eitaa logo
عفاف گرایی
458 دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
1.3هزار ویدیو
69 فایل
◽️کانون «امین»◽️ مجموعه تخصصی ترویج فرهنگ عفافگرایی و تربیت جنسی از منظر آموزه های دینی مدیریت محترم کانون امین 👇 @shahidamin
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
5.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
غریبه_ها_پر_میکنند... 🎥 🌿نخستین انتشار به مناسبت 🔸نویسنده و کارگردان: محسن امانی 🔸تهیه‌کننده: محمدجواد موحد 🔸تولید شده در گروه هنری کات 🌱🌱🌱🌱🌱 🔶یکی از نیازهای اساسی انسان، است. بدین معنا که می‏خواهد مورد محبت و علاقه دیگران واقع شود. 🔶مهر و در افراد نقش قابل توجهی دارد. در مقابل، موجب بروز اختلال منش و انواع می‏گردد. یعنی در صورتی که فرد از سوی خود احساس بی‏محبتی کند، چه بسا ممکن است برای جبران آن درصدد انتقام جویی برآمده و اعمال خطرناکی را بر خلاف قانون و هنجارهای اجتماعی مرتکب شود. 📌اما اگر والدین با یکدیگر و با فرزندان خود رابطه عاطفی متعادلی برقرار کنند، می‏توانند در نفوذ کرده و سپس آنها را در کنند. ♨️اگر فرزندان از سیراب نشوند و احساس کمبود محبت کنند و آنها را تکیه گاهی امن و مورد اطمینان برای خود به حساب نیاورند، ممکن است جذب کسانی شوند که نسبت به آنها اظهار محبت و علاقه کاذب می‏نمایند و این نقطه، آغازگر انحرافات بعدی افراد است. ❇️در حالی که اگر نیازهای عاطفی فرد در مورد توجه قرار گیرد، فرزند نسبت به بسیاری از اظهار محبت‏ها‏ی ساختگی، می‏کند و از آنها مصون خواهد ماند و بر اساس عقل و خرد و به دور از احساسات، جهات مثبت و منفی عمل خود را خواهد سنجید. ✍️ https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
🍀"" 🍀نه اختصاص به خود زن دارد 🍀نه شوهر 🍀نه ویژه برادران 🍀و نه فرزندانش می باشد. 🍀همۀ اینها اگر رضایت بدهند 📌 راضی نخواهد بود... 🔺چون حرمت زن و حیثیت زن، به عنوان حق‎الله مطرح است. 🔺زن به عنوان حق‎الله، از نظر قرآن مطرح است. 🔺زن باید این مسئله را درک کند که او تنها مربوط به خود او نیست تا بگوید من از حق خودم صرف‎نظر کردم. 📛حجاب زن مربوط به نیست تا مرد بگوید من راضیم. 📛حجاب زن مربوط به نیست، تا اعضای خانواده رضایت دهند. ✴️حجاب زن حقی الهی است. ✴️عصمت زن "" است و به هیچ کسی ارتباط ندارد. ⚠️قهراً همه اعضای خانواده و اعضای جامعه و خصوصاً خود زن، امین هستند. ✍️، روزنامه رسالت، شماره 7399 https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از میهن پرست
♦️مجازات‌های متخلفان پروتکل‌های بهداشتی اعلام شد معاون کل وزارت بهداشت مجازات‌های متخلفان پروتکل‌های بهداشتی را اعلام کرد در حوزه اداری و دستگاه‌های اجرایی: 🔹در مرحله اول اخطار کتبی با درج در پرونده، مرحله دوم توبیخ با درج در پرونده، در مرتبه سوم کسر یک سوم از حقوق و فوق العاده شغل تا یک ماه، مرتبه چهارم کسر یک سوم از حقوق و عناوین مشابه تا سه ماه و مرتبه پنجم انفصال موقت از خدمت تا سه ماه در نظر گرفته شده است. 🔹طبق مصوبه ستاد ملی کرونا، مجازات‎های این بند قطعی و غیرقابل تجدید نظر است. در حوزه صنفی: 🔹مجازات این تخلفات نیز به این صورت است که در مرتبه اول تذکر کتبی با درج در پرونده صنفی و حرفه‎ای، در مرحله دوم تعطیلی و پلمب واحد به مدت پنج روز و در مرحله سوم نیز تعطیلی فعالیت حرفه‎ای به مدت ۱۰ روز خواهد بود. در حوزه عمومی (مردم): 🔹در حوزه عمومی استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی برای کلیه آحاد جامعه در وسایل حمل و نقل عمومی، مراکز تجمعی سربسته و محیط‎های صنفی (مانند مغازه ها) و اداری اجباری است. 🔹نکته مهم آن است که ارایه خدمات و تسهیلات اداری، انتظامی، قضایی، رفاهی، بانکی و خدماتی از سوی دستگاه‎های دولتی و غیردولتی به افراد و مراجعه کنندگانی که از ماسک استفاده نکرده یا فاصله اجتماعی را رعایت نمی‎کنند، ممنوع بوده و متخلفین در زمینه ارایه خدمات بر حسب مورد، طبق دو بند قبلی مجازات خواهند شد. 👌 بسیار خوب! اگر برای ماسک نزدن و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌شود چنین جرایمی را در نظر گرفت چطور برای بدحجابی و عدم رعایت احکام و دستورات عفاف و پاکدامنی نتوان جرایم مشابه‌ای را وضع کرد؟!
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
⚠️ با 📌تهدید جامعه با دوچرخه سواری در اماکن عمومی 🔷مدتی است که دوچرخه سواری بانوان، به شدت از سوی برخی ، به صورت مغرضانه و می‎شود و از سوی برخی دیگر نیز، مورد اشاعه و قرار می‎گیرد. آنها بر این باور هستند که دوچرخه سواری یک است و چرا باید پایمال شود؟! 🔷هرچند درصد کمی از ، به دوچرخه سواری به چشم یک ورزش نگاه می‎کنند، اما مکان‎های متعددی در سطح شهرها، برای دوچرخه سواری بانوان، پیش‎بینی و درنظر گرفته شده است. 🔷اما متأسفانه در چند ماه اخیر، مشاهده می‌شود که برخی بانوان، از محیط‌هایی که برای این امر، به آنان اختصاص داده شده، بی‌مهابا خارج شده و دوچرخه ‌سواری را، بعضاً با بسیار اسفبار، به سطح شهر و بوستان‎ها آورده‎اند و علاوه بر پیامدهای فردی این امر، زمینه پیامدهای زیانبار دوچرخه سواری در عرصه اجتماع را، پدید آورده‎اند. 🔷چراکه غالباً دوچرخه سواری بانوان در اماکن عمومی، آن هم با پوشش‎های نابهنجار و زننده، زمینۀ نوجوانان و جوانانی را فراهم می‎آورد، که در آستانه یا اوج بیداری غریزه جنسی قرار دارند. https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
📝حدود سال 1354 بود که مشغول تمرین بودیم. 🔺ابراهیم وارد سالن شد و یکی از دوستان هم، بعد از او وارد شد و بی مقدمه گفت: "داداش ابراهیم، تیپ و هیکلت خیلی جالب شده! وقتی داشتی تو راه می‎اومدی، دو تا پشت سرت بودند و مرتب از تو حرف می‎زدند!... شلوار و پیراهن شیک که پوشیده بودی👕👖 و از ساک ورزشی🎒 هم که دستت بود، کامل مشخص بود که ورزشکاری..." 🔺ابراهیم با شنیدن این حرفها، یک لحظه جا خورد. انگار توقع چنین حرفی رو نداشت و خیلی توی فکر رفت. 🔺ابراهیم از آن روز به بعد، پیراهن بلند و شلوار گشاد می‎پوشید و هیچ وقت هم ساک ورزشی همراه نمی‎آورد و لباس‎هاش رو هم، داخل کیسه پلاستیکی می‎ریخت! 🔺هرچند خیلی از بچه‌ها می‎گفتند: "بابا تو دیگه چه جور آدمی هستی؟!... ما باشگاه می‎یاییم تا هیکل ورزشکاری پیدا کنیم و تو با این هیکل روی فرم، این چه لباس‎هاییه که می‎پوشی؟" 🔺اما ابراهیم به حرف‎های اونا اهمیتی نمی‎داد و به دوستانش توصیه می‎کرد: "اگر ورزش رو برای خدا انجام بدین عبادته و اگر به هر نیت دیگری باشین ضرر می‎کنین". 🌿🌿🌿🌿🌿 💠 پس از پیروزی انقلاب، در سازمان تربیت بدنی مشغول و بعد از آن به آموزش و پرورش منتقل شد. اما با آغاز ، راهی جبهه نبرد شد. سرانجام در عملیات "والفجر مقدماتی"، پنج روز در کانال‌های "فکه" کردند و تسلیم دشمن نشدند. 💠ابراهیم در روز ۲۲ بهمن سال ۶۱ ، بعد از فرستادن بچه‌های باقی‎مانده به پشت خط مقدم، ماند و از آن پس، دیگر کسی او را ندید و باقی ماند. https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
🔷گزارشی از سیزدهمین نشست در سال 1399 🔷با عنوان " مدیریت تشکل‎های مردمی عفاف و حجاب مشهد" 🌿بر اساس تجربه ۵ ساله فعالیت میدانی و با توجه به چالش‌ها، شرایط و ظرفیت‌های موجود در این عرصه در شهر مقدس مشهد 👤با ارائه آقای مهدی ، عضو هیئت مؤسس مقر فرهنگی مردمی فاطمه الزهرا (س) ⏰در تاریخ چهارشنبه 22 مرداد ساعت 17 🎧جلسه مذکور به‎صورت وبینار، در اتاق مجازی به آدرس vroom.um.ac.ir/saeedy با مشارکت تعدادی از اعضای هیئت علمی، مسئولین و کارشناسان فرهنگی آموزش و پرورش، روانشناسان، مربیان آموزشی و تربیتی و علاقه‌مندان مسائل فرهنگی، برگزار گردید. https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
👤 آقای وارسته‌پور در ابتدای جلسه، به ارائه تعاریفی از جنگ و رابطه آن با فرهنگ پرداختند. ایشان انواع جنگ‎های بین جبهه حق و باطل را، در سه دسته جنگ سخت (نظامی)، جنگ نیمه سخت (اقتصادی) و (فرهنگی)، عنوان نمودند و بر اهمیت جنگ نرم در عصر حاضر، تأکید نمودند. 🔺 ایشان متولیان مبحث جنگ نرم و تهاجم فرهنگی در نظام جمهوری اسلامی و جبهه حق را، سه بخش اصلی "، و " عنوان کردند و اضافه نمودند که با توجه به شرایط موجود اعم از: 1. رسالت پشتیبانی نظام‎های حاکمیتی 2. ضعف و استمرار نظام‌های حکومتی 3. ظرفیت بالقوه و ویژه نظام‎های مردمی 📌 کار اصلی بر روی دوش است. 🔺 این فعال فرهنگی، مهم‎ترین چالش و ضعف در بخش نظام‎های مردمی را، نداشتن تعریف شده و اصطلاحاً عدم جبهه سازی و تشکل‌ها و فعالیت فرهنگی مردمی و و جزیره‌ای عمل کردن، عنوان کردند. 👤 سخنران کارگروه عفافگرایی و تربیت جنسی، به بیان راهبرد در این عرصه پرداختند: 1. توصیه و تشویق به ایجاد، گسترش و توسعه تشکل‎های فرهنگی مردمی 2. دستور به جبهه سازی و ایجاد ستاد هماهنگی این تشکل‎ها (قرارگاه خاتم) و 3. کردن این بخش از نظام‌های حکومتی و دادن عرصه میدانی باز () https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
👤 عضو هیئت مؤسس مقر فرهنگی مردمی فاطمه الزهرا (س)، در بخش دوم ارائه خود، به بیان جایگاه در بحث جنگ نرم و مقوله فرهنگی پرداختند و اذعان نمودند که ۹۰ درصد فعالیت ، در عرصه فرهنگی متمرکز و خلاصه شده است و دلایل اصلی این ادعا را، سه مورد بیان کردند: 1. بودن، زود بازده بودن و همه‌گیر بودن مسئله عفاف و حجاب 2. در مقابله با مسئله شهوت و غرایز در طول تاریخ 3. بسیار بالا در قالب‎های قابل استفاده در این عرصه از جنگ نرم 👤 آقای وارسته‌پور در ادامه، با تأکید بر پرخطر بودن ، برای نظام و حکومت اسلامی، مهمترین پارامتر در مسأله تهاجم فرهنگی را، عفاف و حجاب برشمردند و در واقع، نهایی و اصلی دشمن را، در نابودی و نظام اسلامی ، مسئله خدشه‎دار نمودن این عرصه دانستند. 🔺 ایشان در بخش سوم، به مسئله عفاف و حجاب در شهر پرداختند و این مسئله را به دلایلی که ادامه ذکر شده است، دارای جایگاه ویژه دانستند: 1. رسالت فرهنگی و مذهبی شهر مشهد 2. پایتخت معنوی جهان اسلام بودن 3. زیارتی بودن شهر مشهد (جهانی و ملی) 4. هویت فرهنگی جهانی و الگوسازی تمدنی برای جهان اسلام https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
👤 عضو هیئت مؤسس مقر فرهنگی مردمی فاطمه الزهرا (س)، طبق وعده داده شده، موردنظر خود را ارائه نمودند. ایشان ضمن ارائه این طرح، به بیان ظرفیت‎ها و فرصت‎ها و چالش‎ها و تهدیدهای حال حاضر نیز اشاره نمودند. 🔺 ایشان بر وجود رابطه قوی و مستمر، میان سطوح و بخش‌های مختلف تشکل‎ها و سازمان‎های مختلف، از جمله هیئت اندیشه‌ورز، تشکل‌ها و فعالین مردمی عرصه عفاف و حجاب و کمیته اجرایی شهر مشهد تأکید نمودند و همانگونه که در شکل مذکور رؤیت می‌شود، سازمان پیشنهادی بخش تشکل‏ها و فعالین مردمی عفاف و حجاب نیز، در قالب چهار کمیته ، ، ، رسانه و سایبر و ، با جزئیات کامل، به شکل یک نمودار به تصویر کشیده شده است. 🔺 نکات مهم مربوط به طرح شامل موارد ذیل است: 1. لزوم جبهه سازی و شبکه سازی با توجه به 2. هم‎افزایی و عدم موازی‌کاری بخش‌ها و ارکان وارد شده در طرح 3. استفاده از همه موجود در عرصه عفاف و حجاب و مشخص شدن جایگاه‎ها و نقش‌ها و بالقوه شدن ظرفیت‎های موجود 4. لزوم یک مدیریت فراگیر، قوی و فعال جهت اجرایی شدن طرح و یکپارچه‎ سازی سنجش‎ها https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
👤 آقای وارسته‌پور، ضمن تأکید بر و اجرایی برای همه اقشار جامعه (سطح اول: فعالین و تشکل‎ها؛ سطح دوم: مساجد، کانون‎ها و محلات و سطح سوم: مخاطب عمومی جامعه و قشر خاکستری)، به بیان اهمیت چهار گروه ‎، ، و پرداختند که می‎بایست برنامه‎ریزی‎های لازم بر روی آنان صورت پذیرد. 🔺 سخنران محترم کارگروه، ضمن بیان تجربه ۵ ساله و فعالیت‎های فرهنگی صورت گرفته در سه بخش مقدمات، جذب و تثبیت و پخش دو کلیپ، نحوه فعالیت فرهنگی مقر خود را، بیشتر تبیین نمودند و در انتهای جلسه نیز، به انتقادات و سؤالات اعضای کارگروه، پاسخ دادند. https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
🌻با سلام و احترام 📣📣📣 چهاردهمین نشست در سال 1399 💬 با عنوان: "غفلت از «گنج جنگ» و «گروه دوستی» در تربیت جنسی" 👤ارائه دهنده: آقای دکتر محمود سعیدی رضوانی، عضو هیئت علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و مدیرگروه تعلیم و تربیت اسلامی پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد ⏰ زمان: چهارشنبه 29 مرداد ماه ساعت 17:00 🎧 آدرس اتاق مجازی: vroom.um.ac.ir/saeedy 💠جهت حضور در این نشست مجازی، در صورت استفاده از کامپیوتر، می‎بایست بر روی سیستم شما، نرم افزار Adobe Flash Player نصب باشد و در صورت استفاده از تلفن همراه و یا تبلت، نرم افزار Adobe Connet را از طریق بازار بر روی گوشی خود نصب بفرمایید. 🔊لطفاً با انتشار این پیام، در دعوت از همکاران و علاقه مندان، با ما همراه شوید💐 با تشکر https://eitaa.com/umefafgaraei