eitaa logo
بانک تولیدات مجازی
6.3هزار دنبال‌کننده
42.2هزار عکس
23.1هزار ویدیو
3.3هزار فایل
بانک تولیدات مجازی معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه 🔰 اینجا سعی میکنیم بهترین تولید‌های رسانه‌ای را قرار دهیم تا ادمین‌های عزیز در کانال‌ها و سکو‌های خود منتشر کنند 🗒 موضوعات: 🔰مذهبی 🔰سیاسی 🔰فرهنگی ارتباط با ادمین @Mobalegh20 @ahmad
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 سخنان هفته پیش جان بولتن: 🔸معترضان ایرانی مسلح هستند. 🔸اسلحه از طریق کردستان عراق در اختیار معترضان قرار می‌گیرد. 🔸معترضان به دنبال استفاده از زور و سلاح هستند. 🖇 لینک مطلب: https://btid.org/fa/photogallery 📎 📎 🔰 معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه 🌐 btid.org
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 | ستاره‌های شاهچراغ 🔻 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «حادثه‌ای که چند روز پیش در اتّفاق افتاد، این یک ستاره است، این تمام‌شدنی نیست، این میماند در تاریخ، این مایه‌ی افتخار و سربلندی خواهد بود در تاریخ. بله، عدّه‌ای داغدار شدند؛ بعضی از این حوادث، غم‌انگیز [است] و سرشار از اندوه میکند دل انسان را ولیکن ستاره است؛ اینها میماند در تاریخ، اینها حوادثی است که فراموش نمیشود. ما در این چهل و چند سال، چقدر از این حوادث داشته‌ایم! این، نشانه‌ی زنده بودن این ملّت است.» ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ 🔺 رسانه KHAMENEI.IR براساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای قم، نماهنگ «ستاره‌های شاهچراغ» را منتشر میکند. 🖇 لینک مطلب: https://btid.org/fa/photogallery 📎 📎 📎 📎 🔰 معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه 🌐 btid.org
1_1181000515.mp3
888.1K
⭕️ سوال ❓چرا باید برای امام زمان عجل الله دعا کنیم در حالی که خود امام مستجاب کننده‌ی دعا‌های دیگران هستند. سوال دیگر اینکه چه نیازی به دعای ما هست؟ 🔗 لینک https://btid.org/fa/photogallery 📎 📎 📎 🔰معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه 🌐 btid.org
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💯صدثانیه | مهمترین اخبار و رویدادهای ایران و جهان از «7 شهید و چندین مجروح در پی حمله تروریستی در ایذه » تا «هشدار بازداشت افرادی که کسبه را تهدید می کنند » 🖥 سامانه ارسال گزارشات طلاب، مبلغان و عموم مردم از فضای مجازی 🌐 https://r.btid.org 📎 📎 📎 🔰معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه 🌐 btid.org
💢 | باز هم بگید کار خودشونه! 🔷 این همه آدم رو توی ایذه کشتن، به نیروهای بسیج و سپاه تیراندازی کردن و شهر رو به آشوب کشوندن؛ ولی باز هم یه عدّه میگن کار خودشونه. ❌ بس نیست!؟ چقدر شما وقیحید! 🖤 ایذه تسلیت 🖤 📎 📎 📎 🖇 لینک مطلب: https://btid.org/fa/photogallery 🔰 معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه 🌐 btid.org
💠 | بازی با غذا ✅ کودکان غذا نمی‌خورند؛ با غذا بازی می‌کنند! ♨️ فرصت بازی با غذا را از کودک خود نگیریم! ❇️ بازی با غذا باعث کشف تجارب بی‌نظیر از ارتباط بین پدیده‌ها می‌شود. ✴️ شبکه عصبی مغزِ‌ کودکانی که با غذا بازی می‌کنند، بسیار رشد‌یافته‌تر از کودکانی است که در تحت کنترل والدینشان هستند و فقط برای غذا خوردن امر و نهی می‌شوند. 📎 📎 📎 📎 🖇 لینک مطلب: 🔸 https://btid.org/fa/photogallery ✅ آیدی دریافت سوالات👇 @pasokhgo313 🔰 معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه 🌐 btid.org
| شهید مدافع امنیت 🍀 شهید جهادگر مدافع امنیت حجت الاسلام محمد مویدی 📎 📎 📎 🖇 لینک مطلب: https://btid.org/fa/photogallery 🔰 معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه 🌐 btid.org
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 التماس هرمز شریعت برای ادامه اغتشاشات! https://www.adyannet.com/sites/default/files/media/video/ltms.mp4 📎 📎 🔰معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه 🌐 btid.org
| غصه جان‌گداز این غصه جان‌گداز بی‌پایان است این آتشِ غم، منتظر باران است خونین شده باز خطه‌ای از خاکم خون است دلم؛ ایذه خوزستان است 📎 📎 🖇 لینک مطلب: https://btid.org/fa/photogallery 🔰 معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه 🌐 btid.org
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✍️ شبهات دانش‌آموزی 3️⃣8️⃣ شراب را اگر خدا حرام و نجس کرده پس چرا برای درمان بعضی بیماری‌ها خوب هست و تجویز می‌شود؟ مگر نمی‌گویند هر چیزی را که خدا حرام کرده برای انسان ضرر دارد؟ ❌ توجه شود مسئله شرب خمر مستقلا و در جایی که مبتلی به نیست مطرح نگردد. 🔷 اول: ابتدا باید گفت همین درمان بیماری‌ها با شراب طبق تحقیقات علمی ثابت نشده بر فرض که قبول کنیم در درمان برخی بیماری‌ها خوب است یعنی اگر کسی مریض شد و دکتر تشخیص داد تنها راه درمان خوردن شراب است. 🔻ولی آیا این سود شراب دلیل می‌شود که همه مردم از آن استفاده کنند؟ به عنوان مثال فرض کنید شما سرما خورده‌اید و دکتر برای شما دارو تجویز می‌کند حالا می‌توانید بگویید که به خاطر این سود دارو همه مردم پنسلین مصرف کنند. 🔻 خداوند در قرآن مجید سوره بقره آیه 219 به هنگام نهى و سرزنش از شراب‌خوارى و قمار، به منافع آن اشاره کرده و مى‌فرماید: «گناه آنها از نفعشان بیشتر است؛ وَ إِثْمُهُما أَکْبَرُ مِنْ نَفْعِهِما». 🔻 علت ذکر فایده شراب در قرآن این است که در عصر جاهلیت معامله شراب و قمار رواج بسیار داشت و متاسفانه اگر به آن اشاره نمی‌شد بعضى کوتاه فکران تصور مى‌کردند مسأله به صورت یک جانبه بررسى شده. 🔻 به علاوه افکار انسان همیشه سود و زیان را در نظر می‌گیرد، براى نجات او باید از همین منطق استفاده کرد. 🔶 دوم: خمر، به معناى پوشاندن. شراب را هم خَمر مى‌گويند، چون عقل را مى‌پوشاند. 🔻 به همین دلیل شراب برای سلامت جامعه نیز مضر است و تباه کننده جامعه به شمار می‌آید؛ به آمار زير كه در يكى از نشريات معتبر منعكس شده، توجّه كنيد: ◀️ 60% قتل‌هاى عمد، 75% نزاع‌هاى خونين منتهى به ضرب و جرح، 30% جرائم ضدّ اخلاقى (از جمله زناى با محارم) و 20% سرقت‌ها، نتيجه استفاده از مشروبات الكلى است حال اين قتل‌ها، نزاع‌ها، سرقت‌ها، تجاوزات ناموسى و مانند آن، چه پيامدهايى از جمله شكايت، دادگاه، زندان، مجازات و مانند آن دارد، بحث مفصّلى مى طلبد، كه جاى آن اينجا نيست. 🔻ضمن اینکه صدر آيه شريفه 90 سوره مائده، به همين قسمت از مضرّات شراب اشاره داشت. 🔷 سوم: اگر فرض کنیم که شراب منافعی دارد ولی در برابر زیان‌هاى فوق‌العاده اخلاقى، اجتماعى و بهداشتى آن، این منافع بسیار ناچیز است. بنابراین، هیچ انسان عاقلى برای آن سود کم به این همه زیان تن نمی‌دهد. 🖇 لینک مطلب: https://btid.org/fa/photogallery 📣 آیدی دریافت شبهات👇👇 @Azarpeykan2769 📎 📎 📎 📎 🔰معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه 🌐 btid.org
✍️ شبهات دانش آموزی 2️⃣8️⃣ من دوست دارم موهام تا حدی بیرون باشه، خب آقایون نگاه نکنند، اصلا من حجاب رو قبول ندارم ؟؟ 🔶 اول: توصیه اسلام اول به مردان است که نگاهشان را کنترل کنند خداوند در قرآن کریم قبل از آن که زنان را به حجاب امر کند، به مردان دستور می‌دهد که نگاه خود را کنترل کنند. 🔻 ابتدا در آیه 30 سوره نور به مردان می‌فرماید که نگاه‌های خود را کنترل کنند: «قُل لِّلْمُؤْمِنِینَ یَغُضُّوا مِنْ أَبْصَارِهِمْ وَ یَحْفَظُوا فُرُوجَهُمْ ذَلِکَ أَزْکَى لَهُمْ إِنَّ اللَّهَ خَبِیرٌ بِمَا یَصْنَعُونَ»؛ (ای رسول ما) مردان مؤمن را بگو تا چشم‌ها (از نگاه ناروا) بپوشند و فروج و اندامشان را (از کار زشت با زنان) محفوظ دارند که این بر پاکیزگی (جسم و جان) آنان اصلح است، و البته خدا به هر چه کنید کاملا آگاه است. 🔻 سپس در آیه 31 سوره نور به زنان هم توصیه می‌کند که نگاه خود را کنترل کنند و حجاب را رعایت کنند: «وقُلْ لِلْمُؤْمِنَاتِ يَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصَارِهِنَّ وَيَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا مَا ظَهَرَ مِنْهَا وَلْيَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلَى جُيُوبِهِنَّ؛ و زنان مؤمن را بگو تا چشم‌ها (از نگاه ناروا) بپوشند و فروج و اندامشان را (از عمل زشت) محفوظ دارند و زینت و آرایش خود جز آنچه قهرا ظاهر می‌شود (بر بیگانه) آشکار نسازند، و باید سینه و بر و دوش خود را به مقنعه بپوشانند. ✅ با توجه به این دو آیه می‌بینیم که ابتدا خداوند به مردان برای پاکی چشمشان و سپس به زنان برای حجاب امر کرده. نکته دیگر که از این دو آیه برداشت می‌شود توصیه به پاکی نگاه و حجاب هم برای زن و هم برای مرد هست. اما مسلما نوع حجاب مردان و زنان با هم متفاوت هست. 🔷 دوم: منتقدان بحث حجاب می‌گویند در موضوع حجاب از مردان سلب مسئولیت و همه مسئولیت بر گردن زنان گذاشته شده و از آنان خواسته شده تا حجاب خود را رعایت کنند و به این وسیله مانع از بروز انحراف در جامعه و در مردان شوند و در عمل خطای مردان را هم گردن زنان می‌اندازد. 🔻 در حالی که همانگونه که زنان برای پوشش تکلیف دارند شرع مقدس اسلام برای مردان هم عفاف و کنترل نگاه را تکلیف کرده است. 🔶 سوم: اساساً طرح این شبهه منطقی نیست. مسئله واجب بودن حجاب بر زنان و مسئله حرام بودن نگاه به نامحرم برای مردان دو حکم جداگانه است که رعایت نکردن یکی واجب بودن دیگری را ازبین نمی‌برد. 🔷 چهارم: "خب مردها تحریک نشوند" این حرف درستی نیست. مردان طبق طبیعت و غریزه‌ای که دارند با دیدن زیبایی‌های زنان تحریک می‌شوند. 🔻 ضمن اینکه مردان که نمی‌توانند چشمانشان را ببندند و به مشقت بیفتند چون عده‌ای دلشان می‌خواهند هر طور که دوست دارند در جامعه حاضر شوند. 🔶 پنجم: نکته دیگر اینکه تحریک نشدن مردان تنها حکمت حجاب نیست و حکمت‌های دیگری نیز برای آن وجود دارد: حجاب باعث امنیت اجتماعی است؛ حجاب با کاهش زمینه‌های تنوع طلبی جنسی مردان، کمک به تحکیم خانواده و حجاب موجب حفظ کرامت و شخصیت زن می‌گردد. 🔻 باید توجه داشت که اگر فضاي جامعه آلوده به جلوه‌های جنسی زنان و مردان باشد در اين بين آن کسي که بيش از همه ضرر خواهد کرد، زن است. موجودی که از روحی لطيف و حساس برخوردار است. 🔻 اگر نگاه اسلامی داشته باشیم اول باید آقایان نگاهشان را کنترل کنند، اما مردانی یافت می‌شوند که دچار بیماری‌هایی جنسی هستند و زنان برای امنیت خود باید حجاب را رعایت کنند. 🔻 به عنوان مثال گاهی اوقات ویروسی می‌آید یا فردی بیمار است آیا باید بگوییم که همه بیماران را ببندید یا می‌گوییم افرادی که می‌خواهند در جامعه تردد کنند برای سلامتی خودشان ماسک بزنند. 🔻 از این به بعد، درب خونه هاتون رو قفل نکنید، روی ماشین‌ها هم دزدگیر نذارید به جاش به دزدها بگید دزدی نکنند و دزدی کار بدیه! ✅ جملات به ظاهر زیبا گاهی احمقانه ترین جملات تاریخ هستند. 🖇 لینک مطلب: https://btid.org/fa/photogallery 📣 آیدی دریافت شبهات👇👇 @Yaali110100 📎 📎 📎 📎 🔰معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه 🌐 btid.org
✍️ شبهات دانش آموزی 1️⃣8️⃣ چرا ما باید طبق سنت خانواده پیرو دین پدر و مادرمان و شیعه باشیم؟! شیعه و مسلمانی محدودیت زیاد دارد، حجاب و نماز پنج گانه و حلال و حرام و حفظ رابطه و ... دارد؟! 🔶 اول: اگر شما بیمار باشید. و به شما چند دکتر معرفی کنند دکتر شماره 1 دکتری است خوش زبان و آسان‌گیر ولی تخصص چندانی ندارد فقط با زبان و حرف زدن به شما امید الکی می‌دهد. دکتر شماره 2 دکتری است عمومی و می‌خواهد شما را با داروهایی ضعیف و ناقص و ارزان شما را درمان کند اما فایده ندارد. اما دکتر شماره 3 دکتری است فوق تخصص با داروهایی قوی است و در شرایطی هم که بیماری شدید باشد دست به تیغ می‌برد و عمل می‌کند و شما را تا درمان کامل از خوردن برخی چیزها و انجام دادن برخی کارها منع می‌کند ولی شما را درمان می‌کند. و مسلما عمل و جراحی بدن درد و خونریزی دارد. حال شما پیش کدام دکتر می‌روید؟! مسلما پیش دکتری که شما را درمان کند، هر چند درد و سختی داشته باشد و شما را از برخی کارها محدود کند. بنابراین هر سختی و منع و محدودیتی بد نیست بلکه بعضی وقت‌ها برای ما لازم و ضروری است. 🔻 خداوند هم اگر برای ما محدودیتی قرار داده است برای این است که ما بیمار نشویم و سالم بمانیم و اگر ویروس و آلودگی بر روح ما وارد شد با دارو و منع کردن برخی چیزها آن بیماری را درمان کند. بیماری که دکتر او را جراحی می‌کند به دکتر خورده نمی‌گیرد چرا به او درد و سختی داده است. 🔷 دوم: همه‌ی ما مدرسه که آمدیم، از کلاس اول ابتدایی شروع کردیم به خواندن و نوشتن. هر سال که بالاتر آمدیم، کتاب‌ها و مطالب جدیدتری به ما یاد دادند تا به دانشگاه برسیم و رشته‌ی خودمان را انتخاب کنیم و به هدفمان برسیم. وقتی به هدفمان رسیدیم، دیگر نیاز نیست آموزش ببینیم و یا برگردیم دوباره کتاب‌های ابتدایی را یاد بگیریم. خداوند هم در عالم همین کار را برای انسان انجام داده است. در هر زمان و مقطع خاصی یک دین را متناسب با درک و فهم مردم فرستاده. بنابراین ادیان گذشته مثل همان ابتدایی و متوسطه هستند و اسلام همان دانشگاه و اتمام درس شماست. هیچ آدم عاقلی که دانشگاه می‌خواند نمی‌رود کلاس ابتدایی و بگوید دوباره می‌خواهم در کلاس ابتدایی بنشینم. هر چند در ابتدایی خیلی محدودیتها را رعایت نمی کردیم وبیشتر به فکر بازی بودیم ولی با بالا رفتن تحصیلاتمان و جدی گرفتن مسایل زندگی بسیاری محدودیت‌ها را را بر خودمان تحمیل می‌کنیم. 🔶 سوم: اما چه کسی گفته شما پیرو دین پدر و مادرت باشید و تقلیدی آن را انتخاب کنید؟! تنها دینی که دستور داده انتخاب دین و اعتقادات تقلیدی نیست و باید آن را با تحقیق و اعتقاد کامل بپذیرید، دین اسلام و شیعه است. ولی تازمانی که یقین به حقانیت دین دیگری پیدا نکردید نباید این دین خود را ترک کنید چون ممکن است بعدها بفهمید اشتباهی رفته‌اید و خسارت کرده‌اید پس فعلا از همین دین که پشتوانه‌های علمی والگویی و... زیادی دارد تبعیت کنید تا بعد که به نتیجه‌ای قطعی برسید. 🖇 لینک مطلب: https://btid.org/fa/photogallery 📣 آیدی دریافت شبهات👇👇 @Yaali110100 📎 📎 📎 📎 🔰معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه 🌐 btid.org
✍️ شبهات دانش آموزی 5️⃣8️⃣ چرا از اول خلقت ادم و حوا پوشش نداشتند؟ چرا خداوند انسان را لخت آفرید؟ خوب اگر بعد از خوردن میوه ممنوعه لخت شدند چرا خدا لخت شدن رو برای تنبیه انتخاب کرد؟ 🔷 اول: خداى متعال در آیه 22 سوره «اعراف» مى‌فرماید: «فَلَمّا ذاقَا الشَّجَرَةَ بَدَتْ لَهُما سَوْآتُهُما؛ همین که آدم و همسرش از آن درخت ممنوعه چشیدند، بلافاصله لباس‌هایشان از تنشان فرو ریخت و اندامشان آشکار گشت». 🔻از این آیه به خوبى استفاده مى‌شود که آنها قبل از ارتکاب این خلاف، برهنه نبودند بلکه پوششى داشتند که در قرآن، از چگونگى این پوشش صحبت نشده است. 🔶 دوم: از آیات می‌توان چنین برداشت کرد که این لباس نشانه‌اى براى شخصیت آدم و حوا و احترام آنها محسوب مى‌شده که بعد از ارتکاب خلاف آن لباس را از دست می‌دهند و بدی‌هایشان آشکار می‌شود. 🔷 سوم: علامه طباطبائی در کتاب تفسیر الميزان افتادن لباس حضرت آدم و حوا را به عنوان تمثيل و مجاز می‌داند و می‌گوید: «منظور از لباس پوشش ظاهری نیست بلکه منظور لباس تقوی است که آدمى را ازبدی‌ها و گناه باز مى‌دارد و با خوردن از درخت نهی شده این لباس را از دست می‌دهند مثل پادشاهی که تاج و لباس پادشاهی خود را در انظار عموی از دست بدهد و نزد مردم اعتبارش کاسته شود می‌گویم لباس عزت و احترام را از دست دادند. 🖇 لینک مطلب: https://btid.org/fa/photogallery 📣 آیدی دریافت شبهات👇👇 @Yaali110100 📎 📎 📎 📎 🔰معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه 🌐 btid.org
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌کشته سازی در کامیاران در روز روشن 👈برهان کرمی از اهالی کامیاران در جریان اغتشاشات دیروز در شهر کامیاران با پروژه کشته‌سازی اغتشاشگران به قتل رسید. 👈طبق معمول رسانه‌های ضد ایرانی قتل آن‌ را گردن نیروهای امنیتی انداخته‌اند. به فردی که صورت خود را پوشانده دقت کنید؛ در حالیکه بعد از تیراندازی همه فرار میکنند او با آرامش به راه خود را ادامه میدهد! 📎 📎 📎 🖇 لینک مطلب: https://btid.org/fa/photogallery 🔰معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه 🌐 btid.org
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ⏰خبرخَند 1401/08/26 گلچینی از اخبار هفته با ادبیات طنز فازت چیه داداش! 🖥 سامانه ارسال گزارشات طلاب، مبلغان و عموم مردم از فضای مجازی 🌐 https://r.btid.org 📎 📎 📎 🔰معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه 🌐 btid.org
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
0️⃣1️⃣3️⃣ قصه شب 💠 قصه‌ شب: «ذوالقرنین پادشاه مهربان و دلسوز» قسمت دوم ✍️ نویسنده: محمد رضا فرهادی حصاری 🎤 با اجرای: ناهید هاشم‌نژاد، رضا نصیری و محمد علی حکیمی 🎞 تنظیم: محمد علی حکیمی و علیرضا آذرپیکان 🔷 مناسب سن ۴ سال به بالا 💠 هدف قصه: آشنایی بیشتر کودکان با زندگانی فرمانروایی شجاع و مهربان به نام ذوالقرنین است. ❇️لینک قصه در سایت اندیشه برتر... https://btid.org/fa/video/225379 📣📣 هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا کمک در تولید قصه بهتر را با آیدی @T_Child در میان بگذارید 📎 📎 📎 🔰 معاونت تبلیغ و امورفرهنگی حوزه‌های علمیه 🌐 btid.org
0️⃣1️⃣3️⃣ قصه شب 💠 قصه‌ شب: «ذوالقرنین پادشاه مهربان و دلسوز» قسمت دوم ✍️ نویسنده: محمد رضا فرهادی حصاری 🔷 مناسب سن ۴ سال به بالا 💠 هدف قصه: آشنایی بیشتر کودکان با زندگانی فرمانروایی شجاع و مهربان به نام ذوالقرنین است. 🔶 در قسمت قبل شنیدین که ذوالقرنین، به همراه لشکرش در ادامه سفرهاش، به سرزمینی رسیدن که مردم اونجا با اینکه نعمت‌های زیادی خدا بهشون داده بود، ولی خیلی فقیر بودن و هیچ کاری برای از بین رفتن فقرشون نمی‌کردن؛ برای همین، ذوالقرنین یه تصمیم مهم گرفت. 🔷 ذوالقرنین وقتی اون مردم رو دید، خیلی دلش سوخت؛ اون تصمیم گرفت تا به لطف خدا به مردم کمک کنه و بهشون چیزهای مختلفی رو یاد بده. اون و لشکریانش برای مردم غذاهای سالم درست می‌کردن، بهشون یاد می‌دادن که چقدر راحت میشه از همون چیزهایی که دور و برشونه، غذاهای خوشمزه درست کنن. علاوه بر اینا، برای مردم لباس‌های زیبا می‌دوختن و بهشون هدیه دادن. اونا ساختن خونه رو به همه مردم یاد دادن. ♦️ کم‌کم دیگه همه یاد گرفتن چه کارهایی باید انجام بدن؛ همه فهمیده بودن که با تنبلی کاری درست نمیشه. 🔸 ذوالقرنین وقتی دید که مردم تلاش‌کردن رو یاد گرفتن، تصمیم گرفت تا از اون سرزمین هم بره. ❇️ ادامه قصه در لینک زیر👇👇 https://btid.org/fa/news/224496 📎 📎 📎 📣📣 هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا کمک در تولید قصه بهتر را با آیدی @T_Child در میان بگذارید. 🔰 معاونت تبلیغ و امورفرهنگی حوزه های علمیه 🌐 btid.org
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌اظهارات قابل تامل کارشناس صدای آمریکا: تهدید به مرگ و تجاوز به زنان، از سوی آشوبگران خارجی! ❇️ از این کلیپ کوتاه، می‌توان به نقش ربات‌های سعودی و تلویزیون اینترنشنال در جهت‌دهی فکری و تهدید فعالان داخلی و خارجی پی برد. هرچه دقت کنید، به خط مشترک اغتشاشگران داخلی با آشوب‌طلبان خارجی بیشتر پی خواهید برد. 📎 📎 📎 🔰معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه 🌐 btid.org
📆 تقویم روز 📌 جمعه ☀️ ۲۷ آبان ۱۴۰۱ 🌙 ۲۳ ربیع الثانی ۱۴۴۴ قمری 🎄 18 نوامبر 2022 میلادی ✨ مناسبت روز : . رحلت آیت الله شیخ مرتضی آشتیانی رحمه الله (۱۳۶۵ هـ.ق) 📎 📎 🔰 معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه 🌐 btid.org
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا