eitaa logo
انتشارات زمزم هدایت
304 دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
654 ویدیو
138 فایل
انتشارات زمزم هدایت وابسته به پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (علیه السلام) ناشر برتر در حوزه علوم انسانی و اسلامی ما اینجاییم👇 قم بلوار شهید محلاتی جنب پژوهشگاه امام صادق(ع) تلفن تماس: ۳۱۱۲۵۴۸۴_۰۲۵ زمزم هدایت👇
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴 فرا رسیدن سالروز وفات سیدالکریم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام را تسلیت می‌گوییم.
📣 ✅ آیین رونمایی کتاب شامل بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) درباره‌ی حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) از سال 1351 شمسی 👤سخنران: حجت الاسلام و المسلمین میرهاشم حسینی 🗓 زمان: یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ 🕰 ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ 📍مکان: قم- جامعة الزهراء (س) - سالن بیداری اسلامی
5.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آینده خواندنی است 🔹سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) و به صورت مجازی همزمان در ketab.ir جهت عضویت در کانال پیام رسان بله نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عدد ۱۰ را به ۱۰۰۰۵۸۸۲ پیامک کنید. 🔻ما را در پیام رسان ایتا دنبال کنید🔻 کانال ایتا @entesharat_zamzam_hedayat
🔻چرا نفاق، چرا دو‌رویی؟! 🔻قسمت دوازهم👇🏻 🔴برای بررسی سیر تطور تاریخی لازم است ابتدا به پیدایش این رذیلۀ اخلاقی در جامعۀ مسلمین آگاهی پیدا کرد. 🔴بسیاری از اندیشمندان معتقدند که جریان نفاق در صدر اسلام در مکه وجود داشت ولی در مدینه گسترش یافت و برای این ادعا استدلال‌هایی دارند. 🔴اول؛ نفاق ریشه‌های عمیقی دارد و تا زمینه های آن وجود نداشته باشد نمی‌تواند گسترش یابد. 🔴 دوم؛ مخالفت جریان نفاق با اصلِ "اسلام" است؛ حتی اگر جامعۀ اسلامی کوچک و از قدرت چندانی هم برخوردار نباشد، باز هم این دشمنی وجود دارد که جبهۀ نفاق تشکیل شود. 🔴سوم؛ ترس جریان نفاق از قدرت اسلام می‌باشد؛ گسترش روزافزون اسلام و فزونی اقتدار مسلمین همواره سبب ترس جریان نفاق از صدر اسلام تا به امروز بوده‌است؛ اشراف مکه که از گرایش روزافزون مردم به اسلام واهمه داشتند با تظاهر به اسلام زمینه های نفوذ اجتماعی، سیاسی و دستیابی به حاکمیت آینده را برای خودشان طرح‌ریزی کردند! 🔴از دیگر استدلال‌هایی که میتوان در کنار استدلال‌های فوق برای این ادعا برشمرد؛ آیات مکی نفاق است👇🏻 🔴کسانی هستند که می‌گویند به خدا ایمان آوردیم اما هنگامی که در راه خدا آزار می‌بینند وحشت می‌کنند، هنگامی که پیروزی از جانب پروردگار بیاید می‌گویند ما هم با شما بودیم، آیا خدا به آنچه در سینۀ جهانیان است آگاه‌تر نیست؟ مسلماً خدا مومنان و منافقان را میشناسد(عنکبوت؛10-11) ♦️ادامه دارد... 📚جریان‌شناسی نفاق با رویکرد قرآن‌بنیان 🔻ما را در پیام رسان ایتا دنبال کنید🔻 کانال ایتا @entesharat_zamzam_hedayat
یاد داشت چهارم معرفی بخشی از این اثر 📗مقاومت در اندیشۀ آیت‌الله خامنه‌ای وجه مشترک معنای مقاومت و کلمات مترادفی چون استقامت، ایستادگی و صبر، تلاش ممتد در راه ارزش‌ها و اهداف است. در بیانات مقام معظم رهبری بر چنین رویکردی بسیار تأکید شده است؛ به‌گونه‌ای‌که هرگاه ایشان درصدد تعریف استقامت، ایستادگی و صبر برآمده‌اند، دربارۀ راه و روش نیز صحبت کرده‌اند. مقاومت در راه درست، منحرف نشدن از راه، ناامید نشدن از راه، اصلاح کردن اشتباهات راه و شناختن درست راه، از مواردی‌اند که بیانگر تعریف مقام معظم رهبری از مقاومت‌اند. با تهیه این کتاب می توانید گزاره‌هایی‌که بیان‌کنندۀ معنای مقاومت در اندیشۀ مقام معظم رهبری هستند را مطالعه نمایید. این مطالب در صفحه 42 کتاب تبیین نظریه مقاومت آمده است. 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 💌 لینک عضویت کانال ایتا @entesharat_zamzam_hedayat تور مجازی : https://www.irantour360.com/panorama/pano-70/
🔻 فمینیسم؛ فریبِ بزرگ! 🚫 تحولات و فراز و نشیب‌های تاریخیِ در ایرانِ پس از انقلاب اسلامی را میتوان به شش مقطع تقسیم کرد. 1️⃣ اولین مقطع که میتوان آن را "فمینیسم حاشیه ای" نامید؛ پس از انقلاب1357به ویژه از سال 1358 آغاز می شود و تا نیمۀ دهۀ60 ادامه می یابد! 🚫 در این دوره جریان فمینیسم در حاشیۀ گروه های سیاسی اعم از گروه هایی که با ائدئولوژی لیبرالیستی-ناسیونالیستی و مارکسیستی-سوسیالیستی قرار دارد و برای رسیدن به اهداف سیاسی آن گروه ها به خصوص تلاش در جهت تغییر نظام اسلامی فعالیت می کند! 🚫 به عبارت دقیقتر مسائل گروه ها در اولویت است و مسئلۀ زنان در حاشیه قرار دارد! 2️⃣ اواسط دهۀ شصت تا اواسط دهۀ هفتاد مقطع دوم فعالیت جریان فمینیسمِ پس از انقلاب اسلامی در داخل کشور است! 🚫 این جریان پس از چند سال رکود از اواسط این دهه به ویژه پس از خاتمۀ جنگ تحمیلی در سال 67 به آرامی هویتی مستقل و جنسیتی به خود گرفت و از حاشیۀ گروه های سیاسیِ غیرفمینیستی به درون متن حرکت کرد! 🚫 در این دوره فعالیت جریان فمینیسم در داخل ایران به طور عمده محدود به محافل خانگی است که می توان از آن با عنوان "فمینیسم محفلی" نام برد. 🚫 برگزاری مراسم هشت مارس و روز جهانی زن عمده ترین فعالیت این جریان در این دوره است! ♦️ ادامه دارد... 📚جریان‌شناسی فکری-فرهنگی فمینیسم این اثر را می توانید از انتشارات زمزم هدایت و یا در نمایشگاه بزرگ کتاب در مصلای امام خمینی ره از هفته آینده تهیه نمایید آدرس فروشگاه انتشارات زمزم هدایت قم خیابان شهید فاطمی (دورشهر) نبش کوچه شماره 3 ☎️09122532887
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ا❁﷽❁ا 📜نامه سی و یکم أَحْیِ قَلْبَکَ بِالْمَوْعِظَةِ وَ أَمِتْهُ بِالزَّهَادَةِ وَ قَوِّهِ بِالْیَقِینِ وَ نَوِّرْهُ بِالْحِکْمَةِ وَ ذَلِّلْهُ بِذِکْرِ الْمَوْتِ وَ قَرِّرْهُ بِالْفَنَاءِ وَ بَصِّرْهُ فَجَائِعَ الدُّنْیَا وَ حَذِّرْهُ صَوْلَةَ الدَّهْرِ وَ فُحْشَ تَقَلُّبِ اللَّیَالِی وَ الْأَیَّامِ. دلت را با (شنیدن) «اندرز» زنده ساز و با «زهد» (عامل‌های ایجاد وابستگی‌اش را) از میان ببر و با «یقین» نیرو ببخش و با «حکمت» پرفروغ کن و با یاد «مرگ» فروتنَش ساز و از او بخواه به نماندن در دنیا اعتراف کند، و رویدادهای دردناک را به او بنمایان تا بصیرت یابد، و از یورش روزگار و زشتی زیرورو شدن حوادث مرتبط با شب‌ها و روزها هشدارَش ده (تا از آسیب آنها دوری کند). کانال ایتا @entesharat_zamzam_hedayat تور مجازی : https://www.irantour360.com/panorama/pano-70/
8.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهید حسین ابوالقاسمی : 🌱ای خواهران عزیزم حجاب و عفاف و پاکدامنی را سرلوحه زندگی خود قرار دهید... مجموعه ای از وصیت نامه شهدا در خصوص و