#خبرنامه | #اختصاصی
🗞 هشتگ، اعدام بکنید!
📌 «به گزارش خبری mail online دیلی میل مردی که به قتل و تجاوز جنسی به یک دختر نوجوان و یک زن دیگر در حملات جداگانه فلوریدا جنوبی در سال 1984 محکوم شده بود، قرار است ماه آینده بر اساس حکم اعدامی که روز سه شنبه توسط فرماندار جمهوریخواه "ران دیسانتیس" امضا شد، اعدام شود. این چهارمین اعدام برنامهریزی شده در فلوریدا در سال جاری پس از وقفهای است که به سال 2019 بازمی گردد. "دونالد دیلبک" در ماه فوریه و "لوئیس برنارد گسکین" در آوریل اعدام شدند.»
🔹 تجاوز و قتل در جوامع متمدن بشری عملی مذموم است و حکم اعدام نیز برای ارتکاب این دو فعل قبیح، اتفاق عجیبی نیست. همانگونه که در خبر اشاره شد برخی از ایالتهای آمریکا در این راستا حکم اعدام را به عنوان مجازات برای مجرم صادر نمودند!
🔸 متاسفانه در کشورمان چندسالی است تراژدی هشتگی_سلبریتی در مواجهه با حکم اعدام برای مرتکبین قتل عمد که منطبق با قوانین شرع مقدس اسلام و درخواست اولیاء دم صادر شده بود، در جریان است! نمونهای از این فشارها در ماجرای «آرمان عبدالعالی» قاتل «غزاله شکور» مشهود است. دختری که پدر و مادرش به مدد برخی از سلبریتیهای مشهور، تحت فشارهای شدید رسانهای این سلبریتیها قرار گرفتند و چندین نوبت اجرای حکم اعدام آرمان به تعویق افتاد. این موج رسانهای به اسم بخشیدن جان به آرمان عبدالعالی، جان پدر و مادر غزاله را بارها گرفت. پای سازمان عفو بینالملل به میان آمد که خواستار لغو حکم اعدام شدند، حکمی که حق اولیاء دم بود.
🔹 آیا سازمان عفو بینالملل، سلبریتیهای آمریکایی و هشتگهای مجازیشان به خانوادهی زنان و دختران مقتول در جهت گذشت از حکم اعدام قاتل دخترشان فشار آوردند؟!
🔸 حکم اعدام اگرچه در ظاهر ناخوشایند است اما بازدارنده از وقوع قتلهای بیشتر احتمالی در آینده میباشد، از این رو در توضیح این حکم در آیه ۱۷۹ سوره بقره قصاص مایهی حیات بشریت عنوان شده است. سوال اینجاست چرا آنانکه از زن، زندگی، آزادی میگویند و خواستار اعاده آزادی زن هستند برای حق حیات او آزادی بی اضطراب قاتل احتمالی را قائل نیستند؟! چرا زنان اوپوزیسیونی که تحت مارک جعلی فمینیست اهداف سیاسی خود را دنبال میکنند و از نابرابری دیه زن و مرد در اسلام نطق مینمودند، در حمایت از خانوادهی غزاله از حق اعدام قاتل دخترشان که اسلام این حق را به آنان داده بود، از تک خط حمایت دریغ نموده بودند؟!!
🔻 پایگاه تحلیلی تخصصی عصر زنان
🌐|@asrezanan_ir|
#پرونده_ویژه |#یادداشت
🔶 تاثیر سلبریتیها بر حجاب و نوع پوشش مخاطبان
#پرونده_تاثیر_سلبریتیسم
✍🏼 | مهدی جبرائیلی تبریزی
#بخش_اول
♦️ مقدمه
🔸سلبریتی شکل مدرنشده شهرت است که در غرب و در نتیجهی برخی تغییرات و تحولات تکنولوژیکی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ظهور یافته است؛ و با ظهور رسانههای جمعی، به یکی از ویژگیهای بنیادین مدرنیته تبدیل شده است و با ظهور رسانههای جدید و به ویژه شبکههای اجتماعی، رنگ و بویی جدید به خود گرفته و دلالت های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و حتی اجتماعی جدیدی یافته است.
🔹اما فرهنگ سلبریتی در ایران نه به عنوان برونداد طبیعی تغییرات و تحولات تکنولوژیکی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی بلکه به عنوان یک پدیده فرهنگی وارداتی، به موازات تجربه مدرنیته و ورود تکنولوژیهای ارتباطی از غرب در دهۀ40 شمسی، وارد ایران شده و تحت تأثیر عوامل اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، شکل ویژهای به خود گرفته است.
🔸برخلاف جامعه غربی، فرهنگ سلبریتی و ارزشهای بنیادین آن نظیر فردمحوری، لذتگرایی، سکسگرایی، مصرفگرایی و دینگریزی، اساساً با ارزشها و هنجارهای جامعه ایران در تناقض قرار داشته است.
امروزه سلبریتیها به نوعی مَراجع اجتماعی هستند و برای گروههای اجتماعی مرجعیت اقتدار دارند. بنابراین، چون مرجعیت اجتماعی دارند، حرف، کنش و پیامشان اثرگذار است. سلبریتیها به مثابة محصول رسانهها، نقشی تأثیرگذار در جوامع و فرهنگ رسانهای شدهی امروز ایفا میکنند. از سوی دیگر، به مدد افزایش نفوذ رسانههای جدید در میان مخاطبان، سلبریتیها به ابزارهای ارتباطی بی واسطه دست یافتهاند که با ترویج هرچه بیشتر فرهنگ شُهرگی میتوانند بر نگرش کاربران و نحوهی مواجههی آنها با موضوعات مختلف زندگی روزمره تأثیر بگذارند. چنین دامنهی نفوذی نشان از این امر دارد که «این فرهنگ می تواند تفکرات، رفتارها، سبک، مرام و منش ما را تحت تأثیر قرار دهد و این تأثیرها، نه تنها بر زندگی طرفداران سلبریتیها، بلکه بر عموم مردم نیز قابل مشاهده است[۱].
🔹مرکز پژوهشهای مجلس در سال ۹۷ سلبریتیها را از جمله «گروههای مرجع در تشدید بیحجابی» نام برده که «الگوبرداری از سبک زندگی و پوشش آنها اثرگذار» است.
آنتونی الیوت در پژوهشی به موضوع تأثیرات سلبریتی در حوزهی مد و مهمترین بُعد آن یعنی بدن، پرداخته است. الیوت با استفاده از نظریات هورتون و هول (Horton & Whol) در حوزهی تعاملات فرااجتماعی به این نتیجه رسیده است که فرهنگهای عامهپسند و رسانهای، امروزه تمرکز خود را از شخصیت سلبریتیها، به سمت بدن آنها تغییر دادهاند و بدن سلبریتیها به نماد و جایگاه اصلی شهرت تبدیل شده است [۲]
از طرف دیگر طبق برخی پژوهشها «با افزایش گرایش به سلبریتیها، گرایش به مذهب هم در بین مردان و هم در بین زنان کاهش مییابد».
♦️علل گرایش شهروندان به پیگیری سلبریتیها
🔸علل گرایش شهروندان به پیگیری سلبریتیها جذابیت سلبریتی در دو حوزهی ظاهر و سبک زندگی بوده است. شیوه و سبک زندگی مدرن سلبریتی و ظاهر آنها برای جوان امروز جذابیت ایجاد میکند. آنها تلاش دارند با الگوگیری از شُهرگان، بخشی از رویاهای برآورده نشده.ی خود را محقق سازند. این نکته در فهم جامعهی در حال گذار ایرانی اهمیت زیادی دارد.
♦️ ادامه دارد...
_______________
۱. Cashmore, E 2006. Celebrity/Culture. New York: Routledge :6
۲. Elliott, Anthony.2010. “I Want to Look Like That: Cosmetic Surgery and Celebrity Culture”, Cultural Sociology 5(4).
🔻 پایگاه تحلیلی تخصصی عصر زنان
🌐|@asrezanan_ir|
#گزارش | #بازنشر
♦️ گزارش دکتر زینب تاجیک از درس تفسیر فلسفه حجاب استاد یزدانپناه در خبرگزاری رسمی حوزه
🖇 اینجا بخوانید
✅ فایلهای صوتی درس «فلسفه حجاب در آیات قرآن» (در ۲۰جلسه) از استاد یزدانپناه در کانال عصر زنان منتشر خواهد شد.
🔻پایگاه تحلیلی تخصصی عصر زنان
🌐|@asrezanan_ir|
1.MP3
14.29M
♦️ سلسله درس «فلسفه حجاب»
جلسه ۱
🎙 ارائه: آیتالله یزدانپناه
🔻 پایگاه تحلیلی تخصصی عصر زنان
🌐|@asrezanan_ir|
#گزارش| #نشست
♨️ جریان
سلسلهنشستهای تخصصی عصر زنان
♨️ موضوع:
مواجهه حاکمیت با سلبریتیسم
♨️ نشست چهارم
▫️دکتر احسان شاهقاسمی
🔻 پایگاه تحلیلی تخصصی عصر زنان
🌐|@asrezanan_ir|
صوت جلسه عصرزنان استاد شاه قاسمی.mp3
25.74M
#صوت_نشست
♨️ جریان
سلسلهنشستهای تخصصی عصر زنان
♨️ موضوع:
مواجهه حاکمیت با سلبریتیسم
♨️ با ارائه:
▫️دکتر احسان شاهقاسمی
📆 برگزار شده در: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
🔻 پایگاه تحلیلی تخصصی عصر زنان
🌐|@asrezanan_ir|
#رصد_نامه
☑️ آنچه در محافل اندیشهورزی و خبری حوزهی زنان و خانواده گذشت؛
📌 متن یک تقریظ| رهبر معظم انقلاب اسلامی
🖇 اینجا بخوانید
📌 وضعیت انسان و اجتماع در دوران انقلاب اسلامی چگونه است؟| استاد حمید پارسانیا
🖇 اینجا بخوانید
📌 اتمسفر حاکم بر حجاب، تحمیلی است| مهدی تکلو
🖇 اینجا بخوانید
📌 برچسبزنی منتقدان به لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان| دکتر مهدیه شادمانی
🖇 اینجا بخوانید
📌 جرمانگاری یکی از جنبههای مثبت لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان| فهیمه زارع
🖇 اینجا بخوانید
📌 لهویات فرهنگی، درآمدی بر ابزارهای اثرسنجی| مجتبی فرهنگ
🖇 اینجا بخوانید
📌 درباره کشف حجاب| علی مهدیان
🖇 اینجا بخوانید
📌 به مناسبت اولین سالگردآیت الله فاطمینیا| روحالله شمسی کوشکی
🖇 اینجا بخوانید
📌 معرفی یک کتاب| اندیشکده مهرستان
🖇 اینجا بخوانید
📌 دو تفسیر تازه منتشر شده از حضرت آیت الله العظمی خامنهای| انتشارات انقلاب اسلامی
🖇 اینجا بخوانید
🔻 پایگاه تحلیلی تخصصی عصر زنان
🌐|@asrezanan_ir|
💡 سومین دوره آموزش مربی مسئله محوری «گوی و میدان» برگزار میشود
#تمدید_شد
1⃣ بخش اول دوره
🔸کلاس های ادبیات نظری مسئله محوری
🔸کارگاه های آموزش و حل کارخواست های مسئله محوری
🔸آزمون های هفتگی
🔸پروژه های مرتبط با مسئله محوری
2⃣ بخش دوم دوره
🔸ارائه بسته تدریس اساتید در حوزه مبانی زن و خانواده
اساتید حاضر در این بخش 👇🏻
🔻سرکار خانم دکتر مریم اردبیلی
🔻سرکار خانم دکتر حمیده طائب
🔻سرکار خانم سحر دانشور
🔻جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین زیبایی نژاد
🔻جناب آقای دکتر ابوالفضل اقبالی
🔻جناب آقای مقداد اموری
🔻جناب آقای مهدی تکلو
🧕🏻 ویژه بانوان
👨💻امکان ثبت نام آقایان فقط در بخش مجازی میسر است
⏳مهلت ثبت نام: ۲۹ اردیبهشت
تاریخ شروع کلاسها: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
🌐 لینک ثبت نام :
https://survey.porsline.ir/s/B3EBzgX
🔰 مزایا شرکت در دوره:
✅ استفاده از برگزیدگان به عنوان مربی در پروژههای مسئله محوری
✅ آشنایی کامل با رویکرد مسئله محوری و به کارگیری این روش در هر عرصه ای برای کشف و حل مسئله مرتبط با حوزه کاری شما
نشانی کانال ما در پیام رسان ها
📱 @mtod_ir
آیدی ارتباط با ادمین
👤@mtod_admin
تماس با برگزارکنندگان دوره
📞 09012153957
🔻 پایگاه تحلیلی تخصصی عصر زنان
🌐|@asrezanan_ir|
#بازنشر
◾️جایگاه زن در بیت امام صادق علیه السلام
🖊احمدحسین شریفی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🔻بدون تردید #امام_صادق علیه السلام بیشترین نقش را در شکلدهی به نظام فکری و فقهی و فرهنگی شیعیان و حتی به یک معنا اهل سنت داشته است.
نه تنها بیشترین روایات مربوط به مسائل زنان از آن امام بزرگوار به دست ما رسیده است، بلکه بیشترین زنان عالم و محدث نیز پرورشیافتگان دستگاه تربیتی و تعلیمی آن امام عزیز هستند.
🔻از همسر بزرگوار آن امام گرفته تا خادمان خانه او، عروسهای خانه او و نوههای دختری او همگی از جمله عالمترین و فاضلترین بانوان عالم اسلاماند.
🔶#حمیده، همسر آن حضرت از عالمان بزرگ دوران خود و معتمدترین افراد نزد آن امام عزیز بود. در بسیاری از مواقع امام صادق علیه السلام مسائل شرعی مربوط به امور زنان و کودکان را به وی ارجاع میداد و به این ترتیب عملاً زنان و بانوان جامعه اسلامی را به سمت و سوی تحصل علم سوق میداد. جایگاه علمی و عملی این بانوی مکرمه تا آنجا بود که امام صادق در وصیتنامه خود وی را به عنوان یکی از پنج وصی خود معرفی کردند.
🔶عروس امام صادق و همسر فرزندشان امام کاظم علیه السلام، یعنی بانو #تکتم یا نجمه، نیز از دیگر بانوان عارفه و فاضلهای بود که در دستگاه فکری امام صادق پرورش یافت.
🔶عروس دیگر آن امام یعنی #سیده_نفیسه، همسر اسحاق مؤتمن نیز، که هنوز نیز مرقد او در قاهره مورد احترام مردم مصر است، از دیگران زنان فاضله و عالمهای بود که در دستگاه فکری امام صادق پرورش یافت. او حافظ قرآن و از محدثان و فقیهان مورد اعتماد بود. تا جایی که در احکام قضایی مورد مشورت برخی از قضات آن دوران قرار میگرفت. هم «مدرس حدیث» بود و هم «مصحح حدیث» تا جایی که برخی از محدثان برای تعیین صحت و سقم احادیث، آنها را بر سیده نفیسه عرضه میکردند. امام شافعی بنیانگذار مذهب شافعیه در مباحث فقهی از او نظر میخواست و حتی وصیت کرده بود که بعد از مرگ حتیالامکان سیده نفیسه نیز در نماز او شرکت کند و چون در آن زمان سیده نفیسه به دلیل ضعف جسمانی قادر بر حضور در نماز میت امام شافعی نبود، جنازه وی را به منزل سیده نفیسه آوردند. افزون بر اینها، در مسائل عرفانی و معنوی نیز مورد مراجعه عارفان و زاهدان بزرگی چون #ذوالنون_مصری و #بشر_حافی بوده است.
🔶نوه آن حضرت یعنی #حضرت_معصومه سلام الله علیها نیز از دیگران بانوان فاضله و عالمه و عارفهای بود که حتی پیش از تولدش، آن امام همام در بیان عظمت جایگاهش چنین فرمود: «مَنْ زَارَهَا وَجَبَتْ لَهُ الْجَنَّةُ». بانوی مکرمهای که مورد تجلیل و تعظیم همه عالمان و فقیهان و فیلسوفان شیعه بوده و هست. کسی که به تعبیر مرحوم محمدتقی شوشتری در قاموس الرجال: «در میان فرزندان فراوانِ امام کاظم(ع)، پس از امام رضا(ع) کسی همپای معصومه نیست.»
#زن
@Ahmadhoseinsharifi
🔻 پایگاه تحلیلی تخصصی عصر زنان
🌐|@asrezanan_ir|
2.MP3
17.58M
♦️ سلسله درس «فلسفه حجاب»
جلسه ۲
🎙 ارائه: آیتالله یزدانپناه
🔻 پایگاه تحلیلی تخصصی عصر زنان
🌐|@asrezanan_ir|
هدایت شده از فکرت
#حلقه_متن_خوانی|#مدرسه_فکرت
✅ حلقه کتابخوانیِ مدرسه فکرت
▪️مدرسهی علوم انسانی و اسلامی فکرت در نظر دارد با برگزاری سلسله حلقههای کتابخوانی به شیوهی تحلیلی، به بازخوانی متون متفکران بزرگ اسلامی بپردازد.
▪️ در اولین حلقه، کتاب طرح کلی اندیشهی اسلامی در قرآن را همراه استاد نجف لکزایی در ۹ جلسهی ۹۰ دقیقهای بازخوانی خواهیم کرد.
▪️جلسات به صورت حضوری(در قم) و آنلاین(در بستر اسکای روم و ایتا) برگزار میشود.
جهت ثبتنام و شرکت به آیدی زیر پیام دهید.
@fatemedadashi
@danial_basir
⏰ چهارشنبهها (۳ ، ۱۰، ۱۷، ۳۱ خرداد - ۷، ۲۱ تیر - ۱۱، ۱۸، ۲۵ مرداد) ساعت ۸ - ۱۰ صبح
📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
وبگاه | ایتا | اینستاگرام | تلگرام
#پرونده_ویژه |#یادداشت
🔶 تاثیر سلبریتیها بر حجاب و نوع پوشش مخاطبان
#پرونده_تاثیر_سلبریتیسم
✍🏼 | مهدی جبرائیلی تبریزی
#بخش_دوم
🔸 مکانیزم تاثیرگذاری سلبریتیها در جامعه، ریشه و جنبه روانشناختی دارد و جذابیت عنصر مهمی در این مقوله است. برخی از دلایل تاثیر سلبریتیها در نوع پوشش و حجاب زنان را در موارد ذیل میتوان استقصاء کرد:
▫️۱. سلبریتی از رهگذر اقتدار اجتماعی و شهرت، دچار خودشیفتگي شده و به این دلیل به دنبال خودبرندسازي است، از آنجایی که برندسازی نیازمند بهروزرسانی است، تمايل به خودبهینهسازي مستمر و اهمیت دادن به ظاهر شکل میگیرد. تکنولوژي سرمایهداری نقش زیادی در حفظ ظاهر دارد. امروزه «جراحي زيبايي» از پردرآمدترین شغلهای دنیاست. در انجام جراحيهاي زيبايي، بازيگران هالیوود پیشرو بودند و با انجام جراحي زيبايي، ظاهر خود را بهبود داده و رؤياي داشتن بدني جذاب را براي بینندگان خود بازنمايي ميکردند؛ از دهة ۱۹۷۰ به بعد، روزبه روز جراحي زيبايي همگانی شد. چرا که افراد غیرسلبریتی هم با هدف تشبه و همذات پنداری با آنها خود را درمعرض تیغ جراحي قرار میدهند.
خودبهینهسازی با هدف خودافشاگري انجام میگیرد؛ معناي این سخن محو هرگونه مرز میان امر خصوصي و همگاني با محوريت ارائة خودِ جنسي در بستر شبکههاي اجتماعي است. و از آنجایی که بر مبنای خاستگاه فرهنگی سلبریتی، ظاهرنمایی محدود به هیچ حدی نیست و مفهوم حیا جایگاهی در این فرهنگ ندارد، به مرور مخاطب با الگوگیری از سلبریتی به نمایش بدن خود اقدام میکند.
▫️۲. با ورود اندیشۀ لیبرالیسم اقتصادی در دهه ۱۳۷۰ شمسی به ایران، فرهنگ خود یعنی لیبرالیسم اخلاقی را نیز به همراه آورد. لیبرالیسم اخلاقی، بر اراده آزاد سوژه در انتخاب ارزشهای رفتاری خود مبنای فلسفی درست کرده كه براساس آن، هیچ قانون كلی اخلاقی وجود ندارد و معیار تشخیص خوب و بد، خود سوژه است. این طرز تفکر از طریق سلبریتیها به مخاطبان آنها منتقل شد.
آزادی مبتنی بر فردگرایی (اومانیسم)، تساهل و تسامح با رویکرد نسبیّتگرایی مدرن و اباحهگری و مقیّد نبودن به امر مطلق از عناصر لیرالیسم است. هر چند لیبرالیسم برای توجیه این گزارهها به استدلال فلسفی متمسک شده اما رساترین و موثرترین روش ارائه آن را رهیافت هنری برگزید. از این رو سلبریتیها با هنجارشکنیهای سنتی و ایجاد جذابیتهای مست کننده به خودنمایی پرداختند و از این طریق فرهنگ برهنگی و حجابگریزی را به مخاطبان خود القاء کردند.
▫️۳. سلبریتیها بعنوان الگو و اینفلوئنسر با انتشار تبلیغات در صفحه خود در آمدزایی میکنند. تبلیغات وسائل آرایشی بیشترین آمار را در این مورد به خود اختصاص دادهاند. زیرا با استقبال زنان بویژه جوانان مواجه میشوند. همین سبب تغییررفتار خرید زنان شده، به سوی وسایل آرایشی سوق پیدا میکنند. استفاده از وسایل آرایشی هدفی غیر از ظاهرنمایی ندارد. به تعبیر گیدنز، نمای ظاهری بدن مشتمل بر همۀ ویژگیهای سطحی پیکر فرد است. او خودآرایی و تزیین خویشتن را با پویایی شخصیت مرتبط میداند. در این معنا پوشاک علاوه بر آن که وسیلۀ مهمی برای پنهان سازی یا آشکارسازی وجوه مختلف زندگی شخصی است، نوعی وسیلۀ خودنمایی نیز محسوب میشود.
فرهنگ شهرت باعث میشود فرهنگ دیدپذیری و جلب توجه در جامعه نهادینه شود. متأثر از چنین فرهنگی افراد جامعه تلاش میکنند به هر روشی شده خود را مطرح کنند و توجه دیگران را به خود جلب نمایند.
▫️۴. یکی از روشهای جلب توجه، مدگرایی است. نتیجه طبیعی مدگرایی، فرهنگ مصرفی است. این فرهنگ در نیمۀ دوم قرن بیستم، بدن را به عنوان یک شیءِ به نمایش گذاشته شده مطرح کرد که باید بر اساس قوانین زیبایی، پوشش و سبک زندگی، طراحی و شکل داده شود. بنابراین برای جذب مخاطب به پارادایم تنوع مستمر و نوسازی مداوم و سِت کردن پوشش روی میآورند. سلبریتیها با آرایش حرفهای و لباسهای طراحی شده دیده میشوند و رسانهها نیز این تخیل زیبایی غیر واقعی را به زنان تحمیل میکنند، آنان به طور مستقیم بر نوع پوشش، روابط با افراد، مدیریت بدن زنان، سبک زندگی و نوع انتخاب زنان تاثیر میگذارند.
🔻 پایگاه تحلیلی تخصصی عصر زنان
🌐|@asrezanan_ir|
36.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#تیزر | #نشست
♨️ جریان
سلسلهنشستهای تخصصی عصر زنان
♨️ موضوع:
لایحهی ارتقای امنیت زنان؛ فرصتها و تهدیدها
♨️ نشست سوم:
▫️خانم سمیه سادات حسنی حلم؛ وکیل پایه یک دادگستری
▫️ حجتالاسلام محمدرضا کدخدایی؛ پژوهشگر جنسیت و خانواده
📅 برگزار شده در: ۲۱ اردیبهشت
📻 فایل کامل صوت نشست
📺 فایل کامل تصویری نشست
🔻 پایگاه تحلیلی تخصصی عصر زنان
🌐|@asrezanan_ir|
#رصد_نامه
✅ آنچه در محافل اندیشهورزی و خبری حوزهی زنان و خانواده گذشت؛
📌 من بافتن موی سر را خیلی خوب بلدم| مقام معظم رهبری
🖇 اینجا بخوانید
🌱به بازجو گفتم الان نوبت بچهداری من است| آیت الله حائری شیرازی
📌 اینجا بخوانید
📌 سخنی با طلاب و عالمان دینی| احمدحسین شریفی
🖇 اینجا بخوانید
📌 حاکمیت اسلامی باید امکان اعتراض ایجاد کند| محسن قنبریان
🖇 اینجا بخوانید
📌 کلیشه شکنی در روایت زن| صفورا سادات امین جواهری
🖇 اینجا بخوانید
📌 چرا زنان کرهای مقصر جرائم جنسی میشوند؟| مدرسه زبان و فرهنگ کره
🖇 اینجا بخوانید
📌 نقد مختصر لایحه تامین امنیت زنان و جریان انقلابی| دکتر زاهره سادات میرجعفری
🖇 اینجا بخوانید
🔻 پایگاه تحلیلی تخصصی عصر زنان
🌐|@asrezanan_ir|
3.MP3
15.26M
♦️ سلسله درس «فلسفه حجاب»
جلسه ۳
🎙 ارائه: آیتالله یزدانپناه
🔻 پایگاه تحلیلی تخصصی عصر زنان
🌐|@asrezanan_ir|
22.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#نقد_فیلم | #اختصاصی
♦️ نکتهی آموزنده و جالب ونزدی پرداخت به بحرانهای نوجوانی خصوصا در دختران میباشد؛ بحرانهایی که سبب بروز تنش نوجوان با والدین، جامعه، دوستان و مدرسهاش میشود. ونزدی نیز به عنوان نوجوانی که با اطرافیان خصوصا والدین خود تنش دارد و در پی یافتن هویت مستقل و قابل قبولی میباشد.
📽 نقد سریال «Wednesday» / بخش دوم
🔸 کارگردان: تیم برتون
🔸 سال ساخت: ۲۰۲۲
🔸 نقدنویس: صغری عاشوری
▪️ نقد و بررسی بخش اول
🔻 پایگاه تحلیلی تخصصی عصر زنان
🌐|@asrezanan_ir|