eitaa logo
گنبد فیروزه
63 دنبال‌کننده
516 عکس
153 ویدیو
21 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
بسمه تعالی قابل توجه اهالی امامزاده و مسئولین شهرستان 💠 علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۳۱۶): صفت داودی و برادران یوسف! (۲۵) بنظر می‌رسد تعجیل آقای داودی در کاشت نهالستان و تجاوز به اراضی سادات، متناظر به مسئله تکمیل حد نصاب اراضی کشاورزی (جدول مصوبات دولتی برای سراسر کشور) هم است! همچنانکه ما هم باید برای نیل به اخذ سند تک‌برگی حاوی تعیین رسمی حدود اربعه (UTM) نیازمند ملاحظه حدنصاب مذکور هستیم. علت دیگر حاج‌صفوت برای کاشت غیرقانونی نهالستان در اراضی ما، تلاش وی برای ایجاد «حق ارتفاق» برای خود است و لذا لازمست اهالی امامزاده هم بجای حمله فیزیکی به درخت‌ها و شبکه آب‌رسانی وی، اقدام به شکایت قانونی مجدد و حداقل ثبت رسمی اظهارنامه قضایی علیه ایشان بنمایند وگرنه بعداً (تا زمان اخذ سند جدید او یا ما) می‌تواند با اشاره به درختکاری مذکور، ادعا نماید که «ید تصرفی» داشته است! بنابراین لازمست همه ما به سهم خودمان به ایشان رسماً هشدار بدهیم که، ما نه ید تصرفی وی را قبول داریم و نه وجاهتی برای حق ارتفاق وی قائل هستیم و اصرار داریم که بجای تعقیب اینگونه امور واهی، بیاید با هم متحد شویم تا بدون تجاوز به اراضی یا اقدامات همدیگر، هرچه زودتر اسناد قانونی جدیدمان را پیگیری کنیم و چنانچه اوقاف، مخل اهداف ماست، آنرا در جای خود بنشانیم تا متفقاً بتوانیم در نهضت مقدس «جهش تولید با مشارکت مردم»، ما هم به سهم خودمان، نقش‌آفرین باشیم ان‌شاءالله (همچنانکه قاضی رحمانی هم در دادگاه، صریحاً و اکیداً به ایشان متذکر شدند) ...ادامه دارد. ✍️ سیدمحمدحسینی(منتظر) ۹ فروردین ۱۴۰۳ گروه سادات میدان 🎲 سیدعلاءالدین 🌹
بسمه تعالی قابل توجه اهالی امامزاده و مسئولین شهرستان 💠 علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۳۱۷): فراتر از تعارض منافع!! (بخش ۶۸) معبر طرح هادی طی مذاکره‌ای که با مسئولین بنیاد مسکن آوج‌ و قزوین داشتم، «حذف معبر مصوب»، خارج از اختیارات آن بنیاد و محتاج دستور قاضی است! فلذا فرجام معبر کوچه‌باغی طرح هادی (قرمزرنگ)، دو حالت بیشتر ندارد: دادگاه حکم می‌دهد به؛ ۱) حذف آن ۲) تثبیت آن هر کدام از این دو حالت، چه سودوزیانی برای اهالی دارد؟ در حالت حذف؛ خانه میرزایی‌ها (و محوطه سیدقاسم به رنگ بنفش) حفظ می‌شود ولیکن سیدصادق و دامادشان سیدعلی، از معبر ماشین‌رو محروم می‌شوند تا زمانی که صادق، معبر جنوبی خانه خودش را آماده‌سازی نماید و وارثین سیدابراهیم هم معبر شمالی کوچه‌باغ را تعریض نمایند. بنابراین حذف ستاره، بنفع میرزایی‌ها و سیدقاسم و عجالتاً به ضرر صادق‌جنگی و دامادشان است. البته در آینده به زیان وراث سیدابراهیم و نیز وراث سیدحسین خواهد بود بابت تعریض کوچه‌باغ. در حالت تثبیت؛ خانه میرزایی‌ها تخریب می‌شود و سیدقاسم هم محوطه بنفش‌رنگ خود را از دست می‌دهد و آن‌جا تبدیل به معبر همگانی می‌گردد که بیشترین فایده آن نصیب صادق‌جنگی و فرزندان سیدابراهیم می‌شود. مضافاً که خانه‌های فرزندان سیدابراهیم در آینده محکوم به عقب‌نشینی نمی‌شوند. سودوزیان این حالت برای سیدقاسم، یکسان است. این معبرگشایی به نفع زوار امام‌زاده هم است و قاعدتاً بنده و کل اهالی باید طالب آن باشیم ولیکن بشرطی که غصبی نباشد و صاحبان آن رضایت بدهند. ...ادامه دارد. ✍️ سیدمحمدحسینی(منتظر) ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ سادات میدان 🎲 سیدعلاءالدین 🌹
هدایت شده از قزوین‌ نیوز
حفاری غیرمجاز در یک مسجد قدیمی 🔹شهروند خبرنگار قزوین‌نیوز از حفاری غیرمجاز در یک مسجد قدیمی در روستای طزرک از توابع بخش شال، شهرستان بوئین زهرا خبر داد. 🔹افراد ناشناس به بهانه سرقت اشیاء عتیقه اقدام به حفاری کرده بودند. 🔸به گفته اهالی روستا، این مسجد گذشته تاریخی دارد و نام آن هشتصد سال پیش در برخی کتب کهن ذکر شده است. 🔺کانال اخبار فوری قزوین @qazvinnews_ir
حفاری غیرمجاز در حوزه نان‌کلی!!! بیچاره اهالی آن روستا اگر خبر این حفاری به گوش نان‌کلی برسه!! 😂😂 احتمالاً دوباره با یک ورق‌پاره و ادعای موقوفه بودن شش‌دانگ آن روستا بر اساس یک وقف‌نامه جعلی و به نوکری کشانیدن اعضای شورای آن روستا برای اینکه خون اهالی را تو شیشه بکنه که باید بیایید با اوقاف قرارداد استیجاری ببندید ووو... همان قصه‌های تکراری که از سر اهالی امامزاده ما گذشت! 😭😭😭 فقط امیدوارم که یک حسینی‌منتظری هم آنجا پیدا بشه که حقشو بذاره کف دستش و نقره‌داغش بکنه! و نفوذی‌های خائن او را رسوا بکنه!😳🙄🙄🙄🙄 بیایید در این شب‌های قدر برای اهالی آن روستا هم دعا بکنیم که از شرّ نان‌کلی و تفاله‌های او جان سالم به در ببرند 🤲 🤲 🤲
هدایت شده از قزوین‌ نیوز
جوابیه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین در واکنش به خبر حفاری غیرمجاز در یک مسجد قدیمی لینک خبر👇 https://qazvinnews.ir/887257 🔺کانال اخبار فوری قزوین @qazvinnews_ir
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
🇮🇷﷽☫ 💎 @SMHM212بانیان وضع موجود❕ رضایت از و ؛ امری کاملاً نسبی است همچنانکه آن هم امر مطلقی نیست. وضع موجود ایران؛ حکایت همان لیوانی را دارد که کسی فقط نیمه پر آنرا می‌بیند و شکرگذاری کرده و اظهار رضایت دارد و کسی هم فقط نیمه خالی را می‌بیند و ناشکری پیشه کرده و اظهار نارضایتی می‌کند! بدیهی است که هر دو حالت این مطلق‌گرائی‌ها قرین و و نیست و دعای «اللهم أرنا الاشیاء کما هی» به ما آموخته که واقعیت‌های موجود را همانطور که هست ببینیم؛ نه کمتر و نه بیشتر. نگاه مطلق به وضع موجود (همه چیز خوب است/ همه چیز بد است!) قطعاً و احمقانه‌ای است. احمقانه‌تر از نگاه غلط مذکور به (سیاه‌نمائی ۱۰۰٪ی و سفیدنمائی ۱۰۰٪ی) نسبت دادن وضع موجود به یک شخص حقیقی یا حقوقی است. فلذا باید پرسید کدام است؟ هر کسی که و بانیان «بخش نامطلوب وضع موجود» را به یک شخص حقیقی یا حقوقی محدود و منحصر نماید، اگر گرفتار وقاحت و پلیدی نباشد، قطعاً اسیر حماقت و پلشتی است. در «بخش مطلوب و شوق‌آفرین وضع موجود»، قطعاً «ملت رشید ایران»، «ولایت و علمای ربّانی»، «شهداء و ایثارگران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت» و در یک کلمه؛ «نظام جمهوری اسلامی ایران» بر سکوی قهرمانی و قله افتخار ایستاده و تا ابد بر تارک دنیا می‌درخشند. ولیکن در «بخش نامطلوب و شرم‌آور وضع موجود»، یقیناً خیلی‌ها مذموم و محکوم هستند. این خیلی‌ها در نگاه درست، جامع و دقیق امام معصوم(ع) عبارتند از اضلاع یک که باعث و بانی کلیه بدبختی‌های جوامع بشری از جمله جامعه ایرانی هستند: «اللهم ... و اکفنی؛ شرّ الشیطان و شرّ السلطان و سیّئات عملی» (امام سجاد علیه‌السلام در دعای ابوحمزه ثمالی) ☝️☝️☝️ سهم هر کدام از اضلاع «مثلث شوم بدبختی‌های همه جوامع بشری»، چقدر است؟! شاید سزامند باشد که سهم را در عاملیت وضع بد موجود ۳۰٪ در نظر بگیریم! مکار وسوسه‌گر حتی لحظه‌ای هم از هیچ شخصی (اعم از حقیقی و حقوقی) فروگذار نبوده و نیست و نخواهد بود. کمّ و کیف آنقدر هولناک است که باید به خدا پناه برد. سهم (نظام سلطه در سطح جهانی و مؤثر در کلیه بلاد بشری) در شرارت و فتنه‌گری کمتر از شیطان لعین نیست. فلذا سزامند است که علت ۳۰٪ بدبختی‌های عالم را در فتن صهیونیزم شیطانی و سراغ گرفت که ایضا یک لحظه هم هیچ ملتی از جمله را به حال خود رها نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. و اما سهم در این معرکه (مسائل و مصائب وضع موجود اعم از مشکلات، معضلات، بحران‌ها و فجایع مشهود و ملموس آن)، چقدر است؟! سزامند است ۴۰٪ از الباقی عاملیت در بدبختی‌های را بصورت مساوی بین ملت‌ها و حکومت‌ها تقسیم کنیم تا سهم هر کدام ۲۰٪ باشد! هم از این قاعده مستثناء نیست. در ایران شاید کسانی یافت شوند که بخواهند ۴۰٪ سهم دولت/ملت را به سلطان (بویژه شیطان بزرگ؛ ) نسبت دهند ولیکن دور از واقعیت است. زیرا ۲۰٪ کم و کیف بدبختی‌های موجود زیر سر اعضاء و ارکان دولت و بلکه حکومت است، همچنانکه ۲۰٪ آن‌ها هم زیر سر آحاد و اقشاری از ملت است. شاید کسانی بخواهند با تکیه بر عبارت «الناس علی دین ملوکهم» تمام تقصیرات (۲۰٪ی) ملت را به حکومت و دولت حواله دهند ولیکن لازمست در باره مفهوم عبارت «یا اشباه‌الرجال و لا رجال» امیرالمؤمنین؛ علی(ع) هم نیک بیاندیشند. فلذا هر کسی سهم خود را دارد و باید به همان میزان هم پاسخگو باشد. همچنین؛ حکومتی که «ساختار صوری و صیرورتی» معیوب یا کارگزارانی دور از «دانائی، دلسوزی و دلیری دین‌دارانه» داشته باشد، نمی‌تواند در پلشتی‌ها و پلیدی‌های وضع موجود، بی‌تقصیر باشد. و اما در این معرکه دهشتناک، ما کجای قضیه است؟ و نقش آن را در وضع موجود چگونه می‌توان ارزیابی کرد؟ مطمئناً قضاوت آسانی نیست! شاید سزامند باشد که به روحانیت ۵۰٪ نمره مقبولیت بدهیم زیرا که در حوزه‌های افتخارآمیز وضع موجود، نقش کاملا مفید و مؤثری را ایفاء کرده است ولیکن ۵۰٪ هم نمره مردودیت می‌گیرد زیرا که نمی‌تواند خود را از ۴۰٪ سهم «سیّات‌العمل ارکان حکومت و اقشار جامعه» مبرّیٰ سازد! اگر آحاد و اقشاری از ملت به مسیر و مصیر خلاف و خطا رفته و ۲۰٪ بدبختی‌ها و شرارت‌های جامعه را رقم زده باشند، جای سؤال خواهد بود که میزان «کم و کیف انذار و هشدار روحانیت» چقدر بوده است؟ و احیانا چرا مؤثر نبوده است؟ همچنانکه اگر حکومت در مسیر و مصیر بدساختاری و بدکارگزاری خود موجب ۲۰٪ از شرارت‌ها و بدبختی‌های جامعه بوده، ایضا «میزان کم و کیف هشدار و اخطار روحانیت» چقدر بوده است؟ و چرا مؤثر نبوده است؟! ✍ سیدمحمدحسینی‌(منتظر) ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ 💠 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام 🙏
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
🇮🇷﷽☫ 💎 @SMHM212 غفلتی در تراز خیانت! انسان در امتحان فتن در صف نان افطاری بودیم که مردی به شاطر اعتراض کرد که چرا نان ۵۰۰۰ تومانی را ۱۰/۰۰۰ تومان حساب کردی؟! این دزدی در روز روشنه. عجب مملکت خر تو خری داریما!! و...! پیرزنی ۷۰ ساله از آن‌طرف گفت؛ وقتی آخوندا همه دزد شدن، نانواها چرا دزد نشن؟! پرسیدم: حاج‌خانم! در این سن و سال، خوب آمار همه آخوندا رو داری!!! گفت: وقتی صدیقی امام جمعه، دزده، حساب بقیه آخوندا دیگه روشنه دیگه! گفتم: یعنی اگر یک نفر خطا کرد حکم اینست که همه رو باید گردن زد؟! خانم جوانی در جا حجاب از سرش برداشت و تکرار کرد همه آخوندا دزدند و همه‌شون باید اعدام بشن!!! قبل از آنکه مجالی برای پاسخ به او پیدا بکنم، پیرمردی به او پرید که مگه همه یکسان هستن؟! فرد دیگری از آخر صف در جوابش داد زد؛ مگه آخوند خوب هم پیدا میشه؟! تا خواستم جوابی به او بدهم دو سه نفر دیگر هم پریدن وسط و نسبت به نظام و مسئولین و روحانیون، توهین‌آمیز حرف زدند و غلغله‌ای شد! اما اکثر اهل صف، ساکت و نظاره‌گر بودند و زیرلبی غرولند می‌کردند و معلوم نمی‌شد که چی دارن می‌گن!!! و نفر سومی هم بالاخره به من پیوست که من نانمو گرفته و در حال خروج بودم اما صدای ما ۳ نفر در صدای ۳۰ نفر به جایی نمی‌رسید و اوضاع متشنج‌تر می‌شد! آری! همین‌جوری هم مردم، نزده می‌رقصیدند و حال که ماجرای صدیقی هم خواسته یا ناخواسته آتش‌بیار معرکه شده است!! جناب اعتراف کردند که در ماجرای منحله، مرتکب شدند! ولیکن غفلت ایشان را باید در حد ، تلقی کرد! خیانتی در حد تیر خلاصی زدن به باورهای مجروح و شکسته مردم بدست مثلثی شوم!! حال وقت جبران عظمای وی به باورهای مردم است و فرصتی برای اثبات ایشان. اینک دعوا بر سر این نیست که، زمین واگذاری به مؤسسه، به بازگشته و مؤسسه کذایی هم منحل شده است، بلکه دعوا بر سر نحوه اثبات صداقت ایشان و ترمیم باورهای مردم است. استعفای ایشان از همه مناصب مرتبط با نظام، حوزات علمیه و کلیه نهادهای مردمی، لازم بود اما کافی نیست. ✅ بهترین نسخه برای ایشان، پذیرش مرام ۲۵ ساله است (اگر واقعاً در ایمان به امیرالمؤمنین علیه‌السلام، صدیق هستند چرا به آن‌حضرت اقتداء نکنند؟!) نگویید که دشمن هم همین (از خارج شدن ایشان) را می‌خواهد! شاید گاهی تحقق خواست بهترین کار باشد! چنانکه را خواستند و حضرت هم تسلیم شدند! چنانکه وقتی قضیه مصالحه اشعریه با ، در تحمیل شد، اعظم، صحنه را تحویل دشمن داد! مگر اینکه ایشان، از بین فعالیت ۲۰ ساله در امر تربیت ۴۰۰ طلبه حوزه علمیه خود، حداقل ۴ نفر از آن‌ها را معرفی نماید که در تراز «نهضت+نظام» تربیت کرده است. امیدواریم همه ما از این آزمون‌های الهی که به دست ، رقم زده می‌شود، سربلند بیرون آییم. همه انسان‌ها باید تحت آزمون‌های مختلفی قرار بگیرند و امتحان بدهند که هیچ کسی هم مستثنی نیست. آری! همه انسان‌ها در معرض فتنه‌ها هستند؛ 👌 تا نیک و بدشان، به خودشان و به همگان، نشان داده شود! 👌 تا اقلیت (اهل بهشت) از اکثریت (اهل جهنم) تفکیک گردند. 👌 تا خوبان از شروران، جدا شوند. 👌 تا مسلمانان از کفار بازشناسی شوند. 👌 تا مؤمنین از منافقین مشخص شوند. 👌 تا موحدین از مشرکین تمیز داده شوند. 👌 تا لاحقین به از زاهقین و ناکثین، معلوم شوند. قرآن مجید: «أَحَسِبَ النَّاسُ أَنْ يُتْرَكُوا أَنْ يَقُولُوا آمَنَّا وَ هُمْ لَا يُفْتَنُونَ» (سوره عنکبوت/آیه ۲) آیا همین که مردم خود را مؤمن بپندارند، گمان می‌کنند که از فتنه‌ها در امان خواهند بود؟! فتنه‌های ترکیبی، جهنمی‌سازترین ابزار خسران انسان‌هاست؛ «شیطان، سلطان و سیّئات العمل» ماجرای صدیقی، امروز نشانه بارزی از سیئات‌العمل در این مقطع است. باورهای مردمی که به یغما رفت، چگونه باید باز آید؟! با انحلال مؤسسه؟! با مجازات اطرافیان خطاکار ایشان؟! با برگشت زمین گران‌بها به حوزه علمیه و حتی به شهرداری؟! این‌ها کف مطلب است. سقف مطلب آنست که صدیقی من‌بعد دیگر در هیچ رسانه‌ای رؤیت نشود! آنچنان محو که از خاطره‌ها (ولو برای ۲۵ سال!) برود. در غیر اینصورت زبان مدافعین الهی ()، رسا نخواهد شد! سپردن خود به محاکمه توسط دستگاه معیوب (حتی اگر شدیدترین مجازات را اعمال کند)، جبران‌کننده این حفره عمیق نیست. بهترین مجازات که خود آقای صدیقی باید بابت این غفلت غیرقابل اغماض خود تسلیم آن شود، اینست که برای ۲۵ سال «خانه‌نشینی بدون حاشیه» اتخاذ نماید وگرنه قلوب مؤمنین به تسکین و قلوب ملعونین به تسلیم نخواهد رسید. ✍ سیدمحمدحسینی‌(منتظر) ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ (۱۹ رمضان ۱۴۴۵) مصادف با ضربت بر فرق علی(ع) 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام 🙏
💥 امیرالمومنین علیه‌السلام فرمودند روزگاری می رسد که با فرزندم مهدی ارواحنافداه کاری می کنند که ایشان: 💠 «صَاحِبُ هَذَا الْأَمْرِ الشَّرِیدُ الطَّرِیدُ الْفَرِیدُ الْوَحِیدُ» ⚜ صاحب این امر آواره ، طرد شده ، تنها و بی کس می شود . 👈 بین این کلمات ، واژه «طرید» از همه دردناک تر است ؛ چهار امام معصوم این لفظ را برای حضرت مهدی ارواحنافداه به کار برده‌اند...! ⁉️ اَلطَّرِيد به چه معناست ؟ ✍ «طرید» به کسی اطلاق می شود که کنار گذاشته شده است ، طرید یعنی کسی که از شهر و دیارش بیرون شده و مردم او را طرد کرده اند...! ⁉️ آیا جایگاه امام عصر عجل الله این است که هزار و اندی سال بخاطر ما مخفیانه زندگی کنند و غریبانه آواره بیابان ها باشند ..؟! 📌 همه ما نسبت به طرد شدگی و آوارگی امام زمانمان مسئولیم...! ⁉️ آیا وقت آن نرسیده که از خواب غفلت بیدار شویم ؟ 🛑 ما را بابت یاری نکردن حضرت سیدالشهداء علیه السلام و دیگر حضرات معصومین مواخذه نخواهند کرد زیرا مربوط به زمان ما نبودند ولی یقینا درباره عدم یاری امام زمان خودمان باز خواست خواهیم شد...! 🆔 @sadatmahdvi ☝️از پیام‌های وارده☝️ سلام لطفاً با کلیک روی نوشته‌های آبی‌رنگ، به صفحات مجازی حسینی منتظر بپیوندید: 💠 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام 🙏
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
🌿 روز جمهوری اسلامی گرامی باد 🔰 اگر خدای نخواسته جمهوری اسلامی، این دسترنج توده‌های عظیم رنج کشیده و ستمدیده، شکست بخورد، هرگز گمان نکنند که به جای آن یک رژیم متعهدتر و غمخوارتر و ملی‌تر و اسلامی‌تر روی کار می‌آید؛ و به یقین بدانند که یک رژیم صددرصد غربی آمریکایی یا شرقی کمونیستی به دست یکی از دو ابرقدرت، جایگزین آن می‌گردد، اگر چه با صورت ملی و اسلامی. 📆 ۲ مهر ۱۳۶۰ ▪️◾️🔳◾️▪️ ✅ کانال به سوی خدا 🕋 ‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌┏━━ °•🖌•°━━┓ 🆔 @besooyekhodaa ┗━━ °•🖌•°━━┛ ☝️از پیام‌های وارده☝️ نقدونظر 👌 تبدیل رژیم یا تجزیه کشور؟! اگر شکست بخورد (العیاذ بالله)، در قالب قطعاً و یقیناً به کمتر از فروپاشی و تجزیه رضایت نخواهد داد. این سخن هم اگر از روی خوش‌بینی نبوده باشد، از روی تسامح بوده است. و شاید اجانب در زمان حضرت امام، به تبدیل رژیم (regime change) راضی می‌شدند ولیکن در حال حاضر، محال است اضمحلال کامل ایران و به قول خودشان خشکانیدن ریشه را تا آخر دنبال نکنند. اگر ، خدای ناکرده به علت توسعه بیش از پیش بر امورات ملت و دولت (بجای )، شکست بخورد، ما بلاتردید خواهد شد و هر پاره‌ای در اختیار یک پتیاره و خواهد افتاد. سیدمحمدحسینی‌(منتظر) ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام 🙏
📸 کاربر عرب: 3000 مصری برای قتل جمع شدند در حالی که حتی 100 نفر از آن‌ها برای بازگشایی گذرگاه‌ تجمع نکردند زیرا مطمئن هستند ، نیست، بنابراین با آن نمی‌جنگند! ☝️از پیام‌های وارده☝️ 👌 شهادت و راز شهادت شیخ حسن شحاته را در این‌جا ببینید👇 https://www.aparat.com/v/mWf9J 💠 https://www.aparat.com/v/HOkU6 💠 https://www.aparat.com/v/SbKeT 💠 https://www.aparat.com/v/6JulY 💠 https://www.aparat.com/v/1ePFn 💠 https://www.aparat.com/v/bYmsT 💠 لطفاً با کلیک روی نوشته‌های آبی‌رنگ، به صفحات مجازی حسینی منتظر بپیوندید: 💠 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام 🙏
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
🇮🇷﷽☫ 💎 @SMHM212 علی؛ تنها مجاهد کامل! را همه به عنوان «اَبَرمرد » می‌شناسند و به عنوان «اَبَرمرد » نیز می‌ستایند ولیکن او «اَبَرمرد جهاد» هم است. ارکان مرتب جهاد در ، عبارتند از: ۱) إرهاب ۲) قتال ۳) مصالحه ۴) فوز اگرچه هر هوشمندی باید یکی از این چهار رکن اساسی را متناسب با ، تبعیت نماید ولیکن اتخاذ بهترین سبیل مناسب (از باب حیَّ علی خیرالعمل)، تابع ضرورت اولویتی (نه اهمیتی) خاص آنست. به همان ترتیبی که ذکر شد. دشمنان باید در اولویت اول مجاهدین باشد. چنانچه مؤثر نباشد باید سراغ اولویت دوم یعنی بشتابند و چنانچه مؤثر نگشت، آنگاه باید به اولویت سوم یعنی با طاغوت تن بسپارند و در وضعیتی که آنهم بی‌فایده باشد نهایتاً باید خود را آماده استقبال از اولویت چهارم یعنی (إحدی‌الحُسنَین؛ فوز عظیم شهادت و بلکه فوز اعظم فتح و ظفر) شوند. برای اطلاع بر شرح این مراحل چهارگانه، لطفاً به مقالات «معیّت با ولایت ۲/۵» و «معیّت با ولایت ۲/۶» در کانال ایتایی «مقالات حسینی منتظر» مراجعه بفرمایید. وقتی که از منظر ارکان و مراحل اربعه ، به ، (ع) نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که علی‌بن‌ابی‌طالب، تنها مجاهدی است که هر چهار وضعیت جهاد را در زندگانی مبارک خود، تجربه کرده است. إرعابی که علی با خود داشت، مؤثرترین إرهاب دشمنان کافر و مشرک عصر خود بود. همچنانکه بعد از فتح توسط ، چنان مرعوب شد که هیچ‌گاه آنرا فراموش نکرد. قتال علی هم از همان نخستین مواجهه فوج اسلام با موج‌ کفار () که به تنهایی، نیمی از مقتولین را از دم تیغ خود گذرانید، زبانزد عرب گشت که عین فرفره می‌چرخید و آن‌ها را درو می‌کرد! «مُصالحه با طاغیه جهت مَصالح عالیه» نیز تجربه دیگری بود که آن‌حضرت در طی جنگ صفین، بدان تن سپرد با اینکه بخوبی می‌دانست، مورد بدعهدی رژیم اموی قرار خواهد گرفت. تجربه مرحله چهارم جهاد برای به گونه خاصی رقم خورد! اگرچه او در نبود ولیکن او در و با شمشیری که فرق‌ش را شکافت بر زمین ریخته شد و خود فریاد بر آورد که به الهی نیز نائل گشت؛ «فُزتُ وَ رَبِّ الکعبة»! هیچ مؤمن مجاهد و بلکه هیچ پیغمبر و امامی را سراغ نداریم که افتخار عمل به همه ارکان و ابعاد و مراحل جهاد را کسب کرده باشد. براستی که این و ، نماد بارز است. علی ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را که به ما سوا فکندی همه سایه همارا دل اگر خدا شناسی همه در رخ علی بین به علی شناختم من بخدا قسم خدا را بخدا که در دو عالم اثر از فنا نماند چو علی گرفته باشد سرچشمه بقا را مگر ای سَحاب رحمت تو بباری ارنه دوزخ به شرار قهر سوزد همه جان ماسوا را برو ای گدای مسکین درخانه علی زن که نگین پادشاهی دهد از کرم گدا را بجز از علی که گوید به پسر که قاتل من چو اسیرتست اکنون به اسیر کن مدارا بجز از علی که آرد پسری ابوالعجائب که علم کند بعالم شهدای کربلا را چو به دوست عهد بندد ز میان پاکبازان چو علی که میتواند که بسر برد وفا را نه خدا توانمش خواند نه بشر توانمش گفت متحیرم چه نامم شه ملک لافتی را بدو چشم خون فشانم هله ای نسیم رحمت که ز کوی او غباری به من آر توتیا را به امید آنکه شاید برسد به خاک پایت چه پیامها سپردم همه سوزدل صبا را چو تویی قضای گردان به دعای مستمندان که ز جان ما بگردان ره آفت قضا را چه زنم چو نای هردم ز نو ای شوق او دم که لسان غیب خوش تر بنوازد این نوا را همه شب در این امیدم که نسیم صبحگاهی به پیام آشنایی بنوازد آشنا را ز نوای مرغ یا حق بشنو که در دل شب غم دل به دوست گفتن چه خوشست شهریارا السلام علیک یا علی «یَا أَبَا الْحَسَنِ، یَا أَمِیرَ الْمُؤْمِنِینَ، یَا عَلِیَّ بْنَ أَبِی طالِبٍ، یَا حُجَّةَ اللّٰهِ عَلیٰ خَلْقِهِ، یَا سَیِّدَنا وَ مَوْلانا إِنَّا تَوَجَّهْنا وَاسْتَشْفَعْنا وَتَوَسَّلْنا بِکَ إِلَی اللّٰهِ وَقَدَّمْناکَ بَیْنَ یَدَیْ حاجاتِنا، یا وَجِیهاً عِنْدَ اللّٰهِ اشْفَعْ لَنا عِنْدَ اللّٰهِ» ای ابوالحسن، ای امیرالمؤمنین، ای علی بن ابیطالب، ای حجّت خدا بر بندگان، ای آقا و مولای ما، به تو روی آوردیم و تو را واسطه قرار دادیم و به سوی خدا به تو توسّل جستیم و تو را پیش روی حاجاتمان نهادیم، ای آبرومند نزد خدا، برای ما نزد خدا شفاعت کن. یا کنا معکم فنوز فوراً عظیماً الهی آمین ✍️ سیدمحمدحسینی‌(منتظر) دبیرکل حزب وحدت و عدالت ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ (۲۱ رمضان ۱۴۴۵) 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام 🙏
بسمه تعالی قابل توجه اهالی امامزاده و مسئولین شهرستان 💠 علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۳۱۸): صفت داودی و برادران یوسف! (۲۶) همچنانکه در پیام شماره ۳۱۶ کانال اطلاع‌رسانی گنبد فیروزه، اشاره کردم؛ جناب قاضی رحمانی در دادگاه مورخه ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ (که بنده هم برای تبرئه عموزاده‌هایم از اتهامات حاج‌صفوت در آن شرکت کردم) صریحاً و اکیداً به آقای صفت‌اله داودی متذکر شدند که؛ «اخذ سند تک‌برگی حاوی تعیین رسمی حدود اربعه (UTM) اراضی خود» را در اولویت قرار بدهد، ایشان بدون ارائه هیچ‌گونه مدرکی، ادعا کرد که اداره اوقاف نان‌کلی، کارشکنی می‌کند! قاعدتاً ایشان باید قبل از انجام هرگونه تصرفی در اراضی ما (که بناحق ادعا می‌کند متعلق به اوست!)، بدنبال توصیه قاضی افتاده و هرچه زودتر سند تک‌برگی جدید حاوی حدنگاری حدود اراضی خود را بدست آورد و چنانچه واقعاً اوقاف محل، مانع صدور اسناد اراضی کاداس شده است، مدرکی ارائه بدهد که مؤید ادعای وی باشد. ولیکن از فردای دادگاه مجدداً تجاوز به اراضی سادات حسینی را در دستور کار و اقدامات خود قرار داده است! او که در شکست مشکوک سادات موسوی، ظاهراً بر آن‌ها فائق آمده است، گمان می‌کند لابد می‌تواند اسناد و ید تصرفی ده‌ها ساله ما را هم نادیده گرفته و هیچ پندارد! و حال آنکه ما اجازه نمی‌دهیم حتی یک وجب از دسترنج پدران خود را از دست بدهیم. ایشان هرگز موفق نخواهد شد که با قلدری یا با تبانی و زدوبند و یا با رشوه، حد نصاب لازمه اراضی کشاورزی و باغی برای اخذ سند تک‌برگی جدید خود را از طریق چنگ‌اندازی به اراضی و نیز حق‌آبه ما، به نتیجه برسد. چنانچه آقای داودی بعلت تعجیل جهت تکمیل حد نصاب اراضی کشاورزی (طبق جدول مصوبات دولتی ۱۳۸۵) خود، به اتخاذ چنین روش حرام و غیرقانونی و نیز ترفندهای حقوقی، روی آورده است، بجای کاشت نهالستان و تجاوز به اراضی سادات، بهتر است با ما مشارکت و تعاون بورزد که ابعاد و اعماق آن از طریق مذاکره منصفانه تحصیل می‌گردد. سادات حسینی امام‌زاده سیدعلاءالدین (عجالتاً از نوادگان مرحوم سیدحسن‌بابا بویژه مرحوم سیدمحمدعلی باستثناء نوادگان یکی از پسران او که عاق والد شده بود!)، کلیه حقوق خود در مایملک (حق‌آبه و اراضی) خود در پلاک‌های ۱۱۷ و ۱۱۸ را به «شرکت تعاونی سیدعلاءالدین» (در شرف تأسیس) واگذار کرده‌اند و به نسبت مایملک اعطایی خود به شرکت، سهام‌دار آن هستند. فلذا اراضی یکپارچه ما در ملک روستای نقاش، حد نصاب لازمه برای اخذ سند جدید را داراست. این شرکت برای پذیرش شرکای خود، آمادگی دارد که با همه صاحبان اراضی و حق‌آبه (از جمله آقای داودی) وارد مذاکره و شراکت گردد ولیکن اجازه نخواهد داد احدی از اشخاص حقیقی و حقوقی (از جمله مدیران معلوم‌الحال اوقاف)، قطره‌ای از حقوق مسلم اعضای تعاونی را مورد تاخت و تاز خود قرار بدهد. تلاش کسانی که احیاناً برای ایجاد «حق ارتفاق» برای خود، اقدام به کاشت غیرقانونی نهالستان (یا اشغال به طرق دیگری) در اراضی ما نموده‌اند، باید بدانند که آب در هاون می‌کوبند. بنابر‌این چنانکه قبلاً هم اشاره کردیم، بهتر است بجای تعقیب اینگونه امور واهی، بیایند با هم متحد شویم تا بدون تجاوز به اراضی یا اقدامات همدیگر، هرچه زودتر اسناد قانونی جدیدمان را پیگیری کنیم و چنانچه اوقاف، مخل اهداف ماست، آنرا در جای خود بنشانیم تا متفقاً بتوانیم در نهضت مقدس «جهش تولید با مشارکت مردم»، ما هم به سهم خودمان، نقش‌آفرین باشیم ان‌شاءالله ضمناً بهتر است ایشان، اختلالات اداری جاری فعلی در قضایای محلی (که متأسفانه برخی از امور ادارات به چنگ بعضی سفلگان افتاده است و ما بزودی همه ریز و درشت آن‌ها را به پای محکمه خواهیم کشید!) را آینده روشنی نپندارند و مسیری را اتخاذ نمایند که قرین حق و عدالت و قانون باشد. در غیر اینصورت قطعاً پشیمان خواهند گردید. فلذا لازم می‌دانم در این‌جا خطاب به ایشان، تصریح نمایم: جناب آقای صفت‌اله داودی؛ فرزند حبیب‌اله با سلام و احترام، به استحضار می‌رساند؛ جنابعالی علیرغم درخواست قاضی محترم شعبه دوم آوج مبنی بر اتخاذ رویه‌ای برای تعیین و اثبات حدود اراضی خود (که در قالب سند تک‌برگی حاوی حدنگاری UTM رسمی، امکانپذیر است)، مجدداً اقدام به تصرف اراضی اجدادی سادات روستای امامزاده علاءالدین، نموده‌اید! لازمست به شما هشدار بدهم که برای پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی محلی که ممکنست توسط هر کدام از صدها نفر از سادات صاحب حقوق مسلم در محل دعوا که پدران آنان، دهها سال در آن‌ها زحمت‌کشانه دارای ید تصرفی و بهره‌برداری بوده‌اند، هرچه زودتر کلیه آثار تجاوز خود را جمع‌آوری نمایید و بدانید که چنین تجاوزاتی به اراضی و حق‌آبه اهالی امامزاده علاءالدین، هیچ‌گونه حق ارتفاق و حق ید تصرفی برای شما ایجاد نخواهد کرد. والسلام علی من اتبع الهدی ✍️ سیدمحمدحسینی(منتظر) ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ گروه سادات میدان 🎲 گروه سیدعلاءالدین 🌹
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
🇮🇷﷽☫ 💎 @SMHM212 ۶ پر در محاصره ۸ پر کشور جعلی با پرچم جعلی منقش به ستاره شش‌پر mogen david تحت فشار سنگین و بی‌سابقه هشت‌گانه‌ای قرار گرفته است: ۱) حملات زمینی از طرف حماس در غرب ۲) حملات پهبادی از طرف یمن در جنوب ۳) حملات پهبادی از طرف عراق در شرق ۴) حملات موشکی از طرف لبنان در شمال ۵) نفرت جهانی از طرف انواع کشورهای دنیا ۶) کاهش حمایت علنی و رسمی غرب از اسرائیل ۷) ضربات اقتصادی ناشی از حمله به کشتی‌های معطوف به باربری برای اسرائیل ۸) اختلافات داخلی از طرف یهودیان معترض برای حمله موشکی مذبوحانه اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، تحلیل‌های مختلفی قابل تصور است: الف) توسعه صحنه نبرد از طریق دور ساختن جنگ از سرزمین فلسطین اشغالی و تمرکز محور مقاومت بر اسرائیل با گشودن جبهه جدیدی از نبرد فرضاً بین ایران و آمریکا و... ب) انتقام‌جوئی مذبوحانه از فرماندهی جبهه مقاومت که اسرائیل را به استیصال کشانده است. ج) کاستن از فشارهای هشتگانه مذکور با ایجاد اختلال در شبکه نقش‌آفرینی فرماندهی نیرو‌های ایرانی د) هر سه گزینه صحیح است. ✅ بنظر می‌رسد اسرائیل از عدم گشودن نهمین جبهه علیه خود (درگیری مستقیم ایران)، خیالش راحت است! (گویا که چنین اتفاقی نخواهد افتاد مگر بصورت ناچیز و غیر ویرانگر!) 👌 شاید هم بر آنست که با سوق دادن ایران به دخالت مستقیم، بتواند بهانه‌ای برای «متحد ساختن جامعه متشتت داخلی» خود پیدا کند! در غیر اینصورت، تداومی برای بقای نتانیاهوی کودک‌کش در رأس قدرت، قابل تصور نیست. ✍️ سیدمحمدحسینی‌(منتظر) ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام 🙏
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
*یه سوال* کی می تونه جواب این سوال رو بده؟ چرا در میان این همه داستان در قرآن، قصه‌ی عشق یوسف و زلیخا، احسن القصص یعنی بهترین قصه‌ها شناخته شد؟ قصه‌ی عشق زن متاهل به پسر مجرد، عشق زن مسن به پسر جوان، عشق ملکه به غلامش(پسرخوانده)!!! آیا عشق یک زن متأهل به مرد دیگر ناپسند و گناه نیست؟ چرا اصلاً هیچ حرفی از شوهر زلیخا زده نشده؟ چرا با اینکه قرآن این قصه رو گفته و در آخر به هم می‌رسند، عیب‌جویی و تحقیری در بیان داستان صورت نگرفته؟ و *حظ عشق* رو به کام خواننده به وجود میاره‌؟ چرا قرآن این قصه رو با آب و تاب و شیرین و دلچسب و به اصطلاح تا این حد رمانتیک و دراماتیک تعریف کرده؟ زلیخا مهمونی ترتیب میده و زنان مصر رو دعوت می‌کنه و چاقو و ترنج دست‌شون میده و یوسف وارد میشه و ...؟ چرا به جای تنبیه و سنگسار زلیخا، او فرصت پیدا می‌کنه تا حقانیت این عشق رو به دیگران اثبات کنه؟ چرا متدینین و مسلمانان با خدا سر این داستان نمی‌جنگند؟ فکر کنید اگر غیر از قرآن، قرار بود این داستان چاپ و منتشر بشه، محال بود بتونه از *ممیزی ارشاد* رد بشه! منظورم الگوی عشق زن متأهل به غیرهمسرش است! چرا در قرآن وقتی شرح عاشقی زلیخا رو میده، شوهرش و خانواده‌ش او را به جرم ناموسی نمی‌کشند؟ چرا تو قرآن نمیگه زلیخا باید سنگسار بشه و داستان به جای اینکه به وصال برسه به سنگسار نمی‌رسه؟ *"به خصوص اینکه زن متأهل است!"* تا حالا به این‌ها فکر کرده بودید؟ خدا برای اینکه به حضرت یوسف خوش بگذره، زلیخا را چهل سال جوان کرد و تمام‌ قوانین خلقت رو زیر ورو کرد!!! و اکنون میلیون ها ایرانی گرسنه و ندار و تن فروش و مواد فروش و فقیر و مستاجر و بی خانمان و .... شب و روز دعا می کنند که *خدایا وضع اقتصادی ما را اصلاح بگردان و شرایط ما را به چهل سال پیش برگردان* ولی خدا اجابت نمی کند. نتیجه گیری: یا هشتاد میلیون مسلمان شیعه، به اندازه هوس بازیهای زلیخا نزد خدا ارج و قرب ندارند، و یا کل داستان تخیلی بوده است. مقاله‌ای از خانم دکتر شاهین/دانشگاه صنعتی شــریف تهران ☝️از پیام‌های وارده☝️ نقدونظر 👌 تحریف قصه؛ جهت تولید فتنه! این یاوه‌گویی نانجیبانه، اگرچه ارزش پاسخگویی ندارد ولیکن بعلت پخش در محیط فجازی و تقاضای برخی از دوستان، در همین حد لازم می‌دانم که چند نکته را بعرض دوستان برسانم: ۱) «هوس شدید» زلیخا را تحریف کرده به «عشق مقدس» زلیخا و لذا مفاهیم قرآن را آشکارا تحریف کرده است! ۲) تفوق «تقوای الهی یوسف» را با برجسته‌سازی «هوس شیطانی زن متأهل»، نادیده گرفته تا «احسن القصص» بودن آنرا تخطئه نماید! ۳) افسانه جوان‌سازی و وصال او به را به نسبت داده! ۴) با محدود کردن انواع ماجراهای عبرت‌انگیز حضرت یوسف، به صرفاً «ماجرای زلیخا»، احسن‌القصص بودن را تضعیف و کمرنگ و بالتبع تحریف نموده است! ۵) با ارتکاب دروغ بزرگی در قالب ایراد «تهمت کبیره» (دعای هشتاد میلیون ایرانی برای بازگشت به وضعیت منحوس شاهنشاهی!!!) به ملت انقلابی، رشید، شریف و ، «تفاله ملعون رژیم طاغوتی بودن» خود را جار زده! و حتی شدت «شاه‌پرستی» احمقانه خود را با «شاهین» نامیدن خود، علنی کرده! ۶) «تولید شبهه» توسط شیاطین اتاق فکر صهیونیزم شیطانی مستقر در اسرائیل کودک‌کش را «مقاله‌ای از خانم دکتر» جا زده! ۷) این‌همه بی‌شرفی ارسالی از طرف جرثومه جنایتی بنام «اسرائیل» خود را به دانشگاه صنعتی «شریف» تهران نسبت داده! تا برای کینه‌توزی اسرائیل وحشی از مشارکت دانشگاه صنعتی شریف تهران در امر تولید موشک‌های ، با انتقامجویی در آمیزد! الا لعنة‌الله علی القوم الظالمین مرگ بر مرگ بر مرگ بر سیدمحمدحسینی‌(منتظر) ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ 💠 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام 🙏
بسمه تعالی نشانی کانال‌ها و گروه‌های سیدمحمدحسینی‌منتظر در پیام‌رسان ایتا: ۱) کانال «حیفه نبینی/یک از هزاران» https://eitaa.com/chelcheraaqHM 💠 ۲) گروه «هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام» https://eitaa.com/joinchat/3850895565Cc7624a74fe 💠 ۳) کانال «مقالات حسینی‌منتظر» https://eitaa.com/SMHM212 💠 ۴) کانال «گنبد فیروزه» https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a 💠 ۵) کانال «سیدعلاءالدین» https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9 💠 ۶) گروه «سادات میدان» https://eitaa.com/joinchat/1424556326Cd51a6f2d0a 💠 ۷) گروه «سیدعلاءالدین» https://eitaa.com/joinchat/3763470541Cd25cef0ad4 💠 ۸) گروه «شرکت تعاون سیدعلاءالدین» ⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️ 💠
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
وزیر جنگ اسرائیل در شورای جنگ؛ بنی‌گانتز: ما باید به مسائل بحث برانگیز بپردازیم تا بتوانیم در جنگ متحد موفق شویم. 🔹گانتز: اگر مردم ما از تفرقه رنج ببرند، هیچ دستاورد مهم سیاسی یا نظامی حاصل نمی‌شود. 🔹گانتز: ما در حال مبارزه با یک جنگ پیچیده هستیم و در حال حاضر چالش‌های بزرگی داریم. ☝️از پیام‌های وارده☝️ 👌 لطفا فراز آخر مقاله ۶ پر در محاصره ۸ پر (از سلسله مقالات دینی/سیاسی حسینی منتظر) را ملاحظه فرمائید.🙏🌹👌 حمله به کنسولگری ⏪ واکنش مستقیم ایران ⏮ اتحاد یهودیان اسرائیل علیه ایران و جبهه مقاومت! سلام لطفاً با کلیک روی نوشته‌های آبی‌رنگ، به صفحات مجازی حسینی منتظر بپیوندید: 💠 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام 🙏
سالگرد رحلت حجةالاسلام و المسلمین حاج‌سیدمیربابا حسینی‌(فاطمی) گرامی‌باد. غم فقدان او بعد از ربع قرن، هنوز هم تازه است. نام و یادش تا ابد زنده باد. برای شادی آن‌مرحوم و اموات خودتان، رحم الله من یقرأ الفاتحة مع الصلوات 🤲 🤲 🤲 اللهم صل علی محمد و آل محمد و اما یک نکته جالب برای ۴۷ نفر از بازماندگان سیدمیربابا (اعم از پسرها و دخترها و نوه‌ها و نتیجه‌ها): فاصله هر کدام از ایستگاه‌های متروی حوالی بهشت‌زهرا (هر سه ایستگاه شاهد یا مرقد امام و یا کهریزک) با مزار پدر، تقریباً مساوی‌ست و هر کدام نیم‌ساعت پیاده‌روی دارد!
بسمه تعالی قابل توجه اهالی امامزاده و مسئولین شهرستان 💠 علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت۳۱۹): صفت داودی و برادران یوسف!(۲۷) 😳 احراز «سوء نیت» صفت بی‌صفت! «سوء نیت» آقای صفت‌اله داودی برای بنده، محرز گردید. فلذا مذاکره بی‌مذاکره! چنانکه مستحضرید بنده در پیام‌های قبلی خود، مطالبی را معطوف به آقای صفت داودی، نوشته‌ام که سه نمونه از آن‌ها را در اینجا مورد اشاره قرار می‌دهم: الف) در پیام شماره ۱۲۱ گنبد فیروزه (۱۲ مهر ۱۴۰۲) نوشته بودم: «... کسانی که از قدرتی (اقتصادی، اجتماعی و...) برخوردار هستند معمولاً واقفند که در اتاق شیشه‌ای به سر می‌برند و لذا معمولاً محتاط می‌شوند و براحتی خود را در معرض حمله قرار نمی‌دهند. البته بعید نیست که مرتکب اشتباه محاسباتی هم بشوند. سرمایه‌داری مثل صفت داودی (ولو با وامی که به چنگ آورده) قاعدتاً نباید جرأت کند که به اراضی یک جمعیت، تجاوز نماید ولیکن وقتی که رخ داده است باید گویای آن باشد که قبل از تجاوز، جای پای خود را محکم کرده است!» ب) در پیام ۱۲۸ گنبد فیروزه (۱۴ مهر ۱۴۰۲) نوشته بودم؛ «بنده اگر بخواهم به مبارزه اصولی با متجاوز نقاشی بپردازم، اقداماتی را در دستور کار خود قرار خواهم داد که عبارتند از: ۱) دیدار و گفتگو با متجاوز و در صورت لزوم، اتمام حجت که فردای تحمیل شکست بر او نگوید؛ چرا از اول نیامدی سراغ خودم و برای عقب‌نشینی من خودت را به زحمت انداختی!؟! فلذا قبل از مذاکره مستقیم، دست به هیچ مبارزه‌ای نخواهم زد. زیرا گره‌ای را که بشود با دست باز کرد چرا به دندان اندازم؟!» ج) در پیام ۳۰۵ گنبد فیروزه (۲۵ اسفند ۱۴۰۲) نوشته بودم: «... زمانی که آ.سیدرضا در تهران از بنده خواست که به کمک او بروم، گمان می‌کردیم، آقای داودی از عموزاده‌های بنده، جدا جدا شکایت کرده است و لذا بر این تصور بودیم که دادگاه صرفاً علیه سیدرضا برگزار می‌شود ولی در دادسرای آوج متوجه شدم که دادگاه مشترک است! بنابراین دو دل شدم که اساساً وارد دادگاه بشوم یا نه؟!! نهایتاً با در نظر گرفتن همه جوانب و اینکه این دادگاه فرصتی برای من است که به شخصیت‌شناسی حاج‌صفوت بپردازم، صلاح در این دیدم که صرفاً بعنوان مستمع آزاد حضور پیدا بکنم و در صورت لزوم به دفاع از سیدرضا بپردازم. بینی و بین‌الله بجز این، هیچ نیت و قصدی هم نداشتم ولیکن خوب شد که حضور یافتم و به نکته خیلی مهمی پی بردم ...» بنابراین مایل بودم که قبل از هر اقدامی، با وی مذاکره بکنم. زیرا بر اساس برخی شنیده‌هایم، گمان می‌کردم که دارای «سلامت شخصیتی» باشد و حال آنکه در قضایای اخیر محرز گردید که گرفتار «سوء نیت» است و ارزش گفتگو ندارد. زیرا براحتی مرتکب بدعهدی خواهد شد که چیزی بجز اتلاف وقت و جنگ اعصاب نیست. فلذا بجای مذاکره فقط می‌توانم بگویم؛ بچرخ تا بچرخیم! چنانکه در پیام ۳۰۵ اشاره کردم؛ هدف اصلی بنده برای حضور در دادگاه ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ قسمت سوم آن بود که در محضر قاضی، بنده و آ.سیدرضا بودیم و بلافاصله صفت هم به جمع ما برگشت. اصلی‌ترین سؤال بنده (بمنظور شخصیت‌شناسی شاکی و متهم) از دادگاه و خود صفت این بود که آیا مدرکی موجود است که نشان بدهد؛ آ.سیدرضا هم در معرکه مورد شکایت و صحنه تخریب اموال، شرکت داشته است؟! که قاضی گفت؛ در پرونده چنین مدرکی ارائه نشده است و صفت هم گفت: ایشان تلفن تهدیدآمیز زد! پرسیدم: آیا برای اثبات این اتهام هم مدرکی ارائه داده‌ است؟! که ایضاً جواب‌ها منفی بود. بنابراین از همان‌جا این حدس بنده جان گرفت که صفت بدنبال اخذ حکم «حداکثر مجازات» (۸۰ ضربه شلاق و ۲ سال حبس! و بالتبع تولید سوءپیشینه!) برای عموزاده‌های بنده بوده است آنهم به هر قیمتی! نه آنکه صرفاً بدنبال اقامه حق و عدالت بوده باشد. زیرا او بر این مطلب حقوقی، واقف بوده است که «حکم مجازات حداکثری» برای کمتر از سه نفر صادر نمی‌شود و لذا دیواری کوتاه‌تر از سیدرضا پیدا نکرده بود که به سیدعلی و سیدیداله، اضافه کند! آری! حاج‌صفت، فاقد شخصیتی وزین و متین و محترم است و ارزش مذاکره ندارد و بنده نباید چنین مجال و امتیازی به وی بدهم. خصوصاً که بعد از دادگاه هم علیرغم هشدار صریح قاضی رحمانی به وی که قبل از هر اقدامی برود بدنبال اخذ سند تک‌برگی حاوی حدنگاری، علناً راه تمرّد و قلدری پیشه کرده و با کاشتن نهال‌ها و سایر مستحدثات جدید خود، در صدد ایجاد حق ارتفاق برای اثبات ید تصرفی برای خود بر آمد و بدینوسیله «سوء نیت» خود را اثبات نمود که قطعاً از این دسیسه و سالوس‌بازی خود، برای فریب دادگاه، دیر یا زود، نادم و سخت پشیمان خواهد گشت. حال او خود را در برابر نفرین صدها نفر از سادات مظلوم، قرار داده است و بسیار بعید است از این قضیه، جان سالم به در ببرد و به تیر غیب گرفتار نشود! چنانکه دشمنان اجداد ما گرفتار شدند. «و سیعلم الذین ظلموا أیّ منقلب ینقلبون» ✍️سیدمحمدحسینی(منتظر) ۲۱فروردین۱۴۰۳ سادات میدان 🎲 سیدعلاءالدین 🌹
وداع با ماه مبارک رمضان ============== خدا حافظ ای ماه قرآن و دین خدا حافظ ای ماه حقِ مبین خدا حافظ ای ماه تقوای روح خدا حافظ ای ماه فتح الفتوح خدا حافظ ای ماه آیاتِ حق خدا حافظ ای ماه نور و فلق خدا حافظ ای ماه صوم و صلات خدا حافظ ای ماه عشق و حیات خدا حافظ ای ماه راز و نیاز خدا حافظ ای ماه ذکر و نماز خدا حافظ ای ماه مهر و وفا خدا حافظ ای ماه صلح و صفا خدا حافظ ای ماه ناب و وزین خدا حافظ ای ماه اشک حزین خدا حافظ ای ماه نور و صیام خدا حافظ ای ماه فهم و قیام خدا حافظ ای ماه صوم و سجود خدا حافظ ای ماه نوم و سکوت خدا حافظ ای ماه جوع و عطش خدا حافظ ای ماه بی غلّ و غش خدا حافظ ای ماه آرام جان خدا حافظ ای ماه امن و امان خدا حافظ ای ماه تسلیم دل خدا حافظ ای ماه تحکیم دل خدا حافظ ای ماه صبح و سحر خدا حافظ ای ماه صبر و ظفر خدا حافظ ای ماه خوبانِ خوب خدا حافظ ای ماه رفعِ عیوب خدا حافظ ای ماه ربِّ کریم خدا حافظ ای ماه مرز و حریم خدا حافظ ای ماه دل داده گان خدا حافظ ای ماه شایسته گان خدا حافظ ای ماه افتاده گان خدا حافظ ای ماه لب تشنگان خدا حافظ ای ماه آزاده گان خدا حافظ ای ماه خونین تنان خدا حافظ ای ماه شرمنده گان خدا حافظ ای ماه جامانده گان خدا حافظ ای ماه بخشوده گان خدا حافظ ای ماه احیاء جان خدا حافظ ای ماه یاد علی خدا حافظ ای ماه ناد علی خدا حافظ ای ماه فجرِ علی خدا حافظ ای ماه فرقِ علی خدا حافظ ای ماه قدرِ علی خدا حافظ ای ماه صبرِ علی خدا حافظ ای ماه محراب و خون خدا حافظ ای ماه داغِ قرون خدا حافظ ای ماه نان و نمک خدا حافظ ای ماه اشک فلک خدا حافظ ای ماه زخم و حکیم خدا حافظ ای ماه شیر و یتیم خدا حافظ ای ماه دلدارِ حق خدا حافظ ای ماه دیدارِ حق خدا حافظ ای ماه ماه میقاتِ طور خدا حافظ ای ماه تشییعِ نور خدا حافظ ای ماه قرآن به سر خدا حافظ ای ماه اشک و اثر خدا حافظ ای ماه جوشن کبیر خدا حافظ ای ماه بدرِ منیر خدا حافظ ای ماه نور جلی خدا حافظ ای ماه خونِ علی خدا حافظ ای ماه بدرِ تمام خدا حافظ ای ماه ختمِ کلام _🦋🌙🦋🌙🦋🌙
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷﷽☫ 💎 @SMHM212 جامعه ایرانی همچون جامعه جهانی در سراشیبی سقوط به «حیوانیت»! (بخش۱): سوار مترو بودم که در ایستگاه ۱۵خرداد، سه دختر جوان بی‌حجاب و ساندویچ به دست وارد شدند و یکی از آن‌ها بمحض توجه به بنده (در لباس روحانیت) بگونه‌ای شروع به روزه‌خواری کرد که لابد در ذهن خودش، جسارت خودش را جار زده باشد! در آن‌لحظه، قاعدتاً من مکلف به نهی از منکر آن‌ها بودم و قبل از آنکه بتوانم کلمه‌ای بگویم، ازدحام جمعیت بین ما فاصله انداخت اما نمی‌دانم چرا یاد صحنه‌ای از سریال تلویزیونی جامیونگ‌گو افتادم که مثبت‌ترین شخصیت آن، در جواب ندیمه خود می‌گوید: «آدم موقع پیاده‌روی، هم آدم می‌بینه و هم گاو و هم حیوانات دیگه. متاسفانه کاری هم از دستمون بر نمیاد»! ذهنم مشغول به این شد که این حرمت‌شکن‌ها حیوانات بی‌تربیتی بیش نیستند و لزومی ندارد که خود را ناراحت بکنم! ولیکن در بازاندیشی مطلب، خود را شدیداً نکوهش کردم که به چه حقی باید دیگران را، تلقی کنیم؟! ، هرگز چنین اجازه‌ای به ما نداده است که مرتکبین ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی را حیوان بپنداریم. وضع تکالیف «امربمعروف» و «نهی‌ازمنکر»، گویای اینست که اسلام برای همه انسان‌ها از جمله مرتکبین گناهان، قائل است. اگر اسلام هم گنهکاران و تبهکاران را گاو و حیوان بر می‌شمرد، هیچگاه فریضتین مذکور را برجسته نمی‌کرد. «کلکم راع و کلکم مسئول عن رعیته» در بیان پیامبر اعظم(ص) نشانگر محترم شمردن آحاد افراد جامعه است و هیچکسی حق ندارد آن‌ها را ... ...ادامه دارد. ✍️ سیدمحمدحسینی(منتظر) ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 چلچراغ
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
🇮🇷﷽☫ 💎 @SMHM212 جامعه ایرانی همچون جامعه جهانی در سراشیبی سقوط به «حیوانیت»! (بخش ۲): ... حیوان بپندارد! هم که قرار بود «بزرگترین دانشگاه تربیتی و انسان‌سازی ایرانیان» باشد، متأسفانه محض سرگرمی مخاطبین، به پخش فله‌ای چنین فیلم‌هایی پرداخته است بدون اینکه محتوای بعضاً مسموم آن‌ها را مورد نقادی هنری و حتی علمی قرار بدهد! ⛔️ نسبت تبرّجات زنان و کشتگان نوروزی! طبق آمارهای سازمان در طی ۱۰ سال اخیر، صرف‌نظر از ده‌ها هزار مصدوم و مجروح، هر سال بطور میانگین، حدود ۱٫۰۰۰ نفر در جان خود را از دست داده‌اند! و چندین برابر آن‌ها مصدوم، مجروح، مفلوج و از کار افتاده شده‌اند! هر سال ده‌ها هزار نفر با شتاب، زمین و زمان را بسرعت در می‌نوردند تا بیش از پیش از زندگی، لذت ببرند اما ناگهان خود را در و و و می‌بینند! چرا؟! چند سؤال قابل تأمل؛ ۱) چند درصد این کشته‌ها، در ایام نوروزی را بعنوان آگاهانه، انتخاب کرده بودند؟! ۲) چند درصد آن‌ها هیچ‌گونه اطلاعی از و راهنمایی و رانندگی نداشتند؟ ۳) چند درصد آن‌ها به علت سهوی یا عمدی دیگران، ناخواسته به کام مرگ رفتند؟ ۴) چند درصد آن‌ها به علت خود را به آغوش و سایر عواقب تصادفات سپردند؟ ۵) آیا می‌توانیم کشتگان را گاو و بنامیم؟! ۶) آیا در قبال این و مادی، هیچ‌کاری از ما برنمی‌آید؟! ⁉️ آیا پدیده شوم بی‌حجابی و را می‌توان به پدیده وحشتناک کشته شدن نوروزی، تشبیه کرد؟! ۱- چند درصد بی‌حجاب‌ها آگاهانه اقدام به خود می‌کنند؟ ۲- چند درصد ، به علت بی‌حجابی دیگران، به انحراف کشیده می‌شوند؟ ۳- چند درصد بی‌حجاب‌ها هیچ‌گونه اطلاعی از ، و معطوف به و بدحجابی، ندارند؟ ۴- چند درصد بی‌حجاب‌ها به علت «جدی نگرفتن» تأثیرات ویرانگر اجتماعی و فرجام شوم شُل‌حجابی در دنیا و آخرت، مرتکب این و می‌شوند؟ ۵- آیا حق داریم، مرتکبین بی‌حجابی را هم گاو و حیوان بنامیم؟ ۶- آیا در قبال این و روانی، هیچ‌کاری از ما برنمی‌آید؟! در بخش قبلی این مقاله، عرض کردم که سازندگان کره‌ای سریال تلویزیونی جامیونگ‌گو صریحاً می‌گویند؛ «آدم موقع پیاده‌روی، هم آدم می‌بینه و هم گاو و هم حیوانات دیگه. متاسفانه کاری هم از دستمون بر نمیاد»! (با ترویج چنین تفکرات غیرانسانی و نامعقول، جامعه در سراشیبی افسردگی (و پرخاشگری) و روزافزون، قرار می‌گیرد. چنانکه هم بدان مبتلاست!) ، چنین تفکر و مرامی را غلط می‌داند. اسلام، نه کشتگان نوروزی را حیوان می‌شمارد و نه بی‌حجابی را و نه می‌پذیرد که خیالمان را راحت کنیم به اینکه «هیچ کاری هم از ما بر نمی‌آید»! بلکه اولاً همه آن‌ها را می‌داند و ثانیاً تکالیف سنگینی را هم بر عهده دیگران می‌گذارد. (متبرجات یعنی زنان خودنما که عمداً یا سهواً، ظاهر فریبنده خود را به رخ دیگران می‌کشند. معنای اصطلاحی تبرّج برگرفته از آیه ۳۳ سوره احزاب است: «وَ قَرْنَ فی بُیُوتِکُنَّ وَ لاتَبرَّجْنَ تَبَرُّج الجاهلیّةِ الاُولی' ...» و در خانه‌های خود بمانید و به شیوه پیشین تبرّج و خودنمایی نکنید). اسلام نه به تبرّجات و خودنمایی زن‌ها بی‌تفاوت است و نه در عین‌حال آن‌ها را یا (اذیت‌کننده) می‌داند. بلکه انسان‌هایی بر می‌شمارد که؛ ۱» نیازمند منصرف شدن از خودکشی روانی و معنوی و هویتی هستند. ۲» نیازمند آگاه‌سازی نسبت به ضرورت دنیوی و اخروی مراعات شئونات و هویت ارزشمند خود هستند. ۳» نیازمند آگاه‌سازی نسبت به بی‌حجابی آن‌ها برای دیگران و نیز برای خودشان و تهدیدات و همچنین برای خودشان هستند. ۴» همه کسانی هم که در معرض و بی‌حجابی و جامعه در فضاهای واقعی و نیز مجازی هستند، نیازمند و شدن هستند. (اگر متبرجات، ۱۰ درجه نیازمند هستند تا از آسیب‌زایی خود دست بکشند، ناظرین عمدی و سهوی آن‌ها ۱۰۰ درجه محتاج کار فرهنگی هستند تا از روح و روان‌شان آسیب‌زدایی گردد) ۵» نیازمند آن هستند که و آن‌ها مورد توجه و تذکر دیگران قرار بگیرد. ۶» بهترین، ضروری‌ترین، انسانی‌ترین، الهی‌ترین، واجب‌ترین و شدنی‌ترین کاری هم که از ما بر می‌آید، إعمال مراتب و مراحل سازنده امرونهی است. ...ادامه دارد. ✍️ سیدمحمدحسینی‌(منتظر) ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 گروه چلچراغ معارف و احکام 🙏
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
🇮🇷﷽☫ 💎 @SMHM212 چالش‌های امام در تشکیل نظام (بخش ۰۳۷): جامعه ایرانی همچون جامعه جهانی در سراشیبی سقوط به «حیوانیت»! (بخش ۳): . 👌 این قسمت، هم در مجموعه مباحث معطوف به «چالش‌های امام در تشکیل نظام» قابل تعبیه است و هم در منظومه مباحث «سقوط معنوی جامعه ایرانی به حیوانیت»! تبرّجات؛ حرام شرعی یا حرام سیاسی؟! امام خامنه‌ای (مُدَّظلّهُ‌العالی)، بی‌حجابی را در زمره دوگانه‌های حرام شرعی و سیاسی برشمردند و در این‌جا در صدد تحلیل علت چنین برداشتی هستیم. مسئله و بزرگترین و جدی‌ترین چالش فرهنگی-اجتماعی «نهضت+نظام اسلامی» است. شُل‌حجابی (بی‌حجابی و بدحجابی ) زنان و دختران (ناکثین)، نه تنها برای حامیان «نهضت منهای نظام اسلامی» (مارقین)، یک صف‌آرائی ضد آرمانی و ضدانقلابی است فلذا به شمار می‌رود همچنان که برای طرفداران «نظام بدون نهضت اسلامی» (قاسطین)، یک صف‌آرائی ضد قانونی و ضد انتظامی است فلذا به شمار می‌رود. بنابراین، متبرجات در مقابله با هر کدام از این منحرفین از نظریه امامین انقلاب و نظام، رفتاری چالشی دارند و نوبت آن‌هاست که (اگر در ادعای انقلابی‌گری یا نظام‌طلبی خود، صداقتی دارند)، مشترکاّ باید چالش علنی تبرّجات زنان را در هر جای‌گاهی که هستند، به چالش جدی بکشند و معطل ورود دیگری به معرکه مقابله با ناکثین نمانند. و اما بر پیروان «نهضت+نظام اسلامی» (لاحقین) است که قبل از ورود دو طیف منحرف مذکور (که ممکنست امر ظریف مواجهه با متبرّجات را نیز به انحرافات افراط و تفریطی بکشانند)، وارد میدان شده و چالش جدی و بدون تعارف مذکور را به نحو ، مدیریت نمایند. این سلسله مقالات در راستای تبیین مبانی همین امر خطیر است که باید به دقت مورد مطالعه و مطالبه قرار بگیرند تا سره از ناسره، تمییز گردد. خشونت و خذولت در کمین است. آنچه که امربمعروف و نهی‌ازمنکر معطوف به شُل‌حجابی متبرّجات (حلقه‌ای از زنجیره طویل مرتکبین حرام شرعی و حرام سیاسی) را به انحراف خشونت توسط «مدعیان نهضت منهای نظام» یا به انحراف خذولت توسط «مدعیان نظام منهای نهضت»، می‌افکند، عدم تبیین دقیق و عمیق این مسئله ظریف و حساس است. بنابراین یک شخص ولایی (حامی ولایت) باید همزمان در سه جبهه، میدان‌داری نماید: ۱) مفاهمه و مقابله با ناکثین (متبرّجات و حریم‌شکنان عفاف و حجاب) ۲) مفاهمه با مارقین (مدعیان نهضت منهای نظام) ۳) مفاهمه با قاسطین (مدعیان نظام منهای نهضت) در غیر این‌صورت، «حمایت از ولایت» و «پشتیبانی از ولی‌فقیه»، تحقق و تجلی نخواهد یافت. ، از آنجایی ناکثات و طاغیات هستند که پیمان‌شکنی آن‌ها چند لایه است؛ هم در معرکه ضدیت با و هم با و هم با و هم با قوانین و مقررات ایران (فلذا در هماهنگی و هم‌ردیفی با و بویژه منحوس) و هم بسترسازی برای بی‌ناموسی و قتل‌عام غیرت و عفت و حیای اجتماعی و در یک کلمه؛ وارد شده‌اند. (لطفاً 👈 این‌را هم ببینید 👉 که 👈 ادامه این مقاله است 👉) مدعیان نظام منهای نهضت، از آنجایی قاسطین هستند که به هر علتی و به هر قیمتی، مایل به معامله با متبرّجات و نادیده‌انگاری آن‌ها و بالتبع اضمحلال هستند که در ادبیات امروز، به طیف «مذهبی‌های صورتی» نیز معنون شده‌اند. مدعیان نهضت منهای نظام، از آنجایی مارقین هستند که در تقابل با متبرّجات حرمت‌شکن، فراتر از و رفتار می‌کنند و دافعه آن‌ها غالب بر جاذبه آن‌هاست. زیرا که مرتکبین ناهنجاری‌های اجتماعی را گاو و حیوان می‌پندارند! و حال آنکه در هیچ شرایطی (باستثناء دریدگی سلیطه‌های وحشی که ای‌بسا در هنگامه براندازانه، محور توحش کرگدن‌های ویران‌گر و کروکودیل‌های غارت‌گر می‌شوند که البته در بین شُل‌حجاب‌ها، اقلیتی بیش نیستند) نباید آن‌ها و نیز امربمعروف و نهی‌ازمنکر را نادیده گرفت و از مراعات «أشدّآء علی الکفار و رحمآء بینهم» غفلت ورزید که شرط با ولایت است. (... و الذین معه ...) امربمعروف و نهی‌ازمنکر اسلامی در سپهر نهضت+نظام، انسان‌مدار و کرامت‌محور است نه حیوان‌پندار و نفرت‌پرور. الفبای فریضتین اسلامی و عقلانی؛ است؛ (... إنّهُ طَغیٰ فَقُولَا لَهُ قَوْلًا لَّيِّنًا لَّعَلَّهُ يَتَذَكَّرُ أَوْ يَخْشَى)؛ گفتاری که باعث تذکر و موجب خشیت طاغی و طاغیه گردد. (سوره طه/آیه ۴۴) زیرا که امکان توبه و بازگشت طواغیت عصیان‌پیشه از مطلق‌گرایی در و آنگاه پذیرش و سپس آمادگی برای ، فقط با قول لین و گفتار نرم، میسر است و بس. ...ادامه دارد. ✍️ سیدمحمدحسینی‌(منتظر) دبیرکل جبهه حامیان ولایت ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 گروه چلچراغ معارف و احکام 🙏