eitaa logo
فرقه های بابیت و بهائیت
18.7هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
993 ویدیو
33 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🕸ث) انكار دعاوى 🔹فداك روحى ج) اعدام مخبط ولى از نظر منابع بهائى، جسد على محمد شيرازى خوراك درندگان و حيوانات نشد. چنانچه عباس افندى در كتاب: مقاله شخصى سياح [۱] و عبدالحسين آواره در كتاب: كواكب الدريه [۲] به آن تصريح كرده اند، ولى ميرزا يحيى صبح ازل در كتاب: «مجمل بديع فى وقايع ظهور منيع» مى نويسد: «پس از واقعه مذكور (اعدام باب) حاجى سليمان خان اشخاصى را مهيا نمود كه آن جسد را با مرفوع آقا محمد على برداشته و تفويض به او كنند. نظر به آنكه از ضرب گلوله با هم آميخته شده بود در يك صندوق نهاده و پيچيدند. بدين واسطه حقير هم تصرفى ننموده در همان صندوق در يك جا به امانت بود تا آن كه دزديدند. از قرار معلوم پيراهن و لباس ايشان را كنده بودند. چون عادت ايرانيان است، بر خلاف يهود كه قرعه به پيراهنى زدند (كذا؟ ) و زير جامه اى كه با ايشان بود نشانه تير شده بود. حاجى سليمان خان آورده بود». بر اين اساس ميرزا يحيى خود اظهار بى اطلاعى از هر چيز حتى جسد و كفن حرير و محل دفن مى نمايد. ديگر آنكه بيان ميرزا يحيى در اينكه جسد را «دزديدند» نكته اى است كه هيچ جا ديده نشده و بدون شك هر چند تصريح نشده، منظوراز كسانى كه جسد را «دزديدند» دشمنان او يعنى بهائيه، پيروان ميرزا حسينعلى بهاء اللَّه بوده اند والا مسلمين توجهى به جسد نداشتند و اگر دسترسى پيدا مى كردند على رؤس الاشهاد آنرا از ميان مى بردند و از كسى ترس نداشتند. 📗[۱]: ص ۶۳ 📗[۲]: ج ۱، ص ۳۶۸ و ج ۲، صص ۸۵- ۹۵ 📗 بهائیان، نجفی، محمد باقر،ص۲۵۶ 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹اهمیت سفر اربعین حسینی .امام زمان ارواحنافداه که ظهور می‌کنند خودشون به جدشان امام حسین علیه‌السلام معرفی می‌کنند 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 اعلام برائت جامعه کلیمیان ایران از جنایات رژیم صهیونیستی 🎬 یهودا گرامی، خاخام ارشد جامعه یهودی ایران: «ما امروز اینجا جمع شده‌ایم تا از اتفاقاتی که متأسفانه توسط گروهی از افرادی که خود را یهودی می‌نامند، رخ می‌دهد، اعلام برائت کنیم. ما با تمام قدرت جدایی خود را از هرگونه ایده سیاسی، به‌ویژه ایده صهیونیسم، اعلام می‌کنیم.» 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
امام صادق علیه السلام: 🔹 منْ تَرَكَ زِيَارَةَ اَلْحُسَيْنِ، وَ هُوَ يَقْدِرُ عَلَى ذَلِكَ إِنَّهُ قَدْ عَقَّ رَسُولَ اَللَّهِ صَلَّى اَللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ، وَ عَقَّنَا وَ اِسْتَخَفَّ بِأَمْرٍ هُوَ لَهُ ... 🔸 کسی که زیارت حسین (علیه السلام) را ترک کند در حالی که می‌توانسته انجام دهد، او عاق رسول خدا (صلوات الله علیه وآله) و ما اهل بیت (علیهم‌السلام) است و کاری را که برای او بوده سبک شمرده است. 📚 وسائل الشیعة (باب الرابع عشر) جلد ۱۴ صفحه ۴۲۹ 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۳ ژوئن ۱۹۸۲ رژیم‌صهیونیستی به بهانه زخمی‌شدن شلومو آرگوف، سفیر اسرائیل در و لندن به‌دست گروهی فلسطینی، با صدهزار سرباز به جنوب لبنان حمله کرد و ۴۰هزار فلسطینی و لبنانی را به شهادت رساند... آنها که بخاطر زخمی‌شدن ۱ نفر ۴۰ هزار نفر را در کشور دیگر قتل‌عام می‌کنند توقع خویشتن‌داری دارند؟ 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🕸ث) انكار دعاوى 🔹فداك روحى ج) اعدام مخبط در حالى كه طبق نوشته عبدالحسين آواره در كتاب: «كواكب الدريه» نعش على محمد شيرازى توسط سليمان خان افشار از خندق دزديده شد. نخست به كارخانه حرير بافى «حاج احمد ميلانى» بابى برده شد و سپس از آنجا به تهران و پس از مدت حدود ۶۰ سال بعد به حيفا- اسرائيل- حمل، و در محل مخصوصى به نام «مقام اعلى» دفن گرديد. آقاى عبدالحسين نوائى در تحليل نهائى اقوال مذكور، به نتيجه اى اشاره كرده است كه ذكر آن در اين مقام مناسب به نظر مى رسد: وقتى كه انسان با مراجعه به كتب ايشان جزئيات امر را مطالعه كند فكر مى كند كه از جسدى مشبك و پاره پاره بعد از اين چند سال چه مى ماند و از آن گذشته جسد موميائى نشده چطور نمى پوسد و بوى نمى گيرد. در صورتى كه جسد انسانى پس از يكى روز متعفن مى شود به حدى كه از تحمل آدمى خارج مى گردد. هرگز بدين مطالب، عقل سليم تسليم نمى شود و آنچه نقل شد صرفاً براى نشان دادن كليه عقايد مختلف است والا طبيعى ترين مطلب همان است كه در طى سه روز افتادن در خندق جانوران چيزى از آن باقى نگذاشته اند. [۱] ---------- 📗[۱]: فتنه باب، ص ۱۴۶ 📗 بهائیان، نجفی، محمد باقر،ص۲۵۷ 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🕸فصل نهم: بهاییت در قامت یک گروهک سیاسی 🔹۱. نظام و تشکیلات اداری 🔸اشاره آنان که بهاییت را همچون یکی از گروه‌های سیاسی معرفی می‌کنند، سخن به گزاف نگفته اند. تشکیلات اداری بهاییت، درست مانند یک سازمانی سیاسی، اعضا و طرفداران خود را کنترل می‌کند و در فرصت‌های مناسب از آنها بهره می‌گیرد. بهاییت به صورت تشکیلاتی و سازمانی اداره می‌شود و هیئتی نه نفره تحت عنوان بیت العدل سرپرستی فرقه را برعهده دارند. 📗تحلیل و نقد بهائیت، علیرضا روزبهانی، ص۱۵۷ 🚫@bahaiyat🚫
نفوذ را جدّی بگیریم!(۷) من نمی‌خواهم مسأله را خیلی امنیّتی کنم. ولی خیلی هم شوخی‌بردار نیست! نگه‌داری نظام اسلامی در بین این امپریالیست‌های گردن‌کش و سفّاک بین‌المللی نیازمند هوشیاری و بیداری زیادی است، خیلی بیشتر از آنچه ما فقط در شعارها به آن می‌پردازیم! در این مسائل جای سیاه‌نمایی و سفیدنمایی نیست! جای رأفت و گذشت نیست. مسلمان باید «رحماء بینهم» باشد و «أشداء علی الکفار». این انقلاب را نمی‌توان با غفلت یا خدای نکرده تغافل به‌دست دشمن سپرد! یا مکن با پیل‌بانان دوستی … یا بنا کن خانه‌ای در خورد پیل امیدوارم خدای تبارک و تعالی به همه‌ی ما توفیق جهاد فی سبیل الله را از راه تقوی، بیداری، هشیاری، امام‌شناسی، دشمن‌شناسی و قطع دست مستکبران عنایت بفرماید. والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته منبع: کتاب «چهار مقاله در زمینه بهائیت»، چاپ دفتر انتشارات اسلامی وابسته به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، صفحات ۱۰۳ تا ۱۱۰. سخنرانی بسیار مهم آیةالله فاکر دربارهٔ یهودیان جدیدالاسلام👇 https://jscenter.ir/other-topics/crypto-judaism/13392 🚫@bahaiyat🚫
📗کتاب مبلغ بهایی در محضر آیت الله آقای شیخ محمد خالصی زاده عبدالله خان - اولا معتقد به وحدانيت حضرت الوهيت و به حكم عقل لزوم مربي براي كافه بشر از نقطه نظر وجود مطلق و فضل منبسط قائلم ولي صحبت من نظريه تحري حقيقت در محضر آقا براي تعدد انبياء است كه تمام آن ها كه قبلا نذكر و معروض شد همان مقام مربي را دارا خواهند بود من جميع آثار و صفات يا اينكه بعض من دون بعضا. آقاي خالصي - مستدعي هستم از حضرت سائل بعد از اين عباراتي واضح تر بفرمايند كه هر كس آن ها را بفهمد و به هيچ وجه نوع غموض و ابهام نداشته باشد حضرت سائل معترف به وحدانيت الهي جل و علا هستند بنده هم معترفم در بين سئوال فرمودند كه مربي داراي صفات الهي است كلا يا من بعض الجهات در اينجا ناچارم به مناسبت همين عبارت از حضرت سائل سئوال كنم كه معناي وحدانيت چيست و آيا معتقد شدن به وحدانيت نافي شرك است يا نه و آيا غير از ذات حق جل و علا كه [ صفحه ۱۱] احاطه ي تام و تمام به تمام موجودات خود دارد الهي هست يا نه و آن صفاتي كه فرمودند مربي دارد يا ندارد مراد چيست؟ 📗کتاب مبلغ بهایی در محضر آیت الله آقای شیخ محمد خالصی زاده، ص۱۲ 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️اولین مرحله نابودی اسرائیله ... 🎙 مداحی حماسی آقای سیدمحسن 🚫@bahaiyat🚫
سلام... آیابهائیت دچار تناقض ذاتی نیست؟؟ چون معتقد به نوآوری دین است درحالی که خودش براحتی قربانی نوآوری بعدی میشود.. ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ سلام علیکم بله دقیقا بهائیت دچار تناقضات متعدد است 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
امام صادق علیه السلام: 🔹...‏ لَوْ یَعْلَمُونَ مَا فِی زِیَارَتِهِ مِنَ الْخَیْرِ وَ یَعْلَمُ ذَلِکَ النَّاسُ لَاقْتَتَلُوا عَلَى زِیَارَتِهِ بِالسُّیُوفِ وَ لَبَاعُوا أَمْوَالَهُمْ فِی إِتْیَانِه... 🔸اگر مردم می‌دانستند چه خیری در زیارت اباعبدالله(علیه السلام) است برای زیارت رفتن با هم جنگ می‌کردند و همۀ اموالشان را برای زیارت خرج می‌کردند. 📚 کامل الزيارات (باب الثالث عشر) جلد ۱ صفحه ۸۶ 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺بزرگترین تله‌ی پنهانی شیطان، برای من و شمایی که فکرش را هم نمی‌کنیم روزی دین‌فروشی کنیم! 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔖 _کوتاه_ پادکست تصویری- کم حجم 🔖 🖥موضوع: چرا هیأت سکولار ما را به امام زمان(علیه السلام) نمی رساند؟ ✅ قیمه نذری و روضه آری ولی مرگ بر اسرائیل نه! 🎞سخنران:حجة الاسلام محمدرضا . 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥کلاس درس دشمن‌شناسی 🔹حضرت آیت‌الله : دشمنتان را بشناسید و اوّل هم بدانید دشمن کیست. 🚫@bahaiyat🚫
🕸ث) انكار دعاوى 🔹فداك روحى 🔸چ) نقد آثار على محمد شيرازى پيرامون كتابهائى كه نگاشته است، مدعى چند فضيلت است: ۱- در سوره دوم از كتاب: «أحسن القصص»- تفسير سوره يوسف- مى نويسد: «وانا نحن قد جعلنا الايات حجة لكلمتنا عليكم افتقدرون على حرف بمثلها فأتو برهانكم ان كنتم باللَّه الحق بصيرا تاللَّه لو اجتمعت الانس والجن على ان يأتو بمثل سورة من هذا الكتاب لن يستطيعوا ولوكان بعضهم لبعض على الحق ظهيراً» و در سوره (۵۲) كتاب مذكور، تأكيد مجدد مى كند، و مى نويسد: «وان كنتم فى ريب مما قد أنزل اللَّه على عبدنا هذا فاتو با حرف من مثله وادعو الذين قد زعمتم من دون ذكراللَّه» و در سوره نهم ايضاً مى نويسد «فوربّك الحق لن يقدروا بمثل بعض من حرفه ولاعلى تأويلاته من بعض السرّ قطميراً وان اللَّه قد أنزله بقدرته من عنده والناس لايقدرون بحرفه على المثل بالمثل دون المثل تشبيها ذلك من أنباء الغيب». 📗 بهائیان، نجفی، محمد باقر،ص۲۵۸ 🚫@bahaiyat🚫
🕸فصل نهم: بهاییت در قامت یک گروهک سیاسی 🔹۱. نظام و تشکیلات اداری 🔸الف) بیت العدل میرزا حسین علی در کتاب اقدس، دستور تشکیل بیت العدل را صادر کرد: البته مقصود وی از بیت العدل به هیچ وجه بیت العدل اعظم که بر عام بهاییان حاکم باشد نیست و بیت العدل از نظر وی نیز تنها یک نهاد منطقه ای است مانند آنچه امروز بهاییان به آن محفل محلی می‌گویند چنانچه وی در کتاب اقدس می‌گوید: قد کتب اللّه علی کلّ مدینة ان یجعلوا فیها بیت العدل و یجتمعَ فیها النّفوُس علی عدد البهآء. [۱] و خداوند مقرر کرد تا در هر شهری بیت العدلی ساخته شود و افرادی به تعداد عدد بهاء (برای انجام امورات جاری بهاییان) در آن جمع شوند. وی در فرمانی که در تاریخ سوم شهر البهاء، ۲۳ مارس صادر کرد، درباره دلیل ساخت بیت العدل و اعلام وظایف و حدود اختیارات اعضای آن آورده است: امور ملت معلق است به رجال بیت عدل الهی... چون که هر روز را امری و هر حین را حکمی مقتضی [است]، لذا امور به وزرای بیت عدل راجع [شود] تا آنچه را مصلحت وقت دانند معمول دارند.... ایشان ملهمند به الهامات غیبی الهی. بر کل، اطاعت لازم؛ امور سیاسیه کل راجع است به بیت العدل و عبادات بما انزله اللّه فی الکتاب. [۲] ---------- 📗[۱]: اقدس، بند ۳۰، ص ۲۱۴. 📗[۲]: حسین علی نوری، آیات الهی، لانگنهاین، آلمان، لجنه نشر آثار امری به زبان فارسی و عربی، ج ۱، ص ۱۴۸. 📗تحلیل و نقد بهائیت، علیرضا روزبهانی، ص۱۵۸ 🚫@bahaiyat🚫