eitaa logo
بصائر
1.2هزار دنبال‌کننده
450 عکس
81 ویدیو
36 فایل
«هذا بَصائِرُ لِلنَّاس‏؛ این قرآن کتابی است بصیرت آفرین برای مردم.» (جاثیه: 20) ارتباط با ادمین: @basaer_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
📕 به مخاطبان گرامی توصیه می کنم که اگر میخواهند درباره کارآمدی انقلاب اسلامی و دلایل آن و حدود انتظارات از ولی فقیه و شبهات پیرامون چگونگی مدیریت رهبرانقلاب در مدیریت نظام اسلامی، بیشتر بدانند کتاب جدید اندیشمند فاضل، دکتر مهدی جمشیدی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی را حتما از انتشارات پژوهشگاه تهیه نمایند.👆
✍️ چرا ایام اللهی همچون ۹دی و تشییع شهید سلیمانی را باید دائما برای مردم یادآوری نمود؟ 🔸«وَ لَقَدْ أَرْسَلْنا مُوسى بِآياتِنا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَكَ مِنَ الظُّلُماتِ إِلَى النُّورِ وَ ذَكِّرْهُمْ بِأَيَّامِ اللَّهِ إِنَّ فِي ذلِكَ لَآياتٍ لِكُلِّ صَبَّارٍ شَكُورٍ.»(ابراهیم/5) 🔰خداوند متعال در این آیه شریفه خطاب به جناب موسی (ع) می فرماید: ««ایام الله» را برای قومت یادآوری نما.» و منظور از «ایام الله»، ایامی است که بخاطر حوادث خاصی که در آن اتفاق افتاده،  امر خداوند و آیات و نشانه های بزرگی و اقتدار و سلطنت خداوند ظاهر و آشکار گردیده (ر.ک:المیزان؛ ج12، ص18) به عبارت دیگر، منظور از «ایام الله» روزهای خاصی است که در آن روزها دست قدرت و عزت الهی در جامعه ظهور و بروز بیشتری داشته و همگان به عینه دیدند و لمس کردند که اتفاقی(چه نزول نعمت و یا نزول عذاب) خارج از اسباب و علل مادی افتاده است. 🔰اصولاً باید گفت یکی از روش های تربیتی قرآن کریم، «تذکّر» و «یادآوری» است؛ و این روش، دقیقاً نقطه مقابل روش شیطان و جریان های شیطانی، همچون جریان نفاق است که یکی از کار ویژه هایشان را «انساء»(فراموشاندن) تعریف کرده اند: (مجادله: 19؛ انعام: 68، یوسف: 42، کهف: 63 ) در این میان، یکی از اموری که یاد خدا را در ذهن ها متبادر می کند، برخی حوادث عبرت آموزی است که در برخی ایام خاص در حیات یک جامعه به وقوع پیوسته است و مردم جامعه در آن ایام خاص، جلوه های رحمت یا غضب الهی را بطور ملموس درک نمودند.  از آنجا که انسان ها نوعا فراموشکار هستند، باید برخی وقایع خاص پیش آمده در جامعه که یاد خدا و سنت های الهی را به همراه دارد، همواره برای آنان یادآوری شود؛ چراکه این کار روحیه ای جدید در آنان برای ادامه مسیر ایجاد می نماید. 🔰قرآن کریم در آیات متعددی به یادآوری ایام الله در دوران هر پیامبری می پردازد؛ و این یادآوری ها آنقدر زیاد است که گویی تعمّدی برای بازگویی آن وجود دارد. برای مثال، در آیاتی که مربوط به داستان جنگ بدر در سوره مبارکه انفال آمده است، اشاره به عنایات خاص خداوند در جنگ بدر دارد که سپاه ۳۱۳ نفره اسلام در برابر سپاه هزار نفره دشمن با قاطعیت پیروز شد.(انفال/۷، ۹، ۱۱، ۲۶) یوم الله دیگر در قرآن کریم، ماجرای جنگ احزاب است:(احزاب/۹ و ۱۰) همچنین یکی از مواردی که خداوند قرآن کریم اصرار به یادآوری آنها دارد، شکست های عملکردی و گفتمانی منافقان است. در یک آیه سخن منافقان و بیماردلان در جنگ بدر یادآوری می شود: (انفال: 46) و در آیات دیگری، سخنان و کارشکنی های آنان در جنگ احزاب: (احزاب: 13-12). 🔰این یادآوری ها، علاوه بر کمک به تبیین بهتر گفتمان اسلام انقلابی، فواید متعددی دیگری هم برای عموم مردم جامعه اسلامی و هم برای خواص جامعه در پی دارد که به مبارزه با جریان نفاق کمک شایانی خواهد کرد. اولین فایده یادآوری ایام الله، افزایش وحدت در میان مردم است. 🔰فایده دیگر یادآوری ایام الله، افزایش اعتماد مردم به وعده های الهی، افزایش روحیه اعتماد به نفس و امید به آینده و افزایش روحیه مردم برای مقاومت در برابر سختی ها و در برابر دشمنان داخلی و خارجی است. 🔰همچنین علاوه بر ذلت دشمنان خارجی، رسوایی منافقین و فتنه گران داخلی نیز باید دائماً بازگو و یادآوری شود؛ چراکه منافقین وکفار همواره از این تذکر و یادآوری واهمه دارند و از آن فرار می کنند: 🔸"فَما لَهُمْ عَنِ التَّذْكِرَةِ مُعْرِضِينَ * كَأَنَّهُمْ حُمُرٌ مُسْتَنْفِرَةٌ * فَرَّتْ مِنْ قَسْوَرَةٍ؛ چرا آنها اينهمه از یادآوری گريزانند. همچون گورخرانى رميده  كه از شير فرار كرده اند!"(مدثر/۵۱-۴۹) @basaer_fi
📲سلسله نشست های بصیرتی - مجازی مبانی عقلانی و دینی نظریه مقاومت 📺 کلاس مجازی در ادوب کانکت 👤 با حضور دکتر شبیر فیروزیان 🔰مدرس دانشگاه شریف 🔰دکتری تفسیر تطبیقی قرآن کریم 🔰مولف کتاب سی آیه سیاسی 🗓 زمان: سه شنبه ها (از تاریخ 9 دی 99) 🕰 راس ساعت 15 📲 از طریق صفحه : 🆔http://video.nasraa.ir/r94hc9lhvsiu 🔅🔅🔅 🚩 نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی تهران بزرگ 🆔 eitaa.com/nasratehran 🆔 t.me/nasratehran 🆔 instagram.com/nasratehran
🔰سلام بر مخاطبان گرامی کانال «بصائر». ان شاء الله از امروز 9دی 99 تا 19 دی 99، مجموعه ای از مباحث قرآنی-سیاسی که با همکاری مشترک کمیته امداد امام خمینی(ره) و دانشگاه امام صادق(ع) و با محوریت کتاب «سی آیه سیاسی» تهیه شده است، را تقدیم شما خواهم نمود. 👇
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
جلسه اول از سلسله مباحث قرآنی- سیاسی «راه و چاه»؛ چالش عاقلانه یا سازش ذلیلانه؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸جلسه دوم از سلسله مباحث قرآنی-سیاسی «راه و چاه»: ❓در برابر پیشنهاد دشمن، چگونه باید موضع گرفت؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 جلسه سوم از سلسله مباحث قرآنی_سیاسیِ "راه و چاه" ⚠️ انقلابی های پشیمان!
هدایت شده از MESBAHYAZDI.IR
🔴 بسمه تعالی در خلال روند درمانی آیت الله مصباح یزدی، حال ایشان رو به وخامت گذاشته است؛ لذا از تمامی مؤمنین خواستاریم با تضرع به درگاه خداوند متعال و توسل به اهل بیت (ع)، خصوصا حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا فداه) برای شفای عاجل و کامل ایشان دعا بفرمایید. ۹۹/۱۰/۱۱ 💻 @mesbahyazdi_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 چهارمین جلسه از سلسله جلسات قرآنی_بصیرتیِ "راه و چاه": 🔸 آقازاده ها...
🔸 مصباح انقلاب به شهدای انقلاب پیوست و جبهه فكري انقلاب را یتیم کرد. 🔸 بی شک، هیچ شخصیتی جای خالی علامه مصباح يزدي را پر نخواهد کرد. تعابیر تجلیل آمیز امام خامنه ای در تکریم شخصیت استاد در مورد هیچ عالم معاصری گفته نشده است. 🔸 روح ملكوتي فقيه انقلابي، فيلسوف عارف ، عمار انقلاب علامه محمدتقي مصباح يزدي هم اکنون مهمان حضرت زهرا(س) و مرادش امام خمینی(ره) و استادش حضرت آیت الله بهجت و علامه طباطبایی است. 🔸ارتحال جانگداز اين عالم متخلق، بصیر، باتقوا و رباني برای حضرت بقيه الله الاعظم، امام خامنه اى و همه ارادتمندان ایشان غمی سنگین و جبران ناشدنی ست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
روزگارِ بی‌تو، فرا رسید: علامۀ مظلوم، به آسمان‌ها پَر کشید... مهدی جمشیدی [1]. سال‌ها پیش از این، در انتظارِ «رفتن» بودی؛ می‌گفتی آنچه که در توانت بوده است را به انجام رساندی و دیگر باید بار ِسفر ببندی و راهی ابدیّت شوی. در دلت، چه ناخرسند بودی که عمرت، طولانی‌تر از دوستانِ شهیدت شده بود. هوای «ماندن» نداشتی؛ نه دیروز و نه امروز. چنان بودی که گویا از «کاروانِ رفته»، جامانده‌ای. جسمت اینجا بود و جانت آنجا. اندکی بی‌غرضی کافی بود تا بفهمیم که «اینجایی» نیستی. [2]. چه «زخم‌ها» که بر جانت نشاندند، از آن‌هنگام که «فریادِ اعتراض» برآوردی و بر فکرِ پلیدشان شوریدی. جریانِ سراپا فاسدِ روشنفکریِ لیبرالِ دولتی را می‌گوییم که روشنگری‌هایت را برنتافتند و استدلال‌هایت را با مغالطه‌های رسانه‌ای پاسخ گفتند. روزنامه‌های زنجیره‌ایِ این جریان، تو را بارهاوبارها، «ترورِ شخصیّت» کردند تا «بدنام» و «بدچهره» شوی و کسی در اطرافت نماند. هفته‌ای نبود که سخنت را با حربۀ «تقطیع» و «تحریف»، صورتِ ناموجّه ندهند و گوشِ خَلق را از دروغ و فریب پُر نکنند. ما از تو دفاع می‌کردیم، ولی دفاعِ ما در برابرِ آن جبهۀ متراکمِ شیطانی، چیزی به‌شمار نمی‌آمد. امّا تو، از طریقِ دشوارِ «تبیین» و «تحلیل» و «روشنگری»، عقب ننشتی و تیرهای زهرآگین را به جان پذیرفتی. دربارۀ همه‌چیز، تردیدافکنی کردند و هر دروغی که ذهنِ خبیث‌شان پروراند را نشر دادند: «غیرانقلابی»، «غیرمبارزه»، «فیلسوف‌نما»، «نظریه‌پردازِ خشونت»، «فاشیست»، «قدرت‌طلب»، «مستبد»، «مخالفِ جمهوریّت»، «مردم‌ستیز» و ... . تو را این‌گونه نشناخته بودند، امّا این‌گونه معرفی‌ات می‌کردند. [3]. مگر در سال‌های بعد، بخش‌هایی از همین جریانِ به‌اصطلاحِ انقلابی، همان سخنان را تکرار نکرد؟! هر آنچه را که اصلاح‌طلبان گفته و نوشته بودند، دوباره از نو آغاز شد، امّا این‌بار، نه از زبانِ «آنان»، که از زبانِ «اینان»! در پیِ این بودند که نشانه‌ای بیابند تا تو را مخالفِ انقلاب نشان بدهند، یا وانمود که امام خمینی، موافقِ تو نبود، یا آیت‌الله خامنه‌ای، اندیشۀ تو را نمی‌پذیرد! و چون «نیافتند»، «بافتند»! وقتی سیاست، از اخلاق و معنا و تقوا تهی می‌شود، سرنوشتِ بزرگانی چون تو که «پرچمِ حقیقت» را به‌دست گرفته‌اید، این‌طور رقم خواهد خورد. [4]. این‌همه غربت و تلخی را گفتم، امّا چگونه می‌توانم از مواضعِ آیت‌الله خامنه‌ای نگویم؟! در میانۀ این معرکۀ عاری از انصاف و اخلاق، او بود که تو را با «مطهری» مقایسه کرد و «مطهریِ زمان» خواند؛ او بود که از «ارادتِ قلبی»‌اش به تو سخن گفت؛ او بود که تو را «عقبۀ تئوریکِ نظام» خواند؛ او بود که تو را در علم و تقوا و بصیرت، «کم‌نظیر» دانست؛ او بود که تو را «حرمت‌افزا و وزانت‌بخش به مجلسِ خبرگان» دانست؛ او بود که در این روزهای پایانی، هر شب برای تو «دعا» می‌کرد ... . و هموست که تا ساعاتی دیگر، پیامی خواهد داد که در آن، گوشه‌ای از عظمتِ وجودِ تو را نمایان خواهد کرد. https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
🔸«وَ سَلامٌ عَلَيْهِ يَوْمَ وُلِدَ وَ يَوْمَ يَمُوتُ وَ يَوْمَ يُبْعَثُ حَيًّا؛ و سلام بر او زمانیکه متولد شد و زمانیکه از دنیا می رود و زمانیکه زنده برانگیخته می شود.» (مریم: 15) @basaer_fi
هدایت شده از امیرحسین ثابتی
♦️ آنالیز پیام تسلیت تاریخی رهبر انقلاب برای آیت الله مصباح یزدی درباره اعتماد عمیق و علاقه شدید رهبر معظم انقلاب به آیت الله مصباح یزدی کافی است به تعاریف مکرر ایشان از این عالم ربانی رجوع کنیم. به ویژه در دهه هفتاد که رهبر انقلاب صراحتا این عالم بزرگوار را پر کننده خلاء شهید مطهری و علامه طباطبایی توصیف کردند و در سخنرانی های مکرر دیگر جوانان را به مطالعه آثار ایشان و استفاده از شاگردان این عالم بزرگ توصیه نمودند. چند سال قبل نیز رهبر انقلاب صراحتا گفتند که این مجلس خبرگان است که از وجود افرادی مثل آیت الله مصباح آبرو میگیرد نه آنکه ایشان به حضور در چنین جایگاهی نیاز داشته باشد. اما سیر تعاریف رهبر انقلاب از این عالم ربانی، در پیام تسلیت ایشان نیز امتداد داشت و در این پیام رهبر معظم‌ انقلاب کلید واژه های بی سابقه ای در توصیف آیت الله مصباح و جایگاه علمی و سیاسی ایشان به کار بردند که با یک آنالیز ساده به شرح ذیل است: "عالم ربانی" "فقیه مجاهد" "حکیم مجاهد" "برادر قدیمی" "متفکر برجسته" "مدیر شایسته" "پارسا و پرهیزگار" "سالک در طریق معرفت توحیدی" "دارای زبان گویا در اظهار حق" "دارای پای با استقامت در صراط مستقیم" "تقدیر از خدمات ایشان در تولید اندیشه‌ی دینی" "تقدیر از خدمات ایشان در نگارش کتب راه‌گشا" "تقدیر از خدمات ایشان در تربيت شاگردان ممتاز اثرگذار" "تقدیر از حضور انقلابي ایشان در همه‌ میدانهائی که احساس نیاز به حضور ایشان میشد" "درگذشت ایشان خسارتی برای حوزه‌ی علمیه است" "درگذشت ایشان خسارتی برای حوزه‌ی معارف اسلامی است" @Sabeti
🔰آخرین دیدارم با آیت الله مصباح، در ایام عید غدیر سال 1398 بود. زمانی که برای تقدیم کتاب تازه تألیفم با عنوان «مقدمه ای بر روان شناسی در قرآن بر اساس آثار آیت الله مصباح یزدی»، به همراه دو عزیز دیگر، خدمت ایشان رسیدیم و حدود یک ساعت در فضایی بسیار صمیمی، به گفتگو نشستیم و در پایان، دست نوشته ای را به یادگار از ایشان گرفتم. حتما بخوانید... 🔸به توفیق الهی درباره محتوای مطرح شده در آن دیدار، در آینده نکاتی خواهم نوشت و یا قطعاتی از فایل صوتی آن را منتشر خواهم نمود. @basaer_fi
🔰مصباح، «عمّار» رهبرانقلاب بود و «ذوالشهادتینِ» حضرت امام(ره). 🔰با مشاهده این تصویر، ناخواسته به یاد این جمله غریبانه امیرالمؤمنین(ع) افتادم که در فراق یاران صدیقش (عمار، ذوالشهادتین و ابن تیهان) فرمود: 🔸«أَيْنَ إِخْوَانِيَ الَّذِينَ رَكِبُوا الطَّرِيقَ وَ مَضَوْا عَلَى الْحَقِّ أَيْنَ عَمَّارٌ وَ أَيْنَ ابْنُ التَّيِّهَانِ وَ أَيْنَ ذُو الشَّهَادَتَيْنِ؛ کجایند برادرانم که قدم در راه نهادند و در راه حق پیش افتادند؟ کجاست عمّار؟ کجاست ابن تیهان؟ کجاست ذوالشّهادتین؟‏» (نهج البلاغه؛ خطبه182) @basaer_fi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 جلسه پنجم از سلسله جلسات قرآنی_بصیرتیِ "راه و چاه": 🔸 سامری های انقلاب... @basaer_fi
27.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 جلسه ششم از سلسله جلسات قرآنی_بصیرتیِ "راه و چاه": 🔸 قارون های انقلاب... @basaer_fi
30.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 جلسه هفتم از سلسله جلسات قرآنی_بصیرتیِ "راه و چاه": 🔸 فتنه تحریم ساز @basaer_fi
علامه مصباح؛ «انقلابی»، امّا «محذوف» و «غیررسمی»!! مهدی جمشیدی [1]. آیت‌الله خامنه‌ای به‌صراحت، آیت‌الله مصباح را «عقبۀ تئوریکِ نظام» خوانده بود. نمی‌خواهم اینک و در اینجا دربارۀ دلالت‌های مفهومی و معنایی این لفظ بنویسم و فضایلِ مصباح را بازگویم، بلکه می‌خواهم مخاطبِ خویش را در برابرِ «پرسشی سرسخت و تلخ» قرار دهم که شاید او را نسبت به من، بدبین سازد و ... . اکنون آنچه‌که در نظرِ من مهمّ است، هیچ محاسبه و معادله‌ای نیست جز «گفتنِ حقیقت» و «شخم‌زدنِ گذشته» و «بیرون‌کشیدنِ ریشه‌های گندیده و مسموم»! هیچ اتّفاقی بدتر از آنچه‌که برای علامه مصباح رخ داد، در میان نیست ... . پس باید مصلحت و سکوت را کنار نهاد و ناگفته‌ها را نگاشت. [2]. «عقبۀ تئوریکِ نظام»! تعبیری‌ست فاخر و وزین و گوش‌نواز، که البتّه تبعات و لوازمی دارد، و از آن جمله، این است که چنین شخصیّتی باید در «رسانۀ ملّی و رسمی»، جای پای محکمی داشته باشد و محلِ رجوع باشد. امّا آیا این‌گونه بوده است؟! به‌طورِ قاطع باید گفت خیر!! [3]. در سه دهۀ گذشته، «صداوسیمای جمهوری اسلامی»، هیچ‌گونه مصاحبه‌ای با آیت‌الله مصباح نداشته و هیچ‌گاه از سخنرانی‌های انقلابی و سیاسیِ ایشان، استفاده نکرده است!! هیچ‌گاه! برنامۀ صداوسیما دربارۀ آیت‌الله مصباح در طولِ سه دهۀ گذشته، فهرستِ مفصّلی نیست: یکی سخنرانی‌های اخلاقیِ ایشان که به‌صورتِ «سانسورشده» و «تقطیع‌شده»، تنها از شبکۀ تلویزیونیِ قرآن پخش می‌شد؛ و دیگری، سخنرانی‌های اخلاقیِ ایشان که در «انتهای شب»، از شبکۀ رادیوییِ معارف پخش می‌شد!! همین و لاغیر! هیچ برنامۀ منظم و مستمری در میان نبود و هیچ‌گاه مواضعِ سیاسی و انقلابیِ وی، پوششِ رسانه‌ای داده نشد! [4]. معامله‌ای که «صداوسیمای جمهوری‌اسلامی» با علامه مصباح کرد، به‌گونه‌ای بود که گویا ایشان، یک «اپوزیسیونِ سیاسی» است که تنها می‌توان از جوانب و ابعادِ «اخلاقی» یا «فلسفیِ» ایشان بهره گرفت و بقیّۀ لایه‌ها، با «سیاست‌های نظام»، سازگار نیستند! «سیاست‌های نظام» که از «عقبۀ تئوریکِ نظام» بودنِ ایشان حکایت می‌کند!! این چه تناقضی‌ست؟! [5]. تفاوتی هم میانِ علی لاریجانی و عزت‌الله ضرغامی و علی عسگری در میان نبوده است! همگی در «حذفِ عامدانۀ علامه مصباح»، دست در یک کاسه داشته و همگرا و هم‌نظر بوده‌اند! نظریۀ رسانه در میان اینان، همان «نظریۀ جذابیّت» است، نه «نظریۀ حکمت»، و چون چنین است، همگی یک «فوتبالیست» یا «بازیگر» را بر «حکیمِ زمانه»، ترجیح می‌دهند! محاسبه کنید که در طولِ سه دهۀ اخیر، چه میزان از حجمِ آنتن‌های زندۀ صداوسیمای جمهوری‌اسلامی را کسانی از این دست، اشغال کردند: «هزار ساعت»؟! «ده‌هزار ساعت»؟! «صدهزار ساعت»؟! ... نمی‌دانم، ولی به‌خوبی می‌دانم که در این میان، حتّی «یک ساعت» هم نصیبِ علامه مصباح نشد!! نه «آنتنِ زنده»! نه «سخنِ سیاسی»! نه در «شبکه‌های پُرمخاطب»! نه در «ساعاتِ خاص»! ... [6]. «مسئولانِ فرهنگیِ جمهوری‌اسلامی»، باید سرافکنده و شرمسار باشند که علامه مصباح را از «عرصۀ رسمی» حذف کردند و «چهره‌ای حداقلی و رقیق» از او ساختند که هیچ نسبتی با «عقبۀ تئوریکِ نظام» نداشت! مصباحی که نسلِ جوان شناخت - یا به‌عبارتِ درست‌تر، به آنها شناسانده شد! – یک «عالمِ اخلاقی» بود، یا حداکثر یک «فیلسوفِ مسلمان»! همین و نه بیشتر! آنان وظیفه داشتند که در تمامِ مسائل راهبردی و کلان، «عقبۀ تئوریکِ نظام» را به صحنۀ بازی آورند تا ذهنِ جوانان با تحلیل‌ها و منطقِ فکریِ او، آشنا شود و انس بگیرد، ولی چنین نکردند! [7]. می‌نویسم مسئولانِ فرهنگیِ «جمهوری‌اسلامی»!! چون اشکال را در «ساختار» می‌بینم، نه‌فقط در «این شخص» و «آن شخص»! حماقت و ندانم‌کاریِ مسئولان به‌جای خود، امّا مسأله و معضلۀ من، با «اساسِ بنای فرهنگیِ رسمی» است که در نظرم، همچون افیونِ مخدّر و مخرّبی است که فضیلت‌سوز و نخبه‌کُش است. دیروز، قصّۀ جانسوزِ «حذفِ آوینی»؛ و امروز، قصّۀ تلخِ «حذفِ مصباح»! حیاتِ «غیررسمیِ» نخبگانِ انقلابی، چه زمانی پایان می‌یابد؟! چه کنیم با این‌همه جفاکاریِ «مسئولانِ فرهنگیِ جمهوری‌اسلامی»؟! کدام محکمه‌، دادِ ما را می‌ستاند؟! شاید هم بیشتر گفتن، سبب شود که محکمه به‌جای «دادِ ما»، «خودِ ما» را بستاند!! [8]. علامه مصباح، «انقلابی» بود، امّا انقلابیِ «محذوف»! انقلابیِ «غیررسمی»! انقلابیِ «مظلوم»! یک شخصیّتِ تاریخیِ بی‌نظیر در اکنونِ ما، که بی‌رحمانه و حماقت‌بار، از عرصۀ رسمی، «حذف» شد و «ناشناخته» یا «بدشناخته» ماند، تاآنجاکه در انتخاباتِ اخیر مجلسِ خبرگان، به‌دستورِ «بی‌بی‌سی فارسی»، بخشی از مردمِ تهران به او رأی ندادند!! http://www.rajanews.com/node/343358 ،،،،،،،،،،، https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
هدایت شده از بصائر
📲سلسله نشست های بصیرتی - مجازی مبانی عقلانی و دینی نظریه مقاومت 📺 کلاس مجازی در ادوب کانکت 👤 با حضور دکتر شبیر فیروزیان 🔰مدرس دانشگاه شریف 🔰دکتری تفسیر تطبیقی قرآن کریم 🔰مولف کتاب سی آیه سیاسی 🗓 زمان: سه شنبه ها (از تاریخ 9 دی 99) 🕰 راس ساعت 15 📲 از طریق صفحه : 🆔http://video.nasraa.ir/r94hc9lhvsiu 🔅🔅🔅 🚩 نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی تهران بزرگ 🆔 eitaa.com/nasratehran 🆔 t.me/nasratehran 🆔 instagram.com/nasratehran
🔰 ان شاءالله امروز(سه شنبه ۱۶ دی ۹۹) دومین جلسه از نشست بالا👆 برگزار خواهد شد.
29.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 جلسه هشتم از سلسله جلسات قرآنی_سیاسیِ "راه و چاه": 🔸 متشابهات ولیّ خدا و بی صبری برخی دوستان انقلابی @basaer_fi
28.24M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 جلسه نهم از سلسله جلسات قرآنی_بصیرتیِ "راه و چاه": 🔸دست موسایی و زبان هارونی @basaer_fi