eitaa logo
فرقه های عجیب و جهان ماوراء
6هزار دنبال‌کننده
10.5هزار عکس
1.4هزار ویدیو
192 فایل
آشنایی با فرقه های عجیب ادیان و مذاهب – عرفان های کاذب مهدویت – مدعیان دروغین مهدویت آئین ها– جشنها و مراسم عجیب عجایب جهان باستان- فرازمینیها و اتفاقاتی که توضیحی بر تبادل 👇👇 @jh1397 ❌کپی مطالب و فیلم های کانال فقط با ذکر لینک و آیدی کانال مجاز است❌
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌸@ferghe_mavara 🕋🌸 از مکه فروغ ایزدی پیدا شد 🌸 🍃 سرچشمه فیض سرمدی پیدا شد 🌸 🍃 در هفدهم ربیع از دخت وهب 🌸 🍃 نو دسته گل محمدی پیدا شد 🍃 🌸 میلاد رئیس مکتب اسلام ، حضرت محمد مصطفی(صلی الله علیه و آله و سلم) 🍃 🌸 و رئیس مذهب شیعه حضرت امام جعفرصادق (علیه السلام ) مبارک باد به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
چگونگی پیدایش عکس منتسب به نوجوانی حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) 🔻 قسمت (اول) 1️⃣ ♦️ این نقاشی برگرفته از عکسی است که عکاسی اهل چک بین سالهای 1904 و 1906 در تونس گرفته است. 🔷 رادولف فارانتز لهنرت 1878 – 1948 ـ که اهل جمهوری چک امروزی بود، در سال 1904 به همراه « ارنست هاینریش لاندارک » ـ 1878 – 1966 ـ آلمانی به تونس رفت، اولی به عنوان عکاس و دومی به عنوان ناشر و مدیر. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
چگونگی پیدایش عکس منتسب به نوجوانی حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) 🔻 قسمت (پایانی) 2️⃣ ♦️ از آنجایی که لهنرت در سال پیش از آن اقامتی کوتاه در تونس داشت، علاقه زیادی به مناظر طبیعی و ساکنان آنجا پیدا کرده بود. 🔷 شرکتی که این دودر آن مشغول به کار بودن به صورت تخصصی به چاپ تصاویر از مناظر زیبا در تونس و مصر می‌پرداخت و هزاران عکس و کارت‌پستال از این مناطق را چاپ نمود. 🔶 لهنرت که در موسسه هنرهای گرافیکی وین تحصیل کرده بود، روابطی با اعضای جنبش « پیکچرالیسم » که عکاسی را به عنوان اثر هنری می‌دانستند، داشت. 🔷 عکسهای لهنرت نه تنها بیابان، تپه‌های شن روان، بازارها و مناطق محلی تونس را نشان می‌داد، بلکه شامل تصاویری از پسران و دختران نابالغ جوان بود که سنی بین کودکی و نوجوانی و چهره‌ای بین زن و مرد داشتند. 🔶 این تصاویر معمولا مطابق سلیقه مشتریان اروپایی تهیه شده بود که تصویری وسوسه انگیز و وهم‌آمیز از شرق داشتند. لهنرت بدون شک در تهیه عکسها از این مساله استفاده می نمود. 🔷 لهنرت نبوغ قابل توجهی نیز به خرج می داد. عکسهای او به صورت چاپ نقره ای، گراورسازی شده و چهاررنگ چاپ شده است. اکثر این کارت پستالها از سال 1920 در آلمان چاپ شده و در مصر پخش شده است. ♦️ بدون شک، همه نسخ موجود از عکس منتسب به پیامبر(ص)، همه از عکسی که او گرفته الگوبرداری کرده‌اند. 🔷 بدین ترتیب، لهنرت ناخواسته در قلب یک اسطوره قرار گرفته است.سوال درباره ارتباط بین توصیف مرسوم از چهره پیامبر(ص) و چهره جوان تونسی، هنوز بدون پاسخ مانده است. 🔶 تصویر نمایشگر چهره یک نوجوان خندان است، با دهانی نیمه باز، عمامه‌ای بر سر و گل یاسمنی بر گوش. همین چهره در کارت پستالهای دیگری و تحت عناوین دیگری از قبیل احمد، جوان عرب و غیره تصویر شده است. 🔻اما این سوال وجود دارد که چه چیزی باعث شده که ناشران ایرانی شباهتی بین پیامبر(ص) اسلامی در سنین نوجوانی و تصویر یک جوان تونسی بیابند❓ 🔷 قبل از جنگ جهانی اول، تصویر محمد(ص) در مجله نشنال جئوگرافی در ژانویه سال 1914 و تحت مقاله‌ای با عنوان اینجا و آنجا در شمال آفریقا چاپ شد که زیر آن نوشته شده بود عربی با یک گل. 🔶 در دهه بیست، کارت پستالهای تونسی این دو عکاس بین سربازان فرانسوی در شمال آفریقا بسیار محبوب بود. در دهه‌های هشتاد و نود، کتب متعددی شامل عکس این نوجوان چاپ شد، ولی اغلب آنها عنوانی غیر از محمد(ص) به عکس داده‌اند. 🔷 در نسخ ایرانی فعلی، اصلاحاتی روی تصویر انجام شده و از فریبندگی چهره نوجوان چیزهایی نگه داشته شده است ولی از زیبایی جذاب آن کاسته شده است. 🔶 شانه سمت چپ اندکی با پارچه پوشانده شده است و دهان و چشمها اندکی اصلاح شده است. به طور کلی می‌توان گفت که هنرمندان ایرانی سعی کرده‌اند جنبه‌های زیبا پسندانه تصویر را کاهش دهند و تصویر را از حالت جذاب خارج نموده، به آن زیبایی مقدسی ببخشند. 🔷 عنوان یکی از پوسترها این است: تصویر روحانی حضرت محمد(ص) ، در سن 18 سالگی درهمراهی عمویش در یک سفر تجاری از مکه به دمشق. 🔶 به علاوه ادعا شده است که این تصویر توسط یک کشیش مسیحی کشیده شده و تصویر اصلی آن در موزه رم قرار دارد.ریشه مسیحی؟ 🔷 برخی از نوشته‌ها برای این اثر ریشه‌ای مسیحی قائلند، و نه یک ریشه اسلامی که این مساله مسلمانان را از گناه نگاه به صورت پیامبر و یا تصویرگری چهره وی، مبری می‌سازد. 🔶 به علاوه، این موید این مطلب است که مسیحیان حضرت محمد [ص] را در همان سنین کودکی به عنوان شخصیتی الهی پذیرفته اند. 🔷 این داستان از یک کشیش مسیحی کاتولیک یا ارتدکس به نام بحیرا صحبت می‌کند که بر اساس داستان، در حین گشت و گذار حضرت در سوریه وی را براساس نشانه پیامبری بین شانه‌هایش بازشناخته است. 🔶 هرچند که هیچ توصیفی درباره چهره حضرت محمد(ص) در نوجوانی وجود ندارد، ولی توصیفاتی از چهره وی در بزرگسالی گفته شده است. 🔷 گفته شده که حضرت محمد(ص) پوستی سفید داشته، چشمانی سیاه، گونه‌هایی صاف، ابروان پرپشت و کمان‌گونه. دندانهای مرتب و مویشان کمی موجدار بوده است. 🔶 این خصوصیات در مورد نوجوان تصویر شده در پوسترهای ایرانی دیده می‌شود. در حقیقت این تصویری از یک تصویر و نمایشی از یک نمایش است. ♦️ به عبارت دیگر، تصویرگران ایرانی مدلی از حضرت محمد(ص) را انتخاب کرده‌اند که نمایانگر زیبایی، جوانی و توازن است ولی هیچ ارتباطی با حضرت محمد (ص) ندارد. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
یکی از عجیب ترین مساجد جهان 🕌🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
فرج امام زمان (عج) چه وقت خواهد بود ❓🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
اتفاقات شگرفى که در زمان میلاد رسول خدا(ص) به ظهور رسید به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸@ferghe_mavara 🌸 🍃 میلاد پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی(صلی الله علیه و آله و سلم) 🌸 🍃 و حضرت امام جعفرصادق(علیه السلام ) مبارک باد. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
🌸@ferghe_mavara 🌸 🍃 میلاد پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی(صلی الله علیه و آله و سلم) 🌸 🍃 و حضرت امام جعفرصادق(علیه السلام ) مبارک باد. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
نگاهی به سیر تکاملی فرضیه فرازمینی های باستانی 👽🛸🔻 بخش دوم (قسمت: پنجم) 5️⃣ ♦️ بعد از فورت روش کارش توسط افرادی دنبال می شود که در بلند مدت تحت عنوانی به نام فورتی ها-Fortean معروف می شوند و مدتی پس از تشکیل جامعه فورتی ها، در دهه ۱۹۶۰ نیز سازمان بین الملی فورتین را تاسیس می نمایند. 🔷 این سازمان در واقع شبکه ای از محققین و نویسندگان در زمینه موضوعات فورتین می باشند که نتایج افکار و تحقیقاتشان را در قالب مجلاتی به نام خود سازمان منتشر می نمایند. هارولد ویلکینز، رابرت چاروکس، ریموند دریک، فرانک راسل، فلیپ کوپنز و . . . از جمله معروفترین فورتی ها محسوب می شوند. 🔶 حتی اشخاصی مانند ایوان تی. سندرسون که بیشتر در زمینه غیر از موضوعات فورتی مانند جانوران اثبات نشده فعالیت می نمودند تحت تاثیر فورت بوده اند و این را می توان از آثاری مانند چیزها(۱۹۶۷) و چیزهای بیشتر(۱۹۶۹) استنباط نمود. 🔷 البته در دهه های اخیر پیروان فورت دامنه مفهومی فورتین را توسعه دادند و حتی جانوران اثبات نشده هم در زیرگروه موضوعات فورتین قرار گرفته است. 🔶 هوارد فیلیپز لاوکرافت (۱۸۹۰-۱۹۳۷، Lovecraft) نابغه ای خود ساخته بود که در خانواده ثروتمندی به دنیا آمد، اما خانواده اش دارایی های خود را از دست دادند و کارشان به جنون کشید. لاوکرافت آثار زیادی از جمله نوشته های الیوت، فورت و جورج هربرت ولز تا آلن پو را مطالعه نموده بود. 🔷 او را باید استاد داستان های ترسناک دانست. لاوکرافت تلاش نمود تا افسانه های گوتیک(نام قومی در اروپا، آلمان) را به قرن بیستم بیاورد و آن را به روز نماید. آثار وی منجر به منزوی شدن مفاهیمی مانند ماورا الطبیعه شد چرا که او معتقد به اصالت ماده بود. 🔶 او خدایان باستانی را گروهی از بیگانگان فرازمینی معرفی نمود که در گذشته های دور بر روی زمین فرود آمده اند. در حین نگارش آثارش، او توضیحات متفاوتی از ورود بازدیدکنندگان باستانی از زمین فراهم کرد. 🔷 درک لاوکرافت از تفکرات تئوصوفی جالب توجه است و نشان می دهد که او کاملاً بر آن اشراف داشته است. لاوکرافت در نامه ای به ویلیام کونوور(conover) می نویسد: 🔶 «چرندیات تئوصوفیست ها نوعی تظاهر آگاهانه است که تناقض گویشان جالب توجه است. گفته هایشان ریشه در هندویسم و افسانه های شرقی دارد که مفاهیم علمی قرن نوزدهم را با زبان بازی به آن افزوده اند.» 🔷 یا همین طور در کتاب ندای کثولهو: «تئوصوفیست ها گمان نموده اند که در برابر هیبت و بزرگی چرخه کیهانی، جهان ما و نسل بشر رویدادی گذراست. آنها در الفاظی مبهم به موجوداتی غریبه اشاره می نمایند که اگر نقاب خوش بینی بر چهره نداشت، خون در رگ منجمد می کرد. اما این تقصیر ایشان نیست، بلکه از نگاهی گذرا به هزاراه های فراموش شده نشات می گیرد که وقتی به آن می اندیشم مرا مایوس نموده و دیوانه ام می کند وقتی تصورش می کنم.» 🔶 در اثر شاخص لاوکرافت به نام ندای کثولهو(۱۹۲۶)-The Call of Cthulhu، نمونه های قدیمی تر شامل کثولهو، از آسمان ها به دنیای جوان(زمین) آمدند و شهرهای بزرگی را بنا نهادند که هنوز می توان باقی مانده آنها را در جزایر اقیانوس آرام دید. 🔷 قدیمی تر ها با خویش هنر خلاق و هیروگلیف(که اکنون غیرقابل درک است) را به ارمغان آوردند. آنها برای انسان از رویاهایشان صحبت نمودند و آیینی را جهت عبادت شدنشان برپا نمودند. 🔶 در داستان های بعدیش، لاوکرافت جزئیات بیشتری را به خمیرمایه داستان افزود و مفهوم قدیمی ترها را تغییر داد تا تصویری غنی تر و توسعه یافته تر از دخالت بیگانگان در حیات زمین فراهم سازد. ♦️ در کتاب در کوهستان جنون-At the Mountains of Madness، او بالاخره مطلوب ترین تصورش از فرازمینی های دخیل در منشا حیات انسان را رونمایی می نماید. اکنون قدیمی ترها دیگر گونه ای مستقل از مخلوقات فضایی محسوب می شوند و با کثولهوی بزرگ که مدت ها بعد از ایشان به زمین آمده در حال نبرد هستند و می خواهند مانع از تولید مثل وی شوند. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
نگاهی به سیر تکاملی فرضیه فرازمینی های باستانی 👽🛸🔻 بخش دوم (قسمت: ششم) 6️⃣ ♦️قدیمی ترها منشا اسطوره های دیوسان ها در اسطوره شناسی باستانی هستند و شهرهایی را در اعماق اقیانوس ها و قاره های گمشده بنا نموده اند. 🔷 این ها زمانی به زمین رسیدند که سایر سیارات را مستعمره خود نموده بودند و حیات بر روی زمین را نیز جهت تامین غذایشان آفریدند. 🔶 یاخته های مصنوعی اولیه، که اینان اجازه دادند به صورت طبیعی رشد کند و تبدیل به جانوران و گیاهان دنیای مدرن شود، را جهت مصرف غذایی یا برای سرگرمی استفاده می نمودند. 🔷 لاوکرافت در ندای کثولهو می نویسد: « . . . هزاره هایی وجود داشته است که همه چیز بر روی زمین منظم بوده است و آنها شهرهای بزرگی بر روی زمین داشته اند. مردان چینی فناپذیر به کاسترو گفته بودند که باقی مانده آن شهر ها را هنوز هم می توان در جزایر اقیانوس آرام مشاهده کرد. 🔶 همه آنها مدت ها پیش از ظهور انسان مردند، اما هنرهایی وجود دارد که آنها را زنده می کند، وقتی که در چرخه بی پایان، ستاره ها دوباره در موقعیت مناسب خود قرار گیرند. به راستی که ایشان از ستاره ها خواهند آمد. 🔷 کاسترو ادامه داد که قدیمی ترها از گوشت و خون آفریده نشده اند. شکل ماهوی آنها به گونه ای است که در زمین قابل رویت نمی باشند، چون مادی نیستند. هنگامی که ستارگان در موقعیت مناسب باشند، آنها از دنیایشان به دنیای دیگر سرازیر می شوند، هنگامی که ستارگان در موقعیت مناسبی نباشند، آنها زنده نمی مانند.» 🔶 لاوکرافت در آثاری مانند وحشت دانویچ – The Dunwich Horror، سایه ای بر روی اینزموث – The Shadow Over Innsmouth، و چنبره مدوسا – Medusa’s Coil به توصیف بازدیدکنندگان باستانی می پردازد که حضور خود در زمین را تا به امروز حفظ نموده اند و همانند نفیلیم در عهد عتیق، آنها از زمین مادر فرزندانی را خلق نمودند. 🔷 در داستان وحشت در موزه – The Horror in the Museum، ادعا می کند که همگی هیولاهایی که به عنوان خدایان پرستش می شده اند، فرازمینی نیستند و تعدادی ممکن است از ابعاد دیگر آمده باشند. 🔶 در داستان سایه برآمده از زمان- The Shadow Out of Time، برترین نژاد فرازمینی که یکی از گونه های بی شمار فضایی است بر کیهان مهار زده و قدرت ذهنی به ایشان اجازه می دهد که در زمان به عقب یا جلو بروند، ذکاوت و دانش را در کتابخانه هایشان نگه می دارند و متکی به نبوغ خود می باشند. 🔷 در کتاب مشترک لاوکرافت و لوملی با عنوان خاطرات روزانه آلونزو تایپر- The Diary of Alonzo Typer، راوی داستان از کتاب دزیان، مربوط به دوران ماقبل انسان ها، در می یابد که بیگانگانی از زهره با سفینه فضایی به زمین آمدند تا زمین را متمدن سازند. کتاب دزیان نوشته هلنا بلاواتسکی است. 🔶 منتقدین لاوکرافت به این نکته توجه دارند که دیدگاه لاوکرافت درباره اسطوره هایش در طول زمان تغییر کرده است. مثلاً کثولهوی خدامانند و نیمه ماورایی، شخصیت داستان ندای کثولهو، رفته رفته تبدیل به بیگانه کاملاً مادی در داستان کوهستان جنون می شود. 🔷 بسیاری از افسانه نویسان مانند آگوست درلث(Derleth) از چنان تناقض گویی در نوشته های لاوکرافت متاثرند و در ادامه تلاش نموده اند که افسانه ها را نظام مند نمایند. انصافاً نوشته های لاوکرافت منعکس کننده نحوه ی خلق یک اسطوره است که تغییر می کند، به تناقض می رسد و دارای نابه هنجاریست. ♦️ دلیلش نیز به این بر می گردد که خود لاوکرافت بر همه چیز اشراف نداشته و اسطوره ها را تا حد امکان از دید دانشمندان و نویسندگانی نوشته است که قسمتی از داستان هستند و مثلاً به کل حقیقت اشراف ندارند. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
شیرکاکائو چگونه تولید شد 🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
ساخت خورشید مصنوعی در کره جنوبی ☀️🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
@ferghe_mavara 🎥 مستند : فراماسون های آمریکا 🔺 قسمت (اول) 1️⃣ ♦️این مستند (11 قسمتی ) به برسی نقش فراماسون های آمریکا در شکل گیری امریکا می پردازد . به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
نگاهی به سیر تکاملی فرضیه فرازمینی های باستانی 👽🛸🔻 بخش دوم (قسمت: هفتم) 7️⃣ ♦️ اسطوره های لاوکرافت به عنوان سنگ بنای ادبیات امروزی وحشت و مطلبی قوی در زمینه ی سینمای وحشت، فانتزی و علمی-تخیلی محسوب می شود . 🔷 در آثار معاصری همانند دروازه ستاره ای، فایل های ایکس، دکتر چه کسی، بیگانه در برابر شکارچی و صدها فیلم و کتاب و برنامه های تلویزیونی دیگر قابل مشاهده است. 🔶 نام خدایان بیگانه لاوکرافت همانند کثولهو، یوگ-سوثوث و شوب-نیگورات حتی در زمان حیات خودش از داستان های سایر نویسندگان سر بر آوردند. در این دوره وی حتی به تجدید نظر در آثار سایر نویسندگان می پرداخت، داستان مشترک با دیگر نویسندگان می نگاشت و حتی بعضی از داستان هایش را با نامی ساختگی به چاپ می رساند. 🔷 فی المثال در تجدید نظرش از داستان تپه، نوشته ی زلیا بیوشاپ، لاوکرافت اسم کثولهو را به تولو(Tulu) تغییر می دهد تا خوانندگان تصور نمایند با داستانی مستقل از افکار لاوکرافت روبه رو هستند. در دهه های بعدی بیش از چندین نویسنده در حال فعالیت به سبک لاوکرافت برای مجلات علمی- تخیلی و ترسناک هستند. 🔶 تخیل لاوکرافت در اروپا و مخصوصاً فرانسه با استقبال روبه رو می شود و خودش به محبوبیتی در حد ادگار آلن پو و استفان کینگ دست می یابد. بخش اعظم داستان های لاوکراف پس از مرگش در مجلات به چاپ رسید، دو دهه پس از بدرود حیات نامش در اروپا بر سر زمان ها افتاد و داستان های کوتاهش بارها و بارها در مجلات چاپ می شدند. 🔷 در فرانسه، یک روس تبعیدی به نام جاکوئز برگیر و نویسنده ای به نام لوئیس پاولز داستان های لاوکرافت را مطالعه نموده و تحت تاثیر دیدگاه هستی شناسی او قرار می گیرند . . . 🔶 از دهه ۱۹۴۰، دیدگاه ها و نظرات مستقل و وابسته در خصوص خدایان باستانی در اورپا نیز هم پای آمریکا در حال رشد و بالندگی بود. اما خبری در راه است. 🔷 با چاپ گزارش هایی مانند مشاهده شی پرنده ناشناخته- Unidentified Flying Objects در سال ۱۹۴۲ در تینستن، استان هوپه کشور چین در روزنامه دیلی تلگراف آمریکا، روند داستان فرضیه فضانوردان باستانی تغییر نموده و وارد مرحله ی جدیدی می شود. 🔶 در همان سال در لوس آنجلس آمریکا نیز یوفو غوغا به پا می کند. این پدیده در سال ۱۹۴۷ در چندین نقطه دنیا مجدداً مشاهده می شود از جمله سفینه ای که در رازول، مکزیکوسیتی آمریکا سقوط می کند و اولین مدرک مستدل از وجود موجودات فرازمینی به دست انسان امروزی می رسد . 🔷 حتی مشاهده نه شی هلالی شکل در حال پرواز نزدیک واشینگتن توسط کنث آرنولد که ظاهراً منجر به شروع تحقیقات دولت آمریکا حدود یک سال بعد گردید. 🔶 البته این ها موارد مستدلی از مشاهده یوفو در آسمان زمین است و گرنه آمار رسمی مشاهدات یوفو در سرتاسر دنیا مشخص نیست و اگر آمارهای غیررسمی نیز به آن افزوده شود، تعداد مشاهدات بسیار افزایش می یابد. 🔷 فاتحان اصلی برلین در جنگ جهانی دوم شوروی ها بودند، بنابرین عمده میراث آلمان نازی به ایشان رسید. گزارش های مشاهدات یوفو بر فراز آسمان امریکا در نهایت(۱۹۴۸) منجر به تشکیل پروژه ساین(Project Sign) گردید. اعضای پروژه دریافتند که مفهومی به نام یوفو واقعیت دارد و باید میراثی ارث از آلمان نازی به شوروی بوده باشد. 🔶 اما این نمی توانست برای دولت مردان و جامعه آمریکا جواب قانع کننده ای باشد، آن هم درست زمانی که جنگ سرد بین آمریکا و شوروی شکل گرفته است. لذا یکی از دست اندرکاران پروژه به نام واندنبرگ پیشنهاد داد که یوفوها با فرضیه فرازمینی ها در هم آمیخته شود. 🔷 هر چند فوراً واندنبرگ از پیشنهادش پشیمان شد اما تصمیم گیرندگان نگران نبودند چون بسیار بعید می دیدند که روزی موجودی فضایی در جمع مردم زمین حاضر شده و بخواهند حقیقت را افشا نمایند. ♦️ پس از مرگ لاوکرافت هر چند سایرین در حال جلو بردن پروژه جهانی مخدوش نمودن تاریخ بشریتند، اما هیچ اثر موفق و درخور توجهی ارائه نگردید تا این که در انگلیس، نویسنده ای به نام هارولد تی. ویلکینز (۱۸۹۱-۱۹۶۰، Wilkins) با کتاب بشقاب پرنده هایی از ماه(۱۹۵۴)- Flying Saucers from the Moon معروف می شود. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
نگاهی به سیر تکاملی فرضیه فرازمینی های باستانی 👽🛸🔻 بخش دوم (قسمت: هشتم) 8️⃣ ♦️ ویلکینز در آثارش از خدایان سفید صحبت می کند که آمریکایی جنوبی را در دوران باستان به تسخیر کامل در آوردند. خدایان سفید همان نژاد قفقازیان است که ادعا می شود در دوران باستان از کل زمین بازدید نموده اند. 🔷 او مدعی است که کوئتزاکواتل-Quetzalcoatl، خدای مردم تئوتیهواکان- Teotihuacan ساکنان باستانی آمریکای مرکزی، از نژاد مردم آتلانتیس است و مردم آتلانتیس تونل هایی زیر زمینی به آمریکای جنوبی مخصوصاً برزیل و رشته کوه آند کشیده اند. 🔶 موریس جسوپ (۱۹۰۰-۱۹۵۹، Jessup) دارای مدرک کارشناسی ارشد اخترشناسی، در دهه ۱۹۶۰ معروف ترین صاحب نظر در بحث یوفوهاست. او چهار کتاب درباب یوفوها طی سال های ۱۹۵۵ الی ۱۹۵۷ نوشت. 🔷 وی به خاطر مضمون اولین کتابش با نام موردی برای یوفو- The Case for the UFO تا حدی بدنام گشت اما یک سال بعد کتاب تاثیرگذاری با عنوان یوفوها و عهد عتیق-UFOs and the Bible را به رشته تحریر در آورد. در آخرین اثرش پدیده های نورانی زودگذر روی سطح ماه را به یوفوهای در حال پرواز بر فراز زمین نسبت می دهد. 🔶 تراوشات ذهنی جسوپ نشان می دهد به خوبی از تفکرات هلنا بلاواتسکی و آیین تئوصوفی آگاهی داشته است. او سال ها قبل از دانیکن مقبره های باستانی را به موجودات نابغه ماقبل تاریخ مربوط می نماید. 🔷 جسوپ معتقد بود مردم کوتوله که بعضی ها آنها را به یوفوها ربط داده اند، در واقع متعلق به زمین بودند که مدت ها قبل به تکنولوژی اعجاب آوری از جمله قدرت پرواز در فضا دست یافته بودند. جسوپ می گوید که حدود ۱۰۰٫۰۰۰ سال قبل: « در زمان اولین موج تمدن که قبل از دوران کاتالیزمی ایجاد شده بود . . . دانش پرواز در این سیاره پایه ریزی گردید . . . 🔶 ممکن است کوتوله ها تمدنی را به وجود آورده باشند که موفق به کشف قانون گرانش شده اند و آن را به کار گرفته اند». وقتی که آتلانتیس و مو(Mu) به زیر آب می رفت، مردم کوتوله به سفیته های فضاییشان پناه برده اند. 🔷 به طور کلی سناریوی جسوپ در خصوص یوفوها تکرار شایعات شاور (۱۹۰۷-۱۹۷۵،Shaver) است که در مجله علمی-تخیلی داستان های شگفت انگیز- Amazing Stories به چاپ می رسید. 🔶 ریچارد شاور که نویسنده ای امریکایی بود، پس از جنگ جهانی دوم داستان های بحث بر انگیزی را در مجلات تخیلی-علمی تحت نام راز شاور به چاپ رساند. وی در نامه ای به مجله داستان های شگفت انگیز نوشت که زبان باستانی را کشف نموده و نامش را زبان انسان–Mantongگذاشته است. 🔷 او مدعی بود که نژادی به غایت پیشرفته در ماقبل تاریخ غارهایی را زیر زمین ساخته اند و به دلیل تشعشعات خورشید، زمین را به قصد سیاره ای دیگر ترک کرده اند. نژادی به نام دروس هنوز در این شهرهای زیرزمینی زندگی می کنند و هر از گاهی دست به آدم ربایی می زنند . . . 🔶 همگام با جسوپ، متفکرین دیگری هم مشغول به کار بودند از جمله روزنامه نگار و نویسنده ایتالیایی، پیتر کولوسیمو(۱۹۲۲-۱۹۸۴، Kolosimo)، از بنیانگذاران باستان شناسی ساختگی-pseudoarchaeologyاست که با استفاده از نظریه ها و روش های غیر علمی به مطالعه منشا تمدن های باستانی می پردازد و با صحبت در خصوص ارتباط بین موجودات فرازمینی و تمدن های انسان باستانی بر عمومی شدن فرضیه فضانوردان باستانی دامن می زند. او در مدت حیاتش بیش از ده اثر در این زمینه از جمله کتاب معروف سیاره ناشناخته(۱۹۵۷)- Il pianeta sconosciutoرا به طبع رسانید. 🔷 تماس گرفته شدگان(Contactees) مدعی هستند که ارتباط مداوم و منظمی با برادران فرازمینی دارند. این جنبش را سوئدنبرگ در نیمه اول قرن هجدهم پی ریخت. در ادامه در اواخر قرن نوزدهم، هلنا بلاواتسکی از نامورترین در این عرصه است. ♦️اوئاهسپه(۱۸۸۲) اثر جان بالو و از هند تا مریخ(۱۸۹۹) نوشته ی تئودور فلورنوی از تاثیرگذارترین منابع برای تماس گرفته شدگان متاخر محسوب می گردد. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
چرا هیچ هواپیمایی بر فراز تبت پرواز نمی‌کند ⁉️🛩🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
آیا اتم‌های بدن ما به کیهان تعلق دارد⁉️🌌🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
@ferghe_mavara 🎥 مستند : فراماسون های آمریکا 🔺 قسمت (دوم) 2️⃣ ♦️این مستند (11 قسمتی ) به برسی نقش فراماسون های آمریکا در شکل گیری امریکا می پردازد . به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
نگاهی به سیر تکاملی فرضیه فرازمینی های باستانی 👽🛸🔻 بخش دوم (قسمت: نهم) 9️⃣ 🔻 تماس با فرازمینی ها در حالات مختلفی اتفاق می افتد از جمله: 🔷 کالبد واسطه ای(channeling، در این روش هوشمند فرازمینی با استفاده از کالبد یک انسان برگزیده با سایر انسان ها تماس برقرار می کند مانند نژاد فرازمینی به نام را(Ra) که در کتاب قانون اول از طریق کالبد کلارا روئکرت سخن می گوید). 🔶 سفر خارج از کالبد و رویا(سوئدنبرگ در قرن هجدهم مدعی بود که در رویا با نژادهای منظومه شمسی ارتباط دارد و به کرات دیگری سفر روحانی داشته است)، نوشتن بی اختیار(جان بالو کتاب اوئاهسپه را بدین طریق نگاشت) و از همه مهم تر ارتباط فیزیکی و رو در رو(مانند ملاقات وریلهان موسس فرقه رائلیان با یهوه). 🔻 امروزه پیروان تماس گرفته شدگان را بشقاب پرنده ایها(saucerians) می نامند. اما مشخص است که ریشه تماس گرفته شدگان به قبل از مشاهدات یوفو باز می گردد. تفاوت تماس گرفته شدگان و یوفولوژیست ها از دو جهت است: 1️⃣ یوفو(اشیای پرنده ناشناخته) از نظر بشقاب پرنده ایها بی معناست، چرا که ایشان آن را می شناسند. ماهیت بشقاب پرنده ها و منشا آنها مشخص است: آنها اینجا هستند تا به انسان را آموزش دهند دانش کیهانی اش افزایش یابد، برای رویارویی با سلاح هسته ای آماده باشند . . . . اما برای یوفولوژیست ها منشا بشقاب پرنده ها ناشناخته است، شاید فرازمینی باشد. 2️⃣ بشقاب پرنده ایها بیش از یوفولوژیست ها خصوصیات مذهب را به خود گرفته اند. در بین یوفولوژیست ها هنوز معدود افرادی معتقد به بررسی و جستجوی علمی منشا یوفوها هستند. اما در جنبش تماس گرفته شدگان عمده بحث حول فدراسیون کهکشانی، مثبت بودن نیت اکثریت نژادها و منفی بودن نیت اقلیتی از فرازمینی ها نسبت به زمین است. 🔶 شکل گیری رسمی و پذیرش جنبش تماس گرفته شدگان به سال ۱۹۵۲ باز می گردد، زمانی که جورج ون تاسل(Van tassel) مدعی تماس هفتگی با خدمه سفینه فضایی ونتلا(Ventla) گشت. 🔷 پس از مشاهدات یوفو جنبش تماس گرفته شدگان توسعه یافت و باید گفت که صاحب نظران این شاخه از بشقاب پرنده ای ها با جرات و اطمینان بیشتری تماس هایشان را افشا می نمودند. 🔶 از دیگر آثار درخور توجه دهه ۱۹۶۰ درباره تماس گرفته شدگان، باید به کتاب نقاط مخفی هژبر-Secret Places of the Lion نوشته جورج ویلیامسون(۱۹۲۶-۱۹۸۶، Williamson) اشاره نمود. 🔷 وی و همسرش بارها در جلسات آیین مذهبی اشیا پرنده جورج آدامسکی که آیینی فرعی از مکتب تئوصوفی محسوب می شود، شرکت نمودند و کار خود را از آنجا آغاز نمودند، تا جایی پیش رفتند که شاگرد رقیب استاد شد. 🔶 ویلیامسون و دوستش بایلی صداهایی از درون منظومه شمسی مانند زهره، مریخ و . . . تا اندرومدا که ظاهرًا مربوط به ساکنین سایر سیاره هاست را می شنوند و حتی بعضی از آنها را ضبط می نمایند. 🔷 وی در مورد ساکنین هستی می گوید که اکثر آنها خوب هستند. آفا(Affa) که ساکن اورانوس است به ویلیامسون هشدار می دهد نژادهای خیلی بدی هم وجود دارد مانند نژادی ساکن منظومه های اوریون که درصدد تسخیر زمین است. ♦️ البته بعضی از یوفوشناسان، معروف ترین جورج تماس گرفته شده را جورج آدامسکی می دانند. آدامسکی(۱۸۹۱-۱۹۶۵) در سال ۱۹۵۲ به همراه ویلیامسون و چند تن دیگر به صحرای نوادا جهت ملاقات یک ناهیدی به نام اورثون(Orthon) می رود. وی نشست های مختلفی درخصوص ارتباطش با فرازمینی ها برگزار نموده است و سهم بسزایی در شکل گیری جنبش تماس گرفته شدگان دارد. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
نگاهی به سیر تکاملی فرضیه فرازمینی های باستانی 👽🛸🔻 بخش دوم (قسمت: پایانی) 🔟 ♦️ جورج دیگری نیز در انگلیس زندگی می کند به نام جورج کینگ که او نیز در سال ۱۹۵۴ جامعه آثریوس را تحت تاثیر مذاهبی مانند هندو، بودایی، مسیحیت و تئوصوفی بنیان نهاد. 🔷 آثریوس یک فرازمینی است که از طریق تله پاتی با کینگ در ارتباط است. اینها چهار جورج معروف هستند که همگی جزو تماس گرفتگان بشقاب پرنده ی دهه ۶۰ می باشند. 🔶 در سال ۱۹۵۸ هنری الهوت(۱۹۰۳-۱۹۹۱، Lhote) متخصص نقاشی غارهای ماقبل تاریخ، نقاشی شبه انسان پیدا شده بر روی تخته سنگی در تاسیلی ناجیر در جنوب الجزیره را به موجودات فرازمینی نسبت می دهد. مطبوعات توجه زیادی معطوف فرضیه الهوت نمودند و این امر باعث زیر سئوال رفتن تخصص وی گردید. 🔷 هنوز ادعای الهوت از اذهان عمومی خارج نشده است که در سال بعد کتاب طلوع جادوگران-The Morning of the Magicians توسط برگیر و پاولز روانه بازار کتاب فرانسه می شود و دیری نمی پاید که از انگلیس، آمریکا و آلمان سر بر می آورد و حداقل یک دهه به صورت مستمر چاپ می شود. 🔶 فقط در فرانسه چیزی در حدود دو میلیون نسخه از کتاب مذکور به فروش رسیده است. برگیر(۱۹۱۲-۱۹۷۸،Bergier) یک یهودی روس تبار کاملاً آشنا با آیین کابالاست که به فرانسه مهاجرت نموده و در آنجا با پاولز(۱۹۲۰-۱۹۹۷،Pauwels) فرانسوی آشنا می شود. 🔷 کتاب طلوع جادوگران در خصوص موضوعات مختلف با محوریت جایگزینی برای تاریخی فعلی بشری همانند منشا حقیقی اهرام مصر، نقشه های باستانی که به نظر می رسد از بالای جو ترسیم شده اند، تکنولوژی های نامربوطی که از دوران باستان یافت شده اند و دیگر دستاویزهایی که در همان اواخر مورد استناد واقع شده اند مانند خطوط دشت نازکا، بحث می نماید. 🔶 برگیر و پاولز آیینه افکار لاوکرافت در فرانسه و حتی اروپا محسوب می شوند چرا که آثار وی را در مجله ای به نام سیاره- Planète به چاپ می رساندند. از نظر کلاویتو، لاوکرافت برای ایشان به مثابه یک پیامبر بوده است. 🔷 برگیر خود مدعی بود که در سال ۱۹۳۵ با لاوکرافت در ارتباط بوده است. در طلوع جادوگران، فرضیه بیگانگان باستانی به شکل امروزی خود بسیار نزدیک شده است. نویسندگان مذکور کتاب را به سبک لاوکرافت و به گونه ای غیر تخیلی نوشته اند. ♦️ ایشان به خوبی متوجه بوده اند که افسانه های باستانی مملو از خدایانی است که با ارابه های آتشین خود از زمین بازدید نموده و سپس بازگشته اند، لذا خدایان باستانی بازدیدکنندگانی فرازمینی هایی با سفینه فضایی هستند. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻