هدایت شده از CENTERAL.DAILY
هدایت شده از CENTERAL.DAILY
📪 پیام جدید
چند روز پس از پیروزی انقلاب:
میرزا:《افراد زیادی همراه ما بودند، به ما کمک کردند و از همه مهمتر افرادی برای اینکه ما به اینجا برسیم، فداکاری کردند. بمبساز ما نیک اولیور، یا.... کینگی رونز، اما این وظیفه ماست که نذاریم خون آنها پایمال شود، این کشور دیگر از آن ماست، از آن مثل ناموسمون مراقبت میکنیم. برای ستویا
برای انقلاب
برای افرادی که مردند
و برای افرادی که زنده موندن.》
مردم بعد از او تکرار کردند.
آسا به سنترال گفت:《حالا چی؟》 سنترال پاسخ داد:《حالا سوگواری میکنیم. 》
آسا گفت:《و بعدش؟》 سنترال چشماش رو بست و گفت:《بعدش زندگی میکنیم.》
پایان
#میراژ
#دایگو
هدایت شده از گنجیشکک اشی مشی
📪 پیام جدید
برام سوال شد میراژ ، میگم مگه منو میشناختی؟ نیک
#دایگو
انگار همه رو میشناسه
میراژ مشکوک میزنه 👀
(عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
📪 پیام جدید برام سوال شد میراژ ، میگم مگه منو میشناختی؟ نیک #دایگو انگار همه رو میشناسه میراژ مش
ذوقی که اون زمان داشتم اندازه وقتی بود که اولین چالش ایستگاه رو رفتم
حس زندگی میداد
و بعدش میراژ رفت... احساسات بد اومدن و میراژ حس کرد باید بره رفت و پشت ویدار اون گوشه قایم شد
و من بعدش باز هم بیرون آوردمش... اما میراژ دلیلی بزرگتر برای بودن میخواست...
(عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
و بعدش میراژ رفت... احساسات بد اومدن و میراژ حس کرد باید بره رفت و پشت ویدار اون گوشه قایم شد و من ب
دلیل بودن پیدا کردم
یه دلیلی تا منو و میراژ با هم بنویسیم
یه تابستون
میخوام از ویدار بنویسم
از خودم و شروعم تو ایتا
همه داستانای که با ایتا داشتم و آدمایی که باهاشون آشنا شدم رو میارم
هر کدومشون یه جور، یه جهان علمی تخیلی و فانتزی مثل ذهن بچههای اینجا
میگم با چی شروع کردم از کجا و چی شد از ایستگاه میگم از دوران طلاییش، از دایگو و کانالای هری پاتری، از ستویا میگم از سنترال و آپادا از اینجا میگم از هل فایر از کانال رزی و کاساندرا و دور اطرافش
از همه میگم تا همه بدونننن
مثل الکس که از ما تو داستانش نوشت، مثل سیلوانا منم از همه میگم
جاودانهتون میکنم