eitaa logo
اعراف
87 دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
309 ویدیو
19 فایل
وَبَيْنَهُمَا حِجَابٌ ۚ وَعَلَى الْأَعْرَافِ رِجَالٌ يَعْرِفُونَ كُلًّا بِسِيمَاهُمْ ۚ (اعراف/۴۶) لینک کانال‌های آرشیویِ بذل خون،متفکر غریب و میراث: @miras_68 @bazl_61 / @gharib_58 این کانال هم تولیدی و هم توزیعی است! @aliasgari1378
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خاله! تیر زدن تو سر مامان، خاله مامان مرده، اما کی میاد پیش من!؟ ⭕️ قصه پر غصه مجروحیت آرتین و شهادت پدر و مادرش از زبان خاله‌اش @araf11
⭕️ چه کسی معترضین را به خیابان می‌کشاند؟! 🔹 این روزها رفتار رادیکال برخی از در ایران، بعضی‌ها را دچار بُهت و حیرت می‌کند. اما تعجبی ندارد؛ همه‌ی این رفتارها طبیعیست! طبیعت این است! 🔸 در نئولیبرالیسم میدان‌دار است، و هم قاعده بازی و شرط حیات در این بازار است! 🔹 اگر می‌بینید برای بوسیدن و رقصیدن و بغل کردن می‌خواند، یا برای همسفره شدن با جنس مخالف در دانشگاه حالت جنگی می‌گیرد، او دارد طبق قاعده بازار عمل می‌کند! ♦️ دکتر یوسفعلی اباذری استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران توضیح می‌دهد که چطور میل به آزادی جنسی هم رقابتی می‌شود. 🔸 او می‌گوید ، لذت‌جویی و جزئی از شخصیت و لازمه‌ی انسان نئولیبرال است برای اینکه در رقابت کم نیاورد! 🔹 حالا آزادی جنسی هم یکی از این عرصه‌های رقابت برای انسان نئولیبرال است. به‌خاطر همین یک روز دغدغه‌اش حضور زنان در ورزشگاه است، روز دیگر آزادی پوشش می‌خواهد؛ و روزی دیگر آغوش رایگان می‌دهد. 🔸 سوژه نئولیبرال حتی را عرصه رقابت می‌بیند و سعی می‌کند با قدرت رسانه مطالبات اصلی معترضین را به نفع خودش تحریف کند. 🔹 او در این رقابت نه تنها نسبت به آرمان‌های اجتماعی مثل مبارزه با حساسیتی ندارد که حتی دغدغه استقلال وطن هم ندارد و به طور کاملاً طبیعی از بیگانه مطالبه و جنگ علیه کشورش می‌کند. 🔸 و اگر از گریزان است چون پرسشی ندارد که دنبال پاسخ باشد. آرمان‌‌ش لذت‌جویی و منفعت‌طلبی‌ فردی است و این آرمان‌ها اساساً قابل گفت‌وگو نیستند. در بهترین حالت، مذاکره می‌کند برای تحقق آرمان‌هایش. 🔹 با این همه او فقط یک سوژه است. بخش عمده‌ای از این سوژه مخلوق و محصول سیاست‌های نئولیبرالی در کشور است. وقتی عرصه‌های مختلف حکمرانی‌ از اقتصاد گرفته تا آموزش و سلامت تقدیم ایده‌های نئولیبرالی شود، می‌توان انتظاری جز خلق انسان نئولیبرال داشت؟! آن‌گاه اوست که تو را مجبور می‌‌کند در فرهنگ و سیاست‌خارجی هم در زمین نئولیبرالیسم بازی کنی! و گرنه در اقتصاد و معیشت و امنیتت دچار بحران می‌شوی! 🔸 تا حکمرانی را از دست نئولیبرالیسم آزاد نکنی او همین‌طور پیش می‌آید و تو باز می‌رسی بر سر دو راهی. و این‌بار معیشت و امنیتت را به آزادی جنسی می‌خواهد گره بزند. 🔺 پ.ن: همان‌طور که مشخص است منظورمان همه معترضین نیست، بلکه صحبت از کسانی‌ست که به نوع رفتارها و شعارهایشان اشاره شد. @voinews @araf11
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 صحبت‌های کمتر شنیده شده از شهید بهشتی (ره) درمورد و پاسخ به شبهه اجبار در دین آیا این جملات از شهید مظلوم هم منتشر میشود؟ @araf11
عزیزان رسما با بی بند و باری تحمیل شده و عادی در سطح شهر مواجهیم. در تهران بیش از شهر های دیگر! نمیخواهم شروع کنم گله کنم که این نتیجه ی چیست، اما اگر بنا باشد کاری بکنیم باید الان انجام دهیم. بی تفاوت گذشتن از کشف حجاب ها از سوی دختران در شهر، یعنی انفعال جامعه ی انقلابی و مذهبی بدون حتی یک واکنش. معطل چه هستیم؟ آیا فکر میکنید قوه قضائیه و یا سپاه باید جلوی کشف حجاب هارا بگیرد؟ اینان به گمان خود کشف حجاب میکنند که بگویند ما انقلاب کردیم و پیروز شدیم و پیروزیمان بیشتر هم خواهد شد. خطابم با خواهران با حیا و انقلابی جامعه است. کوتاه نیایید و با همان قدرتی که در تظاهرات شرکت میکنید در جامعه حاضر شوید و چهره ی شهر را عوض کنید. نبض شهر را در دست بگیرید. گروه گروه شوید. کار گروهی سفارش اسلام است. علی الخصوص وقتی برای اصلاح رهسپار میدان شويد. اعراف رسما از عزیزانی که برای احیای امر حجاب و از بین بردن انفعال فعالیت میکنند حمایت میکند و در نشرشان اقدام خواهد کرد. یاعلی @araf11
دوستان در نشر پیام کمک کنند.
تمامی اسناد لانه ی جاسوسی برای مطالعه
با اونهایی که هشتک اعدام نکنید می زنند کاری ندارم. اینها بدونن یا ندونن منظورشون هشتک جنایت تکرار بشه است. آرمانها رو دونه دونه سلاخی کنید. داعشجو ها رو آزاد بگذارید فحش بدن و امثالهم. اما مخاطبم شمایید. شما که کلا فقط بلدید از مسوولین مطالبه کنید که بگیرند و ببندند و اعدام کنند. من از این جمله درست شما میترسم. از اینکه نکنه فکر میکنید امنیت با سخت گیری های انتظامی و امنیتی بر میگرده. عمو! برادر! رفیق! آرمان رو گوشه خیابون کشتن. گوشه خیابون دوره اش کردن. جلوی چشم یه عده بی تفاوت. حرفهای منوتو و روایت آمریکایی مزدورهاشو کی داره باور میکنه؟ کرج رو جلوی چشم بی تفاوت کی به آتش کشیدن. اون بی خیالها اون بی تفاوتها اون کسایی که جلوی هشتک کارخودشونه خفه خون گرفتن اون احمقهایی که عکس کشته های ساختگی بی بی سی رو کنار کشته های مظلوم شاهچراغ گذاشتن، اون احمقهایی که دنبال سلبریتی های نمک به حروم و نادون دویدند و سکوت کردن، اون نانجیبهایی که ریخت شدن خون مظلوم عادی شده براشون و دارن زندگیشونو میکنن اون آدمهای تماشاچی که کتک خوردن آخوند و بسیجی رو میبینن و رد میشن ، برهنه شدن لشکر دخترهای جهادنکاحی دشمن رو با آغوشهای باز میبینن و عبور میکنن، سر چهار راه به بوق زدن نادانها میخندن، اونها امنیت رو گرفتن عزیزم! جهالت رو با تبیین میشه اعدام کرد. جهالت زمین بازی میده به اراذل. تو که تو این چهل روز هنوز نه کانالی راه انداختی نه طرحی برای تبیین داری نه فکری کردی که مسوولیتی گردنته، با تو ام! هی صدا کلفت نکن بگو اعدام اعدام، پاشو! پاشو ! منتظر فلان مرجع و فلان مجتهد و فلان مسوول و کی و کی نباش. من و تو باید کاری کنیم. اراذل و اوباش توی زمین بازی که ما با سکوتمون درست میکنیم بازی میکنن. پاشید جمع کنید این بی خیالی جاهلانه و بی بی سی زده جماعتی از مردم رو. پاشید برید سراغ دوست و آشنا و فامیل، حرف بزنید. حرف بزنید بدون دعوا. بدون سر و صدا. فقط ساکت نشید. اینطوری کل این ناامنی اعدام میشه. باز هم خود دانید @ali_mahdiyan @araf11
🔴خیانت راهبردی در جنگ اراده ها برخی شبکه ها و رسانه های انقلابی چنان با شوق و ذوق و افتخار عکس زن هنجار شکن بی حجاب در تجمع ۱۳ آبان را منتشر می‌کنند که انگار دستاوردی برای نظام حاصل شده است... نخیر بزرگواران این یک شکست است که در میان جمعیت انبوه مومنین یک زن هنجار شکن بتواند اینگونه گستاخانه قانون شریعت و مملکت را زیر پا بگذارد و همه ساکت و تماشاگر باشند. ما را دارند مثل مسخ شدگانی می‌کنند که در اوج کثرت و قدرت هستیم اما ناتوان و منفعل در مقابل جسارت ها و توهین ها به ارزش‌ها و هنجارها و مقدساتمان هستیم. فتنه اخیر مصداق جنگ اراده هاست. اقلیتی هنجارشکن ،فحاش ،داعشی صفت با کمک امپریالیسم رسانه ای بدنبال تحمیل اراده خود بر اکثریتی مومن و انقلابی هستند. تا اینجای کار موفق شده اند حریم حجاب را بشکنند و کوچه خیابان را آلوده زنان و دختران بی‌حجاب کنند. و ما را با آروغهای شبهه روشنفکری خوشحال می‌کنند که تحمل مخالف را داریم و.... @araf11
اگر بنا است از این به بعد کسی وارد خیابان شود، این عاشقان انقلاب و عاشقان دین اند. اگر بناست در شهر غوغا شود باید توسط افعال آتش به اختیارانه ی ما صورت گیرد. هوای شهر را عوض کنید. هوای شهرتان را زهرایی کنید. به مراکز خرید بروید ولو اینکه خرید نکنید. به کافی شاپ ها بروید. به هر جا که نشانه ی امپریالیسم در آنجا وجود دارد، بروید و حاکمیتش را در هم شکنید. باآنان که غافلانه آب در آسیاب دشمن میریزند ولی دلشان با ما است رفیق شوید. مهربانانه رفتار کنید به خدا سکوت و انفعال ما باعث رقم خوردن خیلی از اتفافات است. @araf11
🌀 موانع تبیین 📝 حقیقت میدان 🖋 حسین شایسته؛ استاد دانشگاه تهران 🔸 مشاهدات این چند وقت خود در باب موانع تببین واقعیت برای آن دست از مخاطبین معترضی که قابل گفتگو بودند را در چند نکته خلاصه عرض می‌کنم: 1⃣ عمده‌ترین آسیب این جماعت این است که به منبع اطلاعات و آماری که ما ارائه می‌دهیم به شدت بی‌اعتماد هستند. اما در مقابل به منابع مورد استناد خود اعتماد بدون پشتوانه و حتی فاقد دلیل دارند. چند بار از زبان چند نفرشان برای اثبات اتقان منبع شنیدم که: "وقتی چند منبع رسانه‌ای (بدون توجه به ماهیت آن) یک موضوع را با یک محتوا بیان می‌کنند، پس معلوم می‌شود که آن موضوع حقیقت دارد" سپس خبر تجاوز پلیس به دختران دستگیرشده و کشتن آنها را مثال زدند. به نظرم در این مقوله نباید ابتدا به صورت اثباتی وارد بیان مسائل شد؛ چراکه اشتراک وثاقت وجود ندارد. بلکه در گام اول با هر لطایف الحیلی باید تمام تلاش صورت گیرد تا مخاطب در وثوق منابعش تردید کرده، به شک بیفتد. 2⃣ اکثریت قریب به اتفاق ایشان فاقد کوچکترین شناخت از جریانات و گروهکهایی هستند که با ایشان در یک جبهه قرار دارند! زمانی که یک سری اطلاعات سطحی و دم دستی از کوموله برایشان می‌گفتم با چشمان از حدقه درآمده و حاکی از سؤال واکنش نشان می‌دادند!! نام بهائیت را اصلا نشنیده‌اند. هیچ چیزی از مجاهدین خلق نمی‌دانند. باور کنید وقتی نقشه تجزیه ایران به شش منطقه را پای تخته کشیدم با کمال تعجب برایشان تازگی داشت؛ حتی از این قضیه اظهار نفرت کردند. 3⃣ در ذهن آنها هیچ‌گونه تفکیکی بین افعال متدینین و محتوای متن دین وجود ندارد؛ زیرا اصولا شناخت بسیار ناچیزی از منابع دینی و محتوای آن دارند. اما هر آنچه در جامعه دیده‌اند از آن به صورتی سطحی تلقی دین می‌کنند؛ خصوصا کاستی‌های مدیریتی در حاکمیت را. لذا ذهنشان پر از تناقض و تعارض است و به هر دری می‌کوبند تا آن را فریاد بزنند. 4⃣ به شدت نیازمند روی گشاده در تبیین و برخورد هستند. این مقوله چه به خاطر حجم تبلیغ رسانه‌ها باشد یا تجربه برخورد شخصی بد، متأسفانه چهره نیروهای مدافع انقلاب، در نگاه اکثر ایشان چهره خشن و بی‌منطق و غیرقابل گفتگویی است. برایم عجیب بود پس از پایان بحث، یکی از آنها با سن تقریبا ۲۰ سال به من گفت شما خیلی مهربانید. 5⃣ به دلیل تأثیرپذیری جمعی ایشان از رسانه‌ها، در ذهنشان به طور ناخودآگاه هم‌رأی و پشتیبان یکدیگر هستند. یعنی یک نفرشان مطلبی می‌گوید و بقیه ناخودآگاه و بدون فکر تأیید و تصدیق می‌کنند. اگر شما با استدلال، برخی از ایشان را در دیگاهشان مردد کنید و این پشتیبانی جمعی را بشکنید به طرز جالبی دیگران هم لااقل بر موضع خود اصرار مکرر نمی‌کنند؛ ولو در ظاهر باشد. 6⃣ در آینده موارد دیگری را بیان خواهم کرد... ✅ روی صحبتم را به نهادهای تبلیغی و مبلغین مسجددار برمی‌گردانم و درگوشی نجوا می‌کنم: هنوز دیر نشده است! مسجدها را فعال کنید. هیچ پایگاهی مثل مسجد نمی‌تواند سنگر تبیین و مرکز جذب این نسلهای مظلوم و یتیم باشد. حال خود دانید... @Manahejj @araf11
«بَلْ نَقْذِفُ بِالْحَقِّ عَلَى الْبَاطِلِ فَيَدْمَغُهُ فَإِذَا هُوَ زَاهِقٌ...» (انبیاء/۱۸) باید با باطل، با دشمنان خدا و رسولش، با دشمنان اسلام برخورد سخت و قاطع کرد. "قذف" یعنی پرتاب کردن. حق را پرتاب کن، یعنی حق را چنان بردار و در سر باطل بزن، آنچنان بر سر باطل بکوب که باطل "فَیَدْمَغُهُ" ، دمغ شود؛ محو شود و از بین برود. باید باطل را آن گونه بکوبی که حق تقویت شود و باطل دیگر تغذیه نکند و حق را آن گونه مطرح کنی که باطل ها سر برندارند و خوراک مطبوعاتی و تبلیغاتی برای خود جمع نکنند. @srdrgm