eitaa logo
المرسلات
10هزار دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
528 ویدیو
40 فایل
🌐المرسلات، از مقدمات تا اجتهاد 📌تبیین دیدگاه های امام، رهبری، علامه طباطبایی، شهید مطهری 🔰آثار و دروس استاد علی فرحانی 📌آموزش دروس حوزوی 📞 ارتباط با ادمین: @admin_morsalat
مشاهده در ایتا
دانلود
📣 ❇️ هشتمین جلسه از سلسله جلسات 🌀«مصباح اندیشه»🌀 🎙با حضور: استاد علی فرحانی 🔵 با موضوع: تحلیل و تبیین بیانات رهبری در دیدار اخیر حوزویان با موضوع تبلیغ دین ⏰زمان لایو: شنبه ( 24/4/1402) ساعت 18:00 📌سوالات و دغدغه های خود را در مورد موضوع جلسه برای ما ارسال کنید 👇 @admin_morsalat 📱 از کانال المرسلات در 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/912326691Cd7b7696c9b @almorsalaat
4_5978583407901281727.mp3
4.09M
🎙شهید آوینی 🌐المرسلات، از مقدمات تا اجتهاد https://eitaa.com/joinchat/912326691Cd7b7696c9b
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♻️امروز فقه و اصول کافی نیست برای اینکه انسان بتواند تبلیغ دین را بکند/ تنوع در علوم حوزوی یک نیاز قطعی و مبرم است و بایستی در برنامه‌ریزی به آن توجه شود. 🔰مقام معظم رهبری 🔺بالاخره حوزه خیلی کار دارد. البته وقتی ما میگوئیم فلان رشته‌ها بیاید، فلان کارها انجام بگیرد، بعضی میگویند آقا شما به فقه و اصول بی‌اعتنائی کردید؛ ما در حوزه، دیگر صاحب جواهر یا شیخ انصاری متخرج نداریم. 🔺این جزو حرفهای رائج است. من این حرف را قبول ندارم. اولاً مثل شیخ انصاری کو؟ توی حوزه‌هائی هم که مخصوص این کار بودند، مگر چند تا شیخ انصاری داشتیم؟ عرض کردم؛ به نظرم نمیرسد که بعد از شیخ انصاری، هیچکدام از شاگردان ایشان و شاگردان شاگردان ایشان تا امروز به رتبه شیخ انصاری رسیده باشند. بله، حرفهای ایشان را ذکر میکنند، اشکال میکنند، ایراد میکنند، اشکالها هم وارد است؛ اما مسئله‌ی شیخ، مسئله‌ی دیگری است. 🔺آن قالبی که شیخ علیه‌الرحمه برای استنباط فقهی بعد از صاحب جواهر و روی دست صاحب جواهر، شیخ فراهم کرده شما ملاحظه کنید «مکاسب» شیخ را با «متاجر» جواهر مقایسه کنید تا معلوم شود فرق بین شیخ و صاحب جواهر چقدر است. 🔺بعد از صاحب جواهر، مگر ما چند تا مثل صاحب جواهر در حوزه‌های علمیه تربیت کردیم که حالا از حوزه گله کنیم که صاحب جواهر تربیت نمیکنیم! خب، اینها قله‌هائی بودند، هر چند وقت یکبار، یک مجموعه علمی و انسانی به یک قله‌ای دست پیدا میکند. 🔺اگر در زمان ما صاحب جواهر یا شیخ انصاری درست نشد، جای گله نیست که چرا نتوانستیم؛ خیال کنیم که اگر ما این درسها را کنار میگذاشتیم و فقط به فقه و اصول میچسبیدیم، حالا چند تا صاحب جواهر داشتیم؛ نه، آن روزی هم که حوزه نجف منحصر و مختص به فقه و اصول بود و غیر از آن نبود - که مرحوم سید اصفهانی (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) اینجور فرموده بودند که باید فقط فقه و اصول باشد – ما ندیدیم در نجف مثل صاحب جواهر یا شیخ انصاری تربیت شود. این اولاً. 🔺ثانیاً اعتقاد ما این است که ما امروز نوکر دینیم؛ ما نوکر اسمها که نیستیم. روحانیت برای چیست؟ 🔺روحانیت برای این است که بتواند مردم را تغذیه دینی کند؛ البته عالمانه. آن روز یک طلبه‌ای می‌آمد نجف درس میخواند، فقه و اصول میخواند، رجال میخواند و بعضی چیزهای دیگر میخواند، ملا میشد، فاضل میشد؛ اگر در نجف میماند میشد بحر‌العلوم و کاشف‌الغطاء؛ اگر از نجف خارج میشد، میشد میرزای قمی و ملامهدی نراقی و ملا احمد نراقی و حاجی کلباسی و سید شفتی و امثال اینها. یعنی هر کدام از اینها در هر شهری بودند، برای هدایت و تغذیه معنوی و فکری مردم خودشان کافی بودند. یک سید شفتی یا یک حاجی کلباسی یا یک میرزا مهدی شهید در مشهد، خودش و شاگردانش میتوانستند مردم را از لحاظ فکری تغذیه کنند. 🔺آن وقت عوامل گمراه‌کننده و لغزاننده‌ی مردم زیاد نبود؛ همان شهوات شخصی انسانها بود که همیشه انسانها به آن دچار و مبتلایند؛ آن هم با موعظه و نُزهت و تذکر و از این چیزها تا حدود زیادی قابل رفع بود؛ یک مقدارش هم میماند که خب، همیشه گنهکارانی هستند. 🔺آن روز دیگر تلویزیون نبود، اینترنت نبود، این همه کتاب و مجله و افکار جدید نبود، این همه فلسفه‌های جدید داخل ذهنهای مردم نبود، شبکه‌ی فیلمهای خانگی نبود، ماهواره نبود، مغریات و مذلاتی که جوان و پیر را تحت تأثیر قرار میدهد - افکار و شبهات گوناگون - نبود. 🔺آن روز وقتی عالم وارد یک شهری میشد - مثل میرزای قمی یا مثل حاجی کلباسی - از همه‌ی مردم آن شهر فاضل‌تر بود. فضلای هر شهری کسانی بودند که چند جمله ادبیات یا عقلیات یا شبیه این چیزها را خوانده بودند؛ اینها از همه‌ی آنها بهتر بودند، بالاتر بودند؛ در مقام برخورد و زورآزمائی علمی، کسی از عهده‌ی آنها برنمی‌آمد؛ 🔺اما امروز اینجوری نیست. 🔺امروز ما فقه و اصول که میخوانیم، اگر توی یک شهری برویم، اینجور نیست که از همه زورمان بیشتر باشد؛ در رشته های مختلف، در کارهای مختلف، در حرفهای مختلف، در افکار مختلف کسانی هستند که مسلطند، فنانند، متبحرند؛ کسانی بخواهند عرصه را از آنها بگیرند، باید به قدر آنها زور داشته باشند. 🔺امروز فقه و اصول کافی نیست برای اینکه انسان بتواند تبلیغ دین را بکند. بنابراین حوزه‌ها وظیفه‌شان خیلی سنگین است. این تنوع در علوم حوزوی یک نیاز قطعی و مبرم است و بایستی در برنامه‌ریزی به آن توجه شود.. 📚 بیانات 2.8.89 🌐المرسلات، از مقدمات تا اجتهاد https://eitaa.com/joinchat/912326691Cd7b7696c9b
وظیفه طلبه کار علمی و دفاع از دین است..mp3
4.3M
🔊| خودسازی و تهذیب نفس، مقدمه واجب برای وظایف طلبگی است/وظیفه طلبه، تبلیغ دین و دفاع از آن است 🎙استاد علی فرحانی ❇️ یکی از توصیه های که استاد از سالها پیش، همیشه تاکید داشتند این است که اگرچه وظیفه انسانی طلبه تهذیب نفس است اما وظیفه طلبگیِ طلبه، می باشد و‌ نسبت به این مطلب وظیفه جدی دارد. هر چند که خودسازی، مقدمه انجام وظایف طلبگی است. حتما . 📚تدریس رسائل. اصاله الاحتیاط. مدرسه امام کاظم علیه السلام. اردیبهشت ۱۴۰۰ 🌐المرسلات، از مقدمات تا اجتهاد https://eitaa.com/joinchat/912326691Cd7b7696c9b
جلسه هشتم 24.4.1402_01.mp3
32.99M
🎙| تحلیل و تبیین بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با حوزویان با موضوع تبلیغ دین 🎙استاد علی فرحانی 📚نشست علمی (جلسه هشتم). 24/4/1402 🌐المرسلات، از مقدمات تا اجتهاد https://eitaa.com/joinchat/912326691Cd7b7696c9b
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌀 اصلاح جامعه، به اصلاح معلمین و مبلغین است 📝اهمیت تبلیغ و توصیه‌هایی به مبلغین 🎙آیت الله بهجت(ره) 🌐المرسلات، از مقدمات تا اجتهاد https://eitaa.com/joinchat/912326691Cd7b7696c9b
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰🔰🔰🔰🔰 🔻🔻🔻🔻 🔆ثبت نام دوره جدید طرح کشوری ♦️ بینش مطهر♦️ با و شرایط عالی آغاز شد. 🔺🔺🔺🔺🔺🔺 https://eitaa.com/joinchat/2767650840Cd17f406221 ♻️ 👇👇 ♻️ 👇👇 اطلاعات بیشتر👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2767650840Cd17f406221
📚فروغ شهادت (اسرار مقتل سید الشهدا) 🔰آیت الله شیخ علی پهلوانی 💢بخشی از مقدمه کتاب به قلم مولف: 🔸درباره ی حضرت سیدالشهدا (ع) و وقایع عاشورای حسینی، کتاب ها، رساله ها و مقتل های فراوانی نوشته شده است که هر یک، از زاویه ای خاص به غواصی در دریای ژرف معارف امامت، ولایت و نهضت عظیم حسینی پرداخته اند. البته بیشتر آنها، به روشنگری ریشه های تاریخی و علتهای اجتماعی نهضت حسینی، و ذكر وقایع آن دوران اختصاص دارد و کمتر به اسرار معنوی مقتل سیدالشهدا (ع) و رموز عرفانی این حرکت عظیم و تاریخ ساز عالم بشری، توجه شده است. 🔸غرض ما از تدوین این رساله، بررسی پاره ای از اسرار مقتل سیدالشهدا (ع) به ویژه دقت در کلمات آن حضرت در طول حرکت از مکه تا کربلا و پاره ای از زیارت های وارده درباره ی ایشان است. امید است مطالب کوتاه و ناقص ما، انگیزه ای برای اهل دقت و نظر، در تحقیق بیشتر درباره ی حقایق معنوی زندگی پیامبران و اولیای الهی، به ویژه حضرت سیدالشهدا (ع) ونهضت عظیم عاشورای حسینی باشد تا این بعد تابناک، نورانی و تاریخ ساز کربلا نیز، روشنگر راه شیعیان و دوستداران اهل بیت گردد. 🔸این کتاب، مشتمل بر سی و یک فصل است. فصل اول درباره مقام شهید و شهادت از دیدگاه قرآن و سنت، فصل دوم درباره مقام و منزلت نوری پیامبران و اولیا و فصل های بعدی درباره معارف و دقایقی است که از قبل از خلقت آن حضرت تا پس از شهادتش به وقوع پیوسته است. 📌این کتاب ارزشمند را می توانید در نرم افزار آثار ایشان و یا کتابخانه دیجیتال نور، مطالعه فرمایید. @almorsalaat
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📢 هیئت حسینی به معنای یاد و تبیین است ✏️ رهبر انقلاب: من به شما جوانهای عزیز توصیه میکنم قدر هیئتهایتان را بدانید. من همیشه به جوانها میگویم قدر جوانی‌تان را بدانید؛ این امروز هم هست. قدر جوانی را بدانید، امّا قدر این هیئتها را بدانید. این هیئتها گنجینه است؛ حقیقتاً گنجینه‌ی معتبر و باارزشی است. هیئت حسینی به معنای یاد و تبیین است. هم یاد است، هم تبیین است. یعنی هیئت باید این جور باشد: هم یاد را زنده کند، هم پایگاه و مرکز تبیین باشد. ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ 🖼 در ایام محرم، مجموعه سخن نگاشت با مضمون حضور تبلیغی و تبیینی برای انتقال فرهنگ عاشورا در برپایی عزای حسینی در KHAMENEI.IR منتشر خواهد شد. 💻 Farsi.Khamenei.ir
📌من قال في الحسين عليه السلام شعرا فبكى و أبكى 🎙امام صادق علیه السلام ◾️حَدَّثَنِي مُحَمَّدُ بْنُ‌ الْحَسَنِ‌ عَنْ‌ مُحَمَّدِ بْنِ‌ الْحَسَنِ‌ الصَّفَّارِ عَنْ‌ مُحَمَّدِ بْنِ‌ الْحُسَيْنِ‌ عَنْ‌ مُحَمَّدِ بْنِ‌ إِسْمَاعِيلَ‌ عَنْ‌ صَالِحِ‌ بْنِ‌ عُقْبَةَ‌ عَنْ‌ أَبِي هَارُونَ‌ الْمَكْفُوفِ‌ ◾️قَالَ‌ : دَخَلْتُ‌ عَلَى أَبِي عَبْدِ اللَّهِ‌ عَلَيْهِ‌ السَّلاَمُ‌ فَقَالَ‌ لِي أَنْشِدْنِي فَأَنْشَدْتُهُ‌ فَقَالَ‌ لاَ كَمَا تُنْشِدُونَ‌ وَ كَمَا تَرْثِيهِ‌ عِنْدَ قَبْرِهِ‌ قَالَ‌ فَأَنْشَدْتُهُ‌ ◾️اُمْرُرْ عَلَى جَدَثِ‌ اَلْحُسَيْنِ‌ فَقُلْ‌ لِأَعْظُمِهِ‌ الزَّكِيَّةِ‌ ◾️ قَالَ‌ فَلَمَّا بَكَى أَمْسَكْتُ‌ أَنَا فَقَالَ‌ مُرَّ فَمَرَرْتُ‌ قَالَ‌ ثُمَّ‌ قَالَ‌ زِدْنِي زِدْنِي قَالَ‌ فَأَنْشَدْتُهُ‌ - ◾️يَا مَرْيَمُ‌ قُومِي فَانْدُبِي مَوْلاَكِ‌ وَ عَلَى اَلْحُسَيْنِ‌ فَأَسْعِدِي بِبُكَاكِ‌ ◾️قَالَ‌ فَبَكَى وَ تَهَايَجَ‌ النِّسَاءُ قَالَ‌ فَلَمَّا أَنْ‌ سَكَتْنَ‌ قَالَ‌ لِي يَا بَا هَارُونَ‌ مَنْ‌ أَنْشَدَ فِي اَلْحُسَيْنِ‌ عَلَيْهِ‌ السَّلاَمُ‌ فَأَبْكَى عَشَرَةً‌ فَلَهُ‌ اَلْجَنَّةُ‌ ثُمَّ‌ جَعَلَ‌ يَنْقُصُ‌ وَاحِداً وَاحِداً حَتَّى بَلَغَ‌ الْوَاحِدَ - فَقَالَ‌ مَنْ‌ أَنْشَدَ فِي اَلْحُسَيْنِ‌ فَأَبْكَى وَاحِداً فَلَهُ‌ اَلْجَنَّةُ‌ ثُمَّ‌ قَالَ‌ مَنْ‌ ذَكَرَهُ‌ فَبَكَى فَلَهُ‌ اَلْجَنَّةُ‌ . 📚کامل الزیارات (الباب الثالث و الثلاثون) (ع) 🌐المرسلات، از مقدمات تا اجتهاد https://eitaa.com/joinchat/912326691Cd7b7696c9b
روضه حضرت رقیه.mp3
4.43M
🎙| روضه حضرت رقیه (س) در بیان استاد 🎙استاد علی فرحانی 📚جلسه سخرانی. محرم 99 🌐المرسلات، از مقدمات تا اجتهاد https://eitaa.com/joinchat/912326691Cd7b7696c9b
22.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥| هیئت، کانون جهاد تبیین است/ حضرت صادق علیه السلام فرمودند «إن تلک المجالس أحبها»/ جهاد تبیین و روشنگری، یکی از مصادیق «فأحیوا أمرنا» 🎙مقام معظم رهبری 📚بیانات 3/11/1400 (ع) 🌐المرسلات، از مقدمات تا اجتهاد https://eitaa.com/joinchat/912326691Cd7b7696c9b
ولاء امامت غیر ولاء محبت و زعامت است_02.mp3
1.56M
🔊| ولاء امامت غیر از ولاء محبت و زعامت است! 🎙استاد علی فرحانی 📚تدریس انسداد کفایه الاصول. سال 1400. موسسه امام باقر علیه السلام 🌐المرسلات، از مقدمات تا اجتهاد https://eitaa.com/joinchat/912326691Cd7b7696c9b
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▫️مرو ای گدای‌مسکین تو در سرای‌مولا ▫️که‌علی همیشه می‌زد در خانه‌گدا را 🎙آیت الله جوادی آملی 🌐المرسلات، از مقدمات تا اجتهاد👇 https://eitaa.com/joinchat/912326691Cd7b7696c9b
💢 نظرات مخاطبین درباره کتاب «شرح الموجز فی اصول الفقه» 🟢 با توجه به استقبال گسترده عزیزان، این کتاب مجددا به چاپ رسید. 📌شما هم با المرسلات در ارتباط باشید @admin_morsalat 🌐المرسلات، از مقدمات تا اجتهاد https://eitaa.com/joinchat/912326691Cd7b7696c9b
⭕️ خرید کتاب شرح الموجز در قم 🔰مجتمع ناشران، طبقه همکف ، سمت چپ 🌐المرسلات، از مقدمات تا اجتهاد https://eitaa.com/joinchat/912326691Cd7b7696c9b
43.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔊| حیات انسان کامل در نظام معرفتی شیعه 🎙استاد علی فرحانی 📚گزیده جلسات فقه فرهنگ 🌐 دانلود کلیپ در آپارات👇 https://aparat.com/v/Dv1yn 🌐 آپارات| المرسلات👇 https://www.aparat.com/almorsalat @almorsalaat
. 📌الامامت و الهدایة/ الامام یهدی بامر ملکوتی 🎙علامه طباطبایی ◾️و الذي نجده في كلامه تعالى: أنه كلما تعرض لمعنى الإمامة تعرض معها للهداية تعرض التفسير، ◾️قال تعالى في قصص إبراهيم (ع): «وَ وَهَبْنا لَهُ‌ إِسْحاقَ‌ وَ يَعْقُوبَ‌ نافِلَةً‌ وَ كُلاًّ جَعَلْنا صالِحِينَ‌ وَ جَعَلْناهُمْ‌ أَئِمَّةً‌ يَهْدُونَ‌ بِأَمْرِنا» : الأنبياء-٧٣، و قال سبحانه: «وَ جَعَلْنا مِنْهُمْ‌ أَئِمَّةً‌ يَهْدُونَ‌ بِأَمْرِنا لَمّا صَبَرُوا وَ كانُوا بِآياتِنا يُوقِنُونَ‌» : السجدة - ٢٤، ◾️فوصفها بالهداية وصف تعريف، ثم قيدها بالأمر، فبين أن الإمامة ليست مطلق الهداية، بل هي الهداية التي تقع بأمر الله، ◾️و هذا الأمر هو الذي بين حقيقته في قوله: «إِنَّما أَمْرُهُ‌ إِذا أَرادَ شَيْئاً أَنْ‌ يَقُولَ‌ لَهُ‌ كُنْ‌ فَيَكُونُ‌، فَسُبْحانَ‌ الَّذِي بِيَدِهِ‌ مَلَكُوتُ‌ كُلِّ‌ شَيْ‌ءٍ» : يس-٨٣، و قوله: «وَ ما أَمْرُنا إِلاّ واحِدَةٌ‌ كَلَمْحٍ‌ بِالْبَصَرِ» : القمر-٥٠، ◾️و سنبين في الآيتين أن الأمر الإلهي و هو الذي تسميه الآية المذكورة بالملكوت وجه آخر للخلق، يواجهون به الله سبحانه، طاهر مطهر من قيود الزمان و المكان خال من التغير و التبدل و هو المراد بكلمة كُنْ‌ الذي ليس إلا وجود الشيء العيني، و هو قبال الخلق الذي هو وجه آخر من وجهي الأشياء، فيه التغير و التدريج و الانطباق على قوانين الحركة و الزمان، و ليكن هذا عندك على إجماله حتى يأتيك تفصيله إن شاء الله العزيز ◾️و بالجملة فالإمام هاد يهدي بأمر ملكوتي يصاحبه، فالإمامة بحسب الباطن نحو ولاية للناس في أعمالهم، و هدايتها إيصالها إياهم إلى المطلوب بأمر الله دون مجرد إراءة الطريق الذي هو شأن النبي و الرسول و كل مؤمن يهدي إلى الله سبحانه بالنصح و الموعظة الحسنة، قال تعالى: «وَ ما أَرْسَلْنا مِنْ‌ رَسُولٍ‌ إِلاّ بِلِسانِ‌ قَوْمِهِ‌ لِيُبَيِّنَ‌ لَهُمْ‌ فَيُضِلُّ‌ اللّهُ‌ مَنْ‌ يَشاءُ» وَ يَهْدِي مَنْ‌ يَشاءُ» : إبراهيم-٤ 📚المیزان. جلد اول. ص 272 🌐المرسلات، از مقدمات تا اجتهاد https://eitaa.com/joinchat/912326691Cd7b7696c9b
25.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔊| اصلا حسین(ع)، جنس غمش فرق میکند/ میخواستم آب دریا با نام أباعبدالله، متبرک شود/ یکی از ارکان مراقبه اهل وعظ، تبرک جستن به منبر أباعبد الله است/گریه بر سید الشهداء، حتی در بدترین شرائط انسان را به معنای واقعی کلمه پاک میکند 🎙استاد علی فرحانی 📌ایام محرم حسینی و سوگواری سیدالشهداء را تسلیت عرض میکنیم 🌐المرسلات، از مقدمات تا اجتهاد👇 https://eitaa.com/joinchat/912326691Cd7b7696c9b
حیث کثرت بینی و وحدت بینی در بیانات سید الشهداء( بدایه. جلسه 34)_01.mp3
1.05M
🔊| نگاه کثرت بین و وحدت بین در کلمات سیدالشهداء 🎙استاد علی فرحانی 📚گزیده تدریس بدایه الحکمه. سال 1390 🌐المرسلات، از مقدمات تا اجتهاد https://eitaa.com/joinchat/912326691Cd7b7696c9b
📌اباالفضل العباس ع كعبة أولياء ❇️عنایت حضرت عباس ع، به آیت الله قاضی (ره) ▪️حضرت أباالفضل العباس عليه السلام را شاگردان ايشان، كعبة أولياء ميگفتند. توضيح آنكه: مرحوم قاضي پس از سير مدارج و معارج و التزام به سلوك و مجاهدة نفس و واردات قلبيه و كشف بعضي از حجابهاي نوراني، چندين سال گذشته بود و هنوز وحدت حضرت حقّ تعالي تجلّي ننموده و يگانگي و توحيد وي در همة عوالم در پس پردة خفا باقي بود، و مرحوم قاضي به هر عملي كه متوسل ميشد اين حجاب گشوده نميشد. تا هنگامي كه ايشان از نجف به كربلا براي زيارت تشرّف پيدا كرده و پس از عبور از خيابان عباسيه (خيابان شمالي صحن مطهر) و عبور از در صحن، در آن دالاني كه ميان درِ صحن و خود صحن است و نسبةً قدري طويل است شخص ديوانه اي با ايشان ميگويد: أبوالفضل كعبة أولياء است . ▪️مرحوم قاضي همين كه وارد رواق مطهر ميشود در وقت دخول در حرم، حال توحيد به او دست ميدهد و تا ده دقيقه باقي ميماند؛ و سپس كه به حرم حضرت سيدالشّهداء عليه السلام مشرّف ميگردد در حاليكه دستهاي خود را به ضريح مقدس گذاشته بود، آن حال قدري قويتر دست ميدهد و مدت يك ساعت باقي ميماند؛ ديگر از آن به بعد مرتّباً و متناوباً و سپس متوالياً حالت توحيد براي ايشان بوده است. 📚علامه طهرانی (ره)، مطلع انوار ج2ص64 🌐المرسلات، از مقدمات تا اجتهاد https://eitaa.com/joinchat/912326691Cd7b7696c9b