eitaa logo
المدرس الافضل
795 دنبال‌کننده
600 عکس
172 ویدیو
111 فایل
ارتباط با ما؛ @alafzal
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از مصطفی
غایت انسان ۲۵۰ ساله ۱.mp3
7.22M
؛ انسان ۲۵۰ ساله_مقام معظم رهبری فصل ۱۷: غایت انسان ۲۵۰ ساله (۱)، ص ۳۳۱؛ جامعه مهدوی جلسه چهاردهم سه شنبه ۱۳۹۹/۶/۱۱ رشته مذاهب اسلامی @alafzal1400
هدایت شده از مصطفی
غایت انسان ۲۵۰ ساله ۲.mp3
7.23M
؛ انسان ۲۵۰ ساله_مقام معظم رهبری فصل هفدهم: غایت انسان ۲۵۰ ساله (۲)، ص۳۲۷؛ جامعه مهدوی و انقلاب ایران؛ جلسه پانزدهم سه شنبه ۱۳۹۹/۶/۱۸ رشته مذاهب اسلامی @alafzal1400
هدایت شده از مصطفی
غایت انسان ۲۵۰ ساله ۳.mp3
7.28M
؛ انسان ۲۵۰ ساله فصل هفدهم: غایت انسان ۲۵۰ ساله (۳)، ص ۳۳۸؛ نقش انقلاب مهدوی ایران و حوزه های علمیه در استمرار حرکت انسان ۲۵۰ ساله. جلسه شانزدهم سه شنبه ۱۳۹۹/۶/۱۸ @alafzal1400
هدایت شده از بایگانی
؛ ؛ ✅ مقام معظم رهبری: 🔹 شما مردم ایران و شما مادران شهید داده و پدران داغدار و افرادی که در طول این مبارزه زحمت کشیدید بدانید، موجب پیشرفت حرکت انسانیت به سوی سر منزل تاریخ و موجب تسریع در ظهور ولی عصر (صلوات الله علیه) شدید. 🔹شما یک قدم این بار را به منزل نزدیک تر کردید، با این انقلاب که مانع را _ که همان دستگاه و نظام پلید ظلم در این گوشه دنیا بود و سرطان بسیار خطرناک و موذی و آزار دهنده ای بود_ این را کندید و قلع و قمع کردید. 📗 انسان ۲۵۰ ساله، ص ۳۴۳. @alafzal1400
📷 تصویر ویژه 📷 📸 تصویر دیدار اخیرِنماینده سازمان ملل با حضرت آیت الله العظمی سیستانی(دامت برکاته) 🔮ادبِ نشستن ایشان در مقابل مخاطبشان دیدنی است.... @daneshnameh1399
هدایت شده از بایگانی
؛ ؛ ✅ مقام معظم رهبری درباره علت نامگزاری معاویه و پیروانش به قاسطین می فرمایند: 🔹 قاسطین یعنی ستمگران. ماده (قسط) وقتی که به صورت مجرد استعمال می شود (قسط یقسط یعنی جار یجور، ظلم یظلم) به معنی ظلم کردن است. 🔹وقتی با ثلاثی مزید و در باب إفعال آورده می شود (اقسط یقسط) یعنی عدل و انصاف. 🔹 بنابراین اگر (قسط) در باب افعال به کار رود، به معنای عدل است؛ اما وقتی که (قسط یقسط) گفته شود، ضد آن است، یعنی ظلم و جور. قاسطین از این ماده است، قاسطین یعنی ستمگران. ✍ انسان ۲۵۰ ساله، ص ۹۲. @alafzal1400
؛ ؛ ؛ ✅ وقتی آیت الله بروجردی به قم تشریف آوردند، قرار شد مبحث لباس مشکوک را تدریس بفرمایند. ✅ اساتید و فضلاء انتظار داشتند ایشان بر اساس رساله محقق نایینی درباره لباس مشکوک پیش بروند. ✅ آیت الله بروجردی مبحث را از مقدمه ششم محقق نایینی شروع کردند؛ برخی اعتراض کردند که ما مقدمه اول و دوم را پیش مطالعه کردیم! ✅ آیت الله بروجردی فرمود: من این راه را رفته ام و می دانم که در کجا باید دست شما را بگیرم، به من اعتماد کنید. 📗پندهای سعادت، سلسله درس های آیت الله محمد مهدی شب زنده دار، ج ۲، ص ۸۹. @alafzal1400
هدایت شده از معارف اعتقادی
💠 کانال معارف اعتقادی وابسته به موسسه کلامی احیاء همدان 🔹تبیین آموزه های اعتقادی دین اسلام 🔹 ارتقاء سطح معرفتی و فکری جامعه 🔹پاسخگویی به سوالات و شبهات اعتقادی 🔹نقد ادیان و فرقه های انحرافی 🔹معرفی کتب اعتقادی و مراکز فعال در عرصه عقاید دینی 🌷👇 https://eitaa.com/eteghadiehya