eitaa logo
بانک نشست ها و دوره های آباد
101 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
2.7هزار ویدیو
800 فایل
@Mojtabatabesh1371 جهت ارتباط بیشتر در خدمتم
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از مستضعفین تی‌وی
14.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽 سومین قسمت از مجموعه ویدئویی ⭕️ تبعیض در ساختارِ سرمایه‎های صنعتی، تکنولوژی و دانش! 🔹 آیا عمومِ و سرمایه‌ها به به چشم نگاه نمی‌کنند؟! 🔹 چند درصد از در جیب کارخانه‌دارها و می‌رود؟ 🔺در این قسمت حجت الاسلام از شیوه‌ی در ساختار سرمایه‎های صنعتی، تکنولوژی و دانش می‌گوید. 🎬 @Mostazafin_TV
هدایت شده از مستضعفین تی‌وی
18.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽 چهارمین قسمت از مجموعه ویدئویی ⭕️ تبعیض در ساختارِ امتیازات و انحصارات تجاری! 🔹 چه می‌شود که گروهی اندک می‌توانند به شکلی کاملا قانونی، تجارت یک کالا را برعهده بگیرند؟ 🔹 چگونه است که فقط اجازه صدور آن هم به صورت انحصاری را دارد؟! 🔺در این قسمت حجت الاسلام از شیوه‌ی در ساختار امتیازات و انحصارات تجاری می‌گوید. 🎬 @Mostazafin_TV
هدایت شده از مستضعفین تی‌وی
10.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽 پنجمین قسمت از مجموعه ویدئویی ⭕️ تبعیض در ساختارِ قدرت سیاسی سازمان‌های صنفی و نهادهای سیاسی! 🔹 چگونه می‌شودکه برخی در مقابلِ لایحه‌ی نظام پرداخت کارمندان می‌ایستند؟ 🔹 چه می‌شود که سازمان در سازوکاری قانونی و در تعارض منافعی آشکار، اثر بسزایی در تعیین مقدار سهمیه رشته پزشکی در دارد؟! 🔺در این قسمت حجت الاسلام از شیوه‌ی در ساختار قدرت سیاسی سازمان‌های صنفی و نهادهای سیاسی می‌گوید. 🎬 @Mostazafin_TV
هدایت شده از مستضعفین تی‌وی
8.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽 ششمین قسمت از مجموعه ویدئویی ⭕️ بازتولید تبعیض با ساختار آموزش و پرورش، آموزش‌ آزاد و دانشگاه! 🔹 چگونه با ساختاری کاملا قانونی می‌تواند را از نسلی به نسل دیگر انتقال دهد؟! 🔹 چه چیزی باعث می‌شود که تهران و قم، خیلی بیشتر از مناطق دیگر کشور سهم در رتبه‌های خوب داشته باشند؟ 🔺در این قسمت حجت الاسلام از شیوه‌ی با ساختار آموزش‌و‌پرورش، آموزش آزاد و دانشگاه می‌گوید. 🎬 @Mostazafin_TV
هدایت شده از الگوی پیشرفت اسلامی
نظام سازی آموزشی برای خانواده و جمعیت.mp3
40.73M
🔈صوت نشست تخصصی نظام سازی آموزشی برای خانواده و جمعیت/ یک شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ پلاک ۳۱۳ مسجد جمکران / ۱۶۹ دقیقه ❓معرفی روش تحصیل در نظام آموزشی جدید ❓معرفی محتوای تحصیل در نظام آموزشی جدید @olgou4
1 بت پرستی عرب.pdf
1.78M
درس گفتار تاریخ تحلیلی تطبیقی صدر اسلام - عصر نبوی (ص) 📌 جلسه اول 🌐مدرسه مجازی رویش اندیشه 🔶لینک رویش اندیشه👇 @rouyesh_andishe
2_شبه_جزیره_در_آستانه_بعثت_پیامبر_ص.mp3
24.1M
درس گفتار تاریخ تحلیلی تطبیقی صدر اسلام - عصر نبوی (ص) 📌 جلسه دوم 🌐مدرسه مجازی رویش اندیشه 🔶لینک رویش اندیشه👇 @rouyesh_andishe
2_شبه_جزیره_در_آستانه_بعثت_پیامبر_ص.pdf
1.73M
درس گفتار تاریخ تحلیلی تطبیقی صدر اسلام - عصر نبوی (ص) 📌 جلسه دوم 🌐مدرسه مجازی رویش اندیشه 🔶لینک رویش اندیشه👇 @rouyesh_andishe
Vahid Jalili - honar va balva 1401.mp3
21.12M
سخنرانی آقای وحید جلیلی درباره بلوای 1401 و نقش هنرمندان در آن —---— 🇮🇷 کلام انقلابی | مرکز مطالعات و گفتمان سازی مکتب امام ره 🔗http://eitaa.com/joinchat/1921384452C9bef678243
✍حجت الاسلام والمسلمین سید علی موسوی 💠 تخدیر تحلیلی «گسست نسلی» 1⃣ گسل هویتی و نسلی تعابیری به شدت اغراق آمیز است. 🔹ما از ابتدای انقلاب قشر انقلابی داشتیم که نسل حزب اللهی فرزندان همان نسل اند. قشر مذهبی داریم که نسل بعدی مذهبی را همانها پروراندند. هرچند از همان قدیم گاهی بچه حاجی، با لات های محل همنشین میشد و جاده خاکی میزد. مگر فرزندان ائمه نشدند. این تمحیص الهی است. اما قاعده عالم همین بازتولید هر قشر در نسل بعدی است. 🔹ما از ابتدای انقلاب «قشر کمتر مذهبی» داشته ایم. قشری که حاضر بود با بدبختی نوار ویدئویی تهیه کند و بعداً هم همینها ماهواره استفاده کردند و بچه های همینها هم الان ادامه دهنده زیست والدینشان اند و چون جوان اند مثل دوران جوانی والدینشان کمتر محافظه کار 🔹مشکل اصلی انقلاب الان برخی مسوولین به ظاهر انقلابی اند که کوس رسواییشان را فقط زن و فرزندشان نمی‌زنند بلکه خودشان نیز جاده عوض کرده اند. 🔹طبعا وظیفه ما اولا تبدیل قشر مذهبی به حزب اللهی ثانیا تبدیل قشر کمتر مذهبی به مذهبی است. کوتاهی های ما بسیار است اما توفیقاتمان بیشتر بوده است. 2⃣ مبنای تحلیل نسل X و Y و Z تبدیل ویدئو به ماهواره به شبکه های اجتماعی است. این تحلیل به وضوح اغراق آمیز است. چرا که مک لوهان دهکده جهانی را قبل ظهور اینترنت مطرح کرد و انقلاب اسلامی نیز در جزیره امن دهکده جهانی محقق شد. 🔹در تاثیر گذاری بیشتر شبکه های اجتماعی نسبت به نسل قبل فناوری های ارتباطی و مولتی مدیا بحثی نیست بحث در ادعای اغراق آمیز «گسست نسلی » است. 🔹معمولا این دست تحلیل ها «تخدیر» ی است و باعث «وادادگی». وقتی این نسل گسسته است، باید با این تصویر اغراق آمیز گسسته، «همراه» و «همدل» شوی و با وضعیت او «کنار بیایی» به امید اینکه روزی بتوانی روی او اثر بگذاری. 🔹این تحلیل های به اصطلاح «هشدار آمیز» آنقدر تکراری و کسل کننده و مخدر شده که دیگر رمق و امیدی برای «امکان تغییر» در مومنین به آن باقی نمی گذارد. 🔹از همان دهه ۶۰ با همین توجیهات ویدئو آزاد شد با اینکه قشر اندکی درگیر ویدئو بود اما بعد آن ویدئو وارد خانه قشر وسیعی شد، سپس موسسات وابسته به نظام آخرین ورژن فیلم های هالیوود را با سانسور لایت و زیرنویس تقدیم جامعه کردند که روز به روز برای جذب مشتری در مقابل تکثیر فیلم های غیرمجاز، از میزان سانسور کاسته شد. 🔹حکایت آزاد شدن ماهواره نیز چنین چیزی بود و داستان مقاومت ها در مقابل شبکه ملی اطلاعات نیز همان قصه تکراری است. تحلیل شکاف نسلی و عدم ساده انگاری فضای مجازی باعث شده حتی نه در حد خود آمریکا و یا چین ، که در حد آمریکا نیز روی DNS هیچ فکر اساسی نشود و کوچکترین محدودیت حاکمیتی، با تیر ساده انگاری حکمرانی فضای مجازی، بایکوت میشود. 🔹ترس القایی این دست تحلیل ها در «از دست دادن نسل جوان»، عقلانیت و خویشتنداری را از ما ربود و شدیم همرنگ جامعه جهانی! اگر قرار بود ما هم جوانان مان را زیر چکمه های دیکتاتوری هالیوود و ماهواره و اینترنت رها کنیم و همرنگ جامعه جهانی شویم ، دیگر چه داعیه انقلاب. 🔹ریشه تخدیر آن ایام پذیرش تحلیل «گسست هویتی نسل جوان» توسط فعالین انقلابی و مسوولین فرهنگی کشور بود. اگر تاریخ تحولات دهه ۷۰ هنر انقلاب نگاشته شود ، خواهیم دید همین تحلیل باعث چرخش هنرمندان انقلاب از تخاطب با «قشر انقلابی» به تخاطب مرکزی با «قشر غیر مذهبی معارض» رسید. لذا شهید آوینی به حاتمی کیا هشدار داد: ای بلبل عاشق جز برای «شقایق»ها مخوان.🥀 —---— 🇮🇷 کلام انقلابی | مرکز مطالعات و گفتمان سازی مکتب امام ره 🔗http://eitaa.com/joinchat/1921384452C9bef678243
هدایت شده از ...
نشست الزامات بسط جمهوریت (بخش گفتگو). حجت الاسلام محسن خاکی. 7 مهر 1401.mp3
10.1M
🔰 نشست "الزامات بسط جمهوریت" 🎙حجت الاسلام محسن خاکی 🔸بخش دوم (گفتگو پیرامون مباحث) 📆 ۷ مهر 1401 —---— 🇮🇷 کلام انقلابی | مرکز مطالعات و گفتمان سازی مکتب امام ره 🔗http://eitaa.com/joinchat/1921384452C9bef678243