eitaa logo
تحول بنیادین در تعلیم و تربیت
391 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
883 ویدیو
390 فایل
@Mojtabatabesh1371 جهت انتقاد ، پیشنهاد و ارتباط بیشتر، مخصوصاً در قم ، در خدمتم
مشاهده در ایتا
دانلود
. 🔴 [یکی از حضار:] روایتی از معصوم شنيده‌ام...كه می فرمایند اگر بچه‌ای به سن ده‌سالگی رسید و نماز نخواند تنبیهش کنید. البته با مقدماتی که در هفت‌سالگی وادارش کنید... 🔸[شهید بهشتی:] ... تنبيه بدنی اگر آهنگ اجبار داشته باشد، چه بر نماز و چه بر هر چیز دیگر، نمی‌تواند با روح تعالیم اسلام سازگار باشد... ولى از تنبيه بدنی یک کار دیگر هم ساخته است -مثل انذار و تنذير پيغمبران- و آن اين است که بچه‌ای دچار یک نوع تنبلی وبی‌حرکتی است؛ نه فقط در مورد نماز، بلکه در همه چیز. انسانى است كه آزادی خودش را در برابر تن‌آسايى و آسان‌طلبی و تنبلی از دست داده؛ با يک ضربه می‌شود این كابوس ترسناک‌ تنبلی و تن‌آسایی را از روی روح آزادى‌طلب او بلند كنيم و به حركتش واداریم... 🔹بچه‌ای است که اگر صبح برای نماز از خواب بلند نمی‌شود، برای این نیست که به نماز بى علاقه است، بلكه به رختخواب گرم خیلی دلبسته است... در اين مورد، تنبيه بدنی ممكن است عامل آزادى‌بخش باشد نه آزادى‌كُش. 🔸بنابراين، اين گونه روایات باید در این بُعد فهمیده شود و درست و در جایش به کار رود. اگر هر کس بخواهد از این روایات آن برداشت را داشته‌ باشد که نماز را بر کودک تحمیل کند، با صراحت می‌گویم که اولاً، از نظر تربیتی این بچه نمازخوان نيست... و ثانياً، اين نوع راه نشان دادن با اصولی که از قرآن استفاده کرده‌ایم سازگار نيست. ✍ | نقش آزادی در تربیت کودک، صفحه ۲۵ 🛑 0⃣2⃣ 🆔 @Bavar_tarbiat ♨️ کانال غنی ترین و به روزترین و کاربردی ترین مطالب و محتواها ➡️ @TBDTVT ⬅️
متن پشتیبان- مقاومت.pdf
1.45M
🔰چگونه مقاومت را در جامعه تبیین کنیم؟ 💡پاسخ به ۲۰ پرسش پیرامون راهکارهای تببین مقاومت 💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠 ♨️ کانال غنی ترین و به روزترین و کاربردی ترین مطالب و محتواها برای دغدغه مندان عرصه تحول در نظام آموزشی و پرورشی 💯 ➡️ @TBDTVT ⬅️ 🔺🔻🔺 برا ✌️ نفر بفرست 🔻🔺🔻 💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠 💡چاره کار در است. مقام معظم رهبری- اردیبهشت ۱۴۰۲
یادداشت مساله «مقیاس» در امر سیاستگذاری فرهنگی و تربیتی روایت 1️⃣ از ناپلئون بناپارت نقل شده است که زمانی که قصد حمله به مصر را داشت به فرماندهان نظامی خود گفت: اگر ما با ۱۵هزار نفر به مصر حمله کنیم و آنها تنها ۱۰ هزار نفر باشند شکست می خوریم، اگر ما با ۳۰هزار نفر حمله کنیم و آنها تنها ۱۵ هزار نفر باشند بازهم شکست می خوریم اما اگر با ۵۰ هزار نفر حمله کنیم و آنها ۴۰ هزار نفر باشند پیروز خواهیم شد!! وقتی از وی پرسیدند که این تناقض چگونه قابل حل است پاسخ داد: مصریان قابلیت اداره لشگریان با حجم انبوه را ندارند و دچار از هم گسیختگی می شوند در حالیکه در عمل با لشگر کوچک تر بهتر عمل می کنند. 🤔 دانش فیزیک به عنوان علمی که بخشی از توصیف از عالم ماده را بر عهده دارد، سالهاست که قوانین خود را در دو بخش جهان کوچک (میکروسکوپی) و جهان بزرگ (ماکروسکوپی) متمایز می داند. در دنیای کوچک قوانین کوانتوم توصیف کننده دقیقتری از قوانین فیزیک کلاسیک اند که در دنیای بزرگ معتبر قلمداد می شوند! به راستی تفاوت بین پدیده های خُرد و بزرگ در چیست؟ جالب است که حوزه علوم رایانه ای نیز فهم از تحلیل ابرداده ها Big Data با داده های جاری کاملاً‌متفاوت است و قوانین مختص به خود را دارد. بررسی کنش های فرهنگی و تربیتی سالهای اخیر نشان می دهد که بسیاری از ایده های کوچک، موثر و کارآمد که توسط بازیگران (غالباً حاکمیتی) در مسیر توسعه قرار گرفتند، دچار اضمحلال، از هم پاشیدگی و کاهش محسوس کیفی شده اند که اصل کارآمدی آن ایده را در نقطه آغازین مورد سوال قرار می داد؛ اما کماکان گرایش مدیران به شناسایی ایده های کوچک و تلاش برای توسعه کمی آن وجود دارد. اما به راستی راه حل چیست؟ 🔆رشد هورمونی عوارض دارد! نظام و سنت طبیعت قواعد مشخصی دارد و آن هم این است که اگر صیرورت در مسیر طبیعی نباشد و با مداخله مصنوعی صورت گیرد در این صورت گرچه ظاهر تامین گردد اما یا باطن امر خالی از محتوا و معناست و یا عوارضی دارد که در نهایت موجود را از پای خواهد انداخت. لذا بسته به نوع فعالیت، موضوع و اقدام حتی المقدور از توسعه غیرارگانیک باید پرهیز کرد. 🔆اصل تناسب آچار و پیچ چنانچه بیان شد قواعد بین جوامع در مقیاس های گوناگون بسیار متفاوت است. همانطور که شناخت کمی و کیفی یک جامعه کوچک با جامعه بزرگ متفاوت است، منطق تحلیل رفتارهای آنها نیز متفاوت بوده و لذا سطح راهبردها و استراتژی های که میبایست بدان ها اندیشید نیز کاملاً متفاوت است. چه بسا رفتار یک سازه اجتماعی کوچک در مقابل یک سیاست تمرکزی بسیار سازگار و رفتار یک سازه اجتماعی بزرگ در مقابل همان سیاست کاملا ناسازگار باشد. باید توجه کرد که ابزارهای راهبری فرهنگی در مقیاس های کوچ نیز با مقیاس بزرگ کاملاً متفاوت است. 🔆دعوت به چه؟ امر فرهنگی اصولاً مبتنی بر یک دعوت به خیر صورت می گیرد اما متاسفانه به دلیل چسبندگی سازمانی (نفسانیت سازمانی) به جای دعوت به خیر، دعوت به خویشتن فردی یا سازمانی جایگزین می شود و در اینجاست که امر فرهنگی یا مورد اقبال واقع نمی شود و یا اثربخش نیست. لذاست که به جای رویکرد نرمالیزه کردن کنش فرهنگی می بایست به پذیرش تکثر در کنش ها،اصالت بخشی به فهم مخاطب و همچنین تمرکز بر بسترسازی و مدیریت دانش توجه نمود. @m_rahmani_g 💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠 ♨️ کانال غنی ترین و به روزترین و کاربردی ترین مطالب و محتواها برای دغدغه مندان عرصه تحول در نظام آموزشی و پرورشی 💯 ➡️ @TBDTVT ⬅️ 🔺🔻🔺 برا ✌️ نفر بفرست 🔻🔺🔻 💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠 💡چاره کار در است. مقام معظم رهبری- اردیبهشت ۱۴۰۲
🔊 پیش‌ثبت‌نام شانزدهمین چهارسوق آغاز شد! برای قدس گرد هم می‌آییم... 🇵🇸🇮🇷🇮🇶🇱🇧🇸🇾🇾🇪 🌐 هم‌اکنون می‌توانید برای پیش‌‌ثبت‌نام شانزدهمین رویداد نوآوری‌های آموزشی «چهارسوق» با محوریت نقش‌آفرینی فعالان تعلیم‌وتربیت در مسئلهٔ فلسطین و لبنان به نشانی زیر مراجعه کنید: B2n.ir/p38729 📍شانزدهمین چهارسوق به وقت جمعه ۹آذر۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. 🔰 اولویت ثبت‌نام نهایی با کسانی است که در پیش‌ثبت‌نام شرکت کرده باشند. 💠 منتظر فراخوان اصلی رویداد باشید... 🔺@chaharsoogh 🔺@activism_ideas 💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠 ♨️ کانال غنی ترین و به روزترین و کاربردی ترین مطالب و محتواها برای دغدغه مندان عرصه تحول در نظام آموزشی و پرورشی 💯 ➡️ @TBDTVT ⬅️ 🔺🔻🔺 برا ✌️ نفر بفرست 🔻🔺🔻 💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠 💡چاره کار در است. مقام معظم رهبری- اردیبهشت ۱۴۰۲
🔆پویش| میز و کتاب سفیر مقاومت همزمان در ایام فاطمیه و با هدف ترویج و عرضه کتاب حوزه مقاومت در مساجد، هیئات، مدارس و دانشگاه های سراسر کشور 🔹اگر علاقه مند به برگزاری نمایشگاه کتاب و برپایی میزِکتاب با هدیه ۲۵ درصدی از فروش در مجموعه خود هستید از طریق راه های ارتباط زیر به ما اطلاع بدید. 📌ارسال پیام در بله و ایتا : @mizoketab_admin 📌ارسال پیامک : ۰۹۳۵۹۱۰۳۱۵۶ چطوری میزِکتاب برپا کنیم: 1️⃣ ثبت نام از طریق راه های ارتباطی بالا 2️⃣به نزدیک ترین کتابفروشی معرفیتون میکنیم 3️⃣برای امانت لازمه شناسنامه یا کارت ملی تون رو در اختیار کتابفروشی قرار بدید 4️⃣کتاب ها به مدت ۱۵ روز به صورت امانت در اختیار شماست و میتونید نمایشگاه کتاب رو برپا کنید 5️⃣ کتاب های فروش رفته رو برای دریافت هدیه 25 درصدی از فروش در سامانه نیم فاصله ثبت کنید 6️⃣پس از اتمام برگزاری برای تسویه حساب و مرجوع کردن کتاب های باقی مونده به کتابفروشی مراجعه کنید 📌ثبت نام: @mizoketab_admin ⏰مهلت ثبت نام : 25 آبان ماه 🔺@mizoketab 🔺@activism_ideas 💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠 ♨️ کانال غنی ترین و به روزترین و کاربردی ترین مطالب و محتواها برای دغدغه مندان عرصه تحول در نظام آموزشی و پرورشی 💯 ➡️ @TBDTVT ⬅️ 🔺🔻🔺 برا ✌️ نفر بفرست 🔻🔺🔻 💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠 💡چاره کار در است. مقام معظم رهبری- اردیبهشت ۱۴۰۲
. 🏷 «تنبیه مادر» 🔹ما دو تا پسر بودیم و شش تا دختر. کارهای خانه را دخترها می‌کردند و مادر ما جارو کردن و ظرف شستن و جمع‌آوری کردن و غذا پختن و ... را بین آنها تقسیم کرده بود. مادر ما اگر از هر کدام از خواهرهایم مثلاً بی‌ادبی می‌دید، سهم کارهایش را قطع می‌کرد و کارها را خودش انجام می‌داد. من بارها دیدم که خواهرهایم روی دست و پای مادرم می‌افتادند و گریه و التماس می‌کردند که بگذار من برنج را پاک کنم، بگذار من سهم کارم را انجام بدهم و این‌طور عاشق کارشان می‌شدند و با جان و دل کار می‌کردند... 🔸اگر گفتید: «هر کس خلاف کرد و وظایفش را انجام نداد، امروز پلو را او بپزد»، این کمک کردن برای پختن پلو، برای او می‌شود جریمه! در حالی که کمک کردن، جزء کمالات انسان است!... 🔻این نوع رفتار مادرم، در شرایطی بود که آموزش و پرورش، بچه‌های متخلف را این‌طور جریمه می‌کرد که از این کتاب، یک صفحه یا ده صفحه بنویس! به همین دلیل، خط آن بچه بد می‌شد. بسیاری از بدخطی‌ها به خاطر جریمه‌هاست؛ چون بدون حوصله و با عجله می‌نوشت تا بتواند زودتر صفحه را تمام کند و جریمه‌ها را نشان معلمش بدهد. چیزی را که یک خانم خانه‌دار می‌فهمید، یک وزارت‌خانه به این عریض و طویلی متوجه نمی‌شد. آگاهی یعنی این. | راه رشد، جلد سوم، صفحه ۱۱۶ و ۱۱۷ 🛑 2⃣2⃣ 📝 6⃣1⃣ 🆔 @Bavar_tarbiat ♨️ کانال غنی ترین و به روزترین و کاربردی ترین مطالب و محتواها برای دغدغه مندان عرصه تحول در نظام آموزشی و پرورشی 💯 ➡️ @TBDTVT ⬅️
🔳 پوچی؛ پاسخی دیگر! «لئو تالستوی» در کتاب «اعتراف» می‌پرسد: آیا انسان می‌تواند هدفی برای بودنش پیدا کند که در پیشگاه مرگ، پوچ نشود؟ گویی هر خواسته و هدفی تا آنجا رنگ دارد که پای مرگ به میان نیاید. در آستان عدم، همه چیز خاکستری است. قدرت، ثروت، شهرت و دستاوردهای فراوان، تا آنجا چشم انسان را به خود می‌گیرد که هیبت مرگ در صحنه حاضر نباشد. تالستوی این پوچی و بیهودگی ارمغان‌های زندگی را در اثر دیگر خود، «مرگ ایوان ایلیچ»، به خوبی نشان می‌دهد. ایوان ایلیچ، از قضات عالی‌رتبه سن‌پطرزبورگ، بیمار می‌شود و به زودی در می‌یابد که دیگر کارش در این دنیا تمام است. «مرگ ایوان ایلیچ»، روایتی از سراشیبی زندگی این قاضی به سوی مرگ است. در روزهای پایانی عمرش، رفته رفته، تمام دلخوشی‌های کوچک او برای زندگی، رنگ می‌بازند و جلوه‌های دنیا یکسره پوچ می‌شوند. مرگ او، مرگی سرد و ساکت است؛ نوعی وداع آگاهانه از یک جهان پوچ به سوی سرایی مجهول. فیلم «زیستن»،‌ اقتباسی از این رمان روسی است، با این تفاوت که کوروساوا در اثر خود سعی می‌کند فراری از پوچی بیابد. او تلاش می‌کند گرمای زندگی را حفظ کند. قهرمان او، کانجی واتانابه، به پستوهای شهر سر می‌کشد تا بلکه از عصیان و شورش، از شور و رقص، از هیاهو و شلوغی و یا از کامجویی و لذت‌های غریزی، معنایی برای بودنش دست و پا کند. اما او، در پیشگاه مرگ ایستاده است. مرگ هر لذتی، هر هیبتی را خوار می‌کند. سرطان، به تمام تلاش‌های او دهن‌کجی می‌کند و با تحقیر از همه آن زرق و برق‌ها می‌گذرد. در نهایت،‌ شخصیت داستان، با دختری جوان همراه می‌شود که از ابتدای فیلم، از تمام کارکنان او در شهرداری توکیو متمایز است؛ نماد زندگی است. پر از شور و هیجان بودن و سرخوش از کوچکترین بهانه‌ها برای زیستن. واتانابه نمی‌خواهد دختر را از آن خود کند! می‌خواهد راز سرشاری و سرخوشی او را دریابد. دختر جمله‌ای ساده در جواب تشنگی ترسناک او می‌گوید: من چیزی می‌سازم که بعد از من ادامه دارد! پاسخ کوروساوا به پوچی زندگی، رایگان‌بخشی به دیگران است. چیزی بساز که به دیگر انسان‌ها نفعی برساند. به قول مولوی، جویی بکن تا به آنها که قرنی پس از تو خواهند آمد،‌ آبی برساند. حضور خود را در جریانی بریز که رفتن تو سدّش نمی‌کند. این مفهومی است که در نظر ما انسان‌ها،‌ اوج اخلاقی زیستن تلقی می‌شود. واتانابه، تنها یک پارک برای مشتی حاشیه‌نشین نساخت. او جریانی ساخت که پس از مرگش در جان‌های دیگر استمرار یافت. مردی در میان سوگواران او به چشم می‌خورد که بر خلاف سایرین، مست نیست و از رفتن او مغموم است و حرفی نمی‌زند. هم اوست که سعی می‌کند راه واتانابه را ادامه دهد و وقتی غفلت همکارانش از ارباب رجوع را می‌بیند، به آنها نهیب می‌زند و بیدارشان می‌کند. استاد علی صفایی حائری، در فصل نخست از کتاب مسئولیت و سازندگی، چهار واکنش را به پوچی زندگی فهرست می‌کند؛ عصیان و شورش، بی‌تفاوتی، دم‌غنیمتی و انتحار. به باور استاد، هیچ یک از این واکنش‌ها به اندازه خودکشی و انتحار، پاسخ درخوری به پوچی نمی‌دهند. وقتی زندگی پوچ است، چه کاری است که شورش کنیم؟ یا بی‌تفاوتی و حتی دم را غنیمت‌ شمردن، چه علاجی برای پوچی دارد؟ زیستن، راه حل پنجمی را ارائه می‌دهد. در برابر پوچی زندگی، باید به ساختن و رایگان بخشیدن دست زد. آنها که بودن را پوچ می‌یابند، می‌توانند با «زیستن»، به ساختن و رویش برسند و معنایی به این پوچی ببخشند. اما سخت بتوان تصور کرد که مرحوم استاد با این نگاه همدل باشد. راهکار کوروساوا، اخلاقی زیستن و در قله اخلاق نشستن است. در حالی که به باور مرحوم صفایی، آنجا می‌توان اخلاقی زیست که اصل بودن، معنایی داشته باشد. وقتی اینجا نوری نیست، چه فرقی می‌کند ما زشت باشیم یا زیبا؟ وقتی چشمی نیست، چه فرقی میان خاکستری و سبز می‌توان یافت؟ اخلاقی زیستن در نظر ایشان، نتیجه معناداری هستی است. هستی معنی‌دار، خود نظامی از هنجارها به تو می‌بخشد و زیست اخلاقی تو را پشتیبانی می‌کند. به باور استاد، ما اگر هستی را خالی از شعور و حکمت یافتیم، اگر هستی را فاقد خاستگاهی مشخص، نظامی سازوار و منتهایی الهی دیدیم، هیچ اخلاقی نمی‌تواند جای پای محکمی پیدا کند. چرا باید خوب بود و چرا باید برای دیگران قدمی برداشت، وقتی هیچ شعوری در این هستی پشتیبان و شاهد عمل تو نیست؟ از این منظر می‌توان گفت واکنش پنجم به پوچی زندگی هم برای استاد آنچنان چنگی به دل نمی‌زند. هفته گذشته، در جلسه نقد و بررسی این اثر شاخص سینمایی، به گفتگو درباره آن پرداختیم. پس از جلسه، در گروه‌های بحثی، با فراگیران بسیار گفتیم و شنیدیم و یادداشت‌هایی خوب از حاضران در بررسی و نقد اثر دریافت کردیم. کمتر موهبتی را در زندگی می‌توان یافت که به اندازه گفتگو و تأمل و تعمق در چنین موضوعاتی، به انسان طراوت و روشنایی ببخشد. خدا را بر این توفیق شاکریم. @TBDTVT
🔶گذشته یا آینده؟ مساله این است..! ✍🏻 محمدرضا جوان آراسته 🔹شما کتابی که کسی خاطرات شهدا را روایت کرده باشد خوانده‌اید؟ از آن کتاب‌ها که رفته‌اند با دوست و آشنا و هم‌رزم شهیدی مصاحبه کرده‌اند و بعد همه را در قالب روایت‌هایی کنار هم گذاشته‌اند. شما کتاب زندگی نامه شهید خوانده‌اید؟ از آن کتاب‌ها که اولش روزهای کودکی شهید را روایت کرده، بعدش نوجوانی و سر به هواییش را و بعد جنگ شده و شهید جبهه رفته و آدم دیگری شده و بعد یک روز خبرش برای خانواده برگشته. 🔸من معتقدم ما در تولید ادبیات جنگ یا مقاومت دچار یک خطای راهبردی شده‌ایم. خطایی که تا امروز از چشم همه ما پنهان بوده: خطای «ساختن یک رویا و قهرمان و سبک زندگی جهادی رو به گذشته». شرح این خطا این است که ما در یک دوره‌ای کتاب‌های درخشانی داشتیم که کارشان ثبت شخصیت‌های قهرمان جنگ تحمیلی بود. روایت فتح ساختاری طراحی کرد تا ‌فرماندهان و شخصیت‌های اثرگذار جنگ با ادبیاتی قابل فهم و اثرگذار در ذهن عموم آدم‌های جامعه ثبت بشوند. 🔹الگوی روایت فتح جواب داد. بعدش وقت آن بود که هزار نفر بیایند و از تجربه روایت فتح خط تولیدی برای خودشان راه بیاندازند و زندگی‌نامه و خاطرات هزار شهید را بنویسند. روزهای اوج روایت‌گری زندگی شهدا خیلی زود به روزهای افولش رسید و حالا من و شما برای این‌که کتاب خوش فرم و محتوایی درباره شهیدی پیدا کنیم، باید ساعت‌ها قفسه‌های پر تعداد ادبیات دفاع مقدس را زیر و رو کنیم. 🔸این کتاب‌ها غالبا تلاش‌شان روایت چیزهایی است که در گذشته رخ داده، آدم‌هایی که در گذشته بوده‌اند، اتفاق‌هایی که در گذشته پیش‌آمده، شخصیت‌هایی که جنس‌شان از جنس نسل گذشته است، ما با خواندن این کتاب‌ها دوست داریم کسی بشویم در گذشته، قهرمانی بشویم پشت خاکریزهای جنوب، فرماندهی بشویم که شب‌ها برای اطلاعت عملیات لباس مبدل می‌پوشیده و به دل لشکر دشمن می‌رفته، مادری بشویم که پسرش را از زیر قرآن رد می‌کرده و پای سکوی قطار برای فرزندش اشک می‌ریخته است. 🔹ما داریم توی ذهن‌مان خودمان را برای جنگ‌های گذشته آماده می‌کنیم. این کتاب‌ها گذشته را برای ما باز تولید می‌کنند و ما آدم‌هایی می‌شویم آماده برای روزهایی که پشت سر ما هستند. ما به واسطه غالب این کتاب‌ها در مرحله «یاد امام و شهدا» باقی مانده‌ایم و تصوری از آینده، از جنگ‌های پیش‌رو و الگوی متفاوتی که در این سال‌ها ساختارهای رزم را عوض کرده نداریم. . 🔎 📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ 📲وب | ایتا | تلگرام |اینستاگرام|توییتر 💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠 ♨️ کانال غنی ترین و به روزترین و کاربردی ترین مطالب و محتواها برای دغدغه مندان عرصه تحول در نظام آموزشی و پرورشی 💯 ➡️ @TBDTVT ⬅️ 🔺🔻🔺 برا ✌️ نفر بفرست 🔻🔺🔻 💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠 💡چاره کار در است. مقام معظم رهبری- اردیبهشت ۱۴۰۲
12.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ایران و اسرائیل صلح کنن،چی میشه؟ 📌براساس طرح یا «نیل تا فرات»، اگه ما حتی یک گوشه هم بنشینیم، باز اسرائیل میاد سمت ما! نگاه 🖋 🔴 @CWarfare 💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠 ♨️ کانال غنی ترین و به روزترین و کاربردی ترین مطالب و محتواها برای دغدغه مندان عرصه تحول در نظام آموزشی و پرورشی 💯 ➡️ @TBDTVT ⬅️ 🔺🔻🔺 برا ✌️ نفر بفرست 🔻🔺🔻 💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠 💡چاره کار در است. مقام معظم رهبری- اردیبهشت ۱۴۰۲
بیانیه معلمان.pdf
3.87M
‌ 💎 ‌ ‌ ‌ مجموعه راهکارهای عملیاتی 📝 جمعی از فعالان فرهنگی، پیرو صحبت های رهبر انقلاب اسلامی درباره فلسطین 🇯🇴 و لبنان‌ 🇱🇧 هر کسی که برای شما ارزشمنده، از ‌ معلم ها و ‌مربی ها و ‌حتی مادرها و پدرها رو به کانال دعوت 🌸 کنین تا ‌هم کسب تجربه ای باشه و هم مسیر رشد🌱 و تعالی کوتاه‌تری رو بتونیم در کنار هم پیش بگیریم. ‌ ♦️ و هم می‌تونین کارهاتون از ‌ ‌ 💎 رو ، برای ما، ارسال کنین تا با نام خودتون، در کانال منتشر بشه. لینک عضویت در کانال 👇 https://eitaa.com/tajrobe_moallemy 🆔 ارسال و ارتباط با ادمین : @roshd_ana_admin 💎 🍃🌸 تجربه های هنر معلمی 🌸🍃‌ ‌‌ ‌💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠 ♨️ کانال غنی ترین و به روزترین و کاربردی ترین مطالب و محتواها برای دغدغه مندان عرصه تحول در نظام آموزشی و پرورشی 💯 ➡️ @TBDTVT ⬅️ 🔺🔻🔺 برا ✌️ نفر بفرست 🔻🔺🔻 💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠 💡چاره کار در است. مقام معظم رهبری- اردیبهشت ۱۴۰۲
📣 | اولین همایش ملّی حکمرانی در نظام تعلیم و تربیت 🔶 حکمرانی تربیت رسمی عمومی: ۱. نظریه‌ها و الگوهای حکمرانی تربیت با رویکرد اسلامی و بومی ۲. بازخوانی انتقادی سند تحول آموزش و پرورش؛ محتوا و اجرا ۳. نظام مسائل حکمرانی تعلیم و تربیت ۴. وضعیت ساحت های تربیتی مبتنی بر سند تحول آموزش و پرورش؛ چالش ها و راهکارها ۵. ساماندهی و ارتقاء امور پرورشی مدارس ۶. وضعیت سیاست‌ها و برنامه های تربیتی سایر کشورها ۷. حکمرانی نظام تعلیم و تربیت در عصر دیجیتال؛ چالش ها و فرصت ها ۸. چالش‌های ساختاری و مدیریتی در حکمرانی نظام تعلیم و تربیت کشور ۹. راهکارهای تقویت هویت، امید و اعتماد به نفس در میان دانش‌آموزان ۱۰. تقویت مدارس دولتی؛ چالش‌ها و راهکارها ۱۱. و.... 🔶 حکمرانی تربیت غیررسمی: ۱. ساماندهی نسبت بین خانواده و نظام تعلیم و تربیت ۲‌. نقش شبکه فعالان تربیتی و حلقه‌های میانی در حکمرانی نظام تعلیم و تربیت ۳. تقسیم کار ملی و هم‌افزایی نهادها در حکمرانی تعلیم و تربیت ۴. بهره‌گیری از مشارکت مردم و ظرفیت اقوام در بهسازی حکمرانی نظام تعلیم و تربیت ۵. نقش رسانه‌ها در الگوسازی تربیتی ۶. بازبینی و ارزیابی آموزشگاه‌های آزاد، کنکوری و زبان خارجی ۷. و... 🔶 حکمرانی تربیت رسمی تخصصی (آموزش عالی) ۱. حکمرانی فرهنگی و تربیتی دانشگاه؛ ۲. و.... 📆 زمان برگزاری: ۱۸ آذرماه ۱۴۰۳ ⏰ مهلت ارسال اصل مقالات: ۶ آذر ۱۴۰۳ 🎖 امتیاز پذیرش و ثبت مقالات در isc و مقالات برتر در نشریات علمی پژوهشی 🌐 ورود به سامانه همایش: 💻egc.sccr.ir 💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠 ♨️ کانال ➡️ @TBDTVT ⬅️