eitaa logo
رشدانه
232 دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
1.3هزار ویدیو
424 فایل
رهرو آن نيست كه گه تند و گهي خسته رود... رهرو آنست كه آهسته و پيوسته رود. 📝نظرات مشفقانه خود را در باره مطالب کانال با نشانی زیر درمیان بگذارید. ممنونم صفری https://eitaa.com/Tebyan_313
مشاهده در ایتا
دانلود
🔷 وصیت نامه نظامِ جمهوری اسلامی را میتوان میراث جاودان امام خمینی‌ره دانست.آثاری از ایشان بجا مانده است مانند دیدگاه‌ها، بیانیه‌ها و مکتوبات و...لکن دو مورد، از اصالت و موضوعیّت بیشتری برخودار است:«وصیت‌نامه‌ی سیاسی»(۱۳۶۱) و«منشور روحانیت»(۱۳۶۷). شاید بتوان گفت این دو میراث ماندگار، بخوبی کلیّت و جامعیّت نگاه و دیدگاه امام خمینی‌ره را بازتاب می‌دهد. امام وصیت‌نامه‌ی سیاسی اش را در سال ۱۳۶۱ نوشت، پنج‌سال بعد، با انجام پاره‌ای اصلاحات، یک نسخه از آن را به کتابخانه آستان قدس رضوی و یک نسخه‌‌ی دیگر را به مجلس خبرگان فرستاد. در این دو سند، سخن از ارث و میراث و اموال منقول و غیر آن، نیست؛ بلکه ترسیم خطوط کلی انقلاب و تعیین مسیر حرکت مسلمانان جهان است. بهمین دلیل همواره مورد توجه و مراجعه صاحب‌نظران بوده است. بنیانگذار انقلاب، در آخر وصیت‌نامه‌ی سیاسی‌اش، بصورت جداگانه نوشته اند: «بسمه تعالی‏ ‏‏این وصیت‌نامه را پس از مرگ من، احمد خمینی برای مردم‏‎ ‎‏بخواند. و در صورت عذر، رئیس محترم جمهور یا رئیس‏‎ ‎‏محترم شورای اسلامی یا رئیس محترم دیوان عالی کشور،‏‎ ‎‏این زحمت را بپذیرند. و در صورت عذر، یکی از فقهای‏‎ ‎‏محترم نگهبان این زحمت را قبول نماید.‏ ‏‏روح الله الموسوی الخمینی‏». در تاریخ ۱۵ خرداد ۱۳۶۸، یک روز پس از رحلت امام‌ره، بدلیل تألمات روحی شدیدِ فرزندشان، امام خامنه‌ای(رئیس جمهور وقت)، متن وصیت‌نامه امام را قرائت نمود.چهار نکته آخر وصیت‌نامه‌، بدین صورت است: «‏‏بسمه تعالی‏ ‏‏در زیر این وصیت‌نامه‌ی ۲۹ صفحه‌ای و مقدمه، چند مطلب را‏‎ ‎‏تذکر می‌دهم:‏ 🔹اکنون که من حاضرم، بعض نسبت‌های بی‌واقعیت به‏‎ ‎‏من داده می‌شود و ممکن است پس از من، در حجم آن‏‎ ‎‏افزوده شود؛ لهذا عرض می‌کنم: آنچه به من نسبت داده شده‏‎ ‎‏یا می‌شود مورد تصدیق نیست، مگر آنکه صدای من، یا خط‏‎ ‎‏و امضای من باشد، با تصدیق کارشناسان؛ یا در سیمای‏‎ ‎‏جمهوری اسلامی چیزی گفته باشم.‏ 🔹 اشخاصی در حال حیات من ادعا نموده‌اند که‏‎ ‎‏اعلامیه‌های اینجانب را می‌نوشته‌اند. این مطلب را شدیدا‏‎ ‎‏تکذیب می‌کنم. تاکنون هیچ اعلامیه‌ای را غیر شخص‏‎ ‎‏خودم، کسی تهیه نکرده است.‏ 🔹 از قرار مذکور، بعضی‌ها ادعا کرده‌اند که رفتنِ من به‏‎ ‎‏پاریس، به‌وسیله آنان بوده، این دروغ است. من پسْ‌از‏‎ ‎‏برگرداندنم از کویت، با مشورتِ احمد، پاریس را انتخاب‏‎ ‎‏نمودم، زیرا در کشورهای اسلامی احتمال راهْ ندادن بود؛‏‎ ‎‏آنان تحت نفوذ شاه بودند ولی پاریسْ این احتمال نبود.‏ 🔹 من در طول مدت نهضت و انقلاب بواسطه‏‎ ‎‏سالوسی و اسلام‌نمایی بعضی افراد ذکری از آنان کرده و‏‎ ‎‏تمجیدی نموده‌ام، که بعد فهمیدم از دغل‌بازی آنان اغفال‏‎ ‎‏شده‌ام. آن تمجیدها درحالی بود که خود را به جمهوری‏‎ ‎‏اسلامی متعهد و وفادار می‌نمایاندند، و نباید از آن مسائل‏‎ ‎‏سوء استفاده شود. و میزان در هر کس، حال فعلی او است.‏ ‏‏روح الله الموسوی الخمینی» 🔹آخرین بند وصیت‌نامه: «با دلی آرام، و قلبی مطمئن، و روحی شاد، و ضمیری‏‎ ‎‏امیدوار به فضل خدا از خدمت خواهران و برادران‏‎ ‎‏مرخص، و به سوی جایگاه ابدی سفر می‌کنم. و به دعای‏‎ ‎‏خیر شما احتیاج مبرم دارم. و از خدای رحمان و رحیم‏‎ ‎‏می‌خواهم که عذرم را در کوتاهی خدمت و قصور و تقصیر‏‎ ‎‏بپذیرد.‏ و از ملت امیدوارم که عذرم را در کوتاهی‌ها و قصور و‏‎ ‎‏تقصیرها بپذیرند. و با قدرت و تصمیم اراده به پیش روند و‏‎ ‎‏بدانند که با رفتن یک خدمتگزار در سدّ آهنین ملت، خللی‏‎ ‎‏حاصل نخواهد شد که خدمتگزاران بالا و والاتر در‏‎ ‎‏خدمتند.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷 رهبر انقلاب در حرم مطهر امام خمینی: 🔹 حمله طوفان الاقصی نقشه‌های دشمن را بر باد داد 🗓 ۱۴ خرداد ۱۴۰۳؛ سی‌وپنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی 🔹 مطلب مرتبط: روایت یک طوفان تاریخ‌ساز hl.ink/f/55328
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷 رهبر انقلاب در حرم مطهر امام خمینی:   رژیم صهیونیستی دارد تمام میشود، مردم دنیا دارند می‌بینند. 🗓 ۱۴ خرداد ۱۴۰۳؛ سی‌وپنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی 🔹 مطلب مرتبط: روایت یک طوفان تاریخ‌ساز khl.ink/f/55328
🔷 نظرات صاحب‌نظران اسرائیلی و غیراسرائیلی درباره شکست نظامی و رسوایی اخلاقی صهیونیست‌ها پس از طوفان الاقصی 🔹 جان مرشایمر، استاد دانشگاه شیکاگو و نظریه پرداز مکتب رئالیسم: اسرائیلی‌ها هیچ راه خروجی ندارند و هیچ راه‌حلی هم برای این مشکل ندارند. 🔹 رونن برگمن، نویسنده نزدیک به موساد: اگر بحث‌های داخلی مقامات از رسانه‌ها پخش شود، ۴ میلیون نفر برای خروج از اسرائیل به فرودگاه بن‌گوریون هجوم می‌برند. 🔹 ایلان پاپه، مورخ یهودی منتقد اسرائیل: پروژه صهیونیستی نفس‌های آخر خود را می‌کشد. 🔹دنیس راس، نویسنده و دیپلمات برجسته آمریکایی: اسرائيل نيروي انساني لازم براي کنترل غزه و ساختن یک استراتژی و معادله نظامی جدید برای آن را ندارد. 🔹جودی باتلر فیلسوف آمریکایی: رسانه ها مصائب ملت فلسطین طی دهه های اخیر در کوچ اجباری، دستگیری های غیرقانونی و قتل و کشتار را نادیده گرفته‌اند. 🔹 جورجیو آگامبن، فیلسوف ایتالیایی: اسرائیلی ها صدای مردم غزه را نمی شنوند. 🔹 فرانچسکو بورگنوو، نویسنده ایتالیایی: حماس نماینده ملت فلسطین است و دولت های غربی باید آن را به رسمیت بشناسند. 🔹اولویر روی، فیلسوف فرانسوی: اسرائیل در حال بزک کردن «جهل مقدس» به عنوان یک مذهب جدید است. 🔹 هانی مصطفی، نویسنده و ادیب مصری: طوفان الاقصی با وجود همه تدابیر امنیتی اسرائیل یک شگفتی محض است. 🔹 محمد سلیم العوا، عضو اتحادیه علمای اسلام: طوفان الاقصی پیشران جدید ملت های عربی و اسلامی بعد از سال ها رکود در مقابله با رژیم صهیونیستی بود که خسارتی بزرگ برای اسرائیل است. 🔹 واسینی الاعرج، استاد دانشگاه سوربن: جنگ غزه نشان داد که ما در عصر توحش زندگی میکنیم و قدرت های بین المللی در راس آنها آمریکا و کشورهای اروپایی در این نسل کشی به اسرائیل کمک کردند. 🔹 آفی شلایم، استاد روابط بین الملل دانشگاه آکسفورد: ریشه طوفان الاقصی به ابتدای نزاع فلسطینی و اسرائیلی باز می گردد و اقدام فلسطینی های تحت اشغال برای دفاع از حق تعیین سرنوشت مقاومت شان مشروعیت دارد. 🔹 طاها عبدالرحمن، فیلسوف مغربی: مردم غزه کاری را انجام دادند که کسی در تاریخ مانند آنرا انجام نداده است.و....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
#اصلح 🔷ویژگی‌هایی برای یک رئیس جمهورشاگرد روح الله ✏️ امام خامنه ای در مراسم سی‌وپنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی: چند کلمه در باب رئیس جمهور فقید و عزیزمان عرض بکنم. رحمت خدا بر او باد، همه اعتراف کردند که مرد کار بود. مرد عمل بود. مرد خدمت بود. مرد صفا و صداقت بود. این را همه اعتراف کردند. شب و روز نمی‌شناخت. در خدمتگزاری به کشور یک نصاب تازه‌ای را به وجود آورد. ✏️ در مسائل خارجی از فرصتها به بهترین وجهی استفاده کرد. ایران را در چشم رجال سیاسی دنیا بزرگ‌تر و برجسته‌تر کرد. سبک مدیریت او در بین همکاران خودش یک سبک ویژه‌ای بود، با صمیمیت همراه بود. با همکارانش، با وزرا، با مدیران دولتی با صفا و صمیمیت رفتار می‌کرد. ✏️ برای مردم کرامت قائل بود، عزت قائل بود. میدان میداد به مردم، به جوانها، برای اظهار نظر. به کسانی که به خود او بدی کرده بودند با کرامت برخورد میکرد، پاسخ تند، پاسخ زشت، پاسخ عصبی، به کسانی که حتی به او اهانت کرده بودند، نمیداد. متقابلاً در مرزبندی با دشمنان انقلاب صراحت داشت. در مورد کسانی که با انقلاب بد بودند، مخالف بودند، دشمن بودند، دوپهلو صحبت نمیکرد. صریح صحبت میکرد، مرزبندی صریح داشت، به لبخند دشمن اعتماد نمیکرد. ✏️ هر کدام از اینها برای سیاستمداران ما، برای رؤسای جمهور آینده ما، برای کسانی که در یک بخشی مورد اعتماد ملت قرار میگیرند، یک سرمشق است. ۱۴۰۳/۳/۱۴ 💻‌ Farsi.Khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
15 خرداد؛ اولین قیام با محوریت مستقل روحانیت شیعه + فیلم.pdf
837.4K
🔷 قیام ادامه دار 🎙حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شجاعیان(عضو هیئت علمی گروه سیاسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه) 🔹 قیام ۱۵ خرداد و یا نهضت ۱۵ خرداد را باید در استمرار مبارزه نیرو‌های سیاسی مذهبی در اوایل دهه ۱۳۴۰ شمسی با رژیم پهلوی ببینیم. بعد از رحلت آیت‌الله بروجردی، مرجع تقلید بزرگ شیعیان، رژیم احساس کرد که روحانیت و در واقع نیرو‌های مذهبی سیاسی با خلأ رهبری و انسجام درونی مواجه هستند، بنابراین شروع کرد به یک سلسله اقداماتی برای اجرای برخی از طرح‌ها و برنامه‌هایی که بیشتر آنها در راستای وابستگی رژیم پهلوی به دولت‌های غربی و به‌ویژه ایالت‌های متحده بود...؛ شاه بعد از رحلت آیت‌الله العظمی بروجردی، پیام‌های تسلیتی به مراجع و علمای بزرگ نجف فرستاد و در واقع قصدش همین بود که مرجعیت و مراجع بعدی دیگر در ایران نباشند. اما الحمدلله این اتفاق نیفتاد و مراجع، در قم هم بودند. اولین برنامه مشخصی که شاه و دولت علم که نخست وزیر آن مقطع بود، طرح لایحه انجمن‌های ایالتی و ولایتی بود و...
🎙آیت‌الله حائری شیرازی 🔹اگر یکدیگر را دوست ندارید به جایی نمی‌رسید! 🔹 اگر کسی، مومنی را به عنوان مومن در آغوش بگیرد یا با او دیدار کند، مثل این است که خدا را در عرش زیارت کرده است. چه حرف عجیبی است درباره‌ی انسان!! این معنای انسان شناسی است: «مَن زارَ أخاهُ المُومِنَ کَمَن زارَ اللهَ فی عَرشِهِ»؛ این تعریف انسان است. یعنی انسان موجودی است که می‌تواند دیدن او به معنای دیدن خدا باشد. 🔹اگر همدیگر را دوست ندارید به جایی نمی‌رسید. وقتی که دوست نداری از او جدایی، وقتی از او جدایی تو را تنها گیر می‌آورد. وقتی تنها گیرت بیاورد می‌خوردت، قورتت می‌دهد. شیطان گرگ است دنبال زمانی می‌گردد که تو از رفقایت جدا شده‌ای، توصیه می‌کنم که همدیگر را دوست بدارید و این را به عنوان یک اصل برای خودتان قرار دهید. جدی بگیرید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ یک اعتراف تلخ؛ هنوز امام خمینی(ره) را نشناخته‌ایم 🔹حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا حاجتی - نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره): 🔹باید این اعتراف تلخ را داشته باشیم که در زمینه امام خمینی(ره) و امام شناسی، دچار فقر مفرط هستیم و اگر چاره‌ای برای آن نیندیشیم، دچار مشکل خواهیم شد. 🔸ابعاد مختلف این شخصیت الهی هنوز برای جامعه به درستی تبیین نشده، قصد تقدیس بی جا نداریم و فضائل بی جایی ذکر نخواهیم کرد ولی حقیقت این است که امام خمینی(ره) منبعی الهی بود و فعل و گفته و کنش او، بر همین اساس محسوب می‌شد چون خودش ذوب در اسلام بود. ⏰ «جهان آرا»؛ روزهای زوج ساعت ٢٢ از شبکه افق 🌐 www.ofoghtv.ir
📗نوبنیاد 🔹نوبنیاد مجموعه ای از داستانهای تربیتی است که با زبانی جذاب و شخصیتهایی که به زندگی هر کدام از ما نزدیک هستند دریچه ای به سوی تربیت نسل نو میگشاید این کتاب گامی در مسیر تربیت دینی و اخلاقی است و روشهای نوین و کارآمدی را به معلمان و مربیان ارائه می دهد. “نوبنیاد” صرفا مجموعه ای از داستانها نیست بلکه بستری برای گفتگو و تبادل نظر بین مخاطبان کتاب است. این کتاب منبعی ارزشمند در مدارس ، مراکز آموزشی و منازل است و مربیان میتوانند با واکاوی داستانها و بحث و گفتگوی جمعی پیرامون هر داستان به راه حلهایی کارآمد برای تربیت کودک و نوجوان دست یابند. 🔹نشانی نسخه الکترونیکی کتاب: ghadir.school
🔷امام خمینی (ره) : شریفترین شغل در عالم ، بزرگ کردن یک بچه است ، و تحویل دادن یک انسان است به جامعه .
🔷 حیا شناسی 🔹درک نظارت مسأله حضور و نظارت از مهم‏ترين و اساسى‏ ترين مفاهيم حيا است. حيا فقط هنگامى برانگيخته مى‏شود كه عنصر نظارت وجود داشته باشد. البته صرف وجود نظارت به عنوان واقعيتى خارجى ، براى برانگيختن حيا كافى نيست . حيا هنگامى برانگيخته مى ‏شود كه نظارت موجود از طرف شخص «درك» شود و حتّى ممكن است احساس وجود نظارت موجب برانگيخته شدن حيا شود بدون آنكه ناظرى وجود داشته باشد. پس «درك نظارت موجود» و يا دست كم «احساس وجود نظارت» شرط لازم براى حيا است نه صرف وجود ناظر . در حقیقت اگر «بدانيم» كسى ناظر است ، حيا نيز برانگيخته مى‏شود. امام صادق‏عليه السلام مى‏فرمايد: دانستم كه خداوند بر من مطلع است ، پس شرم كردم: وعلمت أنّ اللَّه عزوجل مطّلع علي فاستحييت. در اين حديث شريف به خوبى روشن است كه « آگاهى » از اطلاع خداوند ، مقدم بر حيا است. صرف وجود نظارت كافى نيست بايد شخص از وجود آن نظارت آگاهى داشته باشد. بر همين اساس مى‏توان نتيجه گرفت كه راه برانگيختن حيا در افراد ، توجه دادن آنان به نظارت است. 🔹 تكريم ناظر مسأله ديگر اينكه براى برانگيختگى حيا ، گذشته از لزوم «وجود ناظر» و گذشته از لزوم «درك نظارت» ، نكته سومى كه لازم است ، محترم بودن ناظر است. اگر ناظرى وجود داشته باشد ولى داراى ارزش و احترامى نزد فرد نباشد ، حتّى اگر علم به حضور وى داشته باشد ، از او حيا نمى‏ كند. چون تكريم و احترام او را لازم نمى ‏داند و بى‏ حرمتى نسبت به او را روا مى ‏دارد . حرمت داشتن ناظر لازمه حياى از او است و هر چه درجه حرمت و احترام ناظر بالاتر برود ، ميزان حياى از وى نيز بيشتر مى ‏شود و از اين‏رو مقدار حيايى كه شخص از يك فرد غريبه دارد ، با حيايى كه از پدر ، مادر ، معلم ، عالم دينى و يا اولياى الهى دارد ، متفاوت است. از آن جا كه حرمت فرد ناظر نيز از عوامل اساسى در حياى از ناظر است ، در مواردى كه پيشوايان دينى صحبت از نظارت فرشتگان كرده و قصدشان بر اين بوده كه حياى مردم را نسبت به آنان برانگيزانند ، از آنان به «فرشتگان كرام» تعبير كرده‏ اند و از مردم خواسته ‏اند تا آنان را « تكريم » كنند. مسلّم است كسى كه كريم دانسته نشود ، شايسته تكريم نيز دانسته نمى‏شود و قطعاً از او شرم نيز نخواهد شد. همچنين از امام على ‏عليه السلام آمده كه هر كس از خودش حيا نكند ، براى خودش ارزش قايل نيست. اين نشان مى ‏دهد انسان از كسى حيا مى‏ كند كه براى او ارزش و احترام قايل باشد و اگر از او شرم نكرد ، معلوم مى‏ شود كه ارزشى براى وى قايل نبوده و بى ‏حرمتى نسبت به وى را جايز شمرده است. به همين جهت در پاره‏اى از روايات آمده كه هر كس بداند خداوند او را مى‏ بيند و با اين حال در محضر او معصيت كند ، در حقيقت خداوند را خوارترينِ ناظرها دانسته است. در اين دسته از روايات اولاً مسأله «درك نظارت» خدا آمده است و ثانياً تصريح شده كه نگه‏نداشتن حيا در برابر خداوند ، نشانه بى‏ ارزش دانستن خداوند است . 📚 فرهنگ حيا ، ص51(با تلخیص)
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷کلید تغییر 🎙حجت‌الاسلام دکتر فدائی 🔹خطاب به علی بن مهزیار: یا علی! احسن الله جزاک، و اسکنک جنته، و منعک من الخزی فی الدنیا و الاخرة، و حشرک الله معنا. 🔹یا علی! قد بلوتک و خبرتک فی النصیحة و الطاعة و الخدمة، و التوقیر و القیام بما یجب علیک، فلو قلت: انی لم أر مثلک لرجوت أن أکون صادقا، 🔹فجزاک الله جنات الفردوس نزلا، فما خفی علی مقامک، و لا خدمتک فی الحر و البرد فی اللیل و النهار. 🔹فاسأل الله... ✅ ای علی! 1⃣خداوند پاداشت را نیکو گرداند و 2⃣در بهشتش ساکن نماید و 3⃣از خواری در دنیا وآخرت تو را محافظت فرماید و 4⃣با ما محشورت سازد. ای علی! تو را آزمایش کرده‌ام در پند دادن‌ها و فرمانبرداری وخدمتگذاری واحترام گذاردن، وانجام آنچه بر تو واجب است، و اگر بگویم همانند تو را ندیده‌ام، امیدوارم که سخن درستی گفته باشم. پس خداوند سکونت در بهشت های فردوس را به تو پاداش دهد. مقام و منزلت تو و نیز خدمتگذاری‌ات در سرما و گرما، در شب و روز، از من پنهان نیست. 5⃣از خداوند می‌خواهم آنگاه که تمامی مردم را در قیامت گرد آورد، تو را مشمول رحمتی قراردهد که همه بدان غبطه خورند. به درستی که او شنونده‌ی دعاهاست. 🔹«اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا مِيزانَ الاَعْمالِ» 🔹قرآن می‌فرماید: "و زنوا بالقسطاس المستقیم" همه چیز خودتان وزن کنید... بسنجید. 🔹 شهادت جواد الائمه علیه السلام تسلیت باد
🔷 امام جواد علیه السلام:« عِزُّ الْمُؤْمِنِ غِناه عَنِ النّاسِ:» . 📗بحارالأنوار، ج ۷۲ ، ص ۱۰۹ ، ح ۱۲ https://eitaa.com/Rooshdaneh/17826
🖌استاد پسندیده 📜 امام جواد(ع) و روش تاب‌آوری کسی لباس گران‏قیمت امام جواد(ع) را برای ایشان می‏بُرد. در میان راه، لباس را دزدیدند. فرد، نامه‌‏ای به امام(ع) نوشت و جریان را بازگو کرد. ✍🏻 امام جواد(ع) به خطّ مبارک خودشان جواب نامه را نوشتند که مبتنی بر چند اصل بوده و راهکاری برای افزایش صبر و تاب‌آوری است: 🔹 اصل اول: «خدامالکی و امانتداری انسان»: «همانا جان‏ها و اموال ما از هدیه‏‌های گوارای الهی و امانت‌‏های به ودیعه گذاشتۀ اویند.» 🔸 اصل دوم: «بهره‌مندی-پاداش»: (تا هست) ما را از آن، در سرور و به صورت غبطه‏‌آوری بهره‌‏مند می‌‏گرداند و آنچه را می‌‏گیرد، با اجر و پاداش می‏‌گیرد. 🔹 اصل سوم: «تهدید پاداش» در صورت بی‌صبری: پس کسی که بی‏تابی‏‌اش بر بردباری‌‏اش چیره شود، اجر او از بین می‌‏رود و ما از این، به خدا پناه می‏‌بریم. 📘 الگوی اسلامی شادکامی، ص ۳۷۲.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰 هشدار پلیس فتا به نات کوین باز ها سردار سرتیپ دوم وحید مجید رئیس مرکز پلیس فتا بیان کرد امروز صبح تا این ساعت جمعیتی قریب بر ۳۸۳ نفر در سطح کشور شکایاتی علیه برنامه تلگرام داشتند که با انجام بازی بیت کوین کل حساب های بانکی آنها تخلیه مالی شده است. کاربرا با نصب اپلیکیشن تلگرام بر روی تلفن همراه خود؛ دسترسی به کل اطلاعات می دهند و این باعث میشود کاربر با هک حساب مواجه شود. همچنین قابل ذکر است که پلیس فتا هیچ مسئولیتی در قبال برنامه های فیلتر شده در سطح کشور را ندارد و نصب و فعالیت هرنوع از این برنامه ها در کشور ایران ممنوع و تبعات آن بر عهده کاربر می باشد.
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶 اهداف بازی همستر (ارز دیجیتال) از منظر بین‌المللی و داخلی 🔹 محورهای موضوعی 1⃣ ارز دیجیتال چیست؟ 2⃣ ارز دیجیتال، بستر کنترل‌های سایبرنتیکی در اقتصاد: اکانوسایبرنتیک 🌐 https://www.aparat.com/v/nuj3539 3⃣ راهبرد جیمز ریکاردز برای جایگزینی ارز دیجیتال به‌جای دلار در راستای هژمون جهانی آمریکا؛ 4⃣ نقش جریان اطلاعات تلگرامی در جهت‌دهی به انتخابات سال ۱۳۹۶؛ 5⃣ همستر: بازگردانی مردم به تلگرام برای مدیریت شناخت سیاسی - اجتماعی کشور در مسائل مختلف از جمله انتخابات؛ 6⃣ نگاه جریان گلوبالیست به اقشار مردم در نظم نوین جهانی؛ 🔹کانال تمدن‌نگار 🌐 نشانی: https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔷 پرستیدن گوینده و نویسنده 🎙آیت الله العظمی جوادی آملی «اگر نوشته‌ای، گفته‌ای را کسی مي‌خواند يا گوش مي‌دهد که برابر آن عمل کند، طبق بيان نوراني امام جواد(سلام الله عليه) دارد آن گوينده يا نويسنده را مي‌پرستد. «مَنْ أَصْغی إِلی ناطِق فَقَدْ عَبَدَهُ»، اگر آن گوينده، حق مي‌گويد اين حق را عبادت کرده است و اگر باطل مي‌گويد باطل را عبادت کرده است؛ لذا ما هر کتابی را که مي‌خواهيم بخوانيم، هر سخنی را که مي‌شنويم، هر تبليغی را که به ما عرضه کرده‌اند، بايد عرضه کنيم بر کتاب و سنت الهی. اگر مطابق با دين بود، مي‌پذيريم. نبود به اهلش رد مي‌کنيم يا اگر هم شک داشتيم به اهلش رد مي‌کنيم. اين بيان نوراني وجود مبارک امام جواد سلام الله علیه است.» 🔹درس اخلاق ٩٨/۵/١٠