هدایت شده از محسن قنبریان
قال امیرالمومنین(ع): إِنَّ أَحَبَّ مَا أَنَا لَاقٍ إِلَيَّ الْمَوْتُ (خ۱۸۰)
برای من، محبوبترین چیزی که مایلم ببینمش، مرگ است.
🏴 رحلت آسیدمصطفای عزیز را با یادداشتی زیبا و خواندنی درباره #مرگ_آگاهی در انقلاب اسلامی مقابل تمدن غربی از قلم مطرای خودش به همه اساتید و شاگردان تسلیت عرض می کنم.
رحمت و رضوان خدا بر او.
بخوانید و حظ ببرید: https://eitaa.com/Rebbioun/187
#سید_مصطفی_مدرس_مصلا
محسن قنبریان
☑️ @m_ghanbarian
♦️وداع با سید مصطفی مدرس مصلا
🖋سیدعلی موسوی
یکباره سید مصطفی مون رو پیچیده در کفن و خودم را پایین پایش دیدم. پایی که یکی اش را در راه زیارت امام رضا علیه السلام داده بود.دلم نمی آمد آخرین نگاه را از روی صورت سپید پیچیده در کفنش بردارم. انگار سوز دل همه مان را میدید و مثل همیشه میگفت «آخ! فدات بشم...»
سید مصطفی جزو نوادر دوستان حلقه کوچک مان بود. رفاقت باصفا و محبت صمیمانه اش در همان مواجهه اول آفتابی می شد .حتی وقتی جوش سیدی اش بالا میزد، باز همان زمزمه پر احساس شکوه ای صمیمانه را در زنگ صدایش حس می کردی .
سیدمصطفی از نوادر نخبگان جوان انقلابی زمانه ما بود. هیچ یک از آثار به جا مانده اش منسوب به شخص او نیست؛ از آثار مکتب امام و حکمرانی نوین و حلقه های میانی و نشست های پیشرفت تا کمک در تدوین جزوات و متون گفتمان ساز استاد فلاح عزیز که پشت همه شان سیدمصطفی بود. فرهیختگی و نخبگی مثال زدنی اش را در هویت جمعی می دید و به دنبال نشر نگاههای جمع مان بود. ادعای أنا الأعلی نداشت و میتوانست نخبگی اش را به همه جمع مان هدیه کن .
از همان دوران دانشجویی گرم و صمیمی، خود را محو در جمع مومنین کرده بود. وجود خودش را در محیط ارتباطی گسترده ای که پدید آورده بود معنا می کرد نه منیت درونی اش.
تمام تلاشش این بود که «ما»ی گسترده ای در جبهه انقلاب پدید آورد. توفیقاتش همه مرهون این بود که نمیخواست «من» باشد. با وجود تبار صنعتی شریفش، از آفت برتری طلبی شخصی و کیش شخصیت نخبگانی، با کرامت عبور کرده بود. با هریک از عناصر جبهه انقلاب که می نشست، عمیقا محو در جوهره وجودی و درد ایمانی او میشد، چون شفاف بود و بی هیچ ادعای خودنمایی.
سید مصطفی ساعاتی پیش زیرخاک رفت درحالی که پای ولایت و انقلاب سفت و محکم ایستاده بود. خوشا به حالش. اما جای خالی این نوادر نخبه بی ادعای متصل کننده ی خیط ولایت بین مومنین را چه کسی پر میکند؟
سید مصطفی مدرس مصلی از آن دست آدمهایی بود که هر ایدهای را در ذیل افق بلندش میتوانست جای دهد؛ نمادی از جمع کثرتها در ذیل وحدت و ظرفیت وحدتبخشی او به قدری بود که میتوانستی ساعتها از گفتگوی با او محظوظ شوی بیآنکه احساس تکرار یا ملامت کُنی.
این آخرینباری بود که سید بزرگوار، متواضعانه میزبان ما بود. شاید همین وسعت نظر او مهمترین ویژگی مصلحبودنش باشد.
او نه تنها دل در گرو امام (ره) و انقلاب و رهبری و آینده این مسیر داشت، بلکه زبان و قلم و شب و روزش وقف آن بود.
او در مسیر مشهد و در آستانه سالروز شهادت جدش، باب الحوائج، حضرت موسی کاظم (ع) از میان ما رفت؛ در حرم زیارت حضرت رضا (ع)، خبر رفتنش را شنیدم و رفتنش داغی جبران ناشدنی بر دل ما برجا گذاشت.
خداوند غریق رحمتش گرداند و به اطرافیانش صبر عنایت کند.
بسم الله الرحمن الرحیم
خبر تصادف و ارتحال برادر فاضل و انقلابیام جناب حجتالاسلام و المسلمین سید مصطفی مدرسی را دیرهنگام در شب بعثت حضرت رسول اکرم علیه و علی آله السلام شنیدم و سخت متأثر شدم. تواضع، گشادهرویی، ادب و فضل نخستین واژگانی بودند که بلافاصله پس از خبر مذکور ذهن مرا درباره سید عزیز پر نمودند.
اینجانب ضایعه از دست دادن ایشان را به جامعه متفکران انقلابی، طلاب نخبه، مؤسسه فتوت و بهویژه به خانواده محترمشان تسلیت عرض نموده و برای روحشان غفران الهی و علو مرتبه را از درگاه ایزد منان مسألت مینمایم. خداوند ایشان را با اولیاء دین محشور نموده و به بازماندگانش اجر صبر جمیل عنایت فرماید.
احمد رهدار
رئیس مؤسسه مطالعات و تحقیقات اسلامی فتوح
oghood 040.mp3
6.22M
💢چرا برای تصحیح همه عقود مدرن نمیتوان به اطلاق ادله باب عقود تمسک کرد؟💢
🔹جناب آیتالله سیدکاظم حائری در کتاب خوب #فقه_عقود معتقد است که #شخصیت_حقوقی هرچند به صورت محدود و فیالجمله در فقه شیعی در مواردی مانند #دولت_اسلامی و ... پذیرفته شده است؛ ولی نمیتوان این موارد را به این نحوه گسترهای که امروز نظام حقوق مدرن از شخصیت حقوقی دفاع میکند، تسری داد.
🔹ایشان معتقد است که کسانی که مدعیاند که اسلام، شخصیت حقوقیِ دنیای مدرن را با این گستردگی امضاء و تأیید کرده است، ناگزیر از استدلال به یکی از سه طرق زیر هستند:
➖یکُم: تمسک به امضای شارع در خصوص ارتکازات و سیره عقلاء
➖دوم: تمسک به اطلاق ادله باب عقود مانند «احلّ الله البیع»
➖و سوم: تسمک به اختیارات ولایت فقیه برای شرعی دانستن شخصیت حقوقی
🔹ایشان دو مسیر ابتدایی را ناممکن و غیرموجه میداند و در خصوص طریق سوم با طرح مسئلهای مهم در خصوص «حدود اختیارات ولایت فقیه» نکات بسیار ارزشمندی میفرماید.
🔹یکی دو جلسه از دوستان انقلاب خودم دیدم که عزیزان برای تصحیح عقود جدید تمسک به اطلاق ادله باب عقود از جمله «احل الله البیع» کرده بودند. به نظرم رسید صوت بالا را که مربوط به جلسه چهلم فقه العقود استاد شهیدی حفظهالله است، خدمت دوستان تقدیم کنم. ایشان این مطلب را خیلی خوب توضیح میدهند.
🔹البته توصیه میکنم بحث بسیار دقیق حضرت آیتالله سیدکاظم حائری را که برگرفته از فرمایشات آیت الله شهید سیدمحمدباقر صدر ره است را نیز در پیچیدگی تمسک به ارتکاز عقلاء برای تصحیح عقود جدید دنیای مدرن مطالعه کنند. (فقه العقود، ج1، ص87)
هدایت شده از دین و حکمرانی
مصطفای مکتب امام(ره)
🔸نگاهی به فعالیتهای طلبه فاضل، مرحوم سید مصطفی مدرس مصلی
🔹با حضور دوستان و همکاران آن مرحوم
🔸زمان: دوشنبه یکم اسفندماه 1401
ساعت: ۱۳ الی ۱۵
🔹مکان: بلوار جمهوری اسلامی، مدرسه علمیه مشکات، مدرس پیامبر اعظم(ص)
🆔 @din_hokmrani
هدایت شده از افق حوزه
💠 نکات 20 گانه آیت الله اعرافی در اولین گردهمایی ملی کلانپروژه هوش مصنوعی و علوم اسلامی
🔹عصرگاه جمعه ۲۸ بهمنماه بمناسبت مبعث پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلّم اولین گردهمایی ملی کلانپروژه هوش مصنوعی و علوم اسلامی با حضور آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه و رئیس شورای سیاستگذاری کلانپروژه، دکتر بهروز مینایی بیدگلی، رئیس هیئتمدیره کلانپروژه، و جمعی از مدیران و پژوهشگران حوزوی و دانشگاهی این کلانپروژه برگزار گردید.
🔻آیتالله اعرافی رئیس هیئت مدیرهی مؤسسهی درحال ثبت همتا، نکات مهمی را در محورهای بیستگانه زیر ایراد کرد که به این شرح است:
👈 مشروح نکات
📢کانال رسمی هفتهنامه افق حوزه
🔰https://eitaa.com/joinchat/2004287493Cf5efeeb593
هدایت شده از سید مصطفی مدرس مصلی؛مصطفای مکتب امام
#انعکاس_مراسم_یادبود
🔹اصلاح چیست؛ مصلح کیست؟
◾️به یاد طلبه مصلح انقلابی مرحوم حجت الاسلام مصطفی مدرس
🔹سخنرانان:
حجت الاسلام استاد فلاح. استاد اصغر طاهرزاده
زمان: چهارشنبه 3 اسفند.راس ساعت 17
مکان: قم. خیابان گلستان. نبش کوچه 4. خانه مصلحان
—---—
◼️ سید مصطفی مدرس مصلی
🔗@seyyedmodarresi
هدایت شده از پژوهشگاه فقه نظام
🔰 پژوهشگاه فقه نظام و مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام برگزار می کنند:
💠 نشست «بررسی بازنمایی معصومین و مقدسین علیهم السلام در سینما و تلویزیون بر اساس اضلال و هتک حرمت محترمات»
👤 ارائه دهنده: حجة الاسلام و المسلمین استاد محمد علی حیدری؛ عضو گروه علمی فقه فرهنگ مدرسه عالی حوزوی ولی امر علیه السلام
👤 ناقد: جناب آقای دکتر عبدالکریم خیامی؛ عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام
👤 دبیر علمی: حجة الاسلام و المسلمین دکتر نهاوندی؛ مدیر گروه فقه ارتباطات، هنر و رسانه مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام
🗓 پنجشنبه، 11 اسفند
⏰ 9:45 صبح
📌 میدان معلم، مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام
📽 لینک پخش زنده:
https://gharar.ir/r/4335a4e4
◻️ کانال پژوهشگاه فقه نظام
🆔@jiiss_ir
هدایت شده از دین و حکمرانی
مصطفای مکتب امام(ره)
مراسم گرامیداشت مرحوم مصطفی مدرس مصلی
بخش اول: سخنرانی حجتالاسلام حیدرپور
🌐https://aparat.com/v/69Dt2
بخشدوم:سخنرانی حجتالاسلام علیمحمدی
🌐https://aparat.com/v/ZQB84
بخش سوم: سخنرانی حجتالاسلام وطنفدا
🌐https://aparat.com/v/jonQM
🆔 @din_hokmrani
هدایت شده از اندیشکده فکر فردا
#رویداد_ایدهپردازی_حجاب
❇️ اندیشکده فکر فردا و دفتر مطالعات گفتمان انقلاب اسلامی برگزار میکنند:
💥سلسله نشست های حجاب، ملاحظات و الزامات حکمرانی.💥
✅ با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه و فعالان حوزه عفاف و حجاب.
🗓 زمان: 6 بهمن تا 20 اسفندماه 1401 (حوزه علمیه قم)
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
📝 همچنین اندیشوران و پژوهشگران محترم میتوانند تا تاریخ ۲۰ اسفند ایدههای خود در زمینه گسترش فرهنگ عفاف و حجاب را مبتنی بر محورهای ارائهشده ارسال کنند. در پایان از ایدههای برگزیده تقدیر خواهد شد.
💢 طرحهای خود را به آیدی زیر ارسال فرمایید:
📮@sadegh6318
🔺🔺🔺🔺🔺🔺
🔻🔻🔻🔻🔻🔻
🆔@fekrefarda
🆔@D_gofteman
💢سیدجواد طباطبایی؛
مردی که پروژه فکریاش را تمام کرد و رفت ....💢
🔹برای نسل بنده سیدجواد طباطبایی فقط یک اندیشمند نیست،
او مظهر #غُدّی_علمی است و همین است که او را مهم میکند، ولو اینکه اشتباه بگوید ...
🔹در دهههای هفتاد و هشتاد که دوران دگردیسی فکری بخش زیادی از انقلابیون از سروش و ملکیان و مجتهد شبستری و کدیور و فنایی و دیگران بود، سید جواد سفت بر سر حرف اول خود که همان «تجدد ایرانی» یا «مدرنیته ایرانی» بود، ایستاد.
🔹او هیچگاه از انقلاب اسلامی تجلیل نکرد و دههها بر روزه سکوت خود صبر ورزید، ولی به ابتذال در اندیشهورزی هم در نغلتید؛
در زمانی که می توانست با استقبال از خیل کسانی که خود را «روشنفکر» می خواندند، یارگیری سیاسی کند، این کار را نکرد.
او همه اینها را غربزدگانی میدانست که درکی از مفهوم «دولت ـ ملت ایرانشهری» ندارند و در پی تجددی تقلیدیاند؛ نه تأسیسی.
او تلاش می کرد درست بنویسد؛ فارسی بنویسد؛ دقیق بنویسد؛ به خاطر مخالفتی که با انقلاب اسلامی دارد به هر رطب و یابسی چنگ نزند؛ مبتذل نشود.
او در مقابل تجزیهطلبها ایستاد، او جریانها پانترکیسم و پانعربیسم را به چالش کشید و البته پته بیسوادی بسیاری از روشنفکران دگردیس شده را بارها به روی آب انداخت.
او در مقابل مدیریت شهری تکنوکراتها که شهرها را تبدیل به زیستگاه غریبهها کرده بود، خروشید.
تلاش کرد از ایرانشهری بگوید و مرز آن را با ناسیونالیسم که پدیدهای مدرن در اروپای معاصر است، روشن کند.
او از ملت ایران سخن می گفت در حالی که آن را قرنها مقدم بر دولت ـ ملت مدرن میدانست.
🔹سیدجواد طباطبایی برای نسل منی که با انقلاب حیات معنوی پیدا کرده است، مخالفی سرسخت بود.
از نظر چون منی که مسئلهام عقلانیت انقلابی است، سیدجواد طباطبایی چشمی برای دیدن انقلاب اسلامی و تبار تاریخی آن و به تبع، آینده روشن آن نداشت،
ولی هر چه بود مانند دیگر مخالفینِ به ظاهر اندیشهایِ انقلاب اسلامی، مبتذل و دم دستی نبود و درک خوبی از قواعد دعوای فکری و اندیشهای داشت.
🔹سالها بود که درباره ابعاد اندیشه هویت ملی ایرانیان و ایده ایرانشهریاش با دوستان مباحثه داشتیم.
من تعریفی از روشنفکری ارائه کرده بودم که ایشان نیز جزو این جریان قرار میگرفت، هرچند با دیگرانشان فاصله فاحشی داشت.
از نظر من «شاه بیت جریان روشنفکری» در طول حیات دویست و چند سال خود، یه جمله بیشتر نبوده و نیست و آن «لزوم تحقق مدرنیته و تجدد در ایران است»؛
از ملکم خان و آخوندزاده گرفته تا سروش، ملکیان و شایگان و شبستری و کدیور و فیرحی، نعمت الله فاضلی و حسین عظیمی و سریعالقلم و محسن رنانی و همه و همه برای این مقصود، راهبردهایی ارائه کرده و البته ملاحظات در نظر گرفتهاند،
سید جواد هم تزی غیر از این نداشت، هرچند درصدد بود فرآیند تجدد را از دل هویت تاریخی ما برویاند و از اخذ عاریتی مدرنیتهی اروپایی اجتناب کند .
🔹تنها نقطه ابهام نظریهاش به نظر ما، لوازم قاطع نظریهاش درباره انقلاب اسلامی بود.
نقطه ای که دههها مسکوت رها کرده بود و لبهی تیز نقدهایش را بیشتر متوجه شیخ فضلالله و جلال آل احمد و شریعتی کرده بود.
در مقابل، همیشه از مشروطه در حد اعلی تمجید میکرد.
به گمانش اولین انقلاب ملی در مشروطه به وقوع پیوسته بود و آن این بود که هویت ملی ما ایرانیان پس قرنها بروز در قالب ادب فارسی، در مشروطه مجال یافته بود در صورتی جدید به ظهور و خودآگاهی برسد و آن «صورت قانونخواهی» بود...
🔹اما حوادث اخیر نیمه سال 1401، برای سیدجواد طباطبایی خوابی دیگر دیده بود که من آن را #پایان_پروژه مینامم.
سیدجواد کتومی که تاکنون در لفافه با انقلاب اسلامی مواجه شده بود، به یکباره از «انقلاب ملی دوم» سخن گفت؛ «انقلابی ملی علیه انقلاب اسلامی»!؛ انقلاب ملیِ بدونِ رهبری که علیه سیاستنادانانی است که کمر به نابودی ایران بستهاند یعنی ملایان و چپگراها !!!
از صراحت متن سی صفحهایاش علیه انقلاب اسلامی خوشم آمد. این همان سیدجوادی بود که ما میشناختیم و انتظارش را داشتیم.
خوشحالم که قبل از رفتنش به دیار باقی، «پروژهاش را تمام کرد...»؛ پروژهای که هرچند نکات ظریف و مهمی در هویت و سنت ما دیده بود، ولی متأسفانه در دیدن پدیده بزرگی به نام انقلاب 57 عاجز و کور بود.
✅معتقدم پروژه فکری سیدجواد طباطبایی به خاطر همین عجزش، جای زیادی در آینده تمدنی ایران ندارد، ولی امیدوارم که جریان روشنفکری و توسعهخواه ایرانی با خواندن آثار ایشان، از ابتذال اندیشهای که امروز با آن، دست به گریبان است، رها شود و عمق یابد و لااقل از «ایده تجدد عاریتی» عبور کند و به ایده «تجدد درونزای ایرانی» ارتقا یابد.
باشد که از این طریق، اشتراکهای بیشتری بر سر مسئلههای ایران پیدا کنیم ...
#عقلانیت_انقلابی
#جریان_روشنفکری
#سیدجواد_طباطبایی
متولی تطبیق عناوین ثانویه 1.mp3
38.62M
🔹در جلسه دوستان «شنبههای فقهی» در تاریخ 13 اسفند 1401، مقاله «متولّی تطبیق عناوین ثانویه در حکومت اسلامی» را که در دو فصلنامه مطالعات فقه سیاست (بهار و تابستان 1401) به چاپ رسیده است، ارائه کردم .
🔹به نظر رسید که خلاصهای که از محتوای جلسه شده است، شاید گویا به مطالب ارائه شده نباشد و یا اینکه زبان الکن بنده به خوبی مطلب را بیان نکرده باشد. لذا خلاصه آنچه که در نظرم بود که بیان کنم را به عنوان پینوشت صوت جلسه تقدیم می کنم:
متن گزارش را در لینک زیر بخوانید:
https://eitaa.com/alimohammadi1389/1218
عقلنوشتههای انقلابی
🔹در جلسه دوستان «شنبههای فقهی» در تاریخ 13 اسفند 1401، مقاله «متولّی تطبیق عناوین ثانویه در حکومت
🔹در جلسه دوستان «شنبههای فقهی» در تاریخ 13 اسفند 1401، مقاله «متولّی تطبیق عناوین ثانویه در حکومت اسلامی» را که در دو فصلنامه مطالعات فقه سیاست (بهار و تابستان 1401) به چاپ رسیده است را ارائه کردم .
🔹به نظر رسید که خلاصهای که از محتوای جلسه شده است، شاید گویا به مطالب ارائه شده نباشد و یا اینکه زبان الکن بنده به خوبی مطلب را بیان نکرده باشد. لذا خلاصه آنچه که در نظرم بود که بیان کنم را به عنوان پینوشت صوت جلسه تقدیم می کنم:
➖مرحوم امام خمینی، برای حکم دو مرتبه قائل است؛ مرحله انشاء و مرحله فعلیت. (البته در یکی از متون حضرت امام ره آمده که حکم دو سنخ دارد؛ حکم انشایی و حکم فعلی که به نظر اصطلاح مراتب دقیق تر باشد.)
براین اساس، امام مرحله اقتضا و مرحله تنجز را از مراتب حکم به حساب نمی آورد.
➖امام ره جعل احکام شرعیه را به نحو خطابات قانونیه قائل است و همچنین حکم حکومتی را مقدم بر احکام فرعیه شرعیه میداند.
➖نکته مهم این است که تقدم حکم حاکم بر احکام شرعیه، تقدم در مقام تزاحم نیست که برخی از اساتید اصرار دارند که به حضرت امام ره نسبت دهند.
➖در اینکه تقدم حکم حاکم بر احکام فرعیه شرعیه چگونه است، دو احتمال قابل بررسی است:
ــــ اول اینکه بگوییم که حاکم از طریق قواعد سلطانیه مولویه که در اختیار دارد، می بایست «شرایط تحقق و فعلیت موضوع احکام» را احراز کند ولذا اگر تحقق موضوع را احراز نکرد، می تواند بیان کند که حج امسال به علت عدم رعایت مصالح اسلام و مسلمین، وجوب فعلی ندارد.
ـــــ دوم اینکه بگوییم حکم حکومتی بر احکام فرعیه، تقدم بالحکومه دارد. به این معنی که با احراز عدم رعایت مصالح اسلام و مسلمین در حج امسال، کشف می شود که حج امسال، حج خلاف مصلحت اسلام است و لذا از ابتدا اقتضای وجوب نداشته است، و لذا اطلاق ادله وجوب حج نمی تواند آن را در برگیرد، مثل اینکه کسی در عناوین ثانویه مثل حرج قائل به تقدم بالحکومه ادله نفی حرج بر ادله احکام اولیه باشد که معنایش این است که وقتی روزه ای، روزه ی حرجی می شود نشانگر آن است که این روزه از ابتدا اقتضای وجوب در آن نبوده است ....
🔹اما بحث اصلی جلسه بر سر این بود که امام خمینی ره، برخلاف دیدگاه بسیاری از فقها، قائل است که تطبیق عناوین ثانویه (و نه احکام حکومتی)، از اختیارات مردم و نمایندگان ایشان در مجلس شورای اسلامی است و فقهای شورای نگهبان حق دخالت در موضوع شناسی احکام ثانویه را ندارند و فقط می توانند از لحاظ حکم شناسی در مصوبات مجلس شورای اسلامی مناقشه کنند.
در جلسه تلاش شد ماجرای طرح این دیدگاه حضرت امام ره در ضمن ماجرای «قانون اراضی شهری در سال 60» و اختلاف فقهای شورای نگهبان با این دیدگاه حضرت امام ره، روایت شود ...
🔹بر اساس آنچه گفته شد می توان بحث موضوع شناسی امور اجتماعی را در دیدگاه حضرت امام ره، به دو بخش موضوع شناسی احکام حکومتی (تشخیص مصالح اسلام و مسلمین و یا مصادیق قاعده لاضرر و یا قاعده قرعه) و موضوع شناسی احکام فرعیه اولیه و احکام ثانویه تقسیم کرد که بخش موضوع شناسی احکام حکومتی در اختیار حاکم اسلامی دانست که مقدم بر احکام فرعیه حتی نماز و روزه و حج است (بنا بر دو احتمالی که گذشت) و بخش موضوع شناسی احکام اولیه و ثانویه در سایر امور اجتماعی، بر عهده عرف و نمایندگان عرفی و شرعی آنها (یعنی نمایندگان مجلس شورای اسلامی) است.
#عقلانیت_انقلابی
#فقه_حکومتی
#حضرت_امام_خمینی
#تطبیق_عناوین_ثانویه
https://eitaa.com/alimohammadi1389/1218
هدایت شده از دبیرخانه هماندیشی ها
🔹مروری انتقادی بر اندیشه ایرانشهری
▪️درآمدی بر نحوه مواجهه جبهه فکری انقلاب اسلامی با اندیشه سید جواد طباطبایی
🕰 زمان:شنبه 1401/12/20 از ساعت 15 الی 18
.....
علاقمندان گرامی جهت حضور به شماره زیر پیامک ارسال نمایند:
0910 0931 083
____________
#مرکز_علوم_نوین_اسلامی
(موسسه معنا)
#دبیرخانه_هم_اندیشی_هویت_ایرانی_اسلامی
#سید_جواد_طباطبایی
#ایرانشهری
🆔https://eitaa.com/maana_hamandishi
هدایت شده از دبیرخانه هماندیشی ها
📷 #گزارش_تصویری
🔹جلسه مروری انتقادی بر اندیشه ایرانشهری
▪️درآمدی بر نحوه مواجهه جبهه فکری انقلاب اسلامی با اندیشه سید جواد طباطبایی
🗓 شنبه 1401/12/20
📌 مرکز علوم نوین اسلامی - موسسه معنا
🌐 https://eitaa.com/maana_hamandishi