𝖌𝖔𝖘𝖙𝖔𝖓𝖎𝖆
ــ overthink |🃏𝗝𝗈𝗂𝗇 ፧ @Psychoppath .
مدارک اسکرین شات پنج سال پیشت رو بعد از اینکه سه بار اکانتت رو پاک کردی بهت نشون میدمـ-
https://eitaa.com/Doctor_Nyoko/1144
نیوکو جان...خوشحالی تو خوشحالی ماست و غم تو غم ماست...
𝖌𝖔𝖘𝖙𝖔𝖓𝖎𝖆
یعنی میتونم تا دوازده امشب تمومشون کنم؟
با احتسابی که انجام دادم انشاالله تا چهارشنبه این هفته تمام پی وی هارو جواب دادم.
🔴🔴مهم🔴🔴
بیش از یه ماهه که دارم بهش فکر میکنم و هر چی میگذره بی فایده بودن چنلم رو تماشا میکنم، با این وجود اگه حتی ذره ای برای شما حتی با یک پیام موثر و مفید واقع شده عمیقأ خوشحالم.
تصمیمم رو گرفتم، اول میخواستم کامل پاکش کنم اما خاطرات زیادی باهاش دارم چه از پست های روزمره و چه تعامل هایی که با چنل های دوستام داشتیم.
بنا بر این اگه پستی رو میخواید ذخیره کنید تا فردا انجامش بدید و بعد از اون لفت بدید.
شاید بعد از یک مدت اگر هدف دوبارهای پیدا کردم (دوست ندارم چنلم فقط روزمره باشه و دوست دارم هدف معنادار و موثری برای افراد داخل اینجا داشته باشه) یا نظرم تغییر کردم دوباره میزنم.
با همین آدرس میتونید من رو پیدا کنید.
@XGostonia آدرس چنلم
@Wulpecula پی وی بنده
𝖌𝖔𝖘𝖙𝖔𝖓𝖎𝖆
🔴🔴مهم🔴🔴 بیش از یه ماهه که دارم بهش فکر میکنم و هر چی میگذره بی فایده بودن چنلم رو تماشا میکنم، با
همسایه های عزیز، ممکنه فوروارد کنید؟
𝖌𝖔𝖘𝖙𝖔𝖓𝖎𝖆
🔴🔴مهم🔴🔴 بیش از یه ماهه که دارم بهش فکر میکنم و هر چی میگذره بی فایده بودن چنلم رو تماشا میکنم، با
آیدی ویرایش شد👺
حواسم نبود به جای w، وی گذاشتم.