eitaa logo
این عماریون
336 دنبال‌کننده
219هزار عکس
58.5هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
هرچه تبر زدی مرا، زخم نشد جوانه شد 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 بيانات مقام معظم رهبری: «جهاد تبیین در برابر محتوای دروغ»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اطلاعیه مهم سازمان اطلاعات سپاه مبنی بر تماس‌های مشکوک برای دعوت به اغتشاشات و تخریب اموال عمومی از سمت سازمان تروریستی منافقین در صورت مشاهده موضوع فوق به شماره تماس ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه (۱۱۴) اطلاع رسانی شود
آوردیم برا مصیح علینژاد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دستگیری اغتشاشگر مرتبط با سرویس های جاسوسی توسط سازمان اطلاعات سپاه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تداوم دیدارهای نماینده رهبر انقلاب در سیستان و بلوچستان حجت‌الاسلام‌ حاج علی اکبری: 🔹امروز جلسه فوق العاده‌ای در سیستان و بلوچستان داشتیم که بسیار جذاب بود. بزرگان طوایف گوناگون از سراسر استان آمدند و از نخبگان مرکز استان هم حضور داشتند. 🔹این سفر ادامه دارد و احتمالا به برخی از شهرهای استان هم سفر خواهیم کرد. 🔹با علمای محترم اهل سنت نیز جلسه مستقلی داشتیم. مطالب عزیزان را شنیدیم. نقطه‌نظراتشان را دریافت کردیم. یکی از دلایل اصلی سفر ما شنیدن دیدگاه‌های مختلف مسئولان، بزرگان، نخبگان و جوانان استان بود.
🔴 دستگیری عاملان پرتاب کوکتل مولوتف به یکی از مساجد اصفهان 🔺 مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ۲ آشوبگر که در اغتشاشات اخیر اقدام به پرتاب کوکتل مولوتف به داخل محوطه یک مسجد و پایگاه بسیج در شهر اصفهان کرده بودند که با اقدام به موقع خادم مسجد و اهالی محل، آتش ایجاد شده مهار شد و اقدام خرابکارانه آن‌ها ناکام ماند. پس از این اقدام بلافاصله تیمی از افسران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان به موضوع رسیدگی و مخفیگاه این افراد را شناسایی و آن‌ها را دستگیر کردند.
پیشنهاد ورود نام سپاه به لیست سازمان های تروریستی از سوی آلمان 🔹امید نوری‌پور، رئیس ایرانی‌تبار حزب سبزهای آلمان تصریح کرد، اتحادیه اروپا باید سپاه پاسداران را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار دهد. ✍امید نوری‌پور ایرانی ایران ستیزی است که سابقا در مقاله‌ای در رابطه با فیلم ۳۰۰ در مجله اشپیگل به جای دفاع از تاریخ ایرانو در مقابل توهین آشکار به تاریخ و تمدن، از ایرانیان انتقاد کرده بود و نوشه بود : امروزه در ایران تئوری توطئه غوغا می‌کند و ایرانیان بر این عقیده اند که نیروهایی در دنیا در این فیلم سرمایه‌گذاری کرده‌اند تا نام ایران را ننگین کنند.!
♦️بیانیه سپاه پاسداران؛ حملات‌مان را پس از هشدارهای مکرر انجام دادیم / مسئولان اقلیم شمال‌عراق نسبت به تعهدات خود در قبال ایران عمل کنند 🔹روابط عمومی کل سپاه: یگان های عملیاتی قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه این عملیات را پس از هشدار های مجدد در جلسات دیپلماسی و امنیتی مشترک اخیر مبنی بر تعطیلی اردوگاه‌ها ، خلع سلاح و اخراج گروهک ها از منطقه و تاکید بر عدم بر هم خوردن امنیت و آرامش مردم شمال عراق و متاسفانه عدم مشاهده اقدام عملی و عینی موثر از طرف مقابل ، آغاز کرده اند. 🔹خلع سلاح و برچیدن بساط تروریست ها از تعطیلی مقرها تا اقدام اطمینان‌بخش مقامات اقلیم نسبت به دور سازی تروریست‌های مزدور و جنایتکار از منطقه خواسته مشروع، قانونی و قطعی نیروهای مسلح و ملت عزیز ایران بوده و انتظار است مقامات اقلیم شمال عراق با اقدامات عملی خود، ثبات و امنیت پایدار منطقه را مورد صیانت و پشتیبانی قرار دهند.
ادامه حملات سپاه تا خلع سلاح گروه‌های تروریستی فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع): 🔹پس از دور اول حملات تعدادی از مسئولان اقلیم و دولت مرکزی عراق به ایران آمدند و جلساتی با وزیر خارجه برگزار کردند. آن‌ها زمان خواستند تا خواسته‌های جمهوری اسلامی را عملی کنند، اما اقدامی صورت نگرفت. 🔹تا زمانی که دولت مرکزی عراق و اقلیم خواسته‌های جمهوری اسلامی ایران را اجرایی نکند؛ یعنی گروهک‌های تجزیه‌طلب و تروریست را خلع سلاح نکند، حملات خود را ادامه خواهیم داد. 🔹در عملیات امروز مقرهایی را هدف قرار دادیم که در جوار جمعیت نبود و در عملیات ربیع برخی جاها مورد اصابت قرار گرفته بود که تروریست‌ها مجدداً در آن‌ها مستقر شده بودند و با موشک و پهپادهای انتحاری و رزمی هدف قرار دادیم. همچنین، مقرهای حاشیه مرز را هم با توپخانه هدف قرار دادیم. 🔹منطقه‌ای به نام بکرجو در سلیمانیه یکی از مناطقی‌ست که پس از اینکه ما مقررهای آن‌ها را منهدم کردیم در این منطقه مستقر شدند. اینجا منطقه‌ای‌ست که جمعیت عادی هم در آن حضور دارند. مردم بکرجو باید این تروریست‌ها را طرد کنند تا امنیتشان برقرار شود.
🔅 عليه السلام: ✍️ الإمام الصادق عليه السلام ـ فی قَولِهِ تعالى: «وَبِالْوَ لِدَيْنِ إِحْسَنًا»-: الإحسانُ أن تُحسِنَ صُحبَتَهُما، وألاّ تُكَلِّفَهُما أن يَسألاكَ شَيئا مِمّا يَحتاجانِ إلَيهِ وإن كانا مُستَغنِيَينِ 💠 امام صادق عليه السلام درباره اين سخن خداوند متعال كه فرموده: «و نيكى كردن به پدر و مادر»: نيكى كردن، اين است كه با آنان خوب همراهى كنى و اين كه آنان را به زحمت نيندازى كه چيزى از نيازهايشان را از تو بخواهند، هر چند توانگر باشند 📚 الكافی،جلد ۲، صفحه ۱۵۷
♦️‌ جمهوری اسلامی ایران قوی است چون ...
امام صادق علیه السلام فرمودند: از این دعا دست برندار، ۳ بار در صبح و ۳ بار در شب آن را بخوان. ✨ اَللَّهُمَّ ٱجْعَلْني فِي دِرْعِکَ الْحَصینَةِ اَلَّتِي تَجْعَلُ فیِها مَنْ تُرید ✨ خداوندا! من را در آن پوششی که از هر بلا و آفتی حفظ می کند و هر کسی را که بخواهی در آن قرار می دهی، قرار بده.
به زودی... ان شاءالله..
در مجلسی که احساس می‌کرد احتمال وجود دارد شرکت نمی‌کرد. مثلاً به خانه‌ای که در آن بود نمی‌رفت. یا غالباً به نمی‌رفت و فامیل هم فهمیده بودند که نباید به او کارت دعوت به عروسی بدهند! 🍃🌷🍃 یا در مجلسی که می‌شد، به فراخور طرف ، سعی می‌کرد بحث را عوض کند یا و راست درخواست می‌کرد را کنار بگذارند. 🍃🌷🍃 برادرم تعریف می‌کنند که گاهی همراه به گمنام💔 روستای‌مان می‌رفتند و در آنجا برادرم برای آنها همام مولا علی(ع)🌷 را تفسیر می‌کرد. 🍃🌷🍃 تعریف می‌کرد عصر روز 13 1395#، دشمن حمله می‌کند. حرم هم برای اینکه حمله دشمن را پس بزنند، تصمیم می‌گیرند از جناحین به آنها تک بزنند. 🍃🌷🍃 از می‌خواهد در بماند و خودشان می‌روند. اما بعد خودش را به ایشان . می‌گفت من کلاش را گرفتم و با آن یکی از تروریست‌ها که به شدت به‌سمت‌مان تیراندازی می کرد را زدم. 🍃🌷🍃
در همان هم خواب دیده بود (ص)🌷 را به او نشان می‌دهد و   به ایشان . 🍃🌷🍃 گرامی اسلام در عالم رؤیا به داده بود که این متعلق به تو است. بعد از بازگشت از ، خودش را در میان جا داد. 🍃🌷🍃 من هم سه دختر دارم. خوب درک می‌کنم وقتی می‌رفت، با وجود فرزند و نیم قدش چه کشید. واقعاً هم کار که بهترین داشته‌های دنیا، یعنی را و . 😔 🍃🌷🍃 اما امثال خوب می‌دانند این تعلقات و داشته‌های دنیایی را با چه چیزی عوض می‌کنند و به خاطر چه می‌گذارند و می‌روند. 🍃🌷🍃 10 تمام زیر حیدری فسائی که در قم تدریس می‌کنند، به پرداخته بود. 🍃🌷🍃 حیدری بعد از به ما گفتند هر وقت تماس می‌گرفت تا را دریافت کند یا از ارائه دهد، می‌دیدم او 500# قدم از که داشتم رفته است. 🍃🌷🍃