هدایت شده از KHAMENEI.IR
4_5976784185971446088.mp3
22.94M
🎧 صوت کامل بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره). ۱۴۰۳/۳/۱۴
💻 Farsi.Khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فرمود:
«بعد از فقدان رئیسی عزیز من دیدم خیلی از -تقریباً همه- روزنامهها، همهی مطبوعات، در فضای مجازی، اشخاص گوناگون از جریانهای [مختلف]، از خدمات او و تلاشهای شبانهروزی او حرف میزنند، از او تمجید میکنند، تعریف میکنند. دلم سوخت، دلم برای رئیسی سوخت.در زمان حیات او اینها یک کلمه حاضر نبودند از این حرفها را بگویند.»
اینجای صحبت حضرت آقا جمعیت با تمام وجود فریاد مرگ بر منافق سر دادند. خیلیها اشک و خیلیها اندوهگین از غمی که در صدای حضرت آقا بود.
آقا ادامه دادند:
«در زمان حیات او این برجستگیها را میدیدند اما کتمان میکردند. بلکه عکس آن را میگفتند، او را میآزردند.
او البته غالباً جواب نمیداد اما گاهی پیش من میآمد و مقداری شکایت میکرد. خدای متعال درجات این مرد عزیز و مغتنم را عالی کند. همهی کسانی که با او همراه بودند خداوند درجاتشان را عالی کند و به خانوادههای آنها صبر عنایت کند.» ۱۴۰۳/۳/۱۴
@bahaneee
هدایت شده از صدا و سیمای مرکز قم
🔻 راهپیمایی قیام خونین و تاریخ ساز یومالله ۱۵ خرداد
🗓 زمان: روز سهشنبه ۱۵ خرداد ساعت ۹:۳۰ صبح
📌 مکان: از مقابل بیت تاریخی حضرت امام خمینی (ره)
⬅️ مسیر راهپیمایی: میدان روحالله، خیابان معلم، چهارراه شهداء، خیابان ارم به سمت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها
@qomirib
هدایت شده از KHAMENEI.IR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏠 #پنجره | انتشار برای نخستینبار؛ لحظاتی از برخی دیدارها و گفتوگوهای شهید رئیسی با رهبر انقلاب
➕ بیانات امروز حضرت آیتالله خامنهای درباره کتمان برجستگیهای این شهید و آزردن وی
❤️ #دلم_برای_رئیسی_سوخت
💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از طلب العلم فریضة🌟
نامه عجیب هاشمی به امام خمینی .mp3
8.34M
🎤 برشی از سخنرانی حجت الاسلام مقدمی شهیدانی ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ در حسینیه شهداء قم
🔹اعتقاد و ایمان امام به مردم
🛑 نامه تلخ #هاشمی در اعتراض به #امام_خمینی در ماجرای بنی صدر مورخ ۲۵ بهمن ۱۳۵۹:
دقیقه ۳:۱۷
🔹آیا بی خط بودن و آسایش طلبی را می پسندید؟...😳
🔸گاهی به ذهنم خطور میکند تبلیغات دیگران شما را تحت تاثیر قرار داده...‼️
🔹چرا امام قاطع و صریح، در این مسائل سرنوشت ساز صراحت ندارد؟...😏
🤲خدا کمک کند در این مسیر بمانیم... صرفا ملامت کردن این و آن و ایراد گرفتن از افراد در طول تاریخ کار آسانی هست...
#تاریخ
@talab_elm
هدایت شده از روزنه
یادی از مجاهدتهای آن بزرگمرد دین و سیاست
آیتالله جنتی در انجام تکلیف الهیاش هیچوقت با کسی تعارف نکرد
الحق که باید او را اسوهای حسنه و الگوی ماندگار #کارگزار_طراز_انقلاب_اسلامی دانست.
@rozaneebefarda
هدایت شده از حاج احمد پناهیان
#ویراستی
آزمون بزرگ جبهه انقلاب...
وحدت ؛ رأی قوی
#انتخابات
✍حجتالاسلام حاج احمد پناهیان
https://virasty.com/Panahian_ahmad/1717966462826831966
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خاطرهگویی از جنس هاشمی
عوامفریبی همچون فریدون
جناب پورمحمدی
روز گذشته در برنامه با مردم که سخن گفتید، اثری از ارائه برنامه در نطق تان نبود و زمان را به خاطره گویی سپری کردید.
ظاهرا همکاری به نسبت طولانی شما با آقای هاشمی، در شکلگیری اندیشه اجرایی و همچنین نقل خاطرههایتان موثر بوده؛ «خود همهپنداری»، «اولشخص بودن در روایات» که از قضا از ویژگیهای بارز نقل خاطره آقای هاشمی بوده در بیان چند خرده روایت شما مشهود بود؛ از ادعای طولانیترین جلسه خصوصیِ کاریِ امام با شما که ختم به صدور فرمان ۸ مادهای شد! تا خاطرات دیگری که نقل کردید!
آنچه که در گفتگوی زنده اخیر(۲۳ خرداد - برنامه بامردم - شبکه ۱) شما مشهود است:
۱. بازتولید ادبیات #خط_سازش با پوششی به ظاهر نو!
۲.بازتولید دوگانه پوسیده اعدام و لطافت!
۳.بیبرنامگی نسبت به اداره کشور در قامت ریاست جمهوری.
اختصاص قسمت ویژهای از فرصت «با مردم» به بیان خاطره مذاکره با صدام و نتیجهگیریِ ممکن بودن مذاکره با دشمنترین دشمنها، نمایانگر تعلق خاطر عجیبتان به خط سازش است.
حالا نیز در مصاحبه گفتهاید: «نه دشمنیها ابدی است و نه دوستیها.»
جناب پورمحمدی
چه شد که نص صریح سخن امام که « اگر امریکا و اسرائیل «لا اله الّا الله» بگویند، ما قبول نداریم؛ چرا که آنها میخواهند سرِ ما کلاه بگذارند. آنها که صحبت از صلح میکنند، میخواهند منطقه را به جنگ بکشند. » ( 06 آبان 1360) را نشنیده گرفته و به «نه دشمنیها ابدی است و نه دوستیها» روی آوردید؟
برگردید... این حنا دیگر رنگی ندارد.
@bahaneee
تذکار: غربگرایان و سابقه شانهخالی کردن بازرگان
یکی از کاندیدای مطرح انتخابات ریاست جمهوری 1403 مسعود #پزشکیان است. وی در اولین صحبتهای تلویزیونی خود در گفتگوی ویژه خبری به گونهای سخن گفت که انتظار دوستداران و پشتیبانان خود را کسب نکرد. از روی ناچاری #عباس_عبدی یکی از مشاوران مهم وی این بیبرنامگی و عدم تسلط را اینگونه توجیه میکند:
« چه کسی گفته کار رئیسجمهور ارائه برنامه اقتصادی است؟ ... تفاوت پزشکیان با نامزدهای دیگر این است که عدم تخصص در حوزه اقتصاد را صادقانه ابراز میکند»
جدای از این تحلیلها درباره ضعف برنامه وی، این گفتگو تداعی کننده سبک و منش هم شهری دیگرش در عرصه سیاست بود که دورانی کوتاه دولت موقت ابتدای انقلاب را به عهده داشت. تشابه سیاسی این دو، میتواند ما را به نتایج مشابهی از عملکرد آنها رهنمو سازد.
همانگونه که پزشکیان در اولین نطقش نتوانست انتظارات را برآورده کند، مهندس #بازرگان نیز در ابتدا ضعیف ظاهر شد. وی که قرار بود برنامه اقتصادیاش را در اولین سخنرانیاش بعد از فرار شاه ارائه دهد آب پاکی روی دست مخاطبینش ریخت. وی در دانشگاه تهران در 20 بهمن 1357 میگوید که من مدیر نازک نارنجی هستم! و از وزرای من انتظار زیادی نداشته باشید اما شما مردم باید در شبانه روز 48 ساعت کار کنید!
وی در این باره میگوید:
«از حالا باید عرض کنم که از این بنده حقیر سراپا تقصیر انتظار علی بودن نداشته باشید. علی نیستم که همان شب اول بگویم معاویه از جایت بلند شو. ... بنده ماشین سواری نازک نارنجی هستم که باید روی جادههای آسفالت و راه هموار حرکت کنم. شما باید این راه را برایم هموار کنید.
... ملت هم باید در شبانه روز 48 ساعت کار کنند. یعنی همان مدت با راندمان 2 برابر. حالا لازم است که تنتان را چرب کنید آماده باشید و تحمل خیلی سختیهای و بدیها را داشته باشید. ... انتظار اینکه این وزرا مریم بافته و عیسی رشته باشد نداشته باشید. ... بنابراین هیچیک از این آقایان وزراء از جمیع جهات کامل، بیعیب، میرا، مصلح، متخصص، کامل نخواهند بود. این را از حالا عرض میکنم. گربه را دم حجله باید کشت [خنده جمعیت]» روزنامه کیهان، 21/11/1357، شماره 10634، ص3
نهایت برنامه اقتصادی که بازرگان در این سخنرانی گفت این بود که باید اعتصابها را کنار بگذارید و شما مردم باید کار کنید! و صرفا این وعهده شعاری را به مردم میدهد که:
«... این حلالیت را علیالحساب روی خطها، خطاها و اشتباهها میطلبم، منتها آنچه اکنون وعده میدهم و از جانب وزراء آینده هم عرض میکنم داشتن حسن نیت، قصد خدمت و فعالیت است.»
این نازک نارنجی بودن و نداشتن روحیه انقلابی در بازرگان در نهایت به آنجا انجامید که با تکانههای مختلف سیاسی تهدید به استعفا میکرد و در نهایت نیز به بهانه اشغال لانه جاسوسی استعفا داد و چنان شد که امام خسارت این مدت را در منشور روحانیت چنین یاد میکنند:
«... در کارهای دیگر نیز جز حرف و ادعا هنری ندارند. امروز هیچ تاسفی نمیخوریم که آنان در کنار ما نیستند چرا که از اول هم نبودهاند. انقلاب به هیچ گروهی بدهکاری ندارد و ما هنوز هم چوب اعتمادهای فراوان خود را به گروهها و لیبرالها میخوریم»
بیهنری جریان غربزده داخلی با این سخنان پزشکیان بیشتر آشکار شد و بعید نیست که به جهت زودرنج بودنشان در پیچ و خمهای عرصه مدیریتی و اجرایی کشور زود از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند و به اولین فشار ترامپهای آینده از صحنه، استعفا دهند.
@bahaneee
اگر فرصت فراغتی پیدا کردید میتوانید میزگرد سیاسی آ.پورمحمدی را ببینید.نقطه قوت برنامه سطح صراحت و سوالات تخصصی کارشناسان ودر عین حال پاسخهای خطابی نامزد محترم ناامید کننده بود.
عدم تسلط بر برنامه هفتم توسعه و تعریف پانایرانیستی از رویکرد ما به مساله فلسطین از دیگر خطاهای آ.پورمحمدی بود.
@enghelabehma
@bahaneee
پزشکیان امروز با سفر به قم و حضور در دفتر آیتالله العظمی جوادی آملی و آیتالله کریمی جهرمی و برخی افراد زاویه دار معلوم الحال همچون بیات زنجانی و یثربی، موفق شد این تصویر را از قم مخابره کند که طیفهای مختلف حوزوی حامی کاندیدای جریان غربگرا هستند!
اما باید توجه داشت که رسانه انقلابی فارس چرا با تعابیر غیر صحیح و غیر دقیق در صدد برجسته سازی عناصر زاویه دار برآمده ؟
آیا خطاب «آیات عظام» برای امثال بیات زنجانی و یثربی از روی سهو و بی دقتی بوده است؟
این شیوه اطلاعرسانی از فارس بسیار عجیب و مورد سوال است.
@bahaneee
🔴 محترمانه با قالیباف
🔺پیش از این هم بارها کنشهای آقای قالیباف را نقد کرده ام، سال ۸۴ وقتی سعی کرد خودش نباشد، سال ۸۸ وقتی در فتنه آنطور که انتظار میرفت ظاهر نشد، سال ۹۶ وقتی روش عدالتخواهی غلط و پر اشکال را در نقد جریان روحانی انتخاب کرد، سال ۱۴۰۱ وقتی در کوران اغتشاشات به خطا رویکرد انفعالی اتخاذ کرد و مساله حکمرانی نوین را مطرح کرد و بعد هم دیگر از آن سخنی نگفت. مساله حکمرانی مجازی هم که قصه دردآوری است که بگذاریم و بگذریم، اینها نشان میدهد آقای قالیباف کم خطا نیست. اگر بحث از کارنامه ایشان است، بالاخره این ها هم هست، خطاهای جدی هم هست. من البته حقیقتا قد و قواره ایشان را بلند تر از خیلی ها میدانم. از موفقیت ایشان در انتخابات خوشحال خواهم شد همانطور که از موفقیت جلیلی هم خوشحال میشوم و البته طبیعتا انتخاب خودم را هم دارم. اما
🔺در گفتگوی تلویزیونی ایشان در صدا و سیما با کارشناسان اقتصادی، نکات حساس و خطرناکی دیدم که موظفم تذکر دهم:
❗️اولا نقدهای ایشان به سبک کار دولتی که برای این مردم نماد خدمت است، با ادبیات تند آنهم وقتی که کسی از مردان دولت هم نیست جلوی آن را بگیرد، خطا است. من البته متوجهم هم آقای جلیلی و هم آقای قالیباف در بسیاری امور سبک دولت قبل را تغییر میدهند، در همان زمان دولت قبل هم نقدهای جدی اطرافیان دو طرف و خود ایشان به دولت رییسی و سیاستهایش داشتند و این قابل کتمان نیست. کافی است نزدیکان هر دو طرف و مواضعشان را بررسی کنید. اما نکته این است که بیان بیمهابای نقد سیاستهای دولت قبل، نابود کردن مهمترین سرمایه امروز کشور است، به شدت خطرناک است. این خطا را تکرار نکنید که ناشکری است و آثار فوق العاده منفی دارد. حتما اگر این نکته را جدی بگیرید، نقدتان شکل دیگری پیدا میکند.
❗️ثانیا سخنان شما درباره نامزدهای بی تجربه و ناپخته ، نیش و کنایه به آقای جلیلی و دیگران تلقی میشد، شاید بگویید من چنین منظوری نداشتم ولی صحنه حساستر از این حرفها است. بله آقای جلیلی هم در بیان دیگری با کنایه پیمانکار بودن دولت را نقد کرد، حتما ایشان هم مرادش کنایه به آقای قالیباف نبوده، اما کلا شرایط به گونه ای نیست که تاب تخریب و تکه انداختن به یکدیگر ولو از سر بی توجهی را داشته باشد، این نکته اصلاح نشود، با وجود هوادارانی که خیلی هایشان عادت کرده اند به سفید و سیاه دیدن امور، کشور در نهایت ضرر میکند. اگر مشاورینی هستند که چنین توصیه هایی میکنند، پیشنهاد میکنم اخلاق آقای رئیسی را در صحنه انتخابات پر رنگ کنید و یک مدد اساسی و تاریخی به ایران بدهید، بگذارید خون سیدالشهدای خدمت جریان پیدا کند و بساط بی اخلاقی زشت رخنه کرده در انقلابیون را جمع کند، و البته جلوی ضربه خوردن جبهه انقلاب هم گرفته شود، رای را با زدن یکدیگر جمع نکنید و نکنیم، دلها دست خدا است.
🔺آقای قالیباف عزیز مرد عمل مخلصانه و صادقانه است، همانطور که جلیلی عزیز نیز همینگونه است و هر دو بزرگوار سرمایه کشورند، امیدوارم که با رفتار خود کل جبهه انقلاب را ارتقا دهند. چه رای بیاورند چه رای نیاورند.
@ali_mahdiyan
@bahaneee
هدایت شده از روزنه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ناگفتههای زاکانی از #برجام_نافرجام!
شخصا از رهبر معظم انقلاب پرسیدم آیا برجام اراده نظام است؟ ایشان گفتند شما به وظیفهات عمل کن!
▫️برخی در مجلس سعی داشتند القاء کنند "برجام اراده نظام است"، شخصا به ملاقات رهبری رفتم عرض کردم ما نسبت به این سند احساس خطر میکنیم، اگر اراده شماست، آن را میپذیریم. رهبری فرمودند: به اراده من چه کار دارید، به وظیفهات عمل کن!
🔸حاشیه روزنه
این روایتپردازیها در دوران ریاست #علی_لاریجانی در مجلس رخ داده است! خوب است او نظرش را در مورد این روایت زاکانی بیان کند.
اکنون #برجامیها باید توضیح دهند که چرا تصمیمات سیاسی جناحی خسارتبار و قبیلهگرایانه خود را به نام #تصمیمنظام قالب کردهاند!
قبلا روایت مخدوش آقای هاشمی پیرامون مذاکره با آمریکا در حضور شخص مقام معظم رهبری تکذیب شده است و این وقایع نشانگر آن است که بیش از هر زمان دیگری باید نسبت به روایتسازیهای غیر واقعی حساس باشیم.
در میان همه برجامیان، وضع #برجامیان_معمم از همه وخیمتر است! آنها هنوز هم دستبردار نیستند و در پی القای آن اند که به نحوی ثابت کنند برجام نه فقط تصمیم نظام بوده که محصول منظومه فکری رهبری هم بوده است.
از برجامیان بترسید... چون #خط_سازش را به نام نظام و رهبری تئوریزه میکنند! در مقابل خسارتها هم به هیچکس پاسخگو نیستند!
@rozaneebefarda
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🔍 ادامه #یادداشت_بیاناتی
🔻 در دعای عرفه میخوانید: با تقوای خودت مرا خوشبخت کن
🔹 باید به خدای متعال توکل کنید و تقوای الهی را هم از او بخواهید. چند روز پیش در دعای مبارک امام حسین علیهالسلام در روز عرفه، خواندید: «اللهم اجعلنی اخشاک کأنی اراک و اسعدنی بتقویک و لا تشقنی بمعصیتک».«و اسعدنی بتقویک»؛ با تقوای خودت مرا خوشوقت و خوشبخت کن. «ولاتشقنی»؛ با معصیت خودت مرا بدبخت نکن.باید از خدا تقوای الهی را خواست.انشاءالله توجهات و رحمت خدای متعال هم به سمت شما نازل است. ۷/۱۲/۱۳۸۰
🔖 منتشرشده در شماره جدید نشریه خط حزبالله
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🔍 ادامه #یادداشت_بیاناتی
🔹 معروفترین دعاها از سه امامی که در صحنه مبارزه بودند صادر شد
عجیب این است که اگرچه از همه ائمه علیهمالسّلام - تا آن جایی که در ذهنم هست - تقریباً دعاهایی مأثور است و ادعیّهای به ما رسیده است، اما بیشترین و معروفترین دعاها از سه امام است، که هر سه درگیر مبارزات بزرگِ مدّتِ عمر خودشان بودند: یکی امیرالمؤمنین است که دعاهایی مثل دعای کمیل و دعاهای دیگر از آن بزرگوار رسیده است، که یک عالَم و غوغایی است. بعد ادعیه مربوط به امام حسین است، که همین دعای عرفه مظهر آنهاست. این دعا، واقعاً دعای عجیبی است. بعد هم امام سجاد است که فرزند و پیامآور عاشورا و مبارز در مقابل کاخ ستم یزید است. این سه امامی که حضورشان در صحنههای مبارزات از همه بارزتر است، دعایشان هم از همه بیشتر است؛ درسشان در خلال دعا هم از همه بیشتر است. آن وقت شما همین خصوصیات اخلاقی را در صحیفه سجادیّه نگاه کنید. ۱۳۷۶/۹/۱۳
🔻 دعای عرفه صحیفه سجادیه مانند شرحی بر دعای عرفه امام حسین است
🔹 دعای دیگری مربوط به روز عرفه در صحیفه سجادیه هست، که از فرزند این بزرگوار است. من یک وقت این دو دعا را با هم مقایسه میکردم؛ اوّل دعای امام حسین را میخواندم، بعد دعای صحیفه سجّادیه را. مکرّر به نظر من این طور رسیده است که دعای حضرت سجّاد، مثل شرح دعای عرفه است. آن، متن است؛ این، شرح است. آن، اصل است؛ این، فرع است. دعای عرفه، دعای عجیبی است. شما عین همین روحیه را در خطابی که حضرت در مجمع بزرگان زمان خود - بزرگان اسلام و بازماندگان تابعین و امثال اینها - در منی ایراد کردند، مشاهده میکنید. ظاهراً هم متعلّق به همان سال آخر یا سال دیگری است - من الان درست در ذهنم نیست - که آن هم در تاریخ و در کتب حدیث ثبت است. به قضیه عاشورا و کربلا برمیگردیم. میبینیم اینجا هم با اینکه میدان حماسه و جنگ است، اما از لحظه اوّل تا لحظه آخری که نقل شده است که حضرت صورت مبارکش را روی خاکهای گرم کربلا گذاشت و عرض کرد: «الهی رضاً بقضائک و تسلیماً لأمرک»، با ذکر و تضرع و یاد و توسّل همراه است. از وقت خروج از مکه که فرمود: «من کان فینا باذلاً مهجته موطناً علی لقاءاللَّه نفسه فلیرحل معنا»، با دعا و توسل و وعده لقای الهی و همان روحیه دعای عرفه شروع میشود، تا گودال قتلگاه و «رضاً بقضائکِ» لحظه آخر. یعنی خود ماجرای عاشورا هم یک ماجرای عرفانی است. جنگ است، کشتن و کشته شدن است، حماسه است - و حماسههای عاشورا، فصل فوقالعاده درخشانی است - اما وقتی شما به بافت اصلی این حادثه حماسی نگاه میکنید، میبینید که عرفان هست، معنویّت هست، تضرّع و روح دعای عرفه هست. ۱۳۷۶/۹/۱۳
🔻 در دعای عرفه معارف فراوانی وجود دارد که فقط با زبان دعا قابل بیان است
🔹 در دعاهاى معتبر خیلى معارف وجود دارد که انسان اینها را در هیچ جا پیدا نمىکند؛ جز در خود همین دعاها. از جملهى این دعاها، دعاهاى صحیفهى سجادیه است. در منابع معرفتى ما چیزهایى وجود دارد که جز در صحیفهى سجادیه یا در دعاهاى مأثور از ائمه انسان اصلاً نمىتواند اینها را پیدا کند. این معارف با زبان دعا بیان شده. نه اینکه خواستند کتمان کنند؛ طبیعت آن معرفت، طبیعتى است که با این زبان مىتواند بیان شود؛ با زبان دیگرى نمىتواند بیان شود؛ بعضى از مفاهیم جز با زبان دعا و تضرع و گفتگو و نجواى با پروردگار عالم اصلاً قابل بیان نیست. لذا ما در روایات و حتّى در نهجالبلاغه از این گونه معارف کمتر مىبینیم؛ اما در صحیفهى سجادیه و در دعاى کمیل و در مناجات شعبانیه و در دعاى عرفهى امام حسین و در دعاى عرفهى حضرت سجاد و در دعاى ابوحمزهى ثمالى از اینگونه معارف، فراوان مىبینیم. از دعاها غفلت نکنید؛ به دعاها بپردازید. دعا هم بکنید. ۱۳۸۴/۷/۱۷
🔻 خدا را برای به دنیا آمدن در دولت اسلام شکر کنید
🔹 اقبال بزرگی که شما جوانان آوردهاید این است که در دورهی حاکمیت اسلام هستید. بعضی در این دوره متولد شدهاید و بعضی در این دوره، جوانیتان را گذراندهاید و این، اقبال بسیار بزرگی است.خوشا به حالتان! کمااینکه، حضرت امام حسین، در «دعای عرفه» خدا را شکر میکند که در دولت کفر به دنیا نیامده است. (چون ایشان در دولت پیغمبر به دنیا آمدند.) آری! این قضیه آنقدر عظمت دارد که امام حسین، آن هم در دعای عرفه خدا را شکر میکند که او را در دولت کفر به دنیا نیاورده و در دولت اسلام به دنیا آورده است. ۱۳۷۹/۱۱/۱۵
🔍 ادامه👇
هدایت شده از وضعیت انقلابی
نگران مرکز اسناد انقلاب اسلامی با این سطح علمی و تحلیلی..
رپرتاژ رسانهای آقای رنجبر
برای آقای پورمحمدی که محور سخنانش بازگشت به رویکرد خسارتبار برجامی است
با این مواضع معلوم نیست چطور هنوز هم برخی آن آقا را سردار جهاد تبیین به این تریبون و آن منبر دعوت می کنند!
یکی از خوبیهای انتخابات
رو شدن ماهیت عناصر پیچیده سیاسی در حوزه است.
@bahaneee