سیدمحمدحسینی(منتظر)؛
سرباز وظیفه لشگر ۸۱ زرهی کرمانشاه
۱۳۶۰/کرمانشاه/طاقبستان
آقایان؛
مرحوم حاج مرادعلی داودی،
آ.سیدمیرشجاعالدین حسینی
و حسن طالبلو
برای دیدار بنده حقیر (تقویت روحیه)
خود را به زحمت انداخته و
به منطقه جنگی باختران آمده بودند.
🆔 eitaa.com/SayyedAlaaddin
💠
🆔 eitaa.com/GonbadeFirozeh
💠
🆔 eitaa.com/SMHM212
✅
احکام دادگاه آوج در امر رسیدگی به «دادخواست تجدیدنظرخواهی نانکلی اوقاف» و «ورود حم بعنوان اعتراض شخص ثالث» که هماینک دریافت نمودم.
دادخواست نانکلی اوقاف علیه اجداد اهالی، محکوم به «قرار عدم استماع» گردید و حق اعتراض کلیه بازماندگان ۱۸ متهم نانکلی مکار، علیه ایشان در دادگاه قزوین محفوظ است.
(تبریک به بازماندگانی که غیرت به خرج داده و گواهیفوت اموات خود را به دادگاه تحویل دادند
و تسلیت به شورای خائن و کفتارهای وابسته که اربابشان ناکام گشت!)
ضمناً قابلتوجه همه آنهائی که اصرار داشتند؛ «نباید بدون وکیل، قدم در دادگاه بگذاریم»!
در پیام فوقالعاده ۲ خود گفته بودم؛ برای دخالت فضولی و غیرقانونی نانکلی در امور روستا، «الفاتحة»!
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/361
نانکلی؛ دیگر هیچ غلطی نمیتواند بکند.
💠کانالهای اطلاعرسانی حم:
🆔 eitaa.com/SayyedAlaaddin
💠
🆔 eitaa.com/GonbadeFirozeh
💠
🆔 eitaa.com/SMHM212
✅
1400/4/22 نامه فدایت شوم نانکلی برای اهالی
(تحمیق در روز روشن!):
نانکلی مکار با کمک نفوذی خود، با خروسقندیهائی مثل؛ «تکریم ارباب رجوع» و «بهرهمندی از فرصت» (مندرج در این بخشنامه غیرقانونی و نامشروع خود) بدنبال تحمیق مبتذلانه اهالی بود تا «مالکیت اجدادی»، «ید تصرفی مالکانه» و «اسناد قانونی» سادات و اهالی روستای امامزاده علاءالدین را تبدیل به «قرارداد موقت استیجاری» (و البته به اسم «اسناد جدید ششدانگ موقوفه» اوقاف!) همچون «قرارداد ترکمانچای» نماید! و متأسفانه «گله ناخور روستا» (متشکل از عِشّکها، غودوغها، جوجوغها و شیاطین همراه با جوسازیهای جنجالی کفتارها!) هم تسلیم و بلکه آتشبیار معرکه شده بودند که «بروید سند اعیان بگیرید»! (و عرصه را ببازید!) اما ناگهان، خدای آبها، مکر و حیله و نقشه شوم آنها را نقش بر آب کرد.
💠کانالهای اطلاعرسانی حم:
🆔 eitaa.com/SayyedAlaaddin
💠
🆔 eitaa.com/GonbadeFirozeh
💠
🆔 eitaa.com/SMHM212
✅
بد نیست بخاطر بیاوریم زمانی را که ماه پشت ابر بود و کفتارهای وابسته به شورای خائن سه نفره روستا برای فریب اهالی امامزاده علاءالدین، چه مانورها که ندادند و چه قشقرقهائی که علیه بنده (و آ.سیدمیرشجاع و آ.سیدسعید و...) بپا نکردند و چه جنجالهائی که نساختند!!!
https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/373
https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/375
https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/376
https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/377
https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/378
https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/379
https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/382
https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/383
https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/388
https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/389
گذشته؛ چراغ راه آینده است. امیدوارم مرور این پیامها مایه عبرتی برای همگان باشد.
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
💠کانالهای اطلاعرسانی حم:
🆔 eitaa.com/SayyedAlaaddin
💠
🆔 eitaa.com/GonbadeFirozeh
💠
🆔 eitaa.com/SMHM212
✅
هدایت شده از حیفه نبینی/یک از هزاران
☫﷽☫
#تحریر_حم
👌درسی که از عمو و دائی آموختم!
۱۳۵۸/مجیدیه تهران، منزل جدیدی خریده بودیم که فامیلهای دور و نزدیک برای مبارکباد میهمان میشدند از جمله خانواده دائیجعفر. بساط پذیرائی که پهن شد، چند تا #مگس هم پیدا شد و بچهها در تکاپوی قلع و قمع آنها برآمدند و حرفهای بزرگان هم رفت بسوی مگس و مگسکُش و مگسک و...
من کمحرف هم به زبان آمدم که «خداوند مگسها را برای میکروبها آفریده و...» هنوز کلامم منعقد نشده بود که دائی گفت: لابد این شیره[انگور]ی که ما میخوریم، تماماً #میکروب و مضرّ است»!
با این حرف، همه ساکت شدند و در فکر! و من در اوج #غرور_نوجوانی بدجوری در جمع، کِنِف و ضایع شدم! این دومین #خشونت جعفردائی علیه من بود! البته از آن خشونتهائی که بجز لحظهای دلخوری، #نفرت و ناراحتی ماندگاری به دنبال ندارد.
اما برایم نقطه عطفی شد که ششدانگ حواسم به گفتههایم باشد و هر چیزی را هر جائی، بدون تأمل و تعمق نگویم تا مبادا ندامتبار باشد.
بعد از آن مصمم شدم که گفته عموموسی را آویزه گوشم سازم که همیشه میگفت: «کم گوی و گزیده گوی چون دُرّ» (جالبه که خودش هم کمحرف بود و بچههایش هم کمحرف درآمدند! تا آنجا که عضو اطلاعات سپاه بودن پسرعمویم را من بعد از بازنشستگی او فهمیدم! با اینکه همسنوسال و از بچگی #رفیق بودیم!)
آن «نقد تلخ اما واقعی» و آن «توصیه سخت اما بحق» آن مرحومان مغفوران؛ برای بنده سرفصل دیگری رقم زد و چنان تحتالشعاع قرار گرفتم که در چاپ چهل جلد کتابی که نوشتهام (قبل از ظهور و بروز #فضای_مجازی فرصت لازمه تحقیق، تألیف و تحریر آنها را داشتم) سالهای سال است که راجع به بیان و نحوه درج جمله به جمله و بلکه کلمه به کلمه آنها دچار #وسواس هستم و گویا که هنوز هم از چاپ آنها واهمه دارم!!
بعضی از دوستان، توصیه میکنند که چاپ کن بده بره! و اگر احیاناً خبط و خطائی در آنها بود در چاپهای بعدی آنها را تذکر بده!
این توصیه را در باره کتابهایم نتوانستم اما در نگارشاتم در فضای مجازی، به کار بستم. از فعالیت در قالب مراسلات ایمیلی و بعداً بلاگفا تا ... تلگرام و واتساپ و اینک ایتا حدود بیستسال میگذرد که به این عادت، شبانهروز مألوف و مشغولم! مرتباً مطالبم را مینویسم و به اشتراک میگذارم و بعضاً مفاد آنها را ویرایش (اصلاح و تکمیل) میکنم! و اینها اوقات فراوانی از بنده را مصروف خود نموده است! (امروز دیدم؛ فقط در گروه «معارف و احکام» تعداد کلیپها از ۱۰/۰۰۰ گذشته و در کانال «معارف و احکام حم» تعداد آنها به ۵۰۰ مورد نزدیک است و قاعدتاً ناچار بودم که همه آنها را ببینم!)
این «وضعیت روانی/عقلانی در تحریر مطالب» بنوبه خود، حقیر را واداشت که با همه مسائل از جمله گرایشات و #مواضع_سیاسی، #دینی، #علمی، #هنری، #نظامی، #اقتصادی، #اجتماعی و... و بطور کلی؛ #فرهنگی، محتاطانه و نقادانه برخورد نمایم و از بیمهابا و بیمحابا بودن در آنها حتیالامکان بپرهیزم!
مراعات این دقائق و ظرائف در تدریسات و نیز سخنرانیهایم، این تأثیر را داشته که موجب تطویل آنها گشته تا با توضیحات مبسوط و تشریحات همهجانبه ارائه بدهم که قاعدتاً ممکنست برای خیلیها، کسلکننده تلقی شود!
من باید میدانستم که #الگوی_غذائی هر حیوانی متفاوت از الگوی غذائی سایر حیوانات است و ایبسا که عمدتاً تابع رابطه «عموم و خصوص منوجه» باشند. فلذا تنافر بعضی از آنها بمفهوم حقانیت یا عدم حقانیت آنها نیست. مگسها هم همانند انسانها به شیرینیجات علاقمندند ولیکن ناقل میکروب هم هستند زیرا که پروائی از نشستن بر زبالهها و کثافات ندارند. اما بیپروائی و بلکه اشتهای آنها به مزبله بمفهوم آن نیست که کلیه شیرینیجات هم زباله و حاوی میکروبها هستند.
همین دیروز کلیپی را دیدم (خودم هم آنرا به اشتراک گذاشتم!) که در طی آن، مرحوم حاجشیخ احمد کافی در مذمت استفاده از #روغن_نباتی (و اینکه برای انسان، مفید نیست و بلکه مضر است) به عدم میل گربهها اشاره میکند و حال آنکه رابطه منطقی الگوی غذائی گربهها با الگوی غذائی انسانها تابع نسبت عموم و خصوص منوجه است. فلذا نباید نتیجه گرفت که؛ چون گربهها روغننباتی را نمیخورند پس انسان هم نباید بخورد!
همچنین در تواصی حکمای طب سنتی، مصرف چای را بدانجهت نکوهش میکنند که علف آن، مطلوب حیوانات گیاهخوار و خامخوار نیست!
حال اگر در استفاده از چای و روغننباتی، مضرّاتی هست، بهتر است به علل علمی آنها، اشاره شود نه از طریق نادیدهانگاری الگوهای غذائی حیوانات. خیلی چیزها هست که برای حیوانات مطلوب و برای انسانها نامطلوب است و بالعکس ولیکن رغبت و رهبت آنها نباید معیار و ملاکی برای مفید یا مضرّ بودن آنها تلقی شود. و هکذا خیلی از مواد غذائی و داروئی و خوراکیهای دیگر. فتأمل!
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
بهار ۱۴۰۲
💠کانال چلچراغ #معارف و #احکام حم 👇
🆔eitaa.com/chelcheraaqHM
1واکنش یکی از مستمعین.opus
183.2K
سیدمحمدحسینی(منتظر)؛
دهه فاطمیه ۱۴۰۱/مسجد امام رضا(ع)
(واقع در چهارراه لشگر تهران)
پیام صوتی ارسالی یکی از مستمعین (که شماره واتساپ مرا از هیئت امناء مسجد بدست آورده بود) در ارزیابی پنج شب سخنرانی بنده در آن مسجد و...
(قسمت اول)
🆔 eitaa.com/SayyedAlaaddin
💠
🆔 eitaa.com/GonbadeFirozeh
💠
🆔 eitaa.com/SMHM212
✅
2واکنش یکی از مستمعین.opus
408.3K
سیدمحمدحسینی(منتظر)؛
دهه فاطمیه ۱۴۰۱/مسجد امام رضا(ع)
(واقع در چهارراه لشگر تهران)
پیام صوتی ارسالی یکی از مستمعین (که شماره واتساپ مرا از هیئت امناء مسجد بدست آورده بود) در ارزیابی پنج شب سخنرانی بنده در آن مسجد و...
(قسمت دوم)
🆔 eitaa.com/SayyedAlaaddin
💠
🆔 eitaa.com/GonbadeFirozeh
💠
🆔 https://eitaa.com/SMHM212
✅
اسکرینشات فوق، نمونهای از گفتگوی مجازی یکی از نزدیکان ممدرنگی با بنده است. در مورخه ۱۴۰۲/۳/۱۷ (چهارشنبه هفته گذشته)
چنانکه ملاحظه میکنید؛ طی آن، دو ادعا به ممدشورا نسبت داده است که بنظر من، هر دو دروغ است؛
منظور وی از «من عکسشو دیدم» (که قبل از دادگاه ۱۴۰۲/۳/۳ هم چنین ادعائی را مطرح کرده بود!)؛ اشاره به عکس سند موهومی است (که ممدرنگی برای فریب همپالگیهایش به آنها نشان داده مبنی بر اینکه) اداره ثبت آوج برای «موقوفه بودن دو دانگ امامزاده»، صادر کرده است!
اولاً) اوقاف اگر چنین سندی از اداره ثبت، دریافت کرده بود، قاعدتاً باید آنرا به دادگاه ارائه میداد که حتی در دادگاه تجدیدنظرخواهی خود هم ارائه نداد.
ثانیاً) مگر نانکلی تا حالا (طبق بخشنامههائی که برای شورای حداقل ابله روستا فرستاده) ادعا نمیکرد که ششدانگ روستا «موقوفه عام» و «در تصرف اداره اوقاف» است؟! پس چرا حالا القاء میکند که سند مالکیت دو دانگ بنامش صادر شده است؟!
وانگهی، چرا ۲ سال قبل از آنکه سندی قانونی (برای بهانه فضولی خود در امور روستا) در اختیار داشته باشد، اهالی روستا را در فشار و مضایق مختلف قرار داد؟!
ثالثاً) میتوانست با ارائه سند مورد ادعای خود و نیز ادعای مشاع بودن متصرفات، لااقل از شکست مفتضحانه (قرار عدم استماع) پیشگیری نماید.
بنابراین چنین سندی، وجود خارجی ندارد و باحتمال زیاد، از جعلیات خود ممدرنگی است.
همچنانکه نامه مورد اشاره در همین پیام نیز، نیرنگ و فریب است که طی پیام مستقلی بدان هم میپردازم.
...ادامه دارد.
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
بهار ۱۴۰۲
🆔 eitaa.com/SayyedAlaaddin
💠
🆔 eitaa.com/GonbadeFirozeh
✅
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۱۲):
برگ ننگین دیگری از کتاب رنگین ممد رنگی!
ممدرنگی (به نقل یکی از هوادارانش که متأسفانه پیوسته در اشتباه به سر میبرند!) ادعا کرده که خود اوقاف به او سند نشان داده و نیز نامه زده که؛ «وراث متهمین نانکلی را به دادگاه راهنمایی کند و تشویق کند که با گواهی انحصار ورثه وارد پرونده بشوند»!
مسئله سند جعلی را که در پیام قبلی تحلیل کردم و اما مسئله نامه نانکلی به ممدرنگی:
الف) مفهوم این ادعا:
هدفمندی «شکایت (ایذائی؟!) نانکلی علیه اموات»، این بوده که به وراث قانونی آنها دسترسی پیدا کند تا بتواند «شکایت اصلی (!) علیه کلیه اهالی» را دنبال نماید!
ابهامات قضیه:
۱) امین اوقاف، چرا به توصیه این نامه و دستور ارباب خود عمل نکرد و بلکه اهالی را از مراجعه به دادگاه ترسانید؟! و حتی به خود من هم توصیه کرد که یک وکیل استخدام کنیم وگرنه میبازیم!! (ضمناً وکیل را میشد خرید یا فریفت که بنده هیچ اعتنائی نکردم)!
۲) بنده از ارائه گواهی حصر وراثت خانواده خود باکی نداشتم ولیکن محض احتیاط، از الباقی بازماندگان خواستم که صرفاً گواهیفوت اجداد خود را به دادگاه تحویل بدهند و همان هم کفایت میکرد و نانکلی را به خواسته مشکوکش نمیرسانید. آیا نانکلی نمیدانست که از طریق گواهیفوتهای کارساز اهالی، به لیست وراث مدنظر خود نخواهد رسید؟!
۳) چرا دادخواست (نامشروع و ضدقانونی و غیرمتعارف) خود را مخفیانه انجام داد؟!
«حکم بطلان دعوا» (در غیاب بازماندگان) هم نشان داد که از این طریق نمیتواند به لیست جامع ورّاث اجداد اهالی برسد و
چرا در دادگاه تجدیدنظر هم جرأت نکرد، حضور پیدا کند؟!
او اگر کاسهای زیر نیمکاسه خود داشت، پس چرا هیچکدام از ابعاد آنرا به درستی انجام نداد؟!
(نانکلی البته کاسهای زیر نیمکاسه خود داشت و آن دور زدن قانون و فریب دادگاه بود نه آنچه که نوچههای احمق وی به سادهلوحان اهالی، حُقنه میکنند!)
ب) تحلیل این ادعا:
۱) نانکلی از مدیران بسیار نافهم و حداقل نابلد ادارات دولتی است و نمیداند که به هزار و یک راه میتوان به لیست متصرفین چهاردانگ روستای کوچکی مثل امامزاده علاءالدین، دسترسی پیدا کرد.
و محال است که تاکنون حداقل توسط زنگولههای خود آن را بدست نیاورده باشد (آنهم در حالی که به اذعان شورای خائن، خانههای آنها را با زحمتی طاقتفرسا در سوز و سرما قدم به قدم متر کرده است! یعنی وی و نوچه محلی وی از بهمن ۹۴ تاکنون نمیدانستند که کدام خانه متعلق به کدام خانواده است؟! تا مجبور باشد که برای اکتساب لیست اهالی، متوسل به اینهمه شامورتیبازی و دادگاه بشود؟!!)
فلذا اگر واقعاً چنین نامهای از اوقاف به عضو شورای روستا رسیده است (که من آنرا بسیار بعید میدانم و بنظرم بیشتر از جنس رنگرزی همیشگی ممدرنگی است!) صرفاً برای ایجاد ترس، بزدلی، امساک کاملاً بیجا و نابخردانه و دلهره کاذب برای عدم مراجعه اهالی به دادگاه (و حمایت از اربابش) بوده است. آنهم پس از آنکه طشت رسوائی اینها از بام ما افتاد!
۲) ممدرنگی با این نامهای که از اسطرلاب خودش بیرون کشیده، طبق معمول مرتکب اقدام کذّابانهای شده است تا عدم مراجعه خود به دادگاه بابت ارائه حداقل گواهیفوت اجداد خودش؛ مرحومین؛ آ.سیدنقی، آ.سیدمحمود و آ.سیدابوالقاسم را توجیه کند! در عینحال گمان نماید که همه اهالی گوسفند هستند و متوجه رذالت او نمیشوند!
ج) تاوان این ادعا:
اگر ممدرنگی را نوک سوزنی از شرافت و عقلانیت و سیادت، باقی مانده باشد، بهترین تاوان این ادعای کذب خود را میتواند با «استعفاء از امینی اوقاف» و به «اشتراک گذاشتن نامه خصوصی نانکلی به وی»، به اثبات برساند. خصوصاً که خیانت نانکلی به موکلین او ( و نیز اجداد خود وی) هم در محضر قانون، عیان گردید وگرنه که طبق معمول، دروغ به هم بافته و لذا بیش از پیش در لجن خودساخته رنگارنگ خود فرو خواهد رفت و آنچنان در بین اهالی، خفیف خواهد گشت که از این روستا باید آواره شود! تا هرگز بیهوده فرافکنی نکند.
۳) اگر این «ادعای کذب ممدرنگی»، حتی ۱٪ واقعیت داشت، اکنون باید منتظر شکایت اوقاف از کلیه بازماندگان آن اموات (اعم از سادات و غیرسادات) باشیم. فقط میتوانم بگویم؛ منتظر باشید تا علف زیر پایتان سبز شود. خصوصاً که بهار، بهترین فصل است برای سبز شدن زمین و زمان!
این گوی و این میدان!
اما عجیبتر از همه، وفاداری گوشوارههای نانکلی است که برای نجات آن ابله، به هر دنائتی تن میدهند! عجایب صنعتی دیدم در این دشت!!!
آری! قضیه بودار است ولیکن بوی مشمئزکنندهای که طبق معمول از طرف کفتارها منتشر میشود وگرنه نانکلی بدبخت از حماقت، تیری به تاریکی انداخت که از بد روزگارش به سنگ حم خورد!
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
بهار ۱۴۰۲
کانالهای اطلاعرسانی حم:
🆔 eitaa.com/SayyedAlaaddin
💠
🆔 eitaa.com/GonbadeFirozeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گاهی برای نجات (یا کسب) یک چیز،
چیزهای بیشتری را از دست میدهی!
قال امیرالمؤمنین(ع):
«رُبَّ أکلةٍ تمنعُ الأکلات»
چه بسا لقمهای که مانع لقمههاست!
🆔 eitaa.com/SayyedAlaaddin
💠
🆔 eitaa.com/GonbadeFirozeh
💠
🆔 eitaa.com/SMHM212
✅
هدایت شده از حیفه نبینی/یک از هزاران
355.2K
حالی که امام خمینی(ره)، از یک باحال گرفت!
(در بیان نوه آنحضرت/درس جمعههای تفسیر 1402/3/19)
💠کانال چلچراغ #معارف و #احکام حم 👇
🆔eitaa.com/chelcheraaqHM
هدایت شده از حیفه نبینی/یک از هزاران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻باید یاد بگیریم انتقاد کنیم، چون نه تنها جرم نیست بلکه وظیفه شرعیه❗️
⬅️ حکومت باید در اتاق شیشه ای، پاسخگو باشد❗️
🇮🇷 #مصاف_آخر اینجاست 👇
http://eitaa.com/joinchat/2273312768C3a2be2e04f
💠کانال چلچراغ #معارف و #احکام حم 👇
🆔eitaa.com/chelcheraaqHM
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۱۳):
استاندارد سد دلیکلیقیه!
پیرو پیام ۱۱۱ گنبد فیروزه (مورخه ۵ / ۳/ ۱۴۰۲)؛
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/418
که در نیمه دوم آن، از اهالی محترم استدعا کردم در جلسه مقاماتی که عازم روستا هستند، شرکت کرده و بدون «مرعوب» یا «گمراه» شدن و یا «ساکت» ماندن، اقدام به طرح صریح مطالبات خود (بویژه خلع ید از اوقاف شرّیّه و انحلال شورای خائن) نمایند.
ولیکن پیامد آن متوجه شدم که؛ حضار جلسه، برای توصیه بنده، متأسفانه پشیزی هم ارزش قائل نشدهاند! (شاید از آنجهت که آنرا یک حضور تبلیغاتی بیخاصیت تلقی کرده بودند که معمولاً در آستانه انتخابات مجلس، رخ میدهد و طرح مطالبات در چنین فضاهائی، معمولاً نافرجام است ولو اینکه نمایشی هم نشان داده شود!)
ولیکن حواشی این دیدار، ظاهراً مهمتر از متن قضیه بوده است که اگر مجالی یافتم، به تحلیل آنها خواهم پرداخت.
اما بنظرم مهمترین مسئله جلسه مذکور، «استاندارد نبودن سد خاکی دلیلکلیقیه» بوده (که با کمکهای مردمی احداث شده است) و بنظرم «انگشت اتهام» بسوی آ.میرشجاعالدین است که مبتکر و پیگیر مجوزهای اداری و مالی، وام ذیربط و نیز ساخت و بهرهبرداری آن بوده است و حداقل در زمان ریاست ایشان بر هیئت امناء روستا صورت گرفته است. آری سؤال اینست که؛
چرا احداث سد خاکی دلیلکلیقیه فاقد استانداردهای لازمه آن بوده است؟! و بنظرم جناب اخوی باید توضیح بدهند و شفافسازی نمایند.
شنیدم که؛ ایشان خودشان هم در جلسه مذکور، حضور داشتهاند و «اعتراض به غیراستاندارد بودن سد» را شنیدهاند (که ظاهراً از طرف ممدرنگی مطرح شده است) ولیکن هیچ پاسخی ندادهاند!
نمیدانم چرا؟! ولیکن این سؤال و ابهام در اذهان اهالی هست و خواهد ماند که؛
اولاً) آیا احداث سد مذکور واقعا استاندارد نبوده است؟
ثانیاً) اگر آری، مسئول/مسئولین خسارت مذکور کیست/کیستند؟
آیا اهمالی صورت گرفته یا اینکه خیانتی در کار بوده است؟
لطفا توضیح دهید.
مضافاً که گویا از ابعاد آن هم متاسفانه هیچکدام از حاضرین، آماری نداشتهاند! (که قاعدتاً چنین چیزی در نزد مقامات، مایه سرافکندگی اهالی است و نباید تکرار شود)
✍️سیدمحمدحسینی(منتظر)
بهار ۱۴۰۲
کانالهای اطلاعرسانی حم در موضوع امامزاده علاءالدین:
🆔 eitaa.com/SayyedAlaaddin
💠
🆔 eitaa.com/GonbadeFirozeh
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین
(یادآوری آنچه که پارسال اتفاق افتاد):
وقتی که برای هماندیشی پیرامون نحوه مقابله با چنگاندازی اوقاف نانکلی و خیانت شورای روستا تقاضای جلسه عمومی کرده بودیم، پیرو اطلاعرسانیهای مجازی بنده و تماسهای تلفنی دوستان، متأسفانه شورای خائن، بزعم خود پیشدستی کرده و در تاریخ 22 دیماه 1401 مخفیانه (با حضور اندک اهالی!) تشکیل جلسه داد تا شاید مانع انعقاد جلسه فردای آنروز ما گردد!
https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/271
https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/273
چنانکه در اسکرینشاتهای پیوست، ملاحظه میکنید؛ شورای خائن در اطلاعیه خود، ضمن جعلی نامیدن کانال اطلاعرسانی بنده، ادعا کرد که «جلسه و افراد نامبرده که جلسه را اداره میکنند هیجگونه مقبولیتی ندارند»! (و بدینوسیله جلسه ما را تحریم و مدیران آنرا بایکوت کردند!)
https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/303
https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/304
با این احوال جلسه ما در تاریخ 23 دیماه 1401 با حضور حداقل 23 نفر تشکیل شد که خروجی آن تشکیل گروه مجازی «کارگروه هماندیشی سادات میدان ۲۳×۲۳» بود.
پاسخ اراجیف شورای پفیوز را هم (که حاضر به همکاری و همراهی نشدند و اهالی را هم پرهیز دادند! و زمینه هرگونه مماشاتی را از بین بردند!) در پیامهای شماره 87 و 92 کانال سیدعلاءالدین دادم:
https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/281
https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/299
✍️سیدمحمدحسینی(منتظر)
23 خرداد 1402
کانالهای اطلاعرسانی حم در موضوع امامزاده علاءالدین:
🆔 eitaa.com/SayyedAlaaddin
💠
🆔 eitaa.com/GonbadeFirozeh
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی امامزاده علاءالدین
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۱۴):
😳 بعد از ۵ ماه، امروز وقت گفتنشه!!!
🙄 رازهای اعداد ۲۲ و ۲۳
🤔 شما اهل کدام عدد هستید؟!!
!!!(۲۳×۲۳×۲۲×۲۳×۲۲×۲۳×۲۳×۲۳)!!!
۲۲ تیرماه ۱۴۰۰ بخشنامهای از اداره اوقاف بوئینزهرا برای اهالی روستا صادر شد که در صدد «تحمیق سادات» حسینی و موسوی بود تا برای تبدیل مالکیت عرصه و اعیان خود به قرارداد استیجاری اعیان بشتابند!
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/440
۲۳ دیماه ۱۴۰۰ آ.سیدمیرشجاع، تعدادی از اهالی محترم روستای امامزاده علاءالدین را بسیج کرده و با خود به اداره اوقاف بوئین برد و صورتجلسهای را با رئیس بدعهد آن، مهر و امضاء کردند که بند اول آن، وقفنامه اصلی را ملاک و معیار تفاهم و عمل قرار میداد (تا رسماً از نانکلی «سلب بهانه» نماید که وقفنامه جعلی را بعنوان چماقی علیه سادات، بالا نبرد!) و غیوران روستائی جلسه آنرا امضاء کردند و مخبتین از امضای آن طفره رفتند!
https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/111
بعداز ماجراهای مذکور، بنده به علل و دلایلی که قبلاً توضیح دادهام، وارد معرکه شدم! تا اینکه پس از حدود یکسال از آن صورتجلسه عجیب (که دستمایه جوسازی علیه آ.میرشجاع و تمسخر امضاء کنندگان آن توسط کفتارهای روستا شده بود!) قرار شد جهت هماهنگیهای لازمه برای مقابله عمومی با اوقاف و نفوذیهای پفیوز آن، نشستی جهت هماندیشی اهالی روستا بعمل آید که با همت جمعی از سادات حسینی و موسوی بالاخره تاریخ و ساعت جلسه مذکور اعلام و اطلاعرسانی گردید ولیکن تصادفاً اعداد ۲۲ و ۲۳ مجدداً خود را به رخ کشیدند!
۲۲ دیماه ۱۴۰۱ شورای خائن روستا طی اطلاعیه مضحکی، جلسه اعلامی سادات را، فاقد اعتبار و اصالت نامیده و تلویحاً اهالی را از شرکت در آنجلسه ترسانیدند!
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/453
۲۳ دیماه ۱۴۰۱ اولین جلسه اهالی (بدون حضور خائنین و صامتین) در مسجد رسالت بلوار کشاورز تهران، برگزار شد ولیکن تعداد حاضرینی که به اینجانب، افتخار نمایندگی دادند تا مقابله با اوقاف و مزدوران آنرا دنبال نمایم، عدد عجیبی بود!
(علیرغم آنکه بنده شخصاً مایل بودم جلسه مذکور روز پنجشنبه برگزار گردد نه جمعه ولیکن نهایتاً تسلیم دوستان شدم!) و آن جلسه (1401/10/23) با حواشی عجیبی هم همراه شد که گوشهای از آنها را به اشتراک گذاشتم:
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/453
۲۳ نفر صورتجلسات نمایندگی و... را امضاء و تحویل بنده دادند. وقتی تعداد موکلین خود را شمردم، عدد ۲۳ برایم جلوه عجیبی پیدا کرد. آخر چه معنی دارد که در سالروز ۲۳ دیماه دقیقاً ۲۳ نفر وارد «میدان» مبارزه با کفتارها بشوند؟! ناگهان یاد فیلم سینمائی «آن ۲۳ نفر» https://ifilo.net/v/DbNMilw و نیز یاد نکتهای افتادم که این عدد در آن هم دو بار تکرار شده بود. آری! همان مقالهای که سالها قبل در زمان نوشتن آن روی عدد ۲۳ تأملی داشتم و امروز مجالی یافتم تا آنرا به اشتراک بگذارم:
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/451
https://eitaa.com/chelcheraaqHM/903
۲۳ روز فاصله دحوالارض (۲۵ ذیالقعده) لغایت یومالغدیر (۱۸ ذیالحجه)
۲۳ سال مدت نبوت و رسالت حضرت ختمیمرتبت؛ پیامبر اعظم (ص)
فلذا امر مذکور را به فال نیک گرفتم و گروه هماندیشی ۲۳×۲۳ را در فضای مجازی ایتا تأسیس کردم و آنرا «هماندیشی سادات میدان ۲۳×۲۳» نامیدم:
https://eitaa.com/joinchat/1424556326Cd51a6f2d0a
و امروز نیز ۲۳ است (۱۴۰۲/۳/۲۳) که مصادف است با شب دحوالارض ۱۴۰۲ و تناسب بارگذاری مجدد مقالهای که در آن به دو تا ۲۳ معنیدار اشاره شده است!
شاید بنظر شما همه اینها تصادفی بوده باشد ولیکن بنده احساس دیگری دارم که نمیدانم آنرا چگونه توصیف کنم؟!
ضمناً توجه داشته باشیم که عدد ۱۱ (و ضرایب آن؛ ۲۲ +۳۳ +۴۴ +۵۵ +۶۶ +۷۷ +۸۸ +۹۹) اعداد مقدس شیطانپرستی است! که شیطانپرستان، معمولاً هجوم یا عقبنشینی خودشان را با این اعداد، تنظیم میکنند تا بزعم خود، کمترین خسارت، متوجه عملیات آنها بشود!
مثل جنگهای ۳۳ روزه اسرائیل علیه حزبالله لبنان و ۲۲ روزه اسرائیل علیه غزه فلسطین و فتنه ۸۸ و قهر ۱۱ روزه مشانژاد ووو...
(بعد میگن چرا بحث را به یهود میکشانید؟😂)
https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/339
در باره اعداد مقدس شیطانپرستها لطفاً به مقالهای از بنده مراجعه کنید که در تلگرام و واتساپ به اشتراک گذاشتم و اگر یافتمش مجددا آنرا به اشتراک خواهم گذاشت.
بنظر شما چرا اقدامات نانکلی اوقاف و شورای خائن به عدد ۲۲ (یادآور شیطانپرستی و شیاطین و صهیونیستها) گره خورده و اقدامات ما به عدد ۲۳ (یادآور رسالت نبوی و غدیرخم ولوی)؟! براستی این اعداد به ما چه میگویند؟!
⁉️ آیا شما هم از این اعداد معنیدار سراغ دارید؟
✅ آری! هست اما کشف آنها دقت مضاعفی میطلبد!
✍️ حم
۲۳ خرداد ۱۴۰۲
🆔 @SayyedAlaaddin
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
💠
🆔 @SMHM212
✅
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین
مشاع هست؟! مشاع نیست؟!
لطفا مرا راهنمائی کنید؛
1) بنده تا جائی که یادمه ادعای اولیه اداره اوقاف بوئین برای ورود به نزاع با سادات، مسئله «مشاعی بودن دو دانگ موقوفه امامزاده با چهاردانگ مملوکه سادات» بود و لذا بنده هم در نامه مفصل 1401/01/15 خود به ریاست سازمان اوقاف با همین تصور، محاجه کردم.
2) بعد از جلسه نمایندگان سادات و رؤسای اوقاف محلی به میزبانی امام جمعه محترم آوج (که زنگولههای نانکلی هم بدستور اربابشون در آن شرکت کرده بودند!) آقای ممدرنگی طی گزارشی از ماوقع آن جلسه، ادعا کرد که (قریب بدینمضمون)؛ با توجه به اینکه نانکلی، کل ششدانگ روستا را موقوفه تحت تملک خود میداند، لذا مسئلهای بمفهوم «مشاعی بودن موقوفات» منتفی است!
البته بخشنامههای غیرقانونی نانکلی هم گواه ادعای مذکور است، ولیکن؛
3) وکیل نانکلی در دادخواست خود علیه اموات روستا (که به محضر دادگاه آوج ارائه داده بود و البته هیچ طرفی هم نبستند!) مجددا بر مشاعی بودن این روستا اشاره کرده است؛ با عبارت: «میزان سهم مشاع: یکپنجم از یکدانگ مشاع از ششدانگ قریه امامزاده علاءالدین بوئینزهرا»!
و بنده هنوز نمیدانم بالاخره اداره اوقاف، ادعای مشاعی بودن موقوفه این روستا را دارد یا ندارد؟! و کدامیک را قبول کنیم؟! البته از امین اوقاف و اعضای خائن شورا که در چمن نانکلی میچرند، توقع جواب صحیح ندارم اما اگر کسی دیگر در اینخصوص، مطلب روشنی دارد، لطفا در «گروه سید علاءالدین» باشتراک بگذارد:
https://eitaa.com/joinchat/3763470541Cd25cef0ad4
✍️ سیدمحمدحسینی(منتظر)
بهار 1402
صورتمجلس دادگاه 1402/03/03 آوج (تجدیدنظرخواهی نانکلی اوقاف) که حکم به «عدم استماع» دادخواست صادر شد.
«صورتمجلس» زمانی تحریر میشود که یکی از طرفین دعوا در موعد مقرر، در محضر قاضی حضور نیافته باشد. در زمان تحریر صورتمجلس در دادگاه مذکور، از طرف اداره اوقاف نه کسی حضور پیدا کرد و نه لایحهای ارسال شد. فلذا قاضی به هر دو مورد اشاره کرده است. قاضی محترم به امضای بنده اکتفاء کرد و از سایر حضار (شاهدین خودخوانده به دادگاه 😅) امضائی نگرفت.
(اگرچه بعد از اتمام جلسه دادگاه، لایحهای به دادگاه واصل شد که قاضی در حکم خود بدان تصریح کرده است و دادنامه آنرا قبلا به اشتراک گذاشتم:
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/437
در این صورتمجلس، خطائی متوجه بنده است که لازمست در اینجا (پیام ضمیمه https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/466 ) توضیح بدهم.
✍️ سیدمحمدحسینی(منتظر)
بهار 1402
کانالهای اطلاعرسانی حم:
🆔 @SayyedAlaaddin
💠
🆔 @GonbadeFirozeh