eitaa logo
بانک نشست ها و دوره های آباد
106 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
2.7هزار ویدیو
807 فایل
@Mojtabatabesh1371 جهت ارتباط بیشتر در خدمتم
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از فکرت
24.72M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸 |‌ ☑️ بازسازی اعتماد عمومی حسین ظفری؛ ‎دکترای آینده‌پژوهی ▫️گام اول مردمی شدن برای دولت‌ها این است که بین مردم بروند و حرف‌های مردم را بشنوند تا آرام آرام آن اعتمادی که در مواردی دچار خدشه شده است را بازساری کنند. مرحوم آیت‌الله رئیسی در جهت مردمی شدن دولت بسیار تلاش کرد و تا حدودی هم موفق بود. ➕فایل کامل این گفت‌وگو را در «آپارات» و «یوتیوب» فکرت تماشا کنید. 📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ وب | ایتا | تلگرام | اینستاگرام
پیام تسلیت شهادت رئیس جمهور بخش دوم.mp3
16.82M
🔸 درجه جامعه ما رشد یافته است لذا ابتلائات تشدید شده است. با این رشد و تعالی، به سمت ظهور نزدیک‌تر شده‌ایم. با این نگاه به بلایا بنگریم. سپاسگزار افراد خدوم باشیم تا مبادا کفران نعمت شود. استاد عابدینی
جنگ شناختی؛ از ارجاعات تاریخی به احکام سیاستی (1).mp3
29.75M
🔻درس‌گفتار: جنگ شناختی؛ از ارجاعات تاریخی تا احکام سیاستی _۱ 🎙مهدی جمشیدی https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
جنگ شناختی؛ از ارجاعات تاریخی به احکام سیاستی(2).mp3
39.35M
🔻درس‌گفتار: جنگ شناختی؛ از ارجاعات تاریخی تا احکام سیاستی 🎙مهدی جمشیدی 🎶صوت‌های تاریخی سیاسی👇 🆔 @historysvoic
جنگ شناختی؛ از ارجاعات تاریخی به احکام سیاستی(3).mp3
36.34M
🔻درس‌گفتار: جنگ شناختی؛ از ارجاعات تاریخی تا احکام سیاستی _۳ 🎙مهدی جمشیدی 🎶صوت‌های تاریخی سیاسی👇 🆔 @historysvoic
14020303_43533_128k.mp3
3.2M
🔹برای مجلس دو شأن قائلید، شأن قانونگذاری و شأن نظارت... امّا شأن قانونگذاری خیلی بالاتر از مسئله‌ نظارت است؛ اصل مسئله برای مجلس، قانونگذاری است. ▪️بیانات در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی ۱۴۰۲/۰۳/۰۳ 🎶صوت‌های تاریخی سیاسی👇 🆔 @historysvoic
هدایت شده از محسن قنبریان
10. صوت جلسه‌ی دوم.mp3
27.32M
🔰 نکاتی از سخنان حجت الاسلام قنبریان 📌 بازخوانی منشور روحانیت 6 خرداد 1403/ ج ۲ 1️⃣ طبق نظر امام (ره) کسانی که اجتهاد دیگری دارند در مسائل نباید حصر شوند. اما اگر از قوای ادراکی به قوای تحریکی رسید و از خطا به گناه رسید، باید برخورد شود. 2️⃣منطق امام این است که در اجتهاد دیگری را حصر نکنیم اما در مرحله حکمرانی تساهل به خرج ندهیم و از افرادی که خلاف گفتمان انقلاب اسلامی، اجتهاد دیگری دارند نباید استفاده کنیم. اینجا تساهل معنی ندارد. 3️⃣دوران صفویه ایران را با هویت شیعی مناسکی ترویج می دهند نه شیعی سیاسی. مدح امام علی (ع) می‌کنند؛ اما از شیوه حکومت داری او نمی‌گویند. اینجا شاهد شکل گیری شیعه قالتاق هستیم. یعنی شیعه ای که جنگ شیعی و سنی را تامین می‌کند اما در سیاسیت، در قامت شیعه علوی ظهور ندارد بلکه سیاسیت اموی را ترویج می‌کند. 4️⃣ فقه امام ناظر به عینیت صحنه است. امام فقط نمی‌گوید اگر تبدل موضوع پیدا شد پس حکم نیز تغییر کند. خیر فقط این نیست، بلکه فراتر است. بدین معنا که گاهی موضوع همان است و تغییری نکرده اما حکم آن تغییر می‌کند. این همان ولایت بر احکام است نه ولایت در احکام. 5️⃣ بعد از مدرنیته شاهد شکل گیری نظم جدیدی در دنیا هستیم که اساسا خیلی از مفاهیم را تغییر داده است. مانند خانواده که یک مشترک لفظی شده و آن معنای سابق از آن برداشت نمیشود. در این نظم جدید فقه نمی تواند مانند گذشته به مسائل نگاه کند و نسخه عرضه کند. اینجاست که میگوییم امام فقه را ناظر به عینیت جامعه مطرح میکند. ‌ ‌‌💠 @okhowahmag ☑️ @m_ghanbarian
هدایت شده از رادیو اقلیما
اپیزود+دوم_out.mp3
41.41M
📻قسمت دوّم: |مهمان‌های ناخوانده‌ی اتاق‌پشتی| نگاهی بر مشکلات و درگیری‌های زنان در هیئات •مهمان‌های ناخوانده توصیفی از معضلات حضور زنان در هیئت‌ها و عزاداری‌های مردانه است که غالباً در اتاق‌های کوچک پشت مجالس اصلی شکل میگیره... @radio_eqlima 🎧
▫️الاسلام هو الحل! گزارشی از جلسه اول درسگفتار نوجهان ✨آگـاهـے‌‌ بـــراے‌‌ سامـــانے‌‌ دیگــر✨ مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ ‌🆔 @sch_negah