eitaa logo
امام حسین ع
17هزار دنبال‌کننده
389 عکس
1.9هزار ویدیو
1.9هزار فایل
کانال مداحی و شعر و سبک https://eitaa.com/emame3vom
مشاهده در ایتا
دانلود
. این من و این غم و داغی جانکاه این من و فرصت اشکی کوتاه گفتم از آیهٔ والفتح بخوان گفت ای عشق ! مَتی نصرُالله ✍ شهید ‌.
. پیروز است دلی که بر ندارد چشم از آن دلخواه، پیروز است قدم تا پایمردی می‌کند در راه پیروز است زمان پلکی زد و بانگ رحیل آمد سواران را هر آن‌کس زنده شد زین فرصت کوتاه، پیروز است به جز صبح وصال دوست، فتحی نیست در عالم دلت گر شعله‌ور شد در شهادتگاه، پیروز است بکش ما را، که ما را زنده‌تر کرده‌ست مرگ آری بترس از داغ غزه، اشک لبنان، آه پیروز است جهان روشن شد از نور شهادت، جاء نصرالله که باشم من؟! خدا فرموده حزب الله پیروز است ✍🏻 🏷 شهید والامقام .
. کاش میان هیاهوی این جنگ‌ها و شهادتها، ناگهان صدایی از کنار کعبه بیاید...!  ‹ الا اهل العالم انا المهدی › انا صمصام المنتقم ... ........... بنویسید شب تار سحر می گردد یک نفر مانده از این قوم که برمیگردد   برمیگردد آیینه خدا برمیگردد تکرار مرتضی برمیگردد خون خواه کربلا صدق الله   می‌آید که دامان پاکش بگیری می‌آید که باید به پایش بمیری   شیعه تنهاس المثتغاث  بحق العباس المثتغاث https://stage.tekye.net/content/audio/148801/%D8%A8%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%B4%D8%A8-%D8%AA%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%D8%AD%D8%B1-%D9%85%DB%8C%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%AF
. 📢 پیام حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله دبیرکل شهید حزب‌الله لبنان 👈 راه و مکتب سید مقاومت ادامه خواهد یافت/ ضربات جبهه‌ی مقاومت بر پیکر فرسوده و رو به زوال رژیم صهیونی کوبنده‌تر خواهد شد 📝 بسم اللّه الرحمن الرحیم انا للّه و انا الیه راجعون ملت عزیز ایران امت بزرگ اسلامی ✏️ مجاهد کبیر، پرچمدار مقاومت در منطقه، عالم بافضیلت دینی، و رهبر مدبر سیاسی، جناب سید حسن نصرالله رضوان‌الله‌علیه، در حوادث دیشب لبنان به فیض شهادت نائل آمد و به ملکوت پرواز کرد. سید عزیز مقاومت پاداش دهها سال جهاد فی سبیل الله و دشواریهای آن را در خلال یک پیکار مقدس دریافت کرد. در حالی شهید شد که سرگرم طرّاحی برای دفاع از مردم بی‌پناه ضاحیه‌ی بیروت و خانه‌های ویران‌شده و عزیزان پرپرشده‌ی آنان بود، همچنانکه دهها سال برای دفاع از مردم ستمدیده‌‌ی فلسطین و شهر و روستای غصب‌شده و خانه‌های تخریب‌شده و عزیزان قتل‌عام‌شده‌‌ی آنان طرّاحی و تدبیر و جهاد کرده بود. فیض شهادت پس از اینهمه مجاهدت حق مسلّم او بود. ✏️ دنیای اسلام، شخصیتی باعظمت را؛ و جبهه‌ی مقاومت پرچمداری برجسته را، و حزب الله لبنان رهبری کم‌نظیر را از دست داد، ولی برکات تدبیر و جهاد چند ده ساله‌ی او هرگز از دست نخواهد رفت. اساسی که او در لبنان پایه‌گذاری کرد و به دیگر مراکز مقاومت، جهت بخشید، با فقدان او نه تنها از میان نخواهد رفت، که به برکت خون او و دیگر شهیدان این حادثه استحکام بیشتر خواهد یافت. ضربات جبهه‌ی مقاومت بر پیکر فرسوده و رو به زوال رژیم صهیونی، بحول و قوه‌ی الهی کوبنده‌تر خواهد شد. ذات پلید رژیم صهیونی در این حادثه، به پیروزی دست نیافته است. ✏️ سیّد مقاومت، یک شخص نبود، یک راه و یک مکتب بود، و این راه همچنان ادامه خواهد یافت. خون شهید سید عباس موسوی بر زمین نماند، خون شهید سید حسن هم بر زمین نخواهد ماند.  ✏️ اینجانب به همسر گرامیِ سید عزیز که پیش از او فرزندش سید هادی را نیز در راه خدا داده، و به فرزندان گرامیش و به خانواده‌های شهیدان این حادثه و به یکایک افراد حزب الله و به مردم عزیز و مقامات عالیه‌ی لبنان، و به سراسر جبهه‌ی مقاومت، و به مجموع امت اسلامی، شهادت نصرالله بزرگ و یاران شهیدش را تبریک و تسلیت عرض میکنم و در ایران اسلامی اعلام مینمایم. خداوند آنان را با اولیائش محشور فرماید.  ✏️ والسلام علی عبادالله الصالحین سید علی خامنه‌ای ۱۴۰۳/۰۷/۰۷ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. مُهر ولای مرتضی گشته مدالت قربان آن‌ شور و شعور بی مثالت رفتی تو هم در جمع یاران شهیدت فرمانده ی آزاده ها، ای خوش به حالت ✍ ............ . دلداده ی عشق شهید بی کفن رفت از داغ او هر سینه شد غرق محن رفت فرمانده ی غیورِ حزب الله لبنان یار عزیز رهبری ، سید حسن رفت ✍ ............... . ای چرخ کج‌‌نهاد که دلبسته‌ای به باد! ما راست پرچمی به گران‌سنگی حدید قائم به فرد نیست قیام مقاومت فرمانده‌ایست در پس فرماندۀ شهید ✍ بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى‏نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِيلا؛ گروهی از مؤمنان هستندکه به پیمان خود عمل کردند (یعنی به شهادت رسیدند) و دسته‌ای دیگر در انتظارند و هرگز تبدیل یا تغییری در پیمان خودشان نخواهند داشت سوره احزاب، آیه 23 .
. چو کبوتر بهشتی تو ز لانه پر کشیدی همه عمر را دویدی و به مقصدت رسیدی همه عمر رزم و خدمت ،همه عمر با شهامت چو قفس شکست با شوق به آسمان پریدی چو وصال حاج قاسم ز کفت امان گرفت و شد اجابتت دعا و تو به پا و سر دویدی همه جسم و روح پاکت به وصال یار رفته همه آه سرد گشتی و به آسمان دمیدی چه خوش است بزم یاران،حسن وعمادو قاسم به میان عاشقانی و به منزل آرمیدی (ام.خزان)✍ .
. سی سال در آن جبهه علمدار تو بودی بر رهبر خود یار وفادار تو بودی با پرچم زردی که برافراشته بودی بر آبی چشمان عدو خار تو بودی .
. ماییم و تابِ گُرده و یک کوله‌بارِ تلخ سنگینی فشار خبر در غبار تلخ پایان مهربانیِ طوفان چه دیدنی‌ست در لحظه‌ی مشاهده‌ی کارزار تلخ بیم هلاک نیست شرف را که وقت رزم می‌لرزد ایستاده زبون در مزار تلخ میدان جنگ زنده به فریاد غیرت است ترسو کند سکوت به بالای دار تلخ وحشی زبان گشوده به رفتار ناصواب از بس کشیده در غم مرگ انتظار تلخ وقتی شکست پشت غم از آهِ واژه‌ها باید شنید زمزمه‌ی سوگوار تلخ رخصت گرفت چشم من از جان ابرها بی‌روضه سخت می‌گذرد روزگار تلخ روزی که شمر حرمت گودال را شکست باران وزید روی زمینِ دیار تلخ ✍ .
. شهادت نور چشم ما رسیده به شهادت یا حجت بن الحسن سرت سلامت یا زهرا یا زهرا یا زهرا یا زهرا... سید حسن نصرالله فدای دین شد فدای راه امیرالمؤمنین شد یا زهرا یا زهرا یا زهرا یا زهرا... سید حسن با دلِ از غم سوزانی رفته به دیدارِ قاسم سلیمانی یا زهرا یا زهرا یا زهرا یا زهرا... سیدِ ما مثل گل گردیده پرپر تسلیت به حضرت مهدی و رهبر یا زهرا یا زهرا یا زهرا یا زهرا... به امرِ امام رضا آن نورِ دیده گریه کنیم بر شهیدِ سر بریده یا زهرا یا زهرا یا زهرا یا زهرا... آنکه به مقتل لبِ تشنه فدا شد وَ سرِ پاکش هلالِ نیزه ها شد یا زهرا یا زهرا یا زهرا یا زهرا... 👇
169.7K
. . إِنَّ مَوْعِدَهُمُ الصُّبْحُ أَلَيْسَ الصُّبْحُ بِقَرِيبٍ ﴿۸۱﴾ بى‏ گمان وعده‏ گاه آنان صبح است ،مگر صبح نزديك نيست (هود ۸۱) فرو خواهد آید بلا بامداد     نماندست تا صبح فرصت زیاد .......... فردا دور نیست. صبح آوازش بلند می شود. .......... 📌پس نصرت خدا کجاست؟ خداوند در قرآن شرط گذاشته است: اگر یاری دهید، یاری می‌شوید. پس معلوم می‌شود ما به اندازه کافی جبهه مقاومت را یاری نکرده‌ایم. به همین دلیل، نصرت خدا بیش از این شامل حال ما نمی‌شود. مقام معظم رهبری تأکید کرده‌اند که یاری مظلومان لبنان واجب است. این کلام هشداری است. شاید در یاری حق کوتاهی کرده‌ایم. امیرالمؤمنین (ع) فرمودند: "اگر در یاری حق کوتاهی نمی‌کردید، دشمنان هرگز جرات نمی‌کردند علیه شما اقدام کنند." امروز خداوند از تمام امت اسلامی انتظار یاری دارد. نه فقط از ایران و عراق، بلکه از تمام مسلمین. ما در محضر رسول خدا (ص) هستیم. او ناظر اعمال ماست. هرگز نباید تردید کرد. مسیر حق خاموش نمی‌شود. هر ستاره‌ای که خاموش شود، ستاره‌ای دیگر درخشان خواهد شد. هزاران سید حسن نصرالله‌ها در میان ما هستند. اما خدا امروز از ما توقع یاری دارد. عبور از غم‌ها و دردها مشروط به یاری است. وگرنه دشمن جسورتر خواهد شد. پس ما در نصرت خدا ما کم گذاشتیم سید حسن نصرالله به ما آموخت: اگر خدا را یاری کنید، خدا شما را یاری خواهد کرد. شهادت نصرالله عزیز، بزرگترین نصرت خدا برای بیداری ملت‌هاست. .
. | فلسطین تنها نیست، پشتشه یه لشکر ایرانی اسرائیل بدونه ، کلنا قاسم سلیمانی پیروزه همیشه خون بر شمشیر صهیون موندنی نیست اینه تقدیر ما پشت فلسطین مثل کوهیم اسرائیل میلرزه با هر تکبیر القدس لنا خون قدس جاریه تو رگای ما القدس لنا راه قدس میگذره از کرب و بلا یاحیدر یا حیدر از هر آه مظلوم رگ و ریشه ستم میسوزه دنیا هم میفهمه حزب الله فقط پیروزه دلداه گذشتیم از جان از سر ذکر ما همیشه حیدر حیدر جانانه همیشه صف میبندیم پیروزیم ما با الله اکبر القدسلنا ماییم سپاه شیعه شیر خدا القدسلنا ماییم صدای کشور امام رضا راه قدس میگذره از کرب و بلا ... 🎙 .
🏴 ✍ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ ما را به سر دوباره هوای است پایان کار غیر شهادت خسارت است «هر گز نمیرد آن که دلش زنده شد به عشق » آری برای شیعه شهادت کرامت است .
. آن کس که سکوت را هم‌آوازی کرد تاریخ نخوانده، قصه‌پردازی کرد یک سمت یزیدیان و یک سمت حسین جنگ است؛ وسط نمی‌توان بازی کرد! ✍ .
. سید حسن نصرالله، آن رهبر حزب الله از ظلمِ قومِ صَهیون، شد زائرِ ثارالله یادش کند با غم، این قلبِ سوزانم ذکر لبش بوده، مظلوم حسین جانم مظلوم حسین جانم... با شورِ ایمان خود، نور هدایت بوده تا لحظه ی آخر هم، یار ولایت بوده آخر فدایی شد، از جورِ اسکتبار یادش کند عالَم، با دیده ی خونبار مظلوم حسین جانم... بیروت و غزه گشته، ‌یک جلوه از عاشورا عَجّل ظُهورَک مولا، ای نور چشم زهرا دیگر بیا تا که، بر پا کنیم آقا با تو نمازِ عشق، در مسجد الاقصیٰ یا مهدی ادرکني... ✍ 👇
. 📣 یحیی سریع: فرودگاه بن گوریون را هنگام رسیدن نتانیاهو هدف قرار دادیم 🔺سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که ارتش این کشور فرودگاه بن‌گوریون تل‌آویو را همزمان با رسیدن نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به اراضی اشغالی با موشک بالستیک فلسطین ۲ هدف قرار داده است. .
. هر چند به چشم،اشک و بر لب،آه است تا قلـــه مسیــرمـان دگـــر کــوتاه است در رأس امـــور مــاست آزادی قــدس این توصیــهٔ شهیــــد نصـــرالله است ✍ ۱۴۰۳/۷/۷ .
. بسم رب الشهداء والصدیقین بر غیرت و شور رهبر حزب الله لا حول و لا قوة الا بالله با عشق علی مرتضی جان دادی در راه حسین ، یا حسن نصرالله ✍ .
. هر جوانی «اسامه»وار به ما یاد داده‌ست پیر بودن را یادگار ازخودش گذاشته‌است رازی از «بی‌نظیر» بودن را زده هرقرعه را به‌نام خودش اقتدا کرده بر امام خودش به مرادش رسیده پس دارد داغ ننگ اسیر بودن را در سرش‌ تا هوای اعجاز است راهِ رفتن برای او باز است می‌فروشد به سختی پرواز لذّت گوشه‌گیر بودن را هردلی دائماً پی نور است تا حریم خداست، مستور است آن‌کسی که گرسنه می‌خوابد می‌برد فیض سیر بودن را در دفاع از شکوه باورها می‌شتابد به‌جنگ خنجر‌ها تا به ترسیده‌ها نشان بدهد رمز و راز دلیر بودن را درزمانی که تنبلی هنر است هرکه فعّال‌تر غریب‌تر است! می‌برد هرکسی که می‌فهمد خستگی‌ناپذیر بودن را... می‌رسد بانگ؛ «جاءَنصرالله» عاقبت غالب است حزب‌الله پس به لطف خدا تحمل کن سختی در مسیر بودن را هرکه در این‌طریق، هادی شد یک‌تنه پاس‌دار وادی شد در همه عمر آرزو کرده‌ست «در رکاب امیر بودن» را ✍ .
. |⇦•از اشک به هر چهره روان... تقدیم به ارواح مطهر شهدایِ مقاومت خصوصاً شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه سالگرد سرادر دلها به نفس سیدمهدی میرداماد ●━━━━━━────── از اشک به هر چهره روان چشمه ی آب است گُل نیست ولی شهر پر از عِطر گلاب است سوزانده اگر حادثه پروانه ی ما را لرزانده اگر بارِ غمی شانه ی ما را از مرگ چه باکی است در این راهِ حسینی از مرگ نترسید که فرمود خمینی ما را بکشید ای دلتان زارتر از پیش بیدار شود ملت و بیدارتر از پیش از سایه ی خود نیز بترسید بترسید ای شب زدگان از صفِ خورشید بترسید این راه که بی رهرو دگر نیست بدانید دوران بزن در رو دگر نیست بدانید چون لشکر مختار همه منتقمانیم ایرانیه پر جاذبه مانند کیانیم از خون سلیمانیه سردار به زودی برچیده شود دولتِ خونخوار سعودی دیدیم اگرچه همه بی دینیشان را بر خاک بمالیم همه بینیشان را هر چند که دشمن پی احیای کجی هاست این خاک پُر از غیرت محسن حججی هاست ما قدرت حقیم تل آویو ضعیف است ما نیروی قدسیم و هدف قدس شریف است بگشوده روی ما نظرگاهِ تو ای قدس از کرب و بلا می گذرد راه تو ای قدس ما پیرو زهرا و علی در پی نوریم ما منتظر مهدیشان وقت ظهوریم در روز ظهورش چه شگفت است مراسم چون همره مهدی است ابو مهدی و قاسم سردار به همراهیِ آن یار می آید ای اهل حرم میر و علمدار می آید ــــــــــــــــــ ┅═┄⊰༻↭༺⊱┄═┅ ↜.👇
Mirdamad_shahid_soleymani.mp3
5.22M
|⇦•از اشک به هر چهره روان... تقدیم به ارواح مطهر شهدایِ مقاومت خصوصاً شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه سالگرد سرادر دلها به نفس سیدمهدی میرداماد .