eitaa logo
فتح الفتوح لحظه های یاد شهدا در راه شهدا
511 دنبال‌کننده
5.5هزار عکس
1.4هزار ویدیو
187 فایل
پرورش جوانان خداجوی بسیجی، فتح الفتوح امام خمینی است. مقام معظم رهبری یاد مسئول گروه تحقیقاتی فتح الفتوح؛ حاج محمد #صباغیان که انتظار بر شهادت را رسم پرواز می دانست، صلوات.🌷 مدیر گروه @fathol_fotooh نذر صاحب الامر عجل الله فرجه الشریف 🌸
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فرزند شهید میرزایی: سلام خواهر جان این چند وقته خدا روشکر آقا علیرضا خیلی طلبید اومدم زیارتش اما هیچ دفعه ندیدمت البته اون شب تو قطعه ۴۰ برای روایت دلنشینتون بودم. اتفاقا امروز چهل و یکمین سالگرد پدرم بود چون عاشورا شهید شده و به قمری سالگرد میگیریم و یادتون کردم. پدرم در گلزار شهدای روستای کناره مرودشت دفن هستن اتفاقا آقای شهید رییسی هم سر مزارشون رفتن. این روستا چون نزدیک تخت جمشید بوده به خاطر جشنهای ۲۵۰۰ ساله به کنار اون محل تغییر مکان میدن و اسمش هم به همین دلیل می‌گذارند. 🕊فتح‌الفتوح: سلام خواهرجان زیارت قبول روح پدر شهیدتان شهید احمد میرزایی همنشین شهدای کربلا و سیدالشهداء علیه السلام خدا خیر هر دو دنیا رو بهتون عنایت کنه که خادمی شهدا رو می کنید. همه خادمین رو دعا کنید. ممنون از حسن توجه شما 💐 پدر شما در خاک عراق شهید شد این شهید هم در خاک عراق بوده شادی روح شهدا صلوات💐 @fatholfotooh
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🔹️رهبر انقلاب خطاب به نمایندگان مجلس: باید از بن دندان باور کرد که پیروزی و موفقیت رئیس‌جمهور منتخب در اداره کشور، پیروزی همه ماست ✏️ رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس دوازدهم: توصیه موکد من تعامل سازنده مجلس با دولت جدید است. موفقیت رئیس جمهور و دولت جدید، موفقیت همه ما است. همه کمک کنند که رئیس‌جمهور بتواند وظایفی را که در قبال کشور دارد انجام بدهد. اگر ما توانستیم جوری رفتار کنیم که رئیس‌جمهور موفق بشود این موفقیت همه ماست. اگر او در اداره کشور، در پیشبرد اقتصادی کشور، در مسائل بین‌المللی و فرهنگی کشور، موفقیت کسب کند، همه ما موفقیت کسب کردیم. پیروزی او، پیروزی همه ماست. این را باید از بن دندان باور کرد. ۱۴۰۳/۴/۳۱ 🖼 💻 Farsi.Khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥|سردار باقرزاده: پیکر شهید «حسین سامی‌مقام» دست‌ و پا بسته و پس از ۴۴ سال پیدا شد فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در نشست خبری: 🔸شهید «حسین سامی‌مقام» به تدریج مراحلی را طی کرد تا به یک فرمانده مقتدر و کارآمد همچون شهیدان آبشناسان، کاوه، بروجردی و صیاد شیرازی رشد بکند اما تقدیر الهی بود که ایشان به همراه ۶ تن از هم‌رزمان خود بعد از شب قدر به بهانه آزاد کردن آنها را از زندان دوله‌تو خارج می‌کنند و در سن ۴۴ سالگی در جنگل آلواتان توسط جوخه‌های اعدام به شهادت می‌رسد و دقیقا پس از ۴۴ سال پیکر مطهر ایشان به همراه شش تن از همرزمان او پیدا می‌شود. 🔸درست است که مرد ظلم ستیز و ضد فساد ما یعنی شهید «حسین سامی‌مقام» در شرایطی پیدا شد که دستان و پاهاش بسته بوده اما روح تابناک و بلند او همواره سرود آزادگی را سر در این سرزمین سر می‌دهد. 🔸او فرزندیست از دیار سمیرم که مردم سمیرم در مبارزات با رضاشاه شهره هستند و امیدواریم که مراسم تشییع و بدرقه این شهید به بهترین وجه انجام بشود. 🌹اینجامعراج شهداست👇 @tafahoseshohada
💠جدول مراسم تشییع،تدفین و تکریم شهید حسین سامی مقام در سنندج تهران اصفهان و سمیرم 🔹چهارشنبه ۱۰ مرداد تشییع در سنندج 🔹پنجشنبه ۱۱ مرداد وداع در معراج شهدای تهران 🔹جمعه ۱۲ مرداد تشییع از نماز جمعه تهران 🔹شنبه ۱۳ مرداد مراسم تجلیل در نزاجا 🔹یکشنبه ۱۴ مرداد استقبال نظامی در فرودگاه اصفهان 🔹یکشنبه ۱۴ مرداد تشییع و تدفین در سمیرم 🔹سه شنبه ۱۶ مرداد تجلیل در سماجا 🌹اینجامعراج‌شهداست 👇 @tafahoseshohada
هدایت شده از حکمت مطهر
اسلام به تبلیغات صحیح و تعلیمات، خیلی نیازمند است؛ احتیاج دارد که بچه‌های ما، بزرگ‌های ما دین اسلام را آن‏طور که در یک کلاس یاد می‌گیرند یاد بگیرند؛ احتیاج به تحقیقات دارد. خیلی مسائل داریم که امروز بالخصوص باید پرده از اینها برداشته بشود، زیاد باید روی اینها تحقیق بشود. 📕پانزده گفتار، ص۲۹ 🔹حکمت مطهر؛ @Hekmat_motahar 🔸ترویج آثار شهید مطهری به زبان روز
۳۵۹اُمین برنامه شب خاطره حوزه هنری که پنجشنبه ۴ مردادماه برگزار می شود، روایتی است از آزادگی آزادگان ارتش جمهوری اسلامی ایران. گفتتی است این برنامه با حضور علاقه مندان تاریخ و ادبیات پایداری ساعت ۱۷:۳۰ در سالن سوره حوزه هنری برگزار می شود.🌹✌️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🌷 از محنت تا عزت ✏️ رهبر انقلاب: هواپیماهای دشمن شهر ایلام را بمباران میکردند، مردم میرفتند این بیابانها و جنگلهای اطراف، بعد که تمام شد برمیگشتند. اما شهر را ترک نکردند، ایستادند. ✏️ در زیر همین بمبارانها و شرائط سخت است که یک نخبه‌ی نابغه‌ای مثل تربیت میشود... این دانشمند جوان دوره‌ی کودکی‌اش را در همین شرایط، در ایلام گذرانده. ۱۴۰۰/۸/۳۰ 🗓 یکم‌مرداد، سالروز شهادت دانشمند هسته‌ای، شهید داریوش رضایی‌نژاد 💻 farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
4_5832693358950094206.mp3
5.77M
🎧 | وقتی بابام شهید شد... 🔹️آنچه می‌شنوید گزارشی صوتی است از حضور سرزده رهبر انقلاب در منزل شهید داریوش رضایی‌نژاد در سال ۱۳۹۰. 🔹️این برنامه صوتی با صحبت‌های «آرمیتا» درباره صحنه‌ی شهادت پدرش آغاز و با گفت‌وگوی رهبر انقلاب با خانواده‌ی شهید ادامه می‌یابد. 🗓 یکم‌مرداد، سالروز شهادت دانشمند هسته‌ای، شهید داریوش رضایی‌نژاد 💻 farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📊 دوازده معیاری که رهبر انقلاب برای انتخاب کابینه دولت چهاردهم برشمردند 💻 Farsi.Khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛎هفته اول شهید رئیسی و پزشکیان چگونه گذشت؟ ✅حالا فهمیدی فرق میکنه کی رئیس‌جمهور باشه؟ ☆ــــــــــــــــــــ
هدایت شده از راويان نور، سربازان ظهور
تاریخ تطبیقی جلسه ۱۵۱.mp3
13.19M
🔹 موضوع: بررسی دوران غیبت‌کبری ( تبارشناسی قوم )
هدایت شده از راويان نور، سربازان ظهور
بحث ما در سلسله مباحث تاریخ به بررسی تاریخ در دوران ظهور مغول و اقدامات مغول رسید حدس ما این بود که براساس تعالیمی که در یاساهای مغولی و در نوع سازماندهی شان ونوع اقداماتشان و میزان اطلاعاتشان در مجموع این بود که اصل جریان نشات گرفته از تعالیم یهود بود و چنگیز نمی تواند یک آدم ساده بیابانگرد رشد یافته در یک قبیله دور افتاده در بین بیابان ها باشد.حالا اگر تلاش کردند که اون رو اینگونه معرفی بکنند این در حقیقت پرده افکنی بر یک سلسله واقعیت‌هایی است که اگر اون واقعیت‌ها مورد توجه قرار بگیرد آن ساده انگاری و ساده نگاه کردن به قضایای مغول از بین می‌رود و شاید دسترسی به اون اصل منشا موجب بشود که اون نگاه به یهود نگاه به تزاویر اینها بیشتر روشن بشود و این آیه بیشتر در منظر ذهن جا بیفتد که خداوند متعال این‌ها را به عنوان آتش افروز معرفی می‌کند. هرگاه یک آتش جنگی را افروخته می‌کنند خداوند متعال آن را خاموش می‌کند یعنی آنقدر آتش افروزی آنها و کید و مکرشون در زمینه ایجاد جنگ ها و نبردها قوی هست که دست الهی به میدان می‌آید و آن را خاموش میکند که البته دست الهی همیشه به دست مردان خدا و تربیت یافتگان مکتب الهی است و یا گاهی هم ممکن است به تعارض بین خود همین جریان‌ها باشد. گاهی موارد بین خودشون هست ولی به هر تقدیر خداوند متعال این‌ها را به عنوان یک مجموعه جنگ افروز معرفی می‌کند و اگر تاریخ مغول به خوبی روشن بشه معلوم میشه که در این مقطع از تاریخ هم آنها چگونه آتش افروزی کرده‌اند. دنیا در نظر یهود مانند یک صفحه قمار است. صفحه قماری که مثلا هی مهره می‌اندازند قدیم‌ها در یکی از صحنه‌ها تخته نرد بود، تخته نرد مهره‌هاش هی اضافه می‌شود و بعد در این قمار اون کسی که هی مهره می‌آورد گاهی اوقات تعداد مهره ها به قدری زیاد می شود که حساب مهره‌ها و چینش مهره‌ها و نوع به کارگیری مهره ها از دست مهره انداز بیرون می رود و خوداون مهره ها باعث شکستش می شود. یهود به دنبال سلطه پنهان است پس باید به دنبال مهره گذاری باشه و مهره‌های پنهان و در هر کجا نفوذی بگذارد تا بتواند جریان همه جا را طبق میل خودش همراه سازی با خودش بکند و جهات را بگیرد و خوب هر از چند گاهی به یکباره می‌بیند که این تعداد مهره‌ها داره زیاد می‌شه و داره از دست اون میره. بنابراین اینجا یه حرکتی ایجاد می‌کنه یک جنگ‌هایی ایجاد می‌شه و این در حقیقت بر میگرده به کم شدن اون نقاطی که نیاز به مهره گذاری دارد و یک توانمندی برای مهره های خودش ایجاد میکند. شما ببینید قبل از اینکه مغول بیاید این کار را بکند در حقیقت یک تشتت حاکمیتی ما در زمین داریم یعنی در منطقه عراق عرب شما دولت عباسی‌ها را دارید، در منطقه مصر دولت بازمانده فاطمی‌ها عبیدیان را دارید و در منطقه شرق ایران یعنی آسیای شرقی این طرف در مناطقی مثل سمرقند، بخارا، خوارزم، اطرار تمام این‌ها خوارزمشاهیان حاکم هستند و منطقه شبه قاره هند اون طرف هم قبایل دیگه‌ای حاکم هستند یعنی یک تشتتی هست و فرهنگ های مختلف زمینه پرورش و رشد پیدا میکنند و خوب قسمتی هم اسماعیلی‌ها در قلعه‌ها هستند که جریانات آزاد اینها را ملحدین می‌دانند. وقتی مغول حمله می‌کند خوارزمشاهی‌ها را سرکوب می‌کند و عبیدیان را قسمتی از آنها را سرکوب می‌کند و می‌رود تا قسمت‌هایی از غرب روسیه و گرجستان و ارمنستان و ترکیه و می‌آید عراق عرب و ایران همه این‌ها را می‌گیرد و این تشتت ها از بین میرود. بنابراین وقتی مغول حاکم می‌شود تاثیرگذاری جریان یهود بر مسائل به نظر آنها راحت میشه یعنی خیلی راحت وقتی روی مغول‌ها اثر بگذارند یعنی همه جا اثر گذاشتند، کشتار کردند و خیلی از علما را زدند و نابود کردند پس حرکت‌ مغول بدین گونه است. شیخ صفی نمی تواند آدم عادی باشد و از کسی اثرگیری نکرده ولی ظاهرش این است که یا حنفی است یا... بنابراین در دل حاکمیت مغول سلطان محمد خدابنده بعد از برادرش قازان خان (یک مسلمان شده ) که می خواهد کارهای اسلام را انجام دهد و بعداز سلطان محمد خدابنده ،سلطان ابوسعید می آید و اون کاملا می خواسته اسلامی باشد وزرای او را که بررسی می کنید می بینید وزرا یکی بعد از دیگری خیلی هاشون از صاحبان علم و دانش و فرهنگ و بعد متمایل به اون حقایق اسلام ناب هستند، ولی هنوز جریانات قبیله ای است نکته( پیشنهاد مطالعه): مطالعه تاریخ سیستان که خیلی درس آموز است در اونجا می بینید که این ایل ها و خاندان ها چگونه خودشون را حتی در دوران مغول حفظ کردند ولی عشیره ای باقی مونده و یک قبض و بسطی در حاکمیت داشتند یعنی گاهی یکهو سیستان می رفته به منطقه هرات و مکران و دریا و اینور می آمده به خراسان و بعد هم گاهی یکهو کوچک میشده و می رفته می شده در حد سیستان.
هدایت شده از راويان نور، سربازان ظهور
در حالی که در اسلام این بوده که این وحدت بشود وحدت دین ، یعنی این خودش را مجزای با فلان عشیره در خراسان نبیند و نرود با اون بجنگد و وحدت دین باید حاصل بشود. درون مغول که آمده بود که بیاید مغول را حاکم بکند و یک وحدت فکری که سلطه یهود را بر اداره پنهان راحت بکند با تلاشی که از این طرف جریان اسلام ناب داشت با ناکامی مواجه کرد، یعنی حاکمیتی که یهود فکر می کرد باید کار او را راه بیاندازد همین آرام آرام به این ور چرخید ولی اون دربست در اختیار قرار نمی گیرد تا بشود اون تعارض ها را برطرف بکند. در اینجا در زمانی که پایان مغول است و بعد آرام آرام می خواهد تیمور بیاید و برود در اینجا مطالعه تاریخ اروپا خیلی مهم است . یعنی در آستانه ورود قدرت به دست صفویه تحولات اروپا و تحولات روسیه خیلی مهم است که ببینیم در اونجا جریان انگلیس و فرانسه و روس در اون موقع تعارض منافع این ها در کجا بوده و تاثیر یهود در اونجا ها چگونه بوده و ارتباط اونجا با منطقه غرب آسیا و یا حتی آسیای مرکزی این ارتباط چگونه می شود و تاریخ یک نوع پیچیدگی پیدا می کند و به عبارت دیگر یهود هم می خواهد در اروپا اثرگذاری خودش را بکند تا زمینه های حاکمیت خودش را ایجاد بکند هم می خواهد در منطقه آسیا که محور قدرت در اون روز بود حضور داشته باشد هنوز هم که هنوزه همینطور است منابع بیشترینش در همین منطقه آسیا است. هند از نظر کشاورزی اگر به خوبی اداره بشود می تواند جهان را غذا بدهد از نظر فراوانی آب و زمین ها. چون وقتی می گویید هند پاکستان هم در آن هست الان آمدند اینها را جدا کردند و الا وقتی این سرزمین ها متحد بود و درآمدی داشت. انگلستان چرا سالیان متمادی حاضر نبود هند را از دست بدهد و مستعمره نگه داشته بودش؟ از بس اینجا در آمد داشت .شما در سرزمین های اروپایی منابعی ندارید. هند سرزمین معادن و زمین های کشاورزی و آبهای بدرد بخور و آفتاب، شما در انگلستان افتاب لازم را ندارید ولی اینجا همه چی هست و بعد از اونجا پات را در ایران و عراق بزار. هنوز در این منطقه نفت کشف نشده داریم و نفت افزون بر این ها هست امروز به دلیل اقداماتی که شد برای سیستان و بلوچستان باید گندم بفرستیم اما اون روز این طور نبود و منطقه سیستان منبع غله بوده . به دلیل اینکه رود هیرمند آزاد بوده و آب می اومده پایین و هم اون منطقه اباد بوده هم این منطقه آباد بوده و اونوقت همه اینها را می بردند اروپایی ها. هر گاه می خواستند علیه منافع اونها اقدامی را انجام دهند یک بازی در می آوردند که این منطقه قحطی بشود . وبا می آوردند. امروز ما این رو میبینیم که جریان یهود در اسرائیل که مظهر یهودیت است خیلی راحت با بت پرستی هند کنار می‌آید و با هم اتحادی دارند و اون با دین هیچ کاری نداره می‌گوید باشین تا این تفرقه حفظ بشه فقط در یک مسئله متحد باشید و آن این است که برده و خدمتگزار من باشید. پس یهودیت تفرقه می‌خواهد تفرقه قومی و این را نیاز دارد، چون اگر وحدت قومی حاصل بشود ممکن است این‌ها دست به دست هم بدهند و اون منافع یهود را بهم بزنند و یعنی به یکباره به این فکر بیفتند که ماها همه انسانیم اما وقتی که در قالب‌های قبیله‌ای گیر باشند یعنی مثلاً این قبیله نسبت به اون قبیله خودش رو برتر بدونه دیگه به ذهنشون نمی‌زنه که بروند اون یهود مدعی نژاد برتری رو با اون درگیر بشوند، پس اونها این تفرقه را میخواهند. اما اسلام به دنبال این وحدت است. پیامبر اسلام این را ایجاد کرده بودند و واقعاً پیرامون پیامبر از همه مدل جمع بودند و پیامبر بین این‌ها برادری ایجاد کرده بود مثلاً عرب را با رومی، ایرانی را با عرب این‌ها همه برادر بودند و بعد وقتی حضرت برای این‌ها نماینده می‌فرستاد تلاش این نبود که حالا این نماینده که می‌رود حتماً مربوط به اون منطقه باشد خیر یعنی حضرت وحدت دینی را تلاش داشتند ایجاد کردند. بعد از حضرت این وحدت دینی به مرور ایام یک مقداری به هم خورد در جنگ صفین میبینید دو طرف قبیله ای کار میکنند و شما اصلا قبلا این را در لشکر اسلام زمان پیامبر نمیدیدید ولی بعد ها این ظهور و بروز پیدا میکند یعنی این یک قبیله ای است و این یک تهدیدی بود تا رسیدن به یک وحدت مجدد می‌توانست یک فرصتی باشد. این یهود آمده و می‌خواهد آن زمینه‌هایی که برای بازگشت اسلام ناب به جامعه هست را از بین ببرد وقتی که مغول می‌آید در همان تفرقه‌های قبیله‌ای در همان جا همین اسلام ناب تلاش کرده که این تفکر را در بین قبایل ایجاد کند در بین خوارزمشاهیان افرادی داریم که خوارزمی بودن در نظر اونها اعتبار نبوده حتی در عراق بنی العباس افرادی داریم منتها اینها ظهور و بروز ندارند منتها اینها همنام و همراه هستند مثل علی ابن یقطین که با هارون الرشید همراه است ولی از اون اسلام ناب است.
هدایت شده از راويان نور، سربازان ظهور
شما بروید ببینید وزرایی که در دوران مغول هست هر چه به پایان مغول نزدیک می شوید می بینید وزرایی که رفتن و تلاش دارند که اسلام ناب در بین اینها برود می رود هی بالاتر و قوی تر می شود. نکته: ما در تاریخ بعد از مغول آرام آرام انتقال پیدا می کنیم به صفویه، چرا می گویند صفویه؟ چون می گویند منهج اینها برمی گردد به شیخ صفی الدین که ایشان را در سلسله دراویش تعریف می کنند سلسله دراویشی که طبق چیزی که خودشون می گویند می رود به جلو می رسد به شیخ جنید و اویس و همه اینها می رسد به امیرالمومنین (علیه السلام) یعنی این سلسله صفویه ولی اصلی خودشون را امیرالمومنین می دانند و بعد شیخ به شیخ آمده. به هر ترتیب منطقه اسیا منطقه درآمدی برای اروپا بود و روس و انگلستان و فرانسه اون زمان که اینها سه قدرت برتر آن زمان بودند روی این منطقه نظر داشتند بنابراین تحولات اینجا و تحولات اونجا برای یهودی که به دنبال رسیدن به حاکمیت مطلقه بود خیلی براشون مهم بوده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از  بهشت زهرا(س)
◼نمایش "یک بیابان بی‌کسی" در بهشت زهرا(س) روی صحنه می‌رود 📅 پنج‌شنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ تیر و پنج‌شنبه ۴ و جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ 🕛 ساعت ۱۸ 🕌 گلزار شهدا بهشت زهرا(س)، قطعه ۲۶ بهشتِ‌زهرا(س) | ایتا | سایت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔴حرکت و تاثیر گذار از کمپین تحریم محصولات اسرائیلی👆👌 ان شاءالله به زودی جشن آزادی فلسطین رو خواهیم گرفت... 🇵🇸✌️