خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
اگه چیزی رو میخوام که تا حالا نداشتم،
باید کاری رو انجام بدم که تا حالا نکردم.
فکر کنم من و رزالین این دو روز اندازهی کل عمرمون دراما تجربه کردیم، خدا بخیر کنه. :)))))))
چقدر دردناکه، اینکه هرجا که باشی تو هر زمینه ای و هر مکانی، حتی اگه سرت تو کار خودت باشه و تو مسیر خودت در حال قدم برداشتن باشی، بازم یه عده آدم پیدا میشن که برات حاشیه درست کنن و پشت سرت حرف بزنن، و چقدر این آدم ها منزجرکننده هستن، هرجا دیدینشون ازشون چند کیلومتر فاصله بگیرید.
خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
دنبالِ خودم.*
حس و حالِ خوب توی این چند ثانیه موج میزنه.((=
آقای امام رضا، اگه یه روزی اومدم نشستم روی فرش های حرمت، برات تعریف میکنم که این روزها چقدر سخت گذشت.
هدایت شده از هِزارویكشَب*
کسی چه میداند من امروز چند بار فرو ریختم، چند بار دلتنگ شدم؛ از دیدن کسی که فقط پیراهنش شبیه تو بود.