eitaa logo
𝟡𝟚𝟘𝟘𝟟𝟡
32 دنبال‌کننده
524 عکس
177 ویدیو
5 فایل
『𝙸𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚂𝚒𝚕𝚎𝚗𝚌𝚎 𝚘𝚏 𝙳𝚊𝚛𝚔𝚗𝚎𝚜𝚜, 𝚝𝚑𝚎 𝚂𝚘𝚞𝚕 𝚆𝚑𝚒𝚜𝚙𝚎𝚛𝚜 𝚒𝚝𝚜 𝚃𝚛𝚞𝚝𝚑𝚜.』 𝙵𝚢𝚘 | 𝙸𝙽𝚃𝙹-𝙰 | 𝟻𝚠𝟼 | 𝟻𝟷𝟺
مشاهده در ایتا
دانلود
𝟡𝟚𝟘𝟘𝟟𝟡
‌ |\ /| ( • - •)? — — — عادت بدی این نقطه گذاشتن ترکش کنید 🤣 — — — آره می‌دونم..
‌ |\ /| ( • - •)? — — — https://eitaa.com/Mis0Nyc/2141 اتفاقا نوشته رو منظم می‌کنه...😂 — — — آره این که هست...😔👌🏻 ولی اینکه بعد «سلام.» یهو نقطه بذاری.....👽 وی می‌ذاشت و از روی هوا نمیگه* وقتی واسه خودتم عجیب و غریبه: — — — — — |
𝟡𝟚𝟘𝟘𝟟𝟡
اصلا اینطور نیست که مهم نباشه..... ولی هر جوری که راحتی. امیدوارم زمان مفیدی رو بگذرونی... و احساس ت
‌ |\ /| ( • - •)? — — — https://eitaa.com/Mis0Nyc/2258 ممنونم :) خوشحالم از اینکه باهات آشنا شدم ~ و حضورت خیلی برام ارزشمنده ‌♡‌ — — — حقیقتا خیلی خجالت‌آور ئه که دارم بعد اینهمه مدت جوابش رو میدم که دیگه برگشتی.....🤣🥲👈🏻👉🏻 ولی خوشحالم که خوبی~ ان‌شاءالله همیشه حالت خوب باشه.🌱 — — — — — |
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
𝟡𝟚𝟘𝟘𝟟𝟡
‌ |\ /| ( • - •)? — — — https://eitaa.com/Mis0Nyc/2141 اتفاقا نوشته رو منظم می‌کنه
این دوتا رو دیگه باید جواب می‌دادم...... زیادی از زمانشون گذشته.😅💔 بچه‌ها ببخشید..... در حال گذروندن دوره‌ی امتحانات میان‌ترم و پایان‌ترم هستم و..... رشته‌ی ما و اساتیدمون خیلی انسان‌های شوخ‌طبعی نیستن؛ ولی بحث نمره که میشه یهویی همه گوله‌ی نمک میشن.😔👌🏻 در نتیجه...... بابت ناتوانی در پاسخگویی عذرخواهم.🤝🏻
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
شما هر چقدر جهادی، انقلابی، متفکر و با نیت درست باشی؛ تا وقتی که مردم‌داری نکنی و واسه آدما ارزش و احترام قائل نشی، همش هیچ و پوچ ئه. این مورد هم فقط از نظر احساسی و انسانیش نمیگم؛ هر چند که اون هم بُعد خیلی مهمی ئه. اما از نظر منطقی هم... وقتی شما بخوای تغییر مثبتی در جامعه حاصل کنی و نیت و کارهات درست باشه؛ بدرفتاری کردن با آدما یا نادیده گرفتنشون (از هر طریق و روشی) باعث زده شدن افراد و ایجاد دید منفی توی راه و روش شما میشه. یعنی عینا شما با یه حرکتتون، تمام هدف و مسیر خودتون و هم‌فکرهاتون رو خراب می‌کنید. مهم نیست خودتون رو در اون لحظه «نابغه»، «عقل کل» یا «همه چیزدان» صدا بزنید؛ این کار عملا حماقت ئه.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از ⁻ᴿᵘᵇʸ's HoUsE
این پیامو فور کنین منم رندوم یه ویدیو تقدیم می‌کنم📱 • ناشناس جهت آیدی
هدایت شده از آسایشگاه روانی 🪖
شب هشتم به یک چیز فکر کنیم. خیلی از ماست‌مالی هایی که می کنیم واسه اشتباهات اگاهانمون و گناهانمون و سعی می کنیم با اسم جوانی و جوانی کردن از زیرش در بریم همون چیزایی هستن که مارو از طریق امام زمان مون عجل الله دور می کنن. بابا حسن جوان بود. میرزا جوان بود. محسن حججی جوان بود. خیلی از شهدا جوان بودن ولی جای اینکه راکد باشن و یکجا بشینن، شروع کردن حرکت کردن. اگر به چیزی باور نداری، در چیزی شک کردی یا شبهه ای داری، اگر با اسم ناآگاهی داری از زیر مسئولیت شونه خالی میکنی و فکر می‌کنی اگر ندونی راحت تر بازخواستت قراره بگذره یا زندگیت گذر راحت تری داره باید بدونی هردوش اشتباهه و بلکه برعکس سخت تر و سهمگین تر میشه. جوانی هیچ وقت دلیل تلاش برای ماله کشی گناهانمون نبوده؛ «نه جوانی و نه جاهلی». حضرت علی اکبر علیه السلام هم جوان بودند و اون فضائل اعجاب انگیز که کسی در جوانی حتی در رفتار و گفتار هم به اشبه الناس به پیغمبر صلی الله مشهور بشن. مثل همیشه مخاطب اول این حرف ها قبل از هرکسی خودمم و بیشتر از همیشه بهتون پیشنهاد میکنم رو ابن حرف فکر کنید.
خدایا به حق جناب حر علیه‌السلام، کمکمون کن وقتی نوبت امتحان می‌رسه، مثل خیلی‌ها فقط ادعای ولایت‌پذیری نداشته باشیم. بهمون بصیرت بده حق رو بشناسیم، شجاعت بده پاش بایستیم و توفیق بده از امام حی و حاضر زمانمون عقب نمونیم. خدایا، تو آزمون تبعیت و ولایت‌پذیری، نمره قبولی که هیچ، نمره بالا نصیبمون کن.
هدایت شده از Here
دارم ز روی خاک جگر جمع میکنم، تکه به روی تکه پسر جمع میکنم..