eitaa logo
امام حسین ع
17هزار دنبال‌کننده
389 عکس
1.9هزار ویدیو
1.9هزار فایل
کانال مداحی و شعر و سبک https://eitaa.com/emame3vom
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
.👆 بر اساس فتوای جهادی مقام معظم رهبری، باید بیشتر فعال بود. ................. . نصرالله می ماند عنایاتِ خدا تا آخر این راه می ماند اگر چه رفت نصرالله، نصرالله می ماند برون می آید او ققنوس وار از آتش بیروت چنان که تا ابد این مکتب دلخواه می ماند نهال استقامت سرو شد از حُسن تدبیرش یقینا برکت این سیّد آگاه، می ماند شعار لشکر حق تا ندای "حسبُنا الله" است همیشه دست حق با مومنین همراه می ماند به حقّ وعده صادق، به "اِنَّ الباطل زاهِق" که عمر لشکر شیطان، دمی کوتاه می ماند یقینا آتش این ظلم، ظالم را بسوزاند یهودِ چاه کَن در ظلمتِ این چاه می ماند به نام نامی حیدر، به یُمن فاتح خیبر که اسرائیل گردد محو و می ماند ✍ .
. 📋 🗓 اجرا شب سوم محرم ۱۴۰۳ 🎤 با نوای حاج محـــــمود کریـــــمی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ زندگی بی‌تو، بی‌معنی بندگی بی‌تو، بی‌توحید عاقبت بی‌تو، بی‌رحمت روزگار بی‌تو، بی‌امّید تو نبودی، غرق تلاطم شده بودم توو شب دریا، گم شده بودم ابی‌عبدالله یا اباعبدالله قدر این حالو می‌دونم تا ابد از تو ممنونم من نمک‌گیر این‌خونم تووی این‌خونه می‌مونم از من این حالو که عاشقونس، نمی‌‌گیری چیزی که دادی به فقیرو، پس نمی‌گیری دل عاشق از خواستن تو، خسته نمی‌شه دری که با دست تو واشه، بسته نمی‌شه ابی‌عبدالله یا اباعبدالله تربت لیلی از عشقه با همین تربت، پاکم کن کربلا، خاک عشّاقه بین عشّاقت، خاکم کن زندگیم بسته به موج پرچم عزاته برای من چایی روضه، آب حیاته بعد مردن هم، وقت رسیدن می‌شه تازه کفن که دستای منو بست، دست تو بازه ابی‌عبدالله یا اباعبدالله ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🏷 .👇
بخش سیزدهم - شور (زندگی بی‌تو، بی‌معنی) - حاج محمود کریمی.mp3
12.56M
شور (زندگی بی‌تو، بی‌معنی) 🎥 مراسم عزاداری شب سوم ماه 🗓 دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ 🎙 مداح:
. : گودال قتله گاه تو را هر کسی که دید یک یا حسین گفت و دلش رفت کربلا .
34.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✊ لبیک یا حسین یعنی در معرکه جنگ حاضر باشی؛ هرچند تنهـا باشی ... 🎥 ما خون‌خواه نصراللهیم (واحد) 🎙 بانوای : حاج 🔺 هیأت آیین حسینی | ۱۴۰۳/۰۷/۰۷ لبیک یاحسین یعنی تا پای جان در این میران بمان چون نصرالله لبیک یاحسین یعنی فتح قریب گرچه در موج خون آید از راه در کوران نبرد فاتح ماییم ما حزب اللهیان نامیراییم پیشِ رو موسم پیروزی هاست خون سید حسن ،تضمین ماست خون میخواهد راهِ اقصی برمیداریم این پرچم را الله الله با این خونها جان میگیرد طوفان ما ما خونخواهِ نصراللهیم سربازان حزب اللهیم لبیک یاحسین ۳ یا ثارالله لبیک یاحسین یعنی در معرکه تا پای جان بمان بگذر از سر
. ما سر به پیش‌گاه خطر خم نمی‌کنیم نخلیــم و هیـــچ‌گاه کمر خم نمی‌کنیم نخلیم و تشنگی خبر روزگار ماست نخلیم و تشنگی سند افتخار ماست همزاد لحظه‌های عطش‌خیز آتشیم آتش بیاورید که ما هم سیاوشیم ما را به اتهام جنون دار می‌زنند زخم زبان به میثم تمار می‌زنند وقت نبرد آمده گاه دریغ نیست زخمم مزن که بر تن من جای تیغ نیست تیغی به کف گرفتم و «جولانم» آرزوست «رقصی چنین میانه‌ی میدانم آرزوست» در جلوه‌گاه عشق و جنون، رقص دیدنی‌ست مردم، میان آتش و خون رقص دیدنی‌ست باید تمام مرثیه‌ها را غزل کنیم والله می‌شود که خدا را بغل کنیم والله می‌شود که خدا را به عین دید اما به گونه‌ای که خدا را حسین(ع) دید واللهِ جنگ، عزت ایل و تبار ماست آخر نمازِ مسجدالاقصی قرار ماست باید که کار شب‌پره‌ها را تمام کرد باید برای صبح فلسطین قیام کرد شــر یهــود باید از این ورطــه کــم شود وقتش رسیده بیرق «حیدر» علم شود وقتش رسیده «نصر من الله» بگذریم از هفت خوان حادثه با آه بگذریم ایمان ما به وعده‌ی «فتح قریب» اوست دل‌های‌مان پر از تب «امن‌یجیب» اوست یک خرمن از خزائن دردیم، بشنوید ما مرد روزهای نبردیم، بشنوید چشم‌انتظار بارش سنگ و تگرگ باش ای خرمن خمیده مهیای مرگ باش ما سر به پیش‌گاه خطر خم نمی‌کنیم نخلیم و هیچ‌گاه کمر خم نمی کنیم در جلوه‌گاه عشق و جنون رقص دیدنی‌ست مردم، میان آتش و خون رقص دیدنی‌ست .
. سید حزب الله کسی که داد عزت او قطیف و قدس و لبنان را رقم زد او ز سعی خویش آزادی جولان را همان سید که پیش روبهان غرید چون شیران که بنیان کرد آن جا بیشۀ رزم دلیران را عزیزی که به تقوا زندگی را کرد نورانی به حزب الله معنا داد آیین مسلمان را جهاد فی سبیل الله شد سرلوحۀ عمرش پشیمان کرد از نیرنگ های شوم شیطان را شجاعت موج می زد در بیان و دررکلام او خروشان کرد عزم و جزم او دریای جوشان را شهیدی که شهادت منتهای آرزویش بود نمی افکند از لب آیه های ناب قرآن را اگر یک ناخدا جان داد در این بحر طوفان زا به دست دیگری دادند این کشتی و سکان را گرفتار است فرعون زمان در موج این طوفان فرستاده خدا برمرگ او این موج طوفان را به زودی قبله گاه مسلمین آزاد می گردد که خواند قدس بر درگاه خود جمع پریشان را چه زیبا می شود روزی که در این قبلۀ امید خدا سازد عیان ماه رخ مهدی دوران را به یمن وعده ی صادق طلوع صبح نزدیک است مزین کن «وفایی» از سرشک شوق چشمان را ✍ .
. سالها زیارت عاشورا خواندیم و با تاکید درخواست کردیم: "اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد " این روزها زمان تحقق عملی ما در اجرای این فراز است. بیزاری از ظالم و حمایت از مظلوم شیوه ی ثابت ۱۴ معصوم بوده است ،پس اگر مدعی هستیم که میخواهیم زندگی حسینی داشته و به سیره ی عملی اهلبیت عمل کنیم، باید این روزها از جبهه ی مقاومت حمایت کنیم. باید از مظلومیت دفاع کنیم چرا که دل او از شنیدن صدای مظلوم به درد آمد و از مظلومان فلسطینی حمایت کرد تا به حدیث امام معصوم عمل کند که فرمود: اگر کسی در عالم کشته شود و دیگری در مغرب عالم به این قتل رضایت دهد، وی نزد خداوند شریک قاتل است.( ۱ ) اگر این روزها به یاری مظلومانِ جبهه ی مقاومت شتافتیم(مالاً ، قلماً و یا قدماً) پس میتوانیم به تحقق ادامه ی فراز مذکور در زیارت عاشورا امیدوار باشیم که: " و مماتی ممات محمد و آل محمد " و ان شاالله اهلبیت هم هنگام احتضار و قبر و قیامت، همنشین ما خواهند بود . ان شاءالله ┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅ 📚( ۱ ) چشمه حکمت رضوی (گزیده عیون اخبار الرضا) ص 240 📚 .
. : بهار با تو هوای خزان نمی‌گیرد و در طلوع دلت آسمان نمی‌گیرد بیا که باز بپوشی عبای باران را کنار تو دل رنگین کمان نمی‌گیرد به عنکبوت فرودست رودخانه بگو که تار تو دل ما را نشان نمی‌گیرد نسیم زنده‌ی ایمان، قدم بزن در شهر که با عبور تو قلب زمان نمی‌گیرد اگر چه ضاحیه جان داد و سرفه سرفه شکست که گفته باز به دست تو جان نمی‌گیرد؟ تویی شهید اولوالعزم استقامت و خون بتاب با تو دل بیکران نمی‌گیرد به قدس جان بده ای صبحِ «جاء نصر الله» بگو که مرگ، تو را از جهان نمی‌گیرد .
. داغ یاران ، گرچه جانسوز است خون بر شمشیر ، قطعا پیروز است آمد خبر ، رفته نصرالله پیش مولا ، ابی عبدالله از این ، همه داغ ، شده دلها پر ماتم مانده ، رجزش ، تا ابد در گوش عالم نحن شیعه. علی بن ابی طالب عاشورا ی ، شیعه هر روز است خون بر شمشیر ، قطعا پیروز است این علم و ، پرچم پاینده است اهل عالم ، حزب الله زنده است لعنت ، بفرست ، تو به اسراییل ملعون نزدیک ، شده است ، وقت نابودی صهیون نحن شیعه علی بن ابی طالب خون مظلوم ، نکته آموز است خون بر شمشیر ، قطعا پیروز است نصرالله شد ، میهمان یار یا منتقم ، زود علم بردار امشب ، تو بخوان ، روضه خوان روضه ی ارباب ذکر ، یاحسین ، شده ذکر دل بی تاب .👇
. شاخه‌‌ی طبع خزان‌دیده‌ی من بار نداشت چشم آلوده ی من فرصت دیدار نداشت رو به مهتاب نشد روزنه ای باز کنم قفسِ ظلمت من رخنه ی دیوار نداشت چَنگ انداخته ام دامنِ تنهایی را منِ بی‌کَس‌شده از بس که کس و کار نداشت آه ! آدینه ی بی تو شده آئینه ی دِق کاشکی جمعه تواناییِ تکرار نداشت در بساطم چه کنم کهنه‌کلافی هم نیست... یوسف گمشده‌ام گرمیِ بازار نداشت آبروریزیِ من شُهره‌ی آفاق شده مثل من هیچکسی وضعِ اسفبار نداشت از سَرِ بی خِرَدی قلب تو را می شکنم وَرنه این عاشقِ بی فکر که آزار نداشت گریه کردم که مگر بار مرا هم بخری... دلم  _این ظرف ترک‌خورده_  خریدار نداشت! امـــر کن! یک نفری پای غمت می میرم تا نگویند که فرمانده ی من یار نداشت مثل سیّد حسنت ، گَرم بغل کن من را... یا کریمی که عروجش غمِ آوار نداشت لحظه‌ی آخرم ای کاش کنارم باشی... چه کند گر که مریض تو پرستار نداشت شیوه‌ی مَرگ مرا شاهِ نجف می داند سَر تمّار به جز نخل علی ، دار نداشت این دلِ دربه‌درم تنگِ حسین است فقط کربلا رفتن من این‌ همه اصرار نداشت! جان آن مادرِ افتاده دمِ در ، برگرد آنکه با قامت خم طاقت پیکار نداشت ▪️ شیشهٔ عُمر علی با لگدی سخت شکست لااقل کاش درِ سوخته ، مسمار نداشت ✍ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. دریغ… سرخ‌ترین اتفاق سال شدی همین که از شبِ آوارها سوال شدی چه شد که دیدن تو حسرت مدامم شد؟ ای آرزوی قدیمی! چرا محال شدی؟ غمت چه آتش گسترده‌ای‌ست در عالم چطور باعث این حجم از اشتعال شدی؟ به جشن چیده شدن پا گذاشتی، رفتی و خواهش همهٔ سیب‌های کال شدی شکافتی افق شرق و غرب را با خون ادامه‌دارتر از جبههٔ شمال شدی زمانه خواست تو را در گذشته دفن کند تو تا قیام قیامت زمان حال شدی | | .
گیرم که بشکنید درختان سبز را با ریشه‌های محکم ایمان چه می‌کنید؟ ترسی ندارد از تبر این روزها درخت با ساقه‌های نورَس بستان چه می‌کنید؟ گیرم به هر بهانه بچینید بالمان با فکر اوج در سر مرغان چه می‌کنید؟ هر گوشه پا نهید، همانجا در آتش است با روزگار بارش باران چه می‌کنید؟ ای خفتگان گنبد آرام عنکبوت با اضطراب غرش طوفان چه می‌کنید؟ گیرم بریده‌اید زبان‌های شهر را با بغض‌های زخمی لبنان چه می‌کنید؟ صدها حسن فدای حسینیّه‌ها ولی با مشت‌های محکم تاوان چه می‌کنید؟ هر جا به ساعت است نگاهی و منتظر با لحظه‌ی رسیدن فرمان چه می‌کنید؟ این ناله ها، صدای تبرهای آخر است با ریشه های محکم ایمان چه می‌کنید؟ ۷مهر۱۴۰۳ .
. خبرآورده داغی تازه را...داغ برادر را! خبر اینک شهادت می دهد اندوه خواهر را خبر پروازققنوس است ازمیدان خاکستر خبر سوزانده از هرمش دل سرو و صنوبر را بخوان والفتح را سید دم نصر من الله است که فتح تو به پرواز است بگشا تا خدا پر را بخوان آیه به آیه آب و آیینه بخوان باران بخوان والعصر و نصر و مؤمنون و شمس و کوثر را زمستان گرچه طولانی شده اما بهار فتح به اخر می‌رساند این نبرد نابرابر را دوباره باغبان پیوند خواهد داد با عشقش نهال نورسی را با نهال سبز دیگر را افق را ابرهایی سخت و باران زا قرق کرده که قطره قطره احیا میکند نخلی تناور را به پرواز قناری ها قسم در آسمان قدس به اشک شوق می بینیم لبخند کبوتر را به قطره قطره اشکِ خون...به باران عزای تو که بزم سیل خواهد برد بنیان ستمگر را شکست نور و آیینه دوباره زنده می سازد ز نصرالله و ابراهیم.. قاسم های دیگر را رسیده وعده ی صادق به خونخواهی ات ای سید و ایران می‌زند یک بار دیگر حرف آخر را بزودی پرچم نصر من الله از بلندی ها به گوشت می‌رساند شوکت الله اکبر را بلندا نامت ای سید که لبنان از شکوه تو به نامت باز می سازد سپاهی حیرت آور جهان اینک به چشم ما بدهکار است نقشی از طلوع بی غروبِ دولت خورشید پرور را سپاهی از ستاره می‌رسد همراه با خورشید درآن روزی که عالم می‌زند فریاد...حیدر را ✍ .
هستم غلام شعرخوانی.mp3
11.72M
▪️هستم غلام روی تو - شعرخوانی 🔘 جلسه هفتگی 1403/06/21 📍 هیئت بین الحرمین طهران هستم غلام روی تو ای شاه بی بدیل دیوانه ات شدم منه شوریده بی دلیل شاهان این جهان همه در پیشِ تو گدا گردن کشان بی بُته در پای تو ذلیل تازه شروع معجزه ی خطبه های توست جایی که پای عقل بشر میشود علیل ما را طمع به شیر و شراب بهشت نیست یک چای روضه ات ارزد به سلسبیل یا اَیُّها القمر به فدای تو ماه و مِه یا اَیُّها العزیز سگت هستم اَلدَّخیل انگار لشکری زده بر قلب معرکه وقتی شوی بسوی قشون عدو گسیل **** آقا آنام جانی سَنَه مَن نوکرم ... مانند کل مردمِ زنجان و اردبیل شاعر : 🎤 .
. . بسم الله القاصم الجبارین به نام نامیه یعسوب الدین با اذن رهبرمون میگیریم به زودی انتقام از کافرین منتظر باش/امریکا سیلی ما کوبنده است لشگر عشق در راه است تیغ حیدر برنده است لا اری الموت الا السعادت آرزوی ماست شهادت .................................................. میکشید ما رو زنده تر میشیم آتیش عشقیم شعله ور میشیم به زودیه زود با فتح هیفا دوباره فاتح خیبر میشیم بر حذر باش اسرائیل گر چه این شب تاریک است دست برتر حزب الله س فجر صادق نزدیک است رهسپاریم/ما با ولایت آرزوی ماست شهادت ............................................ بازم میخونم از عمق وجود لعنت الله علی آل سعود حسنستان میشه عربستان ایشالا به همین زودیه زود تا نفس هست در سینه تا سری هست در پیکر لَن تُکَرَّر /کربلا جیشُ الحیدر/لَن تَنهَر ارث شیعه است/شور و رشادت آرزوی ماست شهادت 👇
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎦 حال و هوای منزل شهید سردار عباس نیلفروشان 🔹با نوای کربلایی حمید شمس 🚩بسم الله القاصم الجبارین
4_6041894004688164383.mp3
20.37M
📻 ۸ مهر ۱۴۰۳ 🎤 🕌 مجمع یاس کبود 🗓 یکشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قتلگاهت بوی زهرا می‌دهد (روضه) 🎙 بانوای : حاج سید محمود علوی 🏴 مجلس عزا و توسل به سیدالشهداء (علیه السلام) به مناسبت شهادت سید مقاومت، شهید 🔺 هیأت آیین حسینی | ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ما را بکشید زنده‌تر می‌گردیم (زمینه) 🎙 بانوای : حاج سید محمود علوی 🏴 مجلس عزا و توسل به سیدالشهداء (علیه السلام) به مناسبت شهادت سید مقاومت، شهید 🔺 در مسلخ عشق جز نکو را نکشند ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
. بگذار که در معرکه بی‌سر گردیم با لشکر آفتاب برمی‌گردیم هنگام شهادت است آغاز حیات «ما را بکشید زنده‌تر می‌گردیم» ✍ .