8⃣پویش بانوان حامی رهبر
🔰وقتی شیطان هم از تو بیزار میشود
✍️زهرا سبحانی، عضو تحریریه مجتهده امین
یک عمر، فرانسه را سرباز شیطان میدانستیم!
دروغ چرا؟!
گاهی وقتها هم آن را، خودِ شیطان میخواندیم. اگر چه لقب "شیطان اکبر"، در هر صورت برازندهی آمریکا بوده و هست؛ اما بعضاً میدیدیم که از اکبرشیطان خودمان، هم گوی سبقت را ربوده!
مثلاً با خونهای آلوده، بدبختی ویروس ایدز را به چندین کشور جهان، از جمله ایران، پیشکش کرد. یا با فروش سلاح به صدام، مرام نداشتهاش را هرچند پوشالی، بی اعتبار کرد.
این اواخر هم شد ظلامٌ علی ظلام!
ازدواج با محارم را به رسمیت شناخت و در زنازادگی هم رتبهی دوم جهانی را کسب کرد!
حتی لودگیاش به اسم "آزادی" را هم به پای شیطان صفتیاش نوشتیم. گرچه هیچ وقت نتوانستیم دیاثتش را با تعصب به هولوکاست و یهودیت، جمع ببندیم. با این حال در تقسیمات مکتبی خود او را مرید شیطان، میپنداشتیم.
تا رسیدیم به تز روشنفکری این روزها و فهمیدیم که "خود غلط بود آنچه می پنداشتیم"!
چون با توهین به پدرمان، که نه، بلکه به خودش، ثابت کرد که شیطان هم از او بیزارست.
در حدیثی، از امام صادق علیه السلام آمده است:«هركس سخني بگويد بر ضد يك مؤمن و بخواهد با آبروي او بازي كند و هتك حرمت كند، خدا او را از تحت عبوديت و ولايت خود خارج مي كند و تحت ولايت و عبوديت شيطان مي كند؛ ولي شيطان هم او را نمي پذيرد.» *
برای فرانسهیِ مرید شیطان،
میتوان بدبختی بالاتر از این تصور کرد که مطرود طرد شدهای به اسم شیطان باشد؟
* روي علي مؤمن رواية يريد بها شينه وهدم مروته ليسقط من أعين الناس.أخرجه الله من ولايته إلي ولاية الشيطان فلا يقبله الشيطان.
الكافي - الشيخ الكليني، ج 2، ص 358
#پویش_نوشتن
#جهاد_روایت
#مجله_افکار_بانوان_حوزوی
@AFKAREHOWZAVI
9⃣پویش بانوان حامی رهبر
🔰دنیای وارونه
✍️زهرا محب حیدر، عضو تحریریه مجتهده امین
کلاس اولام مصداف بود با نبرد میان سرعت نور و سرعت پیشرفت ایران! "نان دادن بابا"جزء اولین جملههای یادگیریام بود.
نمیدانم من و همسن و سالهایم، چه اندازه، این تعریف از بابا را، باور داشتیم؟! اما مثل بقیهی چیزهایی که باید یاد میگرفتیم، به خاطر سپردیم و تکرار کردیم چون معتقد بودیم حکم کلیدِ یادگیری ما را دارد.
بعدها با سرک کشیدن به کتابهای غیر درسی، به چیزی فراتر از "نان دادن بابا" رسیدم؛ یعنی همان هویت!
اگرچه، شیپورچیهای فمنیست وقت و بی وقت سد راهم میشدند؛ اما استدلالهای پوچشان، نتوانست قانعام کند که سرکار بروم! چون در فراز و فرود چراهایم باز هم میرسیدم به پیوند مستقیم بابا و اصالت! یعنی همان راه درستی که هیچ اما و اگری روی آن نباشد!
وقتی کلاس چهارمی شدم، به لطف پدر، با این حدیث از پیامبر(ص) آشنا شدم که «یاعلی! من و تو دو پدر این امت هستیم....»
همین مرا بس بود تا به این باور برسم که روح هم مثل جسم، پدر می خواهد تا اصالت اندیشه، حفظ شود و راهنمای جسم باشد برای درستی.
همانی که هیچ اما و اگری در آن نیاید، درست در نزدیکی قداست اندیشه و اعتقاد.
گذشت و رسیدم به مسئله ی ولی فقیه که استمرار حرکت انبیاست! و اگر جامعه را خانواده در نظر میگرفتم ولی فقیه حکم پدر آن خانه را دارد؛ مگر بهتر از این میشد!
پدر جسم، پدر روح، پدر جامعه!
پدرانی که هر کدام قصهی مهری دارند به بلندیهای تاریخ! حالا اما کار روزگار را ببین که برای سگی مثل فرانسه که سالهاست زنازادگی شده صفت بارز او و شرافت را به اسم آزادی لگدمال کرده، باید از دریای پاک بابا بگوییم، هرچند که خوب میدانیم دریا با پوزهی سگ نجس نمیشود.
دعوای ما با این دنیای وارونه زمانی اوج میگیرد که تاریخ، تاکید دارد که خاری مثل معاویه هم برای از بین بردن اثر پدر، چهل سال، بر روی منابر به حضرت پدر توهین کرد تا نورش خاموش شود. غافل از اینکه وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ
متخصص تاریخ و نسب شناسی نیستم ولی تحقیق نکرده هم می توان نسبت اشتراک این هتاک ها را با هتاکی مثل معاویه، آن هم بعد از گذشت قرنها یافت. و آن چیزی جز بغض زناکاران نسبت به امیرمومنان و اولادش علیهم السلام نیست.
#پویش_نوشتن
#جهاد_روایت
#مجله_افکار_بانوان_حوزوی
@AFKAREHOWZAVI
🍃عادت کردهایم
✍️زهرا نجاتی
عادت کردهایم خیلی وقتها کلاههای گشادی برسرمان برود؛اما این حجم از قیمت و پارچه، رسما تحقیر ملت است.
انگار کسی پشت پیشخوان یا مثلاً دوربین همین فیلم نشسته و دارد قاهقاه به سادگی عدهای میخندد که قرار است برای نیم متر پارچه با ظاهری شگرف، بیست و سه میلیون پول بدهند.
بخش دیگر تحقیرش، همین قضیه مسخره ارسال رایگان است.
یعنی کسی که آنقدر بی غم باشد که بیست و سه میلیون پول بیزبان بدهد و در ازایش، یک شلوار پاره تحویل بگیرد که دراوج گرانیها، شاید سیصد تومن پول پارچهاش باشد، برایش اهمیتی دارد که برای ارسال، چهل هزارتومان بدهد یا ندهد؟
میبینید این کاری است که رسانه و فرهنگ مد با ما میکند. همهی ما را بازی میدهد، استانداردسازی وشخصیت سازی میکند و مشتی آدم که ثروت دارند، بازی میخورند اما اگر گفتید برای بقیه چه اتفاقی میافتد؟
بله درست حدس زدید. بقیه دچار فقر کاذب یا احساس فقر میشوند. یعنی فارغ از کسانی که حقیقتا به فقر دچارند، عدهی زیادی هم در جامعه هستند که به حسب رفع نیازهای اولیه وحتی ثانویهشان فقیر نیستند، اما به حسب اینکه در رسانهها، تبلیغات و اجناسی میبینند که به آنها نیاز مبرم ندارند اما دلشان میخواهد که بتوانند خرید کنند، چرا؟
چون احساس میکنند که نمیتوانند بخرند، پس احساس فقر میکنند و این چنین میشود که بعضی ازما، دچار احساس فقرتمام نشدنی، شدهایم.
هرچه میخریم و میپوشیم و میبینیم و میخوریم، احساس بینیازی، نمیکنیم. چون دائم به ما اینطور القا میشود که اجناسی هم هستند که هنوز نداریمشان و لو اینکه خریدشان در نگاه اول احمقانه به نظر برسد.
اینجور وقتها از زاویهی دید آن سرمایهداری که این مدها را ایجاد میکند، همهی مصرف کنندگان، احمق و ساده به نظر میرسند. چیزی شبیه همان گوسفندهایی که در پروتوکل یهود آمده.
حالم بد است از تصور توهین به مردم مملکتم. کاش کمتر ساده باشیم! کاش بازی نخوریم! کاش سواد رسانه داشته باشیم! کاش گنج گمشدهی قناعت، به دامنمان برگردد! همین...
#سبک_زندگی
#جهاد_روایت
#مجله_افکار_بانوان_حوزوی
@AFKAREHOWZAVI
0⃣1⃣پویش بانوان حامی رهبر
🔰نگویید نگفتیم و ننوشتیم؟!
✍م.حیدریانمنش، عضو تحریریه مجتهده امین
چه بگویم وچه بنویسم؟
اصلا بنویسم یا ننویسم ؟
فکر میکنم وقتی تاریخ تکرار میشود
وقتی حافظ جانمان فکر این روزها را کرده و گفته:
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
عرض خود میبری و زحمت ما میداری
دیگر من چه بنویسم؟
اصلا برای کسانی که نمیخواهند ببینند و بشنوند و درک کنند.
لَهُمْ قُلُوبٌ لا يَفْقَهُونَ بِها وَ لَهُمْ أَعْيُنٌ لا يُبْصِرُونَ بِها وَ لَهُمْ آذانٌ لا يَسْمَعُونَ بِها
آنان دلهايى دارند كه با آن حقّ را درك نمىكنند و چشمانى دارند كه با آن نمىبينند و گوشهايى دارند كه با آن نمىشنوند.
چه بگویم؟
خوب که فکرش را میکنم، آنان همانهایی هستند که میخواستند
أَنْ يُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ
نور خدا را با دهانهايشان خاموش سازند.
حالا هم با هر چیز که بخواهد رنگ خدا را انتشار دهد میجنگند و میستیزند.
پس چه بنویسم؟
شاید اُولئِکَ کَالاَنعام را بد ندانند
شاید بِل هُم اَضَّل را هم درک نکنند
اما مژدهشان میدهم، صدای شکستن استخوانهایتان شنیده میشود
به گوش باشید و به هوش که
خدا اراده کرده که نور خود را در هستی بگستراند،آقای ما، رهبر حکیم و فرزانه ما تنها یک جلوه این نور است
مواظب باشید
تا دیر نشده
هنر را بفهمید
و آن را بیارایید به زینت فهم
و آن را جلا دهید به نور
تطهیرش کنید به نور
رودخانه پرخروش تر از آن کس که به جهت مخالفش شنا کنید.
تاریخ را خوب ببینید و از آن درس بگیرید، بدانید نقشه ها و زمزمه هایتان هر چند شیطانی و بزرگ محکوم به شکست است چون خدا می خواهد
وَنُريدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذينَ استُضعِفوا فِي الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثينَ
ما میخواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم.
نگویید نگفتیم و ننوشتیم!
#پویش_نوشتن
#جهاد_روایت
#مجله_افکار_بانوان_حوزوی
@AFKAREHOWZAVI
1⃣1⃣پویش بانوان حامی رهبر
🔰دراز کردن پا از گلیم
✍️فاطمه وجگانی، عضو تحریریه مجتهده امین
هرچه پا را فراتر از گلیمتان دراز کنید تحریم هایتان بیشتر میشود. شعار آزادی بیان سر میدهید ولی در عملتان تناقض و پارادوکس دیده میشود. نه تنها آزادی بیان بلکه توهین و تحقیر شخصیت ها در کلام و افعالتان هست.
مشخص است هر کسی حقارت درونی دارد دیگران را تحقیر میکند و این در شما نمایان است.
بیش از پیش پرده از شخصیتتان برداشتید. به دنبال هویت ملیتان باشید این شیطنتها برایتان سودی ندارد.
قدرت ندارید که هیچ بدانید عزت هم ندارید. از همه جا رانده و مانده شدید. بهدنبال درشکه های منافع خود در اروپا باشید که شما را بهعنوان حداقل همکار قبول کنند. اینجا کسی ترهای برایتان خرد نمیکند.
انگشتانتان را مثل اختاپوست به همه جا گره کردهاید؛ اما اینجا قلابتان به صید ماهی نمیافتد بروید چارهای بسازید.
دوباره بوی ماه پیروزی انقلاب اسلامی ایرانیان به دماغتان خورده است. کاریکاتوری بسازید از آن شاه خائن پهلوی که دست نشاندهی شماها بود و شکمهای شما را از سفرههای ما پر می کرد. کور خواندهاید دیگر بزم و بساط هرزهخوری خبری نیست.
ما قوی شدهایم به بذل خون شهدایمان، وجود رهبر حکیم و فرزانهای که از او می هراسید، حتی قاب عکسش خواب از چشمانتان گرفته است.
بیماری شما بیخدایی است، خود را درمان کنید و پا از گلیمتان فراتر نبرید.
#پویش_نوشتن
#جهاد_روایت
#مجله_افکار_بانوان_حوزوی
@AFKAREHOWZAVI
2⃣1⃣پویش بانوان حامی رهبر
🔰زهی خیال باطل
✍️مریم زارعی، عضو تحریریه مجتهده امین
سقیفه برپا کردند، فدک را غصب نمودند، زهرا سلام الله علیها را به شهادت رساندند، اما نورش را نتوانستد کم کنند.
سالها آوردن نام او گناه بود و دشنام دادن به او حسنه؛ اما نامش را نتوانستند محو کنند. بارگاه ائمه علیهمالسلام را تخریب کردند و زمینها را شخم زدند؛ اما نتوانستند راهشان را گم و نابود کنند.
سالهای متمادی امامی را در خانهاش زندانی کردند تا فرزندش را از بین ببرند، اما نتوانستند و امام حی ما غایب از نظرها شد.
کتابخانهها را آتش زدند، کتابها را غارت کردند تا نور و نام و راه پیشوایان دین را از بین ببرند. گذشت و گذشت، باز هم تلاش کردند، کلاه پهلوی را مد کردند و حجاب را کشف کردند. امام خمینی(ره) را به پاریس تبعید کردند اما انقلاب شد!
بهشتی و رجایی و مفتح و باهنر را کشتند تا ریشهاش را بخشکانند؛ اما روح شهادت پرورش یافت.میخواستند هفت روزه به تهران برسند، اما هشت سال سرکوب شدند!
انواع و اقسام انحرافها و شایعات را پخش کردند؛ اما ملت ما بیدارتر شد. دانشمندان را ترور کردند، سیل نخبگان به راه افتاد.
سرادر قاسم سلیمانی را چون نمیتوانستند متوقف کنند، از میان برداشتند؛ اما مکتب قاسم سلیمانی تشکیل شد.
چند ماه اغتشاش به راه انداختند و با انواع حیلهها و هزینهها خواستند مردم را همراه سازند؛ اما پایههای اعتقادات آزادیخواهان واقعی قویتر شد.
به زعم خود میخواهند با یک توهین ریشههای درخت تنومد 1400سالهی ما را بخشکانند اما زهی خیال باطل!
الحمد لله الذی جعل أعدائنا من الحمقی
شکر خدایی را که دشمنان ما را از احمق ها قرار داد.
#پویش_نوشتن
#جهاد_روایت
#مجله_افکار_بانوان_حوزوی
@AFKAREHOWZAVI
فربهگی مناسک، ممدوح یا مذموم؟!
✍️زهرا ابراهیمی، نویسنده حوزوی نوشت:
در سالهای اخیر مناسک مذهبی در کشور ما رنگ و بوی بیشتری گرفته و تقویت مناسک مذهبی هم از لحاظ کمّی و هم از حیث کیفی به وضوح قابل مشاهده است.
برخی از افراد معتقدند فربهشدن مناسک زمینهساز ترویج آموزههای دین است و میتواند اعتقاد مردم را تثبیت نماید. ضمن اینکه به اقتدار و انسجام اجتماع هم کمک میکند.
اما عدهای معتقدند فربهشدن مناسک نوعی قشریگرایی و توجه به ظواهر است و فرد و اجتماع را از بطن و حقیقت امور، تهی خواهد ساخت. این گروه فربهشدن مناسک را مساوی با ابزاری شدن آنها میدانند.
مناسک را میتوان به دو دستهٔ اولیه و ثانویه تقسیم کرد. منظور از مناسک اولیه همان مناسک دینی همچون نماز و روزه است که تبعیت از آن الزامی و راهی برای سنجش میزان دینداری مردم است. مناسک اولیه فرم ثابتی داشته و حدود و ثغور آن نیز در شرع مشخص شده است.
منظور از مناسک ثانویه یا همان مناسک مذهبی مناسکی است که فرم ثابتی ندارند، دارای تعدد و تکثرند و در عین حال اجباری در انجام آن نیست. مناسک زیارت و عزاداری و بزرگداشت شهدا را میتوان از این دسته دانست.
در سالهای اخیر شاهد فربهشدن مناسک مذهبی بودهایم. علت فربهشدن این مناسک را میتوان عوامل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی دانست.
یکی از مناسکی که در این چند سال اخیر به مناسک مذهبی اضافهشده جریان برگزاری مراسم برای شهید بزرگوار سردار قاسم سلیمانی است. برخی این مراسمات را مصداقی از فربهشدن مناسک دانسته و آن را امری صرفاً سیاسی تلقی کرده و قدیس سازی را نتیجهٔ آن میدانند برخی دیگر به لزوم و ضرورت این مناسک اعتقاد داشته و بر این باورند که این منسک هرساله باید با شور و هیجان بیشتر و بهتری از حیث کمی و کیفی برگزار گردد.
فربهشدن مناسک را نه میتوان بهخودیخود امری مذموم تلقی کرد و نه ممدوح بلکه متناسب با پیامدهای مثبت و یا منفی که در پی دارد میتوان آن را ارزش و یا ضد ارزش معرفی کرد.
از جمله پیامدهای مثبت این بزرگداشت، تقویت انسجام اجتماعی است بدین معنا که بهواسطه این مراسم همه مردم حول محوری به نام شهید گرد هم میآیند و این گردهمایی انسجام بیشتر را نتیجه میدهد.
علاوه بر این تجدید حیات اجتماعی و تزریق روح معنویت را میتوان از دیگر فواید مثبت آن دانست. انتقال معارف و آموزههای دین، بازتولید مفاهیم دینی همچون مبارزه با ظلم و تقویت شهادت گرایی و عدالتخواهی، بیداری فطرت و کاهش غفلت همچنین آمادگی احساسی مردم برای دریافت حقایق دینی نیز در سایهٔ همین مناسک و مصادیق آن نصیب مردم میشود.
متن کامل در خبرگزاری حوزه
https://hawzahnews.com/xc47c
#پویش_نوشتن
#جهاد_روایت
#مجله_افکار_بانوان_حوزوی
@AFKAREHOWZAVI
💠سخنی با رهبرم
✍️ دکتر زاهره سادات میرجعفری
متنی که قرار بود اگر فرصت سخنرانی یافتم در محضر رهبر بخوانم اما نشد!
انقلاب اسلامی ایران روح تازهای را در کالبد اجتماعی سیاسی نیمی از پیکره این اجتماع دمید تا فارغ از دیدگاههای متحجرانه پوسیده و مبتذل غربی به جایگاه واقعی خود که به بهانه آزادی از آن محروم شده بود بازگردد.
رهبرا فرمودید الگوی سوم زن مسلمان
الگوی نه شرقی نه غربی، شاهراهی برایمان باز شد و افق دیدی پرشور ترسیم. تلاش مضاعف کردیم، همسرداری و مادری و تلاش علمی در کنار هم ساده نبود اما ثابت کردیم ما میتوانیم. وقتی کودکانمان که از آب و گل درآمدند در کنار جهاد همسرداری و فرزندآوری در جهت تحقق الگوی سوم زن مسلمان به جهاد علمی و عملی، کنشگری پرداختیم. هرچند با سقفهای شیشهای متعددی مواجه شدیم که تلاش ما برایش اهمیتی نداشت و ساختارهای خانوادگی اجتماعی حکومتی که اصلا آمادگی پذیرش چنین الگوی را نداشتند.
رهبرا فرمودید تمدن نوین اسلامی
و باز افق دید بینالمللی وسیعتر را به رویمان گشودید. چشماندازی امید بخش جهت ایجاد نظم نوین جهانی در سایه ظهور مهدوی، آن هنگام که زن امروزی در افسون رقابتها و چشم و هم چشمیهای زیبایی و تناسب اندام روح و بدن خود را پیش از پیش خسته و بی رمق میکند تا مگر چشم هوس آلودی را سیر نماید. ما بهدنبال اثبات اندیشه زهرا گونه برآمدیم تا به جهانیان بگوییم تمدن آینده بشری در دستان مادرانی است که حاج قاسمها را در دامن خود می پرورانند که تا مدتها نام و یادش لرزه تن استعمارگران خواهد بود. همچنین در صحنه علم و عمل با انتشار کتب و مقالات بینالمللی به جهانیان ثابت کردیم که این میتوان در پرتو آموزههای اسلامی بزرگ اندیشید و مرزهای دانش را در هم نوردید و حضور بانوان محجبه در پایگاههای علمی دانشگاهی جهان خود به تنهایی دافع تمامی نقشههای سرکوبگرانه بود که تغییر نگرش افراد نسبت به ایران و اسلام برایمان کافی بود هرچند حمایتهای مادی و معنوی از این فعالیتها بسیار اندک بود.
رهبرا فرمودید جهاد تبیین در صحنه سیاسی اجتماعی و ظیفه حساس دیگری را احساس کردیم« لئن شکرتم لازیدنکم »
وای بر ما اگر روایتگری نکنیم و یادآوری نکنیم، نعمت انقلاب را برای فرزندان و نسلهای آتی، چه خواهد شد ؟
شروع کردیم از گفتن قصههای حماسی مادرانه گرفته تا روشن کردن ذهن نوجوان محصور در رسانه، زینب وار. گروههای تبیینی را در زمینه شناسایی دستاوردهای انقلاب برای زنان گسترش دادیم و روایتگری را هر چند کوچک و محدود. هرچند از نبود عزم ملی برای سرمایهگذاری در عرصه روایتگری بینالمللی دلمان گرفت.
رهبرا فرمودید روایتگری و الگو سازی، مادران و همسران شهدای امنیت را دیدیم که زینبگونه با تمام طعنهها و کنایهها باز هم پای این انقلاب ایستادند و از نامردی هم وطن فریب خورده خود هرچند دلگیر شدیم از بار دگر کشیده شدن چادر مادرمان بهدست غافلان این روزگار؛ اما بیش از پیش مصمم به تلاش برای تغییر نگرش نسل پاک فریب خورده تحت سلطه هژمونی رسانه شدیم
رهبرا فرمودید جهاد فرزند آوری
سعی کردیم با استعانت و توکل به ربوبیت و رازقیت الهی باوجود طعنه ها و تحقیرها، از خواهشهای مقطعی برای دستیابی به اهداف متعالی صرف نظر کرده و پرورش دهنده نسل مقاوم و صبوری برای آیندگان باشیم، هرچند حمایتهای مادی و معنوی بسیار ضعیف بود.
رهبرا فرمودید مقاومت اقتصادی و تولید ملی وما با تدبیر وظیفه سخت مدیریت اقتصادی خانه را به جان خریدیم. سعی کردیم با اصلاح الگوی مصرف از تولید ملی حمایت کنیم.
دلمان میسوزد برای فرهنگ و تمدن اصیل اسلامی، دلمان میسوزد برای کم رنگ شدن فرهنگ فاطمی در سرزمین شیعه منتظر پرور!
رهبرا! ما جان برکفانت دلمان میسوزد برای ذهن و قلب دختران این مرز و بوم محصور در ارزشهای لیبرالی حاکم
برای خواهرانی که معنای آزادی را آزادی حصار تن میدانند و ارزش خود را در اغوش رایگان پنداشتند.
دلمان میسوزد برای سردرگمی هویت زنان ایرانی در این هجوم جنگ شناختی گسترده،دلمان میسوزد برای ارزان فروخته شدن جنس زن در دنیای سرمایه داری، دلمان میسوزد برای فراموش شدن رسالتهای زینبگونه و نبودن گوش شنوایی برای مطالبات بهحق زنانه
برای فراهم نبودن فضای حکمرانی زنانه و ساختارهای نامتناسب جنسیتی
برای سقفهای شیشهای مردانه حتی در ساختارهای علمی و فقاهتی.
برای سیاستهای بالادستی اجرا نشده و معطل مانده. برای الگوی سوم تحقق اهداف نیافته. برای فضای مجازی رهاشده. برای عدم وفاق و ساماندهی گروههای انقلابی، برای ندیدن همتی برای گفتمانسازی و جریانسازی بانوان انقلابی و...
در آخر ما بانوان فعال انقلابی عهد میبندیم که تا پای جان گوش بهفرمان شماییم و نسل ما نویدآور نسل ظهور خواهد بود.
#پویش_نوشتن
#جهاد_روایت
#مجله_افکار_بانوان_حوزوی
@AFKAREHOWZAVI
.
مجله افکار بانوان حوزوی
🔰 در مجلهی🖐افکار 🖐🏻 بانوان🖐🏼 حوزوی🖐🏽 بانوان از نقاط مختلف کشور، دور هم جمع شدهاند تا از دنیای مادری، همسری، کنشگریهای اجتماعی و...قلم بزنند.
✔️✔️ ☆شما هم دعوتید☆ 👇👇👇
https://eitaa.com/joinchat/666566766C3a95d83645
#جهاد_روایت
#پویش_نوشتن
#مجله_افکار_بانوان_حوزوی
@AFKAREHOWZAVI