eitaa logo
پایه های پوشالی در نقد مدعی یمانی ( احمدالحسن )
614 دنبال‌کننده
390 عکس
391 ویدیو
39 فایل
بررسی پایه های استدلالات احمدالحسن بصری همبوشی و ادعاهای او . در تلگرام: https://t.me/PayehayePooshaly وبلاگ: http://payehayepooshaly.blogfa.com/
مشاهده در ایتا
دانلود
📩 https://t.me/PayehayePooshaly 💠 5⃣ 📢 سلسله مباحث نقد فرقه همبوشی به سرکردگی احمدالحسن بصری همبوشی (مدعی یمانی) ـــــــــــــــــــــــــــــــ 📌 حدیث وصیت پیامبر (ص) در قدیمی ترین کتاب شیعه ــــ یعنی کتاب سلیم بن قیس هلالی ــــ چیست❓ 📌 چرا فرقه همبوشی هیچگاه به این حدیث وصیت اشاره نمی نماید❓ 📌 با توجه به حدیث وصیت کتاب سلیم، چه کسی زمین را پر از عدل و داد می کند❓احمد اسماعیل همبوشی یا امام زمان (عج)❓ 📌 آیا می دانید تعدادی از معصومین (ع) حدیث وصیت کتاب سلیم را تایید نموده اند❓ ✅ پاسخ سوالات فوق را در لینک زیر دنبال نمایید: 🆔 https://telegram.me/PayehayePooshaly/93 ⬆️ سیر مطالعاتی قبلی: 🆔 https://telegram.me/PayehayePooshaly/787 .
ـ👇👇👇👇👇 ـ👇👇👇 ـ👇 🔴 توجه: 🔴 کانال پایه های پوشالی در تلگرام بدون تغییر در پست لینکهای متون مقالات، به این کانال منتقل شد. 📢 ان شاء الله از این پس در این کانال، بر اساس پست لینک ایتا مقالات ارائه می گردد. یا علی مدد 🌹🌺🌹🌺
📩 پایه . . . . . . . . . . . 11 — < ( بسم الله الرحمن الرحیم ) > — صلی الله علیک یا ولی العصر ادرکنا ا ─═ঈঊ 🍂🍃🌸🍃🍂 ঊঈ═─ ا با سلام خدمت همه عزیزان 💐 ـhttps://eitaa.com/PayehayePooshali 💠 بخش بیست و سوم: (لینک بخش قبل: https://eitaa.com/PayehayePooshali/260) 💥 وجوب یاری یمانی❗️❗️❗️ یکی از در فرقه همبوشی ــ مدعی یمانی ــ اعتقاد به 👈 وجوب 👉 یاری یمانی می‌باشد. ⛔️ اینان بر این باورند که نصرت و یاری یمانی می‌باشد و در این جهت به حدیثی هم استناد می‌کنند. 📌 لازم به ذکر است که در صورت اثبات یاری و نصرت یمانی، دردی دوا نشده و حقانیت احمد اسماعیل بصری همبوشی به عنوان یمانی ثابت نمی‌گردد. به عبارت دیگر، واجب بودن نصرت یمانی 👈 دلیل بر یمانی بودن احمد همبوشی نمی‌شود بلکه احمد باید با ادله‌ی دیگری یمانی بودن خود را ثابت نماید. 📌 وی برای اثبات یمانی بودن خود، به قانون معرفت حجت ــ و و ــ استناد می‌کند که برای پی بردن به شیادی احمد همبوشی و بررسی قانون معرفت حجت، به مباحث حدیث وصیت و سلاح و پرچم در همین کانال رجوع فرمایید. این فرقه پوشالی برای اثبات یاری یمانی به حدیث (اهدی الرایات) امام باقر ‌(صلوات الله علیه) استناد می‌نمایند که در زیر به فرازهایی از آن اشاره می‌نماییم: . . . وَ لَيْسَ فِي الرَّايَاتِ رَايَةٌ أَهْدَى مِنْ رَايَةِ الْيَمَانِيِّ هِيَ رَايَةُ هُدًى لِأَنَّهُ يَدْعُو إِلَى صَاحِبِكُمْ فَإِذَا خَرَجَ الْيَمَانِيُّ حَرَّمَ بَيْعَ السِّلَاحِ عَلَى النَّاسِ وَ كُلِّ مُسْلِمٍ وَ إِذَا خَرَجَ الْيَمَانِيُّ فَانْهَضْ إِلَيْهِ فَإِنَّ رَايَتَهُ رَايَةُ هُدًى وَ لَا يَحِلُّ لِمُسْلِمٍ أَنْ فَمَنْ فَعَلَ ذَلِكَ فَهُوَ مِنْ أَهْلِ النَّارِ لِأَنَّهُ يَدْعُو إِلَى الْحَقِّ وَ إِلى طَرِيقٍ مُسْتَقِيم . . . غیبت نعمانی ص256 🔅 ترجمه: در ميان پرچمها از پرچم يمانى نیست، آن پرچم هدايت است زيرا دعوت به مىكند، و هنگامى كه يمانى كند خريد و فروش سلاح براى مردم و هر مسلمانى حرام است و چون يمانى كرد به سوى او كه همانا پرچم او پرچم هدايت است، وبرای هيچ مسلمانى جایز نباشد كه بپیچد ومقابله نمايد، پس هر كس چنين كند او از اهل آتش است، زيرا او به سوى حقّ و راه مستقيم فرا مىخواند. نحوه استدلال پیروان فرقه همبوشی در مورد یاری یمانی متفاوت است. ⛔️ گاهی می‌گویند: ((وَ لَيْسَ فِي الرَّايَاتِ رَايَةٌ أَهْدَى مِنْ رَايَةِ الْيَمَانِيِّ هِيَ رَايَةُ هُدًى) چون پرچم یمانی پرچم هدایت است لذا یاری او واجب می‌باشد) ☘ واما پاسخ: با صرف نظر از ضعف سندی این حدیث، در جواب این استدلال می‌گوییم: صرف هدایت بودن پرچمی 👈 دلیل بر وجوب یاری آن پرچم نمی‌باشد. ✅ به عنوان نمونه هم می‌باشد اما یاری خراسانی واجب نمی‌باشد. به حدیث زیر دقت فرمایید: عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ ع أَنَّهُ قَالَ: كَأَنِّي بِقَوْمٍ قَدْ خَرَجُوا بِالْمَشْرِقِ يَطْلُبُونَ فَلَا يُعْطَوْنَهُ ثُمَّ يَطْلُبُونَهُ فَلَا يُعْطَوْنَهُ فَإِذَا رَأَوْا ذَلِكَ وَضَعُوا سُيُوفَهُمْ عَلَى عَوَاتِقِهِمْ فَيُعْطَوْنَ مَا سَأَلُوهُ فَلَا يَقْبَلُونَهُ حَتَّى يَقُومُوا وَ لَا يَدْفَعُونَهَا إِلَّا إِلَى قَتْلَاهُمْ أَمَا إِنِّي لَوْ أَدْرَكْتُ ذَلِكَ نَفْسِي لِصَاحِبِ هَذَا الْأَمْرِ. غیبت نعمانی ص273 🔅 ترجمه: امام باقر (صلوات الله علیه) فرمودند: گوئى مىبينم كه قومى در مشرق خروج كردهاند، را طلب می‌کنند اما به ايشان داده نمىشود، باز خواستار آن مىشوند و به آنان داده نمىشود، پس زمانی که چنين مىبينند شمشيرهاى خود را بر گردن خويش قرار دهند ‌[وآماده جنگ مىشوند] پس آنچه را خواستند به آنان داده می‌شود ولى آنان قبول نمی‌کنند تا اينكه قيام نمايند و آن را به كسى ندهند مگر به ، كشتگانشان ، آگاه باشید! اگر من آن را درک کنم حتما را براى صاحب اين امر . (صفحه بعد) 📄👇👇👇 .
ـ📄👆👆👆 با توجه به روایات، پرچمی که از مشرق خارج می‌شود همان بوده که مربوط به لشکر خراسانی می‌باشد. برای رویت روایات مربوط به خراسانی وهدایت بودن پرچم او به لینک زیر مراجعه فرمایید: 🆔 https://eitaa.com/PayehayePooshali/246 با توجه به حدیث فوق ــــ و احادیث دیگر در لینک بالا ــــ این گروه و بوده و پرچم را به (صلوات الله علیه) تحویل داده و کشتگانشان هم می باشند اما با این احوال امام باقر (صلوات الله علیه) می‌فرمایند: (آگاه باشید! اگر من آن را درک کنم حتما خود را براى صاحب اين امر نگاه مىداشتم). 👈 این کلام امام باقر (صلوات الله علیه) به وضوح دلالت بر این دارد که یاری خراسانی واجب نمی‌باشد. لازم به ذکر است که پیروان فرقه همبوشی گمان می‌کنند روایت فوق در مورد یمانی می‌باشد که در این صورت، با توجه به کلام امام باقر (صلوات الله علیه) یاری یمانی واجب نمی باشد. 📌 خلاصه اینکه حق وهدایت بودن پرچمی با وجوب یاری آن پرچم ندارد. ⛔️ برخی دیگر از مبلغین این فرقه پوشالی برای اثبات وجوب یاری یمانی به فراز دیگری از حدیث امام باقر (صلوات الله علیه) استدلال نموده ومی‌گویند: ((لِأَنَّهُ يَدْعُو إِلَى صَاحِبِكُمْ) با توجه به این فراز، چون یمانی دعوت به امام زمان (عج) می‌کند یاری او واجب است) ☘ در پاسخ به این استدلال کودکانه عرض می‌کنیم: صرف دعوت به سوی امام زمان (صلوات الله علیه) دلیل بر وجوب یاری دعوت کننده نمی‌باشد. در حال حاضر افراد زیادی وجود دارند که دعوت به امام زمان (صلوات الله علیه) می‌نمایند، آیا بر این اساس یاری همه آنها واجب می‌باشد؟ 📣 ناگفته نماند که همّت احمداسماعیل همبوشی برای دعوت و بیعت با خودش می باشد، نه دعوت وبیعت با امام زمان (عج) لذا او قطعا یمانی موعود نیست. 📚 رجوع شود به بیانیه 5 شوال 1424 و بیانیه 13 جمادی الثانی 1425 و بیانیه 8 ربیع الثانی 1426 📣 اگر احمد بصری واقعا یمانی است و دعوت به امام زمان می کند، پس چرا کتاب شرایع الاسلام را ــــ که حاوی فتاوای امام زمان (عج) می باشد ــــ به نام خود منتشر نموده وجزو تالیفات خود می آورد❓ ⛔️ برخی دیگر از مبلغین این فرقه پوشالی برای اثبات وجوب یاری یمانی به فراز دیگری از حدیث امام باقر (صلوات الله علیه) استدلال نموده ومی‌گویند: ((وَ إِذَا خَرَجَ الْيَمَانِيُّ فَانْهَضْ إِلَيْهِ فَإِنَّ رَايَتَهُ رَايَةُ هُدًى / و چون يمانىّ خروج كرد به سوى او بشتاب كه همانا پرچم او پرچم هدايت است) همانطور که می‌بینید، امام باقر ‌(صلوات الله علیه) برای پیوستن به یمانی امر کرده‌اند وفرموده‌اند: فَانْهَضْ إِلَيْهِ، و صیغه امر دلالت بر وجوب دارد) ☘ در پاسخ ــ با صرف نظر از ضعف سندی حدیث ــ می‌گوییم: 1⃣ صیغه امر هنگامی دلالت بر وجوب دارد که بر خلاف آن در بین نباشد و اتفاقا در این موضوع قرینه هم موجود می‌باشد. همانطور که سابقا بیان نمودیم، امام باقر (صلوات الله علیه) به حقانیت پرچم مشرقی اشاره نموده وکشته‌های آنان را شهید خواندند اما در انتها فرمودند: أَمَا إِنِّي لَوْ أَدْرَكْتُ ذَلِكَ لَاسْتَبْقَيْتُ نَفْسِي لِصَاحِبِ هَذَا الْأَمْرِ. غیبت نعمانی ص273 🔅 ترجمه: آگاه باشید! اگر من آن را درک کنم حتما خود را براى صاحب اين امر نگاه مىداشتم. ✅ در حالیکه اگر نصرت یمانی واجب بود، باید می‌فرمودند: أَمَا إِنِّي لَوْ أَدْرَكْتُ ذَلِكَ لَفدیتُ نَفْسِي لِلیَمانِی/ آگاه باشید! اگر من آن را درک کنم حتما خود را فدای یمانی می‌کردم. 📌 پس نگه داشتن جان برای صاحب امر امام زمان (عجّل الله تعالی فرجه الشریف) به معنای یمانی می‌باشد. 2⃣ جالب‌تر اینکه در فرقه همبوشی، حدیث پرچم مشرق را مربوط به خراسانی نمی‌دانند بلکه مربوط به یمانی می‌دانند که در این صورت هم عدم وجوب یاری یمانی از حدیث فهمیده می‌شود. 3⃣ ناگفته نماند که اگر از امر امام باقر (صلوات الله علیه) ــ وَ إِذَا خَرَجَ الْيَمَانِيُّ فَانْهَضْ إِلَيْهِ ــ وجوب هم فهمیده شود، این وجوب یاری مربوط به زمان یمانی می‌باشد، نه زمان . 👈 همانطور که می‌دانید در فرقه همبوشی بین و تفاوت گذاشته و این دو را از هم جدا می‌کنند. 📌 البته ما در مورد و مطلب دیگری مطرح نمودیم که می‌توانید به لینکهای زیر مراجعه فرمایید: 🆔 https://eitaa.com/PayehayePooshali/203 🆔 https://eitaa.com/PayehayePooshali/216 (صفحه بعد)📄👇👇👇 .
ـ📄👆👆👆 ⛔️ برخی دیگر از مبلغین این فرقه پوشالی برای اثبات وجوب یاری یمانی به فراز دیگری از حدیث امام باقر (صلوات الله علیه) استدلال نموده ومی‌گویند: ((وَ لَا يَحِلُّ لِمُسْلِمٍ أَنْ يَلْتَوِيَ عَلَيْهِ/ وبرای هيچ مسلمانى جایز نباشد كه علیه او مقابله نمايد) از این فراز وجوب نصرت یمانی فهمیده می‌شود) ☘ واما پاسخ ما به این استدلال کودکانه: در این عبارات امام باقر (صلوات الله علیه) جنگ ومحاربه را حرام اعلام فرمودند، نه اینکه بگویند: یمانی واجب است. 📌 حرمت مقابله وجنگ علیه یمانی مطلبی است و وجوب یاری یمانی مطلبی دیگر وبه عبارت دیگر حرمت جنگ علیه یمانی، با وجوب یاری او ندارد. 😳 عجیب‌تر این که فرقه همبوشی عبارت (يَلْتَوِيَ عَلَيْهِ) را ترجمه دروغ (سرپیچی از فرمان او) نموده وتحویل مخاطبین خود می‌دهند. ✅ اما این عبارت به معنای (بر علیه او بپیچد)یعنی (بر علیه او کاری کند ومقابله نماید) می‌باشد ولا غیر. 📌اساساً مقابله وجنگ با (حق و هدایت)، مذموم بوده و اختصاصی به پرچم یمانی ندارد. 😂 جالب‌تر اینکه ترجمه من درآوردی (سرپیچی از فرمان او) را ، باز هم وجوب یاری یمانی بلکه 👈 حرمت سرپیچی از او در حدیث بیان شده است. یعنی اگر یمانی به شخصی دستوری بدهد، آن شخص حق سرپیچی از فرمان او را ندارد و پر واضح است که حرمت سرپیچی از دستورات یمانی تلازمی با وجوب یاری او ندارد. 📢 لازم به ذکر است که ادعای روایات دالّه بر وجوب نصرت یمانی از سوی احمد اسماعیل همبوشی و فرقه او 👈 ادعایی باطل و دروغ بوده و جز روایت ضعیف السند ‌(اهدی الرایات) نصّ دیگری وجود ندارد که همین حدیث ضعیف السند هم با توجه به روایت امام باقر (ع) ــ که فرمودند: لَاسْتَبْقَيْتُ نَفْسِي لِصَاحِبِ هَذَا الْأَمْرِ ــ دلالتی بر وجوب ندارد. ــــــــــــــــــــــــــــ 🌺 دوست عزیز در دام افتاده . . . این بود ماجرای پر طمطراق وجوب نصرت یمانی 💥 آیا هنوز می خواهی پیرو کسانی باشی که احادیث را به دروغ ترجمه نموده و نتیجه های غیر منطقی و بی ربط می گیرند❓❗️❗️❗️ اگر نکنی نثارت می گردد. وَ يَجْعَلُ عَلَى الَّذينَ لايَعْقِلُونَ [یونس/100] ☘ برای بیداریت . . . دعاگویم 🙏 ادامه دارد . . . https://eitaa.com/PayehayePooshali 🌺 🍂🌺🍂 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 .
📣📣📣 دیداری و گفتگویی مهم 🎙 با استادِ امامِ سیزدهمِ فرقه‌ی مارقین همبوشی ( فرقه‌ی احمد اسماعیل همبوشی بصری) 🔻جالب و مضحک است ! چند سال استاد کسی باشی و از زیر و بم او باخبر باشی ‼️ و بعد بشنوی شاگردت ادّعای امامت و نبوت و مهدویت کرده است !‼️ 👌حقیقتا باید گفت علم الهی امام، یکی از بالاترین و ساده‌ترین معیارها برای رسوایی کذابان و دجالان است ... ✅ پیشتر بتفصیل در خصوص تصاویر حقیقی مدّعی کذاب نبوت و امامت و مهدویت و شتر صالح و ... یعنی احمد اسماعیل گاطع همبوشی بصری اطلاع رسانی شده و علّت انکار تصاویر این مدّعی از سوی اتباع فرقه را نیز بیان نموده بودیم. همچنین در خصوص افراد متعددی که در قوم و قبیله و دانشگاه و محل زندگی و دوران حضور این مدّعی کذاب در نجف سخن گفته و تصاویر و شخصیت تهی و متزلزل وی را رسوا نموده بودند تفصیلا سخن بیان امده است. ⬇️⬇️⬇️ https://t.me/antimortad/218 https://t.me/antimortad/985 https://t.me/antimortad/986 https://t.me/antimortad/641 https://t.me/antimortad/642 🔰 اما اکنون به بیان دیدار خود با یکی از موالیان و خادمان اهل بیت علیهم السلام می‌پردازم که مدّتی قبل اتفاق افتاد. و همان زمان در کربلا این گفتگو را مکتوب نمودم. و اکنون با اجازه‌ای که از ایشان در خصوص درج مطلب و تصویرشان گرفتیم، این گفتگو را منتشر می‌نمایم. ✅ در ایام اربعین امسال ، توفیق حضور و خدمت ۱۰ روزه در حرم دلربا و مطهر باب الحوائج قمربنی هاشم حضرت عباس بن علی علیهما السلام را داشتم که به منبرهای روزانه و حضور مستمر در مرکز پاسخگویی به سوالات اعتقادی و فقهی در حرم مطهر حضرت عباس علیه السلام سپری گشت. (به همراه ۹ نفر دیگر از دوستان فاضل) مسئول قسم الشئون الدینیه عتبه مقدسه عباسیه شخصی بزرگوار بنام شیخ علی الأسدی بود که قبلا در نجف ساکن بوده و سپس به کربلا هجرت کرده بود و استاد سطح در حوزه‌ی نجف و کربلا بود. ایشان گاهی در مرکز پاسخگویی حضور پیدا کرده و دقایقی را با ایشان گفتگو می‌نمودیم. تقریبا یکی از روزهای پایانی حضور ما در عتبه عباسیه بود که با شیخ علی أسدی مشغول صحبت بودیم و ایشان از فراگیری سوالات مراجعین سوال نمود. و ما توضیح دادیم که تقریبا نیمی از سوالات فقهی بوده و نیمی از سوالات نیز اعتقادی و تاریخی می‌باشد. (موضوعات مختلف و متنوع ) بعد از ساعتی صحبت، ایشان از سوالات مربوط به فرقه ها نیز سوال کرد که به ایشان گفتیم بسیار کم است. و بمناسبت بحث از فرقه ها ، صحبت از فرقه احمد اسماعیل همبوشی بصری به میان امد و دوستان گفتند که در مجموع این یک هفته حضور ما و نزدیک به روزانه ۳۰۰ مراجعه‌ی به کارشناسان (فارسی و عربی - یعنی مجموعا بیش از ۲ هزار مراجعه ) تنها ۳ یا ۴ نفر در خصوص فرقه ضاله همبوشی سوال نموده اند! انهم نه بخاطر شبهه ! بلکه بعنوان پرسش و اطلاع از فعالیت های جسته و گریخته‌ی این فرقه در عراق و ایام اربعین. 👌◀️ اینجا بود که شیخ علی أسدی شروع به صحبت نمود و گفت : احمد اسماعیل در نجف شاگرد من بوده است !‼️ 🎙تعجب کردیم و از ایشان توضیح بیشتر خواستیم و این توضیحات را بیان نمود : 🔹ـ گفت : احمد اسماعیل در نجف شاگرد من بود و نزد من ادبیات میخواند !‼️ 🔸ـ پرسیدیم: چه کتابهایی را ؟ 🔹گفت : مقداری أجرومیه و بعد مغنی 🔸ـ پرسیدیم : چه سال هایی ؟ 🔹 گفت : زمان زیادی گذشته است . اما قبل از سقوط صدام و حدود سالهای ۱۹۹۹ و ۲۰۰۰ و ۲۰۰۱ بود . 🔸ـ پرسیدیم : در درس و روحیات چگونه بود ؟ 🔹 گفت : اساسا ذهن قوی نداشت و دروس را خوب متوجه نمیشد و خوب مطالعه هم نمیکرد و گاهی هم در دروس غایب بود ! همچنین از لحاظ روحی نیز افسرده و عصبی بود. و بسیار زیاد دغدغه ی مالی داشت و بدنبال تأمین هزینه‌های بیشتر برای زندگی خویش بود! حتی بعضا دنبال ان بودن که به نحوی به بیوت مراجع راه پیدا کند تا در انجا مشغول کار اداری شود و حقوق ماهیانه ی بیشتری دریافت کند . بخاطر همین مرتب اشکال میگرفت به حوزه و مراجع که چرا شهریه ‌ی طلاب کم است و وضع مالی طلاب خراب است ! 🔸ـ پرسیدیم : برای چه به حوزه امده بود ! 🔹 گفت : حداقل در حوزه یک شهریه ‌ی حداقلی برای هزینه های ضروری زندگی اش وجود داشت ! حتی چندین بار به منزل ما آمده بود ! و مدام از وضعیت مالی خود شکایت می‌کرد و به مراجع اشکال می‌گرفت ! و شبهات اعتقادی خود را هم مطرح میکرد ! حتی احمد چند مرتبه هم به همراه همسر و فرزندش به منزل ما آمد . و حتی خانواده ی من و بچه‌های من ، احمد و همسر احمد را خوب می‌شناسد . حتی بعضا همسر احمد ، شکایت احمد را به همسر من کرده بود که او در خانه بسیار عصبی است و دست بزن دارد و کراراً مرا کتک میزند !‼️ 🔸ـ پرسیدیم : ایا در آن زمان ادعایی هم داشت ؟ 🔹 گفت : انحرافات اعتقادی داشت ! و در عقائدش سست و ضعیف بود و در مسائل عقیدتی شاکّ بود . .
اما آن زمان ادعایی نداشت. و خودش هم از ادعاهایی که بناست بکند خبر نداشت ! بعدها کم کم مدّعی شد ! 🔸ـ گفتیم : خودش مثلا گفته برای اصلاح حوزه وارد حوزه شدم ! 🔹 خندید ! و گفت : این حرفها را بعدا درآورده است ! اصلاح کجا بود ! شاگرد من بوده ! چه امامی است که شاگرد همچون منی بوده! (باخنده!) 🔹 گفت : احمد کم کم منحرف شد و شروع به ادعاهای پلکانی کرد. از زمانی که با حیدر المشتت رفیق شد ! و چند نفر دیگر از دوستان مشتت که همگی منحرف و فاسد العقیده بودند و در فساد اعتقادی و اخلاقی معروف بودند ! حیدر المشتت از قبل منحرف بود و به انحراف و بی عقلی مشهور بود! و مطرود و منفور بود و اصلا عقل سالمی نداشت ! 🔸 گفتیم : بله . واقعا هرکس فیلم های حیدر المشتت را ببینند برای پی بردن به سفاهت عقلی او کافی است ! 🔹 گفت : احمد کارش به جایی رسید که با حیدر دوست و برادر و همکار و شریک شد ! و حیدر را تصدیق میکرد ! (با خنده ! ) حتی در یک زمانی فقط احمد و حیدر باهم همراه و شریک بودند و هیچکس دیگری همراه آنان نبود . از زمانی که احمد با حیدر مرتبط شد دیگر در درس ها هم حاضر نشد ! و من هم از طریق کسی به او پیغام دادم که حیدر تو را جهنمی میکند ! تا اینکه پس از مدّتی شنیدم که حیدرالمشتت و احمد و چند نفر دیگر رفته اند در مدرسه هندی و بخاطر بحث مالی به مراجع و اقای سیستانی توهین و فحاشی کرده اند ! و طلبه ها هم انها را از مدرسه بیرون انداخته اند ! طلاب شاهد ماجرا میگفتند که احمد عمامه سفید گذاشته و حیدر هم عمامه مشکی ! و این افراد بین خودشان به احمد میگفتند شیخ احمد . و به حیدرالمشتت میگفتند سید حیدر ! بعد از مدّتی هم باز شنیدم که احمد و حیدرالمشتت و چند نفر دیگر، در بصره و بعضی نواحی نجف سوار ماشین میشدند و بلندگو میگذاشتند روی ماشین و صدا میزند که یمانی (یعنی حیدر المشتت) و نائب و سفیر امام مهدی (یعنی احمد ) ظهور کرده اند ! ( با خنده ) 🔸ـ یکی از دوستان فاضل اهل اهواز از فرصت استفاده کرد و بسرعت مبایل خود را در اورد و عکس احمد را (همان عکس های معروف و ثابت شده ) به شیخ علی اسدی نشان داد . 🔹 ایشان تصاویر را تأیید کرد و گفت: بله همین است یقینا . 🔸ـ گفتیم : ما هم مطمئنیم و دهها نفر تایید کردند این تصاویر را . حتی برخی از اتباع این فرقه . اما خنده دار است که اتباع او در عراق و مکتب نجف این عکسها را انکار میکنند ! 🔹 گفت : حاضرم قسم بخورم که اینها عکس‌های خود احمد است. و اگر بخواهید من به شما ده ها نفر دیگر را در نجف معرفی میکنم که این عکسها را تأیید میکنند . ـ گفتیم : بنظر شما دلیل انکارشان چیست ؟ 🔹 گفت : لابد مُرده است ! 🔸ـ من گفتم : در طول این سالهای طولانی تنها چند صوت منتشر کرده اند ! و مدعی میشوند صوت احمد است ! 🔹گفت : بگذارید بشنوم ! 🔸 ـ گفتم همراهم نیست و فردا صوت را میآورم . فردای آن روز صوت احمد در پلتاک را برای شیخ اسدی گذاشتم . 🔹 گفت : این صوت هم برای احمد نیست . نه تُن صدا ، تُن صدای احمد است ! و نه لهجه ی او لهجه ی احمد است ! احمد شدیدا لهجه بصراوی غلیظ داشت ! ♦️این متن تقریبا مجموعه کلماتی بود که میان ما و دوستانمان ، و شیخ علی اسدی تبادل شد. و نهایت سعی خویش را نمودیم تا بدون اضافات و با حفظ امانت این گفتگو را ثبت نمائیم . 🔻لازم به تذکر است که ما در این سفر پربرکت ، در معیّت ۹ نفر از دوستان فاضل همچون برادر ارجمند حجة الإسلام و المسلمین سید عبدالصمد الموسوی بودیم که ایشان نیز شاهد و مستمع کلمات شیخ اسدی بوده و پیشتر بخش کوتاهی از این گفتگو را منتشر نموده اند. ⬇️📷 تصویر شیخ علی الأسدي 📷⬇️ http://yon.ir/zP1G8 📌 در نهایت جدای از تمام نکات دقیق و حقایق مهم و البته ثابت شده و یقینی که در این گفتگو وجود داشت . این نکته حائز اهمیت است که فرقه ها همواره با مخفی نمودن شخصیت اصلی فرقه ، به تقدس سازی و ساخت شخصیتی موهوم و خیالی برای او مشغول گشته ، و از معرفی و شناساندن ماهیت حقیقی و شخصیت واقعی سرکرده ی فرقه خوف و هراس دارند. و این موضوع اهمیت جریان شناسی را در مقابله با فرقه ‌ها بیش از پیش نمایان می‌سازد . 🌷 و الحمد لله الّذی جعل اعداء آل محمد من الحمقی 🌷 🖋 سید . شیعه ✒️
💰 پولهای 💵 وهابیون عرب در جیب #سران_فرقه_همبوشی (مدّعی یمانی) ✅ توضیح مطلب در لینکهای زیر: 🆔 http://hawzahnews.com/detail/News/447667 🆔 https://telegram.me/moddaiyanepooshali/274 .
😂 حرفهای مفت و بی مدرک مبلّغه همبوشیه در شرح حدیث کساء ✅ حتما با دقت عکسها را بخوانید تا روزی هزار مرتبه خدا را شکر کنید که بر دین تشیع باقی مانده اید. https://eitaa.com/PayehayePooshali .
🌹بسم الله الرحمن الرحیم 🌹 ♦️ان شاء الله امشب مناظره اي كه هماهنگ شده بود میان استاد بزرگوار و یکی از مکتبی های متعادل.... امشب رأس ساعت 22 این مناظره در گروه المنقذ العالمي فرستاده خواهد شد.. ‼️‼️‼️ https://t.me/joinchat/HATfLD78YGr22lFP2uMesA