eitaa logo
استاد علی صفایی حائری
66.1هزار دنبال‌کننده
2هزار عکس
1.2هزار ویدیو
34 فایل
انتشارات لیله القدر ناشر انحصاری آثار مرحوم استاد علی صفایی حائری (عین.صاد) سایت: www.einsad.ir 📲ارتباط با ادمین @ad_einsad 📚 سفارش کتاب @einsadshop_ad 🔗شبکه های اجتماعی zil.ink/einsad.ir تلفن : ۰۲۵۳۷۷۱۲۳۲۸
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📼 حضور تو پیداست، من غایبم... #️⃣ ⏳ ۱۵ ثانیه ⬇️ ۸۰۰ کیلوبایت |اینستاگرام| |تلگرام| |کست باکس| |آپارات| |بله| برای دانلود نسخه با کیفیت به آپارات ما بروید👇🏻 https://aparat.com/v/o3Lyw ╭✤ @Einsad ✤╮
🔰 هنر آنجا می‌جوشد که... ❞ عین‌صاد 📚 #️⃣ 📢 |اینستاگرام| |تلگرام| |کست‌باکس| |آپارات| |بله| |توییتر| ╭✤ @Einsad ✤╮
🔵 │آدم طبیعی، آدمی است که طبیعی نباشد │و از سطح غریزه و عادت روییده باشد... 📚 | ص۱۶۲ | صفحه‌ی ما در توییتر | ╭✤ @Einsad ✤╮
نمایشگاه مجازی کتاب │ ☫ │ اصفهان 1⃣ اولین نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان 🗓 ۲۰ تا ۲۶ آذرماه ١٤٠٠ 🌐 علاقه‌مندان اصفهانی برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به لینک زیر مراجعه کنند. https://book.icfi.ir/book?exhibitorId=858&publisher-name=%D9%84%DB%8C%D9%84%D9%87%20%D8%A7%D9%84%D9%82%D8%AF%D8%B1 ورود به غرفه انتشارات لیلة‌القدر در نمایشگاه استانی اصفهان ╭✤ @Einsad ✤╮
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📝 های شما: (سری چهاردهم) 🔵 سال‌ها قبل از آشنایی با حضرت استاد طلبه بودم ولی از وقتی با ایشان و آثارشان آشنا شدم تازه متوجه شدم که راه چیست و هدف کجاست تو این سال‌ها خیلی از دوستانم را با مکتب استاد آشنا کردم و مستمر برای هدیه به دوستان آثار استاد را به فراخور حالشان تقدیم می‌کنم استاد زنده‌اند و هر روز جاودانه‌تر... چون مکتبشان جاودان است ✍🏻 ”علیرضا خوشی خوانساری“ 🔴 من تا ۲۰ سالگیم هیچ شناختی ازشون نداشتم. فقط از کوچیکیم تا ۲۰ سالگی عکس استاد را می‌دیدم که پدرم به کتابخونش زده بود. با وجود این که هیچ شناختی نداشتم، اما عکسشون خیلی خیلی به دلم می نشست. تا ۲۰ سالگیم توفیق نداشتم ببینم کیه. بالاخره از پدرم پرسیدم گفتم ایشون کیه؟ پدرم گفت: این کیه؟ ای بابا... ایشون استاد صفاییه. مغز متفکر... گفتم: آثارش چیه؟ گفت: یکیش مشکلات حکومت دینیه... همونو رفتم تهیه کردم و خوندم و باهاش آشنا شدم و این شد نحوه‌ی آشنایی من. و از پدرم تشکر می‌کنم که اون عکس استاد را در کتابخانه‌اش گذاشته بود تا من باهاش آشنا بشم. از قم، متولد ۱۳۷۳ ✍🏻 ”مسعود“ 🟡 قصه من و عین‌صاد از آیه‌های‌سبز شروع شد... ورق به ورقش حکم نوشیدن می‌داشت و مستم می‌کرد چقدر پیامبرگونه از آسمان، آیه حکایت می‌کرد و زردی‌ام را سبز می‌کرد با خواندن تطهیر با جاری قرآنش فهمیدم که تا به حال، هرچه قرآن خوانده‌ام چیزی جز گردش زبان و گذران زمان نبود! از چشمه زلال مطهری و مصباح و صدر و بهشتی نوشیده بودم. خروش مواج شریعتی را شنیده بودم اما صفایی خود خود دریا بود. دریایی که نه حاصل بارش باران بلکه جوشیده در دل کویر بود و تشنگان همواره دویده در پی سراب را آب حیات و نجات نوشاند دریایی که در آن غرق میشدم و هرگز خیال بازگشت به ساحل را نداشتم سالها بعد صوت داودی‌اش هم به گوشم رسید گرچه برای منی که در وادی حیران، سرگردان بودم حکم نهیب را داشت. و اوف بر این چشمان که توفیق دیدارش را نیافت! گاهی از خدا گلایه می‌کنم که چرا انقدر زود، این آیه سبزت را از بندگان پریشانت گرفتی؟ گرچه باید شکور باشیم که هنوز صدایش در گوشمان می‌پیچد و دلمان را می‌برد به همان جا که خودش ساکن است؛ ملکوت اعلی... باشد که این دنیا در روزگار رجعت، دوباره از حضور صفایی مصفی شود ما نیز گرچه در دنیا از جاری معرفتش شفا یافتیم مشتاق شفاعتش در آخرت هم هستیم ✍🏻 ”امیرحسین کریمی“ #⃣ ╭✤ @Einsad ✤╮
شما هم می‌توانید 📝 یا نحوه‌ی آشنایی‌تان با استاد را برای ما بفرستید👇🏻 👤 @ad_einsad
📢 برای 🛒خرید آثار استاد علی صفایی حائری می‌توانید از طریق سایت انتشارات ☽لیلة‌القدر اقدام کنید: 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻 🌐 www.einsad.ir و یا در واتساپ به شماره زیر پیام دهید: 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻 📞 09930682213 🔸 تمامی سفارشات توسط شرکت ملی پست به سراسر کشور ارسال می‌شود. 🔸 ⛟ ارسال رایگان برای سفارشات بالای ۱۰۰هزارتومان ╭✤ @Einsad ✤╮
💠 روحيّه‌ها (قسمت چهارم) 👤: معاند و لجوج و بى‏‌اعتنا 🔹معنای عناد: عناد، از راه بيرون رفتن است و تكروى كردن و به دور خود ديوار كشيدن و دروازه‏‌ها را بستن و در برابر ايستادن. 🔹عامل عناد: 1⃣ انگيزه‏‌ى اين عناد و سركشى، ترس از حل‌شدن و از دست رفتن است و خيال مى‏‌كند با پذيرفتن، خود را باخته و خويشتن را از دست داده است. و اين است كه در برج عاج خويش مى‏‌نشيند و خود را زندانى‏ خويش مى‏‌سازد كه مبادا گردى بر او بنشيند. 2⃣ ...عشق به خود نشان دادن و خود را به ثبت رساندن هم تكروى و كاسه‏‌ها را جدا كردن و خود را به چشم كشيدن و عناد ورزيدن را به وجود مى‏‌آورد. شخص مى‏‌خواهد با جدا كردن خويش از ديگران، چشم‏‌ها را به سوى خود بكشد و آن‏ها را در خود نگاه دارد. 🔹روش درگیری و سازندگی: 1️⃣ انسان گذشته از اين نيروى خودنمايى، از نيروى قوى‏‌ترى بهره‏‌مند است و آن هم خودخواهى است؛ و خودنمايى‏‌ها از خودخواهى‏‌ها سرچشمه مى‏‌گيرند و با آن كنترل مى‏‌شوند. آن‏جا كه خودنمايى، از ما مى‏‌كاهد، خودخواهى آن را كنار مى‏‌زند... ...با اين توضيح است كه معاند، تغيير شكل مى‏‌دهد؛ چون آن‏جا كه در قاطى شدن‏‌ها «زياد شدن‏‌ها و به ثبت رسيدن‏‌هاست» و در تنهايى‏‌ها و تكروى‏‌ها و در حصار نشستن‏‌ها «مرگ و از دست رفتن»، ديگر سركشى و تكروى و عنادى نخواهد بود... باقی روش‌های مرحوم استاد درمورد این روحیه را می‌توانید در کتاب مسئولیت و سازندگی مطالعه کنید. | ص ۲۴۱ الی ۲۴۵ ↶ روحیه‌ی بعدی: بدبین و شکّاک 📝 استاد علے صفایے حائرے #⃣ ‌ ╭✤ @Einsad ✤╮