𝟡𝟚𝟘𝟘𝟟𝟡
|\ /| ( • - •)? — — — عادت بدی این نقطه گذاشتن ترکش کنید 🤣 — — — آره میدونم..
|\ /|
( • - •)?
— — —
https://eitaa.com/Mis0Nyc/2141
اتفاقا نوشته رو منظم میکنه...😂
— — —
آره این که هست...😔👌🏻
ولی اینکه بعد «سلام.» یهو نقطه بذاری.....👽
وی میذاشت و از روی هوا نمیگه*
وقتی واسه خودتم عجیب و غریبه:
— — — — —
#Your_Massage | #پیام_شما
𝟡𝟚𝟘𝟘𝟟𝟡
اصلا اینطور نیست که مهم نباشه..... ولی هر جوری که راحتی. امیدوارم زمان مفیدی رو بگذرونی... و احساس ت
|\ /|
( • - •)?
— — —
https://eitaa.com/Mis0Nyc/2258
ممنونم :)
خوشحالم از اینکه باهات آشنا شدم ~
و حضورت خیلی برام ارزشمنده ♡
— — —
حقیقتا خیلی خجالتآور ئه که دارم بعد اینهمه مدت جوابش رو میدم که دیگه برگشتی.....🤣🥲👈🏻👉🏻
ولی خوشحالم که خوبی~
انشاءالله همیشه حالت خوب باشه.🌱
— — — — —
#Your_Massage | #پیام_شما
𝟡𝟚𝟘𝟘𝟟𝟡
|\ /| ( • - •)? — — — https://eitaa.com/Mis0Nyc/2141 اتفاقا نوشته رو منظم میکنه
این دوتا رو دیگه باید جواب میدادم......
زیادی از زمانشون گذشته.😅💔
بچهها ببخشید..... در حال گذروندن دورهی امتحانات میانترم و پایانترم هستم و.....
رشتهی ما و اساتیدمون خیلی انسانهای شوخطبعی نیستن؛ ولی بحث نمره که میشه یهویی همه گولهی نمک میشن.😔👌🏻
در نتیجه...... بابت ناتوانی در پاسخگویی عذرخواهم.🤝🏻
شما هر چقدر جهادی، انقلابی، متفکر و با نیت درست باشی؛ تا وقتی که مردمداری نکنی و واسه آدما ارزش و احترام قائل نشی، همش هیچ و پوچ ئه.
این مورد هم فقط از نظر احساسی و انسانیش نمیگم؛ هر چند که اون هم بُعد خیلی مهمی ئه.
اما از نظر منطقی هم...
وقتی شما بخوای تغییر مثبتی در جامعه حاصل کنی و نیت و کارهات درست باشه؛ بدرفتاری کردن با آدما یا نادیده گرفتنشون (از هر طریق و روشی) باعث زده شدن افراد و ایجاد دید منفی توی راه و روش شما میشه.
یعنی عینا شما با یه حرکتتون، تمام هدف و مسیر خودتون و همفکرهاتون رو خراب میکنید.
مهم نیست خودتون رو در اون لحظه «نابغه»، «عقل کل» یا «همه چیزدان» صدا بزنید؛ این کار عملا حماقت ئه.
هدایت شده از ⁻ᴿᵘᵇʸ's HoUsE
این پیامو فور کنین
منم رندوم یه ویدیو تقدیم میکنم📱
• ناشناس جهت آیدی