یا سیدمجید حتی خود ممدرنگی» ممکنست واقعاً از «سادات» باشد/باشند و لذا گفتن سگ به او ناسزاست و همان عنوان «گورخر» مناسب‌تره! (آخه، مگه، گورخررنگی هم داریم؟!) حالا پیدا شده! چه کنیم؟!😏 جمله «به گروه سید علاءالدین اومدم» نشان می‌دهد که این پیام را (ساعت ۷:۱۰) در گروه بنده نوشته در حالی‌که همین متن را قبلاً (ساعت ۷:۰۹) در «گروه امامزاده علاءالدین» شورا به اشتراک گذاشته! در هر حال در این متن، مرتکب دروغ و تحریف هم شده است: ❌ «گفتم واسم پیام نفرست» =» دروغه ❌ «تشویش ایجاد نکن» =» دروغه. (البته مدتی روشنگری‌های مرا تخطئه کرد که نشانگر جهالت و لجاجت بود. در صورت لزوم، اگر خودش جرأت نکند، من اسکرین‌شات آن‌ها را به اشتراک خواهم گذاشت.) ✅ «دیروز از طریق لینگ [لینک] به گروه سید علاءالدین اومدم و امروز هم از گروه خارج میشم» =» کار همیشگی‌شه، مکرراً از طریق لینک میاد برای فضولی و دوباره آنرا ترک می‌کنه! (به همین علت هم او را «امامزاده تارک لینکی ۰۱» نامگذاری کردم) ❌ «خواستم به اعضا بفهمونم» =» دروغه. (در صدد تفهیم اعضای گروه نیست بلکه دنبال تحمیق و فریب آنهاست!) ❌✅ «این آقا قصد و غرض داره با کلیه اهالی که این‌همه مینویسه و پیام میزاره» =» صد البته که از اینهمه نوشتن و پیام گذاشتن، قصد و هدف (رسواسازی کلیه منافقین مکّار و..) داشته و دارم. ...ادامه دارد. ✍ حسینی(منتظر) ۳۰ آبان ۱۴۰۲ 💠 🆔 @GonbadeFirozeh 🎲 هم‌اندیشی سادات میدان
قابل توجه اهالی غیور امامزاده علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۱۷۶): شکایت بی‌صاحب! (بخش ۰۶): صحبتمان در باره پیام‌های فرد معلوم‌الحالی است که نمی‌دانیم کیست؟!! (نه عکسی از خود گذاشته، نه نام و نشانی از خود نهاده، نه جرأتی برای معرفی خود بخرج داده و نه معلوم است اصلاً پدری دارد؟! و صرفاً هر از چندی با لینک وارد شده و چارجفتکی انداخته و گورش را گم کرده و خارج شده!!) صد البته عرعرهای چنین گورخرهای رنگرز (که عمدتاً از همپالگی‌های ممدرنگی هستند!)، ارزش پاسخ‌گویی ندارند ولیکن از آنجا که بعید نمی‌دانم، ساده‌دل‌های روستا متأثر شده باشند، ناچارم موهای کثیف این بی‌وجودهای ترسو را از ماست احیاناً تمیز روستا بیرون بکشم! کاظم‌رنگی در دلنوشته سرگشاده خود نوشته بود: «با کدام مسلکی به اهالی القاب، میت، گوسفند، در خواب ،ترسو، بزدل و... می دهید» که من هم در پیام شماره ۰۳۲ گنبد فیروزه به تحلیل دروغ‌های متعدد وی پرداختم که نیمه‌کاره مانده. ولیکن آن جوجوغ در فریب اهالی از طریق تحریف گفته‌ها و نوشته‌ها و تعمیم کفتارها به همه اهالی، به کلمه «اهالی» بسنده کرده بود ولیکن این گورخررنگی کلمه «کلیه» را هم بر «اهالی» افزوده و نوشته: «... غرض داره با کلیه اهالی که ...»!! من با «کلیه اهالی» غرض دارم؟!! چه غرضی؟! بعید است مراد وی از «غرض»، معنی لغوی آن باشد و‌ بلکه منظورش «غرض‌ورزی شیطانی و نفسانی و پدرکشتگی» است که چنین ادعای کذب و مضحکی آن‌هم علیه «کلیه اهالی»، چیزی بجز فرافکنی و توهین و تهمت و افتراء نیست. البته «کلیه» اهالی مخاطب بنده هستند (که آن‌ها را محترم و غیور نامیده‌ام) ولیکن هدفم، روشنگری آن‌ها به پشت‌پرده‌های خیانت و شرارت منافقین مکّار روستاست که به امثال نانکلی کذاب، نرد عشق باخته‌اند! بدیهی است که «افشاگری علیه تعدادی از شرورهای شیطان‌صفت روستا» را «غرض‌ورزی شیطانی علیه کلیه اهالی» نامیدن؛ چیزی نیست بجز تحریف وقایع و تحمیق اهالی که توهین در حق اهالی است. و اما اینکه نوشته؛ «این همه مینویسه و پیام میزاره»، دال بر اینست که از روشنگری‌های مبسوط و توضیحات مکفی من، عصبانی هستند وگرنه زیاده‌نویسی در یک گروه کوچکی که اعضای آن ۴۶ نفر بیشتر نیستند، چرا باید برای این‌ها موجب دلواپسی و وحشت‌آفرینی باشد؟! (در حالی که گروه خودشان دارای عضویت ۱۳۵ نفر از اهالی غیور روستاست! یعنی حدود سه برابر!) اگر افراد حساس روستا را فرضاً همین ۱۶۰ نفری تصور کنیم که عضو گروه‌های ایتایی هستند (با توجه به اینکه عده‌ای هم در آن گروه هستند و هم در این گروه) و تحت تأثیر پیام‌های شما یا من قرار می‌گیرند، حدود سه چهارم فعال‌های مجازی روستا عضو گروه شما هستند و حدود یک چهارم آن‌ها عضو گروه بنده! حال چرا علیرغم جمعیت سه برابری مخاطبین شما، از پیامهای بنده، واهمه دارید؟!!! مگر چه ریگی به کفش دارید؟! مضافاً که اهالی هیچگونه نیازی به من ندارند ولیکن امور حیات و ممات آن‌ها تا حدودی در چنگال شماست! و به هر سوی که بخواهید می‌توانید آن‌ها را برانید و بکشانید! اگر بنا بر دموکراتیک بودن وضعیت حاکم هم باشد، «حامیان غیور شما» که سه برابر «طرفداران بی‌حال بنده» هستند! مضافاً که تاکنون ندیده‌ام در گروه بنده، کسی از پیام‌های من، بنحوی حمایتی علنی کرده باشد و حال آنکه در گروه شما، مکرراً و مرتباً برایتان نوشابه باز می‌کنند، حتی پسرخاله من!! دیگر از چه چیزی نگران هستید؟!! و اما توضیحی پیرامون برخی از اصطلاحاتی که شاید بعد از این، از آن‌ها استفاده نمایم (با تعریف و تعبیر اعتباری که خودم از آن‌ها دارم!): ۱) «دونقوز»؛ کسی است که یا به هجوم خصمانه دشمن شرور، هیچ واکنشی از خود نشان نمی‌دهد! و یا از پیروزی خودی بر دشمن، به وجد نمی‌آید! (مثل بازماندگان آن متهمین متوفای ۱۸ گانه نانکلی که از ارائه گواهی فوت پدرانشان به دادگاه دریغ کردند!!) ۲) «پفیوز»؛ کسی است که یا از شکست مدافعین خود، خوشحال می‌شود!! و یا از پیروزی دشمن بر خودی، شادمان می‌شود!! این‌ها روی سیاه دونقوزها را هم سفید کرده‌اند!!! گورخری که عجالتاً سوژه مبحث ما شده، بنظرم از دونقوز بودن عبور کرده و به حضیض پفیوزی سقوط کرده است! با همه این احوال، شائبه‌هایی را که پدید آورده است و باید مورد پاسخگوئی و شفاف‌سازی قرار بگیرند که عبارتند از: ۱) دروغ‌ها و تحریفاتی که به هم بافت (و طی پیام‌های اخیر باندازه لازم، توضیح داده شدند) ۲) تصویری از سند دو دانگ مشاع امامزاده که موقوفه تلقی شده است! (از آنجا که نیازمند استعلام است، تحلیل تفصیلی آنرا به فرصت‌های بعدی موکول می‌کنم و عجالتاً به تحلیل کلی آن بسنده خواهم کرد) ۳) فرآیند و نیز فرجام شکایت آ.میرشجاع علیه نانکلی در این‌خصوص لازمست آنرا در چند بخش، مورد تفصیل و تحلیل خود قرار بدهم: ...ادامه دارد. ✍ سیدمحمدحسینی(منتظر) ۱ آذر ۱۴۰۲ 💠 🆔 @GonbadeFirozeh 🎲 گروه هم‌اندیشی «سادات میدان» ✅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خیلیا تو روز عاشورا فقط سیاه لشگر بودن اما سیاه لشگر دشمن بودن و مورد لعن و نفرین قرار گرفتن... خدا نکنه ما تو فضای مجازی سیاه لشگر دشمن بشیم... ☝️از پیام‌های وارده☝️ سلام 👌 لطفاً خوب دقت کن/کنید ببین/ببینید، در هر زمان/در هر مکانی، سیاهی لشگر چه کسی/کسانی هستی/هستید؟ لطفاً به گروه و کانال‌های حسینی منتظر بپیوندید: 💠 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام 🙏
قابل توجه اهالی غیور امامزاده علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۱۷۷): شکایت بی‌صاحب! (بخش ۰۷) عطف به برخی از ابهاماتی که نسبت به پیامهای قبلی، ابراز شد؛ دو نکته لازم به توضیح است: ۱_ کلمات غلطی که در آنها مشاهده شد، نقل قول از «متن مغلوط گورخررنگی» بود نه از تحریرات بنده. ۲_کلمه «دونقوز» را (اگرچه بخاطر قافیه آن با «پفیوز» انتخاب شد) من از خودم ابداع نکردم و در لغت‌نامه‌ها هست. البته مفهومی که این عنوان در ذهنیت بنده، متبادر می‌کند؛ «حیوانی نجاست‌خوار و حرام‌خوار» است که در فقه اسلامی، «جلاّل» نامیده شده و مقام معظم رهبری هم در یکی از سخنرانی‌های خود از آن استفاده کرد برای اشاره به کسانی که در نظام جمهوری اسلامی ایران، مرتکب آن شده و می‌شوند. دونقوز در لغت به «خوک وحشی»، اطلاق می‌شود ولی در اصطلاح محلی ما به «گراز وحشی» اطلاق شده است. در هر حال، مراد؛ حیوانی منفور است و کنایه از کسانی که ضمن حرام‌خواری بیت‌المال روستا به نشخوار نجاست هم مشغول هستند! و اما برویم سراغ اصل مطلب؛ در پیام قبلی اشاره کردم که شکایت کیفری آ.میرشجاع علیه نانکلی، فرآیندی و فرجامی داشته که لازمست در چند بخش، تحلیل شود: الف) سودای نانکلی در تحصیل شش‌دانگ روستا برای تصاحب دفینه‌ها و عتیقه‌های روستا با کمک دونقوزها و پفیوزهای روستا که با پیام‌های مجازی بنده، تاکنون بجز رسوایی، بعید می‌دانم به چیزی دست یافته باشند! (و اما آن‌ها که با حفاری‌های غیرمجاز به آلاف و علوفی رسیده‌اند تا ابد در دلهره به سر خواهند برد!) ...ادامه دارد. ✍ سیدمحمدحسینی(منتظر) ۱ آذر۱۴۰۲ 💠 🆔 @GonbadeFirozeh 🎲 گروه هم‌اندیشی «سادات میدان»